به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بیانیه رسمی باشگاه بارسلونااخبار بارسا
فرستنده پریماه کریمی در تاريخ یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱:۳۰) (۳,۰۸۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پریماه کریمی / FCBarcelona.ir


در زیر می‌توانید کل بیانیه رسمی باشگاه که توسط ساندرو راسل، مدیر فعلی بارسا، قبل از نشست مطبوعاتی‌اش منتشر یافته را مشاهده کنید.

«باشگاه بارسلونا در حالی فصل را به پایان رساند که بی‌اغراق بهترین فصل تاریخ ورزشی‌اش را گذرانده است و دلیل این امر را می‌توان علاوه بر کسب 15 جام، روش بازی این تیم دانست که همگان را به تقدیر و تحسین واداشته است.


تیم فوتبال جام قهرمانی لیگ را برای سومین بار متوالی به دست آورده و چهارمین جام اروپایی را نیز به ویترین افتخارات باشگاه در موزه این باشگاه افزوده است. باشگاه بارسلونا پس از پشت سر گذاشتن تمام مشکلات، پاداشی گران قدر از طریق کسب جامهای متنوع و آگاهی مردم دنیا از روش بی‌همتای فوتبالش گرفت.»

«ما بر خلاف شایعات بسیار تصمیم گرفتیم بر دو عقیده خود وفادار باشیم: اولا باید از علایق ورزشی تیم محافظت کنیم و ثانیا به عنوان نماینده 180 هزار نفر، از عهده مسئولیت‌های اجتماعیمان برآییم. قلبهایمان چیز دیگری می‌خواهد، اما شرافت و صداقتمان، ما را به سمتی هدایت می‌کند که عقل و منطق را انتخاب کنیم. ما، اعضا و طرفداران باشگاه را خشمگین کردند، اما آرامش خود را حفظ کردیم؛ من از ته دل از شما به دلیل رفتار آگاهانه‌تان سپاسگذاری می‌کنم.

اکنون ثمرات آن رفتار آگاهانه را مشاهده می‌کنیم؛ بار دیگر فوتبال تیمهای متخلف را تنبیه کرد. نمایش زیبای بارسا در ومبلی، به تمام حملاتی که این فصل به بارسا شده بود، جواب دندان شکنی داد؛ تیم ما به دلیل فوتبال خارق العاده‌ای که ارائه میدهد، مورد تحسین همگان قرار گرفته است و به دلیل ارزشهایی که به نمایش می‌گذارد، در کل دنیا شناخته شده است؛ ارزشهایی که شامل شرافت و وقار هستند. موقعیت‌هایی وجود دارد که نباید در آینده تکرار شود.

دوست دارم از طرف تمام هواداران بارسا صحبت کنم که در این مدت با شنیدن تهمت‌ها وافتراهای بسیاری که به باشگاه بارسلونا شده، آزرده خاطر شده‌اند. اتهامات از پیش تعیین شده که تنها یک هدف را دنبال می‌کردند: به دست آوردن چیزی که توانایی کسب آن را در زمین چمن ندارند؛ اتهاماتی که بعضی از رسانه‌های خاص، بدون پایبندی به اخلاق و قوانین، به آنها دامن می‌زدند.

با توجه به موارد بالا، به نام باشگاه بارسلونا، به بیان موارد زیر می‌پردازم:

1. باشگاههای فوتبال مسئولیتی اجتماعی بر دوش دارند که علی رغم رقابت با سایر تیمها، باید در هر حال به آن احترام بگذارند. خواسته‌های جمعی مردم برای ما مسئولیت می‌آفریند؛ رفتار ومنش ما الگوی بسیاری از مردم، به خصوص کودکان می‌باشد؛ علاوه بر این می‌دانیم که نماینده احساسات تعداد انبوهی از مردم هستیم؛ و فکر میکنیم که رئال مادرید در این فصل با اتهامات بی‌اساس نسبت به باشگاه ما، پا را فراتر از محدودیت‌های موجود در رقابت ورزشی گذاشت.

2. آنها می‌خواستند با اتهامات رقت انگیز‌شان از پزشکان و بازیکنان ما در مصرف داروهای نیروزا، عملکرد فوق‌العاده ما در زمینه ورزش را تحت تاثیر قرار دهند. ما از خود دفاع کردیم و برای مبرا شدن از اتهامات « کادنا کوپه » که همواره منبع اطلاعات خود را باشگاه رئال مادرید می‌نامید، به دادگاه رفتیم. من به شما اطمینان می‌دهم اگر کسی جرات کند بر علیه باشگاه بارسلونا اتهامات این چنینی مطرح کند، به سختی واکنش نشان خواهیم داد و سریعا این اتهامات را تکذیب خواهیم کرد و شخص مسئول را به دادگاه خواهیم سپرد؛ ما دوست داشتیم که رئال مادرید هم مانند ما عمل می‌کرد، اما متاسفانه هرگز این کار را نکرد.

3. گفته‌های سردسته این اتهامات همواره موجب بالا گرفتن منازعات فوتبالی میشود؛ اما این فصل یکی از کارمندان رئال مادرید، مربیشان، پا را فراتر از محدودیت‌های موجود در رقابت ورزشی گذاشت؛ او حتی پا را فراتر گذاشت و این چنین اظهار کرد که مربی تیم ما باید از به دست آوردن چنین پیروزی‌هایی شرمسار باشد. کنفرانس مطبوعاتی که پس از بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان توسط مربی رئال مادرید در برنابئو برگزار شد، به طور یقین موجب شرمساری هر ورزشکار شد؛ وی باشگاه ما را متهم کرد که پیروزی‌های خود را با یک توطئه ملی و بین المللی به دست آورده است و نام یونیسف و سران فوتبال را در لیست این توطئه قرار داد؛ ما با تنظیم شکایت نامه‌ای به یوفا صریحا از خود دفاع کردیم که در نهایت یوفا با داشتن حق قضاوت تصمیم گرفت که وی را تنبیه کند.

4. رئل مادرید به طور شگفت آور، در جواب حق قانونیمان برای دفاع از شرافتمان، شکایت نامه‌ای علیه 8 بازیکن ما تنظیم کرد و آنها را به رفتار غیر ورزشی و نژاد پرستانه متهم کرد و اظهار کرد که این بازیکنان با این رفتار نژاد پرستانه می‌خواستند تعدادی از بازیکنان ما را از دور برگشت محروم کنند؛ ما دوباره از خود دفاع کردیم و رئال مادرید نتوانست از این راه هم موفق شود و یوفا هر دو اتهام آنها را رد کرد.

5. رقابت ورزشی در فصل آتی نیز وجود دارد، اما نمی‌توانیم این اجازه را بدهیم که بار دیگر حد و مرز فیر پلی زیر پا گذاشته شود، زیرا فوتبال شایسته رقابتی منصفانه است و باشگاه بارسلونا پایبندی خود را در این امر اعلام می‌کند تا با این کار از این امر مهم محافظت کند. احتمال دارد مجبور به حضور در چنین دادگاه‌های ورزشی شویم؛ به هرحال، کسی نباید این انتظار را داشته باشد که از محدوده آداب و رسوم عرفی خارج شویم. ارزش‌هایی را که به کودکان در لاماسیا آموزش می‌دهیم و از آنها در برابر اتهامات دفاع می‌کنیم و در طول دهه‌های مختلف به آنها احترام گذاشته‌ایم، اجازه چنین بی‌حرمتی‌ها را به ما نمی‌دهد.

6. مسئولیت اجتماعی در برابر ملیونها طرفدار، ما را ملزم به داشتن استاندارد‌های خاصی کرده است؛ هر دو تیم رئال مادرید و بارسلونا بیش از صد سال تاریخ ورزشی دارند و دارای سطح بالایی از تعهدات نسبت به اعضاء، طرفداران و جامعه می‌باشند، و مجبورند که در بعضی زمینه‌های خاص با یکدیگر مشارکت داشته باشند. به هرحال، اگر مجددا حد و مرزهای ورزشی زیر پا گذاشته شود، مجبوریم روابط بین باشگاهییمان را تمام شده بدانیم، اتفاقی که هیچ علاقه‌ای به وقوع آن نداریم، اما اگر مجبور باشیم هیچ ترس و واهمه‌ای از انجام آن نداریم.

7. مدیر رئال مادرید چند روز پیش اظهار کرد که تا کسب دهمین جام اروپایی، دست از کار نخواهد کشید. امیدواریم او تلاش کند تااین کار را در زمین بازی و به صورت جوانمردانه انجام دهد و به راه و روشی که احساس می‌کنیم طرفداران مادرید هم آن را ترجیح می‌دهند، بازگردد؛ مدیر تیم رئال مادرید این فرصت را دارد که روابط بین دو باشگاه را در درون و برون زمین چمن زنده کند؛ مطمئنا سود اصلی این مصالحه، از آن فوتبال خواهد بود.

باشگاه بارسلونا با اعلام این بیانیه رسمی، خواستار پایان این سناریوی اسفناک است؛ سناریویی که امیدواریم به خاطر ورزش، فوتبال و همه کسانی که آن را دوست می‌دارند، هرگز اتفاق نیفتد.»

ساندرو راسل
مدیر عامل باشگاه بارسلونا
ارزش: ۹.۰۰ (۴ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
amin_meili
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۹ تیر ۱۳۹۰ (۱۹:۰۹)
 
sajadmessi
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
عشق است بارسلونا


چهارشنبه، ۸ تیر ۱۳۹۰ (۲۳:۱۵)
 
pep.guardula
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
مورینیو آدم نمیشه!!!!


سه‌شنبه، ۷ تیر ۱۳۹۰ (۱۳:۲۶)
 
سهیل
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
مثل همیشه قوی و مقتدر میریم جلو از این حرفا هم باکی نداریم درود بر بارسا


شنبه، ۴ تیر ۱۳۹۰ (۱۱:۳۵)
 
Negro
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
به این میگن یه مدیر کار درست
افرین


شنبه، ۴ تیر ۱۳۹۰ (۱۰:۴۶)
 
.کیا.
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
کار درست همینه.


شنبه، ۴ تیر ۱۳۹۰ (۸:۱۳)
 
ALEX_FCB
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
ایول به آقای راسل تازه داره راه میفته


شنبه، ۴ تیر ۱۳۹۰ (۲:۲۷)
 
hzbarca
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
fبالاخره یه حرکت درست وحسابی ازش دیدیم
جای تقدیر داره
کمی بهش امیدوار شدم


جمعه، ۳ تیر ۱۳۹۰ (۱۴:۵۵)
 
zrm10
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
کار درستی کرده باید با کسانی مثل مورینیو و پرز که هر چرت و پرتی به ذهنشون میرسه به زبون میارن برخورد کرد



چهارشنبه، ۱ تیر ۱۳۹۰ (۲۰:۳۴)
 
simfcb
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
همین درسته باید ببریمشون به دادگاه!






همه جای دنیا میدونن کی بر حقه.








درود بر بارسا


سه‌شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ (۲۱:۱۲)
 
Leo.My.Life♥
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
بارسا دوست داریم


سه‌شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۳۷)
 
Reza180
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
نقل قول
دوست دارم از طرف تمام هواداران بارسا صحبت کنم که در این مدت با شنیدن تهمت ها وافتراهای بسیاری که به باشگاه بارسلونا شده، آزرده خاطر شده اند.
ما که میدونیم همه ی این حرفای ضد بارسادروغه دیگه ناراحتی نداریم.....اینا فقط همین طوری میتونن جلوی مارو بگیرن......جای هیچ نگرانی نیست...زنده باد بارسا


سه‌شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۲۹)
 
messi.maradona
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
باید مقتدر بود.


سه‌شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ (۱۰:۰۶)
 
del-barca
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
خيلي با اين بيانيه حال كردم.اما مطمئن باشين سال بعد هم اين اش است و همين كاسه!!!!!!!!!!! مادريديها تو زمين فوتبال بازنده اي بيش نيستند و چون مورينيو تحمل شكست رو نداره هر كاري ميكنه تا نتيجه بگيره اما باز هم خدا با ماست.


دوشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ (۲۳:۱۰)
 
mohsen13
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
بیانه ی کاملی بود
امیدوارم بر روی بعضی ها تاثیرشو بذاره

زنده باد اخلاق ورزشی
زنده باد فیر پلی



زنده باد بارسا


دوشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ (۲۱:۵۵)
 
amirmessi10
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
عجب بیانیه ی خشنی بود


دوشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ (۱۱:۳۹)
 
J.A.FC.Barsa
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
درد بلای هرچی بارساییه بخوره توسره این زرافه های ....... با اون مربیه ........ جوش چیو میزنی راسل جون . اینها ......... تر از اونین که فکر می کنی . حیف نیست اعصابتو بخاطر این ........ ها خورد میکنی . بخدا اگه بخاطر فضای فرهنگی سایت و لزوم رعایت ادب و نزاکت در سایت و تاکیدات پیاپی مدیر سایت نبود حق مطلبو در حقشون بجا می آوردم .
آخه بگو اگه شماها ........دارین تو زمین حرفاتونو بزنین چرا میرین شکایت می کنین . بدبختا شماها ......... تر از اونی هستین که بتونین با سبک بازی بارسا مقابله کنین . چرا میرین یوفا .......... . انشاء ا... تو سوپر کاپ ................می کنیم .



دوشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ (۱۰:۰۵)
 
area51
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
راسل جون شما خودشو ناراحت نکن مورینیو یه...خورده


دوشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ (۰:۰۷)
 
shno-barcelona
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
ما بهترینیم درود بر راسل درود بر بارسا درود بر کاتالان دورد ب ما طرفداران واقعی فوتبال


دوشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ (۰:۰۷)
 
No10
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
نقل قول
نمایش زیبای بارسا در ومبلی، به تمام حملاتی که این فصل به بارسا شده بود، جواب دندان شکنی داد


همين و بس


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۲۳:۳۶)
 
saeed0012
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
اف بابا دمت گرم روسل جون بد جوری حاله این رئالی یاری گرفتی

ممنون


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۲۳:۲۶)
 
salim_barca
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
به به
به اين ميگن مديريت ورزشي

كاش اين رئالي ها هم اين حرفا رو سرلوحه قرار ميدادن !


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۲۲:۲۶)
 
Patrick
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
زنده باد بارسا به امید موفقیت بیشتر.بازهم زنده باد بارسا


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۲۱:۵۲)
 
taha4231
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
به این میگن مدیر زنده باد راسل زنده باد بارسا


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۲۱:۱۱)
 
SinaBarca
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
به نظر من هم این بهترین کاری بود که راسل انجام و به نوعی یک جواب دندان شکن و قاطع به این خوزه مورینیو مغرور و باشگاه رئال داد و آنها هر کاری کردنند که بارسا امسال هیچ جامی را نگیرد که به لطف خدا در این زمینه شکست خوردنند و من امیدوارم که بارسا با تقویت تیم در فصل بعد یک جواب دندان شکن به رئال در زمین فوتبال دهد .

زنده باد بارسا
زنده باد راسل


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۲۰:۳۶)
 
MM-Masoud
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
به این میگن بارسا!!
امیدواریم رئال هم دست از این کاراش بکشه!!!


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۸:۲۳)
 
118118
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
کلی حال کردم با این بیانیه خوب از جلوشون در امد


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۸:۱۵)
 
onlypuyol
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
ماشا الله رئیس . . . .


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۷:۵۸)
 
hamid.lionel
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
اميدوارم بازيكناي خوبي رو بخره تا دير نشده.


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۷:۴۵)
 
mosafereshomali
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
با تمام احترام به راسل باید بگم بهترین فصل تاریخ ورزشی بارسا در زمان لاپورتا رقم خورد، کسی که بارسا با مدیریتش بدون درج تبلیغ روی پیراهن بارسا و گلایه از مشکلات مالی 6 جام کسب کرد


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۷:۴۲)
 
mehraneh.z
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
اگه نصف اين ادب رو مورينيو داشت الان اوضاع اين نبود!


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۱۸)
 
Mamadof
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
احسنت به این ادب
ولی به نظر من هنوز به لاپرتا نرسیده
این نظر شخصی منه


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۴:۵۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
راسل جان دستت درد نکنه
ما هم از این بیانیه مدیر عامل باشگاه بارسلونا حمایت میکنیم



یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۴:۲۱)
 
yas_8
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
راسل عزیز چرا خون خودتو به خاطر این خوک های وحشی به جوش میاری؟؟؟این خوک های کثیف حتی ارزش بیانیه دادن هم ندارن به مولا













viva barca


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۴:۰۱)
 
ehsan85
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
واقعاً محکم بود نه ...خوشم اومد....
خوب زد تو دهن این رئالی ها( )
درضمن اکثر طرفدارای رئال همون کشتی کج(به قول بچه ها)رو ترجیح میدن
واقعاً ایول به بارسا ی خودمون که بهترینه از همه نظر
بارسا بهترینه


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۳:۵۹)
 
David.Villa.sanchez
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
به درک که پرز و رئال ناراحت شدن به هر حال دم ساندرو گرم با اینکه تو نقل و انتقالات دلخوشی ازت ندارم (البته با 500 میلیون بدهی) ولی همیشه میدونستم که مدیر خوبی هستی و به نظرم اگه بهت زمان داده بشه از لاپورتا همبهتر خواهی شد


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۳:۴۲)
 
bar.s.lona
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
نقل قول
مدیر رئال مادرید چند روز پیش اظهار کرد که تا کسب دهمین جام اروپایی، دست از کار نخواهد کشید. امیدواریم او تلاش کند تااین کار را در زمین بازی و به صورت جوانمردانه انجام دهد و به راه و روشی که احساس می کنیم طرفداران مادرید هم آن را ترجیح می دهند، بازگردد؛ مدیر تیم رئال مادرید این فرصت را دارد که روابط بین دو باشگاه را در درون و برون زمین چمن زنده کند؛ مطمئنا سود اصلی این مصالحه، از آن فوتبال خواهد بود.

تو زمین هم فوتبال بازی نمی کنند.


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۳:۲۷)
 
ashkan007
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
تا ایجا فهمیدم روسل با هیچ صنف و باشگاهی شوخی نداره و سریعا" به دفاع از باشگاهش می پردازه ، این تحسین بر انگیزه اما امیدوارم خیلی دیگه وارد حاشیه نشه و بیشتر به فکر خود تیم باشه تا حواشی اطراف تیم . . .


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۳:۱۵)
 
Mamadof
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
زنده باد راسل ، اینجوری باید جواب پرس رو داد


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۲:۵۹)
 
FCbarcelona7
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
شما رو نمیدونم ولی من که حسابی احساساتی شدم.....!
ایول به راسل و بارسا....
واقعا باعث افتخاره که طرفدار تیمی مثل بارسا هستم....
viva barcelona


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۲:۴۶)
 
prsam
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
اگه این کار هارو نمی کردن که دیگه رئال نبود


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۲:۲۶)
 
mapslove
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
دمت گرم راسل جون. فقط یادت نره ما امسال دیگه باید سسک رو بیاریم نیوکمپ...


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۲:۱۷)
 
Mxplode
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
فوق العاده بود. محشر بود. کوبنده جواب داده بود. دمش گرم. **** بود به رئال مادرید !!!
آفرین بهش
امروز هم قرار بوده بارسا با سسک تلفنی صحبت کنه. فقط یه چیز بگم اونکه امکان نداره سسک بره رئال چون با این کارش منفور ترین بازیکن تاریخ میشه


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۲:۰۶)
 
harry1
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
نقل قول
7. مدیر رئال مادرید چند روز پیش اظهار کرد که تا کسب دهمین جام اروپایی، دست از کار نخواهد کشید. امیدواریم او تلاش کند تااین کار را در زمین بازی و به صورت جوانمردانه انجام دهد و به راه و روشی که احساس می کنیم طرفداران مادرید هم آن را ترجیح می دهند، بازگردد؛ مدیر تیم رئال مادرید این فرصت را دارد که روابط بین دو باشگاه را در درون و برون زمین چمن زنده کند؛ مطمئنا سود اصلی این مصالحه، از آن فوتبال خواهد بود.

بد زد تو برجکش.


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۲:۰۵)
 
messibarca
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
فقط بارسلونا.انشاالله فصل آینده هم یک فصل به یاد موندنی باشه


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۲:۰۴)
 
Xaviesta
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
راسل خان کار اینا از بیانیه و صحبت مودبانه گذشته...
یه کارکن کهکشونی جریمه شون کنن هم ماحال کنیم هم خودت
واقعا بارسا فراتراز یک باشگاهه


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۱:۵۳)
 
lindo
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
نقل قول
. مدیر رئال مادرید چند روز پیش اظهار کرد که تا کسب دهمین جام اروپایی، دست از کار نخواهد کشید. امیدواریم او تلاش کند تااین کار را در زمین بازی و به صورت جوانمردانه انجام دهد و به راه و روشی که احساس می کنیم طرفداران مادرید هم آن را ترجیح می دهند، بازگردد؛ مدیر تیم رئال مادرید این فرصت را دارد که روابط بین دو باشگاه را در درون و برون زمین چمن زنده کند؛ مطمئنا سود اصلی این مصالحه، از آن فوتبال خواهد بود.

بد زد تو حالشون با این جمله!!!! در زمین بازی و جوانمردانه!!!!


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۱:۵۳)
 
nima_barcelona
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
زنده باد راسل ، اینجوری باید جواب پرس رو داد


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۱:۴۹)
 
messi.maradona
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
این رو میگن جواب دندان شکن


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۱:۰۳)
 
elnew
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
درود بر باشگاه بارسلونا


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۰:۵۷)
 
Mohammad.12
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
نقل قول
مدیر رئال مادرید چند روز پیش اظهار کرد که تا کسب دهمین جام اروپایی، دست از کار نخواهد کشید


آره احتمالا از الان واسه بازیکناشون کلاس بوکس گذاشتن. آخه دیدن تکواندو جواب نمی ده!
شایدم مستقیم برن کشتی کج کار کنن.
اگه یه وقت دیدید تو خریدهای این فصلشون اسم چند تا بوکسور معروف بود تعجب نکنید. دارن واسه دهمین جام اروپایی تلاش می کنن.


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۰:۲۷)
 
ali_alex
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
بارسا فراتر از یک باشگاه.


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۰:۲۲)
 
shabah
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
رئالی ها همیشه خواستن از پشت به ما ضربه بزنند و ما هم همیشه ساکت بودیم
بهتره از این به بعد جوابشان را محکم بدیم که فکر نکنن می تونن به همین راحتی ارزش باشگاه و تیم مارو پایین بیارن


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۰:۱۵)
 
mohaddeseh.xavi
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
آره راست ميگي شما!
نميدونم از كي تاحالا كارد و پنير با هم صلح كرده ان كه رئال و بارسا باهم خوب بشن!!
حالا تو اين گيرو دار يكي بگه رفاقت ژاوي و كاسياس، پويول و راموس و.... چيه؟ بايد اينا به خون هم تشنه باشن؟
صد بار به كاپيتان اول و دوم گفتم نجابت زيادي كثافته. آدم كه با دشمنش رفيق نميشه كه!!!! :heli:


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۷:۱۵)
 
adel_barca
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
به نظر من ارزش نداره تو گوش خر یاسین بخونیم!!!!

من جای راسل بودم روابط رو مختومه میدونستم.


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۵:۱۴)
 
San.Andres
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
نقل قول
گفته های سردسته این اتهامات همواره موجب بالا گرفتن منازعات فوتبالی میشود؛ اما این فصل یکی از کارمندان رئال مادرید، مربیشان، پا را فراتر از محدودیت های موجود در رقابت ورزشی گذاشت؛ او حتی پا را فراتر گذاشت و این چنین اظهار کرد که مربی تیم ما باید از به دست آوردن چنین پیروزی هایی شرمسار باشد. کنفرانس مطبوعاتی که پس از بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان توسط مربی رئال مادرید در برنابئو برگزار شد، به طور یقین موجب شرمساری هر ورزشکار شد؛ وی باشگاه ما را متهم کرد که پیروزی های خود را با یک توطئه ملی و بین المللی به دست آورده است و نام یونیسف و سران فوتبال را در لیست این توطئه قرار داد؛


واقعا موریانه بیشعوره!بی خاصیت تازه به دوران رسیده!


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۲:۴۹)
 
gaudi
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
امیدواریم همینطور که در حرف زدن موفق هستند در عمل کردن هم موفق باشند.

به امید موفقیت و سربلندی هر چه بیشتر بارسا در تمام عرصه ها.

زنده باد فوتبال پاک

زنده باد بارسا فراتر از یک باشگاه




یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۲:۳۰)
 
aammiinn
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
بابا بهترين مدير


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۲:۲۳)
 
Lorca
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
ای کاش یه ذره رئالی ها چشم هاشون رو بیشتر باز میکردند....
حرف هاش فوق العاده بود....
امیدوارم باشگاه رئال مادرید یکم خجالت بکشه و دست از انجام این رقابت های ناسالم و این ناجوان مردی ها برداره....

زنده باد مدیر عامل باشگاه بارسلونا...

زنده باد محصولات درخشان لاماسیا...

زنده باد لاماسیا...

زنده باد بارسا...


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۲:۱۸)
 
amir_fcb9
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا
نقل قول
کنفرانس مطبوعاتی که پس از بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان توسط مربی رئال مادرید در برنابئو برگزار شد، به طور یقین موجب شرمساری هر ورزشکار شد؛ وی باشگاه ما را متهم کرد که پیروزی های خود را با یک توطئه ملی و بین المللی به دست آورده است و نام یونیسف و سران فوتبال را در لیست این توطئه قرار داد؛

واقعا هر کسی که یه ذره عقل تو سرش بود، ازین حرفا شرمنده شد.


یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱:۴۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۱۶ کاربر آنلاین است. (۳۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۱۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!