به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسا - بنفیکاآبی و اناری‌ها
فرستنده نیلوفر منصور در تاريخ شنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۸۴ (۱۶:۳۳) (۱,۱۰۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : سایت رسمی باشگاه
مترجم: نیلوفر منصور / FCBarcelona.ir


بعد از این که مشخص شد که اف. سی. بارسلونا باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بنفیکا برود، ویکتور والدس، ادمیلسون و اوزه بیو سکریستان این قرعه را تجزیه و تحلیل کردند.

ادمیلسون اعتقاد دارد که در این مرحله از رقابت‌ها، هیچ تیمی ضعیف نیست و عقیده دارد که رویارویی با تیم رونالد کومان سخت است. اما مرد برزیلی بارسا به همراه والدس و اوزه بیو، همگی از اینکه بازی برگشت در خانه است به عنوان یک عامل تعیین کننده و با رضایت یاد کردند.


ویکتور والدس

«بنفیکا تیم قدرتمندی است. آنها شایسته رسیدن به این مرحله بودند و استحقاق پیروزی در مقابل لیورپول را داشتند. بازی آسانی را در پیش رو نخواهیم داشت زیرا آنها قوی و ماهر هستند. آنها در دور قبل گلی دریافت نکرده‌اند و هر دو بازی دور رفت را برده‌اند.»

«این که بازی برگشت ما در خانه است بسیار مهم است. این موضوع در صورت رسیدن ما به مرحله نیمه نهایی نیز دارای اهمیت بسیاری است. ما قبلا اهمیت این موضوع را در بازی مقابل چلسی دریافتیم. این موضوع همیشه در بازیهای حذفی مهم است.»
«امسال، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، تیم‌های بزرگی حضور دارند.»
«این بازی نیز مانند بازی ما مقابل چلسی بسیار هیجان انگیز خواهد بود، با این که تیم بنفیکا شهرت و آوازه چلسی را ندارد. امیدوارم که هواداران ما این بار نیز همان قدر خوب باشند.»
«کومان بازیکنی سمبلیک برای باشگاه بود. او مربی‌ای خوب و همچنین انسانی بسیار خوب است. کسی که تا کنون فصل خوبی را با بنفیکا سپری کرده است.»
«در تیم ما همه هوشیار هستند. بازیکنانی مانند دکو، که قبلا برنده لیگ قهرمانان بوده‌اند، به خوبی می‌دانند که گذشتن از این مرحله در اولویت قرار دارد. اما ما باید بازی به بازی پیش برویم.»

خوزه ادمیلسون

«ما از این که توانسته‌ایم از مرحله اول حذفی بگذریم و همچنین از اینکه بازیهای دوم خود را در خانه انجام خواهیم داد خوشحال هستیم. انجام بازیهای برگشت هم در مرحله یک چهارم نهایی و هم در مرحله نیمه نهایی در خانه بسیار مهم است زیرا ما در این جا، از حمایت هواداران خود برخوردار هستیم.»
«این که ما در بازی اول قوی باشیم نیز مهم است، همان طور که در لندن بودیم. تا با دست پر به خانه بازگردیم.»


«لیون امسال هم در لیگ قهرمانان و هم در لیگ فرانسه فصل خوبی را سپری کرده است. من دوست دارم که در مقابل بعضی از هم‌تیمی‌های سابقم بازی کنم.»
«از این به بعد، هیچ تیمی ضعیف نیست. همه بازیها سخت خواهند بود.»
«میلان در سه فصل اخیر یا در نیمه نهایی و یا در فینال حضور داشته است. ما باید درصورت رویارویی با یووه یا میلان طرز فکر همیشگی خود را داشته باشیم تا به جنگیدن برای بدست آوردن پیروزی‌های مختلف در طول سالهایی که در بارسا با هم هستیم ادامه دهیم.»
«هر کسی که قرار است به جای کارلس پویول یا لیو مسی بازی کند خوب کار خواهد کرد و به پیروزی ما کمک میکند. مهم‌ترین مساله این است که متمرکز باقی بمانیم و اجازه ندهیم که عوامل بیرونی بر آماده‌سازی ما برای این بازی تاثیر گذار باشند.»

اوزه بیو سکریستان

«همه ما در باره امکان پیروزی در این مرحله هیجان زده هستیم. ما باید کاملا برای پیروزی در این دو بازی متمرکز شویم. هنوز راه زیادی تا رسیدن به مرحله نیمه نهایی مانده است.»
«بنظر می‌آید که بنفیکا قرعه خوبی برای ما باشد. اما سرمایه اصلی ما مقابل تیم چلسی، روحیه قوی بازیکنان و حمایت هوادارانمان بود.»
«انجام دومین بازی در خانه برای ما نکته‌ای مثبت است. این که شما بتوانید نتیجه لازم را در برابر دیدگان هوادارانتان بگیرید، یک مزیت است.»
«من ارزش و احترام فوق‌العاده‌ای برای رونالد کومان قائل هستم و از این که می‌توانم او را دوباره در اینجا ببینم خوشحال هستم. اگر چه، ما می‌خواهیم که تیم او را شکست دهیم.»

اکنون لیگ بر همه چیز ارجحیت دارد.

هنگامی که تمرکز همه بر لیگ قهرمانان بود، ویکتور والدس و ادمیلسون یاد آوری کردند که اکنون تیم باید بر سه بازی آتی در لیگ قبل از مصاف با بنفیکا تمرکز کند.

ویکتور والدس

«بازی ما در مقابل اوساسونا بسیار مهم است و ما باید به این بازی فکر کنیم. سه بازی بعدی برای ما حیاتی هستند و این که ما 9 امتیاز این 3 بازی را بگیریم بسیار مهم است.»
«والنسیا و رئال مادرید؟ تساوی نتیجه خوبی برای ماست و در صورتی که ما بتوانیم در پامپلونا پیروز میدان باشیم، بهتر نیز خواهد بود.»

خوزه ادمیلسون

«اوساسونا در خط حمله و هافبک دارای بازیکنان خوبی است و کمی شبیه به چلسی بازی می‌کند. آنها همچنین مهاجم‌های خوبی نیز دارند. در حال حاضر، همه هنوز کمی به لیگ قهرمانان فکر می‌کنند، اما فردا ما صد در صد حواس خود را روی بازی بعدی خود در لیگ متمرکز می‌کنیم.»
«ما دو بازی خارج از خانه و یک بازی خانگی پیش رو داریم. ما به خود مطمئن هستیم اما نمی‌توانیم آسوده خاطر باشیم. ما تا وقتی که جام را بالای سر ببریم به کار و تلاش خود ادامه خواهیم کرد.»
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: بارسا - بنفیکا
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


سه‌شنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۲ (۱۶:۱۶)
 
raminpanahi
پاسخ به: بارسا - بنفیکا
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ (۲۰:۲۷)
 
kingamir
پاسخ به: بارسا - بنفیکا
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۱ (۳:۵۵)
 
Lionel.Messi.10
پاسخ به: بارسا - بنفیکا
زنده باد بارسلونا ...


پنج‌شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۰ (۲۳:۴۵)
 
David.Villa.sanchez
پاسخ به: بارسا - بنفیکا
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۰ (۱۹:۵۳)
 
heroes
پاسخ به: بارسا - بنفیکا



شنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۰ (۲:۴۸)
 
meysammessi11
پاسخ به: بارسا - بنفیکا
میبریم


سه‌شنبه، ۲۸ تیر ۱۳۹۰ (۱۰:۱۸)
 
harry1
پاسخ به: بارسا - بنفیکا
fofe barca fofe catalonia


شنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ (۲۱:۳۱)
 
fcbarca2010
پاسخ به: بارسا - بنفیکا
Visca Barca




یکشنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۲:۵۱)
 
farzadweisi
پاسخ به: بارسا - بنفیکا



شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۴۱)
 
farzadweisi
پاسخ به: بارسا - بنفیکا
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:


دوشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۴۱)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: بارسا - بنفیکا
4444444444444444444444444444444444444444444444444


دوشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۶:۰۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بارسا - بنفیکا
میبریم


شنبه، ۳ بهمن ۱۳۸۸ (۱۴:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۳۶ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۳۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!