به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی: تصمیم گرفتیم در مورد داوری به یوفا شکایت نکنیم!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۶ مهر ۱۴۰۱ (۱۷:۲۸) (۴۱۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: مبینا پولایی
FCBarcelona.ir


مصاحبه ژاوی در آستانه مصاف با سلتا ویگو را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سلتا ویگو؟ این بازی با دوبازی قبلی (اینتر و مایورکا) فرق می‎‎‎‎‏کند. سعی می‌کنیم فردا عملکردمان را بهبود ببخشیم و سبک بازی خود را نشان دهیم. کار آسانی نخواهیم داشت چون سلتا به خوبی بازی و توپ را حفظ می‌کند.


جالب است که بازی قبلی ما و اینتر را همان داوری قضاوت کرد که در بازی مقابل بایرن، داور VAR بود و برای خطایی که روی دمبله رخ داد، پنالتی نگرفت.

توافق بارسا و اتلتیکو در مورد گریزمن؟ هنوز رسمی نشده است. اگر توافقی حاصل شود، به این معناست که طرفین راضی هستند و من هم برای این بازیکن بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

حضور فرنکی در بازی فردا؟ بله، او ۱۰۰ درصد آماده است. فردا خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. او مشارکت بالایی دارد و از نظر فیزیکی به ما قدرت می‌دهد. دی یونگ می‌تواند به عنوان مدافع هم بازی کند و ما اوایل فصل هم این گزینه را امتحان کردیم. او سریع است. خوش شانسیم که بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند در پست‌های مختلفی بازی کنند و فرنکی یکی از آن‌هاست.

دمبله؟ از روز اول گفتم او بسیار حرفه‌ای است. او در بازی‌‌های زیادی تفاوت را رقم زده است و باید در هر بازی این کار را انجام دهد. دمبله قابلیت‌های زیادی دارد و باید به خودش ایمان داشته باشد تا بتواند بیشتر گلزنی کند.

عدم شکایت بارسلونا به یوفا؟ تصمیم گرفتیم این کار را نکنیم.

من به داوران اعتراض نمی‌کنم اما عملکرد او در بازی با اینتر دیوانه‌کننده بود.

همواره این را گفته‌ام که بوسکتس برای من بازیکن مهمی است. او بازی ما را متعادل می‌کند و به بازی ما امنیت می‌‌‏بخشد.

وابستگی بالای تیم به لواندوفسکی؟ باید روی این موضوع کار کنیم. باید در ضربات آزاد و شوت‌های خارج از محوطه جریمه عملکردمان را بهتر کنیم. همه بازیکنان باید سعی کنند، بیشتر گل بزنند.

آرائوخو‌ در تلاش برای بهبودی است. او تمرین دیروز ما را تماشا کرد و به ما انگیزه داد. آرائوخو یک جنگجو با احساسات مثبت است. اگر یک بازیکن باشد که بتواند به سرعت ریکاوری کند، آن آرائوخو است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۶ کاربر آنلاین است. (۲۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!