به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!آبی و اناری‌ها
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱:۳۰) (۱,۶۱۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir

امروز، چهاردهم مرداد ماه سال 1388، درست 4 سال از نخستین روزی که اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران، به طور جدی و بی‌وقفه شروع به کار خود کرد، می‌گذرد. تجربه وجود سایت‌های هواداری، در آن زمان یک حرکت جوان و تازه بود، و تنها هواداران ایرانی یوونتوس، پیش از آن زمان اقدام به حرکت مشابهی کرده بودند. اگرچه بسیاری وبلاگ‌ها از سوی هواداران تیم‌های مختلف وجود داشت، (مانند وبلاگی که این سایت از درون آن متولد شد) و شاید سابقه فعالیت در سطح وبلاگ‌ها به چندین سال می‌رسید، اما خوشحالیم که اکنون به عنوان دومین باشگاه (پس از یوونتوس) که هواداران ایرانی آن صاحب یک سایت معتبر و تخصصی شده بودند، شناخته می‌شویم.

در طی این چهار سال، مشکلات بسیاری، فراتر از آنچه از ابتدای کار به نظر می‌آمد، گریبان گیر مسئولین سایت بود. در واقع تاسیس یک سایت کاری بسیار ساده است، اما به روز و فعال نگه داشتن آن کاری بسیار سخت است. بدین شکل است که به کرات دیده می‌شود، سایت‌های مشابه زیادی تاسیس می‌گردند، اما طی مدت کوتاهی به جمع خیل سایتهایی که اختلاف زمان تاسیس و تعطیلی‌شان به یک سال نمی‌رسیده، می‌پیوندند.


به امید خدا در این مدت تمامی تلاش ما بر این بوده است که هر آنچه در توان داریم، خالصانه و بی‌هیچ چشم داشتی و منفعت جویی، و صرفا به جهت علاقه بزرگمان که علاقه بسیاری از هموطنان عزیزمان نیز هست، در خدمت سایت و پیشرفت و توسعه آن و ارائه خدمات بهتر به کاربران آن، قرار دهیم. در این راه اگرچه اشکالات و نواقص بسیار زیادی داشته‌ایم، اما امیدواریم که دوستان و عزیزان علاقمند به باشگاه بارسلونا، عذر ما را پذیرا باشند و مشکلات و نواقص موجود را به بزرگی خود ببخشند و یقین داشته باشند که از آنچه در توان ما بوده است، مضایقه نکرده‌ایم.

به امید اینکه همگی دست در دست یکدیگر، برای داشتن فرداهایی بهتر و موفق‌تر، و دوستی‌های پایدار و محیطی مفید برای گذران مفید اوقات، از جان و دل تلاش کنیم. در ادامه شرح کوتاهی از فعالیت‌های انجام شده در سه سال اخیر آورده می‌شود.

با تشکر
مدیریت سایت

سایت ما در حال حاضر، 7091 عضو دارد (افزایش 2918 عضو در طی یکسال اخیر) که شامل 2850 عضو فعال و 4241 عضو غیر فعال می‌باشد.

در طی 4 سال گذشته، بخش‌های متعددی در سایت مشغول به کار بوده است. شاید مهمترین بخش سایت را بتوان بخش اخبار دانست.

در کل این 4 سال تاکنون، تعداد 2241 خبر روی سایت منتشر شده است. از این تعداد، در طی یکسال اخیر، یعنی درست از زمان سومین سالگرد تاسیس سایت تا امروز، تعداد 654 خبر بر روی سایت قرار گرفته که با میانگین 1.8 خبر در روز، بیانگر این است که سایت با وجود مواجهه با مشکلات و کمبودهای بسیار، تمام تلاش خود را در زمینه به روز رسانی و ترجمه و پوشش اخبار باشگاه، به کار بسته است.

دوستان عزیزی که در تهیه، ترجمه و تنظیم این اخبار بیشترین مشارکت را داشته‌اند، به ترتیب میزان سهم فعالیت به شرح زیر هستند:

1) سعید ایمنی: 180 خبر
2) سام فروهش: 178 خبر
3) احسان مهرابی: 174 خبر
4) اقلیما معنوی: 63 خبر
5) امیر ایمان صدر: 55 خبر


مدیریت سایت، از این عزیزان و سایر عزیزانی که کم و بیش در تهیه و تدوین اخبار همکاری هر چند کوچکی داشته‌اند و در اینجا اسم آنان برده نشد، کمال تشکر را داراست.

همچنین در قسمت انجمن‌های سایت یا همان تالارهای گفتمان که محلی برای آشنایی و تبادل افکار هواداران و بحث‌های فنی و متفرقه آنهاست، تاکنون 506 عنوان ایجاد و 88,310 پست، ارسال شده است.

در بخش دریافت فایل تاکنون، 400 فایل قرار داده شده، که اکثریت آنها گلهای بازیهای مختلف بارسا، شامل کلیه گلهای فصل قبل این تیم است. تعداد دریافت محبوب‌ترین این فایل‌ها (که فیلم 9 گل برتر تاریخ باشگاه بوده است) به 2415 مرتبه دریافت می‌رسد. تعداد این گلها، در طی روزهای آینده افزایش خواهد یافت و گلهای تمامی بازیهای بارسا در چند فصل اخیر، در سایت قرار داده خواهد شد.

بخش آبی و اناری‌ها، در طی یکسال اخیر، شامل افزوده شدن بخش‌های بسیاری بود، و با کمک دوستان، امروز به یک آرشیو اطلاعاتی ارزشمند درباره باشگاه و هرچه آبی و اناری، تبدیل شده است.

در بخش گالری عکس، عکس‌های تمامی بازیهای فصل اخیر بارسا، قرار داده شده است و هم اکنون در دست تکمیل است. این بخش، با مدیریت فعال و کوشای خود، روز به روز در حال تکمیل و گسترش است.

قسمت پرسش‌های رایج نیز محلی برای پاسخ به سوالات و مشکلات عمومی بوده است، و سعی شده است تا برای هر مشکل که تعداد مواجهه با آن از سوی اعضای سایت، زیاد بوده است، پاسخ و راه حلی تفضیلی نوشته شود و در صورت نیاز در اختیار دوستان قرار گیرد.

قسمت‌های دیگری نیز مانند لینکستان، نقشه سایت، جستجو، میانبرهای اعضاء و ارتباط با ما نیز در جهت تسهیل فعالیت کاربران گرامی و افزایش امکانات در دسترس آنها، در طی مدت زمان گذشته در سایت قرار داده شده است.

در پایان علاقمندم تشکر ویژه خود را از چند دوست بسیار عزیز، که حضور آنها، بی‌شک از ارکان مهم و غیر قابل چشم پوشی حیات و بقای این سایت بوده است، اعلام نمایم.

نخست، جناب آقای محمد مهدی رجاء، دوست عزیز بنده هستند که زحمت میزبانی سایت در طی سه سال اخیر، بر عهده ایشان بوده است. بدون اغراق، اگر مساعدت‌های ایشان در مدارا با تاخیرهای مکرر در پرداخت وجوه و مخارج سایت نبود، چه بسا که سایت به دلیل مشکلات مالی، دچار اختلال می‌شد، اما همکاری صمیمانه این دوست عزیز، سبب شد که سایت حتی لحظه‌ای، به جهت مشکلات مالی، از حرکت نایستد. به علاوه، در موارد بسیار متعددی، کمک‌های دلسوزانه ایشان باعث مرتفع شدن مشکلات بسیاری در محتوا و پایگاه داده سایت شد. بدون اغراق باید اعتراف کنم که اگر حضور ایشان در کنار بنده نبود، حفظ سلامت فنی سایت و پایگاه داده، چه بسا که از عهده اینجانب خارج بود. از همین جا علاقمندم مراتب تشکر و قدردانی صمیمانه خود و تمامی اعضای سایت را از این دوست عزیز اعلام و برای ایشان، که در همین لحظه، در مدینه منوره به سر می‌برند، از درگاه خداوند متعال، آرزوی موفقیت و سربلندی در زندگی‌شان بنمایم.

اما فرد دیگری که علاقمندم مراتب قدردانی عمیق خود را از ایشان اعلام کنم، دوست بسیار عزیزی است که حضورش در طی سالهای اخیر، پشت گرمی بسیار بزرگی برای سایت و شخص من بوده است. تمایل دارم از همین جا، از سرکار خانم اقلیما معنوی، مدیر محترم انجمن، به خاطر تمامی زحمات شبانه روزی و بی‌چشم داشتی که برای سایت کشیده، و به علاوه، دلگرمی‌هایی که در سخت‌ترین روزها و شبها، من و سایر اعضاء مدیریت سایت را به ادامه کار سخت واداشته است، نهایت تشکر خود و سایر مسئولین سایت را اعلام نمایم. ایشان بدون تردید، دست راست بنده در تمامی مشکلات بوده و در حساس‌ترین و دشوارترین لحظات، در کنار من، با تمام وجود با مشکلات مبارزه کرده‌اند، و بدون حضور ایشان، چه بسا که بسیاری از مشکلات به راحتی قابل رفع شدن نمی‌بود. برای این دوست عزیز نیز، از خداوند، آرزوی موفقیت و کامیابی در زندگی‌شان را مسئلت دارم.

در پایان از تمامی گردانندگان سایت، که اسامی آنها را می‌توانید در این قسمت مشاهده نمایید، تشکر و قدردانی صمیمانه می‌نمایم.

با امید که بتوانیم در گزارش فعالیت در سال آینده، پیشرفت‌های چشم‌گیری را ذکر نماییم، و با آرزوی رضایت دوستان از عملکرد این مدت سایت، برای همگی دوستان به خصوص طرفداران تیم محبوب بارسلونا، آرزوی موفقیت و کامیابی و سلامتی می‌نماییم و امیدواریم ما را از دعای خیر خود بی‌نصیب نگذارید.

Tots Units fem Força
ارزش: ۶.۰۰ (۷ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ (۹:۱۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!



دوشنبه، ۴ مرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۰۱)
 
OnlyRivaldo99
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
تولد خودمون و سایتمون مبارک
و زحمات مدیران


سه‌شنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۸۸ (۱۷:۰۹)
 
koohooloo
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
تولد سایتمون مبارک


یکشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ (۱۵:۵۰)
 
Blocked.No1
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
از همه مسئولان سایت ممنونم.
آقا سعید محمود رو یادتون رفت!!!محمود که یه نویسنده فوق العاده بود.با متن های زیباش یه هیجان خاصی به آدم میداد.


یکشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ (۳:۴۰)
 
wanted158
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
سلام .
همگی که این سایت رو میگردونید باید به خودتون افتخار کنید .
از همگی تشکر میکنم به خصوص سعید جان و احسان عزیز ، که تو فوتسال باهاشون رفیق شدم و امیدوارم تا همیشه پایدار باشه .
Love you all so much .


شنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۸۸ (۱۴:۴۱)
 
M.I.N.A
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
تولدتون رو تبریک میگم............


جمعه، ۱۶ مرداد ۱۳۸۸ (۱۹:۱۶)
 
soheilmoradnia
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
من هم به نوبه خودم به عنوان کوچکترین عضو این سایت این 4 ساله شدن رو تبریک میگم و امیدوارم بتونید در همه امور موفق و پیروز باشد
به امید سر بلندی بارسای کبیر


جمعه، ۱۶ مرداد ۱۳۸۸ (۱۶:۵۶)
 
Barçelona
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
انشاالله جشن صد سالگی سایت را با هم بگیریم


جمعه، ۱۶ مرداد ۱۳۸۸ (۱۴:۱۸)
 
henry..14
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
بسیار ممنونم از زحماتی که می کشید


جمعه، ۱۶ مرداد ۱۳۸۸ (۱۲:۳۴)
 
کیا
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
امید همیشه باعث زندگانیس ...شاد سلامت و امیدوار باشید .همه ی دوستان نیک این سایت عزیز


جمعه، ۱۶ مرداد ۱۳۸۸ (۰:۴۳)
 
sajede
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
vagheankhaste nabashid.karemoshkelie .omidvarammovafagh bashid.tavalodetun ham mobarak


پنج‌شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۸۸ (۱۹:۱۹)
 
lasvegas
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
مبارکه.به امید قهرمانی بارسا تو همه جام ها.


پنج‌شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۸۸ (۱۸:۳۹)
 
_BARCELONA_
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
سلام منم این برد 4تایی رو تبریک میگم.
راستی کسی از اینیستا خبر داره؟حالش خوبه؟
فهمیدین بارسا بیشترین هوادار رو داره.44/2 میلیون هوادار.
یه پیشنهاد هم به مدیر سایت دارم اگه امکانش هست با باشگاه هم ارتباط برقرار کنین.مرسی


پنج‌شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۸۸ (۱۴:۰۳)
 
hamedmessi
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
بچه ها اينم عكسهاي پيروزي تيممون بارسلوناي كبير


پنج‌شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۸۸ (۱۲:۰۱)
 
pouya.noucamp
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
سلام دوستان-
منم به نوبه خودم تولد سایت رو تبریک میگم .
و از همه دوستان خواهان همکاری بیشتری هستم.



امسال باید بریم به سمتی که سایت اصلی باشگاه زبان فارسی رو هم قرار بده .


پنج‌شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۸۸ (۱۱:۳۷)
 
barcatk
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
تبریک می گم .


پنج‌شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۸۸ (۱۰:۵۳)
 
OrdiJahanam
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
مسئولین محترم سایت زمان بازی بارسا رو اشتباه نوشتید
بازی امروز بوده

بچه ها 4-0 بردن
مسی-مسی-جفرن و پدرو گل ها رو زدن


پنج‌شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۸۸ (۱۰:۴۲)
 
rezafcbarca
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
4 ساله شدن سایت رو به همه تبریک میگم انشاء الله امسال با 4 ساله شدن سایت بارسلونا هم به توانه امسال برای بار 4 رم قهرمان اروپا بشه

یاعلی مدد


پنج‌شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۸۸ (۱۰:۳۸)
 
barsa200786
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
تبریک عرض می کنم امیدوار همیشه مطالب پرباری برای هواداران بارسا داشته باشی


پنج‌شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۸۸ (۱۰:۳۷)
 
sha65
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
ریبری این فصل با بازگشت به تمرینات بایرن ماندگار شد


پنج‌شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۸۸ (۱۰:۲۵)
 
saeed_chiko
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
بعضی دوستان واقعا برای این سایت زحمت میکشن و خیلی وقت صرف میکنن من ازشون بسیار تشکر می کنم و بهشون خسته نباشید میگم .
متاسفانه من خودم زیاد وقت نمیتونم بذارم ولی این سایت باید همیشه زنده و سر حال باقی بمونه
راستی کسی میدونه چرا ما از سوی باشگاه حمایت نمیشیم؟ یوونتوس کلی داره به سایت هواداریش تو ایران کمک می کنه.


پنج‌شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۸۸ (۱۰:۰۴)
 
RaminiTo
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
تولدت مبارک Junior Barca !
همتون هم خسته نباشین بابت سایت خوبتون.


پنج‌شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۸۸ (۹:۱۳)
 
shahaboddini
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
کسی خبری در مورد جذب بازیکن توسط بارسا داره؟مخصوصا در مورد ریبری؟
اگه از تیم بعدی ریبری خبری دارین بهم اطلا بدین


پنج‌شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۸۸ (۸:۴۳)
 
Lionel-Andres-messi
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
در وصف تو هیچ نتوان گفت!!!
تولدت مبارک


پنج‌شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۸۸ (۲:۵۶)
 
hamedmessi
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
فقط بارسلوناي كبير


پنج‌شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۸۸ (۱:۴۲)
 
mohammad.a
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
تبريك ويژه ، به اميد 40 سالگي و 400 سالگي.......................


پنج‌شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۸۸ (۱:۴۱)
 
hamedmessi
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
ژاوي هرناندز جووووووون


پنج‌شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۸۸ (۱:۲۶)
 
hamedmessi
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
بچه ها تورو خدا برين زنگ بزنين صدا و سيما هرچي از دهنتون در مياد بهشون بگيد
پس كي ميخوان بازي تيممون بارسلونا رو پخش كنن؟
برين زنگ بزنين اينم شمارش02122021901


پنج‌شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۸۸ (۰:۴۵)
 
hamedmessi
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
بچه ها اينم عكسهاي اندرس اينيستاي كبير


پنج‌شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۸۸ (۰:۳۵)
 
No10
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
با شادباش سالگرد تولد سايت
اميدوارم همه گردانندگان سايت خسته نباشند و سال پر از موفقيت و شادي براي خود و خانواده هاي آنها آرزومندم .
به اين اميد كه امسال هم همچون سال گذشته سايت سرشار باشد از اخبار پيروزي ها و موفقيتهاي تيم محبوب، بارسا ....


پنج‌شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۸۸ (۰:۲۸)
 
navid.thierry
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
اقا سعید تولد شما هم مبارک


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۲۲:۵۴)
 
MR-Bojan
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
اين پيش بيني پرز زو خونده بودين:
پرس: بارسلونا به سختي از رئال شكست مي‌خورد
رئيس اسبق باشگاه رئال مادريد در مورد دربي ال كلاسيكو گفت: قطعا رئال مادريد پيروز خواهد شد و بارسلونا شكست سختي خواهد خورد.
به نقل از ماركا، فلورنتينو پرس تصريح كرد: رئال مادريد به دو دليل مهم در دوئل بزرگ هفته آينده پيروز خواهد شد، اول آنكه به اين پيروزي نياز دارد و دوم آنكه من از آنها مي‌خواهم.
وي افزود: بارسلونا دچار افت مي‌شود اين را همه كارشناسان مي‌دانند. بازي با چلسي، ويا‌رئال، اتلتيك بيلبائو و رئال مادريد از بارسلونا يك تيم خسته و بحران زده خواهد ساخت و من در اين مورد كوچكترين شكي ندارم. "





چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۲۲:۲۲)
 
MR-Bojan
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
:201: :201:


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۲۱:۴۶)
 
**Pep**
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
سلام خسته نباشيد منم تبريك ميگم



ویرایش مدیر:

تبلیغات ممنوع!


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۲۰:۳۶)
 
barca673
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
تبريك!!! به خاطر همه زحماتتون ممنون!!


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۲۰:۰۷)
 
mohsen_ashege_barca
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
چهارمین سال تولد اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران رو به همه بارسایی های عزیز تبریک میگم


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱۹:۱۹)
 
ukabet
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
تولدت سای مبارک مرسی از زحمتتون تو این مدت
آقا سعید تولد شمام مبارک،همیشه شاد و سالم باشی.


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱۸:۲۷)
 
vahidnik
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
با تشکر از تمامی دست اندرکاران سایت به ویژه سعید خان گل...


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱۸:۲۲)
 
m_fcb_m4_l.messi.10
سلام
سلام عرض می کنم به همه ی دوستان
من واقعن در چین روزی خیلی خوشحالم چون علاوه بر این که تولد وب سایت تخصصی برسلونا هست
تولد خود من هم هست
14.5.1373


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱۷:۵۳)
 
barcelona2009
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
ایشالا 100 ساله بشین


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱۷:۴۳)
 
Inner_Fighter
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
تولد سایت رو به تمام بارسایی های فارسی زبون تبریک میگم !


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱۶:۵۵)
 
hamedmessi
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
بچه ها اينم عكسهاي امروز تيم عزيزمون بارسلوناي كبير


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱۵:۳۴)
 
S&M&M
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
از تمامي دوستان زحمت كش تشكر ميكنم!

بخصوص از سعيد

تولد سايت مبارك


تولد خود سعيد هم مبارك....سعيد چند سال از سايتت بزرگ تري؟


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱۵:۰۸)
 
Daniel
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
تبریک میگم


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱۴:۵۵)
 
navid.thierry
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
از تمام کسانی که برای بهبود این سایت تلاش می کنند متشکرم و ارزوی خوشبختی در زندگی و پیشرفت هر چه بیشتر این سایت را دارم.(در ضمن خواهشمندم هر چه سریعتر قسمت های مختلف اعم از مربیان-اسطوره ها و... رو به روز کنند.)


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱۴:۴۵)
 
V.Valdes
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
سلام.من هم چهارمین سالگرد تاسیس سایت رو تبریک میگم.از همهٔ کسانی‌ که بدون هیچ چشم داشتی و فقط به خاطره عشقشون تو این سایت زحمت میکشن تشکر می‌کنم.خوشحالم که روز تولد خودم هم با روزی که طرفدارای بارسا برای سایتشون جشن میگیرن مصادفه.
viva BARCA , viva CATALUNIA


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱۴:۴۳)
 
GODLIKE
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
نقل قول
سایت رسمی باشگاه چه سایتیه؟

fcbarcelona.com


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱۴:۱۹)
 
hamedmessi
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
باز هم 4 ساله شدن اين سايت بزرگ : سايت هواداران بارسلوناي كبير در ايران را به تمامي هواداران بارسلونا وتمامي دستندركاران عزيز اين سايت تبريك ميگويم و اميدوارم خداوند به شما عمر طولاني و با خيرو بركت عطا كند و سالهاي سال اين سايت بزرگ را اداره كنيد
باور كنيد ما هم هركاري ازدستمان بر بيايد براي كمك به شما و اين سايت انجام خواهيم داد
با جان و دل در خدمت بارسلونا هستم
و
تا خون در رگهايم جريان دارد بارسلونايي هستم
زنده باد بارسلونا زنده باد كاتالونيا


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱۴:۱۰)
 
lasvegas
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
تولد تولد تولدت مبارک بیا شمعها رو فوت کن تا 100 سال زنده باشی.با تشکر از همه اعضای سایت.دستتون طلا.خسته نباشین.


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱۳:۵۵)
 
behnam_barca
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
منم به نوبه خودم این روز بزرگ رو تبریک میگم و امید وارم که تا روز قیامت ادامه داشته باشه و روز به روز هم پیشرفت کنه :201:


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱۳:۴۸)
 
Mellllanic
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
منم تولد سایتو به همه تبریک میگم امیدوارم سالهای سال به همراه موفقیت های تیممون پاینده و پابرجا بمونیم ............






چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱۳:۲۵)
 
Hanif_d
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
تولدمون مبارک!


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱۳:۱۰)
 
MES.QUE.UN.CLUB
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
تولدت مبارک


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱۲:۳۶)
 
SinaBarca
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
من هم چارمین یال فعالیت سایت را به همه طرفداران بارسا تبریک می گم و امیدوارم که این سایت هر چه بیشتر در خدمت دوست داران بارسا قرار بگیرد .

من هم از همین جا از مدیر سایت و تمام عوامل سایت که هر روز خبر های جدید در سایت می گذاشتند و سایت را در طول این 4 سال به روز نگه می داشتند صمیمانه تشکر می کنم و از همین جا یک خسته نباشید واقعی به تمام عوامل سایت عرض می کنم و امیدوارم که سایت سال ها بتواند به فعالیت خودش ادامه بدهد و هر روز خبر های جدیدی از تیم پر طرفدار بارسا بخوانیم .

به امید موفقیت تمام اعضای سایت


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱۲:۲۲)
 
shahaboddini
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
سایت رسمی باشگاه چه سایتیه؟


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱۲:۱۹)
 
shahaboddini
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
من پیشنهاد میکنم (در صورت امکان) یه بخشی رو راه بندازیم که دوستان بارسایی بتونن تو اون محیط با هم تبادل نظر کنن یه چیزی مثل محیط چت
ترجیحا اگه تو یه ساعات خاصی باشه که بتونیم دور هم جمع بشیم بهتره


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱۱:۴۳)
 
hichkas
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
تولد عید شما مبارک


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱۱:۱۳)
 
GODLIKE
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
واقعا ممنون از اینکه اینقدر برای سایت زحمت میکشید و عضو بودن 7091 نفر هم نشانه ی موفقیت شماست امیدوارم حالا حالا ها سایت پا برجا باشه .
هر مشکلی داشتید ما هم هستیم برای کمک.


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱۰:۵۱)
 
mohammad_s
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
منم تبریک میگم
و از سعید هم برای تمام تلاش هایی که برای سایت کشیده ممنونم
انشا الله تولد 100 سالگی هر دوتون


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱۰:۰۲)
 
shahaboddini
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
من پیشنهاد میکنم برا هر چی بزرگتر شدن سایت یه شبکه هرمی راه بندازیم یعنی هر کدوم از اعضا این سایت رو به دو نفر از هوادارای بارسا که عضو سایت نیستند معرفی کنه،به نظرم ایده بدی نباشه


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۹:۳۰)
 
henry..14
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
منم 4 ساله شدن سایت رو تبریک میگم
و به همه ی کسانی که برای این سایت زحمت میکشن خسته نباشید میگم
وامید وارم که این سایت روز به روز چه از نظر فنی وچه از نظر مشارکت و تعداد اعضا پیشرفت کنه

در ضمن چرا در زمان مشکلات از جمله مشکلات مالی از اعضا سایت کمک نمی گیرین یه شماره حساب بزارین ما هم کمکتون میکنیم


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۹:۲۵)
 
shahaboddini
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
happy birthday FCBarcelona.ir
با تشکر از مدیریت محترم و زحمتکش سایت


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۹:۲۱)
 
sha65
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
کارتون عالیه چون همراه با عشق


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۸:۵۰)
 
hiva_la
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
تولدت مبارك FCBARCELONA جونم.
104ساله شي انشالله
دست همه شما كه زحمت ميكشيد براي سايتم، دردنكنه.


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۸:۵۰)
 
barcagirl70
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
تولد سایت رو اول از همه به خودش دوم به مسئولان محترم سایت که واقعا همه ازشون ممنونیم و سوم به همه ی شما بارسایی های عزیز تبریک میگم.


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۷:۵۹)
 
hamedmessi
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
فصل 09-2008 برای بارسا به پایان رسید اما با انبوهی از افتخارات و ركوردها. فصلی كه بی شك در تاریخ بارسا جاودانه خواهد ماند و همواره از آن به عنوان یكی از رؤیایی ترین فصلها یاد خواهد شد. فصلی كه مردان كاتالان حماسه ها آفریدند. هر چه در دست داشتند رو كردند ، تمام ركوردها و عناوین را درنوردیدند و حتی از 6 تایی كردن رئال هم نگذشتند ! فصلی كه هیچ تیمی توانایی مهار بارسا را نداشت. فصلی كه كاپیتان دلیر پرچم كاتالان را در قلب مادرید به احتزاز درآورد. فصلی كه ورزشگاه های خوفناكی مانند سانتیاگو برنابئو ، مستایا ، سانچز پیسخوان ، ویسنته كالدرون ، استمفورد بریج و المپیك رم به دست سربازان كاتالان فتح شدند. فصلی كه نیوكمپ اقتدار خود را بازیافت و نهایت آرزوی قویترین تیمها گرفتن یك مساوی در آن بود. فصلی كه بارسا یك الگوی تمام عیار برای تمام تیمها بود. فصلی كه بارسا به جهان درس فوتبال داد. فصلی كه روح گائودری كبیر سربازانش را تحسین كرد. فصلی كه ما هواداران بارسا به بارسایی بودن خود افتخار كردیم. فصلی كه كاتالونیا به داشتن بارسا افتخار كرد. فصلی كه بارسا انتها نداشت. فصلی كه بارسا بخشی از فوتبال نبود بلكه فوتبال بخشی از بارسا بود.





اكنون باید گفت :




این است چیزی كه آن را فوتبال مینامیم . . .
فوتبالی به رنگ آبی و اناری . . .
فوتبال یعنی بارسلونا


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۲:۵۳)
 
hamedmessi
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
تقديم به تمامي هواداران بارسلوناي كبير : به مناسبت 4 ساله شدن سايت
شهر رم، وارث تمدن روم، شهری که برای من یادآور آمفی تئاتر و گلادیاتور است، شب گذشته میزبان نبرد آخرین بود. نبرد برای جاودانگی! نبردی که روم بیشتر از دیگر نقاط دنیا با آن آشنا است!

پپ گواردیولا و سربازان آبی و اناری در یک سو و سر الکس فرگوسن و شیاطین سرخ در آن سو. یکی سرشار از شور جوانی و دیگری با کوله باری از تجربه. یک جنگ گلادیاتوری تمام عیار!








دون آندرس

پاس آندرس اینیستا زمینه ساز شروع طوفانی یاران پپ گواردیولا شد. آندرس بار دیگر ثابت کرد که لیاقت اعتماد پپ را داراست. پپ گواردیولا روزی که برای اولین بار بازی آندرسیتو 12 ساله را در تیم پایه بارسا نظاره گر بود، به برادرش پره گفت: «او بهتر از من بازی خوانی می کند.» و روزی که اندرس برای اولین بار به تمرین تیم بزرگسالان فراخوانده شد، گفت که این پسر روزی جای من را خواهد گرفت و به حق آندرس توانست این سخن پپ را ثابت کند.

وارث شیران

شوت سامی اتوو ضربه آغارین را بر جان یونایتد ها نواخت. نمی دانم سامی چه حالی داشت؛ نمی دانم به چه فکر می کرد، شاید روزهای نخستین فصل را به یاد می آورد که سیل انتقادات به سمتش روانه می شد، شاید شعار های نژادپرستانه هواداران تیمهای رقیب در مقابل دیدگانش تداعی می شد، یا شاید خاطره پاریس را مرور می کرد، نمی دانم ولی هر چه بود، فرزند شیران را از خود بی خود کرده و جان تازه در آن دمیده بود تا ثابت کند که هنوز آبی و اناریست.

بهترین بازیکن جهان (؟!)

در بازی خبری از مرد سال فوتبال اروپا و جهان (؟!) نبود. هیچ اثری از او به جز یک کارت زرد به چشم نیامد، ولی در مقابلش لیونل مسی، رقیبش در کسب عنوان بهترین بازیکن سال، نمایشی خیره کننده ارائه داد تا ثابت کند که انتخاب بهترین بازیکن سال جهان فقط بر اساس معیار های فنی نیست و عوامل دیگری همچون اسپانسرهای مالی در انتخاب آن نقش عمده ای ایفا میکنند! گل لیونل تیر خلاصی بر پیکر نیمه جان شیاطین سرخ بود تا در مقابل شاهزاده ویلیام جوان جان دهند، درست همانند یک نبرد گلادیاتوری!

فرزند کمپ نو

شاید روزی که برای اولین پا به لاماسیا نهاد، فکر آن را هم نمی کرد که بتواند روزی در دو نسل از تیم رویایی حضور داشته باشد، یک بار به عنوان بازیکن و بار دیگر به عنوان مربی. پپ گواردیولا نام خود را برای همیشه در تاریخ بارسا جاودانه ساخت، کسی که توانست واژه خواستن را صرف کند، کسی که نشان داد که می شود با اعتماد به جوانان نتیجه های بزرگی کسب کرد و جواب اعتماد لاپورتا را داد، کسی که ثابت کرد می شود سه گانه ای را که مادرید هرگز نتواسنته آن را کسب کند، به دست آورد!

عظمت، فریاد، اشک

بالابردن جام توسط کاپیتان پویول در مقابل پادشاه خوان کارلوس 1 و نخست وزیر خوزه زاپارتو، معانی بسیاری را در بر داشت که با اندکی تفکر می شد به آنها پی برد، با اندکی تامل می شد عضمت گائودری کبیر را در نگاه کاپیتان دید، می شد فریاد سربازان به خون غلتیده کاتالان را در فریاد او یافت، می شد اشک هزاران مادر را در اشک شوق او یافت، می شد...

دیشب گذشت، ولی هیچگاه از یاد و خاطره ما پاک نخواهد شد. شبی که جدال عقل و دل بود، شبی که احساس نشان داد که توان غلبه بر منطق را دارد! شاید تا ساعاتی چند پیش از شروع بازی، اکثر قریب به اتفاق کارشناسان، جام را بر فراز دستان شیاطین سرخ می دیدند اما گویی آنان معجزه احساس را از یاد برده بودند، گویی آنان فراموش کرده بودند که اگر دل را بدست آوری، دنیا را بدست آورده ای!

مردان گواردیولا نشان دادند که اگر روحت را در بازی بگذاری، می توانی تمامی معادلات را بر هم بزنی، می توانی قاره سبز را در مقابل خودت به سجده وا داری و می توانی حتی تجربه را نیز به زانو در آوری!


پاینده باد بارسای کبیر


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۲:۵۱)
 
ashkan007
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
به همه طرفدارای بارسای کبیر مخصوصا" مدیر سایت آقای ایمنی تولد fcbarcelona.ir 4 ساله رو تبریک می گم . من خیلی بیشتر از تاریخ عضویتم تو این سایت بودم و شاهد تمامی زحمات شما بودم . از همه کسانی که برای سایت زحمت می کشن و کشیدن خیلی خیلی متشکرم و دست همشونو صمیمانه می فشارم . . .
Mes Que Un Club


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۲:۲۵)
 
hamedmessi
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
بچه ها زودتر نظراتونو بدين ديگه
اين قسمت نظر ها بايد تا صبح پر بشه


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۲:۱۶)
 
_BARCELONA_
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
دست همه ی بروبچه های سایت درد نکنه و تولد سایت رو هم به همه بارساییهای عزیز تبریک میگم. این سایت یکی از بهترین سایتهایی است که تا حالا دیدم هم سایت هم تیم عزیز و جاودانمون بارسلونای کبیر و هم طرفدارای با غیرت و متعصبش چه ایرانی و چه خارجی همه و همه محشرن.
به امید قهرمانیهای دوباره بارسا. زنده باد بارسا.


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۲:۱۳)
 
hamedmessi
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
بچه ها اينم عكسهاي بهترين بازيكن تاريخ فوتبال جهان ليونل مسي عزيزمون


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۲:۰۷)
 
hamedmessi
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
نقل قول
اول از همه بگم که آقای مدیر واقعا به من لطف دارن! من كاری نکردم که خارج از وظیفه و عشقم بوده باشه
ايول به اين همه تعصب
زنده باشي


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱:۵۵)
 
Sack.Boy
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
مرسی آقای ایمنی...
دم همه ی بر و بچه های سایت گرم...
تولد سایت رو هم به سایت تبریک میگم...
ایشالا 100ساله بشه...
جشن تولد با حضور اعضای سایت برگزار شد یا میشه؟


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱:۴۹)
 
hamedmessi
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
منم به نوبه خودم از تمامي دستندركاران اين سايت بزرگ به خاطر تمامي زحماتي كه براي ما وسايت ميكشند تشكر ميكنم اميد وارم در كارتان موفق باشيد وسال هاي سال اين سايت را اداره كنيد
من و تمامي دوستان هم هر چه در توانمان است را براي كمك به شما و اين سايت انجام ميدهيم
زنده باد بارسلونا زنده باد كاتالونيا


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱:۴۷)
 
Mahi_kocholoo
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
اول تبریک برای تولد سایت!
بدشم واقعا ممنون از اینکه این 4 سال برای سایت زحمت کشیدید!
از مدیران سایت و از همه ی افرادی که کمک کردن ممنون!
سایت همیشه به وجود شما احتیاج داره!
با امید هر چه بهتر شدن و پیشرفت سایت!


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱:۳۶)
 
Kingslayer
پاسخ به: و اینک FCBarcelona.ir چهار ساله شد!
اول از همه بگم که آقای مدیر واقعا به من لطف دارن! من کاری نکردم که خارج از وظیفه و عشقم بوده باشه.

تولدت مبارک آقا سعید، دوست گلم! امیدوارم امسال بیش از پیش به معنی قشنگ اسمت نزدیک بشی.
FCBarcelona.ir کوچولو تولدت مبارک! امیدوارم همون جوری بزرگ بشی که همه ی ما دلمون می خواد.


چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ (۱:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۹ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۱
مهمان: ۱۲۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!