به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی: دوست دارم الوز فصل بعد هم با ما باشدمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ (۱۹:۲۸) (۲۱۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: مبینا پولایی
FCBarcelona.ir

مصاحبه ژاوی در آستانه مصاف با الچه را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

الچه به همراه فرنسیسکو خیلی پیشرفت کرده است. آن‌ها در نیوکمپ کار را برای ما خیلی سخت کردند. شکست دادن الچه کار رشواری خواهد بود چون در زمین خیلی خوب بازی می‌کند

هالند؟ نمی‌توانم در مورد جزئیات صحبت کنم. ما داریم روی حال و آینده باشگاه کار می‌کنیم. اگر اتفاقی بیفتد که قابل اعلام کردن باشد، حتما آن را اعلام خواهیم کرد. همانطور که امروز در مورد پابلو #توره این کار را انجام دادیم.

الان وقت صحبت کردن در مورد آینده یا خریدها نیست، بلکه وقت حرف زدن در مورد زمان حال است. ما در جدول لیگ چهارم هستیم و باید به همین مسیر ادامه دهیم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که داریم خیلی سخت برای آینده باشگاه تلاش می‌کنیم.

پابلو توره هم می‌تواند برای تیم اصلی بازی کند اما مثل عبده و جوتگلا.

وقتی بازی پدری را نگاه می‌کنم، یاد اینیستا می‌افتم. هیچ چیز دیگری را به جز این باور نمی‌کنم، هر چقدر هم که انتقاد وجود داشته باشد.

هنوز - در مورد تمدید قرارداد - با آلوز صحبت نکرده‌ایم اما بخاطر قابلیت‌هایی که دارد، او برای همه بازیکنان تیم یک الگوست. خوشبختانه می‌توانیم در پایان فصل برای او تصمیم بگیریم. آلوز توانایی‌های زیادی به تیم اضافه می‌کند و من دوست دارم فصل بعد هم همراه ما باشد.

ریکی پوچ رقبای زیادی در تیم دارد، واقعا رقابت شدیدی است و من بابت اینکه نمی‌توانم بیشتر به او بازی دهم، ناراحتم. در پست او پدری هست، گاوی، نیکو، فرنکی...

ما در عرض ۲ هفته، ۵ بازی داریم و باید مدت زمان بازی و خستگی بازیکنان را مدیریت کنیم. حدود ۸ الی ۹ مهاجم داریم که برای بازی آماده هستند و من خوشحالم که این گزینه‌ها را در اختیار دارم زیرا این یک مزیت بزرگ است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۲ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!