به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی: در مورد نقل و انتقالات خیلی صحبت کرده‌ایم و من به وضوح گفته‌ام که تیم در چه پست‌هایی نیاز به تقویت شدن دارد!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲ بهمن ۱۴۰۰ (۱۹:۴۳) (۲۸۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: مبینا پولایی
FCBarcelona.ir


مصاحبه ژاوی در آستانه مصاف با آلاوز را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سبک بازی آلاوز مانند بیلبائو است. فردا خود را در شرایطی مشابه بازی قبل خواهیم دید و سعی می‌کنیم عملکرد خود را بهبود ببخشیم. فورا به کسب یک پیروزی نیازمندیم.

مصدومیت انسو فاتی تکرار شده است. دوشنبه یک جلسه دیگر در این مورد خواهیم داشت‌‌. فعلا با خانواده‌اش صحبت کرده‌ایم. امیدواریم که او ۱۰۰ درصد بهبود یابد. دوشنبه تصمیم نهایی را خواهیم گرفت. باید مثبت‌ اندیش باشیم‌.

وضعیت دمبله تغییری نکرده است. او شرایط را می‌داند و خودش باید تصمیم بگیرد.

در مورد نقل و انتقالات خیلی صحبت کرده‌ایم و من به وضوح گفته‌ام که تیم در چه پست‌هایی نیاز به تقویت شدن دارد. باید ببینیم کدام یک از این بازیکنان را می‌توان خریداری کرد.

بیشترین چیزی که نگرانش هستیم، نتایج است. [رسیدن به سطح مطلوب] خیلی بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کردیم زمان می‌برد. باید صبور باشیم، به مسیر خود باور داشته باشیم و سعی کنیم بهبود یابیم. اما در حال حاضر، چیزی که بیشتر از همه ما را نگران می‌کند، مشخصا نتایج هستند.

حال دمبله خوب است. به خوبی تمرین می‌کند. او شرایط خود را می‌داند و چیز دیگری وجود ندارد [که بخواهم در موردش صحبت کنم].

من پزشک نیستم که در مورد وضعیت انسو نظر بدهم. کاری که ما باید انجام دهیم این است که او را از نظر روحی تقویت کنیم، به او محبت کنیم و به بگوییم که به او نیاز داریم.

ما در ابتدای پروژه خود هستیم و باید به مسیری که در آن قرار داریم، ایمان داشته باشیم. وقتی بازیکن بودم هم چنین شرایطی را تجربه کردم و آن زمان هم تردیدهایی در مورد مسیری که طی می‌کردیم، وجود داشت اما در نهایت ما موفق شدیم‌.

در بارسا چیزی به نام دوره گذار وجود ندارد اما باید مصرانه به تلاش خود ادامه دهیم. در شرایط دشوار آدم‌ها را می‌توان شناخت و ما باید متحد شویم تا تیم را پیش ببریم.

می‌دانم کجا هستم و می‌دانم در اینجا انتقاداتی وجود دارد اما باید به هدفمان برسیم و اگر نرسیم، سخت تلاش خواهیم کرد تا این امر محقق شود. در شرایط دشواری هستیم.

متوجه انتقاداتی که به آلبا، پیکه و بوسکتس می‌شود، هستم. این‌ها قبلا در مورد من هم اتفاق افتاده است. آن‌ها باید شجاع باشند و بار تیم را به دوش بکشند چون متعلق به این خانه هستند. آن‌ها تعهدی انکارناپذیر دارند و در اینجا شما همواره با توجه به عملکردتان بازی می‌کنید.

روز دوشنبه تصمیم خواهیم گرفت که در مورد انسو چه کار خواهیم کرد. جلسه‌ای با حضور پزشکان، خود او و خانواده‌اش برگزار خواهد شد و خواهیم دید که چه تصمیمی برای او بهتر است (در مورد جراحی احتمالی).

بخاطر انسو خیلی ناراحت هستیم. مشکلات بزرگی داریم و این یکی خیلی جدی است‌. تاسف‌برانگیز است.

من هم باید صبور باشم. دوران خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم اما نتایج مطلوب ما نیستند. باید خشم خود کنترل کنیم و به مسیرمان ادامه دهیم.

ما بازی با بیلبائو را آنالیز کردیم. آن‌ها ما را با شجاعت و شدت بالای بازی خود شکست دادند، نه با تکنیک بهتر. این چیزی است که من را به عنوان یک مربی بیشتر آزار می‌دهد. ما آن شدت مورد نیاز را در سن مامس نداشتیم. فردا در ویتوریا نیز با سناریوی مشابهی روبرو خواهیم شد.

دمبله؟ لیست تیم فردا اعلام خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۶ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!