به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی - بویان: یک زوج مرگبار!آبی و اناری‌ها
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۲ دی ۱۳۸۸ (۲۲:۳۲) (۴,۸۲۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


این ترکیب یکشنبه شب در تنریف جواب داد. بویان و مسی دوباره با هم بازی کردند. مسی سه گل به ثمر رساند، و بویان سه پاس گل را برایش مهیا کرد.

اولین فصل دوستی بویان و مسی، در سال 2004 نوشته شد. یک برنامه تلویزیونی بارسا تی وی، دو بازیکن که در نیوکمپ پرورش یافته بودند را به مقابل دوربین آورد: مسی، متولد روساریو (آرژانتین) در سال 1987، و بویان کرکیچ، متولد لینیولا در سال 1990.


موزه و فوتبال دو نفره

آنها همدیگر را نمی‌شناختند. بویان برای تیم نونهالان A زیر نظر سرجیو لوبرا بازی می‌کرد، و مسی زیر نظر پره گراتاکس در بارسا B مشغول به بازی بود. این بازیکن آرژانتینی، که از برترین گلزن تاریخ جوانان بارسا، سه سال بزرگتر است، درباره فوتبال، باشگاه، زندگی و آرزوهای آینده‌شان صحبت کرد.

آنها جام اروپایی که در ومبلی فتح شده بود را تحسین کرده و هر دو آرزو کردند که روزی خودشان بتوانند آن را فتح کنند. قسمت جالب برنامه زمانی بود که آن دو یک بازی نمایشی دو نفره را به نمایش گذاشتند که نمایانگر اشتیاق شدیدشان به پیروزی بود.

نزدیک به مینی

برنامه سپس به سراغ زمینهای مینی استادی رفت. دو بازیکن با هم صحبت می‌کردند. بویان به پیشینه آرژانتینی مسی علاقمند بود و کنجکاو بود که بداند بازی کردن در 5 رده مختلف در یک فصل، چه احساسی دارد. مسی در تیم جوانان A و B، بارسا C، بارسا B و حتی در یک بازی دوستانه در اوپورتو زیر نظر فرانک ریکارد بازی کرده بود. از سوی دیگر، مسی از اینکه بویان چقدر به سادگی قادر به گلزنی بود، شگفت زده شده بود.

همراه هم از 2007/08

در فصل 2007/08، این دو بازیکن نهایتا به یک رختکن پیوستند. اگرچه این بهترین فصل برای اف سی بارسلونا نبود، اما آنها قدم به قدم، بازی به بازی، و تمرین به تمرین، به یکدیگر نزدیکتر شدند.

مسی اکنون به بهترین بازیکن دنیا مبدل شده، و بویان دائما در حال پیشرفت است. این دو با یکدیگر بزرگ شده‌اند، و آنطور که کانال تلویزیون باشگاه نشان می‌دهد، همه اینها از آوریل 2004 آغاز شد.

دریافت کلیپ
ارزش: ۸.۰۰ (۷ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
yatou
Black Cocktail Dress
numerous types of styles are now accessible for the bridetobe select. It's simple to locate your wedding dress you would like. If there's not 1 you like ugg best wedding dresses , you are able to get in touch with a designer and get a wedding dress designer, supplied you are able to pay the cost. For these factors, we are able to draw a conclusion that's probably the most typical elements that girls want probably the most stunning brides. Along with other factors uggs, like girls, disney wedding dresses really feel which you wish to discover marriage, girls have a great memory with the wedding day. And girls to understand their dreams of wedding dresses. Rolex, GMT Master IIWhen Rolex releases a brand new model off the shoulder wedding dresses , it's inevitably a unique event within the watchmaking sphere. In 20, cheap sun dresses luxury brand watches the new GMT Master II was not an exception, symbolizing a actual evolution in this emblematic model'


جمعه، ۲ فروردین ۱۳۹۲ (۲۳:۴۷)
 
harry1
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
من با بويان زياد حال نميكنم ولي با مسي.....


سه‌شنبه، ۱۴ دی ۱۳۸۹ (۱۵:۳۵)
 
behnam_barcelona
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!



چهارشنبه، ۷ بهمن ۱۳۸۸ (۱۳:۵۱)
 
Messi-Elmino
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!



شنبه، ۳ بهمن ۱۳۸۸ (۱۷:۱۹)
 
mamad_ft
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
viva bojan
viva messi


شنبه، ۳ بهمن ۱۳۸۸ (۱۲:۲۷)
 
vahidnik
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
درود به شرفت مسي...


دوشنبه، ۲۸ دی ۱۳۸۸ (۱۴:۵۸)
 
barca-ss
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
مرررررررررسی زوج جوان


پنج‌شنبه، ۲۴ دی ۱۳۸۸ (۱۹:۰۵)
 
ashkan007
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
خیلی عالیه که وقتی می بینم که 2 تا از مهاجمای طراز اول تیم یه این شکل توی زمین همدیگرو پیدا می کنن و با هم هماهنگ هستن . به امید اینکه بویان خودشو به ترکیب اصلی برسونه . . .


پنج‌شنبه، ۲۴ دی ۱۳۸۸ (۱۸:۲۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
اگه همین روند ادامه داشته باشه عالیه.



پنج‌شنبه، ۲۴ دی ۱۳۸۸ (۱۳:۱۴)
 
sama-barcelona
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
بویان و پدرو بازیکن های خوبی اند ولی نمیتونند به پای مسی برسند.


پنج‌شنبه، ۲۴ دی ۱۳۸۸ (۱۲:۰۷)
 
amirpuyol
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
بویان بازیکن با استعدادیه فقط مشکلش اینه که با این همه بازیکن خوب بازی بهش کم می رسه


پنج‌شنبه، ۲۴ دی ۱۳۸۸ (۱:۳۰)
 
aiira
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
ريكارد واقعا بازيكنهاي جوان رو ميشناخت. بوبان خوبه ولي هنوز جاي پيشرفت داره. هنوز براي تيم اصلي خوب نيست. ولي جاي پيشرفت داره و مسي فكر كنم كمك خوبي براش باشه.


پنج‌شنبه، ۲۴ دی ۱۳۸۸ (۰:۵۸)
 
henry..14
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
يادداشت ويژه:پپ؛ از اينجا كجا برود؟
لحظاتی پس از بالا بردن جام جهانی باشگاهی بود که بغض پپ ترکید. شاید آنها که اولويت از تلویزیون شاهد صحنه بودند با خود فکر می‌کردند این اشک شوق باشد. اما اگر آنجا بودید لحظه‌ای را می‌دیدید که گوآردیولا رو به دستیارش کرد و پرسید: «حالا چه؟ باید از اینجا به کجا برویم؟»

تا آنجا نبوده باشی نمی‌فهمی.هی... حتی اگر آنجا بوده باشی و از آن دست آدم‌های مریض فوتبال باشی که موجودیتشان به اتفاقات درون خطوط گچی گره خورده، بازهم شاید نفهمی. ولی اگر مردی با هوش و حساس مثل فرانک رایکارد بودید آنوقت می‌فهمیدید «پپ گوآردیولا» از کجا آمده است.
بله، رایکارد قبل از پپ آنجا بود و او می‌داند گوآردیولا با اینکه از هر جهت بهترین مربی تاریخ باشگاه بوده است، با وجود 6 افتخار در کمتر از 12 ماه، با وجود رگ و ریشه کاتالان، با اینکه فقط 39 سال دارد و خوش‌تیپ است و پولدار، چرا باز هم می‌خواهد از نوکمپ برود پیش از آنکه خیلی دیر شود.
وقتی گوآردیولا تابستان 2008 به سرمربیگری بارسا انتخاب می‌شد قراردادی 2 ساله امضا کرد. از آن پس او در هر فرصتی از تمدید قرارداد طفره رفت درحالی‌که می‌دانست حتی دستیارانش دستمزدشان را بالا برده‌اند ولی خودش هر تصمیمی را به آخر فصل موکول کرد. دلیل رسمی‌اش این است که او می‌خواهد تا انتخابات ریاست باشگاه در آخر فصل صبر کند یعنی تا زمانی که ژوآن لاپورتا کرسی ریاست را ترک می‌کند.
رئیس، یک از پر افتخار‌ترین دوران‌ها در تاریخ باشگاه را سپری کرد و البته پس از انتخاب مجدد تعهد کرد در 15 ژوئن 2010 پستش را ترک کند اما نزدیکان گوآردیولا می‌گویند مساله چیز دیگری است و پپ چه فیزیکی و چه ذهنی از شغلش خسته شده است. مثلا لاپورتا ماه قبل گفت: «گوآردیولا آدم فکوری است و می‌داند چه مفهومی برای باشگاه دارد. او می‌خواهد ادامه دهد ولی چند چیز هست که می‌خواهد درباره آنها فکر کند. من خوشبین هستم ولی این چیزی نیست که در کوتاه مدت درباره‌اش تصمیم بگیری».
آنها که چند صباحی افتخار کار کردن برای بارسا را داشته‌اند می‌دانند منظور رئیس چیست. البته معدود مردانی تفکر و عمق پپ را داشته‌اند و تعداد بسیار معدود‌تری مثل او عمل کرده‌اند.
اغلب مربیان پس از بردن عنوان از مقامات بالا دست تقاضای قراردادی جدید با افزایش دستمزد آنچنانی دارند.پپ هم می‌توانست چنین کند.با این همه او فصل گذشته با وجود همه پاداش‌ها (برای 6 عنوان قهرمانی) کمتر از 2 میلیون پوند گرفت که با این دریافتی حتی بین 10 مربی گران انگلستان هم قرار نمی‌گیرد. اما چرا یک قرارداد بلندمدت با دستمزدی چرب و نرم نبست؟ قرارداد فقط یک برگه خط خطی شده نیست، به فرض آنکه گوآردیولا می‌خواست آخر فصل به خودش استراحت بدهد به استناد به آن می‌توانست پول گنده‌ای بابت ترخیص خود بگیرد. ولی این کاری نیست که گوآردیولا بکند. پول برای او اولويت دوم است و دغدغه اصلی‌اش «ته کشیدن».
دقیقا بدین‌خاطر که او، اول و آخر، یک هوادار بارساست که تاریخ باشگاه را می‌داند و اینکه مربیان باشگاه چه دینی نسبت به آن دارند، بویژه کاتالان‌ها. اگر این فصل را هم دوام آورد با ثبات‌ترین مربی کاتالان در 40 سال اخیر است.
برای باشگاهی که تا این حد به هویت منطقه‌ای خود متکی است این آماری جالب توجه است.نکته‌ای به همان درجه از اهمیت آنكه مربیگری در بارسلونا چنان طاقت‌فرسا و پر‌مسؤولیت است که تنها 3مرد توانسته‌اند 5 فصل متوالی در آن دوام آورند.
رایکارد آخرینشان بود که وقتی دوران او هم به پایان آمد بنا به اعتراف خودش به یک کشتی شکسته عصبی تبدیل شده بود که باید مشکلات محلی بغرنجی را تحمل می‌کرد و در نهایت به هتلی در مجاورت نوکمپ پناه برد. قهرمانان حرفه‌ای آموخته‌اند زیر فشار درد و عدم یقین طاقت بیاورند تا هم تیمی‌هایشان تنها نمانند.
این منشی «نظامی مآبانه» است که از سنین پایین به آنها تلقین می‌شود و گوآردیولا هم از این قاعده مستثنا نیست. او همه چیز را در وجودش به عنوان یک کاتالان و سمبل باشگاه متبلور شده دارد. وقتی یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های تاریخ باشگاه را ساخته چطور می‌تواند پشتش را به بارسا بکند و برود؟ آیا نباید وفاداری‌اش را به کاتالونیا و «بارسلونیسم» ثابت کند؟ آیا رها کردن عشقت به دست غیر، یک‌جور بی‌وفایی نیست؟ چنین سوالات دشواری است که باعث می‌شود گوآردیولا عجله‌ای برای تصمیم‌گیری نداشته باشد. پس از تاریخ‌سازی است که تو باید زمان بگذاری و سبک سنگین کنی که آیا ارزشش را دارد یا نه؟
لحظاتی پس از بالا بردن جام جهانی باشگاهی بود که بغض پپ ترکید. شاید آنها که اولويت از تلویزیون شاهد صحنه بودند با خود فکر می‌کردند این اشک شوق باشد. اما اگر آنجا بودید لحظه‌ای را می‌دیدید که گوآردیولا رو به دستیارش کرد و پرسید: «حالا چه؟ باید از اینجا به کجا برویم؟»
معدود مردانی هستند که در کارشان چنین احساسی باشند و خیلی نادرترند کسانی که آنقدر درون نگر باشند تا دریابند چه بر سر روانشان می‌آید. اگر او سرانجام تصمیمش بر آن شود که بگوید:No mas (در اسپانیا‌یی یعنی: دیگر نه) برای فوتبال ضایعه بزرگی خواهد بود ولی شاید دستاوردی بزرگ‌تر باشد برای آنها که باور دارند زندگی چیزی ورای اینهاست.
گابريله ماركوتي- ترجمه:شروين طاهري


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۲۱:۲۸)
 
sahar-barcelona
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
سلام بچه ها ببخشيد كه عكس گذاشتم ديگه تكرار نميشه از مدير كل سايت هم عذر مي خوام.ببخشيد.


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۲۱:۱۱)
 
massi10
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
سلام بچه هالطفا برید این مطلب رو در سایت گل بخونید
يادداشت ويژه:پپ؛ از اينجا كجا برود؟
يادداشت ويژه:پپ؛ از اينجا كجا برود؟



چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۲۰:۵۱)
 
Dos.Santos
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
چرا شما باور نمیکنید بعضی از بازیکنان خاص هستند.

برا بویان و گای و جاناتان و تیاگو و جفرون ارزوی موفقیت میکنم و اینو بگم که اگه فکر میکنید بازیکنانی مثل پدرو و بویان و گای اسولین میتونند یه مسی و بازیکنی مثل جفرون یه رونالدینهوی دیگه و بازیکنی چون پیکه یه پویول دیگه و... بشند سخت در اشتباهید تا میتونید به تماشای بازی مسی و رونالدینهو و پویول و ژاوی بپردازید
به هواداران میلان تبریک میگم.رونالدینهوی که شما الان شاهد ان هستید 30 درصد به واقعیت شبیه است.مطمئن باشید با یه ررونالدینهوی 60 درصد قهرمان کالچیو و با یه رونالدینهوی 90 درصد و در صورتی که بتونید جلوی مسی و دنی و زلاتان و ژاوی و انیستا رو بگیریدقهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهید شد.
به هواداران منچستر سیتی هم درخشش ته وز رو تبریک میگم.
نقل قول
فرانک افسانه ای

خوشحالم که اسطوره ها فراموش نشدنی هستند.سعید اقای عزیز.
برای اگئرو-سیلوا-پاتو-اتوئو-ساویولا-جیوانی-حاتم-ولا-دکو-زاراته-لاوتزی-موسلرا-تورس-جرارد-لمپارد-کازرس-دیگو-راموس-گاگو-ریسه-دیگو کاپل-رونی و پیتر چک هم ارزوی موفقیت میکنم.الهی هیچوقت مصدوم نشید.


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۲۰:۵۰)
 
bar.s.lona
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
مسي,پدرو ,بويان ,انري, ايبرا و خيلي هاي ديگه هر كدوم به تنهايي مرگبارن چه برسه به اين كه كنار هم باشن. به اميد صعود بارسا


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۲۰:۴۱)
 
lovemebarca
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
بويان بعد از مصدوميتش افت كرده بايد نگش داريم و گندش كنيم


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۲۰:۳۳)
 
bipolar_1989m
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
بوخان اول فصل واقعا خوب شروع کرد طوری که بهش این فصل برا جایگزینی تیتی امیدوار شده بودم ولی‌ اون مصدومیت لعنتی کارش رو ساخت تو نمایش‌های بعد از مصدومیتش هم اونقد ضعیف کار کرد که واقعا باز ناامیدم کرد ولی‌ تازگیا پپ خوب بهش میدون داد به موقع تا انگیزهاش رشد کنن که واقعا هم اینطور شد و بازی آخر رو خیلی‌ خوب بازی کرد امیدوارم همینطور ادامه بده هرچند بوخان واقعا فراز نشیبش زیاده برعکسه مسی که همیشه خوب کار می‌کنه!!!!


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۲۰:۲۲)
 
catalaN-BARCELONA
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
بویان در همان17 نشان داد بازیکن خوبی است وجای پیشرفت دارد و پارسال هم اولین بازی ملی خود را تحت نظر دلبوسکه انجام داد.هر چند احتمال ان کم است که در جام جهانی بازی کند اما به طور قطع در سال های اینده اورا در تیم ملی خواهیم دید. امیدوارم امشب به کمک این دو بازیکن سویا شکست کنیم. بچه ها برای پیروزی بارسا مقابل سویا دعا یادتون نره


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۲۰:۱۹)
 
FCBehrooz10
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
بارسا یک تیم بازیکن پرور هستش. حالا شما پدرو هم به این دو بازیکن اضافه کنید. حاصل چی میشه؟
بله خط حمله قوی برای سالیان طولانی.
زنده باد بارسای کبیر.



چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۲۰:۰۳)
 
مهناز
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
بويان هم در آينده اي نزديك مثل مسي به اوج ميرسه اون زمان مسي واسه خودش اسطوره فوتباله .فقط مسي ستاره اي خارق العاده


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۱۹:۱۱)
 
engsaeed
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
درود مي فرستم به تمام هواداران بارسا
به اميد خدا سويا امشب له مي شه
زنده باد بارسلونا


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۱۸:۵۴)
 
Sayeh
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
این است تیم بهترینها...................


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۱۸:۲۰)
 
MES.QUE.UN.CLUB
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
این ها بهترین اند


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۱۸:۰۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
دوستان لطفا مراعات کنید و مغایر با قوانین ارسال نکنید!

بخش نظرات برای تبادل نظر درباره اون خبره، و هیچ کدوم از کاربردهاش هم "گالری عکس" نیست!


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۱۶:۴۴)
 
Don.Andres
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
اینجا جای بحث در مورد ترکیب مسی_بویانه یا جای عکس های حجیم که کل قالب رو زده به هم؟؟


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۱۶:۳۷)
 
rominiho
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
ایول به هردوشون مخصوصا به
بویان


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۱۵:۰۴)
 
_BARCELONA_
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
امیدوارم که این زوج امشب هم جواب بده و یه حال اساسی از سویا بگیریم


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۱۴:۳۶)
 
hamedmessi
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
خبرخوب ژاوی هرناندز جونم به عنوان بهترین بازیکن جهان از دیدگاه سازمان بین المللی تاریخ و امار جهان انتخاب شد واییییی خیلی خوشحالم ژآوی الان به صورت رسمی بهترین بازیکن جهان است مسی عزیزم دوم شد ولی باز حق اینیستا رو خوردن اینیستا باید سوم میشد ولی چهارم شد
این هم یک عکس زیبا از ژاوی جون


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۱۳:۵۷)
 
هدیه
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
به نظر من بویان خودشو بکشه هم نمی تونه به پای مسی برسه.


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۱۳:۳۶)
 
Messi_Barca
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
بازی قبل واقعا شاهکار کردند
امید که امشبم بتونن همکاری خوبی داشته باشن


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۱۳:۱۶)
 
tixcy
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
بويان واقعا عاليه
منم به پپ حق ميدم ندونه به كي بيشتر بازي بده
اخه بويان و پدرو يكي از يكي بهتر هستن
داداش عجب كاريكاتور نازي گذاشتي
همچين يه تجديد روحيه شديم
البته اين كريس خودش واسه خودش كاركاتوره ها


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۱۱:۵۶)
 
messi--xavi
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
لینک دانلود کلیپ این خبر :


مشاهده لینک


با حجم حدود 12 مگابایت .

از barca tv گرفته شده.

حتما ببینید.

یه عکس از تمرین دیروز تیممون :




چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۱۱:۴۳)
 
Hanif_d
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
امیدوارم امشب موفق باشن!


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۱۱:۳۴)
 
messi--xavi
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
بچه ها یه خبر :

ویارئال حذف شد.

پپ خواستار قهرمانی کوپادل ری

مشاهده لینک

پیش به سوی قهرمانی کوپا دل ری.

بچه ها فقط دعا کنید.




چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۱۱:۱۵)
 
PIQUE3
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
سلام بچه ها فراموش نكنيد تمام بازيكنان اول از همه مديون خداوندن وبعد تلاش خودشون باتلاشه كه به همه جا ميرسي ان شا الله خدا هميشه كمكشون كنه به اميد موفقيت بارسلونا در بازي هاي پيش رو ان شا الله يا علي......... دعا فراموش نشه........


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۱۰:۵۳)
 
mohsen_ashege_barca
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
یاد فرانک کبیر به خیر
خیلی دوست دارم بازم به بارسا برگرده


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۱۰:۳۳)
 
mamad_ft
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
بارسا یعنی این
باید قدر لاماسیا را دانست
viva barca
viva lamacia
viva messssi
viva bojan






چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۱۰:۰۱)
 
zlatan_a167
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
خدارو شکر که بعد از ایبرا یه بازیکن خوب مثل بویان رو دارم


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۹:۵۲)
 
sahar-barcelona
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
سلام.مسي كه واقعا يه فوق ستاره است و هيچ كس به پاش نمي رسه ولي بويان داره پيشرفت مي كنه به شرطي كه پپ بيشتر بهش ميدون بده.
ولي خداييش اين فصل هميشه پدرو به دادمون رسيده.
اميدوارم كه با اين همه زوج مر گباري كه داريم دوباره شش جامه بشيم.
رونالدو و كاكا هم تو خوابشون نميبينن كه به فوق ستاره هاي ما برسن.
بچه ها من بلد نيستم عكس بذارم يادم بدين.كاريكاتوراي خيلي باحالي دارم.


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۹:۴۰)
 
fcbarcelona11
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
همش به خاطر برنامه ريزي خوان لاپورتاستوگوارديولا


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۹:۴۰)
 
Messi-10
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
به نظر من هم پدرو باید به این جمع اضافه شود


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۹:۰۵)
 
xavi_6
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
این دو بازیکن در بازی با تنریف عالی بودن ولی منجی (پدرو) هم امسال خیلی عالی بوده دوست دارم منجی امشب مقابل سویا یه بار دیگه نجاتمون بده تا صعود کنیم


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۸:۵۳)
 
lemof
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
صميميت بازيكنا نشان از اين داره كه بازيكنان مثل پسران (برادرها) يه خانواده خوب با هم ديگه بزرگ شده و تا آخر با هم هستند و به هم احترام مي گذارند
مسي،‌بويان، پدرو و همه جواناني كه در بارسا عزيز هستند باهم پيشرف مي كنند حالا يكي با استعدادتره بيشتر، با هم بازي مي كنند باهم مي برند كلا با هم زندگي مي كنند برخلاف تيم هاي ديگه
خدا رو شكر كه تيم ما بهترينه و خدا رو شكر كه من هم قطره اي از اقيانوس طرفداران بارسا هستم
زنده باد بارسلوناي كبير


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۷:۴۸)
 
ashkan1373
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
بارسا با داشتن بازیکنان جوان و جویای نام با اسعداد همیشه قهرمان خواهد موند و مثل مادریدی ها پول زیادی خرج نخواهد کرد.


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۶:۵۵)
 
prsam
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
بويان پيشرفت ميكنه فقط اول فصل اعتماد به نفس نداشت


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۶:۴۶)
 
arash101
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
آقای مسئول قربون دستت این سایت رو بروز کن مسی بیاد صدر جدول گلزنا


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۱:۲۸)
 
hamedmessi
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
قربون هردوشون برم واقعا بویان و مسی محشر هستند من همیشه گفتم که بویان جون مسی دوم هست این لقب بویان است اون واقعا میتواند در اینده همانند مسی به یک بازیکن افسانه ای تبدیل شود البته الان هم بهترین است
به امید خداوند بزرگ ما قهرمانیم
زنده باد بارسلونا زنده باد گواردیولا زنده باد کاتالونیا


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۱:۱۸)
 
love&messi
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
خيلي عاليه
بچه ها به اين سايت ريد و به مسي راي بدبد

مشاهده لینک


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۱:۱۵)
 
prince_leo88
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
عجب کاریکاتور باحالی دارم از خنده میمیرم

بازم از اینا بذار


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۱:۰۵)
 
KHASHAYARSHA
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
نقل قول
این کاریکاتور کاره کی هست؟


نمیدونم ولی هرکی هست دمش گرم


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۰:۳۳)
 
Sack.Boy
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
نقل قول
خیلی بهتر میتونن از بازیکنی مثل این زرافه که در تصویر میبینین بازی کنن


خیلی باحال بود...این کاریکاتور کاره کی هست؟

بچه ها یه جوک!به کلوپ هوادارای رونالدو تو ایران برین ببینین به چه روزی افتاده!آمار بازدیدش جالبه!

کریس زرافه


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۰:۲۸)
 
messi--xavi
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
بچه ها فردا براتون لینک دانلود ای کلیپ رو میذارم.

امیدوارم هر روز با هم هماهنگتر بشند و بتونیم بازی زبیا با نتیجه ی خوب ببینیم.مثل بازی با تنریف.



بچه ها دعا یادتون نره.


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۸ (۰:۲۶)
 
KHASHAYARSHA
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
بارسا سالی حداقل 2بازیکن خوب رو میکنه.امسالم سال تیاگو و دوسانتوسه.



بارسا اگه به بازیکنایی مثل بویان بیشتر بها بده


خیلی بهتر میتونن از بازیکنی مثل این زرافه که در تصویر میبینین بازی کنن


سه‌شنبه، ۲۲ دی ۱۳۸۸ (۲۳:۵۹)
 
navid.thierry
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
به نظر من پدرو کامل تر بازی می کنه ولی برای بویان هم آینده خوبی می بینم


سه‌شنبه، ۲۲ دی ۱۳۸۸ (۲۳:۵۸)
 
call_of_catalan
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
یه ستاره جوون کناره یه فوق ستاره

البته پدرو رو هم باید به این جمع اضافه کنیم .

رایکارد مربی که باعث تحول بارسا شد.






سه‌شنبه، ۲۲ دی ۱۳۸۸ (۲۳:۴۶)
 
barca87
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
نمی دونم چرا از بویان خوشم نمی آد
حتی همه گلهای بارسا رو هم بزنه بازم ازش خوشم نمی آد

اگه بویان و انری تو بارسا نباشند آنوقت ترکیب تیم بارسا برای من آرمانی میشه
به هر حال تحملشون می کنم فقط به خاطر بارسای کبیر


سه‌شنبه، ۲۲ دی ۱۳۸۸ (۲۳:۴۶)
 
Messi-Elmino
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
بويان ، پدرو ،جفرن ، جاناتان و .... اينها همه اميد ما براي آينده هستن و به ما نشون ميدن بارسا به اين راحتي ها افت نمي كنه و هميشه جوانان جوياي نام بارسا اونو رو اوج نگه ميدارن


سه‌شنبه، ۲۲ دی ۱۳۸۸ (۲۳:۱۴)
 
Sack.Boy
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
خب حالا دیگه باید به جا آنری به بویان و پدرو بازی بده تا آنری به اوجش برگرده...


سه‌شنبه، ۲۲ دی ۱۳۸۸ (۲۳:۰۷)
 
prince_leo88
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
همین طورکه دوست عزیزمون گفت این دو نفر مدیون

جوان گرایی فرانک رایکارد هستن

امیدوارم بویان هم به اندازه مسی پیشرفت کنه

ولی می دونین که مسی جون همتا نداره


سه‌شنبه، ۲۲ دی ۱۳۸۸ (۲۳:۰۴)
 
arash_messi
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
مسی بازیکن بزرگییه و قرار گرفتن بویان در کنار مسی میتونه باعث بشه که بویان پیشرفت کنه.


سه‌شنبه، ۲۲ دی ۱۳۸۸ (۲۳:۰۳)
 
SinaBarca
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
به نظر من هم اگر پپ گواردیولا بیشتر به بویان میدان بدهد باز هم بیشتر به بازی گرفته بشود بویان بیشتر از اینها پیشرفت می کند .

به امید موفقیت بیشتر بویان در بارسا


سه‌شنبه، ۲۲ دی ۱۳۸۸ (۲۳:۰۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی - بویان: یک زوج مرگبار!
دو بازیکن بزرگ که پیشرفتشون رو مدیون بینش بلند فرانک افسانه ای هستن


سه‌شنبه، ۲۲ دی ۱۳۸۸ (۲۲:۳۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۵ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!