به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ آینتراخت فرانکفورت vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ (۱۸:۴۱) (۲۰۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


فرانکفورت ایستگاه بعدی سفر آبی و اناری‌ها به لیگ اروپاست و آن‌ها در این بازی به دنبال تبدیل شدن به اولین تیم لالیگایی هستند که در ورزشگاه خانگی این تیم به پیروزی می‌رسد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از غلبه بر ناپولی و گالاتاسارای در مراحل قبلیِ رقابت‌های لیگ اروپا، حال کاتالان‌ها باید برای اولین بار در تاریخ، مقابل آینتراخت فرانکفورت قرار بگیرند.

بارسلونا بعد از پیروزی ۴-۰ مقابل رئال مادرید در برنابئو و شکست ۱-۰ سویا، در فرم خوبی به مصاف این رقیب جدید خواهد رفت.

در مقابل اما آینتراخت اکنون در رده نهم جدول بوندسلیگاست و از ۱۱ بازی‌ای که در سال ۲۰۲۲ برگزار کرده‌، تنها ۳ بار به پیروزی رسیده‌ است. آینتراخت هفته گذشته در خانه مقابل تیم قعر جدولی گروتر فورث، به تساوی بدون گل دست یافت.

با این تفاسیر، حداقل روی کاغذ همه چیز به نفع بارساست اما سرسختی‌ای که در مرحله قبل لیگ اروپا از گالاتاسارای دیدیم، به ما آموخت که نباید هیچ تیم اروپایی‌ای را دست کم گرفت. آینتراخت برای رسیدن به این مرحله از رقابت‌ها، تیم‌های فنرباغچه، المپیاکوس، آنتورپ و رئال بتیس را شکست داده و در این مسیر هرگز مغلوب نشده است.

اخبار تیم

سرجینیو دست، روبرتو، فاتی و اومتیتی همچنان مصدوم هستند و ممفیس دپای به علت کشیدگی همسترینگ پای چپ خود، این بازی را از دست داد. لوک دی یونگ نیز به علت ابتلا به ویروس کرونا از لیست ژاوی خط خورد.

آیا می‌دانستید؟

• بارسلونا تاکنون در رقابت‌های رسمی، با ۱۸ تیم مختلف آلمانی بازی کرده اما به طرز عجیبی هرگز با آینتراخت روبرو نشده است - مگر در چند بازی دوستانه در دهه ۱۹۷۰.

• دروازبان فعلی آینتراخت، کوین تراپ به خوبی بارسا را می‌شناسد؛ او همان کسی است که در آن کامبک معروف ۶-۱ مقابل PSG، درون دروازه این تیم قرار داشت.

• بهترین عملکرد آینتراخت طی سال‌های اخیر، به فصل ۲۰۱۸/۱۹ باز می‌گردد، زمانی که تا نیمه نهایی صعود کردند و در ضربات پنالتی از چلسی شکست خوردند.

• این چهارمین باری است که آینتراخت در مراحل حذفی رقابت‌های اروپایی، با یک تیم لالیگایی روبرو می‌شود و در سه دوره قبلی (مقابل اتلتیکو، دپورتیوو لاکرونا و رئال بتیس) موفق به صعود شده است.

• آینتراخت هرگز در بازی‌های خانگی رقابت‌های اروپایی در مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی (مجموعا ۱۶ بار) شکست نخورده است.

• شاید بارسا طی سال‌های اخیر شب‌های وحشتناکی را مقابل بایرن مونیخ تجربه کرده باشد اما مقابل سایر تیم‌های آلمانی، رکورد ۲۱ بازی بدون شکست را ثبت کرده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۷ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!