به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ گالاتاسارای vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ (۱۶:۵۸) (۱۶۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ورزشگاه نف استانبول امشب میزبان بارسا در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا بعد از تساوی ۰-۰ دو تیم در بازی رفت در نیوکمپ خواهد بود. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

امشب بارسلونا تقریبا بعد از دو دهه به استانبول باز می‌گردد و با توجه به تساوی بدون گل هفت روز پیش دو تیم در دور رفت، حال آبی و اناری‌ها مسئولیت سنگینی در این بازی مقابل گالاتاسارای بر عهده دارند.

همانطور که به خاطر دارید، در مرحله قبل نیز بارسا در بازی رفت خود در نیوکمپ به تساوی دست یافت اما با پیروزی ۴-۲ در بازی برگشت، توانست ناپولی را از دور رقابت‌ها حذف کند. ساعت ۲۱:۱۵ (به وقت ایران) امشب هم باید چنین اتفاقی تکرار شود تا کاتالان‌ها به یک چهارم نهایی لیگ اروپا راه یابند.

دیدارهای پیشین در استانبول

این هفتمین بازی بارسا در شهر استانبول خواهد بود و پنجمین آن‌ها مقابل گالاتسارای. بعد از تنها یک تساوی و دو شکست در سه سفر نخست خود، کاتالان‌ها هر سه بازی اخیر خود در ترکیه را پیروز شده‌اند.

۱۹۹۳/۹۴: گالاتاسارای ۰-۰ بارسا
۱۹۹۴/۹۵: گالاتاسارای ۲-۱ بارسا
۲۰۰۰/۰۱: بشیکتاش ۳-۰ بارسا
۲۰۰۱/۰۲: فنرباخچه ۰-۳ بارسا
۲۰۰۱/۰۲: گالاتاسارای ۰-۱ بارسا
۲۰۰۲/۰۳: گالاتاسارای ۰-۲ بارسا


آیا می‌دانستید؟

• گالاتاسارای در بازی رفت فقط شوت به سمت دروازه بارسا داشت، کمترین رکورد ثبت شده در تمام بازی‌های این فصل لیگ اروپا. در همین بازی بارسا ۱۵ شوت به سمت دروازه گالاتاسارای ارسال کرد اما در کمال شگفتی هیچ یک از آن‌ها به گل تبدیل نشد.

• بارسا اکنون به همراه بتیس با ۳۴ گل زده، سومین تیم گلزن حاضر در ۵ لیگ معتبر اروپایی در تمام رقابت‌هاست. لایپزیگ با ۳۸ گل و لیورپول با ۳۶ گل در رده‌های اول و دوم قرار دارند.

• اوبامیانگ در صورت گلزنی در بازی امشب، می‌تواند بعد از رابرت فرناندز در فصل ۱۹۸۶/۸۷، به اولین بازیکنی تبدیل شود که در دو بازی نخست خارج از خانه اروپایی خود برای بارسا گلزنی می‌کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۶ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!