اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد.اخبار بارسا
فرستنده The Kingslayer در تاريخ دوشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ (۲۲:۱۶) (۱,۹۲۴ بار خوانده شده) خبرهای فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: اقلیما معنوی / FCBarcelona.ir
مدیر عمومی بارسا، خوان اولیور، روز دوشنبه به خبرنگاران یادآوری کرد که زلاتان ابراهیموویچ فروشی نیست و نارضایتی خود را از گفتههای اخیر مدیر برنامههای مهاجم سوئدی، مینو رایولا اعلام داشت.
مینو رایولا، هفته پیش بسیاری از هواداران بارسا را با گفتن این مطلب که «بسیار عحیب خواهد بود» اگر گواردیولا در این فصل بر روی موکل او حساب نکند. «اگر گواردیولا این چنین فکر کند، باید به بیمارستان روانی برود. اگر بارسا به چول احتیاج دارد، چرا همیشه در مورد ابراهیموویچ صحبت میکند و نه در مورد مسی، پدرو یا بازیکن دیگری؟»
به این اظهارات ناخوشایند، به سرعت پاسخ داده شد. آقای اولیور امروز به خبرنگاران گفت: «ما ابدا از اظهارات آقای مینو رایولا خوشمان نیامد؛ مخصوصا از لحن این صحبتها. مورد خطاب دادن مربی با آن لحن ناشایست! و باشگاه به پول احتیاج ندارد. ما اصلا نمیخواهیم فروشی داشته باشیم.»
البته او توضیح داد: «اگر شرایط خیلی پیچیده شود، هیچ راهی به جز فروش این بازیکن باقی نمیماند. البته، در حال حاضر این نیت باشگاه نیست.»
یحیی توره
آقای اولیور همچنین در مورد یحیی توره صحبت کرد: «شرایط او شبیه وضعیت ابراهیموویچ است؛ با این تفاوت که توره مدت بیشتری با باشگاه مانده است. ما علاقهای به فروختن هیچ کدام از این بازیکنان نداریم؛ اما به وضوح، اگر توره از وضعیتش راضی نباشد، ما نمیتوانیم او را وادار به ماندن کنیم.»
«ما کاری را که خلاف خواستهمان باشد انجام نمیدهیم. اگر او بخواهد بماند، خوشحال میشویم. اگر نه، پس راه حل باید برای باشگاه هم سودمند باشد، نه فقط برای بازیکن.»
در مورد سسک: «مسیری طولانی در پیش داریم.»
زمانی که صحبت به قرارداد بستن احتمالی با هافبک آرسنال، سسک فابرگاس رسید، خوان اولیور به ما گفت: «مسیری طولانی در پیش داریم. این بازیکن در حال حاضر با باشگاه دیگری قرارداد دارد. خواست او و ما کافی نیست؛ پای آرسنال نیز در میان است. ما میفهمیم که او بازیکنی بسیار مهم برای آنها است.»
مترجم: اقلیما معنوی / FCBarcelona.ir
مدیر عمومی بارسا، خوان اولیور، روز دوشنبه به خبرنگاران یادآوری کرد که زلاتان ابراهیموویچ فروشی نیست و نارضایتی خود را از گفتههای اخیر مدیر برنامههای مهاجم سوئدی، مینو رایولا اعلام داشت.
مینو رایولا، هفته پیش بسیاری از هواداران بارسا را با گفتن این مطلب که «بسیار عحیب خواهد بود» اگر گواردیولا در این فصل بر روی موکل او حساب نکند. «اگر گواردیولا این چنین فکر کند، باید به بیمارستان روانی برود. اگر بارسا به چول احتیاج دارد، چرا همیشه در مورد ابراهیموویچ صحبت میکند و نه در مورد مسی، پدرو یا بازیکن دیگری؟»
به این اظهارات ناخوشایند، به سرعت پاسخ داده شد. آقای اولیور امروز به خبرنگاران گفت: «ما ابدا از اظهارات آقای مینو رایولا خوشمان نیامد؛ مخصوصا از لحن این صحبتها. مورد خطاب دادن مربی با آن لحن ناشایست! و باشگاه به پول احتیاج ندارد. ما اصلا نمیخواهیم فروشی داشته باشیم.»
البته او توضیح داد: «اگر شرایط خیلی پیچیده شود، هیچ راهی به جز فروش این بازیکن باقی نمیماند. البته، در حال حاضر این نیت باشگاه نیست.»
یحیی توره
آقای اولیور همچنین در مورد یحیی توره صحبت کرد: «شرایط او شبیه وضعیت ابراهیموویچ است؛ با این تفاوت که توره مدت بیشتری با باشگاه مانده است. ما علاقهای به فروختن هیچ کدام از این بازیکنان نداریم؛ اما به وضوح، اگر توره از وضعیتش راضی نباشد، ما نمیتوانیم او را وادار به ماندن کنیم.»
«ما کاری را که خلاف خواستهمان باشد انجام نمیدهیم. اگر او بخواهد بماند، خوشحال میشویم. اگر نه، پس راه حل باید برای باشگاه هم سودمند باشد، نه فقط برای بازیکن.»
در مورد سسک: «مسیری طولانی در پیش داریم.»
زمانی که صحبت به قرارداد بستن احتمالی با هافبک آرسنال، سسک فابرگاس رسید، خوان اولیور به ما گفت: «مسیری طولانی در پیش داریم. این بازیکن در حال حاضر با باشگاه دیگری قرارداد دارد. خواست او و ما کافی نیست؛ پای آرسنال نیز در میان است. ما میفهمیم که او بازیکنی بسیار مهم برای آنها است.»
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
ONLY ARGENTINA
یکشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۲:۲۰)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
پنجشنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۸۹ (۲:۰۳)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
نه تورو خدا نفروشنش. من اینقدر ازش خوشم می اومد که رفتم لباسشو خریدم. اگه از بارسا بره لباسه رو دستم باد می کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۸۹ (۱۲:۳۷)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
زلاتان واقعی رو این فصل ببینید . . .
یکشنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۵۲)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
به نظر من او بازیکن خوبی است ولی دلیلش را نمی فهمم که چرا در بارسا جا نیفتاده
جمعه، ۱۴ خرداد ۱۳۸۹ (۱۸:۱۳)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
يكم بياييد با عينك خوش بيني ببينيم كي داخل ال كلاسيكو با اينكه مصدوم بود گل زد؟ كي با قد بلندش به مسي كمك ميكرد گل بزن؟ ببينيد يكمم توقتونو بياريد ايبذا براي فصل اولش بدم بازي نكردا پنجشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۵۵)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
بچه ها این حرفارو نزنید تا موقعی که اییرا تو بارساست مام ازش طرفداری میکنیم !!!
چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ (۱۸:۲۲)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
حیف سامی نبود که رفت ایبرا در حد بارسا بازی نمیکنه چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ (۱۸:۱۷)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
ایبرا نباید از باشگاه بره مخصوصا حالا که مورموری مترجم اونو می خواد دوباره تکرار می کنم اگه تو پست هافبک دفاعی کسی قراره از باشگاه بره اون بوسکتس تشریف داره و فروش یایا یک کار احمقانه است دنیا سسک فابرگاس :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۰۵)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
زالتان بازیکن خوبیه فصل قبلم بازی های خوبی برای بارسا انجام داد اما با توجه به سبک بازیش به درد بارسا نمیخوره امیدوارم هر جا هست پیروز باشه
چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۱۱)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
من عاشق ایبرام و امیدوارم بارسلونا از دستش نده سال بعد ایبرا طوفان میکنه مطمئنم زنده باد زلاتان ایبراهیموویچ چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ (۱۲:۱۶)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
نقل قول حالا که رئال میخوادش تا آخر عمر باید تو بارسا بمونه شدیدا موافقم چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ (۱۱:۲۹)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
بهترین بازیکن از نظر قدرت سرعت همین بازیکن نباید بفروشنش که میشه مثل اتوئو چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ (۱۰:۲۷)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
ازچنین بازیکنی بعیده که چنین وکیل بی ادبی داشته باشه
چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ (۹:۳۵)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
خیلی خنده داره که بعضیها میگن زلاتان از ویا هم بهتره اونا به من بگن کدوم یکی از افتخارات ویا رو این بابا کسب کرده تا بفهمیم شماها هم فوتبال حالیتون ه کسب آقای گلی لالیگا قهرمان یورو کدوم یکیشون رو زلاتان داره غیر لیگ زپرتی ایتالیا تازه اگه ویا نمیومد هم زلاتان نیمکت نشین بود ۴ بازی آخر لیگ رو مگه ندیدین فقط ۱ بازی بهش میدون داد اونم جلو خرز که برده تیم قطعی بود که حتا آنری هم بازی کرد با جفرن تو اون بازی من مخالف فروش زلاتان هستم ولی دلیلم خوب بودن زلاتان نیست بلکه از زلاتان و این سبک بازی متنفرم و از نظر من زلاتان بازیش ۲ هزار نمیارزه ولی اگه اونو الان بفروشیم جاش کی رو بیاریم؟! سوال اینجاس؟! بود و نبود زلاتان فرقی به حال تیم نمیکنه چون زلاتان فصل دیگه رو کلا رو نیمکت باید بشینه ولی اگه بخوان با پول فروش زلاتان ۱ مدافع خوب(نه ۱ هافبک مثلا سسک که الان بهش اصلا احتیاج نداریم) بخریم موافقم در کلّ زلاتان در بهترین حالت باید فصل دیگه تیم رو ترک کنه
چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ (۹:۰۲)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
حرفهای بعضی از بچه ها واقعا منطقی بود اما حرفهای یکی ۲ تا از دوستان حرف دل من بود . مخصوصا حرفهای no.10 که کاملا حرفهای دل من بود . زلاتان فوق العاده خوبه.خواهشا اینقدر یک طرفه به قاضی نرید . اینقدر بی انصاف نباشید دوستان . درسته اخلاقش بده اما اونم به مرور از بارسلونای کبیر اخلاق خوب رو یاد میگره و تنبلی رو هم کنار میگذاره اون تمام کننده عالی است تو اینتر با این همه موقعیت کم و تک موقعیت گل میزد تو بارسلونای کبیر هم اون فقط۳ مشکل داشت : ۱.مصدومیت ۲.آشنا نبودن با سبک بازی تو لیگ اسپانیا و عادت کردن به سبک بازی لیگ ایتالیا ۳.ایبرا بازیکن احساسی است.وقتی روحیه داشته باشه فوق العادست و جزء ۵ بازیکن برتر دنیا اما وقتی روحیه بدی داشته باشه افتضاح میشه.این فصل هم روحیه بدی داشت آخر آخرا زنده باد کاتالونیای بزرگ زنده باد بارسلونای کبیر زنده باد تمامی بازیکن ها،کادر فنی و هواداران تاریخ بارسلونای کبیر چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ (۱:۳۷)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
سلام دوستان خدا کنه نه ایبرا بره و نه توره هر ۲ تاشون رو خیلی دوست دارم توره بازیکن فوق العاده ای است . خیلی با بازیش حال میکنم . حقشه بیشتر بازی کنه . این حرفهایی که زدم در مورد ایبرا هم صدق میکنه با این تفاوت که ایبرا بد اخلاقه . هر چند از بازیکنای بد اخلاق بدم میاد اما کلا ایبرا رو دوست دارم خدا کنه سسک هم بیاد زنده باد کاتالونیای بزرگ زنده باد بارسلونای کبیر زنده باد تمامی بازیکن ها،کادر فنی و هواداران تاریخ بارسلونای کبیر چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ (۱:۰۷)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
سلام خدمت همگی! یه مدت نبودم یعنی نمی یودم چون از خیلی ها گله داشتم در کل اومدم دیگه خوب مدیر برنامه های زلاتان تو ایتالیا هم بعضی مواقع همین کار ها رو میکرد نه به قصد توهین به خاطر اینکه فکر نکنن زلاتان تموم شده بهش بازی بدن هدف این بوده! چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ (۰:۰۳)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
ILOVE IBRA
سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۲۳:۳۶)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
در مورد ایبرا نظر نمیدم , ولی بهتره همین امسال بره. یایا باید باشه چون از بوسکتس واقاً بهتره و تو اون پست بازیکن کم داریم هرچند دوسانتوس و مخصوصاً تیاگو آیندشون خیلی روشن. فابرگاسم باید بیاد چون عجیب نیازش داریم. سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۲۳:۰۳)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
اگه به ارشیو سایت مراجعه بشه،من جزو اولین نفراتی بودم که گفتم زلاتان بازیکن خیلی خوبیه،اما با سبک بازی بارسا مشکل داره! این حرف رو روزایی گفتم گه صحبت از رکورد زنی ایبرا بود!!! متاسفم که بعضی ها از اون طرفدارایی هستن که وقتی رئال رونالدو و کارلوس داشت طرفدار اون بودن،با اومدن قهرمان اروپا میشد رئالی بودن،بعدش منچستری شدن،بعد طرفدار میلان،و این روز ها بارسایی هستن!!! من نمیدونم،درک فوتبال و یکم مطالعه مگه چقدر سخته! بابا یکم در نظر بگیرین که: 1. ایبرا 7 سال تو فوتبال قدرتی ایتالیا بازی کرده،نه بازی سرعتی لا لیگا! تو لا لیگا معمولا بالای 30 گل باید زد تا اقای گل شد،اما تو سری آ سابقه اقای گلی با 18 گل هم بوده! 2.فصل اول حضور،16 گل،10 پاس گل،مصدومیت ها،فشار بالا به خاطر تعویص بحث برانگیز با اتوو،فشار سنگینی که یه بازیکن به بهترین تیم دنیا میاد و گرانترین بازیکن تاریخ باشگاه میشه... 3.مقایسه کنین با خرید های بزرگ این فصل اروپا: کریم بنزینی،کاکا،اتوو،و... مگه اینا چقدر خوب بازی کردن امسال؟!! بابا انصاف هم خوب چیزیه! من باز هم میگم،هیچ بعید نیست سال بعد زلاتان جا نیوفته،حاشیه درست کنه،و... اما واقعیت اینه که عملکردش تو فصل اول کاملا قابل دفاعه،و دیگه افتضاح نبوده! گیر دادین بهش،ول هم نمیکنین! چرا هیشکی نیست که بگه چیگسی رو چرا به اون قیمت بالا خریدیم؟! با وجود مارکز،میلیتو،به عنوان ذخیره پویول و پیکه! سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۲۲:۴۲)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
بچه ها ما باید از همه بازیکنای بارسا چه خوب و چه بد حمایت کنیم حالا اون که خوبه بیشتر و اون که بده کمتر. ما هی میگیم خوکا هر فصل بازیکن و مربی عوض می کنن اونوقت اگه خودمون زلاتان رو بفروشیم میشیم مثل خوکا. یادتون باشه ما باید کاملا با خوکا فرق داشته باشیم. اون موقع که زلاتان به رئال گل زد خوب بود اما حالا شد بد؟ ما باید بهش زمان بدیم. در ضمن یادمون باشه هر کسی رو تو گور خودش می زارن حالا اگه مدیر برنامه های زلاتان یه حرفی زده ما نباید به زلاتان بد بگیم. سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۲۲:۳۹)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
به نظر من با اومدن ويا ديگه به زلاتان نيازي نداريم و بايد برستيمش بره خونشون. يعني همون ايتاليا
سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۲۲:۲۶)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
به نظر من زلاتان تو فصل بعد با بارسا کولاک میکنه اگر بره شک نکینید میشه جریان اتوو سال بعد همین دوستانی که میگن بره میان میگن حیف زلاتان!!!!! سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۲۰:۳۴)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
منم میگم نره بهتر میشه !!! ما که دوست نداریم اون رئالی های کثیف بخرنش پس نره بهتره !!! سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۹:۵۱)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
به نظر من زلاتان تو فصل بعد با بارسا کولاک میکنه اگر بره شک نکینید میشه جریان اتوو سال بعد همین دوستانی که میگن بره میان میگن حیف زلاتان!!!!! سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۹:۵۱)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
نره بهتره
سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۹:۳۴)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
اگه نفروشن بهتره
سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۸:۵۲)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
با احترام به نظر دوستان زلاتان در 5 - 6 بازي ابتداي فصل خيلي خوب بود و حتي تقريبا در تمام شش بازي ابتدائي گل هم زد اما بعد از بازي با رئال و گل حياتي او ، پيدا شدن مصدوميت هاي بي موقع او را از شرايط آرماني و روند هماهنگي اش با تيم دور كرد و وقت زيادي براي جبران نماند . بازي هاي ضعيف او در انتهاي فصل و در چمپيونز ليگ كاملا شرايط روحي او را بهم ريخت تا حدي كه گاه از دو متري هم توپ را گل نميكرد ، اما به نظر من او تمام نشده است و مثل خيلي از بازيكنان دوران افت را سپري ميكند او ميتواند دوباره از جا بلند شود. فيزيك خوب پا هاي بلند شوتهاي وحشتناك و پاسهاي پرشي نمايشي او را ميتوان دوباره ديد . او زمان ميخواهد و اين تعطيلي براي او مناسب است .زلاتان را حيف است از دست بدهيم او دوران افتش را با ما بود سزاوار نيست دوران اوجش را در خانه اي ديگر ببينيم . سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۵۹)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
امیدوارم که سسک زودتر به بارسا بیاید .
سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۰۶)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
بارسا نباید کاری کنه که زلاتان رو مثل اتوو از دست بده ... من نمیگم زلاتان نباید از بارسا بره ولی خب نباید زحمت های اونو تو بارسا فراموش کنیم !!! سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۰۳)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
زلاتان بازیکنه بزرگیه ونباید به این راحتی از بارسا بره
سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۴۶)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
اگه این فصل ایبرا نره گند زده میشه به تیم مدیر برنامه هاش خیلی گ.. زیادی خورده سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۱۶)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
با این وضعیت اگه زلات بمونه برای باشگاه حاشیه درست میشه، خودشم درست نکنه مدیر برنامه های نفهمش ممکنه این کارو بکنه.
سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۱۷)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
در مورد مدير برنامه ي ايبرا بايد بگم تره به تخمش ميره حسني به باباشنه ايبرا خيلي با ادبه مدير برنامش هم مثل خودشهولي ايبر اين فصل عالي بود اگر بد شانسي اجازه مي داد كارش رو بكنه...به هر حال گفتم هم يايا هم ايبرا بايد بمونن...
سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۰۳)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
حالا که رئال میخوادش تا آخر عمر باید تو بارسا بمونه
سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۳:۰۳)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
خوب به نظر من زلاتان با توجه به سبک بازیش به درد ترکیب بارسا نمیخوره ولی در کل بازیکن خوبیه
سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۳:۰۰)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
تنها مشكل ايبرا اخلاقشه كه اونم بالاخره درست ميشه سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۲:۵۶)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
ishalla fabregas miad ........khodae zelatan avala khoob bazi mikard ama alan kheili be dard nakhore hamoon behtar ke bere age mikhad bemoone bayad khodesho dar hade bachehaye barca biare bala
سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۲:۴۷)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
بچه ها این حرفا چیه میزنید ؟؟؟ زلاتان بازیکن خوبیه حالا اشتباهی یه چیزی گفته شما به دل نگیرید ... بعد چرا از دست دادن 4 تا جام رو تقصیر این بیچاره میندازید ؟؟؟ به نظر من اگه زلاتان نبود مسی آقای گل نمیشد ... پس اشتباه نکنید اون هنوزم یکی از بازیکن های بارسلوناست و ما طرفدار بازیکنای بارسلوناییم !!! سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۲:۴۳)
|
اميدوارم هرچه زودتر بره | ||
---|---|---|
اگه زلاتان بره خيلي عاليه.هم خودش بي ادبه هم مدير برنامه هاش.اميدوارم بره وهيچ وقت بر نگرده.اصال در حد و اندازه هاي بارسا نيست.امسال 4تا جامو از ما گرفت.هر بازي نبود تيم جون مي گرفت.خدايا شرشو كم كن. امين سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۲:۱۹)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
اگر توره را از دست بدیم سالهای بعد خیلی افسوس میخوریم که چه بازیکنی را از دست دادیم زلاتان هم بازیکن خوبیه و فصل قبل با بدشانسی و کاهش اعتماد به نفس روبرو شده بود ولی بازیکنی به این خوش استیلی ندیده بودم انشا الله سال بعد موفق باشه سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۲:۱۳)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
baba in zelatano befrest bere.be hich dardi nemikhore.
سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۲:۰۹)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
مدیر برنامه هاش خواسته یه ابراز وجودی کرده باشه. وگرنه خداییش زلاتان بازیکنی نیست که بخواهیم راحت از دستش بدیم. همین الان 4 تا تیم انگلیسی + رئال با یه پیشنهاد 65 ملیون یورویی دنبالشند. سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۱:۵۱)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
باید بمونه مگه دسته خودشه؟! سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۱:۳۲)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
خداییش زلاتان هم واسه اولین فصل بد کار نکرده. به نظر من این فصل میتونیم زلاتان واقعی رو ببینیم... سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۱:۱۴)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
اولیور جان ازت ممنونم که اینقدر خوب صحبت می کنی ! این رایولا هم امروز معظرت خواست ! حیف که زلاتان بره . سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۱:۰۷)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
با اينكه فصل خوبي را سپري نكرده ولي به نظر من بايد نگهش دارند
سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۰:۴۷)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
نقل قول دیگه این زلاتان داره پر رو میشه. اهانت به پپ گناهیست نابخشیدنی. بهتره که دیگه از بارسا بره. دادش من زلاتان که گناهی نداره اون مدیر برنامه هاشه که این حرفا رو زده امیدوارم که زلاتان بمونه.خیلی ازش بدم میومد ولی الان واقعا دوسش دارم چون میدونم میشه روش حساب باز کرد.اگه بره مطمئن باشین یکی دو سال دیگه سر از رئال در میاره سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۰:۳۰)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
مدیر برنامه های زلاتان بابت حرفاش عذر خواهی کرده و گفته منظور من چیزه دیگه ای بود. به زلاتان باید فرصت بیشتری داده بشه تا خودشو اثبات کنه. توره رو باید به هیچ وجه از دست ندیم چون بهترین تو دنیا هستش. سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۰:۳۰)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
حرف خوبی نزد ... ولی در کل بازیکن خوبیه .!!!!! سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۰:۱۷)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
دیگه این زلاتان داره پر رو میشه. اهانت به پپ گناهیست نابخشیدنی. بهتره که دیگه از بارسا بره.
سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۰:۱۴)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
بی ادب
سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۹:۴۰)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
خدا را شکر که مشکل سایت حل شد. فکر کنم با اتفاقات جدیدی که داره تو باشگاه میافته احتمال جدایی زلاتان بالاست. ولی خدا کنه یحیی توره بمونه, حیف این بازیکنه. سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۹:۲۷)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
زلاتان بازیکن خوبیه و شاید دلیلی بود که مسی تونست آقای گل لالیگا بشه ... امیدوارم توره رو نفروشن چون اونم بازیکن خیلی خوبیه ...
سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۸:۵۳)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
زلاتان خيلي بازيكن بزرگيه. اميدوارم سالهاي سال تو بارسا بمونه. حركاتش با توپ خيلي جالبه به طوري كه تو لاليگا تازگي داره.
سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۸:۲۷)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
احسنت به شعور مدیران باشگاه معلومه که زلاتان فروشی نیست. ویا که هیچ خیلی بزرگتر از ویا هم نمیتونه زلاتان رو نیمکت نشین کنه حالا حالاها مونده ویا و بازیکنانی از این دست بتونن اعتباری مثل زلاتان بدست بیارن. بیچاره تو تجربه اولش تو لالیگا 16 گل و حدودا 10 پاس گل داده تازه مصدوم هم شده و پنالتی هم بهش ندادن بزنه اونوقت بعضی ها اینجوری بهش گیر میدن. یادمون که نرفته اتوو از همون اول بهش پنالتی میدادن بزنه. فقط ببینین زلاتان فصل بعد چیکار میکنه. سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۸:۰۴)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
آنري هم فصل دوم تو بارسا غوغا كرد انشا... زلاتان هم تو اين فصل عالي تر از فصل پيش عمل خواهد كرد توره هم عالي كاش نره ولي داويد ويا خيلي خوب شد كه به بارساي عزيز اومد سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۷:۰۶)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
بیخود کرده میدر برنامه های ابرا همچین حرفی زده
سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۴:۰۷)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
نباید یحیی توره رو بفروشن باید یه جوری رضایتش رو جلب کنن به نظر من ایبرا باید فروخته بشه البته این نظر منه با اومدن ویا باید زلاتان بره رو نیمکت و هر روز یه جنجال تازه درست می کنه برای جانشینی ویا هم پدرو هست هم بویان در ضمن به نظر من زلاتان اصلا تمام کننده خوبی نیست و موقعیت زیاد هدر می ده درسته که باید از بازیکنمون حمایت کنیم اما دلیل هم نمیشه که چون تو تیممون بازی می کنه چشممون رو بر ضعف های فنی و اخلاقی بازیکن ببندیم سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۲:۳۵)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
بايد بهش زمان داد انصاف نيست كه بازيكنه خودمونو بكوبيم ايبرا واسه ما گلاي حساسي زده در ضمن يادمون نره كه اين اولين فصل حضور ايبرا تو بارسا بوده حتما اگه زمان بگذره بيشتر تو تركيب جا ميفته.انري ساله اولو يادتونه چقدر بد بود ولي ساله دوم چقدر عالي شد و تو تركيب جا افتاد؟؟ كار به امسالش نداريم كه گرفتاره مسائل حاشيي تيم ملي فرانسه شد . در كل بايد به بازيكناي بزرگ اعتماد كرد تا جواب اعتمادو بدن سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۲:۱۸)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
توره نباید بره چون واقعا بازیکن خوبیه . با اومدن ویا رقابت بین بازیکنا تو خط حمله بیشتر میشه شاید زلاتان هم بهتر شد. مدیر برنامه زلاتان چقدر احمقه که گفته اگه پول کم دارید مسی رو بفروشید. سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱:۴۶)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
کاش توره رو نگه دارن و زلاتانو بفروشن. سسک هم داره به بارسا نزدیک تر می شه. اون وکیل زلاتان هم خیلی گستاخه. سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱:۳۸)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
من ابرامو از ویا بیشتر دوست دارم
سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱:۲۰)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
خب خدا رو شکر مشکل ارسال نظر هم حل شد.
سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱:۱۲)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
امید وارم این اخرین توهین به پپ عزیز باشه.... تو یه بیانیه هم این اقای احمق از پپ معذرت خواهی کرده و گفته استفاده از کلمه بیمار روانی اشتباه بوده سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱:۱۰)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
خوب من که این صحبت روشنیدم واقعا ناراحت شدم که به پپ اینجوری توهین کرده به نظر من یحیی توره را نباید بفروشیم تا به بلای مادریدی ها با فروش ماکلله دچار نشیم، البته با احتمال کمتر در مورد ایبرا هم که باید بگم که به کمی فرصت احتیاج داره و این صحبت ها طبیعیه چون یه مهاجم جدید به تیم اومده و حضور ایبرا در تیم اول رو به خطر انداخته سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۰:۵۵)
|
پاسخ به: اولیور بر روی فروشی نبودن ایبرا تاکید کرد. | ||
---|---|---|
البته ایبرا امسال با اینکه این همه مصدوم بود و توی بسیاری از بازیا حضور نداشت باز هم 16 گل به ثمر رسوند و چه بسا اگر بازی بیشتری انجام میداد حتی میتونست آقای گل لالیگا هم بشه ؛ امیدوارم بمونه و برای بازی در ترکیب ثابت بیشترین تلاشش رو بکنه و فصل آینده حتی بهتر از اینتر در بارسا بازی کنه ؛ شکی نیست که ایبرا یه تموم کننده به تمام معناست، حتی بهتر از اتواو (البته نه در سبک بازی فانتزی)، بازیکنی که اخیرا حتی مورینیو برای حضورش در رئال اظهار تمایل کرده ... سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۰:۲۵)
|