به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی: نسبت به تمدید قرارداد گاوی خوشبینم!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ (۱۷:۰۹) (۲۱۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مبینا پولایی
FCBarcelona.ir


مصاحبه ژاوی در آستانه مصاف با لوانته را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوانته حریف سرسخت و باانگیزه‌ای است‌. ما ۳ امتیاز این بازی را می‌خواهیم اما آن‌ها رقیب دشواری هستند.

بله پیکه دچار مصدوم شده است. او سخت تلاش می‌کند. عملکردش طی دو ماه اخیر در سطح بالا و هیجان‌انگیز بوده است. مصدومیت او جدی نیست، بیشتر شبیه یک ناراحتی عضلانی است. باید ببینیم برای بازی پنجشنبه آماده خواهد بود یا خیر.

سرخی روبرتو نظر من را در مورد خودش می‌داند. او و باشگاه باید با هم به توافق برسند و سپس ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. سعی می‌کنیم از هفته آینده او را در تمرینات گروهی شرکت دهیم.

در مورد عملکرد #دمبله، من فقط می‌توانم از ماه نوامبر به بعد حرف بزنم. بازیکنان بسیار کمی در سطح او هستند. او از خودش مراقبت می‌کند و به راهنمایی اطرافیانش گوش می‌دهد. در تیم او را دوست دارند و من هیچ شکایتی از او ندارم چرا که قابلیت‌های زیادی به تیم ما اضافه می‌کند.

بازی با فرانکفورت را تماشا کردیم، خوب نبودیم. باید خودمان را نقد کنیم. توپ‌های زیادی را از دست دادیم و در خیلی از جوانب کم گذاشتیم اما به هر حال به تساوی دست یافتیم. خوب نبودیم و باید در خیلی چیزها پیشرفت کنیم.

دست و ممفیس دپای برای بازی فردا در دسترس نیستند اما باید ببینیم به بازی پنجشنبه می‌رسند یا خیر. نمی‌خواهیم آن‌ها دوباره دچار مصدومیت شوند.

وضعیت تیم از نظر جسمانی خوب است. اتفاقی که در بازی قبل افتاد، یک مشکل فوتبالی بود نه فیزیکی.

نقش پدری در تیم به نوع بازی بستگی دارد. در بازی قبل، زیاد او را ندیدیم چون آینتراخت خیلی خوب کار می‌کرد. این موضوع در مورد گاوی هم درست است.

تمدید با گاوی؟ من نسبت به این موضوع خوشبینم. گاوی می‌خواهد بماند و این علاوه بر باشگاه، به خود او و مدیر برنامه‌هایش هم بستگی دارد. او لیاقت این را دارد که بماند و امیدوارم این اتفاق بیفتد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۹ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!