به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بارسا vs اتلتیکو مادریدپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ (۱۵:۴۵) (۱۹۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


اولین بازی بارسا در سال جدید در نیوکمپ، عملا یک بازی ۶ امتیازی برای دو تیم چهارم و پنجم جدول لالیگا محسوب می‌شود. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از دو هفته وقفه بازی‌های ملی، بارسلونا عصر امروز ساعت ۱۸:۴۵ (به وقت ایران) در یک بازی نفس‌گیر، در نیوکمپ به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت.

تیم میهمان دیدار عصر امروز، اکنون با ۴۶ امتیاز در رده چهارم جدول لالیگا حضور دارد و بارسا با تنها یک امتیاز اختلاف، در رده پنجم جدکل جای گرفته است. بنابراین، این بازی برای آبی و اناری‌ها فرصت مناسبی تا خود را به جایگاه کسب سهمیه لیگ قهرمانان برساند‌.

بعد از پیروزی ۳-۲ بارسا مقابل الچه در ۱۸ دسامبر سال گذشته میلادی، این اولین باری است که درهای نیوکمپ برای برگزاری بازی‌ها گشوده می‌شود. در پنجره نقل و انتقالات ژانویه نیز تعدادی از بازیکنان جمع کاتالان‌ها را ترک کردند و تعدادی هم به جمع آنان پیوستند. پیر امریک اوبامیانگ می‌تواند امشب اولین بازی خود را با پیراهن بارسا به نمایش بگذارد در حالی که فران تورس هم هنوز این کار را در نیوکمپ انجام نداده است. دنی آلوز و ترائوره نیز به دنبال کسب فرصت دوباره برای بازی در این ورزشگاه هستند.

علاوه بر این‌ها، لوئیز سوارز هم امشب به نیوکمپ باز خواهد گشت، اما این بار در جبهه تیم مقابل. البته این اولین بازی او در نیوکمپ بعد از خروجش از بارسا نیست اما اولین باری است که در یک بازی با حضور هواداران در این ورزشگاه مقابل آبی و اناری‌ها به میدان می‌رود. آنتوین گریزمن اما در لیست اتلتیکو مادرید برای این دیدار حضور نداشت.

۵ دیدار اخیر دو تیم

• سوپر کاپ اسپانیا؛ بارسا ۲ (مسی، گریزمن) - اتلتیکو ۳
• لالیگا؛ بارسا ۲ (گل به خودی، مسی) - اتلتیکو ۲
• لالیگا؛ اتلتیکو ۱ - بارسا ۰
• لالیگا؛ اتلتیکو ۲ - بارسا ۰


اخبار تیم

اداما ترائوره و اوبامیانگ هر دو در لیست بارسا برای بازی عصر امرکز حضور دارند. محرومیت گاوی هم به اتمام رسیده و به همراه عثمان دمبله به لیست تیم باز گشته است.

ممفیس دپای، انسو فاتی، لنگله، روبرتو، اومتیتی و اریک گارسیا به علت مصدومیت این بازی را از دست می‌دهند.

آیا می‌دانستید؟

• از سال ۲۰۰۶ تاکنون، بارسا هرگز در رقابت‌های لالیگا در نیوکمپ مقابل اتلتیکو شکست نخورده است.

• اگر پیکه در بازی امروز به میدان برود، ۵۹۳مین بازی خود را با پیراهن بارسا به نمایش خواهد گذاشت؛ رکوردی که با تعداد بازی‌های کارلس پویول به عنوان پنجمین بازیکن برتر تاریخ از حیث بیشترین بازی برای کاتالان‌ها برابری می‌کند.

• اتلتیکو طی ۴ بازی خارج از خانه اخیر خود در لالیگا پیروز نشده است.

• بارسا و اتلتیکو از نظر تعداد گل زده از روی ضربات کرنر (۹ گل)، دو تیم برتر لالیگا در این فصل از رقابت‌ها به شمار می‌روند.

• ژاوی در دوران بازی خود، ۳۲ بار مقابل اتلتیکو مادرید به میدان رفته و ۱۴ پیروزی، ۹ تساوی و ۹ شکست کسب کرده است. او در فصل ۲۰۰۷/۰۸، زمانی که بارسا تحت هدایت فرانک رایکارد بود، یک گل هم مقابل این تیم پایتخت‌نشین به ثمر رساند.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۹ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!