به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بارسا vs سویاپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ (۱۶:۰۱) (۲۳۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelina.ir


وقفه بازی‌‌های ملی به پایان رسید و قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۲ برگزار شد، حال همه چیز در بارسلونا به روال سابق بازگشته است و کاتالان‌ها امشب در نیوکمپ به مصاف سویا خواهند رفت. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از تحول عظیمی که با بازگشت ژاوی هرناندز به بارسلونا در روند نتیجه‌گیری تیم اتفاق افتاد، حال کاتالان‌ها به رده‌های بالایی جدول رسیده‌اند. بارسا اکنون در جدول لالیگا (با دو بازی کمتر از اتلتیکو در رده سوم) چهارم است و فاصله بسیار کمی تا سلب جایگاه دوم جدول از سویا به عنوان میهمان امشب ورزشگاه خود دارد. بارسا در صورت پیروزی در بازی امشب، در حالی در لالیگا از سویا پیش خواهد افتاد که یک بازی به تعویق افتاده نیز دارد.

این پیروزی همچنین می‌تواند رئال مادرید را تحت فشار قرار دهد؛ تیمی که اگرچه همچنان صدرنشین است اما پیش از وقفه بازی‌های ملی، ۴-۰ در زمین خود از بارسا شکست خورد.

اگر چه سویا این روزها موفق‌ترین دوران خود طی فصول اخیر را تجربه می‌کند اما بارسا رکوردهای قابل توجهی در بازی‌های قبلی خود مقابل این تیم ثبت کرده است. آبی و اناری‌ها دو دهه است که در بازی‌های خانگی خود مقابل سویا مغلوب نشده‌اند و آخرین باری که این اتفاق افتاد، به سال ۲۰۰۲ باز می‌گردد. آن‌ها همچنین طی ۱۲ دیدار خانگی و خارج از خانه خود مقابل این تیم اندولسی هرگز شکست نخورده‌اند.

اخبار تیم

ساموئل اومتیتی، دست، روبرتو و فاتی به علت مصدومیت و لوک دی یونگ به علت ابتلا به کرونا در این بازی غایب خواهند بود.

آیا می‌دانستید؟

• بارسا و سویا تنها تیم‌هایی هستند که در سال ۲۰۲۲ در لالیگا شکست نخورده‌اند. در واقع، سویا با ۱۵ بازی متوالی بدون باخت، در حال حاضر طولانی‌ترین نوار شکست‌ناپذیری در این رقابت‌ها را در اختیار دارد. البته آن‌ها طی ۹ بازی اخیر خود، تنها ۲ بار پیروز شده‌ و در ۷ بازی دیگر به تساوی دست‌یافته‌اند.

• شاید در حال حاضر یوسف النصیری یکی از خطرناک‌ترین بازیکنان سویا باشد اما خوشبختانه او طی ۹ بازی اخیر خود در لیگ، موفق به گلزنی نشده است.

• سویا اکنون تحت هدایت دروازبان سابق بارسلونا یعنی خوان لوپتگی قرار دارد اما باید خاطر نشان کرد که او ضعیف‌ترین عملکرد خود را در دوران مربیگری‌اش مقابل بارسلونا تجربه کرده و طی ۹ بازی خود مقابل تیم سابقش هرگز پیروز نشده است.

• ایوان راکیتیچ و مونیر الحدادی، دو بازیکنی هستند که تجربه بازی با پیراهن بارسا را دارند و اکنون برای سویا توپ می‌زنند. برترین گلزن سویا، یعنی رافا میر هم ۲ فصل در لاماسیا حضور داشته است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs سویا
سلام از کجا میتونم آرشیو بازی های بارسا جداگانه با کیفیت دانلود کنم؟ ممنون


سه‌شنبه، ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ (۷:۵۱)
 
messi-.10
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs سویا
سلام وقت بخیر
اخبار تیم خیلی کند به روز میشه


سه‌شنبه، ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ (۷:۲۴)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs سویا



یکشنبه، ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ (۱۷:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۴ کاربر آنلاین است. (۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!