مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکسولنقل و انتقالات
فرستنده SMS در تاريخ پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۸۸ (۱۴:۱۸) (۲,۳۸۳ بار خوانده شده) خبرهای فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: صمیمی فر/ FCBarcelona.ir
بارسا و اینتر میلان برای مذاکره در خصوص انتقال مدافع برزیلی، شیرر کابلینو ماکسول آندراده - معروف به ماکسول - به مبلغ 4/5 میلیون یورو و 0/5 میلیون یورو پرداخت اضافی، به توافقاتی رسیدهاند.
ماکسول یک مدافع چپ است که 3 فصل گذشته را در اختیار اینتر بوده و قرار است جانشین سیلوینیو که بارسا را ترک کرده، شود.
مستعد و توانمند
ماکسول بازیکن مستعد و توانمندی است که در خارج از اروپا علاوه بر دفاع چپ، در چند پست دیگر نیز بازی کرده است.
تجربه اروپایی
ماکسول متولد 27 آگوست 1981 است و بازی خود را با تیم کروزیرو برزیل آغاز کرده و در 20 سالگی با پیوستن به آژاکس آمستردام، به عرصه فوتبال در اروپا وارد شده است. وی به مدت 4 سال در آن تیم حضور داشت.
3 فصل و 3 عنوان اولی با اینتر
ماکسول از آژاکس به اینتر منتقل شد ولی ابتدا به طور قرضی در اختیار امپولی قرار گرفت و سپس در فصل 2007 - 2006 به اینتر پیوست و سه فصل متوالی با این تیم به قهرمانی در کالچیو دست یافت. به علاوه طی همین سه فصل، 2 قهرمانی در سوپر جام ایتالیا را نیز تجربه کرد.
مترجم: صمیمی فر/ FCBarcelona.ir
بارسا و اینتر میلان برای مذاکره در خصوص انتقال مدافع برزیلی، شیرر کابلینو ماکسول آندراده - معروف به ماکسول - به مبلغ 4/5 میلیون یورو و 0/5 میلیون یورو پرداخت اضافی، به توافقاتی رسیدهاند.
ماکسول یک مدافع چپ است که 3 فصل گذشته را در اختیار اینتر بوده و قرار است جانشین سیلوینیو که بارسا را ترک کرده، شود.
مستعد و توانمند
ماکسول بازیکن مستعد و توانمندی است که در خارج از اروپا علاوه بر دفاع چپ، در چند پست دیگر نیز بازی کرده است.
تجربه اروپایی
ماکسول متولد 27 آگوست 1981 است و بازی خود را با تیم کروزیرو برزیل آغاز کرده و در 20 سالگی با پیوستن به آژاکس آمستردام، به عرصه فوتبال در اروپا وارد شده است. وی به مدت 4 سال در آن تیم حضور داشت.
3 فصل و 3 عنوان اولی با اینتر
ماکسول از آژاکس به اینتر منتقل شد ولی ابتدا به طور قرضی در اختیار امپولی قرار گرفت و سپس در فصل 2007 - 2006 به اینتر پیوست و سه فصل متوالی با این تیم به قهرمانی در کالچیو دست یافت. به علاوه طی همین سه فصل، 2 قهرمانی در سوپر جام ایتالیا را نیز تجربه کرد.
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکسول | ||
---|---|---|
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی
شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ (۸:۴۷)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکسول | ||
---|---|---|
fofe Barcelona fofe catalon دوشنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ (۲۲:۳۹)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکسول | ||
---|---|---|
شنبه، ۲ مرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۵۶)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکسول | ||
---|---|---|
ماکسول میتونه جای سیلوینیو رو روی نیمکت پر کنه ولی در حد ترکیب فیکس نیست.
شنبه، ۳ مرداد ۱۳۸۸ (۱۳:۰۶)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکسول | ||
---|---|---|
ایول به مسولان بارسا یه خریدی کردند که بگن ما هم بله خرید کردیم
سهشنبه، ۳۰ تیر ۱۳۸۸ (۱۵:۵۸)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
سلام ما خودمون هم نمیدونیم چی میگم منظورم با کس خاصی نیست منظورم با همست یک روز میگیم اتوو باید بره اگه نره تیم بد بخت میشه و.... حالا که میخان بفرستنش بره بعد یک بازیکن که صد برابر از اتوو و ویا بهتره دارن میارن همه ناراحتین ما زلاتات رو میخایم که یک مهاجم تمام عیاره تازه وقتی ویا رو نمیدن بریم مستایا رو به آتیش بکشیم که چرا ویا رو به بارسا نمیدین ویا تا 2014 با والنسیا قرارداد داره به نظر من اگر قطعی بشه واقعا عالیه شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۸۸ (۱۷:۱۰)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
پولشو ما نمی دیم، ولی این انتقال دست بارسا رو تا حد زیادی خالی می کنه و برای خرید های بعدی دچار دردسر میشیم و علاوه بر اون ثابت کردیم که فرقی با رئالی ها نداریم. در ضمن ایبرا از نظر اخلاقی اصلا بازیکن خوبی نیست. بگذریم از تحقیر اتوئو در این انتقال.
شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۸۸ (۱۵:۵۲)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
اینم از معرفی مکسول . . . شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۸۸ (۱۵:۱۶)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
زلاتان خیلی بهتر از سامی و هلپ هست.بعضی از شماها خیلی زود قضاوت می کنید یکم حوصله داشته باشید اونوقت می فهمید که بارسا چه سودی می کنه
شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۸۸ (۱۴:۵۰)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
آقا مگه قراره پولشو شماها بدین که دارین اینقدر حرص میخورین؟ به نظر من که ایبرا خیلی بهتر از اتوو+هلب و ویا هست هم شوتزنه هم ضربه آزاد خوب میزنه هم سر زنه و از همه مهمتر تکنیک و قدرت بدنیش عالیه به نظرم خرید خیلی خوبیه شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۸۸ (۱۴:۴۲)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
سایت گل : بارسا باید دست از انتقاد در مورد خریدهای رئال مادرید بر دارد چرا که جذب ایبرا به تنهایی چیزی در حدود 90 میلیون یورو برای آنها هزینه در بر خواهد داشت.به نوشته روزنامه AS جذب زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی اینتر برای بارسا با در نظر گرفتن تمامی فاکتورها 87.5 میلیون یورو هزینه خواهد داشت. بارسا برای جذب ایبرا 45 میلیون یورو به اینتر خواهد پرداخت و به علاوه ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی خود را که پیش از این منچسترسیتی با پیشنهاد 35 میلیون یورویی قصد جذب آن را داشت ، به اینتر خواهد داد.تا اینجا اینتر برای فروش زلاتان 80 میلیون یورو به دست آورده ، 7.5 میلیون یورو باقی مانده شامل انتقال قرضی هلب به اینتر خواهد شد که باشگاه ایتالیایی می تواند در پایان فصل بعد او را به صورت قطعی به خدمت بگیرد.به این ترتیب بارسا نیمی از 15 میلیون یورویی را که سال گذشته برای جذب هلب از آرسنال هزینه کرده بود را از دست خواهد داد، این در حالی است که قهرمانی بارسا در لالیگا باعث می شود این تیم 2 میلیون یورو اضافه تر پرداخت کند. مسئله بعدی تلاش خوان لاپورتا برای متقاعد کردن زلاتان به منظور کاهش دستمزدش است.روزنامه Sport می نویسد زلاتان در بارسا دستمزدی برابر با لیونل مسی نخواهد گرفت و این بدین معنی است که ایبرا دستمزدی کمتر از دستمزد دریافتی در اینتر خواهد داشت.زلاتان در اینتر سالیانه 11 میلیون یورو دریافت می کرد و امیدوار است در بارسا نیز بتواند این دستمزد را دریافت کند این در حالی است که مسی سالیانه 8.5 میلیون یورو دستمزد می گیرد. (اگه زلات حتی نزدیک مسی حقوق بگیره مسی حق داره از عصبانیت آتیش بگیره، تحقیر هم حدی داره) شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۸۸ (۱۴:۰۸)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
به نظر من سنش زیاده بیشتر از 3 سال فکر نکنم بتونه تو سطح بارسا بازی کنه ولی خوب از هیچی خیلی بهتره . در مورد خرید زلاتان کی خبر رسمی داره که اومده بارسا ؟؟ شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۸۸ (۱۳:۳۸)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
والنسيا گفته كمتر از 50 تا ويا رو نميديم. اون وقت بارسا ميخواد با 70 تا زلاتان رو بگيره. ميتونستن اتوو رو هم 35 تا بدن به منچستر سيتي اون وقت از 50 تايي كه براي ويا قيمت گذاشتند بيشتر ميشد. ويا خيلي از زلاتان بهتره. ايستگاهي زن هم هست. يه تمام كننده كامله. شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۸۸ (۱۲:۲۰)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
سلام به دوستان. اتوئو فوقش30تا35میلیون یورو می ارزید. پرس میخواد لاپورتا رو تحت فشار بذاره. تازه قضیه هلب هم گفته شد اگه قرضی بره از 40تایی که میخوایم به اینتر بدیم کم میشه. کلاخیلی بشه70تا.نه88تا. این رو هم همه قبول دارین که کلاس بازی زلاتان از اتوئو و حتی ویا بالاتره. اتوئو شوت خوب داشت.زلاتان ازش بهتر شوت میزنه. اتوئو تکنیکش متوسط بود.زلاتان از اتوئو بالاتره و در حد خیلی خوبه تکنیکش زلاتان از اتوئو سر زن تره.زلاتان ضربه کاشته رو خوب میزنه اما اتوئو... فقط تنها برتری اتوئو اینه که سرعتش از زلاتان بالاتره.اونم نه در حد زیاد!!! اینم بگم زلاتان هیچی قیمت نداشته باشه از کاکا که بهتره که.کاکا65تا رفت.زلاتان70تامیگیره. شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۸۸ (۱۲:۰۹)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
خرید زلاتان که بی نظیر بود هر چند کمی گرون به نظر می رسید ولی با گندی که پرز به بازار زد مجبور بودیم ماکسول رو من نمی شناسم ولی از اینکه میشنوم بازیکن خوبیه خوشحالم ولی کاش لام رو میشد بخریم شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۸۸ (۱۲:۰۵)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
توضيح مديرعامل در مورد معاوضه بزرگ لاپورتا: اتوئو قيمتي نداشت خبرگزاري فارس: مديرعامل باشگاه بارسلونا گفت: مبلغ در نظر گرفته شده براي ابراهيموويچ درست بود چرا كه اتوئو قيمتي نداشت. به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از رويترز، خوان لاپورتا تصريح كرد: اين انتقاد بر من وارد شده كه چرا مبلغ نجومي براي زلاتان ابراهيموويچ در نظر گرفته ام. مسئله جالب اينكه قيمت اتوئو در برخي تحليل ها تا مرز 50 ميليون يورو نيز تخمين زده شده در حالي كه اتوئو قيمتي نداشت و ما براي معاوضه بدون پول او با ابراهيموويچ دچار مشكل بوديم. لاپورتا ادامه داد: اتوئو نمي خواست در بارسلونا بماند و اين را همه هواداران مي دانستند. اتوئو و هلب به علاوه 40 ميليون يورو براي داشتن ابراهيموويچ هزينه شدند تا زلاتان به بارسا بپيوندد. شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۸۸ (۱۱:۵۶)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
پرس: آيا خريد لاپورتا نجومي نيست؟ خبرگزاري فارس: مديرعامل باشگاه رئال مادريد گفت: هر چند خبر خريد ابراهيموويچ هنوز در فيفا تاييد نشده اما آيا خريد لاپورتا نجومي نبوده است؟ به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از آس اسپانيا، فلورنتينو پرس در اولين واكنش به انتشار خبر خريد زلاتان ابراهيمويچ توسط باشگاه بارسلونا عنوان كرد: اتوئو چه قيمتي دارد؟ قطعا 10 ميليون يورو نيست و اگر قرار بود او را بخرم اولين پيشنهاد حداقلي من براي 50 ميليون يورو بود كه مي دانستم پذيرفته نمي شود. وي يادآور شد: حال آنكه لاپورتا حاضر شده اين بازيكن بزرگ را به علاوه 40 ميليون يورو براي به خدمت گرفتن زلاتان ابراهيموويچ تحويل اينترميلان دهد و حتي شنيده ام كه به صورت مشروط الكساندر هلب را نيز براي كم كردن رقم 40 ميليون يورو كنار گذاشته است. پرس افزود: هر مديري اختيار مديريت باشگاهش را دارد اما آيا خبرنگاراني كه در اين مدت مدام از ولخرجي هاي من نوشته اند در مورد خوان لاپورتا هم مي نويسند؟ شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۸۸ (۱۱:۵۵)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
در مراسمي باشكوه هافبك اينتر به هواداران بارسلونا معرفي شد به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از آس اسپانيا، كابلينو آندراده مكسول شرر بازيكن خط مياني اينترميلان ايتاليا براي يك فصل با بارسلونا قرارداد بست و در مراسمي باشكوه در نيوكمپ به هواداران و مردم شهر بارسلونا معرفي شد. مكسول ماه آينده 28 ساله مي شود براي يك سال تحت قراردادش با بارسا مبلغ چهار و نيم مليون يورو دريافت كرده است. شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۸۸ (۱۱:۵۴)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
اگه ویا یا زلاتان بیان بارسا قراره چی بشه؟ اگه هرکدوم بیان خیلی خوبه ولی ما خودمون هستیم با بازیکنای بزرگ و از پس همه تیما بر میایم شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۸۸ (۱۱:۴۹)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
اقایون دلخوش الکی نباشید موراتی رفتن زلاتان به بارسا رد کرده اگر ویا هم نیاد خرید بی خرید من که میگم فقط یکی از این بازیکنها بیاد زلاتان باشه بهتر ولی ویا اگر میامد هماهنگتر شدنش زودتر بود یاعلی شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۸۸ (۱۱:۲۵)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
حالا دیدین که لاپورتا کار خوبی کرده این از اونایی که می گفتن لاپورتا باید ویا رو بیاره . حکایت ویا مثل ریبریه مسئولانه باشگاه والنسیا آدم نیستن حتی پیش نهاد مارو برسی هم نکردن و میگن ویا به هیچ وجه فروشی نیست اونایی که می گفتن ویا بیاد می خواستین که تیم به اون سرنوشتی دچار بشه که اونقدر منتظر ویا بمونیم تا لحظه ی آخر بعد یهو بیان بگن ویا رو نمی فروشن و برای ما خنده بکنن لاپورتا بخاطر اینکه جلوی این اتفاق و بگیره زلاتان رو آورد والنسیا الان مثل یک تیمارستان روانیه نمی دونه داره چی کار می کنه بعد تازه بعضی ها آنچنان میگن ویا انگار که از زلاتان بهتره تا الان هم می بینید زلاتان بهترین بازیکن جهان نشده به خاطر اینه که نه سوئد و نه اینتر تازگی قهرمان جام جهانی و لیگ قهرمانان نشدن شما نگاه کنین اون سال بارسا شد قهرمان رونالدینهو شد بهترین بازیکن ایتالیا قهرمان شد کاناوارو شد میلان قهرمان شد کاکا شد منچستر قهرمان شد رونالدو شد و........ بعد تازه اونا ییکه میگن هلب+اتوو+40 ..=زلاتان اولا هلب اکه بره از اون 40.. کم میشه مثلا میشه 20.. دوما من مطمئنم که قیمت واقعی این نیست وقیمت حدسیه وپایین بالا شده چه طور هنوز قرار دادی امضا نشده قیمت دقیقش معلوم شده ؟؟؟؟؟ حالا بزارین قرار داد نهایی بشه بعد قیمت جدیدو با جز ئیات معامله می بینین من که فکر نکنم لاپورتا با اون همه صحبت هیی که برضد رئال کرده چنین کاری کرده باشه و این قیمت 100 در صد دروغه# شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۸۸ (۱۰:۳۶)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
والنسیا پیشنهاد بارسا را رد کرد بارسا بد شانس است و این بار نیز پیشنهادش برای جذب ویا از سوی مسئولان والنسیا رد شد... سایت گل : والنسیا که قصد فروش داوید ویا را به بارسا ندارد این بار وقتی مسئولان بارسا آخرین پیشنهاد خود را برای جذب این بازیکن ارائه کردند با آن مخالفت کردند.امروز گفته شد بارسا توجهش را معطوف جذب زلاتان کرده است اما این سیاستی بود که بارسا به هدف اصلی اش نزدیک شود. ویا علاقه دارد به جمع کاتالان ها بپیوندد اما مانوئل لورنت رئیس باشگاه به او اجازه مذاکره با بارسا را نداده است.بارسا در آخرین تلاش خود پیشنهادی 42 میلیون یورویی ارائه کرد که مسئولان والنسیا بدون بررسی آن را رد کردند. لورنت در گفتگو با روزنامه AS گفت :"به لاپورتا بار دیگر گفتم ویا فروشی نیست." اخیرا اعلام شد مسئولان والنسیا سال گذشته گفته بودند ویا می تواند امسال این تیم را ترک کند اما والنسیا اکنون زیر قولش زده و باز هم حاضر به فروش مهاجمش نیست. شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۸۸ (۱۰:۳۵)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
ارزیابی سایت گل از قیمت زلاتان: 87.5 میلیون یورو!!! 45 میلیون نقد+35 میلیون قیمت اتوئو که سیتی پیشنهاد داده بود و 7.5 میلیون قیمت انتقال قرضی هلب. سران بارسا واقعا عقلشونو از دست دادن، واسه پول ویا داشتن خودکشی می کردن می گفتن یه پنی بالای 42 میلیون نمی ریم حالا ... . مگه این زلات کیه؟!!! خوب یهو اون رونالدو رو می خریدین دیگه، اینطوری حال رئالم گرفته می شد، یکی جلوی اینا رو بگیره، اگه این کارو بکنن چه فرقی با رئال دارن؟ حتی خرید های رئالم اینقدر احمقانه نبود. اینهمه بازیکن خوب چرا این موجو نفرت انگیز!
شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۸۸ (۸:۳۲)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
1 - یک سوال فنی؟! مکسول ذخیره آبیداله یا آبیدال ذخیره مکسول؟! اگه طبق متن مکسول جای سیلوینیو آمده باشه،پس باید سال دیگه آبیدال رو باز تحمل کنیم! 2 - ببینم این زلاتان زلاتان که میگین و ازش تعریف میکنین همونیه که تو اینتر بازی میکنه دیگه؟!!!!!گفتم شاید اشتباه گرفتم!ایستگاهی زن؟!!!چندتا گل زده رو ایستگاهی؟ یا نه .شاید بازیشو تو فیفا یا pes دیدین که میگین بعد از مسی،ژاوی و اینیستا بهترینه!!! این طرز برخورد با اتوئو صحیح نیست.شاید اونم مثل رونالدینیو به یکباره با افت انگیزه مواجه بشه و رفتنش به نفع باشگاه باشه ،اما این مدلش یعنی تحقیر. یه چیزی تو مایه های ......(ولش کن به دور و بر خودتون نگاه کنین یه نمونشو میبینین !) شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۸۸ (۷:۵۶)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
بعضیها مثل اینکه خیلی حالشون بده اولا.این پولا رو شما نمیخان بدین که انقدر دست و دلتون میلرزه. دوما.باشگاه فقط با قهرمانی چمپیون لیگ 150 میلیون یورو کاسب شد بقیه هم که هیچی حالا این پولا رو بدیم به خرید زلاتان بهتره یا لاپورتا نگه داره و سودشو به حساب شما بریزه؟ سوما.زلاتان بعد از مسی اینیستا و ژاوی بهترین بازیکن دنیاست شک نکنید پس چطور نمیارزه نمیدونم حتما اتوو از مسی هم بهتره. چهارما.چنتا بازی از زلاتان حتما ببینید بعد قیمتشو خودتون میفهمید. شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۸۸ (۳:۱۳)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
اخبار معتبر رو از سایت رسمی بخونید: طبق این خبر: 1-فقط اتوئو + مبلغی پول 2- این مبلغ هنوز معلوم نیست و از همه مهم تر3- هنوز انتقال انجام نشده و طبق گفته سایت 2 گزینه هنوز مطره: ویا و زلات همچنین به نظر تمایل به ویا بیشتره با توجه به متن ولی خوب این یورنته احمق(رئیس والنسیا) هی داره دبه می کنه دیگه وگرنه منم با اینکه زلات رو بعد از تورس بهترین مهاجم نوک دنیا می دونم ولی معتقدم ویا تو بارسا خیلی بهتر خواهد بود یعنی یه چیزی تو مایه های تورس میشه جان خودم شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۸۸ (۲:۱۳)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
مبارکه ما فقط تو همون پست نقطه ضعف داشتیم که الحمدلله حل شد. البته آبیدال هم بدک نبود فقط مشکلش اینه که تو حمله ها ضعیف بود وگرنه تو دفاع کردن خوب بود. ولی ماکسول هم تکنیکیه هم تو حمله ها خوب شرکت میکنه. یه جورایی مثل مایکونه یا دنی آلوز (البته نسخه چپ پاش) تازه خبرای خوبی درباره اومدن زلاتان هم به گوش میاد شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۸۸ (۰:۵۴)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
خیلی مسخره یت! این چه خریدیه؟! شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۸۸ (۰:۵۲)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
ماکسول هرچی هست از آبیدال بهتره. ولی زلاتان انقدراهم نمیارزه.با این کار اتوئو رو تحقیر میکنن.از پپ تعجب میکنم. شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۸۸ (۰:۵۱)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
من که باورم نمی شه، لاپورتا و چنین خرید غیر معقولانه ای، این هر دادن پوله، اونا با این پول می تونستن ویا و سیلوا رو با هم بگیرن. اتوئو+هلب+40میلیون=زلاتان !!!!!!!!!!!!...!!!!! ببینم اینا حالشون خوبه؟!!! فقط مسی همچین ارزشی می تونه داشته باشه! اینا به خاطر دک کردن اتوئو دارن خودکشی می کنن. ظاهرا هم موضوع خیلی جدیه. بعیده اینتری ها اینقدر احمق باشن که این پیشنهادو رد کنن. با این انتقال دست باشگاه هم تا حدی خالی میشه. خدا خدا می کنم که خود اتوئو جلوی این انتقال تحقیر آمیزو بگیره. شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۸۸ (۰:۰۷)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
اومدنش یک سرش سوده چون زلاتان بازیهای آفریقارو نداره ولی چرا این قدر گرون؟ در ضمن بیشتر پا به توپ هستش تا گل زن واقعا نیازمند گل زنی مثل ویا هستیم خبر هنوزم تایید نشده.
جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۲۱:۳۳)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
منم کاملا موافقم..زلاتان بهترین خرید لاپورتا در دوران مدیریتش بوده...قول میدم در بارسلونا عنوان مرد سال جهان رو کسب میکنه...بارسا جای بازیکن خاص و تکه...کدوم مهاجم به این خوش استیلی و تکنیکی و گل زنی میشناسین ؟؟؟؟ درضمن قیمت اینجورها که میگین نیست...هرچند به ما قیمت ربطی نداره ...مطمئن هستم از لحاظ مالی بارسا میدونه چیکار میکنه
جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۹:۵۲)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
فکر کنم بازیکن خوبی باشه. درباره زلاتان ازش واقعا بدم میاد ولی بازیکن خیلی خوبیه و در کل خوشحالم اومد بارسا!فقط خیلی گرون خریدنش!(شایعه که نیست؟) جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۹:۲۹)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
به نظر من زلاتان بازيكن خوبي ولي اونقدر خوب نيست كه براش 40 ميليون و اتوو و هلب رو پرداختن
جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۸:۳۰)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
مکسول بازیکن خوبیه و بدرد بارسا میخوره ، اگه خبر زلاتانم درست باشه ، به نظر من بهترین خرید لاپورتا در زمان مدیریتشه ، زلاتان یکی از بهترین بازیکنای دنیاست و یه بازیکن کامله و میتونه کل خریدای رئالو تحت شعاع قرار بده .
جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۷:۵۴)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
چیزی که مسلم اینه که زلاتان از اتوو بهتره...ولی معاوضه با این وضع!!!نه نه نه ...
جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۷:۵۰)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
با هفتاد میلیون دست رو هرکی میذاشتیم اومده بود بارسا یه چیزی هم تهش می موند، تورس، ویا یا هر مهاجم خوب دیگه ای،چرا زلاتان بد اخلاق، رئال رونالدو رو گرفت ما هم زلات، نفری یه بازیکن بی ادب. آخه برای بازیکن جنتلمنی مثل ژاوی افت نیست کنار زلاتان ... بازی کنه. من فکر نکنم زلاتان تو بارسا محبوب بشه، از خدا می خوام این خبر دروغ باشه. به نظر من تو این انتقال بیشتر از اینکه کی میاد به آب کردن اتوئو توجه شده، اونا فقط می خواستن با این انتقال اتوئو رو بفروشن وگرنه کیس های بهتری هم بود.
جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۷:۰۶)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
به نظر من زلاتان بهترین بازیکن جهان بعد از مسی خودمونه....اگه این خرید انجام شده باشه باید بی نهایت خوشحال و سپاسگذار لاپورتا باشیم...به وضوح مشخصه که زلاتان خیلی بهتر از ویا و اتوو....قول میدم جامهای مختلفی رو میتونیم ببریم...
جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۶:۳۰)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
هرچی باشه از این آبیدال ......... بهتره . امیدوارم زلاتان هم به آبی و اناری ها اضافه بشه . . .
جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۶:۲۵)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
زلاتان خرید فوق العاده ای هستش اگه صحت داشته باشه زلاتان از بهترین بهترین هاست خوش اومدی جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۶:۱۸)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
نقل قول آقا توروخودا یه خبری از هنری بما بدین. رفت. یا نه .. im tt henryنه . سال بعد ميره(( ردبولز)) آمريكا جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۵:۵۸)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
من که فکر نکنم خبرش واقعیت داشته باشه ولی از طرفی بیشتر سایت های معتبر این خبرو تایید کردن زلاتان بازی کن فوق العاده ایه ولی فوقش 60 تا بیرزه نه 70 تا!!!!! به نظره من خبرش راسته ولی قیمتش پایین بالا شده در ضمن تو ساین گل زده که اگه هلب بره اینتر از اون 40 میلیون یوره کم میشه میتونین خودتون بخونین ((نکته ی جالب اینجاست که لوسیو همین امروز تو مساحبش گفته : از آمدن به اینتر خوشحالم و بازی کردن در کنار زلاتان برای من افتخار است)) راستی مگه وقتی بازی کنی تازه قرار داد می بنده قیمت قرار داد معمولان با جزئیاتش چند روز بعد اعلام میشه چرا اینجا حالا قرارداد امضا نشده قیمتش اعلام شده؟؟؟؟؟؟؟؟!!!! *در کل خرید خیلی خوبی فقط امید وارم قیمتش اشتباه شده باشه * جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۵:۱۰)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
شما حرفاي منو باور كردين؟؟خب معلومه نه منم مثل شما ؛ اصلا باور نميكنم لاپورتا تونسته باشه زلاتان بياره بارسا ولي اگه بياد چي ميشهwow!!!!!!!!!! جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۵:۰۹)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
بازی مکسول رو زیاد ندیدم ولی اینو میدونم که برای دفاع چپ یکی بهتر از آبیدال میخوایم باید آغاز فصل منتظر بمونیم تا عملکرد بازیکنای تازه وارد رو ببینیم ... مکسول به بارسا خوش اومدی حالا نوبت زلاتانه جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۴:۴۴)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
نقل قول این خبر خیلی ناراحتم کرد، از زلاتان خوشم نمی یاد اونم با این قیمت اتوئو=29 میلیون و این یعنی 69 میلیون برای زلات اونم بدون در نظر گرفتن هلب، یعنی زلات اینقدر از اتوئو بهتره، اونا حاضر نشدن 50 تا واسه ویا بدن حالا 70 تا واسه زلات دادن! بیچاره ویا داشت خودشو می کشت تا به بارسا بیاد، دلم واسش می سوزه، لاپورتا که می گفت ما مثل رئال عمل نمی کنیم اینکه از اونم بدتره، زلات و این همه پول، یه چیزی: اونا می خواستن 42 تا واسه ویا بدن یعنی اتوئو+ویا=زلاتان واقعا؟!!! یکم فکر کنین. متاسفمزالاتان کامل ترین بازیکن دنیاست.استگاهی زن،شوت زن،سرزن،پا به توپ، تعادل بالا، چی بگم دیگه آقا مبارکه جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۴:۳۰)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
احمقانه ترین خرید ممکن با احمقانه ترین قیمت ممکن! از تحمل شیرین کاری های اتوو راحت شدیم، حالا باید این دراز رو تحمل کنیم! جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۴:۲۹)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
من هم مثل این دوستمون ناراحتم.ویا بیشتر به کارمون میومد. حد اقل باید 30تا +اتوئو میدادن. الان حدود70تا دادن.تازه شاید هلب هم بیاد روی این قرار داد. فعلا سایت باشگاه خبری نزده.باید ببینیم چی میشه!!!! جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۴:۰۱)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
این خبر خیلی ناراحتم کرد، از زلاتان خوشم نمی یاد اونم با این قیمت اتوئو=29 میلیون و این یعنی 69 میلیون برای زلات اونم بدون در نظر گرفتن هلب، یعنی زلات اینقدر از اتوئو بهتره، اونا حاضر نشدن 50 تا واسه ویا بدن حالا 70 تا واسه زلات دادن! بیچاره ویا داشت خودشو می کشت تا به بارسا بیاد، دلم واسش می سوزه، لاپورتا که می گفت ما مثل رئال عمل نمی کنیم اینکه از اونم بدتره، زلات و این همه پول، یه چیزی: اونا می خواستن 42 تا واسه ویا بدن یعنی اتوئو+ویا=زلاتان واقعا؟!!! یکم فکر کنین. متاسفم.
جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۳:۵۳)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
اگه واقعیت داشته باشه که ایبرا به بارسا رفته باید دست لاپورتا رو بوسید ایول ایوله ایول تیم ما یله ایول در مورد ماکسول هم باید بگم که بازیکن خوبیه هر چه قدر هم بد باشه از ابیدال که بد تر نیست جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۳:۴۸)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
مدافع کامل چیه بابا؟! fullback میشه گوش! جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۳:۳۵)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
سایت گل : رسانه های اسپانیایی امروز خبر دادند بارسا زلاتان را از اینتر به خدمت گرفته است.به نوشته روزنامه Sport خوان لاپورتا، تکسیکی بگرشتاین شب گذشته با ماسیمو موراتی جلسه ای داشتند که در نیمه های شب به توافق طرفین انجامید. طی این توافق ساموئل اتوئو به علاوه 40 میلیون یورو به اینتر می رسد و در عوض زلاتان ایبراهیموویچ به بارسا خواهد پیوست.در بند دیگری از این توافق الکساندر هلب هافبک بلاروس بارسا به طور قرضی به اینتر خواهد پیوست.لاپورتا بعد از اینکه مذاکراتش برای جذب داوید ویا به نتیجه نرسید به درخواست پپ گواردیولا مذاکرات را با موراتی برای جذب ایبرا آغاز کرد.گفته می شود زلاتان در حالی به نوکمپ می رود که دستمزد او نسبت به دستمزدی که در اینتر دریافت می کرد کاهش قابل توجهی داشته است. این در حالی است که اتوئو برای 5 سال حضورش در 65 میلیون یورو (سالانه 13 میلیون یور) طلب کرده است. اینم دوتا خرید توپ توپ با زیرکی تمام جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۳:۲۶)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
خبر فوری:بنا به گزارش رسمی از کاتالان، بارسا با معاوضه اتوو و هلب+40 میلیون یورو زلاتان رو از اینتر به خدمت گرفت oh my god جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۲:۴۱)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
امیدوارو ویا رو هم بخرند . یه مدافع وسط سرزن هم نیاز داریم . سسک از نون شب واجب تره
جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۲:۳۵)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
مسی هم با250 میلیون پوند به شموشک نوشهر رفت عشق است شموشک!!!!! جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۲:۳۱)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
نقل قول اینیستا با 120 میلیون یورو و با قیمتی بیشتر از رونالدو به جمع مثلا کهکشانی ها پیوستمن همین الان رفتم سایت رسمیه باشگاه را دیدم هیچ خبری از اینیستا نیست. هدفت از این شایعه پراکنی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۲:۲۸)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
نقل قول صبح امروز و با حضور مديران دو باشگاه ابراهيموويچ به بارسلونا پيوست خبرگزاري فارس: مهاجم سوئدي اينترميلان ايتاليا با مبلغ 40 ميليون يورو به علاوه ساموئل اتوئو به باشگاه اول كاتالونيا ملحق شد. به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از اسپورت كاتالونيا، زلاتان ابراهيموويچ بازيكن تاثيرگذار و كليدي اينترميلان از چند روز پيش مد نظر بارسلونا قرار داشت. خوآن لاپورتا مدير عامل باشگاه بارسلونا كه در گزينههاي ريبري، داويدويا و داويد سيلوا شكست خورده بود، تلاش ميكرد تنها با معاوضه بازيكن و بدون اختصاص هيچ مبلغي ابراهيموويچ را خريداري كند اما در نهايت مجبور شد با توجه به فشار هواداران و مطبوعات كاتالونيا براي خريد برگ برنده باشگاه خود در سال آينده 40 ميليون يورو اختصاص دهد. به اين ترتيب ماسيمو موراتي مديرعامل باشگاه اينترميلان باشگاه ايتاليا با دريافت 40 ميليون يورو و تحويل ساموئل اتوئو بازيكن كامروني بارسلونا قبول كرد مرد سوئدي اينتر راهي بارسلونا شود. از طرفي الكساندر هلب ديگر گزينه مد نظر بارسا براي معاوضه با ابراهيموويچ به صورت مشروط در اين قرارداد لحاظ شده است و احتمال انتقال او براي كاهش مبلغ 40 ميليون يورو به اينترميلان وجود دارد. هنوز قرارداد رسمي ابراهيموويچ با بارسلونا در سايت فيفا ثبت نشده اما با توجه به جو حاكم بر مطبوعات اسپانيا مي شود ادعاي اين منابع خبري را رسمي قلمداد كرد.اگه اینجوری باشه دم لاپورتا گرم هیچ کس فکر نمیکرد ما بتونیم زلاتان را بگیریم. حالا فقط یک هافبک میخواییم که فابرگاس هست من که خیلی به فصل بعد امیدوار شدم جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۲:۲۰)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
اینیستا با 120 میلیون یورو و با قیمتی بیشتر از رونالدو به جمع مثلا کهکشانی ها پیوست "سایت رسمی بارسلونا" جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۲:۲۰)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
اگه اتوئو و هلب رو+40تا بدیم انگار که قرارداد ترکمنچای امضا کردیم. خیلی به ضررمونه. همون معاوضه اتوئو و زلاتان+40تا کافیه. اما بهتر بود ویا رو بخریم. جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۲:۱۲)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
اول در جواب دوستانی که میگن مکسول بازیکنی خوبی نیست بگم اون جزو 5 مدافع چپ اول دنیا قرار داره دوما در مورد انتقال زلاتان به بارسا بگم که اگه خبر از سایت فارس گفته شده نشنیده بگیرید چون سایت فارس یه سایت شدیدا دروغ گو هست
جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۲:۰۰)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
بچه ها یک خبر جدید مثل اینکه بارسا با زلاتان ابراهیموویچ به توافق رسیده است و من در سایت های گل و سایت اسپورت را خواندم مثل اینکه این انتقال حتمی است . امیدوارم که بارسا بتواند زلاتان را بخرد . این خبر را هم خبر گزاری فارس از سایت اسپورت ترجمه کرده است و من همین خبر را در سایت اسپورت هم خواندم . نقل قول صبح امروز و با حضور مديران دو باشگاهابراهيموويچ به بارسلونا پيوست خبرگزاري فارس: مهاجم سوئدي اينترميلان ايتاليا با مبلغ 40 ميليون يورو به علاوه ساموئل اتوئو به باشگاه اول كاتالونيا ملحق شد. به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از اسپورت كاتالونيا، زلاتان ابراهيموويچ بازيكن تاثيرگذار و كليدي اينترميلان از چند روز پيش مد نظر بارسلونا قرار داشت. خوآن لاپورتا مدير عامل باشگاه بارسلونا كه در گزينههاي ريبري، داويدويا و داويد سيلوا شكست خورده بود، تلاش ميكرد تنها با معاوضه بازيكن و بدون اختصاص هيچ مبلغي ابراهيموويچ را خريداري كند اما در نهايت مجبور شد با توجه به فشار هواداران و مطبوعات كاتالونيا براي خريد برگ برنده باشگاه خود در سال آينده 40 ميليون يورو اختصاص دهد. به اين ترتيب ماسيمو موراتي مديرعامل باشگاه اينترميلان باشگاه ايتاليا با دريافت 40 ميليون يورو و تحويل ساموئل اتوئو بازيكن كامروني بارسلونا قبول كرد مرد سوئدي اينتر راهي بارسلونا شود. از طرفي الكساندر هلب ديگر گزينه مد نظر بارسا براي معاوضه با ابراهيموويچ به صورت مشروط در اين قرارداد لحاظ شده است و احتمال انتقال او براي كاهش مبلغ 40 ميليون يورو به اينترميلان وجود دارد. هنوز قرارداد رسمي ابراهيموويچ با بارسلونا در سايت فيفا ثبت نشده اما با توجه به جو حاكم بر مطبوعات اسپانيا مي شود ادعاي اين منابع خبري را رسمي قلمداد كرد. جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۱:۳۸)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
خرید خیلی خوبی بود امید وارم که با این خرید تلسم نخریدن بازیکن بارسا شکسته بشه در مورد ماکس ول باید بگم که خیلی بازیکن خوبیه و بازیشم یه جورایی شبیه دنی آلوز و 27 سال داره ظاهرا بعضی دوستان در مورد آنری پرسیدن من قبلا یه متن مفصل در موردش گذاشته بودم خلاصش اینکه : تا دو فصل دیگه تو بارسا میمونه و گفته که بعدش که آخرین فصل بازیشه دوست داره تو لیگ فرانسه یا آمریکا بازی کنه جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۱۱:۱۳)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
اميدوارم در بارسا موفق بشه و بازيهاي خوبي انجام بده
جمعه، ۲۶ تیر ۱۳۸۸ (۰:۵۴)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
اگه بدونه کجا داره میاد ایشالا که بتونه به بارسا کمک کنه پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۸۸ (۲۲:۱۶)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
به نظر میرسه خرید خوبیه...
پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۸۸ (۲۲:۰۶)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
آقا توروخودا یه خبری از هنری بما بدین. رفت. یا نه .. im tt henry پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۸۸ (۲۱:۴۴)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
واسه دست گرمی خوب بود اما ما واسه اینکه همین کیفیت ر حفظ کیم به خریدهای بهتر نیاز داریم من که خیلی خیلی دلم میخواد ویا بیاد بارسا ما جز این چیز دیگه ای لازم نداریم دفاع وسط که تا دلتون بخواد داریم:پویول مارکز پیکه میلیتو هافبک هم که زیاد داریم:ژاوی اینیستا هلب یایا توره کیتا بوسکتس حمله اگه ویا بیاد: مسی هانری ویا بویان گودیانسن پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۸۸ (۲۱:۰۵)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
خوب شد اینتر لوسیو رو خرید وگرنه همین هم گیرمون نمیومد در مورد مقایسه ، ولش کن من که هرچی بگم انگار نه انگار ولی خودتون تو الکلاسیکو می بینید. پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۸۸ (۲۰:۵۲)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
بازیکن خوبیه.از فیلیپه بهتره.باتجربه تره.کم خرج تر. اون مقایسه کاربر ال کلاسیکو هم طنز سال انتخاب میشه. اکثرش رو برعکس گفته بود.احتمالا صفحه کلیدش برعکس کار کرده!!! پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۸۸ (۲۰:۳۵)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
salam che ajab ye bazikon kharidan ma ro koshtan valy negaran nabashin ma hich bazikoniam ke nakharim ghahremanim ONLY BARCA __________________ ویرایش مدیر : لطفا فارسی بنویسید تشکر پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۸۸ (۲۰:۱۵)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
من هم ورود مکس ول رو به همه تبریک میگم امیدوارم بتونه به سیر صعودی بارسا کمک بکنه هر نباشه از آبیدال بهتره آبیدال واقعا سنش دیگه جواب گو نبود و فقط گاف میداد نقل قول به نظر من هم فکر نکنم بارسا بتواند داوید ویا را به خدمت بگیرد و قرارداد اتوو را تمدید می کند من چند شب پیش تو یکی از این خبر گذاری های اسپانیاییکه به فارسی ترجمه میشه خوندم انتقال ویا به بارسا قطعی شده و ویا سال بعد در بارسا توپ خواهد زد پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۸۸ (۱۹:۰۸)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
به نظر میاد خرید خوبی باشه
پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۸۸ (۱۹:۰۶)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
همانطوری که گفتم محتمل ترین خرید یه مدافع چپه که ظاهرا داره همین طور میشه، به نظر من خرید مناسبیه چون بارسا می خواست به جای سیلوینیوی نیمکت نشین بازیکن بیاره نه آبیدال پس خرید خوبیه و قیمتش هم مناسبه، امیدوارم پولی که اینطوری صرفه جویی شد رو به خرید یه بازیکن دیگه اختصاص بدن و پس اندازش نکنن! به هر حال تبریک میگم.
پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۸۸ (۱۸:۱۵)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
علاوه بر ماکسول،کریستین پولسن (مدافع میانی)در آستانه پیوستن به بارساست-پس جمع مدافعین هم تکمیل شد-در مورد ماکسول باید بگم که یه بازیکن تکنیکی و سرعتیه،در کل خیلی بهتر از آبیداله اما جدیدترین خبر از ویا اینه که،ویا حاضر شده تا سهم خودش از پیشنهاد بارسا رو به نفع والنسیا کاهش بده تا والنسیا راضی به فروش اون بشه- اما خداییش این لاپورتا خیلی گداست، ماکسول رو تنها با 5 میلیون یورو گرفت-با اون همه پولی که قهرمانی تو لیگ قهرمانان نصیب بارسا شد میتونست براحتی با 70 میلیون یورو زلاتان رو بیاره اما چه کنیم که رئیس ما بسیار بخیل و گداست پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۸۸ (۱۸:۱۴)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
فصل نقل و انتقالات تا 17 مرداد ادامه داره و مطمئنا بازیکنان مناسب را میخرد
پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۸۸ (۱۷:۲۲)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
بازم خدا رو شکر که این یکی رو خریدیم مثل اینکه این لاپورتا حواسش نیست که فصل بعد اتوو ، یحیی توره و کیتا میرن هیچ بازیکنی هم که نگرفته به قول دوستمون پنجم که خوبه خدا کنه 6-7 نشیم مردیم از نگرانی!!! نه از اون اولش که کلی بازیکن لیست کردند نا از الان که هنوز یکی خریدن( cry) نه زلاتان ، نه ویا ، نه فورلان >> 100% همین اتوو رو تمدید میکنن [color=330000]من فقط موندم پارسال 3 تا جام بردیم و کلی پول به جیب زدیم الان چه جوری پول 1 بازیکن رو ندارن؟؟؟؟؟[/color] پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۸۸ (۱۷:۱۰)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
منم موافقم .فيليپه بهتر بود
پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۸۸ (۱۶:۵۰)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
اگه خوش بینانه نگاه کنیم خرید خوبی بود به بهترین تیم جهان خوش اومدی امیدوارم موفق باشی پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۸۸ (۱۶:۳۸)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
مکس ول بازیکن خوبی هست این بازیکن جزء بازیکن پدیده بوده و در اینتر در ترکیب اصلی قرار داشته فصل که گذشت بخاطر مورینیو که امد ذخیره شد و این هم بدونید اینتر خیلی بهتر از دیپورتیو پس بازیکنی که در این تیم در ترکیب اصلی 3 فصل بوده خیلی خوب هست بعد این بازیکن در لیست خرید بارسا بوده . حالا بازیکنهای که ما نیاز داریم 1- ویا یا یک مهاجم شیش دونگ 2- دفاع مرکزی که برونو الوز میباشه خیلی خوب هست باید بگیریم یاعلی پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۸۸ (۱۶:۰۸)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
خوش اومدی ماکس ول به جمع قهرمانان بارسا شایدم بارسای قهرمان البته فرقی ام نمیکنه, فقط امیدوارم همه فصل شگفت انگیزی رو داشته باشیم پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۸۸ (۱۴:۵۹)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
این یک خرید عجیب دیگر از بارسا به نظرم لوئیز فیلپه مدافع چپ دیپورتیو خیلی به مراتب می توانست از مکسول بهتر باشد به این دلیل که من در طول این مدت همش خبر های مربوط به این بازیکن را دنبال می کردم و بارسا خیلی جدی خواستار فیلیپ لوئیز از دپورتیو بود و وقتی که حاظر نش مبلغ 14 میلیون یورو پول درخواستی دیپورتیو را پرداخت کند این بازیکن متوسط را به خدمت گرفت . به نظر من هم فکر نکنم بارسا بتواند داوید ویا را به خدمت بگیرد و قرارداد اتوو را تمدید می کند و با این وضعی که مسئولان بارسا دارند که از نظر من یک نوع آشفتگی در قطعی ساختن قراردادها و جذب بازیکنان دارند از این نظر به مشکل بر خورده اند . پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۸۸ (۱۴:۵۲)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
این مطلب طنز توی سایت گل بود بخونید و بخندید: سایت گل: کارلس پویول، ممکن است در مورد پیوستنش به منچسترسیتی تصمیماتی بگیرد، چرا که آنها پیشنهادی نجومی را برای خریداری او ارائه کرده اند. قرارداد پویول با باشگاه کاتالان در تابستان سال آینده به پایان می رسد و به همین دلیل سران باشگاه بارسا می بایست با او بر سر میز مذاکره نشسته و خواسته های او را بررسی کنند. در هفته های اخیر، سران باشگاه آبی اناری پوش به اتوئو پیشنهادی برای تمدید 2 ساله قراردادش ارائه کرده و از او خواسته اند که با دستمزد کنونی اش ، این قرارداد را امضا کند و بدین ترتیب در نهایت او را مجبور به ترک نوکمپ کردند. این درحالی است که پویول پیش از این اعلام کرده بود که تصمیمی برای جدایی از نوکمپ ندارد ولی کارشناسان روزنامه ال موندو دپورتیوو معتقدند که او ممکن است با پیشنهاد جنجالی وسوسه شود و در نهایت رختکن نوکمپ را به مقصد منچسترسیتی ترک کند. پویول پس از سپری کردن یک هفته تعطیلات در ایبیسا، به زودی به تمرینات پیش فصل تیم کاتالان بازخواهد گشت و به نظر می رسد که آگوست ماهی کلیدی در تعیین سرنوشت این ستاره است. چرا که سران باشگاه منچسترسیتی می بایست درخواست رسمی خود راارائه کرده و پویول نیز می بایست سران باشگاه کاتالان را از خواسته هایش مطلع کند. پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۸۸ (۱۴:۳۵)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
یکی دیگه مثل کاسرس و گلب به نیمکت خوش آمدی با این خریدهای امسال پنجم هم نمی شیم!!
پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۸۸ (۱۴:۳۵)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
تبریک به چند دلیل اول اینکه بازیکن خوش تکنیکیه دوم اینکه مثل آلوز بازی حجومیش حرف نداره و خیلی هم خوش استیله من که خیلی خوشحال شدم . و در آخر بهترین جوک قرن رو از زبون دوست خوبمون EL-CLasico شنیدم توخبر قبلی (راموس بهتر از آلوز) پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۸۸ (۱۴:۳۵)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
به به! چه عجب! یه خرید متوسط! شاید سر آغاز خرید های بعدی باشه... پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۸۸ (۱۴:۳۳)
|
پاسخ به: مذاکره برای توافق با یک مدافع کامل به نام ماکس ول | ||
---|---|---|
چه عجب بالاخره یه ولخرجی دیدیم از سران باشگاه!!!
پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۸۸ (۱۴:۲۲)
|