به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بارسا vs کادیزپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ (۱۵:۲۹) (۲۸۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


با حذف از لیگ اروپا، حال لالیگا تنها رقابت باقی مانده برای آبی و اناری‌هاست و امشب نیوکمپ میزبان اولین بازی از سه بازی لالیگایی بارسا طی ۶ روز متوالی است. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اتفاقاتی که پنجشنبه هفته گذشته در نیوکمپ افتاد باید فراموش شوند و بهترین راه برای پاک کردن خاطره بد نحوه حذف بارسا از لیگ اروپا از افکار عمومی، تداوم عملکرد درخشان تیم در بازی‌های لیگ داخلی است.

در لالیگا بارسا ۱۵ بازی است که شکست نخورده و در ۱۱ تا از این بازی‌ها نیز به پیروزی رسیده است. همچنین کاتالان‌ها در تمام دیدارهایی که در این مدت در نیوکمپ برگزار شده، پیروز شده‌اند. با این حال بارسا طی ۳ مصاف اخیر خود با کادیز، موفق به شکست این تیم نشده است.

وضعیت تیم‌ها در جدول

دیشب وقتی رئال مادرید ۲-۰ از سویا عقب بود، به نظر می‌رسید قرار است بارسا به صدرنشینی این تیم در لالیگا پایان دهد اما - به لطف VAR و داور! - سفیدپوشان پایتخت توانستند ۳-۲ به پیروزی برسند. با این حال، این نتیجه هم چندان به ضرر بارسا نبود و باعث شد جایگاهش در رده دوم جدول تثبیت شود.

کادیز اکنون تنها ۳ پله تا سقوط به قعر جدول لالیگا فاصله دارد اما تنها با گرانادا و مایورکا که هر دو در بازی این هفته خود شکست خوردند و فعلا بالاتر از این تیم هستند، تنها یک امتیاز اختلاف دارد؛ این یعنی به دنبال یک فرصت است تا به راحتی خود را از منطقه سقوط نجات دهد.

آیا می‌دانستید؟

• از زمانی که سرمربی فعلی کادیز، هدایت این تیم را بر عهده گرفته، آن‌ها هرگز در دو بازی پیاپی شکست نخورده‌اند و اگر امشب بارسا بتواند پیروز شود، اولین باخت پیاپی کادیز از زمان ورود سرخیو را رقم خواهد زد.

• بارسا هرگز طی ۱۳ دیدار خانگی خود مقابل کادیز، در گلزنی ناکام نبوده و در این مدت مجموعا ۳۵ گل به ثمر رسانده است. با این حال، طولانی‌ترین نوار گلزنی آبی و اناری‌ها در نیوکمپ مقابل یک تیم، ۲۶ بازی مقابل گرانادا، ۱۸ بازی مقابل رئال مورسیا و ۱۶ بازی مقابل لوانته است.

• بارسا در این فصل ۱۵ بار با ضربه سر به گل رسیده است که سومین رکورد برتر در ۵ لیگ معتبر اروپا در این فصل از رقابت‌ها محسوب می‌شود‌. لوک دی یونگ با ۵ گل، در این زمینه پیشتاز است.

اخبار تیم

جرارد پیکه این بازی را هم به علت مشکل عضلانی از دست می‌دهد و پدری بعد از مصدومیت از ناحیه همسترینگ مقابل آینتراخت، به لیست مصدومان بارسا اضافه شد. انسو فاتی و اومتیتی هر دو در آستانه بهبودی کامل هستند اما هنوز آماده بازی کردن نیستند. سرخی روبرتو همچنان قادر به بازی کردن نیست و در بین تمام این مشکلات، ارائوخو نیز از حضور در این بازی محروم است‌.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۵۳ کاربر آنلاین است. (۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۵۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!