به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نفره سن سیرو (0-0)لیگ قهرمانان
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱:۱۰) (۲,۱۵۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
ارزش: ۳.۰۰ (۳ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
harry1
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نفره سن سیرو (0-0)



سه‌شنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۸۹ (۱۵:۲۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نفره سن سیرو (0-0)



یکشنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۸۹ (۱۸:۲۲)
 
Sack.Boy
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
فقط ميتونيم بگيم =اينتر زد فوتبال


چهارشنبه، ۱ مهر ۱۳۸۸ (۲:۵۵)
 
henry..14
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
بد شد


شنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۸۸ (۲۳:۰۱)
 
barca63
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
اقای مورینیو اگه می تونی تو نیوکمپ دوام بیار
ارتش کاتالان منتظر تو و تیمت هست تا در نیوکمپ لهت کنه
از حالا کابوس بارسلونارو خوب حس می کنی
صدای لرزه اندامت به گوش میر سد


جمعه، ۲۷ شهریور ۱۳۸۸ (۲۰:۳۳)
 
ziczic
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
به نظر من بازی خوبی بود فقط گل نزدیم ای کاش اتوؤو رو داشتیم برای بارساخیلی بهتر از ابراهیموویچ بازی می کرد...


جمعه، ۲۷ شهریور ۱۳۸۸ (۲۰:۳۱)
 
messi2009
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
ايبرا+مسي+هانري = كابوس هر مربي


جمعه، ۲۷ شهریور ۱۳۸۸ (۱۷:۰۷)
 
barca63
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
مورینیو ضد فوتبال



جمعه، ۲۷ شهریور ۱۳۸۸ (۱۵:۴۳)
 
call_of_catalan
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
Xavi ومسی وپیکه و پویول وتوره و والدس بهترینهای بارسا بودن

کیتا خیلی ضعیف بود آنری متوسط.ایبرا هم معلومه که هنوز هماهنگ نیست و چنتا موقعیت رو از دست داد.

پویول هم به اتوئو نشون داد که دود از کنده بلند میشه


جمعه، ۲۷ شهریور ۱۳۸۸ (۱۵:۲۲)
 
rezafcbarca
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
واقع 1 امتیاز چیز نبود که بارسا بگیرد


جمعه، ۲۷ شهریور ۱۳۸۸ (۱۳:۴۵)
 
ThierryHenry_ir
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
ما نمی تونیم بگیم مورینیو و اینتر ضد فوتبال بازی کردن.
طبیعیه من هم اگه یک مربی بودم جلوی تیمی که از لحاظ بازی و روحیه از تیمم بهتره یک ترکیب هجومی نمی چیدم. مطمئن باشید اگه یک مربی ترکیبه تیمش رو در برابر بارسا در صورتی که میدونه تیمش ضعیف تره هجومی بچینه اون فرد روانیه !!!
ما نباید در بازی هایی که تیممون موفق به گلزنی نمیشه تیم حریف رو به ضد فوتبال متهم کنیم هر چند که من خودم قبول دارم تیمی مثل چلسی در برابر بارسا کثیف بازی کرد اما اگه به فینال می رفت و قهرمان می شد کسی بارسا رو یادش میموند؟؟ معلومه نه ، چون همه از تیم قهرمان حرف میزنن.بنابراین توی فوتبال حرفه ای دفاع مطلق و جلوگیری از گل خوردن ضد فوتبال تعبیر نمیشه بلکه به این سبک بازی استراتژی دفاعی میگن.بارسا باید به فکر راهی باشه که در چنین بازی هایی با استفاده از توانایی های فردی بازیکنانش مثل شوت از راه دور،تکنیک بالا ، سرعت خوب و ... کفه ترازو رو به سمت خوش سنگین کنه.


جمعه، ۲۷ شهریور ۱۳۸۸ (۲:۴۹)
 
Kingslayer
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
همه نظرتون رو تو یه ارسال بنویسید لطفا!


جمعه، ۲۷ شهریور ۱۳۸۸ (۱:۳۲)
 
hiva_la
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
عاقبت بدی رو برای اینتر میبینم.
چون این مورینیو واقعا مغروره ولی چیزی بارش نیست


جمعه، ۲۷ شهریور ۱۳۸۸ (۰:۰۹)
 
barcelona8826
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
مورینیو خر شانسه دیگه خر شانس

تو نیمه اول یکی از اون توپها می رفت تو گل می گفتم چند تا گل می خوردن
الان فکر کرده خیلی تاکتیک موفقی به کار برده!!
اینقدر بد بخته بیچارن که به مساوی تو خونه خودشون افتخار می کنن که همین باعث افتخار ماست

روزنامه مادریدی آس تو تحلیل بازیش به این نتیجه رسیده که اینتر تو نیو کمپ بارسا رو میبره


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۲۲:۵۵)
 
barcelona8826
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
قط اينو بگم كه اينتر قسر در رفت!
هنوزم فكر ميكنم هانري بي تفاوت بازي ميكنه.و كم كم اين حس رو دارم نسبت به زلاتان هم بيدا ميكنم!مهاجم بايد بي رحم باشه!!!!!
هانري همون قدر رو اعصابمه كه زولي-ابيدال و تورام بودن! و جالبه هر 4 تايي شون فرانسوين!


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۲۲:۵۲)
 
xavi_6
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
الان که 1 شب از بازی گذشته بهتر میشه درباره بازی صحبت کرد در کل دروازه بان ودفاغ خیلی خب بود من خیلی پیکه رو قبول دارم اینه یه مدافع باتجربه عمل میکنه تو خط میانی توره خوب بود ژاوی که محشر بود امیدوارم لاپورتا همون طور که با خرید پیکه خیالمونو از بابت جانشین پویول راحت کرد تابستونه اینده با خرید سسک جانشین ژاوی رو هم به نیوکمپ بیارن در مورد خط حمله هم نظری نمیدم نمیخوام یاده بازی دیشب بیفتم



پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۲۱:۴۷)
 
MES.QUE.UN.CLUB
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
ما فقت گل نزدیم!!!


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۲۰:۴۵)
 
OnlyRivaldo99
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
والا من دیگه نمیدونم چه بگم
اصلا به نظر من احساس میشد که بارسا با اینتر داشت به صورت سرگرمی بازی میکرد نه جدی همین هفت هشتا موقعیت که بدست آورد نمیدونم چرا میزدن بیرون اولیش زلاتان بهد از یه کنترل سینه خوب توپو با چنان قدرت زد بیرون که نگو کیتا که دیگه نگو اون که دوتا گل صد در صدو زد بیرون


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۹:۲۵)
 
saeed_chiko
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
مورینیو خر شانسه دیگه خر شانس

تو نیمه اول یکی از اون توپها می رفت تو گل می گفتم چند تا گل می خوردن
الان فکر کرده خیلی تاکتیک موفقی به کار برده!!
اینقدر بد بخته بیچارن که به مساوی تو خونه خودشون افتخار می کنن که همین باعث افتخار ماست

روزنامه مادریدی آس تو تحلیل بازیش به این نتیجه رسیده که اینتر تو نیو کمپ بارسا رو میبره

این مادریدی ها از تیمای فوتبالشون گرفته تا مطبوعاتشون یکی از یکی احمق تر و دلقک ترند.


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۸:۱۳)
 
soheilmoradnia
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
میدونم این موضوع ربطی به این بحث نداره ولی باید بگم
فوتبال لیگ اسپانیا-بارسلونا و اتلتیکو مادرید
زمان پخش:یکشنبه29/6/88-ساعت 1:00 بامداد
بازی بارسا پخش میشه


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۷:۴۶)
 
Barçelona
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
بچه ها برید توی لینک زیر که درباره پر طرفدار ترین تیم های جهانه و به بارسا رای بدید .رای های بارسا خیلی کمه:
مشاهده لینک


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۷:۴۰)
 
Ayhan
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
منم به قول دستمون قبل از هر چیز لازم می دونم به عنوان یکی از منتقدین سابق ویکتور اینو بگم که واقعا الان ویکتور بهترین دروازه بان اسپانیا و یکی از 5 دروازه بان برتر جهانه و برخلاف دری وری های مفسرین و کارناشناسان تلویزیونی یه دروازه بان مطمئن و تاپه.این رو هم مدیونه اعتماد و فرصتی که باشگاه به این استعداد خودش داد..
مدافعین ما بی نظیر بازی کردن و برخلاف حرف های صدر اتفاقا گواردیولا با جذب چیگری و بازی های فصل پیش نشون داد دیگه از اون بارسایی که فقط حمله می کنه و کاری به دفاع نداره خبری نیست و ما تونستیم بهترین خط دفاع لالیگا هم باشیم..
ما مهاجم های بسیار خوبی داریم.به جز مثلث مرگ ما بازیکن های جایگزین بسیار خوبی مثل بویان،پدرو و حتی جفرن داریم.در ضمن جای خالی بویان دیشب به شدت احساس شد وقتی گواردیولا نتونست از هر سه تعویضش استفاده کنه.این حرف های احساسی رو بذارید کنار ایبرا برای اولین بار رفته زمین تیمی که سال اونجا بازی می کرده،جالب این که واقعا تو جریان بازی بود و علیرغم یارگیری شدید مدافعین اینتر چند تا موقعیت رو واسه خودش ایجاد کرد.اینو بذارید تو جویی که سوت ها و هوهای هوادارای اینتر و جنگ روانی این یه ماه اخیر که از مونتاری و ماتاراتزی و مورینیو و هر عتیقه ای تو اینتر فقط علیه ایبرا بوده در حالی که اتوئو زیر هیچ فشاری نبود اما خودتون می تونید عملکرد و تاثیر هر دو رو مقایسه کنید.دوستان انگار بازی های آخر فصل اتوئو تمدید نکردن قراردادشو و اختلافاتشو با پپ رو یادتون رفته.هماهنگی مسی با بازیکنی که 5 سال تو باشگاه بوده رو نمی شه با بازیکنی که 5 بازیه تو ترکیب تیم قرار گرفته مقایسه کرد.درباره ی آنری هم واقعا تعجب می کنم کسی علیه ستاره ای حرف بزنه که تو سانتیاگو با هر گل رئال تیم رو به بازی گردوند و همیشه در خدمت تیم بازی می کنه و اونو با یه بچه ی تازه به دوران رسیده ی بی اخلاق مثل روبینیو مقایسه می کنن.کمی صبور باشیم تا همین مهاجمین بزرگ آتشبازی دوباره ی خط حمله ی کاتالونیا رو به رخ تمام دنیا بکشن..
تنها ضعف تیم ما فقدان هافبک های کافیه.من نمی دونم مگه می شه تیمی اینقدر بازیکن کم داشته باشه.به جز کیتا،توره،ژاوی،اینیستا و بوسکتز ما هافبکی نداریم و این بی نظیره بین همه ی تیم های اروپایی که امیدوارم تو ژانویه فکری به حال این پست بکنن..
جالب اینه که همه ی مطبوعات اروپایی علیه اینتر نوشتن و از برتری بارسا گفتن از گازتا و کوریره تو ایتالیا تا مطبوعات اسپانیا و فرانسه..


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۷:۱۵)
 
vahidnik
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
فصل پیش چلسی با گاس هیدینگ و 10 نفر دفاع می خواست بارسا رو به زانو در بیاره که نتونست، این فصل هم اینتر با مورینیو و دفاع 10 نفره راه به جایی نخواهد برد،

خوزه، این ره که می روی به ترکستان است...!


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۶:۴۶)
 
soheilmoradnia
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
این مساوی تو خونه حریف و جلو دفاع 10 نفره اینتر مثل برد میمونه برای بارسا به امید سعو مقتدرانه ارتش کاتالان از مرحله گروهی و سقوط اینتر


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۶:۳۶)
 
lemof
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
با تمام اين تفاسير به همه دوستان و طرفداران بارسا همگي با هم اعلام مي داريم كه بارسا هميشه قهرمانه] و بيدي نيست كه با اين بادا بلرزه تازه اول كاره ببنيد بعداً چكار مي كنه پيروزي پشت پيروزي
از دوستان خواهش مي كنم والدس را فراموش نكنن كه خيلي بازيش خوب شده است چون دروازه باني (سنگرباني) كار سختي است و والدس قوي ترو بهتر شده يعني عالي شده


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۶:۰۶)
 
messibest10
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
تو نيو كمپ سوراخشون ميكنيم!!!!!


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۵:۳۷)
 
SinaBarca
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
به نظر من هم مساوي مي تواند نتيجه خوبي براي بارسا باشد چون كه با اين وضعي كه اينتر بازي مي كرد و همش به دفاع كردن مشغول بود بارسا نمي توانست كارهاي تاكتيكي خودش را به اجرا بگذارد .
اميدوارم كه بارسا در ديدار برگشت با يك نتيجه خوب تلافي اين بازي را سر اينتر انجام دهد .

به اميد قهرماني بارسا


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۵:۳۱)
 
soorena
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
بارسا خوب بازی کرد ولی اون آخرشو خراب می کردن، به نظر منم اینیستا باید جای کیتا می اومد، آنری اواخر بازی خطرناک شده بود. بهترین بازیکن بارسا به نظر من ژاوی بود بعدشم مسی. تیم داوری هم یه جورایی هوای اینترو داشت. ببینین بارسا چقدر قویه که همه جا به جای اینکه بگن اینتر تو زمین خوش متوقف شد میگن بارسا متوقف شد. بارسا اینقدر بزرگه که تساوی تو زمین قهرمان ایتالیا هم براش توقفه. زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۵:۱۸)
 
Kind_Girl
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
اگه اونطوری دفاع نمیکردن مطمئنا ما میبردیم
چون توپ تو هر دو تا نیمه با بیشترین درصد دست ما بود


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۵:۰۸)
 
navid.thierry
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
فقط مشکل بارسا رویارویی با تیمهایی با ترکیب 10 نفر دفاعیه باید یه فکر اساسی برای این تیمها با این ترکیبشون کرد


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۵:۰۰)
 
bojan_hero
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
نقل قول
اما بهتره شما به جای رجوع به تعصباتتون به سایت های مرجع برید و نظرشون رو درباره بازیکن ها بخونید سایت گل در مورد آنری نوشته که از سمت چپ بسیار خطرناک ظاهرشد بعد اینجا یه سری از افراد انقدر کورکورانه در رابطه با آنری نظر میدن.چند تا توپ آنری از سمت چپ به داخل محوطه جریمه فرستاد؟ و از چند تا استفاده شد ؟

به قول فردوسی پور بعضی بازیکنا توقع طرفدارا رو بالا میبرن مثل هانری و مسی حق با شماست شاید هانری دیشب یه چیزی در حد ایبرا یا بهتر بود اما چون ما بازیهای خیلی بهتری ازش دیدیم انتظار بیشتری داشتیم و به خاطر همین احساس کردیم خوب نبوده اما برای ایبرا اینطور نبود


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۴:۴۸)
 
hamedmessi
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
انری همیشه انریه خواهشن اینقدر از بازیکنان تیممون بارسلونای کبیر ایراد نگیرید تمامی بازی کنان تیممون بارسلونا دیشب مثل همیشه بی نظیر بودن مخصوصا انری مسی ایبرا ژاوی اینیستا ابیدال دنی الوز همه عالیییی بودن ما همه طرفداره بارسلونا هستیم بعضی از دوستان کم لطفی میکنن و هی همش ایراد میگیرن ما قهرمنیم بارسلونا بهترین تیم حال حاضر فوتبال جهان و تاریخ فوتبال جهانه به امید خدا در بازی برگشت تو نوکمپ تیممون بارسلونای کبیر با نتیجه پرگل پیروز میشه
زنده باد بارسلونا زنده باد گواردیولا زنده باد کاتالونیا


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۴:۴۶)
 
sasan_me30
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
هانری مثل همیشه بازی نکرد.
ان شاا... اینتر تو ورزشگاه اختصاصی مون لوله میشه.
دم والدز هم گرم...


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۴:۴۳)
 
Loyal.Boy
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
آنری آنریه همیشگی نبود !


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۴:۳۳)
 
ThierryHenry_ir
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
بازی چندان جالبی نبود.
اما بهتره شما به جای رجوع به تعصباتتون به سایت های مرجع برید و نظرشون رو درباره بازیکن ها بخونید سایت گل در مورد آنری نوشته که از سمت چپ بسیار خطرناک ظاهرشد بعد اینجا یه سری از افراد انقدر کورکورانه در رابطه با آنری نظر میدن.چند تا توپ آنری از سمت چپ به داخل محوطه جریمه فرستاد؟ و از چند تا استفاده شد ؟ تمامی توپ های ژاوی به سمت مسی و یا ایبرا فرستاده میشه نه آنری.تیری در سمت چپ کاملا به یک هافبک تبدیل شده.
متاسفه برای افرادی که چنین تفکری دارن.


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۴:۰۴)
 
hamedmessi
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
به امید خداوند در بازی برگشت در ورزشگاه خودمون نوکمپ تیممون بارسلونای کبیر بازی رو با نتیجه پر گل میبره
تیممون بارسلونای کبیر بهترین تیم فوتبال جهانه و بچه ها بازهم میگم ازتون خواهش میکنم مثل همیشه برای تیممون بارسلونای کبیر دعا کنید ما این فصل هم به امید خدا همانند فصل پیش قهرمان تمامی جامهایم
زنده باد بارسلونا زنده باد کاتالونیا


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۳:۴۰)
 
aliunderline
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
بارسا مثل همیشه بود، عالی و سوار به بازی. اما هانری و کیتا رو مخ بودن! به نظر من هانری تو بارسا دیگه اشباع شده و باید بدیمش بره! روبینیو میتونه جایگزین خوبی باشه. اینقدر هم از زلاتان انتقاد نکنید بابا. کلاً خیلی بهتر از اتوئو ئه! دیشب مگه اتوئو چیکار کرد؟!!!


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۳:۳۹)
 
hichkas
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
نقل قول
آنری اعتقاد داشت که عملکرد او در دیدار دیشب و مقابل مایکون بسیار خوب بوده است و معتقد بود که اگر در زمین مسابقه باقی می ماند، سرنوشت بازی ممکن بود به نحو دیگری رقم بخورد

قبول دارم که آنری و مسی و زلاتان بازیکنانی هستن که اگه خیلی خیلی بد بازی بکنن در آخر ممکنه با تجربه بالا توی بازی تاثیر خیلی زیادی داشته باشن یا حتی ممکنه گل بزنن
جا داره از دوستانی که از ایبرا انتقاد میکنن(همون کسانی که وقتی گواردیولا اومد بارسا و اول بازیهاشو بد شروع کرد بهش انتقاد کردن و اصلا نمیدونن صبر چی هست) بگم که توی چندتا بازیه آینده که ایبرا گل زنی کرد همین دوستان میانو به به و چه چه میکنن که آفرین به زلاتان چه مهاجم خوبیه خیلی از اتوو سرتره آفرین به این خرید
لطفا یه کمی صبر داشته باشین تا ایبرا با تیم هماهنگ بشه
مرسی


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۳:۳۹)
 
xavi_6
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
بارسا پارسال خیلی از گلها رو با یکدو کردن به ثمر رسوند ولی ابرا این توانایی رو نداره دیشب مسی دنبال 1 میگشت تا باهاش یکدو کنه ولی هیچکی نبود 1 صحنه خیلی جالب بود مسی داشت دریبل میداد پشت 18 اینتر ابرا به جای اینکه بیاد نزدیک مسی رفته بو د تیره 2 تا مسی براش سانتر کنه یکی به این پسره باید بگه اخه فوتبال بارسا رو زمینه اگه نمیتونه اینجوری بازی کنه بشینه بیرون تا بازیهای بعد کسایی که این مدل فوتبالو بلدن بازی کنن مثل بویان و پدرو .


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۳:۲۷)
 
Barçelona
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
دیگه داره حالم از سبک بازی تیم ها در برابر باسا به هم می خوره(منظورم دفاع 10 نفره هست)


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۲:۳۷)
 
Ali-barca
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
بدون شک حق بارسا بود اما در جواب به دوستانی که از زلاتان انتقاد می کنند : بابا مگه سبک بازی بارسا رو نمی بینین خوب این سبک بازی به مهمترین چیزی که نیاز داره انسجام تیمیه حالا هر بازیکنی که به تیم اضافه بشه مخصوصا در خط حمله که اوج هماهنگی رو نیاز داره مسلما دچار مشکل میشه بویژه اگر اون بازیکن از لیگی غیر از لالیگا اومده باشه پس به نظر من باید به زلاتان فرصت داد چون او در مقایسه با اتوو از هر لحاظ برتره
به نظر من بزرگترین مشکل بارسا در حال حاضر درپست انریه چون بارسا در این پست اصلا شادابی سمت راست با حضور مسی و الوز رو نداره و به نظر من ما به بازیکنی مثل ریبری یا روبینیو یا ویا در این پست نیاز داریم
در مورد بازی دادن به کیتا هم من فکر میکنم پپ می خواست از قدرت سرزنی اون استفاده کنه تا لوسیو و سامول رو مهار کنه
به نظر من دیروز ابیدال پیکه ژاوی و والدس بهترین بازیکنان ما بودن اما در سمت مقابل سزار و چیوو خوب کار میکردن
درکل ما کاملا سرتر بودیم امیدوارم در نیوکمپ حالشونو میگیریم


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۲:۳۰)
 
لیندان
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
دیشب توره خیلی خوب بازی کرد.ابراهیمویچ هم باتیم هماهنگ تر شد.تنها کسی که خیلی بد بازی کرد تیری هانری بود وزود ترم باید تعویض میشد ایشالا تو نیوکمپ از مورینیو پذیرائی میکنیم


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۱:۵۴)
 
lemof
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
بارسا ديشب خوب بازي كرد اون هم تو سن سيرو ولي موافقم كه هانري و زلاتان خيلي منگ مي زدن مخصوصا زلاتان چند تا موقعيت رو خراب كرد البته اين رو هم بگم اينتر با كل بازيكنانش فقط دفاع كرد اگه كمي حجومي بازي مي كرد گلهاي خوشگلي مي خورد
در كل بارسا خيلي قوي تر از اين حرفهاست
من هم موافقم اينيستا را با زلاتان تعويص مي كرد بهتر بود
به اميد پيروزي هاي بيشتر
راستي يادم رفت والدس ديشب خيلي خوب بود


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۱:۵۱)
 
پرچم-دار
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
من فقط از يه چيز اين گوارديولا بدم مياد. از تعويض هاش نميدونم چرا هميشه تا دقيقه هاي 75 و 80 تعويض نميكنه. اينيستا رو خيلي دير اورد يا ميتونست تو تركيب اصلي بزارتش. پدرو يا جفرن رو نياورد به جاي ايبرا يا هانري تا شايد مثل بازيه با شاختار يه كاري ميكردند.


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۱:۴۹)
 
Giomtell
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
دیشب واقعا کیتا بد بود .
آنری افتضاح بود و زلاتان هم ضعیف بود.
خدا لعنت کنه مارادونا رو که روحیه مسی رو نابود کرد. بی زبون مسی خیلی فشار تو آرژانتین روشه و واقعا نیاز به کمک داره. در ضمن یه چیزی هست که ته دلم مونده و امیدوارم کسی ناراحت نشه ، یعنی من نمیدونم این اتوو چه بدی داشت که فروختنش. شما یه نگاهی به گلهای فصل قبل بندازین میبینید که مسی و اتوو حتی چشم بسته هم به هم پاس میدادن. حالا تا ابرا بخواد هماهنگ بشه خیلی طول میکشه. ای کاش داوید ویا رو خریده بودیم ای کاش ..............


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۱:۴۸)
 
mohammad_s
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
نقل قول
توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نفره سن سیرو

این که حقارت اینتر رو نشون میده ولی ما باید بتونیم این جور تیم ها رو ببریم
بازیه دیشب نشون داد که اینتر اصلا باید بی خیال لیگ قهرملانان بشه و ما برای رسیدن به این جام همون تیم های قدیمی رو پیشه رو داریم
اگه بارسای پارسال بود کمتر از 3تا نمیزدیم
مسی و انری و الوز و کلا تیم اصلا خوب نبودن
بازیکن بزرگ باید بتونه خودشو زود با تیم یکی کنه ولی زلاتان تا الان نتونسته


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۱:۱۱)
 
xavi_6
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
به نظرم پپ تو تعویضش اشتباه کرد اولا که باید انیستا رو دقیقه 60 میاورد تو بازی نه دقیقه 76 . اگه انیستا رو دقیقه 60 میاورد اینه بازی ختافه میبردیم ونکته بعدی اینکه پپ باید زلاتان رو بیرون میاورد نه هانری . خواهش میکنم نگین ایبرا انگیزه داشت کسی انگیزه ای تو ایبرا دید بگه تا ما هم بفهمیم


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۱:۱۱)
 
bryan
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
بارسا مسلط بود ولی زلاتان همانند تیری هانری خوب بازی نکرد و براحتی میتونست تعویض بشه . بنظر میآد هنوز هماهنگ نشده با تیم .

کیتا هم موقعیت بسیار عالی رو از دست . بقیه خوب بودن.
ستاره بازی هم ژاوی بود با اون پاسهای پشت دفاع محشرش...


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۰:۵۳)
 
H7091M
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
مورینیو بیاد تو نیوکمپ حالش رو می گیریم
فقط امیدوارم بارسایی کبیر مثل این ایتالیا بی جنبه نباشن و اتوو رو تحقیر نکنن


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۰:۳۰)
 
Wimps
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
سلام دوستان، همه درست میگن،هر کس بازی رو می دید متوجه می شد حق کیه که ببره،در کل فوتبال یعنی همین،خدا رو شکر که بارسا مثل همیشه با طراوت و جون دار بازی کرد. و خطاب به اون دوستمون که از زلاتان انتفاد کرده باید بگم دیشب زلاتان نسبت به بازی سازی خط میانی که مثل همیشه نبود عالی کار کرد،به هر صورت باید اجازه بدیم گذشت زمان زلاتان رو به این دوستمون بشناسونه.
زنده باد کاتالان، زنده باد بارسای همیشه قهرمان.


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۰:۲۹)
 
barca87
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
در زمين حريف بازي بدي نبود .

اما نوع بازي هانري و زلاتان اعصاب برام نزاشته بود. واقعا افتضاح بودند

حيف اتوو كه با اين زلاتان عوض شد.

شايد اگه بهش فرصت داد بازيش در بارسا خوب شه .اما با شناختي كه از او دارم شايد تا آخر فصل دق مرگمون كنه

يه نوع جنون غير ارادي در زلاتان وجود داره كه باعث ميشه از 10 موقعيت گل 9 تاشونو خراب كنه و اين يعني دق مرگ شدن

فروش هانري و خريد روبينيو
خريد ويا و نيمكت نشين كردن زلاتان


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۰:۲۳)
 
ebram
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
قدرتمند ترین تیم ایتالیا این بود
مثل تیم های اماتور جلوی بارسای کبیر 10نفره دفاع میکردذ
واقعا بارسا تیم بزرگیه ومن به این تیم افتخار میکنم


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱۰:۰۶)
 
hamed-barca
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
فقط اينو بگم كه اينتر قسر در رفت!
هنوزم فكر ميكنم هانري بي تفاوت بازي ميكنه.و كم كم اين حس رو دارم نسبت به زلاتان هم بيدا ميكنم!مهاجم بايد بي رحم باشه!!!!!
هانري همون قدر رو اعصابمه كه زولي-ابيدال و تورام بودن! و جالبه هر 4 تايي شون فرانسوين!
بارسا ميتونست با برد ديشب صدر نشينيشو تثبيت كنه.
راستي ميدونيد كه در بازي برگشت بارسا بايد 4 روز مونده به ال كلاسيكو مقابل اينتر بازي كنه؟!
اگه ديشب رو ميبرديم ميشد اون بازي رو استراحت داد
خدا به خير كنه!چه سوء استفاده هايي كه مورينيو از اين مسئله نكنه


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۹:۴۱)
 
xavi_6
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
خیلی حیف شد اخه اینم تیم بود که نتونستیم ببریم ولی همه بازیکنا خوب بازی کردن بجز اونی که باید خوب بازی میکرد و نکرد امیدوارم آخر فصل افسوس نخوریم که نتونستیم داوید ویا رو بخریم


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۹:۴۰)
 
tixcy
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
دمتون گرم
عنوان خوبی واسه این قسمت انتخاب کردین
حالم از مدل بازی اینتر بهم خورد
عوضش تو نوکمپ جرشون میدیم


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۹:۱۵)
 
unmourn
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
عملکرد دفاعی تیم فوق العاده بوده تا اینجا، 5 بازی متوالی رسمی بدون دریافت حتی 1 گل! در صورتی که خوک ها از تیم هایی مثل زوریخ و لاکرونیا حداقل 2 تا میخورن ...
تو اون دقایق اواخر نیمه دوم که بارسا داشت فشار می آورد تعویض اشنایدر با سانتون واقعا در نوع خودش جالب بود! مورینیو رسما کم آورده بود ...
ولی چیزی که اهمیت داشت این بود که تیمی مثل اینتر هم حتی تو زمین خودش در برابر عظمت بارسا کوچیک و بی اهمیت بنظر میاد!


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۶:۳۱)
 
bojan_hero
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
ژاوی واقعا فوق العاده بود هیچ توپی رو از دست نمیداد
مسی هم خیلی خوب بود
ایبرا هنوز زمان میخواد برا هماهنگ شدن
هانری شب خوبی نداشت
پویول و پیکه و یحیی هم خوب بودن در کل مهم اینکه ما برتر بودیم و با برد تو نیو کمپ اولم میشیم
یه تیکه از صحبتای صدرم باحال بود گفت "فلسفه ی فوتبال مورینیو طوریه که تیم از عقب میچینه(یعنی دفاعی)ولی پپ از وسط میچینه و در واقه تو فلسفه ی پپ گل خوردن زیاد مساله ی خاصی نیست"البته این فلسفه ی بارساست و همه ی طرفدارام عاشقه همینن
زنده باد بارسلونا!


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۴:۳۶)
 
barca-ss
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
دست و پاي بازيكناي بارسا رو ميبوسم كه انگار اينتر داشت تو نؤكمب بازي ميكرد
به اين تيم بايد افتخار كرد
ايبرا چه كرد
مسي-ژاوي-والدس-پيكه-توره-آلوس
واقعا مردانه بازي كردن
مورينيو هم گفت:بارسا بهتر بازي كرد
خدارو شكر اعتراف هم كرد
(((زلاتان در کنار آنری و مسی در خط حمله بارسا قرار گرفته بود و آندرس اینیستا هنوز آن قدر آماده نبود که در ترکیب ثابت قرار گیرد. بارسا در هشت دقیقه ابتدایی می‌توانست سه گل بزند. ابتدا مسی سه بازیکن را پشت سر گذاشت ولی ضربه او را ژولیو سزار مهار کرد. سپس زلاتان با پاس ژاوی از خط دفاعی حریف عبور کرد اما ضربه او با فاصله بسیاری به بیرون رفت و در نهایت ژولیو سزار مانع گل‌زنی مسی شد.)))


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۳:۳۳)
 
tecra
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
بقول اکبر میثاقیان انتظار داشتید اینتر بیاد حمله کنه و رو ضد حمله 4 تا گل بخوره بعدشم بگه تماشاگرپسند بودیم؟!تنها راه اینتر دفاع کردن بود که خوبم انجام دادن.در کل بارسا خوب بود و کم کم دارن به هماهنگی کاملی که آخرای فصل قبل داشتن میرسن.پیکه عالی بازی کرد.پویول و آلوز و توره بی نقص و آنری ضعیف.


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۳:۲۲)
 
xbehzad
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
دیگه همه تیم ها دارن مقابل بارسا با 10 نفر دفاع میکنن اگه اینجوری پیش بره نونمون تو روغن نیست.


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۳:۲۲)
 
xbehzad
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
تو نیو کمپ باید 4 تا بزنیم


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۳:۱۹)
 
amir007
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
واقعا اینتر شانس آورد و البته کثیف بازی کردن


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۳:۱۹)
 
m-xavi
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
ayhan جون اینه رسمش کل بازیکنا رو نوشتی ولی ژنرالو یادت رفت
اتوو هم با اون همه کری خوندن هیچ کاری نکرد باز ایبرا 2 تا شوت زد 4 تا پاس خوب انداخت ولی اتوو هیچی
واقعا تو نیو کمپ باید منتظر رکورد جدیدی در زمینه مالکیت توپ باشم احتمالا 95 به 5


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۲:۳۹)
 
Ayhan
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
آقای مارادونا فیوریتو لطفا به بازیکن های بارسا توهین نکنید.اونم بازیکن بزرگ و محبوبی مثل ایبرا..
با تشکر فراوان..


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۲:۳۱)
 
Ayhan
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
بازی خوبی رو از تیم بزرگمون دیدیم.به جز دقایق اندکی تو نیمه ی اول حاکم بازی بودیم و فقط توپهامون نرفت تو گل..
خط دفاعیمون واقعا خوب کار کردن و اصلا فرصت عرض اندام به مهاجم های حریف ندادن اما تو خط هافبک کیتا خیلی بد کار کرد و اگه اینیستای آماده رو داشتیم می تونستیم بهتر کار کنیم.اما یایا عالی توها رو جمع می کرد.ژاوی هم همون بازیکن بازیگردان و مغز متفکر تیم بود اما واقعا ضعف کیتا نذاشت خوب کارشو تموم کنه اگه اینیستا آماده ی بازی باشه می تونه تو روند بازی ژاوی هم تاثیر مثبت بذاره..مسی که واقعا موثر و تاثیر گذار بود اما آنری نا آماده نشون داد.با اینکه خیلی دوسش دارم اما از شب های بدش بود.ایبرا هم به نسبت تزاه وارد بودنش موثر بود اما اگه دقت می کرد نیمه ی اول گلشو زده بود..
طبق انتظار مورینیو همون بازی کثیفشو به نمایش گذاشت و با این کار عملا دهن خودشو و هوادارای تیمشو قفل کرد.با این اوضاع باید منتظر یک بازی دفاعی تر و ضد فوتبال تر از مورینیو تو نیوکمپ باشیم..
در کل مهم این بود که باز هم برتری و سروری بارسا رو تو اروپا نشون بدیم که با این بازی تو زمین قهرمان 4ساله ی ایتالیا نشون دادیم..
مورینیو بعد بازی اعتراف کرده که بارسلونا برتر بوده و گفته همین که تیمم از "بهترین تیم جهان" گل نخورده خوشحالم و این یه موفقیته واسه ما.از رو که نمی ره این بابا..
به امید بردن اینتر تو نیوکمپ با یک نتیجه ی قاطع و همچنین درهم کوبیدن اتلتیکو مادرید شب شنبه که بدجور تو زمین خودش حالمونو می گیره.اوضاعشم چندان خوب نیست.ایشالا یه برد پرگل تو نیوکمپ حالمونو اساسی جا میاره..


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۲:۲۹)
 
mohammad.a
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
نيمه دوم بي حال بود.............................


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۲:۲۳)
 
barcelona2009
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
بارسا مثل همیشه با قدرت بازی کرد...هنوز مونده تا زلاتان در تیم جا بیفته...اگه بخواییم خیلی راحت تر از پارسال میتونیم قهرمان بشیم..


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱:۵۷)
 
amirpuyol
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
مورینیو بیشتر از این بلد نیست


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱:۵۳)
 
MaradonaFiorito
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
سلام به دوستان بارسلونا دوستم.
به نظر من کسی که میخواد تو بارسلونا بازی کنه باید لیاقت داشته باشه.
تعجب میکنم این زلاتان کجاش به برو بچ بارسا میخوره!
ای کاش بارسا تو خریداش یه کم دقت میکرد..
البت نظر منه..
به امید قبضه کردن تمام جامها بدست بارسلونای عزیزم



پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱:۵۲)
 
extra
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
فکر کنم کم کم باید چهار یا پنج گل به این اینتر میزدیم


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱:۴۹)
 
ashkan007
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
توی نیوکمپ منتظرتون هستیم . . .


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱:۴۶)
 
lovemebarca
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
لعنت به سر مربي كه سيستم بازيش ضده فوتباله


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱:۳۶)
 
Lionel-Andres-messi
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
این بود قدرت بارسلونای کبیر ولی حیف که بدون گل بودو و بازی مساوی شد منتظر تحقیر مورینیو در نیوکمپ هستیم


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱:۳۴)
 
messibest10
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
من به جاي مورينيو خجالت ميكشم!!!!

آدم حالش به هم ميخوره


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱:۳۳)
 
hichkas
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
واقعا امسال مورینیو و گاس هیدینگ فوتبال جهانو به لجن میکشن
یعنی خجالت نکیشدن تو زمین خودشون دفاع میکردن
تف تف تف به این سیستم دفاعی تف تف
نقل قول
باید همون اول اینیستا رو بجای کیتا میوورد نه با تیری عوض می کرد

واقعا کیتا خیلی بد کار کرد گل 100% نزد ای بابا ولی فقط کاش گل نمیزد یه توپ خوبم پشت محوطه اینتر لو داد که داشتم آتیش میگرفتم از اون شوتش


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱:۲۸)
 
messi2009
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
بازي تو سن سيرو بود عيب نداره كه


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱:۲۵)
 
lovemebarca
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
واقعآ مورينيو حقارتي است براي فوتبال جهان...


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱:۲۵)
 
Barcelona_Winner
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
خیلی عجیب بود تا یک بازیکن بارسا تو محوطه جریمه صاحب توپ میشد دو سه نفر سد راه میشدن داورم هیچی نمیگفت !!!
اینا تو زمین خودشون اینطوری دفاع میکردن وای به حال وقتی که بیان نیوکمپ !!
برای اینکه بارسا بتونه تیم اول از گروه بیاد بالا فقط باید به دو تا تیم دیگه زیاد گل بزنه ! همین !


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱:۲۲)
 
messibest10
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
واقعا مورينيو فوتبال كثيفي تو زمين خودش بازي كرد!


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱:۲۰)
 
navid.thierry
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
بازی دلچسبی نبود در ضمن باید همون اول اینیستا رو بجای کیتا میوورد نه با تیری عوض می کرد


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱:۲۰)
 
مهمان
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
اول از همه بگم نه تنها حقمون یک امیاز نبود بلکه باید دوتا رو میزدیم دیگه.
درسته که اینتر دفاعی بازی کرد. کمی تا قسمتی هم ضد فوتبال بخاطر همینم توپامون خیلی از بین می رفت اما بارساییا هم هول بودن و بی دقت.
زلاتان هنوز کاملا هماهنگ نیست اما امشب با تی تی دوتایی اعصاب منو خورد کردن. هرچی موقعیت بود خراب کردن.ایبرا هم خیلی دلش می خواس گل بزنه ولی حیف که نشد
ولی بارسا فوق العاده بازی کرد. خیلی امیدوار کننده بود.


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱:۱۹)
 
Mclaren_F1
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
نمی دونم چرا ضربات آخر گل نمیشد ورگرنه الان سه امتیاز برای ما بود.


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱:۱۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
دفاع 10 نفره مردان مورینوی حقیر در زمین خانگی، یه بار دیگه حقارت این مربی بیسواد در برابر بارسا رو به رخ کشید! افسوس که ضربات آخر با بی دقتی زده شد، تا این "آقای خوش شانس" بتونه یه امتیاز از این بازی بگیره.

اما به خوبی ثابت شد که قدرت بی رقیب فوتبال ایتالیا، در زمین خودش هم جایی جز زیر پای سربازان کاتالان نداره!


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱:۱۳)
 
gabgab
پاسخ به: توقف بارسا در مقابل دفاع 10 نف...
حق بارسا 1 امتیاز نبود .


پنج‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ (۱:۱۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۴۳۷ کاربر آنلاین است. (۱۰۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۴۳۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!