به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ رئال مادرید vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۴ مهر ۱۴۰۱ (۱۴:۳۸) (۵۸۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


عصر امروز، سانتیاگو برنابئو میزبان ۲۵۰مین ال کلاسیکوی تاریخ است؛ دیداری که رقبای آن شانه به شانه یکدیگر در صدر جدول به مصاف هم خواهند رفت. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

هم ژاوی و هم خوان لاپورتا، در مصاحبه خود تاکید کردند که این ال کلاسیکو به جای یک چالش دلهره آور، باید به عنوان یک فرصت فوق‌العاده برای بهبود وضعیت تیم و یک نقطه عطف تلقی شود.

فصل گذشته، بارسا برنابئو را با برد قاطع ۴-۰ فتح کرد و فوتبال منحصر به فردی را به نمایش گذاشت. پیروزی در بازی امروز راهی خواهد بود که با آن بارسا به دنیا یادآوری کند که اگر چه بی‌رحمانه از لیگ قهرمانان کنار رفت، اما هنوز قاطعانه می‌خواهد این فصل را در همان جایگاهی به اتمام برساند که اکنون در آن قرار دارد... صدر جدول!

آخرین دیدار دو تیم

پیروزی ۴-۰ فصل گذشته، یکی از بزرگترین بردهای بارسا در برنابئو بود، با دو گل اوبامیانگ و گل‌های ارائوخو و فران تورس. اما بعد از آن، دو تیم در لاس وگاس در یک دیدار دوستانه با یکدیگر ملاقات کردند و باز هم بارسا پیروز شد؛ این بار با نتیجه ۰-۱ به لطف سوپر گل رافینیا.

اخبار تیم

رونالد ارائوخو، آندرس کریستنسن، هکتور بیرین و ممفیس دپای همچنان لیست مصدومان بارسا را تشکیل می‌دهند.


آیا می‌دانستید؟

• در حالی که بارسا تنها یک گل طی ۸ بازی قبلی خود در لیگ دریافت کرده است، پیروزی ۱-۰ هفته گذشته رئال مادرید مقابل ختافه، اولین کلین شیت سفیدپوشان در لیگ بود.

• این ۲۵۰مین دیدار بین بارسا و رئال است که در این بین ۱۰۰ بار مادریدی‌ها و ۹۷ بار کاتالان‌ها به پیروزی رسیدند.


• امروز ژاوی ۵۰مین ال کلاسیکوی خود را به عنوان بازیکن و سرمربی تجربه می‌کند.

• بارسلونا برای بازی یک پیراهن مخصوص خواهد پوشید که یک جغد - نماد خواننده کانادایی که با اسپاتیفای قرارداد دارد- روی آن نقش بسته است.

• این ۱۰۰مین ال کلاسیکویی است که در برنابئو برگزار می‌شود.

• با ۷ گل، کریم بنزما دومین گلزن برتر ال کلاسیکوی قرن حاضر است و لئو مسی، برترین.

مصاحبه ژاوی

کونده ۱۰۰ درصد آماده است. او به خوبی تمرین می‌کند و برای بازی فردا آماده است.

من هوادار بارسا هستم و بهترین‌ها را برای باشگاه می‌خواهم. اگر احساس کنم دیگر نمی‌توانم به تیم کمک کنم، می‌روم. اما اکنون اینطور نیست.

لاپورتا؟ هنوز تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده، رئیس همچنان خوشبین است. او همواره خوشبین بوده و به ما کمک می‌کند. اتفاقی که مقابل اینتر افتاد، ناخوشایند بود، همینطور در مونیخ و میلان. با این حال باید به مسیرمان ادامه دهیم.

ال کلاسیکو برای ما فرصت فوق‌العاده‌ای است و می‌خواهیم به صدرنشینی‌مان ادامه دهیم. این یک چالش بزرگ است و رقابت در لیگ متفاوت است. من فکر می‌کنم اگر ما مثبت باشیم، شرایط خوب پیش خواهد رفت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۳ کاربر آنلاین است. (۳۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!