به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بارسا vs اوساسوناپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ (۱۶:۲۲) (۱۸۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


هفته سرنوشت‌سازی که کاتالان‌ها از امشب وارد آن می‌شوند، با یک بازی لالیگایی خانگی مهم برای حفظ روند امتیازگیری در لیگ و سپس دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل گالاتاسارای - که با توجه به تساوی بازی رفت، تیم صعود کننده به مرحله بعد را مشخص خواهد کرد - آغاز می‌شود و نهایتا با ال کلاسیکوی خارج از خانه به اتمام می‌رسد. هر آنچه لازم است در مورد مصاف بارسا و اوساسونا بدانید، اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سه روز بعد از تساوی بدون گل مقابل گالاتاسارای در نیوکمپ، آبی و اناری‌ها باید در همین ورزشگاه به مصاف اوساسونا بروند.

عملکرد بارسا در بازی پنج‌شنبه شب شاید با استانداردهایی که طی هفته‌های اخیر از تیم دیده بودیم و انتظاراتی که به تبع آن از بازیکنان داشتیم، فاصله زیادی داشت و مسئولیت سنگینی را برای بازی برگشت در استانبول به تیم محول کرد اما ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی خود تاکید کرد که این موضوع رویکرد او را برای بازی با اوساسونا تغییر نخواهد داد؛ دیداری که کسب ۳ امتیاز بازی در آن، بارسا را در رده سوم جدول لیگ نگه می‌دارد و وضعیت سویا را به عنوان تیم دوم جدول، بیشتر تحت شعاع قرار می‌دهد - تیمی که خود، امشب به مصاف رایو وایکانو خواهد رفت.

بعد از شکست ۲-۱ کادیز در بازی جمعه شب، اتلتیکو مادرید موقتا از بارسا جلو افتاد تا نتیجه بازی امشب، جایگاه نهایی این دو تیم در جدول را تعیین کند.

اوساسونا

میهمانان امشی نیوکمپ، فصل ۲۰۲۱/۲۲ را با عملکرد خوبی شروع کردند و بعد از گذشت ۹ هفته از آغاز رقابت‌ها، در رده پنجم جدول جای گرفتند اما بعد از آن، ۱۰ بازی بدون برد را پشت سر گذاشتند و به میانه جدول سقوط کردند.


دیدارهای اخیر دو تیم

• اوساسونا ۲-۲ بارسا
• اوساسونا ۰-۲ بارسا
• بارسا ۴-۰ اوساسونا
• بارسا ۱-۲ اوساسونا
• اوساسونا ۲-۲ بارسا

آیا می‌دانستید؟

• بارسا طی ۱۱ بازی لالیگایی اخیر خود هرگز شکست نخورده است و پیروزی ۲-۱ مقابل الچه در هفته گذشته، برای اولین بار در این فصل رکورد ۳ پیروزی پیاپی در لالیگا را برای آبی و اناری‌ها رقم زد.

• اگر چه اوساسونا طی ۱۰ بازی اخیر خود، ۵ بار کلین شیت کرده اما طی ۷ بازی از ۱۰ بازی اخیر خارج از خانه خود، هرگز موفق به گلزنی نشده است.


• در این فصل از رقابت‌ها، ۲۱ بازیکن مختلف برای بارسا گلزنی کرده‌اند و اگر یک نام دیگر به این لیست اضافه شود، یک رکورد جدید در تاریخ لالیگا به ثبت خواهد رسید‌.

صحبت‌های ژاوی

اوساسونا با سیستم جدید تطبیق یافته است. آن‌ها در بازی رفت، با ۴ یا ۵ مدافع ما را تحت فشار قرار دادند. باری سختی خواهد بود چون آن‌ها شدیدا دفاع می‌کنند.

نیکو هم می‌تواند به عنوان هافبک بازی کند اما #پدری قطعا نه. من به نیکو مثل فرنکی #دی_یونگ نگاه می‌کنم.

من مدافعان را بر اساس خصوصیات هر بازی در ترکیب قرار می‌دهم.

من با مسی دوستم و - بعد از بازی پاریس و رئال - برایش یک پیام فرستادم و تشویقش کردم. فوتبال همین است. وقتی همه چیز به نفع #پاریس_سنت_ژرمن بود، طی ۲۵ دقیقه بخاطر فشارهای مادرید، نتیجه تغییر کرد. اگر شدت بازی خود را پایین بیاورید، تیم حریف می‌تواند شما را شکست دهد و - در این بازی - همین اتفاق هم افتاد.

امباپه یا هالند؟ این‌ها فقط فرضیه هستند. حضور چنین بازیکنانی در این لیگ فوق‌العاده خواهد بود اما من اکنون بازیکنان دیگری دارم که باید آن‌ها را تمرین دهم.

اوبامیانگ باید برای ما بازیکن مهمی باشد. مهاجمان باید خیلی تلاش کنند. گاهی اوقات فشار بازی‌ها و شدت دفاع حریف آن‌ها را خسته می‌کند. اوبا باید قابلیت‌های زیادی به تیم ما اضافه کند.

از زمانی که ما به اینجا آمدیم، ارائوخو‌ در بازی با توپ خیلی پیشرفت کرده و در دفاع او یکی از بهترین‌های دنیاست. او باید خیلی پیشرفت کند.

اتفاقی که در بازی با گالاتاسارای افتاد به این معنی نیست که ما کاملا بد بازی کردیم اما ما همیشه تمرین می‌کنیم، ویدیوی بازی‌ها را می‌بینیم و سعی می‌کنیم راه‌حل‌هایی برای چنین بازی‌هایی بیابیم. باید ثمربخش‌تر بازی کنیم و اگر توانستیم در دقایق ابتدایی گل بزنیم.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۹ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۱
مهمان: ۱۳۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!