به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

معرفی بازیکنان چلسی: دل اورنولیگ قهرمانان
فرستنده حسین پورنوغانیان در تاريخ جمعه، ۱۶ دی ۱۳۸۴ (۰:۴۹) (۴,۷۴۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
ترجمه از سایت: Uefa.com
مترجم: حسین پورنوغانیان / FCBarcelona.ir


سایت یوفا در نظر دارد تا به 16 تیم باقی مانده در جام باشگاهها بیشتر بپردازد و از آنجایی که ما (هواداران بارسلونا) پیگیر رقابت‌ها چلسی در اروپا و انگلستان می‌باشیم در اولین گام به معرفی تک تک بازیکنان چلسی و سابقه آنها می‌پردازیم. این سایت در مصاحبه‌ای با آسی دل اورنو، به بررسی وضیعت حال حاضر این بازیكن پس از پیوستن به تیم چلسی پرداخته است كه توجه شما خوانندگان عزیز را به آن جلب می‌كنیم.


بدون شك جدایی دل اورنو از تیم آتلتیك بیلبائو برای این بازیكن بسیار سخت بود، اما حضور در چلسی امری نیست كه بتوان به سادگی از آن گذشت. این بازیكن اهل ایالت باسك، فوتبال را از باشگاه لزاما آغاز كرد. او 11 سال دوران بازی‌اش را از نوجوانی در اسپانیا گذرانده است و اكنون می‌خواهد زندگی خود را در انگلیس آغاز كند.

تاثیر مورینیو

هنگامیكه دل اورنو برای نخستین بار با مورینیو به صحبت نشست، تصمیم خود را گرفته بود. این بازیكن 24 ساله با یك قرار داد سه ساله به مبلغ 8 میلیون پوند به تیم چلسی پیوست. او یكی از دلایل اصلی پیوستنش به چلسی را حضور سرمربی‌ای مقتدر همچون مورینیو در این تیم می‌داند.

تصمیم مشكل

"برای من جدایی از اتلتیكو بیلبائو و ترك اسپانیا كار بسیار مشكلی بود زیرا در این در این تیم خوشحال بودم. اما مورینیو بلافاصله مرا متقائد كرد." دل اورنو این حرف را در مصاحبه‌ای که با سایت یوفا انجام داده، بیان می‌کند. او در ادامه میگوید: "اوبه من اعتماد به نفس زیادی داد واین موضوع مهمی برای من بود. مورینیو به من گفت كه مرا می‌خواهد و برای من هم بازی در یكی از بزرگترین تیمهای جهان شانس بزرگی است. او به من گفت اگر خود را باور كنم میتوانم به یكی از بزرگترین مدافعان حال حاضر جهان تبدیل شوم."

زمان برای رسیدن به اوج

شكی نیست كه دل اورنو برای مورینیو به سختی كار خواهد كرد. این بازیكن 24 ساله میداند كه هنوز برای رسیدن به اوج باید چیزهای زیادی بیاموزد. او نیز مشتاق است تا تلاش خود را انجام دهد تا خود را به مورینیو، سر مربی‌ای كه دل اورنو را بهترین مدافع حال حاضر اسپانیا قلمداد كرده بود، نشان دهد. به نظر میرسد این مدافع چپ ارزشمند به سرعت پله‌های ترقی را زیر نظر مورینیو بپیماید.

فرصتی منحصر بفرد

دل اورنو میگوید: "فكر میكنم با وجود مربی بزرگی چون مورینیو پیشرفت زیادی بكنم. فرصت بازی در چنین تیم بزرگی را نباید از دست داد و من می‌دانستم كه با پیوستن به این تیم پیشرفت زیادی خواهم كرد. می‌خواهم بهترین مدافع چپ جهان باشم وتمامی سعی‌ام را برای رسیدن به چنین سطحی میكنم. پیوستن به چلسی فرصتی منحصر بفرد بود. گامی مثبت در كارم."

دل اورنو ادامه می‌دهد: "اكنون تمرینات ما آغاز شده است ومن بسیار هیجان زده هستم تا هر چه زودتر برای اولین بار لباس چلسی را بر تن كنم. بازی در لیگ برتر بسیار جالب است. فكر میكنم بازی انگلیس‌ها بسیار به فوتبال من نزدیك است و من میتوانم اینجا به خوبی بازی كنم. فوتبال در انگلیس بسیار سرعتی است. اینجا باید دائما در حال دویدن در زمین بازی باشی و بتوانی به سرعت پاسكاری كنی. من از این شیوه بازی بسیار لذت میبرم و فكر میكنم این رویایی است كه هر بازیكنی در اروپا دوست دارد آن را تجربه كند."

رقابتی سخت

دل اورنو میداند برای آنكه جای خود را در تركیب ثابت چلسی حفظ كند باید شروع بسیار خوبی داشته باشد و تلاش زیادی بكند. او برای كسب فرصت حضور در تركیب اصلی با ویلیام گالاس، ملی پوش فرانسوی چلسی، و وین بریج رقابت نزدیكی خواهد داشت هرچند قرار داد 8 میلیون پوندی میتواند اورا تا حدودی مصون كند.

دل اورنو در ادامه می‌افزاید: "میدانم رقابت سختی در پیش خواهم داشت. كار ساده‌ای نخواهد بود ولی ایمان دارم میتوانم انتخاب نخست برای حضور در تركیب اصلی باشم. بدون شك ویلیام گالاس وبریج هم حرفهای زیادی برای گفتن خواهند داشت."

اسی دل اورنو معتقد است با اینکه بارسلونا را خوب می‌شناسد اما این تیم با روزهای گذشته‌اش تفاوت‌هایی پیدا کرده است. "این تیم با آمدن لاپورتا و البته فرانک ریکارد تیم خوب و مستحکمی شده است. البته این را فراموش نکنید که خوزه مورینیو تمرینات ویژه‌ای را برای این دو بازی در نظر گرفته که من مطمئن هستم این تمرینات ثمر بخش می‌باشد."

وقتی این سایت دربازه احتمال پیوستن لمپارد به تیم رقیب در جام باشگاهها می‌پرسد دل اورنو کمی مکث می‌کند و این جملات را می‌گوید: "البته هر بازیکنی می‌تواند در هر سبکی و در هر جایگاهی برای آینده‌اش تصمیم بگیرد ولی من مطمئن هستم لمپارد، یا همان فرانکی خودمان، چلسی را به راحتی رها نمی‌کند و سران باشگاه هم می‌دانند که این بازیکن چقدر برای باشگاه مهم می‌باشد. من شک دارم او برود اما....."

خوب عزیزان اولین گام را در شناسایی تیم چلسی و بازیکنانش انجام دادیم که این روند تا فوریه و هنگام برگزاری بازی ادامه خواهد داشت.

به امید پیروزی بارسلونا در تمامی میادین: حسین پورنوغانیان
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: معرفی بازیکنان چلسی: دل اورنو
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


دوشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۲ (۱۷:۳۰)
 
raminpanahi
پاسخ به: معرفی بازیکنان چلسی: دل اورنو
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ (۷:۰۶)
 
kingamir
پاسخ به: معرفی بازیکنان چلسی: دل اورنو
viva barca


سه‌شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۱ (۲۳:۳۲)
 
David.Villa.sanchez
پاسخ به: معرفی بازیکنان چلسی: دل اورنو
زنده باد


دوشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۰ (۱۹:۳۷)
 
heroes
پاسخ به: معرفی بازیکنان چلسی: دل اورنو



شنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۰ (۲:۱۰)
 
harry1
پاسخ به: معرفی بازیکنان چلسی: دل اورنو
fofe barca fofe catalonia


شنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ (۲۱:۲۱)
 
harry1
پاسخ به: معرفی بازیکنان چلسی: دل اورنو



چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ (۲۱:۰۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: معرفی بازیکنان چلسی: دل اورنو



شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۱۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: معرفی بازیکنان چلسی: دل اورنو
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli:


یکشنبه، ۱۸ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۴۹)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: معرفی بازیکنان چلسی: دل اورنو
ما میبریم و قهرمان میشیم


سه‌شنبه، ۲۹ دی ۱۳۸۸ (۱۴:۲۶)
 
inronaldinho
پاسخ به: معرفی بازیکنان چلسی: دل اورنو
رفتن بازیکن باسکی به چلسی هیچ کمکی به برد این تیم مقابل بارسا که امکان نداره نمی تئنه بکنه


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۸۷ (۱۲:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۸۸ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۸۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!