بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا)گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۱۰) (۳,۲۷۶ بار خوانده شده) خبرهای فرستاده شده توسط این شخص
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
درودبر بارسای کبیر. درود بر تیم بی رقیب. چهارشنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ (۱۹:۱۳)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
زنده باد بارسا
شنبه، ۷ فروردین ۱۳۸۹ (۹:۲۰)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
عجب بازييه بود خدايي. حرف نداشت حال كردم خدايي
یکشنبه، ۱ فروردین ۱۳۸۹ (۲۰:۳۶)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
پکوندیمشون ولی کاش مسی هتریک میکرد
یکشنبه، ۱ فروردین ۱۳۸۹ (۸:۰۶)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
تبریک به همه بروبچ. هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جمعه، ۲۸ اسفند ۱۳۸۸ (۱۸:۵۴)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
تبريك هم به خاطر سال نو و هم به خاطر بازي قشنگ بارسا كه هيچ نقصي نداشت دمت گرم مسي جونم كه نشون مي ده بهترن فوتباليست جهانه هانري هم خوب شده دمش گرم هر چند ژاوي نبود ولي تيم عالي بود فكر كن پيكه، پويول، ميليتو تو دفاع كي مي تونه رد بشه زنده باد بارسلوناي كبير جمعه، ۲۸ اسفند ۱۳۸۸ (۹:۵۰)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
با عرض معذرت منظورم از 2:30 به وقت تهران ،14:30 بود. ببخشید اگه بد نوشتم پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۲۰:۵۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
چه میکنه این سلطان فوتیال جهان لیون المسی دقت کرده باشین سه تا بازی پرگل بردیم اونم توش زلاتان نیوده این بشر کل تیما کند میکنه فرق مهاجم سرعتی بازلاتان همینه(مسی)امید وارم سریع پسش بدن .همجنین کاش ژاوی زوتر خوب شه واگه بوسکیتس چندهفته ای نباشه خییلی خوب میشه
پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۲۰:۴۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
من هم اين برد را به همگي تبريك مي گم . اميدوارم كه باز بارسا با هنرنمائي مسي دوباره صدر جدول ليگ را از رئال پس بگيرد . به اميد پيروزي هاي بارسا پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۲۰:۴۱)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
نقل قول دوست من اینی که گفتید مال بازی رفت بود تو بازی برگشت والدز هیچ ضربه ی خطرناکی رو نگرفت.پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۲۰:۲۱)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
نقل قول من از همو ن اول از این آقای صدر بدم میومده. شما با چه جرئتی میای میگی تیمی که شش جامو پارسال برده به خاطر بازیکنای تیم بوده نه مربی و پپ امتحان تاکتیکیشو هنوز پس نداده؟ پس فکر کنم شما اصلا به اصل مدیریت فوتبال اعتقاد ندارین!!!!! مگه این بازیکنا همین دو فصل پیش نبودن؟ کی اونارو به اوجشون رسوند و شکوفاشون کرد؟ شما که میگی پپ تو نقل و انتقالات اشتباه کرده پس کی بود که پارسال پیکه و دنی آلوزو آورد و اونارو به اوج دوران بازیکنیشون رسوند؟ کی اسم بازیکنای جوونی مثل پدرو و بویانو سر زبونا انداخت؟ مدیریت قدرتمند و زیرکانه ی پپ بود که باعث شد بارسا در طول فصل بازی تیمی خودشو نگه داره وگرنه تکبر و بی انگیزگی تیمو منفجر میکرد. مشکلی که رئال الان باهاش دست به گریبانه. تنها تاکتیکی که بارسای افسانه ای پارسال باهاش مشکل داشت تاکتیک زد فوتبال و پیاده کرن یک اتوبوس بازیکن جلو دروازه بود همون کاری که گاس هیدینگ کرد. در مورد قضیه مضحک مسی و رونی هم که حرفی برای گفتن وجود نداره چون بچه ها میدونن چی بنویسن.واقعا شما ها میشینید به حرفای چرت و پرت کارشناسای ایرانی گوش میدید؟ تازه واسه حرفاشون حرصم میخورید؟ پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۲۰:۲۱)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
من هم اين برد را به همگي تبريك مي گم . اميدوارم كه باز بارسا با هنرنمائي مسي دوباره صدر جدول ليگ را از رئال پس بگيرد . به اميد پيروزي هاي بارسا پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۲۰:۱۱)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
تبريك ميگم به همه دوستداران بارساي كبير. بازي خيلي خوبي بارسا ارائه كرد. و نشون داد بدون ژاوي هم حرفاي زيادي براي گفتن داره. به نظر من پپ ميتونست كه بويان رو به جاي والدس هم وارد بازي كنه. پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۹:۵۱)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
بابا توروخدا برید زنگ بزنید شبکه 3 بگید بازی بعدی تیممون بارسلونای کبیر رو پخش کنن به خاطره این برنامه های نوروزی نمیخوان بازی بارسلونای کبیر رو پخش کنن واقعا شبکه 3 باز داره میره رو اعصاب
پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۹:۵۰)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
مثل اینکه یکشنبه بازی پخش نمیشه به خاطر برنامه های نوروزی ! نه که خیلی هم جذاب هست !
پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۹:۲۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
یه چیز دیگم بگم که جاودانی اینم گقت که:قلبم میگه مسی و مغزم میگه رونی
پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۹:۲۳)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
بردش كه خيلي چسبيد اميدوارم بوسي زودتر برگرده نقل قول راستی ۱ سوال اگه بارسا بازی برگشت جلو رئال رو مساوی کنه بعد همه بازی هاش رو ببره رئال هم همینطور به خاطر بازی رو در رو بارسا قهرمان میشه؟امتياز مساوي باشه بازي رو در رو مهمه پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۸:۳۸)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
بابا چرا اینجا نتیجه رو برعکس مینویسن ؟ واسه ما افت داره . بارسا 0- 4 اشتوتگارت ؟
پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۸:۲۶)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
صدر 100% منچستریه . ایشالا به منچستر بیوفتیم و تو اولدترافورد داغونشون کنیم تا اقای صدر بفهمن نباید پپ 39 ساله رو با فرگیه 69 ساله مقایسه کرد. مقایسه ی رونی و لئو هم که خنده دارترین مقایسه ای بود که تا حالا شنیده بودم .ولشون کنین بذارید به چرت و پرت هاشون خوش باشن .
پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۸:۲۳)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
راستی ۱ سوال اگه بارسا بازی برگشت جلو رئال رو مساوی کنه بعد همه بازی هاش رو ببره رئال هم همینطور به خاطر بازی رو در رو بارسا قهرمان میشه؟ این برا من ۱ سواله چون اگه کسانی که شک داشتن رئال داره با گاو بندی میبره فکر کنم دیگه بعد از باخت جلو لیون فهمید باشن رئال داره تو لالیگا چجوری ۶ تا ۶ تا گل میزنه حالا میخوام بدونم پرز هرچقد پول بده و این ۶ تا ۶ تا رو بکنه جلو حریفاش ۱۰ تا ۱۰ تا باز بی فایده هست و مثل اون فصل ۲۰۰۶-۲۰۰۷ بازی رو در رو قهرمان رو مشخص میکنه یا نه قانون رو عوض کردن؟! هرچند از این فدراسیون لعنتی بعید هم نیست قانون بازی رو در رو رو ۱ شبه عوض کنن تا رئال قهرمان شه!!!! پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۷:۲۳)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
[دم همه گرم خصوصا توره و بوزگتس. تنها چيزي كه منو خبلي اذيت كرد حرفاي بي ربط صدر ضد مسي و پپ بود؛ مثل اينكه صدر فراموش كرده بود پپ در فينال پارسال چه بلايي سر فرگوسن و رونالدو بقيه آورد پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۷:۱۰)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
فقط میتونم بگم بارسا دیشب فراتر از محشر بود.
پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۷:۰۳)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
بابا ول کنین این بحث صدر با جاودانی رو نظر بهترین کارشناسها و مربیها رو راجع به پپ و مسی ول کردین چسبیدین به این صدر که معلوم نیست تو عمرش ۱ عکس با شرت ورزشی داره!!!!!! من نمیدونم تو ایران چجوریه ولی اینجا از او اینترنت از شبکه gol tv و ESPN بازی هارو میبینم با بهترین کارشناسهای فوتبال دنیا که همشون حیرون موندن از این تیم حالا ۲ نفر که نه مدرک درست حسابی دارن نه نظرشون برا کسی مهمه جز چند نفر ایرانی رو گیر دادین تازه خود اون کارشناسها هم معلومه ریالی هستن و اومدن فقط از طریق تلوزیون عقدهاشون رو خالی کنن پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۷:۰۲)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
مسی فوق ستاره ایست مهار ناپذیر و امیدوارم سالیان سال بازی ها با کیفیت خودشو نشون بده! بارسا در اوج قرار دارد و بدون شک یکی از امیدهای اول کسب عنوان قهرمانیست. نقل قول من از همو ن اول از این آقای صدر بدم میومده. شما با چه جرئتی میای میگی تیمی که شش جامو پارسال برده به خاطر بازیکنای تیم بوده نه مربی و پپ امتحان تاکتیکیشو هنوز پس نداده؟ پس فکر کنم شما اصلا به اصل مدیریت فوتبال اعتقاد ندارین!!!!!مگه این بازیکنا همین دو فصل پیش نبودن؟ کی اونارو به اوجشون رسوند و شکوفاشون کرد؟ شما که میگی پپ تو نقل و انتقالات اشتباه کرده پس کی بود که پارسال پیکه و دنی آلوزو آورد و اونارو به اوج دوران بازیکنیشون رسوند؟ کی اسم بازیکنای جوونی مثل پدرو و بویانو سر زبونا انداخت؟ مدیریت قدرتمند و زیرکانه ی پپ بود که باعث شد بارسا در طول فصل بازی تیمی خودشو نگه داره وگرنه تکبر و بی انگیزگی تیمو منفجر میکرد. مشکلی که رئال الان باهاش دست به گریبانه. تنها تاکتیکی که بارسای افسانه ای پارسال باهاش مشکل داشت تاکتیک زد فوتبال و پیاده کرن یک اتوبوس بازیکن جلو دروازه بود همون کاری که گاس هیدینگ کرد. در مورد قضیه مضحک مسی و رونی هم که حرفی برای گفتن وجود نداره چون بچه ها میدونن چی بنویسن. 100 موافقم زیرا هر دو کارشناس نیز ضد بارسا هستند مخصوصا جاودانی که هوادار رئال هست. پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۶:۴۷)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
تا الان مسی ۴ تا زده رونی هم همینطور و تنها رقیبش برا کسب این عنوان رونی هست چون بقیه یا حذف شدن یا تو تیمهایی که بازی میکنن احتمالا حذف میشن راستی ۲ بازی ایبرا نبود چقدر قشنگ بازی کردیم آنری داده یواش یواش برمیگرد به اوجش که این ۱ خبر خوب دیدین چه پاسهایی مینداخت به مسی خیلی دوست داشتم آنری هم گل میزد یا مسی هم هتریک میکرد!!!!!!
پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۶:۲۳)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
یکی می گه مسی چند تا گل تویه لیگ قهرمانان زده؟!!!
پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۵:۵۵)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
بازی قشنگی بود ای کاش ژنرال هم بود تا بازی مون کامل می شد در مورد لیو هم همینو بگم که اون بی نظیره لیو جون دوستت دارم پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۴:۴۶)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
حريف بعدي : فقط منچستر :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:
پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۴:۴۲)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
بازی عالی بود. همه عالی بازی کردن viva barca پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۴:۳۴)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
نقل قول قرعه کشی دور بعد کیهفردا ساعت 2:30 صبح پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۴:۲۸)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
تبریک می گم کی می خواد جلو بارسا وایسه قرعه کشی دور بعد کیه پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۴:۱۶)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
تبریک میگم . خیلی بازی قشنگی بود با اینکه ژاوی نبود اما بقیه بچه ها محشر بازی کردن ، به خصوص مسی. اگه همین روند گل زنی و حمله رو ادامه بدن صد در صد این یکی جام قهرمانان اروپا هم واسه ماست پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۳:۵۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
تبریک میگم به همه طرفداران بارسا و کلاً هرکی فوتبال رو میشناسه. از اعضا خواهش میکنم بحث مسی و رونی رو فراموش کنن. کسی که وقتی صاحب توپ میشه 5-6 نفر احاطش میکنن و میتونه همشونو بهم بریزه دیگه جای شکی نمیمونه. مسی بهترینه. اول بازی وقتی ژنزال ژاوی رو ندیدم شوکه شدم. بازی بدون play maker (ژاوی) خیلی به نظرم سخت اومد و در اکثر وقتها دیسیپلین بازی بارسا بهم میخورد ولی از یک چیز خوشحال شدم که بارسا بازی بدون ژاوی رو هم تمرین و تجربه کرد. از همه اعضا خواهش میکنم اینقدر بوسکتس و زلاتان رو نکوبن، هر دو خوب بودن. و یکم فرصت لازم هست. هردو در شرایط بسیار حساسی به داد تیم رسیدن. تنها نگرانی من از اینیستا است که خیلی خوب توپ رو میگردونه ولی هنوز مثل فصل قبل آماده نیست و آبیدال که هرچه زودتر برگرده. از اینکه بازی بعدی بارسا با تیم های قدرتمندی مثل منچستر یا اینتر و ... بیفته نگران نباشید چون اگه قراره قهرمان بشیم که میشیم، همه رو میبریم. به امید قهرمانی و به قول یکی از اعضا : barca compeon پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۲:۵۶)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
برد خوب و دلچسبی بود ...عیدی همه عاشقان بارسا جای بازیکن های مصدوم خال بود بخصوص سلطان ژاوی مسی هم که فوق العاده بود....ای کاش اون ضربه سری که زد گل می شد تا دکتر صدر با این که خیلی دوستش دارم به یاد می اورد که هم مسی شاخ تر از رونی هم این که نگه پپ مربی بزرگی نیست..پپ همون کسی است که الکس فرگوسن با تمام ستاره هایی که داشت در بازی فینال نظاره گر جادو گری بازیکنان تیم بارسا بودند.. حالا هی بگید نه اخرش چی همه می دونند که سرور همه تیم هاست باسا پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۲:۵۵)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
برد شیرین و دلچسبی بود مسی باز هم عالی بود ولی به نظر من ستاره بازی توره بود تو پست هافبک هجومی عالی بازی میکرد امید وارم دیگه پپ توره رو روی نیمکت نشونه
پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۲:۲۷)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
منم این برد شیرین رو تبریک میگم همه واقعا خوب بودن انگار بارسا برگشته به روزای خوبش توره واقا عالی بود مسی هم حرف نداشت بچه ها بی خیال صدر حرف زیاد میزنه این بارسا خیال منو راحت میکنه دیگه استرس ندارم امیدوارم همیشه این طوری بازی کنیم به امید قهرمانی
پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۲:۱۶)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
برای تموم کردن این بحث مسی و رونی فقط باید به این جمله بسنده کرد! رونی: اینیستا بهترین بازیکن دنیاست!!! یعنی رونی حتی سطح بازی مسی تو مغزش نمی گنجه و فقط تا حد اینیستا قد میده!( هر چند که آندرس هم خیلی خیلی عشقه) و خودش هم میدونه که به اینی جون هم نمیرسه چه برسه به مسی!!! پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۱:۳۸)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
((مورینو گفته : همه دنیا دوست دارن بارسلونا برنده بشه چون بازیهای حذفی رو زیباتر میکنه - احترام خاصیست که مورینیو به تیم بارسلونا قائل شده)) این حرفو خیابانی عزیز توگزارش بازی بارسلونا با اینتر گفت اینتری که مقابل بارسلونا هیچی واسه گفتن نداشت ولی چلسی رو له کرد حالا دیییییییییگه کدوم تیم میخواد جلودار بارسلونا و مسی باشه ÷یش بسوی فتح لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگوبرنابئو و فروریختن سانتیاگوبرنابئو بر سر مادریدی های عقدهای زنده باد بارسلونا زنده باد مسی زنده بار هواداران تعصبی بارسلون پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۱:۳۷)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
تبرییییییییییییییییییک فراوان به خاطره یک پیروزی ارزش مند تیممون بارسلونای کبیر واقعا بارسلونای عزیزم رویائی است تیمی در دنیای فوتبال به تیم عزیزمون بارسلونای کبیر نمیرسد خدارو شکررررررررررررررررررررررر بچه ها از خوشحالی تا خود صبح خوابم نبرد انقدر خوشحال بودم که داشتم بالا و پایین میپریدم واقعا رویائی بود خدایا شکرت مسی استسنائی هیچ حرفی باقی نمانده مسی از پله هم بهتره از همه بهتره هیچ بازیکنی در دنیا به لیونل اندرس مسی افسانه این نمیرسد واییییییییییییییییی خدایا شکرت که ما بازیکنی به نام یایا توره داریم اون بینظیره رویائیه همیشه همینطور بوده بچه ها دیدید بازیکن های اشتوتگارت با خطا هم نمیتونستند توپ رو از زیر پا های گرون قیمتش در بیارن یایا عالییییییییییییییی است پدرو جون بینظیر بویان هم که عشق است واقعا هم پا قدمش خیلی خوب بود هم عالی بازی کرد اون گلش عالی بود لمان رو پاره کرد یک نکته هم هست در باره این کارشناسه صدر کلا ادم فهمیده ای است چون همیشه از تیممون بارسلونای کبیر به درستی تعریف میکند ولی دیشب یک حرف مفت زد و مسی بزرگ رو با اون چاق بیخاصیت زشت گنده بک رونی اشغال مقایسه کرد اخه مردک تو مسی رو با پله نمیتونی مقایسه کنی چون مسی از پله هم بر تره اون وقت میای میگی نمیدونم رونی کاپیتانه اینگلیسه و مسی کاپیتانه ارژانتین نیست چون نمیتونه !!!!!!!!!!!! بیچاره مسی یک فوت کنه اون رونی چاقالو بی مغز با مخ میخوره زمین رونی جلوی مسی زانو میزنه اونوقت اون یارو میاد این طوری زر میزنه نکته بعدی این است که نمیدونم این جاودانی با این صدر و کارشناسا نه تنها در ایران بلکه در کل جهان چی از جون پپ گواردیولای کبیر میخواهند که انقدر گیر میدن پپ میتونه تو یک تیم دیگر موفق باشه یا نه! اخه باید بهشون گفت که اصلا به شما چه من خودم رسما اعلام میکنم پپ تو هییییییییییییییییییییییییییییییییچ تیمی جز بارسلونای کبیر موفق نیست فقط تروخدا دست از سرش بردارید باور کنید هی ان رسانه ها همین کار ها رو میکنند که پپ تاحالا قرارداد بلند مدت نه بسته وگرنه الان یک 10 ساله خوشمزه با تیممون بارسلونای کبیر بسته بود صدر و جاودانی هی میخواهند بگن پپ بیرون بارسلونا نتیجه نمیگیره من خودم همینجا اعلام میکنم باور کنید نمیگیره فقط دست از سر بهترین مربی جهان پپ گواردیولا بر دارید بزارید تو بارسلونای کبیر همینطوری جام بگیره من نمیدونم اخه این جاودانی عقلش کجا رفته اخه پپ دیگه باید چه کار کنه تا شما قبول کنید بهترین مربی جهانه خاک بر سر جاودانی واقعا اون عقل نداره هی میخواد کاری کنه تا همه بگن پپ خارج از بارسلونا کاری نمیکنه تا مثلا پپ رو بد کنه فکر کرده میتونه پپ گواردیولای افسانه ای هیییییییییییییییییییییییییییییچ جا نمیرود و به امید خداوند بزرگ هر چه زود تر قرارداد 10 ساله میبندد به امید خداوند بزرگ تیممون بارسلونای کبیر این فصل هم همانند فصل پیش قهرمان تمامی جامهاست زنده باد بارسلونا زنده باد گواردیولا زنده باد کاتالونیا پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۱:۲۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
نقل قول به نظر من آقای صدر رو نباید کوبید من که خیلی باهاش حال میکنم. وقتی میگه امتحان تاکتیکیشو پس نداده درست میگه .یعنی یه مربی تو یه سال نمیتونه عیار خودشو مشخص کنه .مثال میزنم بنیتز این همه برای لیورپول عالی بود.ولی هیشکی به عنوان یه مربی کاربلد قبولش نداشت. فرگوسن 2سال اولی که اومد منچستر خیلی از هوادارای منچستر ریختن . چون از فرگوسن بدشون میومد.ولی الان لقب سر رو بهش دادن. هرچند که عاشق پپ هستم.ولی صدر بدون دید تعصبی به قضیه نگاه میکنه.نه عین ما که تعصبمون تو کل دنیا معروفه ببخشید آقای صدر شکست دادن منچستر بدون داشتن دفاع کناری و دفاع وسط عیار یه مربی رو مشخص نمیکنه؟!!!! (بگذریم که تو اون بازی آنری هم تقریبا با مصدومیت بازی کرد) پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۱:۲۳)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
خیلی خوش گذشت!!! کاش زلاتان عزیزم از اول بازی میکرد. مسی واقعا داره جای مارادونا رو میگیره یواش یواش بازی یحیی توره رو که میبینم کلی از دست پپ حرص می خورم سطح بازیش اصلا با بوسکتس قابل مقایسه نیست تو جهان فقط اسین و ده روسی رو میشه باهاش مقایسه کرد. پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۱:۰۸)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
منچستریونایتد؟ آرسنال؟ بایرن مونیخ؟ اینتر؟ زسکا مسکو؟ بوردو ؟ يا لیون؟ كدومشون ميتونه بارسا رو حذف كنه؟؟؟؟ قهرماني در برنابئو از آن ماست...انشاء الله پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۱:۰۰)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
نقل قول خیلی ببخشید من یادم میاد اون ضربه ای که دروگبا از چپ محوطه توپ گرفت و ضربه زد که به زانوی والدس خورد و اومد بیرون دوست من اینی که گفتید مال بازی رفت بود تو بازی برگشت والدز هیچ ضربه ی خطرناکی رو نگرفت. پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۰:۵۱)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
نقل قول کسی یادش میاد والدز تو اون بازی توپ خوبی رو گرفته باشه؟ در حالی که بارسا با یه بازیکن کمتر داشت فشار می آورد.خیلی ببخشید من یادم میاد اون ضربه ای که دروگبا از چپ محوطه توپ گرفت و ضربه زد که به زانوی والدس خورد و اومد بیرون .البته من فقط همین تک به تک رو یادم میاد.به هر حال دیشب زلاتان فقط یه پاسش به مقصد رسید که همون گل شد و در کل ضعیف بود. مسی عالی بود ولی اگه اون نباشه تیم کامل لنگ میشه توی 4 بازی قبل از 10 تا گل 7تاش رو مسی زده که برای مسی خوبه اما برای تیم زیاد جالب نیست. هانری دیشب زیاد تلاش کرد و خوب بود. بوسکتس دیشب خوب بود و امیدوارم مصدوم نشده باشه بویان رو نمیشه دربارش نظر داد چون اولین توپی بود که به پاش خورد اما حرکتی که از اون عقب کرد و ضربه ای که زد عالی بود (یادمه تو بازی فینال جام حذفی هم یه گل اینجوری زد و کلا این ضربات رو خوب میزنه) دفاع در کل عالی بود مخصوصا پیکه و دنی وقتی جلو میومدند. یایا تو حمله شرکت میکرد و جای ژاویا عالی پر کرده بود. از نظر تاکتیکی هم تیم عالی بود به امید ادامه ی این روند. پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۰:۴۳)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
سلام، عالی بود به همه تبریک میگم کلا هم صدر و هم جاودانی دیشب حرف بیخود زیاد زدن، گرچه از صدر خوشم میاد. اینا که هی فرگوسنو مثال می زنن یادشون رفته پارسال همین آقا با اشتباه تاکتیکیش کاملا جلو بارسا کم آورد و پپ تیمشو نابود کرد؟ در مورد بازی چلسی مثل اینکه یادشون رفته این بازی یه بازی رفت هم داشت ضمن اینکه تو همون بازی برگشت اونا فقط صحنه های پنالتی مشکوک داشتن نه موقعیت گل آنچنانی. کسی یادش میاد والدز تو اون بازی توپ خوبی رو گرفته باشه؟ در حالی که بارسا با یه بازیکن کمتر داشت فشار می آورد. در مورد رونی و مسی هم که ...! واقعا که! رونی مهاجم نوکه ولی مسی بازیساز هم هست. بر فرض رونی جنگنده تر و قوی تر باشه ولی مگه فقط همین دو خصوصیت مهمه بقیه چیزا مهم نیست؟ مگه داریم راجع به بوکس حرف می زنیم که بقیه چیزا مهم نباشه؟ خوب مسی هم دریبل بهتری داره، باهوش تره و پاس های بهتری داره و ضربه های کاشته ی بهتری هم داره، در ضمن ادب هم داره. شد چند تا؟ واقعا خجالت نمی کشن؟ با این حرفا بد جور حوس کردم مرحله ی بعد بیفتیم با منچستر تا یه بار دیگه نابودش کنیم. پارسال که رونالدو و منچستر رو نابود کردیم، ایشالا امثال رونی و منچسترو. یه چیز دیگه کسی یادش میاد تو بازی های بارسا منچستر این چند ساله رونی دو زار جلوی بارسا بازی کرده باشه؟ آقای صدر شما یادتون میاد؟ زنده باد بارسا پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۰:۲۸)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
کیف کردم مسی جیگر خودم 2 تا گل زد و تقریبا یه گل ساخت انشاا... در بازی های لیگ هم بارسا و مخصوصا مسی به همین خوبی بازی کنند پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۰:۲۱)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
سلام دوستان صعود رو تبریک میگم. فقط اومدم بگم قرعه کشی یک چهارم نهایی جمعه ساعت 12 به وقت سوییس (2:30 به وقت تهران) انجام میشه. سید بندی هم وجود نداره ،یعنی ممکنه با هر تیمی بیفتیم. منبع: سایت رسمی یوفا و امیدوارم ژاوی عزیز زودتر برگرده پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۰:۰۱)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
سلام راستش ديشب بازي نسبتا خوبي رو ديديم 4تا از بازيکنا ديشب واقعا وانصافا عالي بودن آلوز ومسي وپيکه وتوره هيچ کدوم از شما اسم پيکه رو نيورديد پيکه 10دقيقه آخر رو رفت جلوتر جاي بوسکتس بازي کرد واقعا عالي بود با يه دريبل 4نفر رو جا گذاشت که عادل زيونش بند اومده بود من هميشه صدر رو دوست داشتم اما واقعا بدون تعصب دارم ميگم پپ تاکتيک نميدونه؟! من از آقاي صدر تعجب ميکنم شکست دادن رئال با6گل توزمين خودش جزو بازي هاي تاکتيکي به حساب نمياد نه رئالي که پر از ستاره واون موقع داشت خوب هم نتيجه ميگرفت يا بازي سراسر تاکتيکي با منچستر يونايتد که اون موقع منچستر در انگلستان آقايي ميکرد تازه روني ورونالدو رو هم داشت يا بازي با چلسي تو نيوکمپ رو نميگه که داور چند پنالتي واضح رو اتوو رو نگرفت که اگه ميگرفت قضيه 180درجه درزمين چلسي فرق ميکرد وبازي هاي کاملا تاکتيکي ديگه اصلا مگه الان رئال پر از ستاره نيست ولي يک صدم از بازي هاي بارسلونا رو هم نميتونه انجام بده تادوسال قبل ژاوي اينيستا اينقدر شناخته شده نبودن که الان هستن اينها همه از چيه قطعا مربيه بهتره که آقاي صدر يکم تو تفکراتشون تجديد نظر کنن البته لطف بي وصف خداوند متعال رويادمون نره به اميد موفقيت بارسلونا دربازي هاي پيش رو ان شا الله يا حق دعا فراموش نشه.........
پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۹:۴۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
سي وتوره بهترينا بودند زلاتان خوب پاس داد
پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۹:۴۲)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
واقعا کل بارسا عالی بازی کردن ولی اگه ژاوی بود بهتر هم میشد مسی که کلا درحد خودش بود چون هیچ چیزی بهتر از اون وجود نداره که مسی در حدش باشه! بویان عزیز هم که من با گلش حال کردم عجب بچه ی باحالیه به امید خدا بازی های آینده رو-بهخصوص بازی با خوک ها -رو میبریم زنده باد بارسای کبیر زنده باد شوالیه های بارسای کبیر پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۹:۴۰)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
خدا رو شکر بازی عالی بود ولــــــــــــــــــــــــــــــــــی کاش مسی یه هت تریک دیگه میکرد پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۹:۳۳)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
به نظر من آقای صدر رو نباید کوبید من که خیلی باهاش حال میکنم. وقتی میگه امتحان تاکتیکیشو پس نداده درست میگه .یعنی یه مربی تو یه سال نمیتونه عیار خودشو مشخص کنه .مثال میزنم بنیتز این همه برای لیورپول عالی بود.ولی هیشکی به عنوان یه مربی کاربلد قبولش نداشت. فرگوسن 2سال اولی که اومد منچستر خیلی از هوادارای منچستر ریختن . چون از فرگوسن بدشون میومد.ولی الان لقب سر رو بهش دادن. هرچند که عاشق پپ هستم.ولی صدر بدون دید تعصبی به قضیه نگاه میکنه.نه عین ما که تعصبمون تو کل دنیا معروفه پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۹:۲۶)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
برد شیرین و دلچسبی بود.به امید خدا قهرمان هم میشیم.
پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۹:۱۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
بازی خوبی بود در مورد مسی که هیچ کلمه یا جمله براش پیدا نکردم به قول عادل:فراتر از یک فوق ستاره هست بویان جون عجب پا قدمی داشت نیومده تو بازی گل زد واقعا از بعضی از این کارشناس ها تعجب میکنم چه جوری مسی و پپ و بارسلونا رو با رونی و فرگوسن و منچستر مقایسه میکنن زنده با عشق خودم بارسا پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۹:۱۷)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
برد جانانه ی بارسا با درخشش سلطان فوتبال جهان یعنی لیونل مسی و دیوار آتشین یحیی توره را بهتون تبریک میگم. داریم بارسای رویایی میشیم. گرچه هم بارسا و هم مسی با اشتوتگارت مدارا کردند و گرنه 6-7 تا را رو شاخش بود. واقعا از مصدومیت ژاوی متاثر شدم. به امید بازگشت هرچه سریعتر ژنرال. ویوا بارسا[img]http://www.goal.com/en/news/article-image?id=92162[/img]
پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۸:۵۶)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
تبریک تبریک باز هم مسی جون واقعا تیم داره به روزهای خوبش برمیگرده به نظر من هم اگه زلاتان ذخیره بایسته هم یاد میگیره بیشتر تلاش کنه هم وقتی میاد تو زمین برا تیم مفیدتره زنده باد بارسای کبیر
پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۷:۵۲)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
منم تبريك مي گم واقعا شب خوبي بود اما كاش مسي يه گلم مي زد حالا به همه ثابت شد مسي كيه
پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۷:۱۵)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
سلام واقعا بازی قشنگ بود. دم بچه ها گرم. پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۷:۰۴)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
تبریک به همه دوستان Viva Barca پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۴:۵۱)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
بازی خوبی بود. تبریک میگم! امیدوارم همه ی مصدومین به خصوص سرجیو به زودی خوب بشن ! پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۳:۲۴)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
جونمی جون...بارسا برگشت و شد بارسای همیشگی...میدونستم پپ جونم همی چیو درست میکنه...به مسی تبریک میگم و به بوسکتس که در تیم ملی اسپانیا معمولا ثابت بازی میکنه !!!!!!! بسیار خوشبینم و مطمئن هستم در اینده از ژاوی بهتر میشه...
پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۲:۵۶)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
فقط اینو بگم شما که میگی از نظر شرکت کردن تو درگیری رونی بهتره بری گلای مسی رو یه مروری بکنی ببینی چند تاش رو با شکستن خط دفاعیه حریف به ثمر رسونده. اسم این شرکت کردن تو درگیری نیست؟ اصلا کدوم مخلوق خداوند! وجود داره که بتونه جلوی حرکت های نفوذی و در عرض مسی رو بگیره؟ هر چقدر فکرشو میکنم میبینم که اصلا خنده داره که مسیو با یک بازیکن تو کل دوران فوتبال مقایسه کنیم! پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۲:۲۳)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
زنده باد بارسا واقعا بچه ها عالی بودن. مسی که دیگه خدای فوتباله. زلاتان هم مفید بود. بویان یه دونه توپ خورد به پاش اونم رفت تو گل. خدا کنه همیشه اینجوری بازی کنیم. من که اصلا دلم نمیخواست بازی تموم بشه. پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۲:۲۱)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
من از همو ن اول از این آقای صدر بدم میومده. شما با چه جرئتی میای میگی تیمی که شش جامو پارسال برده به خاطر بازیکنای تیم بوده نه مربی و پپ امتحان تاکتیکیشو هنوز پس نداده؟ پس فکر کنم شما اصلا به اصل مدیریت فوتبال اعتقاد ندارین!!!!! مگه این بازیکنا همین دو فصل پیش نبودن؟ کی اونارو به اوجشون رسوند و شکوفاشون کرد؟ شما که میگی پپ تو نقل و انتقالات اشتباه کرده پس کی بود که پارسال پیکه و دنی آلوزو آورد و اونارو به اوج دوران بازیکنیشون رسوند؟ کی اسم بازیکنای جوونی مثل پدرو و بویانو سر زبونا انداخت؟ مدیریت قدرتمند و زیرکانه ی پپ بود که باعث شد بارسا در طول فصل بازی تیمی خودشو نگه داره وگرنه تکبر و بی انگیزگی تیمو منفجر میکرد. مشکلی که رئال الان باهاش دست به گریبانه. تنها تاکتیکی که بارسای افسانه ای پارسال باهاش مشکل داشت تاکتیک زد فوتبال و پیاده کرن یک اتوبوس بازیکن جلو دروازه بود همون کاری که گاس هیدینگ کرد. در مورد قضیه مضحک مسی و رونی هم که حرفی برای گفتن وجود نداره چون بچه ها میدونن چی بنویسن. پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۲:۱۳)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
شب فوق العاده بارسا با یه برد قاطع و شیرین مسی که نیاز به تعریف نداره و همه واسه دیدن بازیش لحظه شماری می کنن.بودن یا نبودن والدز فرقی نمی کرد .یایا توره به جز دیوار اتشین امشب موشک آتشین هم بود واقعا امشب توره فوق العاده بود. زلاتان هم تو 20 دقیقه خوب بود و یه پاس گل داد. از تعویض پپ هم خیلی حال کردم که زلاتان رو به جای بوسکتس آورد و شدیم 4 مهاجمه پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۵۷)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
بازی عالی بود.بازیکنا فوق العاده بودن. توره خیلی خوب بازی کرد. اگه ژنرال بود چی میشد؟ جاش خیلی خالی بود. فقط حیف که مسی نتونست هتریک کنه. پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۵۳)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
این برد رو تبریک میگم امیدوارم توره از مصدومیت بوسکتس استفاده کنه و جایگاه خودش رو تثبیت کنه
پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۴۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
ضمن تبریک دوباره .همه ی دنیا بازی زیبا و هنر مندانه رو خیلی بیشتر از بازی قدرتی و خشن دوست دارن. به قول خود اقای صدر لئو مخملی بازی میکنه و زیبا و هنرمندانه و اصل فوتبال چیه به جز بازی زیبا و جلب رضایت تماشاگر . درضمن هر کسی لازم نیست که بلد باشه رهبری تیم رو به عهده بگیره. رونی اگه میتونه کاپیتان بشه واسه اینه که فوق العاده بی تربیته و شخصیت نداره پس خیلی راحت میتونه با زور تیم رو رهبری کنه. البته من به همه ی کاپیتان ها جسارت نمیکنم. رونی یه جورایی مثل زلاتانه. وای میسه جلو دروازه حریف توپ که رسید به پاش گل میکنه. درسته که ژاوی و اینیستا توپ های خوبی واسه لئو میفرستن ولی مسی خودشم تو خط هافبک توپ میگیره و بعدش دریبل های فوق العادش و بازی هنرمندانه و چشم نواز .دعا کنین هیچ وقت مصدوم نشه.
پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۴۷)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
امتیاز بازیکنا از نظر خودم: والدز:5 پیکه:8.5 پویول:9 دنی آلوز:9 مکسول:7.5 توره:9.5 بوسکتس:7.5 اینیستا:8.5 پدرو:8.5 آنری:8.5 زلاتان:8 بویان:9 و در آخر لیونل عشقی:10 پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۴۳)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
تو شب بد بارسا اینجوری بردیمشون...اگه ژاوی بود چه میشد! زلاتان هم مثل همیشه کند بود اما نشون داد که لااقل تو این مدت کار تیمی اش خیلی بهتر شده! راستی همه چی دست به دست هم دادن تا ترکیب طلایی پارسال شکل بگیره...بازگشت آنری،بازی عالی توره و از همه مهم مهمتر مصدومیت بوسکتس... من نمیدونم پپ چه گیری داده به این بدبخت بیچاره دیگه خودش داره میگه مصدومم دارم میمیرم! و تازه با اکراه فراوان پپ این خوش تیپو میکشه بیرون..این چند وقتی که ژاوی و بوسکتس نیستن بهترین زوج واسه اینی تیاگو هست خیلی عالی بازی میکنه! در خطاب به این آقای زاقارت مثلا کارشناس! شما این فصل کدوم گل مسی رو دیدید که از روی پاس ژاوی و اینی باشه و همچنین کدوم گل اون مرتیکه چاق کچل رو دیدید که از راه دور و یا هنر فردی باشه؟!! ایشون میگن اینیستا و ژاوی خیلی با گیگز و فلچر فرق دارن(که صد البته در کل این دو جگر بهترن) ولی مثل اینکه شما بازی با میلان رو ندیدید و داشتین طبق معمول بازی تیم های کوچک رو نگاه میکردید... در کل بازی های رفت و برگشت گل های رونی 3 تاش با سر بود و یکی اش با پا (که البته منم با این پام بلدم به ابیاتی تک به تک رو گل بزنم) و نکته دیگه این که وقتی مسی تو این هفته ها مدام گل میزد نه آنری وجود داشت نه آبیدال که برای مسی موقعیت سازی کنن اما تو منچستر نانی و والنسیا همه کاره تیمن! در ضمن مسی تو 23 تا بازی 22 گل زده در حالی که اصلا مهاجم نوک نیست و جناح راست بازی میکنه! به هر حال نظر ایشون که برا مسئولان فیفا اصلا مهم نیست و فقط باعث راه رفتن رو اعصاب ما میشه!! پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۳۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
بدون ژاوی این شکلی بازی کردن یعنی تیم برگشته به اوج مسی که دیگه جای مقایسه شدن با کسی رو نذاشته اون رونالدو که رفت پی کارش حالا این رونی اومده که اینم میره و باز تنها مسی است که میماند یه جا فردوسی پور گفت نکته مثبت برای بارسلون نبود زلاتان هست نمیگم موافقم ولی حرف جالبی زد. آقای صدر هم باید بدونه مسی هم هنرمند هست هم مبارز خلاصه مسی یه دونست :heli: :heli: :heli: پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۳۴)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
این برد فوق العاده رو به همه تبریک میگم . خیلی از عادل خوشم اومد بارسا بدون ژاوی و در روزی که در امادگی نیست چقدر قشنگ بازی میکنه . لئو و پدرو و توره فوق العاده. اینیستا عالی .انری و زلاتان و بویان هم خوب بودن. اگه مصدومیت ها اجازه بدن و هر چه زودتر ژاوی عزیز خوب بشه داریم میزنیم رو دست فصل قبل. بوسکتس اگه زیاد سوتی میده ولی زیاد هم خطا میگیره . خدا کنه طوریش نشده باشه . والدس اگه یه متکا با خودش میبرد تو دروازه و میخوابید سنگین تر بود . باز هم دفاع فوق العاده ی کاپیتان و پیکه ی عزیز به حریف اجازه نداد که از وسط زمین جلوتر بیان . خدارو شکر که لئو هت تریک نکرد چون ممکن بود دچار غرور کاذب بشه و یه کم از بازیه تیمی خارج بشه . همه عالی بودن. دعا واسه بازگشت همه ی مصدومان . viva barca پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۲۸)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
فوق العاده بود مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییی چه کرد مسی جونم ( عاشق تعریف کردن های عادل فردوسی پور از مسی ام) توره و الوزم عالی بودن بویانم که دیگه گفتن نداره مرسی پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۲۸)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
تبریکککککککککککککککک میگم. خداروشکر. دم بازیکنای تیممون داغ. با اینکه بازیه زیاد قشنگی از تیم عزیزمون نبود مخصوصا تو نیمه اول ولی نتیجه ی خیلی خوبی گرفتیم و گل های بیشتر هم میتونستیم بزنیم. دم مسی جووووووووون گرم واقعا عالی بازی کرد و گل اولش که تو دقیقه 13 زد خیلی به تیم کمک کرد. در آخر دعا برای مصدومای تیممون فراموش نشه.ژاوی جوووووووون که نبودش حس شد تو بازیه امشب.بوسکتس جووووووون که امشب خوب بازی کرد و بهبودی هر چه زودتر آبیدال و کیتا جون. ویوا بارسا پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۲۶)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
حال کردم با بازی تازه بدون زاوی!!!!!!!!!! مسی میتونست 4 تا گل بزنه که بد شانسی اورد خدا کنه کیتا زودتر خوب شه. این بوسکتسم شده قوز بالا قوز تو این موقعیت ولی یه جورایی بهتره چون توره خیلی بهتر از اونه پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۲۴)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
این برد شیرین و دلپذیر رو به همه تبریک می گم حیف که مسی نتونست هت تریک کنه فکر کنم اگه بازیکنا دقت می کردن بازی 6 - 0 تموم می شد حالا توی بازی برگشت به کی می خوریم؟ پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۱۸)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
بازیه زیبایی بود... امیدوارم سرجی هرچی زودتر خوب شه و مصدومیتش جدی نباشه پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۱۸)
|
پاسخ به: بارسلونا 4-0 اشتوتگارت (دور دوم لیگ قهرمانان اروپا) | ||
---|---|---|
با گلزنی بویان این برد حسابی بهم چسبید خوشحال کننده ترین خبری که ممکنه بشنوم هم مصدومیت 5-6 ماهه بوسکتسه! واقعا یه کفش توره می ارزه به بوسکتس ... پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۱۲)
|