پرسش روز: ماسکرانونقل و انتقالات
فرستنده The King in The North در تاريخ سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۱:۳۳) (۲,۰۶۲ بار خوانده شده) خبرهای فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت اسپورت
مترجم: کیاوش حسینی / FCBarcelona.ir
این چیزی واضح است که پپ گواردیولا برای چالاکی و بازی خوب تیمش یک قطعه گم شده در پازلش دارد و آن هم خاویر ماسکرانو است.
گواردیولا برای ادامه کار با همان اشتیاق قبل، نیاز به ساختاری مناسب برای تیمش دارد. مطمئنا این هفته و در عرض چند ساعت تمام آرزوهای شما تحقق مییابد. تفاوت بین لیورپول و بارسلونا بر سر ماسکرانو تنها حدود 3 میلیون یورو است؛ حال سوال اینجاست که فقط تا 31 آگوست وقت هست؛ آیا این انتقال رخ میدهد؟ لیورپول مایل به فروش است و کاتالانها نیز میخواهند بخرند؛ پاسخ مشخص است.
دلایل اعتماد به اتفاق افتادن این انتقال بسیار زیاد است؛ یکی از این دلایل خود بازیکن است که مشتاق به بازی در نیوکمپ میباشد. او از راه دور علاقه زیادی به بارسا دارد. هرچند همواره احترام بسیار زیادی برای باشگاه خودش قائل است. البته مربی لیورپول، روی هاچسون، هم علاقه زیادی به حفظ وی ندارد؛ او میگوید: «اگر ما پیشنهاد خوبی را برای ماسکرانو داشته باشیم، او میتواند برود.» ضمنا او جانشین وی را هم خریده و با پاولسن بازیکن سابق یوونتوس هم قرارداد به امضا رسانده است. رافائل بنیتز، مربی تیم اینتر میلان، یکی از عواملی را که برای متقائد کردن وی میبیند این است که پپ گواردیولا به فردی چون او احتیاج دارد تا پازل خود را تکمیل کند.
هر چند گواردیولا همواره اطمینان میداد که میخواهد به یکی از اعضای آکادمی اعتماد کرده و به او فرصت بدهد؛ ولی آنها ترجیح میدهند که اوریل رومئو ذخیره دوم باشد تا به او فشاری وارد نشود. انتخاب اوریل اولویت بود، ولی آنها ترجیح میدهند که در حال حاضر یک بازیکن با تجربه به نام ماسکرانو که نقشی اساسی در لیورپول و آرژانتین دارد را به باشگاه اضافه کنند.
وقتی که تمام مسئولین بخش ورزشی به این نتیجه رسیدهاند که این انتقال مناسب است و همچنین باشگاهها در مورد مسائل اقتصادی به توافق رسیدهاند، چرا این انتقال انجام نشود؟
در حال حاظر مذاکرات بارسلونا و لیورپول به خوبی پیش رفته است و پیشنهاد باشگاه بارسلونا به دست باشگاه لیورپول رسیده است. در نیوکمپ این طور به نظر میرسد که برای متقاعد کردن باشگاه انگلیسی، آنها حاضر شدهاند 15 میلیون یورور به علاوه الکساندر گلب را به لیورپول بدهند. البته لیورپول در عین حال پیشنهادی 20 میلیون یوروئی را به صورت تلفنی به اطلاع بارسا رسانده است.
تفاوت 5 میلیون یورو نیست؛ بلکه 3 میلیون یورو است و این موضوع عملیات را متوقف ساخته است و البته نقش بازیکن بلاروسی بارسلونا، الکساندر گلب نیز بیتاثیر نیست. بارسلونا دو فصل پیش 15میلیون یورو (2 یا 3 میلیون یورو بیشتر یا کمتر) برای این بازیکن سمت چپ پرداخته و اکنون میخواهد مقداری از پولش را برگرداند. آنها قیمت او را 4.5 میلیون یورو در نظر گرفتهاند؛ ولی لیورپول قیمت او را تنها 1.5 میلیون یورو گذاشته و تفاوت در این 3 میلیون یورو است.
این مسائل انتقال ماسکرانو به نیوکمپ را آهسته کرده؛ اما به دلایلی که در بالا ذکر شد و همچنین تفاوت قیمت اندک، احتمال این انتقال بسیار زیاد است.
البته باز هم باید تاکید کرد که قیمت در نظر گرفته شده برای گلب از سوی لیورپول زیاد نیست و بارسلونا احتمالا به راحتی آن را نخواهد پذیرفت. بارسلونا نمیخواهد که تمام پولی را که برای گلب هزینه کرده را به باد دهد!
باشگاه انگلیسی باید خیلی بیشتر از اینها به سیاستهای باشگاههای اسپانیا و انگلستان آشنا باشد؛ حتی حقوق سالیانهای که باشگاه به گلب میدهد هم، خیلی بیش از چنین مبالغی است.
در واقع این دلیل دیگری برای این است که مذاکره ابراهیموویچ با دیگر باشگاهها، تقریبا 99 درصد غیر ممکن است؛ اما مسئله گلب نیز پایانی دارد و احتمالا حل و فصل میشود.
برنامه ریزی انتقال این بازیکن آرژانتینی انجام گرفته و در روزهای آینده کاتالانها میتوانند این انتقال را به پایان برسانند.
این انتقال خیلی نزدیک است؛ توافق بین دو باشگاه موضوع روز و حتی ساعتی است. هر لحظه امکان دارد این اتفاق بیفتد. نمایندگان دو باشگاه باید دو طرف میز نشسته و قیمت نهایی را مشخص کنند؛ تنها مشکل موضوع اقتصادی است و بحث بر سر رقم قرارداد که این مشکل غیر قابل حل نیست.
عمر این بازیکن آرژانتینی در انگلیس به سر آمده و وی آینده خود را در نیوکمپ میبیند. تیمی که همیشه یک پیروز است و فاقد یک هافبک دفاعی خوب است.
هیچ کسی نیست که نداند بارسلونا و ماسکرانو به توافق رسیدهاند؛ آنها حتی بر سر مدت قرارداد هم توافق کردهاند. ماسکرانو برای 4 فصل در بارسلونا است. ماسکرانو و بارسلونا حتی بر سر مبلغ قرارداد نیز توافق کردهاند. مشکلات زیادی در این زمینه نیست؛ چرا که ماسکرانو با ترک لیورپول و امضاء قرارداد با بارسلونا با دوستانی قدیمی مثل لئو مسی و گابی میلیتو هم بازی خواهد شد.
در حال حاضر تنها مشکل باقی مانده توافق با لیورپول است؛ اما به نظر میرسد که لیورپول نمیخواهد وی را داشته باشد و از فروش وی استقبال میکنند. روزهای آینده حیاتی خواهد بود؛ ماسکرانو بسیار به این پازل نزدیک است...
مترجم: کیاوش حسینی / FCBarcelona.ir
این چیزی واضح است که پپ گواردیولا برای چالاکی و بازی خوب تیمش یک قطعه گم شده در پازلش دارد و آن هم خاویر ماسکرانو است.
گواردیولا برای ادامه کار با همان اشتیاق قبل، نیاز به ساختاری مناسب برای تیمش دارد. مطمئنا این هفته و در عرض چند ساعت تمام آرزوهای شما تحقق مییابد. تفاوت بین لیورپول و بارسلونا بر سر ماسکرانو تنها حدود 3 میلیون یورو است؛ حال سوال اینجاست که فقط تا 31 آگوست وقت هست؛ آیا این انتقال رخ میدهد؟ لیورپول مایل به فروش است و کاتالانها نیز میخواهند بخرند؛ پاسخ مشخص است.
دلایل اعتماد به اتفاق افتادن این انتقال بسیار زیاد است؛ یکی از این دلایل خود بازیکن است که مشتاق به بازی در نیوکمپ میباشد. او از راه دور علاقه زیادی به بارسا دارد. هرچند همواره احترام بسیار زیادی برای باشگاه خودش قائل است. البته مربی لیورپول، روی هاچسون، هم علاقه زیادی به حفظ وی ندارد؛ او میگوید: «اگر ما پیشنهاد خوبی را برای ماسکرانو داشته باشیم، او میتواند برود.» ضمنا او جانشین وی را هم خریده و با پاولسن بازیکن سابق یوونتوس هم قرارداد به امضا رسانده است. رافائل بنیتز، مربی تیم اینتر میلان، یکی از عواملی را که برای متقائد کردن وی میبیند این است که پپ گواردیولا به فردی چون او احتیاج دارد تا پازل خود را تکمیل کند.
هر چند گواردیولا همواره اطمینان میداد که میخواهد به یکی از اعضای آکادمی اعتماد کرده و به او فرصت بدهد؛ ولی آنها ترجیح میدهند که اوریل رومئو ذخیره دوم باشد تا به او فشاری وارد نشود. انتخاب اوریل اولویت بود، ولی آنها ترجیح میدهند که در حال حاضر یک بازیکن با تجربه به نام ماسکرانو که نقشی اساسی در لیورپول و آرژانتین دارد را به باشگاه اضافه کنند.
وقتی که تمام مسئولین بخش ورزشی به این نتیجه رسیدهاند که این انتقال مناسب است و همچنین باشگاهها در مورد مسائل اقتصادی به توافق رسیدهاند، چرا این انتقال انجام نشود؟
در حال حاظر مذاکرات بارسلونا و لیورپول به خوبی پیش رفته است و پیشنهاد باشگاه بارسلونا به دست باشگاه لیورپول رسیده است. در نیوکمپ این طور به نظر میرسد که برای متقاعد کردن باشگاه انگلیسی، آنها حاضر شدهاند 15 میلیون یورور به علاوه الکساندر گلب را به لیورپول بدهند. البته لیورپول در عین حال پیشنهادی 20 میلیون یوروئی را به صورت تلفنی به اطلاع بارسا رسانده است.
تفاوت 5 میلیون یورو نیست؛ بلکه 3 میلیون یورو است و این موضوع عملیات را متوقف ساخته است و البته نقش بازیکن بلاروسی بارسلونا، الکساندر گلب نیز بیتاثیر نیست. بارسلونا دو فصل پیش 15میلیون یورو (2 یا 3 میلیون یورو بیشتر یا کمتر) برای این بازیکن سمت چپ پرداخته و اکنون میخواهد مقداری از پولش را برگرداند. آنها قیمت او را 4.5 میلیون یورو در نظر گرفتهاند؛ ولی لیورپول قیمت او را تنها 1.5 میلیون یورو گذاشته و تفاوت در این 3 میلیون یورو است.
این مسائل انتقال ماسکرانو به نیوکمپ را آهسته کرده؛ اما به دلایلی که در بالا ذکر شد و همچنین تفاوت قیمت اندک، احتمال این انتقال بسیار زیاد است.
البته باز هم باید تاکید کرد که قیمت در نظر گرفته شده برای گلب از سوی لیورپول زیاد نیست و بارسلونا احتمالا به راحتی آن را نخواهد پذیرفت. بارسلونا نمیخواهد که تمام پولی را که برای گلب هزینه کرده را به باد دهد!
باشگاه انگلیسی باید خیلی بیشتر از اینها به سیاستهای باشگاههای اسپانیا و انگلستان آشنا باشد؛ حتی حقوق سالیانهای که باشگاه به گلب میدهد هم، خیلی بیش از چنین مبالغی است.
در واقع این دلیل دیگری برای این است که مذاکره ابراهیموویچ با دیگر باشگاهها، تقریبا 99 درصد غیر ممکن است؛ اما مسئله گلب نیز پایانی دارد و احتمالا حل و فصل میشود.
برنامه ریزی انتقال این بازیکن آرژانتینی انجام گرفته و در روزهای آینده کاتالانها میتوانند این انتقال را به پایان برسانند.
این انتقال خیلی نزدیک است؛ توافق بین دو باشگاه موضوع روز و حتی ساعتی است. هر لحظه امکان دارد این اتفاق بیفتد. نمایندگان دو باشگاه باید دو طرف میز نشسته و قیمت نهایی را مشخص کنند؛ تنها مشکل موضوع اقتصادی است و بحث بر سر رقم قرارداد که این مشکل غیر قابل حل نیست.
عمر این بازیکن آرژانتینی در انگلیس به سر آمده و وی آینده خود را در نیوکمپ میبیند. تیمی که همیشه یک پیروز است و فاقد یک هافبک دفاعی خوب است.
هیچ کسی نیست که نداند بارسلونا و ماسکرانو به توافق رسیدهاند؛ آنها حتی بر سر مدت قرارداد هم توافق کردهاند. ماسکرانو برای 4 فصل در بارسلونا است. ماسکرانو و بارسلونا حتی بر سر مبلغ قرارداد نیز توافق کردهاند. مشکلات زیادی در این زمینه نیست؛ چرا که ماسکرانو با ترک لیورپول و امضاء قرارداد با بارسلونا با دوستانی قدیمی مثل لئو مسی و گابی میلیتو هم بازی خواهد شد.
در حال حاضر تنها مشکل باقی مانده توافق با لیورپول است؛ اما به نظر میرسد که لیورپول نمیخواهد وی را داشته باشد و از فروش وی استقبال میکنند. روزهای آینده حیاتی خواهد بود؛ ماسکرانو بسیار به این پازل نزدیک است...
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
این بازیکن چند پسته حرف نداره
پنجشنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۰ (۱۴:۳۵)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
یکشنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ (۲۳:۵۴)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۸۹ (۱۹:۱۶)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
با ماسکرانو بهتر از اینم بازی میکنیم
دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۸۹ (۱۰:۴۶)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
واقعا خریده خوبیه....
یکشنبه، ۷ شهریور ۱۳۸۹ (۲۱:۲۴)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
میتونه خیلی برای تیم مفید باشه چون خیلی خوب نفوذ میکنه و خیلی خوب هم پاس میده به امید موفقییت بارسلونا در همه ی رشته ها : : جمعه، ۵ شهریور ۱۳۸۹ (۹:۱۹)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
فقط امیدوارم واسه تیم مفید باشه پنجشنبه، ۴ شهریور ۱۳۸۹ (۱۶:۴۹)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
او بهترین است
پنجشنبه، ۴ شهریور ۱۳۸۹ (۰:۲۱)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
او مهره کلیدی است
پنجشنبه، ۴ شهریور ۱۳۸۹ (۰:۱۵)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
هافبکی دفاعی
پنجشنبه، ۴ شهریور ۱۳۸۹ (۰:۱۳)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
منتظریم
پنجشنبه، ۴ شهریور ۱۳۸۹ (۰:۱۱)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
او جای توره را میگیرد؟
چهارشنبه، ۳ شهریور ۱۳۸۹ (۲۳:۴۹)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
شاید بیاید
چهارشنبه، ۳ شهریور ۱۳۸۹ (۲۳:۴۸)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
انشاا... که ژنرال ماسکرانو به بارسلونای کبیر بپیونده خدا کنه بیاد بارسلونای کبیر انشاا... خیلی دوسش دارررررررمممم زنده باد کاتالونیای بزرگ زنده باد بارسلونای کبیر چهارشنبه، ۳ شهریور ۱۳۸۹ (۲۱:۵۳)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
بارسلون و آرژانتين دو يار از هم ناگسستني هستند ماسكرانو هم به بارسا مي ياد عالي مي شه يادش بخير ساويوللا زنده باد بارسلوناي كبير چهارشنبه، ۳ شهریور ۱۳۸۹ (۲۰:۳۴)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
امیدوارم که به زودی پیراهن بارسا رو بپوشه
چهارشنبه، ۳ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۰۲)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
چهارشنبه، ۳ شهریور ۱۳۸۹ (۲:۱۸)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
به نظر منم گواردیولا از اون روزی که اومده بارسارو به اوج برده و هیچ اشتباهی صورت نداده.بازیکنانی هم که رفتن یا با لاپورتا مشکل داشتن یا خودشون خواستن برن.امیدوارم ماسکرانو زودتر به بارسا بیاد و زلاتانه پولکی و بی تعصب هم از بارسا بره تا پپ با آرامش بیشتر به کارش ادامه بده.زنده باد گواردیولا
چهارشنبه، ۳ شهریور ۱۳۸۹ (۱:۲۳)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
بازيكن خوبيه فكر كنم تو بارسا بتونه كارهايي بكنه
چهارشنبه، ۳ شهریور ۱۳۸۹ (۰:۳۴)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
آخه ماسکرانو مگه عقلش کم شده بیاد بارسا نیمکت نشین بشه . یحیی توره به اون عظمت به خاطر بوسکتس نیمکت نشین شد . توره نباید نیمکت نشین می بود و نمیتونست تحمل کنه چون بازی کلاسیکش قابل مقایسه با بوسکتس نبود . اینا فقط یه نیمکت نشین میخوان که اگه بوسکتس مصدوم شد یکی باشه . ماسکرانو هم اینو خوب میدونه پس عمرا بارسا نمیاد پیشنهاد به ماسکرانو واقعا مضحک بود
سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۲۳:۵۸)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
به نظر من زياد عاقلانه نيست كه حوو بياريم براي بوسكتس اين طوري بوسكتس هم احساس نميكنه كه در حد بازيكنان ديگه نيست و باعث پسرفتش بشه ترافيك تو اين پست داريم زيادش نكنيم در ضمن تو اين چند سال اخير كه هر چي بازيكن از ليگ برتر اومده زياد موفق نبوده سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۲۳:۵۱)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
وقتی مسی جون قبولش داشته باشه ما هم قبولش داریم قدمش روی چشم
سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۲۲:۱۵)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
بازیکن خوبیه ولی زیاد کارت میگیره
سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۲۱:۵۴)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
چی بگم والا
سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۲۱:۳۸)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
هيچ نيازي به ماسكرانو نداريم بوسكتس اخر فصل به همراه جام جهاني علي و پخته بازي كرد تا سال ديگه سطحش از يحيا توره هم بالاتر ميره.ما فقط نياز به سسك داشتيم كه نشد. فروختن زلاتان هم كار احمقانه اي يكي از دلايل موفقيعت ساله پيش مسي همين زلاتان بود. اگه ميخوان بفروشنش نبايد زير 70 ميليون باشه سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۲۱:۲۴)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
فابرگاس که نیومد حداقل اگه ماسچرانو بیاد بهتره
سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۲۱:۱۷)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
من هم امیدوارم که حداقل مسئولان بارسا بتواند با خرید ماسچرانو یک بازیکن دفاعی خیلی خوب را به بارسا اضافه کنند و امیدوارم که زودتر این خرید انجام شود چون که خرید ماسچرانو خیلی می تواند به درد بارسا بخورد . به امید آمدن هر چه زودتر ماسچرانو در بارسا سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۲۱:۱۳)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
من میگم نمیاد بارسا سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۲۰:۱۹)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
نقل قول تیمی که همیشه یک پیروز است و فاقد یک هافبک دفاعی خوب است. با قسمت اولش زیادی موافقم ولی با قسمت دومش زیادی مخالفم مگه بوسکتس چشه خیلیم بازیکن عالیه..... سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۲۰:۱۱)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
بازیکن خوبیه و ما به این بازیکن نیاز داریم....بازم میگم خدا کنه زلاتان نره...
سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۲۰:۰۹)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
نقل قول ن بنظر من توره یک بازیکن استثنایی بود حداقل تو پست خودش کمتربازیکنی وجود داشت که مثل اون بازی کنه ولی پپ به خاطر سوگلی خودش که گاه گداری سوتی های فاحشی میداد توره رو به سیتی داد سیتی هم بسیارسودکرد از خرید توره .ازدست دادن اتو ئو وخرید زلاتان بنظر من تو خرید ویا دادن بازیکن زیاد مربی باهوشی نیست بیشتر بسود باشگاههای طرف ترانسپورت کارمیکنه وگر نه اگه کسی قراربود ازتیم بره اون کیتا بود نه توره برهرحال باید دید ومنتظر شد که با خرید ماسکرانو شرایط چطور پیش میره وتا چه حد این بازیکن برای تیم اثر بخش میتونه باشه .یدفعه بگو گواردیولا خائن هست. اولا که بوسکتس دو فصل بیشتر نیست که تو تیم بازی میکنه و نسبت به سنش واقعا بازیکن عالی هست و تا یه فصل دیگه از بهترین هافبک دفاعی های دنیا میشه.اگه میگید سوگولی گاردیولا هست، پس علت بازیش تو تیم ملی اسپانیا چیه؟؟؟؟؟؟؟؟اونم تو بازیهای به این حساسی.من هم علاقه شدیدی به یایا داشتم ولی بازی با اشتوتگارت رو که دیدم و گاردیولا گفت که بازیکن خیلی خوبیه و کند هست به حرفش پی بردم.بعدش هم از سیاست های باشگاه ، استفاده از بازیکنان بومی هست و بعدشم خود یایا رفت.همونطور که لاپورتا و راسل گفتند : ما هیچ بازیکنی رو نمیفروشیم ، مگه اینکه خودش بخواد بره. یایا هم خودش رفت و نه این که گاردیولا اونو بفروشه.همین حرف در مورد کیتا هم صادق هست. در مورد اتوو من شنیدم اونو لاپورتا فروخته بخاطر اینکه با هم درگیری داشتند و نه گاردیولا. سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۸:۱۰)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
نقل قول آخه ماسکرانو مگه عقلش کم شده بیاد بارسا نیمکت نشین بشه . یحیی توره به اون عظمت به خاطر بوسکتس (رفیق جون جونی گواردیولا) نیمکت نشین شد . توره نباید نیمکت نشین می بود و نمیتونست تحمل کنه چون بازی کلاسیکش قابل مقایسه با بوسکتس نبود . اینا فقط یه نیمکت نشین میخوان که اگه بوسکتس مصدوم شد یکی باشه . ماسکرانو هم اینو خوب میدونه پس عمرا بارسا نمیاد پیشنهاد به ماسکرانو واقعا مضحک بوداولا جوابتون در مورد صحبت اولتون تركيب تيم ملي اسپانياست و همچنين نتايج جالب ساحل عاح !!! كي گفته ماسكرانو در نيمكت خواهد بود ؟! به نظرم هر دو مي تونن تو هر بازي باشن ولي يكيشون ديرتر مياد براي حفظ نتيجه خدا رو شكر حمله ي خوبي داريم كه نگيم ماسكرانو اضافيه. ضمنا ما توره رو فروختيم تا سسك رو بخريم اما به مشكل بر خورديم و مجبوريم جاشو پر كنيم سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۸:۰۹)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
آرژانتينيا تو تيم بارسلون خيلي خوب نتيجه مي گيرن اميد وارم ماسكرانو هم بياد وامسال رو براي روياي كنه
سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۸:۰۵)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
هرچند که او بهتر از یحیی توره نیست ولی بارسا الان به یک هافبک دفاعی نیاز داره
سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۸:۰۲)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
فکر کنم داره میاد چون سایت رسمی لیورپول هم همه ی خبراش شده ماسکرانو اگه بیاد عالیه :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۷:۳۵)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
نقل قول تیمی که همیشه یک پیروز است و فاقد یک هافبک دفاعی خوب است.منظورش از این حرف چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بوسکتس یه فصل دیگه برا بارسا بازی کنه تبدیل به بهترین هافبک دفاعی دنیا میشه.بوسکتس خیلی استعداد داره. سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۷:۳۳)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
من که خیلی خیلی دوستش دارم امیدوارم یه روزی با لباس بارسا ببینمش
سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۷:۱۵)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
پپ گرچه تومدیریت کردن تیم وتواوج قراردادنش نقش وتاثیربسزایی داشته ولی باید قبول کرد که اشتباهات فاحشی هم تو خرید ویا دادن بازیکنان به تیم های دیگه داشته درکل سیاست پپ نگه داشتن بازیکنان آکادمی باشگاه وازدست ندادن اونهاست حالا اگه بد بازی کنن بنظر من توره یک بازیکن استثنایی بود حداقل تو پست خودش کمتربازیکنی وجود داشت که مثل اون بازی کنه ولی پپ به خاطر سوگلی خودش که گاه گداری سوتی های فاحشی میداد توره رو به سیتی داد سیتی هم بسیارسودکرد از خرید توره .ازدست دادن اتو ئو وخرید زلاتان بنظر من تو خرید ویا دادن بازیکن زیاد مربی باهوشی نیست بیشتر بسود باشگاههای طرف ترانسپورت کارمیکنه وگر نه اگه کسی قراربود ازتیم بره اون کیتا بود نه توره برهرحال باید دید ومنتظر شد که با خرید ماسکرانو شرایط چطور پیش میره وتا چه حد این بازیکن برای تیم اثر بخش میتونه باشه .
سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۶:۵۱)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
واقعا بازی کن خوبیه که اگه نبود رافا بنیتز با این همه بازیکن تو اینتر بازم نمیوفتاد دنبالش هر چی باشه مربیش بوده و میشناسدش دیگه....کلا بازیش زیاد به چشم نمیاد ولی بازی کن بسیار خوبیه امید وارم زلاتان نره چون واقعا دوستش دارم و بازیکن خوب و به درد بخوریه سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۶:۱۹)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
امیدوارم موضوع هرچه زودتر فیصله پیدا کنه و انتقال انجام بشه.میترسم این موضوع هم مثل انتقال سسک بی نتیجه تموم بشه.
سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۶:۱۷)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
بازیکن خوب و قابلی هست این طوری هم که بعضی از دوستان میگن بد نیست زمان سرمربی قبلی فیکس تو لیورپول بازی میکرد امیدوارم که هرچه زودتر این اتفاق بیافته این فصل خیلی فشرده و مهم هست باید روی مورینیو کم بشه اخ حال میکنم قیافه مورینیو رو بعد از باخت جلوی بارسا ببینم................ سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۵۵)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
نقل قول عمر این بازیکن آرژانتینی در انگلیس به سر آمده و وی آینده خود را در نیوکمپ میبیند. تیمی که همیشه یک پیروز است و فاقد یک هافبک دفاعی خوب است.هافبک دفاعی خوبی هست ولی من قابلیت بازیسازی زیادی توش نمی بینم ، بیشتر دفاع می کنه ولی نمی تونه بعد از اینکه توپ رو گرفت خوب به جریان بندازدش!! در کل اونقدر هم که دوستان میگن بد نیست! احتمالا به درد بارسا میخوره باید صبر کنیم و ببینیم چی میشه نمی شه زود قضاوت کرد!! ولی دلم خیلی برای یایا تنگ شده یایا امیدوارم یه روز برگردی به بارسا مدیر فنی چیزی بشی سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۳۷)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
بازیکن بدی نیست.به هر حال نباید جوون ها هم کنار گذاشته بشن.امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می شه به نفع باشگاه باشه.
سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۳۶)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
منم ازش خوشم نمیاد بعضی هاش رو هم تو جام جهانی دیدیم انگار نه انگار آرژاتین هافبک داشت تو خط میانی!!!! نه توپ گیری میکرد نه خلاقیت داشت نه دوندگی در کلّ اگه بخواد به عنوان ذخیره بوسکتس بیاد خوب خیلیها هنوز بابت فروش توره ناراحتن ولی بدونین سطح کیفی بوسکتس الان بالاتر از توره هست اینو من نمیگم بلکه بازی هاش تو جام جهانی هم نشون داد و ماسچرنو هم خوب نشون داد که بازی بلد نیست تو جام جهانی تو تیمش هم که دیگه نیمکت نشین شده به نظر من همون رومئو رو بیارن خوبه باز فردا پس فردا میشه روش حساب کرد تازه از جنس باشگاه هستش در ضمن چون از جوانان اومده راحت هم نیمکت نشینی رو قبول میکنه! سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۱۴)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
واقعا بازیکن جنگنده ایه تو هر تیمی هم بازی میکنه از خودش به اون تیم تعصب نشون میده به نظرم کاملا به درد ما میخوره سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۰۸)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
اصلا چرا یحیی توره رو فروختیم که حالا ماسکرانو رو بخریم؟ بابا این بازیکن رو الکی گنده ش کردن ، من که هر وقت بازی لیورپول و آرژانتین رو دیدم ماسکرانو مشغول سوتی دادن بود حالا باید بشینیم و حسرت فروختن یحیی توره رو بخوریم سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۰۶)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
آخه ماسکرانو مگه عقلش کم شده بیاد بارسا نیمکت نشین بشه . یحیی توره به اون عظمت به خاطر بوسکتس (رفیق جون جونی گواردیولا) نیمکت نشین شد . توره نباید نیمکت نشین می بود و نمیتونست تحمل کنه چون بازی کلاسیکش قابل مقایسه با بوسکتس نبود . اینا فقط یه نیمکت نشین میخوان که اگه بوسکتس مصدوم شد یکی باشه . ماسکرانو هم اینو خوب میدونه پس عمرا بارسا نمیاد پیشنهاد به ماسکرانو واقعا مضحک بود
سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۰۲)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
خداییش اگه بتونه جای توره رو بگیره بد نیست... حالا باید ببینیم چی میشه !!!! زلاتان هم که رفتنیه خدا رو شـــــــــــــــــــــکر !!! فکر کنم 4شنبه آخرین روزهای حضورش باشه تا بره به میلام یا من سیتی سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۰۱)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
من بارها گفتم که ما به اون نیاز داریم شدید هم نیاز داریم چون توره رت بوسکت هم سطحش پایینه
سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۴۰)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
خرید خوبیه مسلما کسی به بازی هافبک دفاعی علاقه نداره ولی خیلی به دردمون میخوره
سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۲۸)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
جای توره رو که نمی تونه بگیره .من کلا از بازیش خوشم نمیاد .ولی بالاخره برای تقویت تیم به درد می خوره.
سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۱۹)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
يعني ميتونه جاي توره رو بگيره؟! اصلا بارسا تو فروش توره اشتباه كرد! حالا خدا كنه اين به كار بارسا بخوره كه البته بعيد مي دونم!(با عرض پوزش) ولي فكر كنم داشتن 1 هافبك دفاعي بهتر از نداشتنشه! كاش خريده خوبي باشه!و البته ايبرا هم فروخته نشه! سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۱۲)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
خدا کنه بیاد بارسا اما اینا همش شایعس ... این سایت اسپورت از سایته گلم خالی بندتره !!!
سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۱۲)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
منم زیاد از بازیش خوشم نمیاد...
سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۰۲)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
به نظر من بارسا نباید یحیی توره رو میفروخت .یحیی بازی اخر لیگ در غیاب زاوی استثنایی بازی کرد. در طول فصل هم عالی بود. به نظر من ماسکرانو به درد بارسا نمیخوره و میتونه یکی از خریدهای بد بارسا به حساب بیاید. ماسکرانو نه تو تیم باشگاهیش خوب بازی کرده ونه تو تیم ملی به عنوان کابیتان و بازیکن مورد علاقه مارادونا. ولی اگه این خرید طبق نظر گواردیولا باشه و نه سیاست های باشگاه- میشه بهش امیدوار بود-و باید به نظر پپ احترام گذاشت. سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۳:۵۶)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
از سبک بازیش خوشم نمیاد بیشتر مثل 1 هافبک تخریبی تا 1 بازیساز (البته ببخشید جسارت کردم) سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۳:۴۹)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
ای بابا با این مدیر جدید ما باید سر هرچیزی چونه بزنیم که .....................خب اگه پپ قبولش داره تو باید به هر قیمتی شده بیاریش دیگه ..........فقط زود
سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۳:۴۲)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
ماسکرانو دیشب مقابل منچستر سیتی بازی نکرده چون گفته می خوام برم بارسلونا.
سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۳:۰۹)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
این جو دهی های لیورپوله
سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۳:۰۶)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
میتونه جانشین خوبی واسه یحیی باشه.بازیکن جنگنده ای هس. فقط دلم واسه گلب میسوزه.مث اینکه میخوان بعنوان قسمتی از قرارداد اونو بدن.اگه پپ نمیخواستش پس چرا خریدش.این بابا داشت تو آرسنال بازیشو میکرد.باهاش خوب برخورد نشد... سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۲:۵۷)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
واقعا بازیکن خوب- سریع- محکم و جنگنده ایه. خیلی بهتر از بوسکتس و بسیار مناسب برای بارسا. وقتی مسی اونو خواسته یعنی دیگه خودتون بدونید کیه. یه چیز جالب: قیافه ی راسل مابین ماکسی رودریگز و ماسکرانو است
سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۲:۴۸)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
ای بابا پوشو بیا دیگه.......... میخوان گلب و مفت بخرن بگم چی نشن این انگلیسی ها... سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۲:۳۹)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
وجود یه هافبک دیگه ضروری اما راسل میخواد ایبرا رو بفروشه و میدونه اگه این کار رو کنه برای جلوگیری از اعتراض هواداران باید یه خرید انجام بده و گرنه با این شناختی که ما از راسل داریم این کارا ازش بعیده اخرشم همه چیز و میندازه گردن لاپورتا
سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۲:۳۲)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
بعد از فروختن یحیی توره به یه هافبک دفاعی مطمئن نیاز داریم که ماسکرانو میتونه گزینه خوبی باشه و با بازیهایی که تو لیورپول و آرژانتین انجام داده میتونه تو ترکیب بارسا جا بگیره و تو بازیهای حساس نقطه اتکای تیم باشه.
سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۲:۳۰)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
نقل قول عمر این بازیکن آرژانتینی در انگلیس به سر آمده و وی آینده خود را در نیوکمپ میبیند. تیمی که همیشه یک پیروز است و فاقد یک هافبک دفاعی خوب است.100% درسته... سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۲:۲۶)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
سلام راستش ماسکرانو بازیکن خوبیه ولی نظر شخصیه من اینه که به درد سبک بازی بارسا نمیخوره استفاده از همهون بازیکن جوانان بارسا که اسمش رو بالا آورده بود بهتره چون من بازی های روکه برای تیم ملی زیر 19سال انجام داد رو دیدم عالی بود به امید موفقیت بارسلونا ان شا اله یا حق ...................
سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۲:۱۰)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
منم پيشاپيش انتقال ماسكرانو به تيم محبوبمون را تبريك مي گم. حضورش نقطه قوته تيمه. اميدوارم هر چه سريعتر اين قضيه نهايي شه. سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۱:۴۸)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
با فروش یحیی توره ما به یه هافبک دفاعی خوب نیاز داریم! بوسکتس خیلی خوب شد ولی هنوز واسه همه بازیها مخصوصا خیلی مهم گزینه کاملا مطمئنی نیست. بعد فابرگاس که نذاشتن به بارسا بیاد به نظر من بهترین گزینه ماسکرونا هست خوبیش اینه که یه آرژانتینیه دیگه میآد بارسا هر چند هر کی بیاد یحیی توره نمیشه ولی از هیچی که بهتره ! سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۱:۴۸)
|
پاسخ به: پرسش روز: ماسکرانو | ||
---|---|---|
نقل قول ماسکرانو بسیار به این پازل نزدیک است...ایشالله یه تیکه از این پازل میشه... در باشگاه بارسلونا برای همه ی بازیکنای خوب بازه. قدمش رو چشم ما هوادارا... سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۱:۴۳)
|