به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

حفظ فاصله 11 امتیازیلالیگا
فرستنده آذر فرحی در تاريخ دوشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۸۵ (۴:۱۹) (۱,۳۰۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : سایت رسمی باشگاه
مترجم: آذر فرحی / FCBarcelona.ir


امشب و در زمین نامساعد ورزشگاه راسینگ سانتاندر، بارسا به یک مساوی 2-2 دست یافت و همچنان فاصله خود با رقبایش را حفظ کرد. بازی دو نیمه کاملا متفاوت داشت؛ نیمه اول پر ماجرا که 4 گل در بر داشت و نیمه دوم، آرام، بدون اینکه هیچ توپی از خط دروازه‌ها بگذرند. با این تساوی بارسا فقط به 8 امتیاز نیاز دارد تا لیگ را از آن خود کند.


در نیمه اولی هیجان انگیز، لارسن گلزنی را شروع کرد. پس از آن آنتونیتو و سرانو راسینگ را پیش انداختند و گل اتوئو بازی را 2-2 کرد. علاوه بر اینها، دکو ضربه محکمی زد که به تیر خورد. نیمه دوم کاملا نقطه عکس نیمه اول بود. هیچ موقعیت خطرناکی ایجاد نشد و کارلوس پویول در دومین دقیقه از وقت تلف شده، با گرفتن دومین کارد زرد از بازی اخراج شد.

ترکیب بارسا در این بازی: والدس، پویول، رودری (ادمیلسون)، بلتی (گابری)، سیلوینهو، دکو، اینیستا، ون بومل، ژولی (ماکسی)، لارسن و اتوئو.

بارندگی

بازی در حالی که باران شدیدی می‌بارید، شروع شد و باعث شد کار برای هر دو تیم بسیار سخت باشد. اما اولین فرصت جدی بازی از آن بارسا بود. در دقیقه 11، ضربه لارسن توسط دروازه بان راسینگ به کرنر رفت.

گلهای متوالی

سپس در عرض چهار دقیقه، سه گل به ثمر رسید؛ ابتدا در دقیقه 17 لارسن پس از یک حرکت تیمی بسیار خوب، توپ را به گل تبدیل کرد اما این گل فقط یک دقیقه دوام داشت و قبل از اینکه بارسا فرصت جشن گرفتن پیدا کند، آنتونیتو بازی را به تساوی کشاند و بلافاصله پس از آن، سرانو پشت دفاع توپ را به دست آورد تا بازی 2-1 به نفع راسینگ شود.


تساوی بارسا

بارسا مجددا به بازی تسلط پیدا کرد و با مالکیت 67% توپ و میدان، نشان داد چرا آنها مدعی قهرمانی هستند؛ در حالی که راسینگ خود را فقط محدود به ضد حمله کرده بود. در دقیقه 32 پاس فوق‌العاده دکو در محوطه جریمه به ژولی رسید و او هم توپ را به گلزن بارسا سپرد تا با ضربه‌ای مطمئن دروازه حریف را بگشاید و بازی 2-2 مساوی شود. بازی در نیمه اول می‌توانست 3-2 شود اما ضربه دکو در دقیقه 37 با بدشانسی این هافبک به تیر خورد و برگشت.

افت جریان

جریان بازی در نیمه دوم به وضوح افت کرد. اوائل نیمه راسینگ بازی را در اختیار داشت اما باز هم بارسا بود که به بازی مسلط شد. گابری به جای بلتی در سمت راست دفاع قرار گرفت و امیال دفاعی او همه خطر سرانو، که تا آن لحظه موثرترین بازیکن میزبان در حمله بود، را از بین برد. ادمیلسون نیز به جای رودری به بازی آمد چون رایکارد تصمیم گرفته بود به این برزیلی فرصت دهد تا زودتر به آمادگی کامل برسد.


ورود ماکسی

در دقیقه 75 بارسا برای تازه نفس کردن حملات خود، ماکسی را به جای ژولی وارد بازی کرد. این آرژانتینی به محض ورود می‌توانست صاحب موقعیت شود اما دفاع این اجازه را به او نداد. با نزدیک شدن بازی به پایان، بارسا سعی می‌کرد گل برتری را بزند اما در واقع آنها بیشتر از اینکه منطقی بازی کنند، احساسی کار می‌کردند و در مقابل دفاع منظم راسینگ این روش جواب نمی‌داد. خبر بد برای بارسا کارت زرد دوم کاپیتان کارلوس پویول در دقیقه دوم زمانهای تلف شده بود که به معنی محرومیت او از بازی جمعه شب مقابل ویارئال است.
ارزش: ۸.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: حفظ فاصله 11 امتیازی
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


سه‌شنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۲ (۱۶:۱۸)
 
raminpanahi
پاسخ به: حفظ فاصله 11 امتیازی
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ (۲۰:۳۵)
 
kingamir
پاسخ به: حفظ فاصله 11 امتیازی
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۱ (۴:۰۱)
 
David.Villa.sanchez
پاسخ به: حفظ فاصله 11 امتیازی
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۰ (۱۹:۵۴)
 
heroes
پاسخ به: حفظ فاصله 11 امتیازی



شنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۰ (۳:۱۱)
 
fcbarca2010
پاسخ به: حفظ فاصله 11 امتیازی
Visca Barca




یکشنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۲:۵۶)
 
harry1
پاسخ به: حفظ فاصله 11 امتیازی
درود بر بارسای شکست ناپذیر.
درود بر محد فوتبال.


چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ (۲۳:۳۴)
 
farzadweisi
پاسخ به: حفظ فاصله 11 امتیازی



یکشنبه، ۲۵ مهر ۱۳۸۹ (۱۸:۳۱)
 
farzadweisi
پاسخ به: حفظ فاصله 11 امتیازی
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:


دوشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۸۹ (۱۴:۴۲)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: حفظ فاصله 11 امتیازی
GCKGHKVKCBKNBNMKVB


دوشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۶:۰۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: حفظ فاصله 11 امتیازی
خوبه


شنبه، ۳ بهمن ۱۳۸۸ (۱۴:۴۸)
 
Lucho.The.Great
Re: حفظ فاصله 11 امتیازی
دقیقا درسته
گل اول کاملا خطا بود
به هر حال یک امتیاز از اون باتلاق در غیاب نصف تیم نمی تونه بد باشه


دوشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۸۵ (۱۹:۰۴)
 
shahin_66_Poyol
حفظ فاصله 11 امتیازی
كاش بازي رو مي برديم تا اختلافمون با رئال بيشتر بشه.البته لاليگا كه براي بارسا تموم شده و ريكارد هم داره عاقلانه كار مي كنه.مي دونه كه تو اين شرايط يه مصدوم ديگه براي بارسا جلوي ميلان كارو خيلي خيلي سخت مي كنه.نميشه به اد فشار آورد.رودري هم بد بازي نمي كنه.ولي سواي تعصب فكر مي كنم گل اول ريسينگ خطا روي بلتي بود.جالب اين جاست كه تمام اين فصل رئالي ها براي سرپوش گذاشتن روي فضاحت شان مي گفتند داور ها به نفع بارسا سوت مي زنند.
البته بد هم نيست بدون كاپيتان پويول جلوي ويارئال بازي كنيم.حتي ممكنه ويارئال حريف فينال ما باشه.بازي تمريني خوبي ميشه.


دوشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۸۵ (۱۸:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۶ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!