به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی: اگر مسی ظهور نمی‌کرد، باید می‌گفتیم مارادونا بزرگترین بازیکن تاریخ است!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۵ اسفند ۱۴۰۰ (۰:۵۸) (۲۲۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مبینا پولایی
FCBarcelona.ir


مصاحبه ژاوی در آستانه مصاف با ناپولی را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

باید در این بازی پیروز شویم. باید به خوبی توپ را حفظ کنیم، هر چند آن‌ها هم همین را می‌خواهند. بازی سختی خواهد بود. این بازی مثل یک جنگ فوتبالی است. تیمی که مالکیت توپ بیشتری داشته باشد، شانس بیشتری برای برنده شدن خواهد داشت.

[nquote]متاسفانه نتوانستیم کار را در بازی خانگی تمام کنیم. شایستگی این را داشتیم که با نتیجه ۲ یا ۳ بر ۱ پیروز شویم اما مجبوریم در اینجا این کار را انجام دهیم. در حال پیشرفت هستیم ولی بازی فردا یک آزمون بسیار مهم است و ما هیجان بالایی داریم.

ناپولی ما را تحت فشار زیادی قرار خواهد داد و به همین دلیل هم من فکر می‌کنم که بازی سختی خواهد بود و می‌گویم یک جنگ فوتبالی در راه است. ناپولی تیمی در سطح لیگ قهرمانان است و بازی با آن‌ها آزمون خوبی برای ماست‌.

فشار اضافی؟ با وضعیتی که ما در آن قرار داریم، هر بازی مثل یک فینال است و این بازی هم همینطور. ما می‌خواهیم نشان دهیم که می‌توانیم با تیم‌های دشوار مبارزه کنیم و خودمان باشیم.

اگر مسی ظهور نمی‌کرد، باید می‌گفتیم #مارادونا بزرگترین بازیکن تمام ادوار است.

شکست خوردن در این بازی یک ناراحتی بزرگ خواهد بود، چون ما برای این رقابت هیجان‌زده‌ایم. خوشبین هستیم. اگر در سطح خودمان بازی کنیم، شانس زیادی برای صعود خواهیم داشت، هر چند که بازی سختی در پیش داریم.

اگر بخواهم انتخاب کنم، ترجیح می‌دهم خوب بازی کنم و پیروز شوم. خروجی بازی خوب، نتیجه خوب است. هر چند بازی‌های زیادی بوده که در آن‌‌ها خوب بازی کردیم ولی پیروز نشدیم.

ما لاماسیا را داریم که مسلما یک مزیت برای ماست. بارسا همیشه خوب کار کرده چون آکادمی خوبی داشته است. هر زمان که پیروز شده‌ایم، بازیکنانی از لاماسیا در تیم حضور داشته‌اند و اکنون ما بازیکنانی مثل نیکو و گاوی را داریم.

قرارداد دمبله در ژوئن به پایان می‌‌رسد و خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. او خوشحال است و به خوبی تمرین می‌کند. باید ببینیم که در پایان فصل چه اتفاقی می‌افتد چون این به خودش بستگی دارد. او بازیکنی است که من دوستش دارم.
[/nquote]
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۱ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!