به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گواردیولا تحت تاثیر هرکولس قرار گرفت.مصاحبه
فرستنده مه لقا صدوقی در تاريخ شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۸۹ (۱۸:۵۴) (۱,۴۳۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مه لقا صدوقی / FCBarcelona.ir


گواردیولا، هرکولس، حریف این هفته بارسا را بسیار تحسین کرد و معتقد است که نباید آنها را دست کم گرفت؛ چراکه تیم‌های تازه راه یافته به لیگ، شور و اشتیاق بسیاری دارند.

مربی اف سی بارسلونا معتقد است، تیم استبان ویگو، از دیدار امشب در نیوکمپ ترسی ندارد. او گفت: «آنها متمرکز و سریع هستند و دوست دارند که در مقابل شما بازی کنند.


تیم‌هایی که از لیگ دسته دو می‌آیند، همیشه در چند بازی اول خود مشتاق هستند. می‌خواهم به آنها به خاطر بازگشت به بالاترین لیگ، بعد از گذشت چند سال تبریک بگویم. ویگو کار بزرگی انجام داد و آنها با فشار کم به اینجا می‌ایند و چیزی برای از دست دادن ندارند.
»

تیم خوب

«آنها تیم خوب و با تجربه‌ای دارند. اگر قصد ما پیروزی باشد، باید به خوبی بازی کنیم.» گواردیولا ادامه داد: «فکر می‌کنم این بازی قشنگی برای هواداران باشد، چراکه ما در بالاترین سطح رقابت می‌کنیم.»

هواداران باشگاه

گواردیولا با نگاه به تیم خود، خوشحال به نظر می‌رسید: «اگر همان راه گذشته را ادامه دهیم، پس به خوبی عمل خواهیم کرد. فکر می‌کنم هنوز هم هواداران از تماشای بازی ما لذت می‌برند.»

روحیه خوب

زمانی که کارلس پویول همراه کمپ تیم ملی اسپانیا بود، از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد؛ با این حال مربی بارسا معتقد است که او می‌تواند چند دقیقه‌ای در مقابل هرکولس بازی کند. گواردیولا توضیح داد: «او خوب بود و به خوبی تمرین کرد. همه بازیکنان به شرایط ایده آل بازگشته‌اند. هیچ چیزی برای نگرانی وجود دارد و روحیه تیم بالاست. بازیکنان همگی، به سختی تمرین کردند و مرا تحت تاثیر قرار دادند.»

بویان در حال پیشرفت

بویان اخیرا پیراهن شماره 9 را در اختیار گرفته و از او انتظار می‌رود که به پیشرفت خود ادامه دهد. مربی نیز از عملکرد او راضی است. گواردیولا گفت: «فکر می‌کنم او اکنون، نسبت به 2 سال گذشته بازیکن بهتری است. همچنین او 2 سال دیگر، نسبت به الان بازیکن بهتری خواهد بود. او هر روز کار می‌کند و ما نیز به او در راه بهتر شدن، کمک می‌کنیم. من به شخصه به او اطمینان زیادی دارم. بویان هنوز راه زیادی برای پیشرفت دارد و با منشی که دارد، به بالاترین سطح خواهد رسید.»

اقامت در هتل

گواردیولا در چندین مناسبت از بازیکنان خواسته که قبل از شروع بازی، زمانی را در کنار هم بگذرانند و دلیل آن را توضیح داد: «نمی خواهم که بازیکنان کسل شوند. هتل خسته کننده است و من ترجیح می‌دهم که بازیکنان وقت خود را در خانه و در کنار خانواده و دوستانشان صرف کنند؛ در این صورت وقتی به اینجا می‌ایند همگی سرحال هستند. من به آنها اعتماد دارم و آنها نیز خوب کار می‌کنند.»

سیاست امضا قرارداد

بعد از اینکه در تابستان امسال، چندین بازیکن باشگاه را ترک کردند، گواردیولا به ریسک خود را در بازار نقل و انتقالات اعتراف کرد. او توضیح داد: «در آخر این بازیکنان هستند که از نظر مربیان خوبند. من می‌پذیرم که سابقه خوبی در نقل و انتقالات ندارم. می‌پذیرم که اشتباه کردم و عملکرد خوبی نداشتم؛ اما من برای بازیکنانی تلاش می‌کنم که به اندازه کافی خوبی هستند. اگر آنها 20 بازی متوالی را به روش ما بازی کنند، به کار خود ادامه خواهند داد؛ اما تنها 11 بازیکن می‌توانند بازی کنند. با تداوم و اعتماد به نفس، آنها همگی خوب بودند.»

وای بر ایبراهیموویچ

جوزپ گواردیولا، تلاش خود را برای بهتر ساختن زلاتان ایبراهیموویچ در اف سی بارسلونا، منعکس کرد. مربی گفت: «ایبراهیموویچ باید بداند که من دیگر نمی‌دانستم چه کار دیگری باید انجام دهم. او هشت سال است که یک بازیکن حرفه‌ای است و من 2 سال است که مربی شده‌ام. می‌خواهم از او به خاطر تلاش و کار‌هایی که انجام داد و تصمیماتی که در طول این مدتی که با ما بود گرفت، تشکر کنم. من متوجه شدم که او از کار کردن با من راحت نیست. اما تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که از اینکه مربی ایبرا بودم خوشحالم و از او چیز‌های زیادی یاد گرفتم!»

گواردیولا در نقش یک مربی، اضافه کرد: «بارسا از بازیکنان بزرگ، با استعداد‌های فوق‌العاده تشکیل شده است. وظیفه من تغییر شخصیت نیست؛ در عوض باید بهترین‌ها را برای بازیکنان ایجاد کنم. امیدوارم ایبراهیموویچ در تیم جدیدش موفق باشد، به بازیکن مهمی تبدیل شود و به فینال لیگ قهرمانان که رویای اوست، راه پیدا کند. و در آخر به هر چیزی که ما نمی‌توانستیم به او بدهیم، دست پیدا کند.»
ارزش: ۹.۰۰ (۳ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: گواردیولا تحت تاثیر هرکولس قرار گرفت.



یکشنبه، ۴ مهر ۱۳۸۹ (۱۶:۳۰)
 
Sami_Messi
پاسخ به: گواردیولا تحت تاثیر هرکولس قرار گرفت.
عشق است بهترین مربی دنیا پپ گواردیولا


پنج‌شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۸۹ (۱۰:۵۸)
 
amin_meili
پاسخ به: گواردیولا تحت تاثیر هرکولس قرار گرفت.
گواردیولا هیچ تیمی رو دست کم نمیگیره.متاسفانه بازیکنای تیم ممکنه دست کم بگیرن تیم حریف رو.البته یه چیز دیگه هم هست که بارسا در لا لیگا با 19 تیم میجنگه اما رئال فقط با یه تیم میجنگه


پنج‌شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۸۹ (۸:۵۸)
 
saeed0012
پاسخ به: گواردیولا تحت تاثیر هرکولس قرار گرفت.
دمت گرم پپ

دوست دارم پپ

عاشتم پپ


دوشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۳:۴۸)
 
zrm10
پاسخ به: گواردیولا تحت تاثیر هرکولس قرار گرفت.
ايول تو دنيا تكي پپ عزيز



دوشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۳:۰۶)
 
farzadweisi
پاسخ به: گواردیولا تحت تاثیر هرکولس قرار گرفت.
بین همه تیمهای دنیا عشق است بارسلونا


دوشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۲:۳۱)
 
mehdi.ser
پاسخ به: گواردیولا تحت تاثیر هرکولس قرار گرفت.
پپ تحت تاّ ثیر هرکولس قرار گرفت و ما تحت تاّ ثیر پپ....!
نقل قول
می خواهم از ایبرا به خاطر تلاش و کار هایی که انجام داد و تصمیماتی که در طول این مدتی که با ما بود گرفت، تشکر کنم. من متوجه شدم که او از کار کردن با من راحت نیست. اما تنها چیزی که می توانم بگویم این است که از اینکه مربی ایبرا بودم خوشحالم و از او چیز های زیادی یاد گرفتم!»

ولی عجب تیتری برای صحبت های پپ راجع به اون یارو انتخاب کردید:وای بر ابراهیموویچ!! مثل:وای بر گنهکاران در روز قیامت...!حال کردم
نمیدانم ابراهیم آبهوبج !(شرمنده برخی دوستان)هم اینها رو میشنوه یا نه؟! در مقابل بزرگی پپ فقط باید تعظیم کرد.همین و بس....
آقا هنوز از بارسا نرفته به تمسخر گفته بود پپ فیلسوف! بلی فیلسوف هست و در مقابل یه فیلسوف باید منطق بلد باشی .تنها زیر توپ زدن کافی نیست برای یه بازیکن........
آه که چقدر از این دراز حرصم میگیره،ببخشید میگید تموم شد اما باید اینقدر بگیم تا دیگه تکرار نشه:از وقتی که این اومد به بارسا تا وقتی که رفت مثل یک اجل معلق بود!!هنوز هم دست از سر بارسا برنمیداره(تازگیها آقا -جهت خودشیرینی فرمودن:به نظر من میلان از بارسا سرتره!چند روز قبل گفته بود 1 میلیون دیگه از بارسا طلب دارم،اون از مصاحبه هاش علیه پپ،اون از ماجراش با پیکه که نزدیک بود حیثیت بارسا بر باد بره ....)این چه خریدی بود خدا.چرا چرا چرا؟! چرا باید بارسا بابت یک نردبان! 80 میلیون دود کنه( بلی 70 تا برا خودش و 10 تا هم حداقل دستمزد یک سالش) و مسوول بیچاره بارسا-بارتومئو- بیاد بگه با رفتن آقا 60 میلیون سود کردیم!!!(لابد اینجوری حساب کرده: 36 میلیون که دستمزد 3 سالش بوده، 24 تا هم که میلان میده، میشه 60 تا!)نمی دونم این بارتومئو فهمیده چی گفته یا نه؟!گمون نکنم! این حرفش یعنی آقا ما فقط میخواستیم شرش رو کم کنیم!!(و به اصطلاح صرفه جویی کنیم!)مگه میشه با رفتن بازیکنی که اینقدر بابتش پول دادن خوشحال باشن؟! معلومه یه ریگی به کفشش بوده وگرنه هر لات شارلاتانی! هم بیاد بارسا با این مربی ،این بازیکنا،این فوتبال ناب،این دموکراسی،.... صد در صد آدم میشه!ولی این آدم نشد و رفت!و دیگه هم آدم نمیشه(کاش اینها رو ترجمه کنید به ایمیلش بفرستید...!) اینجا فقط یه باشگاه فوتبالی نیست ، هر که میاد بر فهم و شعورش اضافه میشه،الگو میشه و میره....بارسا هیچگاه کسی رو مجبور به ماندن نمیکنه و اونهایی که میرن-خواسته یا ناخواسته-در مقابل عظمت بارسا کم میارن،آری اینجا جای هرکسی نیست،اینجا فراتر از یک باشگاست.اینجا قلب فوتبال هست و بس..


یکشنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۸۹ (۲۲:۱۱)
 
kourosh-zlatan
پاسخ به: گواردیولا تحت تاثیر هرکولس قرار گرفت.
به این میگن یک مربی حرف ای


یکشنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۸۹ (۲۱:۴۸)
 
prsam
پاسخ به: گواردیولا تحت تاثیر هرکولس قرار گرفت.
جالب حرف مي زنه


یکشنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۲:۵۱)
 
Elnino/v
پاسخ به: گواردیولا تحت تاثیر هرکولس قرار گرفت.
بابا....!!!!!!!!!!دمت گرم.
یه دونه ای.تکی .دردونه ای و.....


یکشنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۸۹ (۶:۰۷)
 
amir_fcb9
پاسخ به: گواردیولا تحت تاثیر هرکولس قرار گرفت.
بابا تو دیگه کی هستی.
اینقدر متواضعانه حرف نزن.


یکشنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۸۹ (۴:۲۹)
 
lionel.buffon66
پاسخ به: گواردیولا تحت تاثیر هرکولس قرار گرفت.
با مرام ... خوش اخلاق....با دانش ...و..... .6-2 رو پپ هیچ بارسایی از یاد نمیبره...دوست داریم.... امیدوارم دیگه بازی مثل بازی با هرکولز تکرار نشه....


یکشنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۸۹ (۲:۲۹)
 
barca70
پاسخ به: گواردیولا تحت تاثیر هرکولس قرار گرفت.
اي كاش ايبرا مي شنيد
از شرم آب مي شد


یکشنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱:۴۰)
 
Messi-Elmino
پاسخ به: گواردیولا تحت تاثیر هرکولس قرار گرفت.
فقط زنده باد بارسلونا


یکشنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱:۰۸)
 
Alireza_i99000
پاسخ به: گواردیولا تحت تاثیر هرکولس قرار گرفت.
خیلی ناراحت شدم که باختیم . انشاا... که درت میشه.


شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۸۹ (۲۳:۱۲)
 
mehdi.ser
پاسخ به: گواردیولا تحت تاثیر هرکولس قرار گرفت.
عشق است پپ با این شعور و فهم بالا
بدون شک این شخصیت بزرگش رو از سالها بازی در بارسا کسب کرده.
همه در برابرش کوچکند........


شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۸۹ (۲۲:۴۳)
 
ROMAK70
پاسخ به: گواردیولا تحت تاثیر هرکولس قرار گرفت.
بزرگترين اشتباه ايبرا ترك بارسا بود
و ببينيد چقدر پپ آدم بزرگيه كه اين جوري در مورد ايبرا صحبت مي كنه



شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۸۹ (۲۱:۳۳)
 
Hero.Sniper
پاسخ به: گواردیولا تحت تاثیر هرکولس قرار گرفت.
گواردیولا یه نابغه تو مربیگریه


شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۸۹ (۲۱:۱۴)
 
omid.barca
پاسخ به: گواردیولا تحت تاثیر هرکولس قرار گرفت.
کدوم مربی رو تو جهان مثل گواردیولا میتونید پیدا کنید که اینقدر منطقی و با شخصیت باشه.پپ .بارسا هر چی تو این دوسال داره از تو داره.هیچ وقت فراموشت نمیکنیم.


شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۸۹ (۲۰:۵۴)
 
SinaBarca
پاسخ به: گواردیولا تحت تاثیر هرکولس قرار گرفت.
امیدوارم که امشب بارسا با انجام یک بازی خوب و منطقی بتواند تیم هرکولس را شکست دهد و با یک برد خوب و پر گل به صدر جدول برگردد.

به امید پیروزی




شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۸۹ (۱۹:۴۷)
 
onlybarca*
پاسخ به: گواردیولا تحت تاثیر هرکولس قرار گرفت.
الهی!!چه قدر منطقی!!!
کاش مورینیو یه جو از پپ یاد میگرفت.


شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۸۹ (۱۹:۱۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۴ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!