به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بارسا vs ناپولیپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ (۱۷:۲۸) (۱۵۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ساعت ۲۱:۱۵ امشب (به وقت ایران)، بارسا در اولین بازی خود در لیگ اروپا، میزبان سخت‌ترین حریف باقی مانده در این مسابقات خواهد بود. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا امشب بعد از ۱۸ سال، به دومین رقابت باشگاه‌های فوتبال قاره اروپا باز می‌گردد. برنده این دور از رقابت‌ها (پلی-آف) به مرحله یک هشتم نهایی این تورنمنت صعود خواهد کرد؛ جایی که تیم‌های برنده مرحله گروهی در انتظار رقبایشان هستند.

آشنایی با رقیب

ناپولی در فرم خوبی به مصاف بارسا خواهد رفت. آن‌ها اکنون در رده سوم جدول سری آ ایتالیا هستند و تنها دو امتیار با صدرنشین جدول فاصله دارند. ناپولی بعد از تساوی مقابل اینترمیلان، یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ ایتالیا، به نیوکمپ می‌آید.

ناپولی تیمی است که حملات خود را از انتهای زمین کلید می‌زند و سعی می‌کند از مهارت پاس‌دهی هافبک خوب خود، فابیان رویز برای آغاز ضدحملات سریع استفاده نماید. اینسینیه، اوسیمن و هیروینگ لوزانو زمانی که فضایی برای نفوذ داشته باشند، تهدیدهای جدی‌ای محسوب می‌شوند.

سرمربی: لوچانو اسپالتی؛ بعد از مربیگری در تیم‌های بزرگ سری آ ماننو اینتر میلان، رم و سمپدوریا، حال این سرمربی فلورنسیایی تجارب خود را به پایتخت ایتالیای جنوبی آورده است. طی فقط چند ماه، این مربی کهنه‌کار ایتالیایی توانست خط دفاعی مستحکمی در تیم خود ایجاد کند و در لیگ گام‌های رو به جلویی بردارد، تا جایی که آن‌ها اکنون برای قهرمانی در سری آ، با دو باشگاه میلانی می‌جنگند.


برترین گلزن: ویکتور اوسیمن؛ مهاجم نیجریه‌ای که به عنوان گران‌ترین خرید تاریخ ناپولی (۵۰ میلیون یورو) وارد ایتالیا شد. او علی رغم اینکه نزدیک به سه ماه به دلیل مصدومیت از ناحیه صورت غایب بود - و جام ملت‌های آفریقا را هم به همین دلیل از دست داد - با به ثمر رساندن ۱۰ گل در تمامی رقابت‌ها در کنار سایر بازیکنان باکیفیت ناپولی مانند لورنزو اینسینیه، دریس مرتنز و هیروینگ لوزانو بهترین گلزن این تیم محسوب می‌شود.

با ۵۳ امتیاز طی ۲۵ بازی که شامل ۱۶ برد، ۵ تساوی و تنها ۴ شکست می‌شود، ناپولی اکنون در جدول رده‌بندی لیگ سری آ سوم است، دو امتیاز کمتر از میلان صدرنشین. در لیگ اروپا نیز آن‌ها لسترسیتی را ۳-۲ شکست دادند تا به عنوان تیم دوم مرحله گروهی، راهی دور انتخابی شوند.


دیدارهای پیشین

بارسا و ناپولی تاکنون تنها یک بار در مسابقات رسمی با یکدیگر روبرو شده‌اند که آن‌ هم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۱۹/۲۰ باز می‌گردد، زمانی که کاتالان‌ها در مجموع، ۲-۴ ایتالیایی‌ها را از دور این رقابت‌ها حذف کردند‌. بازی رفت در ورزشگاه خانگی ناپولی به تساوی ۱-۱، ختم شد اما بارسا با پیروزی ۳-۱ در نیوکمپ جواز صعود به مرحله بعد را دریافت کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Danialtehrani
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs ناپولی
نه
این تیم هنوز کار داره و برد این بازی به نظر محتمل نیست.
اتلتیکو هم دیشب و با باخت ۱-۰ مقابل لونته قعر نشین نشان داد که بارسا کار خاصی انجام نداده بوده و وضعیت این تیم بوده که بحرانیه.


پنج‌شنبه، ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ (۱۹:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۸ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!