به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ آلاوز vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۳ بهمن ۱۴۰۰ (۱۴:۱۷) (۲۱۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از کسب یک نتیجه ناامیدکننده‌ای در سوپر کاپ اسپانیا در عربستان سعودی و حذف غافلگیرکننده‌ از جام حذفی مقابل بیلبائو، حال کاتالان‌ها باید توجه خود را مجددا روی لالیگا متمرکز کنند. امشب ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت ایران) بارسا در ایالت باسک به مصاف آلاوز خواهد رفت. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

روی کاغذ، این بازی باید برای بارسا فرصت مناسبی برای کسب ۳ امتیاز مهم باشد چرا که آلاوز اکنون ۳ پله با قعر جدول فاصله دارد و طی ۹ بازی اخیر خود هرگز پیروز نشده است. با این حال باید توجه داشت که همین آلاوز در دیدار رفت در نیوکمپ بازی را به تساوی کشاند و این همان نتیجه است که کاتالان‌ها در آخرین سفر خود به ویتوریا کسب کردند.

اخبار تیم

خبر بد این هفته برای آبی و اناری‌ها مصدومیت دوباره انسو فاتی بود. در مورد دمبله نیز ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی خود اذعان کرد که باید با توجه به شرایط تصمیم خودش را بگیرد. او در لیست بارسا برای سفر به ویتوریا حضور ندارد.

آیا می‌دانستید؟

• تاکنون ۲۵ بازیکن مختلف پیراهن هر دو تیم بارسا و آلاوز را بر تن کرده‌اند؛ از خوزه آرنا که در سال ۱۹۳۴ از ویتوریا به بارسلونا آمد تا الکس ویدال که طی سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ در بارسا و فصل ۲۰۱۹/۲۰ در آلاوز بود. سایر بازیکنانی که در هر دو باشگاه توپ زده‌اند، عبارت‌اند از: آندونی زوبیزارتا، ارنستو والورده، خولیو سالیناس، جوردی کرایف، بویان کرکیچ و مونیر الحدادی.

• بارسا طی این سال‌ها، در ۵۳/۳ درصد از بازی‌های خارج از خانه خود مقابل آلاوز پیروز شده است.

• ژاوی به عنوان بازیکن رکورد مثبتی را مقابل آلاوز ثبت کرده است؛ ۵ برد، ۲ تساوی و ۲ شکست به همراه یک گل زده ماحصل بازی‌هایی است که ژاوی در آن‌ها با پیراهن بارسا به میدان رفته است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۳ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!