به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بارسا vs الچهپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۷ آذر ۱۴۰۰ (۱۳:۲۹) (۲۳۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


امشب، ساعت ۲۱:۰۰ (به وقت ایران)، کاتالان‌ها بعد از چند بازی بدون برد، در یک بازی خانگی محکوم به پیروزی هستند. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ژاوی هرناندز بعد از بازگشت به بارسلونا به عنوان سرمربی، با دو پیروزی پیاپی مقابل اسپانیول و ویارئال، شروع خوبی را رقم زد اما شکست خانگی مقابل بتیس و سپس تساوی در اوساسونا روند رو به رشد تیم را در نتیجه‌گیری‌ها متوقف کرد. با حذف از لیگ قهرمانان اروپا، حال زمان آن فرا رسیده که با نزدیک شدن به تعطیلات پایان سال میلادی، امتیازات خود را در جدول لیگ افزایش دهیم و بازی شنبه مقابل الچه در نیوکمپ، حداقل روی کاغذ، فرصت بسیار خوبی برای انجام این کار را فراهم می‌کند.

الچه تاکنون هرگز در نیوکمپ به پیروزی نرسیده است و طی ۱۰ بازی اخیر لالیگایی خود مقابل بارسا یک گل هم به ثمر نرسانده است. اگر بازی‌های جام حذفی و جام خوان گمپر را هم به حساب آوریم، این آمار به ۱۳ بازی خواهد رسید. الچه اکنون در رده ۱۶م جدول لالیگا قراردارد و طی ۱۷ بازی نخست خود در لیگ، تنها ۳ بار به پیروزی رسیده است.

بارسا اما اکنون در رده ۸م جدول جای گرفته و ۵ امتیاز تا رسیدن به جایگاه دریافت سهمیه لیگ قهرمانان فاصله دارد. کاتالان‌ها همچنین ۱۸ امتیاز با صدر نشین جدول اختلاف دارند. اگر بارسا می‌خواهد به جایی که به آن تعلق دارد، بازگردد و مجددا برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کند، چاره‌ای جز کسب هر ۳ امتیاز این بازی ندارد.

اخبار تیم

روبرتو، بریتویت، پدری، فاتب و دپای همگی به علت مصدومیت و جرارد پیکه به علت ۵ کارته شدن در بازی‌های قبل، این بازی را از دست دادند. دنی آلوز نیر تا ژانویه قادر به بازی کردن برای تیم ژاوی نخواهد بود.

اما خبر خوب اینکه با تایید ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی‌اش، جوردی آلبا و دمبله که به ترتیب در بازی‌ مقابل تیم‌های اوساسونا و بوکا جونیورز به علت احساس درد تعویض شدند، بهبود یافته‌اند.

آخرین دیدار دو تیم

بارسا فصل گذشته در این بازی با نتیجه ۳-۰ با گل‌های لئو مسی (۲) و جوردی آلبا به پیروزی رسید.

آیا می‌دانستید؟

• الچه طی ۹ بازی اخیر خود در لیگ، تنها ۱ بار پیروز شده و در تمام بازی‌های خارج از خانه این فصل خود نیز فقط ۱ بار به پیروزی رسیده است (مقابل ختافه).

• در این فصل، الچه از بازی‌هایی که گل اول بازی را در آن‌ها به ثمر رسانده، مجموعا ۱۱ امتیاز از دست داده است!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۱ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!