به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»مصاحبه
فرستنده مه لقا صدوقی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۲۳:۰۶) (۱,۲۷۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مه لقا صدوقی / FCBarcelona.ir


در یک کنفرانس مطبوعاتی - روز چهارشنبه در نیوکمپ - اندونی زوبی زارتا، مدیر ورزشی باشگاه و جوزپ مارتی بارتومئو، معاون اول مدیر عامل در بخش ورزش، پیرامون طیف وسیعی از مسائل فوتبال صحبت کردند.

با توجه به پایان نقل و انتقالات تابستانی، این 2 عنصر کلیدی باشگاه، روز چهارشنبه، به مدت 1 ساعت و نیم، با خبرنگاران صحبت کردند.


ازجمله این مسائل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: سازمان دهی مجدد فوتبال حرفه‌ای و نوجوانان، حوزه‌هایی که تحت سرپرستی زوبی زارتا و گیلرمو آمور هستند، انتقال بازیکنان ورودی و خروجی و تمدید قرارداد مربیان و بازیکن ملی‌پوش اهل مالی، سیدو کیتا.

ترکیب متعادل

«بارسا تیمی است که همیشه به دنبال پیروزی است. به لحاظ تاریخی، این همیشه راه ما بوده و در حال حاضر نیز هست. مهم نیست که تیم اول، 19 بازیکن دارد. بازیکنان بارسا ب توانایی بازی در تیم اول را دارند، بسیاری از این جوانان پیشنهادات فراوانی از سوی تیم ملی اسپانیا و باشگاه‌های بزرگ اروپا دارند.»

«تیم ما متعادل است. ما به بازیکنان خودمان و نقل و انتقالات توجه می‌کنیم؛ اما فشاری برای ورود بازیکنان ذخیره به تیم اصلی و یا خرید جدید در نقل و انتقالات زمستانی، وجود ندارد.»

تیم ذخیره

«هدف ما، عرضه بازیکنان به تیم اول و در عین حال، حفظ موقعیت آنان در تیم دوم است. با توجه به سن جوانان بارسا ب، برای آنها بهتر است که به منظور پیشرفت سطح فوتبالشان، در تیم دوم بازی کنند.»

بازیکنان قرضی

باشگاه‌هایی که 5 بازیکن بارسا را به طور قرضی در اختیار دارند، می‌توانند انتقال این 5 بازیکن را دائمی کنند. در رابطه با حقوق بازیکنان، سانتوس و ختافه موافقت کرده‌اند که 100% دستمزد ویکتور سانچز و کیریسون را پرداخت کنند؛ ریسینگ 85% (برای هنریکه)، سویا 90% (برای مارتین کاسرس) و بیرمنگام سیتی 75%(برای گلب) باید پرداخت کنند که البته به شرایط بستگی دارد.

قرارداد دقیقه آخری وجود ندارد.

«تلاشی برای خرید یک فوروارد نمی‌کنیم. تعدادی پیشنهاد شده‌اند؛ اما ما تمایلی نشان ندادیم.»

تور تابستانی

«هیئت مدیره جدید، نتایج مثبت و منفی تور آسیایی اخیر را مورد بررسی قرار داده است. این برنامه‌ها را ادامه می‌دهیم؛ اما باید ببینیم که به چه نحوی آنها را اجرا کنیم.»

تمدید قرارداد گواردیولا

«گواردیولا می‌داند که اگر خودش بخواهد، می‌تواند یک فصل دیگر اینجا بماند و قراردادش را تمدید کند .هنوز برای صحبت درباره این مسئله خیلی زود است.»

سسک و آرسنال

«باشگاه و بازیکنان، تا حد توانشان تلاش کردند. پیشنهاد دوم ما 40 میلیون یورو بود. از لحظه‌ای که آرسنال اعلام کرد، قصد مذاکره ندارد، ما به نظرشان احترام گذاشتیم.»

«ما دوست داشتیم که با او به توافق برسیم؛ اما قادر به مذاکره نبودیم. این یک شکست نبود؛ فقط نشدنی بود.»

«به لطف این مذاکرات، رابطه با آرسنال از سر گرفته شده است.»

کاهش 5 درصدی حقوق اعضای تیم

«حقوق کامل اعضای تیم، 5% کاهش یافته است. در اصل ما به دنبال این نبودیم؛ اما می‌خواهیم بازیکنان تیم ما، به دنبال رقابت باشند.»

مذاکرات قرارداد آلوز

«ما به آلوز پیشنهاد دادیم که قرادادش را تمدید کند و به زودی نیز با او مذاکره خواهیم کرد. ما می‌خواهیم که او اینجا بماند و این یکی از اهداف ما در 3 ماه اینده است.»

خروج ایبراهیموویچ

آندونی زوبی زارتا، درباره جزئیات خروج مهاجم سوئی، زلاتان ایبراهیموویچ بیشتر توضیح داد: «پپ و زلاتان در اولین روز جلسه تمرین، نوزدهم جولای، با هم گفتگو کردند. پس از آن، مدیر برنامه‌های او، درخواست کرد که با هیئت مدیره جلسه‌ای داشته باشد. من با ایبرا و مربی به طور جداگانه ملاقات کردم. مربی گفت که این مسئله فوتبالی است و ایبرا قبول دارد که شرایط خوبی ندارد. به هیئت مدیره گفتم که باید شرایط بهتری برای هر دو طرف فراهم کنیم؛ در این شرایط، این بازیکن به طور طبیعی به کارش ادامه داد. گزینه‌ها این بودند: او می‌توانست بماند و یا برود. آنوقت بود که او پشنهادی از سوی میلان دریافت کرد.» با این حال زوبی زارتا تاکید کرد که: «این مشکلات ناشی از مسائل فوتبالی است.» بنا به گفته آقای بارتومئو: «از این شیوه حل مسائل خشنودیم. 60 میلیون صرفه جویی کردیم و 24 میلیون دریافت نمودیم.»

او اضافه کرد که حقوق و مالیات امسال را میلان پرداخت می‌کند. با این حال، باشگاه به تعهد قراردادی با مدیر برنامه‌های بازیکن، احترام می‌گذارد و 10% حقوق سالیانه او را پرداخت می‌کند.
ارزش: ۹.۰۰ (۳ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
zrm10
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»



سه‌شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۸۹ (۱۶:۲۹)
 
farid_barcelona
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
زنده باد کاتالونياي بزرگ
زنده باد بارسلوناي کبير



دوشنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۸۹ (۱۷:۴۶)
 
OnlyRivaldo99
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
خدا رو شکر که زلاتان به فوتبال بی روح ایتالیا بازگشت


شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۸۹ (۲۱:۵۳)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
ما که منتظره 6 جامیم



شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۸۹ (۱۶:۲۰)
 
farzadweisi
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
ایشالا بارسا و بارسایی همیشه موفق باشه...


شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۲۰)
 
call_of_catalan
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
نظرش در مورد جوانان خیلی خوبه و اگه به تیم جوانان اهمیت بیشتری بدن ما نیازی به بازیکنای تیمهای دیگه نداریم.
قرارداد آلوز هم باید هر چه سریعتر تمدید بشه.


شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۱۵)
 
alisarvandi
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
امسال خوک هارو داغونشون میکنیم



شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۰۱)
 
amin_meili
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
بچه ها دعا کنین که امسال برای 3 سال قهرمان بشیم..پوزه مترجم زده میشه


شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۸۹ (۱۲:۲۵)
 
leo.taha
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»

doost daram emsalam be khooka 6 ta bezanim
khayly doost daram guardiola aghaye shas ro zaye kone

zende baad barcelonaye kabir
en bien o en mal nos encanta
barcelona
dar khuby va ya bady kenare bashgaheman hastim
ama na faghat ye bashgah


شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۸۹ (۵:۰۶)
 
mehdi.ser
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
نقل قول
باشگاه هایی که 5 بازیکن بارسا را به طور قرضی در اختیار دارند، می توانند انتقال این 5 بازیکن را دائمی کنند. در رابطه با حقوق بازیکنان، سانتوس و ختافه موافقت کرده اند که 100% دستمزد ویکتور سانچز و کیریسون را پرداخت کنند؛ ریسینگ 85% (برای هنریکه)، سویا 90% (برای مارتین کاسرس) و بیرمنگام سیتی 75%(برای گلب) باید پرداخت کنند که البته به شرایط بستگی دارد.

میدونید فلسفه بازیکنای قرضی بارسا مثل چی می مونه؟!
مثل این می مونه که شما یه اتومبیل گرون قیمت میخرید،بعد اون رو میدین دوستتون و می گید:این امسال دست تو باشه،همه خرج و مخارجش هم با خودت تا برام آب بندی بشه!!آخر سال که میرین ماشینو تحویل بگیرین،فکرش رو که میکنید،می بینید همچین بدردتون هم نمی خوره،اونوقت به دوستتون می گین:اگه 10-20 درصد پولش رو بدی اتومبیل رو میدم برا خودت!!
منظورم رو گرفتین که؟!!
حالا اینجا رو داشته باشید درباره زلاتان
نقل قول
او اضافه کرد که حقوق و مالیات امسال را میلان پرداخت می کند. با این حال، باشگاه به تعهد قراردادی با مدیر برنامه های بازیکن، احترام می گذارد و 10% حقوق سالیانه او را پرداخت می کند.

کاشف به عمل اومد که بارسا داره به دلالی پول مفت میده که اون توهینها رو به پپ کرده!ببینید:
نقل قول
سایت گل – هنگامی که زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم میلان فصل گذشته از اینتر به بارسلونا پیوست، مینو رایولا، مدیر برنامه‌های او قراردادی شخصی با خوان لاپورتا، رییس وقت باشگاه بارسا امضا کرد.طبق قوانین فیفا، رایولا می‌توانست حداکثر 10 درصد از حقوق سالانه زلاتان را به خود اختصاص دهد و طبق قرارداد، او تمامی 10 درصد را دریافت می‌کند. به این ترتیب رایولا قراردادی پنج‌ساله امضا کرد که طبق آن در مجموع 6 میلیون یورو از بارسلونا می‌گیرد.به نوشته روزنامه مارکا این قرارداد برای تمامی پنج سال قرارداد زلاتان با بارسا بسته شده و تنها در صورتی که زلاتان قراردادش با بارسا را یک‌طرفه فسخ کند دستمزد رایولا قطع خواهد شد.به این ترتیب، بارسا پس از آن که مبالغ هنگفتی صرف خرید و پرداخت دستمزد مهاجم جداشده‌اش کرد، حالا باید تا چهار سال به مدیر برنامه‌های او هم حقوق بدهد.

منظورشون از تعهدات این بود......!متأسفم


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۹:۳۸)
 
مازیار
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»



جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۹:۱۱)
 
mehdi.ser
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
بنظر من اعضای هیأت مدیره توی این مصاحبه به مسائل مهمی پرداختن که قابل تأمل هست:
نقل قول
مهم نیست که تیم اول، 19 بازیکن دارد. بازیکنان بارسا ب توانایی بازی در تیم اول را دارند، بسیاری از این جوانان پیشنهادات فراوانی از سوی تیم ملی اسپانیا و باشگاه های بزرگ اروپا دارند.»
من از اینکه می بینم هیأت مدیره جدید اینقدر به جوونهای بارسا اعتقاد دارن و تو فصل نقل و انتقالات هم زیاد شلوغ بازی!در نیاوردن خیلی خوشحالم،این باعث افزایش روحیه جوونها و استعدادهای بارسا میشه،فقط نکته ای که هست اینه که قراردادهاشون بگونه ای تمدید بشه که از بارسا نرن یا تیمهای دیگه اونها رو ندزدن!مثل سسک و پیکه که بارسا ناچار بشه برا برگردوندنشون هزینه دوباره کنه....
نقل قول
باشگاه هایی که 5 بازیکن بارسا را به طور قرضی در اختیار دارند، می توانند انتقال این 5 بازیکن را دائمی کنند.

این حرف یعنی اینکه بارسا اونها رو نمیخواد و خرید اونها از اول اشتباه بوده!هرچند که درباره اونها قبلا هم نوشتم ولی یه بار دیگه-به این امید که اشتباهات بارسا تو نقل و انتقالات تکرار نشه-بررسی کنیم:
1-کئیرسون :مهاجمی که فصل پیش قبل از زلاتان خریده شد و گفتن 14 میلیون هم هزینه داشته!فصل اخیر اول قرضی تو بنفیکا بازیکن ذخیره بوده و یکباره وسط فصل سر از فیورنتینا در آورد! و مثلا قرار بود تا2011 هم در فیورنتینا قرضی بازی کنه اما نمیدونم چرا اون رو تابستون پس فرستادن!!حالا هم رفته سانتوس و باشگاه میگه اونو نمیخواد.و این شاهکار استعداد یابهای بارساست....!
2-هلب:همون فصلی اومد که بارسا کیتا رو هم خرید و گمانم 15،16 میلیون هم برا بارسا آب خورد!و من همیشه از خودم میپرسیدم که بارسا کیتا و هلب رو همزمان میخواد چکار؟!نتیجه این شد که با بارسا نساخت و از این تیم به اون تیم... ! میگن لیورپول میخواسته اون رو بعنوان بخشی از قرارداد ماسچرانو با مبلغ 1.5 میلیون بخره...!
3-هنریکه و کاسرس که همزمان اومدند(دقت کنید این بازیکنهایی که در بالا گفتم همزمان با یه بازیکن هم پست خودشون خریداری شدن!) و فکر کنم روی هم 25 میلیون ناقابل! هزینه داشتن(همون قیمتی که بارسا روی چیگرینسکی گذاشت و بعد هم اون رو پس فرستاد!)و اینها هم شاهکارهای دیگر (مثلا)استعدادیابهای(گمونم ایرانی الاصل!)بارساست.هنریکه از وقتی اومد یه بازی هم برا بارسا نکرده که اصلا ببینن بدرد بارسا میخوره یا نه و این فصل سومی هست که قرضی میره،کاسرس هم که دومین فصلی هست که قرضی میره(شاید بهتر بود این فصل بارسا اونها رو نگه میداشت و بعد آخر فصل میفروخت،به خصوص با رفتن مارکز،توره و چیگرینسکی، و مثلا اگر آلوز مصدوم بشه -غیر از پویول بیچاره که باید جور آلوز رو هم بکشه-کی باید جاشو پر کنه؟!فصل قبل بازی با اتلتیکو که یادتون نرفته؟)
4- زلاتان که دیگه همه در جریان هستن،بودنش یه درد بود و نبودنش شده یه درد بدتر!بارسا اون رو این فصل قرضی داده به میلان تا بعد با 24 میلیون قراردادش قطعی بشه و آقای بارتومئو ساده لوح!هم فرمودن:بارسا با این کار 60 میلیون صرفه جویی کرده!
و خلاصه اینها پولهایی بودن که زمان ریاست لاپورتا(با وجود همه حقی که بر گردن بارسا داره)دور ریخته شد و من نمیدونم بارسا با خریدن و قرض دادن و در نهایت گذشتن از خیر بازیکن چه سودی میبره؟!و امیدوارم هیأت مدیره جدید چنین خریدهایی نکنن که بعدا باعث حسرت برا هوادارا بشه.چی میشد اگه به جای این ریخت و پاشها این پولها رو صرف جوانهای با استعداد و گسترش مدرسه فوتبال بارسا میکردن یا اصلا خرید منطقی انجام میدادن،با یه حساب سرانگشتی می بینم بارسا 120-100 میلیون رو دور ریخته! حیف شد.خیلی هم حیف شد.......
اما در مورد سسک:
نقل قول
«باشگاه و بازیکنان، تا حد توانشان تلاش کردند. پیشنهاد دوم ما 40 میلیون یورو بود. از لحظه ای که آرسنال اعلام کرد، قصد مذاکره ندارد، ما به نظرشان احترام گذاشتیم.»

بنظر من بارسا دیگه داشت برای سسک خودش رو خراب میکرد و سسک هم یا لوس شده بود یا اینکه جلوی آرسنال رودربایستی داشت!اگه میخواست بیاد با کله میومد!مثل ماسکرانو که برای اومدن به بارسا اردوی لیورپول رو ترک کرد و اونها رو وادار به فروشش نمود؛به هر حال پیشنهاد 40 میلیونی برای سسک کافیه نه بیشتر سال دیگه هم همین پیشنهاد رو بدن،اومد،اومد، نیومد هم به جهنم!!خودمون تولیدی بازیکن داریم.....!
ببخشید که سرتون رو درد آوردم


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۳۰)
 
niloo_messi
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
نقل قول
«ما به آلوز پیشنهاد دادیم که قرادادش را تمدید کند و به زودی نیز با او مذاکره خواهیم کرد. ما می خواهیم که او اینجا بماند و این یکی از اهداف ما در 3 ماه اینده است.»

100% ما دوست داریم الوز بمونه واقعا" تکه،لنگه نداره

پپ عزیزم که ایشالا میمونه

بسه دیگه چقدر از این زلاتان میگن اخه
امیدوارم همین طور که گفتن سر زلاتان سود کرده باشیم


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۱۹)
 
مازیار
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»



جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۰۸)
 
saraj
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
همین که پپ تمدید کنه خودش از صدتا خبر خوش دیگه بهتره!!!!!!!!!!!!!!1

من از وقتی که بارسا رو دیدم پپ مربی بوده دوست دارم باشه!!


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۰۶)
 
lionel.buffon66
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»



جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۰۰)
 
omid.barca
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
تمدید قرار داد گواردیولا مهمتره.البته اگه خودش بخواد.گواردیولا خودش قراردادشو طولانی مدت تمدید نکرد.امید وارم پپ تا ابد در بارسا بمونه خودشم بارسارو دوست داره کاتالانیه وروزی کاپیتان بارسا بوده.البته اگر به پرو پاش نپیچن من مطمعنم تمدید میکنه.زنده باد پپ


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۴۷)
 
Barca4Life
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
از همه مهمتر تمدید قرارداد دنی الوز هست امیدوارم سریعتر انجام بشه


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۳۲)
 
farzadweisi
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»



جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۳:۵۱)
 
*mojgan
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»



جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۲:۲۸)
 
bar.s.lona
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
نقل قول
«ما به آلوز پیشنهاد دادیم که قرادادش را تمدید کند و به زودی نیز با او مذاکره خواهیم کرد. ما می خواهیم که او اینجا بماند و این یکی از اهداف ما در 3 ماه اینده است.»

امیدوارم که انجام بشه.


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۲:۲۳)
 
ßΞђſǿцŽ
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
نقل قول
60 میلیون صرفه جویی کردیم و 24 میلیون دریافت نمودیم.»


پس تو قضیه ی زلاتان ضرر نکردیم ... سودم کردیم !!!



جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۲:۰۷)
 
Sami_Messi
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
زنده باد بارسلونای کبیر


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۱:۳۱)
 
wanted158
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
دم همتون گرم .


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۱:۲۳)
 
pouya.noucamp
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
در مورد فابرگاس که کوتاهی شکل گرفت.
امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم.
بارسا بارسا بااااااااااااااااااااااااااااارسا


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۹:۴۵)
 
بارررسا
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
نقل قول
کاهش 5 درصدی حقوق اعضای تیم «حقوق کامل اعضای تیم، 5% کاهش یافته است. در اصل ما به دنبال این نبودیم؛ اما می خواهیم بازیکنان تیم ما، به دنبال رقابت باشند.»

این مسله بو داره آخه مسخرس که حس رقابت ایجاد بشه


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۸:۳۵)
 
F.C.Barcelona.sb
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
بابا!زلاتلن بی تقصیره اخه چرابهش توهین می کنید؟کم گل زده قدشم خدادایه دیگه اونوهی نکوبیدسرش


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۵:۳۳)
 
Dark_Rider
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
تو این که شکی نیست


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۳:۵۴)
 
Elnino/v
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
از الان هر چی جامه درو کردیم...ما تیم قهرمان هستیم


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۳:۵۴)
 
MES.QUE.UN.CLUB
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
پس چی فکر کردی؛تیم قهرمان 6گانه...


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۳:۲۶)
 
farzadweisi
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»



جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۳:۲۶)
 
hamedmessi
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
امیدوارم به یاری خداوند بزرگ قرارداد دنیل الوز عزیزم زود تمدید بشه خیلی بهش نیاز داریم اون باید به امید خداوند بزرگ هر چه زود تر طولانی مدت تمدید کنه خدایا خودت کمک کن امیدوارم به یاری خداوند بزرگ تیممون بارسلونای کبیر این فصل هم قهرمان 6 جام بشیم باید همه بازی ها رو ببریم امیدوارم با بازی های زیبا و تماشاگر پسندانه حریفان رو مثل همیشه شکست بدیم پپ عزیزم هم امیدوارم زود تر تمدید کنه امیدوارم یک قرارداد طولانی مدت ببنده و امیدوارم هیچ کس از بارسلونای عزیزمون جدا نشه ما الان خدارو شکر مثل همیشه فصل رو عالی شروع کردیم باید این روند ادامه داشته باشه باید همه جام ها رو بگیریم باید همه رکورد ها رو بشکونیم امیدوارم کادر فنی جدیدمون کار ها رو به خوبی جلو ببرند درست تا الان که خدارو شکر عالی کار ها انجام شده
به امید خداوند بزرگ تیممون بارسلونای کبیر این فصل هم قهرمان 6 جام است
زنده باد بارسلونا زنده باد گواردیولا زنده باد کاتالونیا


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۲:۳۱)
 
Hero.Sniper
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
امیدوارم که با این تیم بتونیم قهرمان بشیم
نمیخوام موج منفی بدم ولی زمانی که بازکنان برایه بازی ملی میرن تیم ما با کمبود جدی بازیکنان کلیدی مواجه میشه فقط تو هر بار 10 تا بازیکن به رده هایه مختلف اسپانیا از تیم اولمون میدیم


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱:۵۸)
 
omid.barca
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
به امید خدا بارسا امسال قهرمانه



جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱:۴۸)
 
Alireza_i99000
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
انشاا... که هر چه زود تر با آلوز به توافق برسند .


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱:۴۲)
 
tiesto<3cruyff
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
چرا پنج درصد از حقوق تيم كم شده يعني چي كه رقابت ايجاد كنند


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۰:۲۳)
 
SinaBarca
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
نقل قول
مذاکرات قرارداد آلوز


امیدوارم که هر چه زودتر مسئولان بارسا قرارداد آلوز را برای مدت طولانی تری تمدید کنند و تا سال ها دانیل آلوز در بارسا بماند چون که آلوز در حال حاضر بهترین دفاع راست دنیا است .

به امید حضور طولانی مدت آلوز در بارسا


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۲۳:۵۱)
 
ventura
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
در این که بارسا قهرمانه که شکی نیست
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۲۳:۴۶)
 
xavisam
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
این اقا چیز جدیدی نداره بگه


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۲۳:۴۴)
 
prsam
پاسخ به: زوبی: «ما تیم قهرمانی داریم.»
کی بحث زلات تموم می شه خدا می دونه


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۲۳:۲۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۶ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!