به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

با این بازی وارد تاریخ خواهیم شد!لیگ قهرمانان
فرستنده آذر فرحی در تاريخ دوشنبه، ۲۸ فروردین ۱۳۸۵ (۱۴:۳۶) (۱,۲۱۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : سایت الموندو دپورتیوو
مترجم: آذر فرحی / FCBarcelona.ir


مربی بارسا، فرانک رایکارد، امیدوار است که بازی در سن سیرو مقابل میلان، صحنه نشان دادن قدرت تیمی آنها باشد. این مربی هلندی می‌داند که با تیمی طرف است که رسیدن به فینال لیگ قهرمانان جزو عادات آنهاست و او تیمی جوان از بازیکنان تشنه کسب مقامهای اروپایی اما کم تجربه دارد. "این بازی می‌تواند فرصت ایده آل ما برای نشان دادن خودمان باشد." رایکارد تاکید کرد که او این بازی حذفی را، فرصتی برای بارسا می‌بیند که به وسیله آن شروعگر دوران جدیدی در تاریخ لیگ قهرمانان باشد.


رایکارد گفت: "اگر ما می‌خواهیم از این دور صعود کنیم و به فینال برسیم، این فرصت ماست. و سالها بعد مردم خواهند گفت این تیم بارسلوناست که در این مسابقات بسیار باتجربه است." مربی آبی و اناری پوشان دوست دارد شروع این تجربه سه شنبه در سن سیرو باشد. البته او آگاه است که تیم باید مراقب باشد تا در مقابل روباه پیری مثل میلان نلغزد. "صحبت کردن از میلان، یعنی صحبت کردن از تجربه، سیستم دفاعی و بازیکنانی با استعداد و با کیفیت. جالب خواهد بود که ببینیم ما چطور در سن سیرو از پس همه اینها برمی آییم." رایکارد اصرار خود بر بالغ بودن بارسا را با این حرفها نشان داد.

احتمالا در این شهر ایتالیایی، بارسا سعی خواهد کرد همانطور که از شیوه دفاعی چلسی در استمفوردبریدج برای برتری بهره جست، باز هم همان کار را تکرار کند. اما رایکارد ترجیح داد در این مورد چیزی بروز ندهد: "شما در بازی مقابل میلان متوجه این قضیه خواهید شد. من در مورد نقشه‌هایی که برای این بازی و برای ضرر زدن به میلان داریم چیزی به شما نخواهم گفت."

این میلانی سابق، که همیشه به عنوان یکی از گزینه‌های قرار گرفتن روی نیمکت آنها بوده، عقیده ندارد که روز سه شنبه زیر ذره بین خواهد بود: "من برای بارسلونا کار می‌کنم و احترام زیادی برای تیمم قائلم. هر بار که در مورد میلان از من سئوال پرسیده‌اند، گفته‌ام نه و به نه گفتن ادامه می‌دهم. و اینجا هم دوباره جوابم را تکرار می‌کنم. پس فکر نمی‌کنم که بازی در سن سیرو امتحانی برای من خواهد بود."

از او سئوال شد که آیا به نظرش تیم قبل از مهمترین بازی‌اش در این فصل، عصبی نیست؟ ترجیح داد اینجا را با شوخی جوابگو باشد: "من؟ من فقط در کنفرانسهای مطبوعاتی عصبی می‌شوم! اما در بازی نه چون به آنها عادت دارم." و بعد از آن تاکید کرد که بازیکنانش متمرکز هستند اما عصبی نه: "چون تمرکز باعث می‌شود شما انگیزه پیدا کنید، یک قضیه درونی است."

به رایکارد گفتند همکارش در میلان، کارلو آنجلوتی، برای ایجاد انگیزه در بازیکنانش از عکسها و فیلمهای رونالدینیو استفاده می‌کرده است. "من چگونه به تیمم انگیزه خواهم داد؟ من تصویری از تیم بارسا در رختکن خواهم گذاشت. ما به خودمان اطمینان داریم و نیاز نداریم به کارهایی که بقیه تیمها می‌کنند توجه کنیم."

در حاشیه:

فرانک رایکارد نوشته راسل، نایب رئیس سابق باشگاه، در کتابش به نام "به دنیای واقعی خوش آمدید" را تکذیب کرد. راسل در این کتاب گفته بود که رایکارد مخالف آمدن رونالدینیو به بارسا بوده است. "حقیقت ندارد. اگر در مورد من حرفی قرار است زده شود، باید در مورد رفتار و برخوردم با بازیکنانم باشد؛ از نفر اول تا نفر بیست و چهارم. در واقع من در مورد اینکه آیا اصلا این کتاب را خواهم خواند یا نه، شک دارم. چون نیازی ندارم کتاب را بخوانم تا بدانم در آن چه نوشته شده است و بدانم چه چیزهایی را باید تکذیب کنم."
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: با این بازی وارد تاریخ خواهیم شد!
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


سه‌شنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۲ (۱۶:۳۱)
 
raminpanahi
پاسخ به: با این بازی وارد تاریخ خواهیم شد!
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ (۲۰:۳۷)
 
kingamir
پاسخ به: Re: با این بازی وارد تاریخ خواهیم...
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۱ (۴:۰۴)
 
David.Villa.sanchez
پاسخ به: با این بازی وارد تاریخ خواهیم شد!
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۰ (۱۹:۵۸)
 
heroes
پاسخ به: با این بازی وارد تاریخ خواهیم شد!



شنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۰ (۳:۱۸)
 
harry1
پاسخ به: با این بازی وارد تاریخ خواهیم شد!
filmfa


شنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ (۲۳:۰۴)
 
fcbarca2010
پاسخ به: با این بازی وارد تاریخ خواهیم شد!
Visca Barca




یکشنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۲:۵۸)
 
harry1
پاسخ به: با این بازی وارد تاریخ خواهیم شد!



چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ (۲۱:۰۱)
 
farzadweisi
پاسخ به: با این بازی وارد تاریخ خواهیم شد!



یکشنبه، ۲۵ مهر ۱۳۸۹ (۱۸:۳۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: با این بازی وارد تاریخ خواهیم شد!
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:


دوشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۸۹ (۱۴:۴۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: با این بازی وارد تاریخ خواهیم...
بريم تو تاريخ


سه‌شنبه، ۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۵:۳۸)
 
barca_hristo
Re: با این بازی وارد تاریخ خواهیم...
خدایی کیف کردم. خیلی هم برام عجیب بود که فرانک اینطوری حرف بزنه. همیشه خیلی محتاط حرف می زنه اما این بار... واقعا دوست دارم ببینم چه خوابی واسه میلان دیده.


دوشنبه، ۲۸ فروردین ۱۳۸۵ (۱۹:۲۱)
 
Lucho.The.Great
Re: با این بازی وارد تاریخ خواهیم...
ایول فرانک

به این میگن یه مصاحبه بی نظیر
واقعا که این مرد بی نظیره


دوشنبه، ۲۸ فروردین ۱۳۸۵ (۱۸:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۱ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!