به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی: باید متواضعانه به پیشرفت ادامه دهیم!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ (۱۰:۲۲) (۵۳۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: مبینا پولایی
FCBarcelona.ir


مصاحبه ژاوی بعد از پیروزی مقابل سویا را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

۱۵ دقیقه ابتدایی خوب نبودیم اما وقتی اوضاع آرام شد، کنترل بازی را در دست گرفتیم و فرصت گلزنی پیدا کردیم. این پیروزی یک نشانه خوب است و در دوران خوبی به سر می‌بریم.

عملکرد گاوی مرا شگفت‌زده نمی‌کند، من او را هر روز در تمرینات تحت نظر دارم. نمی‌خواهم نسبت به بقیه بی‌انصافی کنم اما شاید او بهترین بازیکن این بازی بود.

دمبله بازیکنی است که من او را خیلی دوست دارم. او از نظر ذهنی آرام است. او مثل لواندوفسکی و رافینیا در دفاع نیز کمک می‌کند. ما بازیکنانی که داریم که تفاوت‌ها را رقم می‌زنند و عثمان یکی از آن‌هاست.

لیگ قهرمانان؟ باید همچنان متواضع باشیم. این نتیجه‌ای است که ما می‌خواهیم. ما می‌خواهیم به پیشرفت ادامه دهیم و در مسیر درستی هستیم‌. الان برای قضاوت کردن خیلی زود است، باید به مرور کار خود را انجام دهیم و به نتیجه برسیم.

لواندوفسکی فقط یک گلزن نیست. نحوه ضربه زدن او و شیوه بازیابی توپش مثال زدنی است. رابرت می‌داند چطور حرکت کند و همین یک راه حل برای هم‌تیمی‌هایش است و این نشان می‌دهد چقدر فوتبالیست بالغی است.

کونده در دفاع راست؟ خواهیم دید. بیرین آمده است و ما روبرتو را هم داریم که در همه بازی‌ها خوب بوده است.

تراشتگن دوران فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کند، خط دفاع هم همینطور. این‌هو نکات مثبتی است. پیروزی ۳-۰ در سانچز پیزخوان چیزی است که شاید باشگاه‌های زیادی به آن دست پیدا نکند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۱ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!