به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ لوانته vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ (۱۷:۲۸) (۱۸۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


شاگردان ژاوی امشب با هدف حفظ فرم عالی خود در بازی‌ها اخیر، در سیوتات والنسیا به مصاف لوانته خواهند رفت.هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ماموریت بعدی بارسای ژاوی در قالب یک بازی خارج از خانه مقابل لوانته در لالیگا خواهد بود. آبی و اناری‌ها بعد از پیروزی خانگی هفته گذشته مقابل سویا و تساوی ۱-۱ در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل اینتراخت فرانکفورت به مصاف لوانته خواهند رفت.

آبی و اناری‌ها امشب به دنبال کسب هفتمین برد پیاپی خود در لالیگا هستند؛ رکوردی که در مسیر رسیدن به آن تیم‌های قدرتمندی مانند رئال، بیلبائو و سویا را شکست دادند. بعد از پیروزی ۴-۲ سویا مقابل گرانادا در بازی جمعه شب (که شاگردان لوپتگی را با دو بازی بیشتر، بالاتر از تیم ژاوی قرار داد)، حال بارسا برای بازگشت به جایگاه دوم لالیگا به هر سه امتیاز این بازی نیاز دارد.

لوانته اما اکنون تحت هدایت سومین سرمربی خود در این فصل قرار دارد و در حال تلاش برای نجات از سقوط به لیگ دسته دو اسپانیاست، اما آن‌ها سه بازی از هفت بازی اخیر خود را برده‌اند، از جمله برد مقابل اتلتیکو مادرید و ویارئال. آن‌ها همچنین در سه بازی اخیر خود در ورزشگاه سیوتات والنسیا هرگز شکست نخورده‌اند. با این وجود، لوانته به دلیل عملکرد فاجعه بار خود در نیم‌فصل اول، همچنان در قعر جدول لالیگاست و ۷ امتیاز با آخرین جایگاه واجد شرایط ماندن در لالیگا، فاصله دارد‌.

اخبار تیم

دست، فاتی، روبرتو، دپای و اومتیتی همچنان به علت مصدومیت نمی‌توانند بازی کنند و جرارد پیکه بعد از ناراحتی عضلانی‌ای که در جریان بازی با فرانکفورت دچارش شد، این بازی را از دست داد. خبر خوب اینکه تست کرونای لوک دی یونگ منفی اعلام شده و به لیست ۲۱ نفره زاوی برای بازی امشب اضافه شده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۹ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!