به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مورینیو، مجرم یا بیمار؟آبی و اناری‌ها
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱:۰۸) (۴,۷۸۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir

زمانی که در فصل 2004/2005 لیگ قهرمانان اروپا، مربی تازه به دوران رسیده‌ای به نام مورینیو، که شهرتش را مدیون اشتباهات عجیب داورها در زمان حضور او بر نیمکت پورتو (به خصوص دیدار برابر منچستر یونایتد در الدترافورد) بود، شکست تحقیرآمیزش در نیوکمپ را آن طور سخیفانه به داور پر سابقه‌ای به نام فرینسک نسبت داد، تا آنجا که داور بیچاره از ترس امنیت خود و خانواده‌اش، مجبور به کناره‌گیری از دنیای داوری شد، اهالی فوتبال انگشت به دهان، رخ دادن چنین رویداد کودکانه‌ای را در سطح اول فوتبال دنیا به نظاره نشستند.

اما شاید این تنها آغاز شگفت زدگی استخوان خرد کرده‌های فوتبال اروپا از این حرکات عجیب این موجود جدید بود. درست یکسال بعد بود که مورینیو، زمین چمن استمفوردبریج را به باتلاقی مبدل ساخت، تا بلکه اینطور بتواند بازی چشمنواز و دست نیافتنی بارسلونای فرانک ریکارد را متوقف سازد. اتفاقی که شاید در لیگ محلات کشورهای فقیر اروپایی نیز دیده نشود و قبایلی که هنوز به خود برگ می‌بندند را نیز، به شگفتی وا دارد! گرچه مورینیو تاوان حقارتش را در آن دیدار پرداخت و بازی کثیفش با شکست تحقیرآمیز خانگی در هم شکست.


و این گونه بود که فردی که سابقه فوتبالی‌اش چیزی بیش از ترجمه حرفهای رابسون و ونگال نبود، «آقای خاص» لقب گرفت. بله او به راستی خاص بود، چرا که هیچ انسان متشخصی حاضر نبود حرفها و رفتارهای خارج از حدود انسانی او را انجام دهد و او از این جهت، در تمام تاریخ فوتبال منحصر به فرد بود!

مورینیو پس از اخراج از چلسی، به اینتر رفت. او به خوبی شرایط ایتالیا را بررسی کرده بود و از ضعف میلان و یوونتوس و یکه تازی اینتر (که برای سومین سال پیاپی همراه با مانچینی قهرمان اسکودتو شده بود) اطلاع داشت. بنابراین او به اینتری پیوست که عملا در راه قهرمانی هیچ رقیبی نداشت، درست همان اتفاقی که در زمان پیوستن او به چلسی و افول سایر رقبا مانند منچستر یونایتد افتاده بود (اتفاقی که دو سال بعد تغییر یافت و دست مورینیو را از رسیدن به جامهای پول آورده! کوتاه کرد). البته جز در لیگ قهرمانان، که مورینیو رقیبی چون بارسا را پیش رو داشت، رقیبی که متوقف کردنش از راه فوتبال، اگر از کسی بر می‌آمد، آن فرد یک مترجم نبود!

هنوز شادی خارج از حدود انسانی او پس از صعود شرم آور ضد فوتبالش با اینتر، در خاطره فوتبالدوستان نقش بسته است. کسی نمی‌دانست چطور او می‌توانست در ورزشگاه و در برابر مردمی که او را از هیچ به همه چیز رسانده بودند، اینطور گستاخانه به خوشحالی اهانت بار بپردازد. هیچ تعریفی جز «حس حقارت فرونهفته» نمی‌توانست خلق و خوی غیر متعارف او را تشریح نماید!

اما چالش حقیقی مورینیو زمانی آغاز شد، که او به راستی باور کرد که قهرمانی‌های کم ارزشش در لیگ برتر و کالچیو، به جهت توانمندی‌های فنی او بوده است و کمترین ارتباطی به چاههای نفتی ابراموویچ یا ماجرای کالچوپولی نداشته است. او پا به رئال مادرید گذاشت، تیمی که بار عقده حقارتی چند ساله را در برابر بهترین تیم جهان به دوش می‌کشید، و راه نجاتش را در پناه آوردن به فردی یافته بود، که با «عقده حقارت» آشنایی دیرینه داشت!

او در سال اول حضورش در لالیگا، یک بازنده حقیقی در مصاف با مردان گواردیولا بود، و تمام هوچیگری‌ها و بازیهای کثیف روانی او، نتوانستند در زمین فوتبال، راهگشای ضعفهای فنی بزرگ او شوند. گرچه او به خوبی توانست ذهن و روان طرفداران تیم مادریدی را به گونه‌ای متوجه مسائل خارج از زمین نماید، که کسی از ناتوانیی او در مستطیل سبز چیزی نپرسد!

اما ماجرای حرفهای زشت، فحاشی‌ها، توهین‌ها و تهمت‌های مورینیو، با تحقیر چند باره در برابر انسانی چون گواردیولا، که درون و بیرون زمین، فرسنگ‌ها از او سر بود، پایان این ماجرا نبود. فدراسیون و کمیته داوران سلطنتی اسپانیا، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) و حتی سازمان بشر دوستانه‌ای به نام یونیسف نیز، از گزند لمپنیزم مورینیو در امان نماندند.

شاید اینطور تصور می‌شد که خوی حیوانی او، در تلاش‌های بی‌اثرش در کسب پیروزی‌های بیرون از زمین مسابقه، کمی رام شده باشد، اما او بار دیگر اثبات کرد که در این زمینه، بی‌رقیب و بی‌بدیل، «آقای خاص» است!

شاید کمتر کسی بتواند حدس بزند که در ذهن او چه می‌گذرد. شاید هیچ کس نداند که او با خود چه فکر می‌کند، زمانی که دستش را به نشانه بوی بد دنی آلوز و لیونل مسی تکان می‌دهد. شاید کسی نتواند درک کند که او در ان لحظه‌ای که آرام آرام حرکت می‌کند تا پایش را روی شکم فابرگاس - که قربانی خوی وحشی رواج یافته او در تیمش شده است - بگذارد، یا انگشت اشاره‌اش را در چشم مربی بارسا فرو برد، یا زمانی که با لحنی توهین آمیز، نام او را به غلط و به قصد اهانت در کنفرانس خبری به زبان می‌آورد، با خودش چه فکر می‌کند.

و شاید هیچ کس در هیچ زمان دیگری نیز درک نکند، که چطور چنین رفتار بربرانه‌ای را در قرن بیست و یکم شاهد است، و چطور انسانی با این سطح متنزل از شخصیت فردی و اخلاق اجتماعی، می‌تواند ویرانگر نسلی از بازی فوتبال باشد، اما سوال اصلی اینجاست: آیا مورینیو نمی‌داند که چطور طرفداران حقیقی فوتبال، طرفداران اخلاق و اصول انسانی و تمام کسانی که به ارزشهای انسانی باور دارند، از اعماق وجودشان از او بیزارند؟ آیا مورینیو عمق حقارت خود را حتی در نزد بسیاری از هواداران تیمی که هدایت می‌کند، نمی‌بیند؟ آیا مورینیو منفور و سخیف بودن را دوست دارد؟

به راستی، آیا مورینیو مجرم است و باید مواخذه شود، و یا بیماری است که باید به او کمک نمود؟!
ارزش: ۸.۰۰ (۲۴ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Alireza_Sleepless
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
نه مجرم نه بیمار
بلکه مجنون و زنجیری
بابا یکی بره افسارشو ببنده انقدر غلطای زیادی نکنه


جمعه، ۸ مهر ۱۳۹۰ (۲۱:۲۳)
 
pepsinardiola
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
اگه این فصلم جامی نیاره از رئال اخراج میشه. دعا کنید رئال جام نبره.


یکشنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۰ (۱:۱۱)
 
pepsinardiola
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
مورینیو واقعا یه جانیه. استراتژی برد به هر قیمتی اون واقعا شهره عام و خاصه.


یکشنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۰ (۱:۱۰)
 
emrah
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
نه مجرم نه بیمار
بلکه مجنون و زنجیری
بابا یکی بره افسارشو ببنده انقدر غلطای زیادی نکنه


جمعه، ۴ شهریور ۱۳۹۰ (۱۱:۴۱)
 
zehtab
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
حرومزاده خاص


پنج‌شنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۰ (۱۸:۴۶)
 
rh-1987
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
ریشه ی این عقده های مورینیو رو باید در کودکی اش جستجو کرد.قطعا همچین آدمی در کودکی...



پنج‌شنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۰ (۱۸:۳۶)
 
ghasem**
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
ازش متنفرم


پنج‌شنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۰ (۱۸:۱۵)
 
F.C.Barcelona.sb
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
یه بارخوشحال شدیم درطول بازی خاص بودنشونشون ندادکه اونم اخربازی ثابت کردهرگز عوض نمیشه


پنج‌شنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۰ (۱۰:۳۹)
 
rad2212
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
هیچ شکی نیست که مورینیو از نظر روانی مشکل داره و و اقعاً یک بیماره وگرنه از یه آدم سالم همچنین

حرکات کثیفی به دوره !!!!!!!!!


پنج‌شنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۰ (۰:۲۷)
 
.......
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
نقل قول
من از اینکه توی رئاله خوشحالم چون یه روانی دیگه به جمع عقده ای ها اضافه شده

من هم روزی که خبر پیوستنش به رئال رو شنیدم گفتم خوب شد جمع عقده ایها جمع شد


چهارشنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۰ (۲۳:۵۳)
 
.......
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
جالب اینجاست که کسی که فرسنگها با آدمیت فاصله داره خودشو فردی مذهبی میدونه و گفته میخوام بچه هام خادم عبادتگاه فاطیما بشن!!!!!!!!!!!!!!!!!! ای کاش خودش میرفت اونجا یه مدت میموند شاید شفا میگرفت.................


چهارشنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۰ (۲۳:۴۹)
 
shahab2012
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
این که مورینیو هم مجرمه هم بیمار درش شکی نیست ولی من از اینکه توی رئاله خوشحالم چون یه روانی دیگه به جمع عقده ای ها اضافه شده


چهارشنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۰ (۲۱:۰۳)
 
Seli-Demi
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
راستش رو بخواید مورینیو یک بیمار روانی مجرمه که شک ندارم از بیمارستان روانی فرار کرده.همبن


چهارشنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۰ (۱۸:۴۱)
 
ROMARIO
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
بیمار بابا بیماریم خوبه یارو جنون داره
اقای ماس خوزه وحشینیو یک روانی فک کنم از تیمارستان فرارکرده احتمالا ازکوچیکیش عقده داره هیچکسی هم نمیتونه کمکش کنه تنها راهش مرگ


چهارشنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۰ (۱۷:۱۷)
 
shno-barcelona
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
او بیمار است و فقط باید بهش کمک کرد


چهارشنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۰ (۱:۴۴)
 
شفيق
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
سلام.وقتي اين مقاله رو خوندم خيلي افسرده شدم.چرا يه همچين موجودي وجود داره؟ حيف نيست بين اشرف مخلوقات يه همچين موجودي هست؟ اميد وارم اين ننگ از بين انسانها پاك بشه تو اين شبها 2آ كنيد شايد خوب شد.
مقامهايي كه مورينيو به دست آورد در حد و اندازش نبود برا همين رفتارهاي غير معقول انجام ميداد. آدمي كه بابرد 3-1 مقابل بارسا- كه به لطف داوري و حماقت مسئولان اروپايي به دست اومده(گل آفسايد ميليتو ،پنالتي گرفته نشده روي آلوز،تاخير ننداختن بازي كه بارسا 3.5 ساعت قبل مسابقه ميرسه به ايتاليا)-اينقدر خوشحال ميشه كه تو كنفرانس خبري به جاي اينكه راجع به تيمش صحبت كنه شروع به توهين به تيم حريف ميكنه.ويا بين دو نيمه بازي برگشت تو نيوكمپ وقتي پپ با زلاتان صحبت ميكنه ميزنه تو سرش ويابا به دست آوردن بردي كه گل سالم بويان مردود اعلام ميشه اونطور خوشحالي ميكنه 100% بايد بگيم بيماره نه مجرم .واينكه از دست هيچ كس كاري ساخته نيست مگر اينكه خدا دست به كار شه.


سه‌شنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۰ (۲۳:۵۹)
 
sadrasdr
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
من از روزی که مورینیو به رئال اومد همواره خوشحال از یک نکته بودم .... همه ی آدم هایی که به شدت ازشون متنفر بودم همگی به یه تیم اومدن..... حالا اگه این تیمو شکست می دادیمعالی میشد.... ولی کار از شکست گذشت.... رئال مورینیو یکساله که داره مدام تحقیر میشه..... و این حقارت بعد از هر بازی رئال بیشتر جلوه میکنه..... نه آقای خاص.... توبا همه ی تاکتیک ها و ضد تاکتیک ها و حرکات خاص خودت حریف این بارسا نیستی.... روحی چنان بزرگ در این فوتبال جریان داره که تو رو غرق می کنه.....


سه‌شنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۰ (۲۰:۰۲)
 
barcelona315
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
مورینیو یه بیمار ولی بیماری که داره به هیچ وجه قابل درمان نیست و نمیشه هیچ کمکی بهش کرد....


سه‌شنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۰ (۱۹:۳۷)
 
sama-barcelona
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
ببينين ديگه تا چه حد كه وقتي كاسياس شب برد به كاپيتان ها(ژاوي و كاسياس) زنگ زده و به خاطر رفتار بعضي از ريالي ها عذر خواهي كرده موري از دستش ناراحت شده........


سه‌شنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۰ (۱۷:۱۳)
 
onlybarca*
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
با سلام.
هر سه گزینه!



سه‌شنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۰ (۱۳:۵۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
در یک کلام:
مورینیو هم مجرم، هم بیمار.


سه‌شنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۰ (۱۲:۴۴)
 
saman.1390
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
سلام
مورینیو خودش بهتر ازهرکسی میدونه که درحال حاضرتوان رقابت فنی با بارسا را نداره.و از لحاظ فنی از بارسا پایین تره.پس روی میاره به جنگ های روانی.وقتی میبینه در همین بازی سوپرکاپ مسی هرکاری دلش میخواد انجام میده و همه رو دریپل میکنه و کاری هم برای توقف مسی نمیتونه انجام بده مجبوره دستشو به نشانه بوی بدمسی تکون بده.این یعنی حقارت وبس.مسی هم باگل سوم جوابشو داد.
پیروزی به هرقیمتی درست نیست.بازی برگشت اینتربارسا همه یادشونه.اینتر 11نفره تو دفاع جمع شد و ضدفوتبال بازی کرد.ولی سال بعد بامادریر 5تا خورد
ولی اینکه ازلحاظ فنی مربی پایینی است و قبول ندارم.


سه‌شنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۰ (۱۱:۵۶)
 
xavijon
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
حب بهش حق بدین بد بخت داره چپو راست در برابر فوتبال واقعی ما تحقیر میشه باید عقده هاشو یع جوری بروز بده؟


سه‌شنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۰ (۱۱:۰۱)
 
Guaje_Villa
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
اصلا از این مقاله خوشم نیومد.
به نظرم این مقاله صرفا نظر شخصی یک طرفدار متعصب بارسا بود و از نظر منطقی نمیشه اینطور کارنامه افتخارات مورینیو رو زیر سوال برد.
توهین کردن به بقیه از ما که ادعای طرفداری از مکتب بارسلونا رو میکنیم بعیده . پس فرق ما با اون چیه؟ من تعجب میکنم از اینکه بارسا هم همچین طرفدار هایی داره.
من نمیخوام بگم مورینیو خوبه یا بد اما اینطور سوال بردن کسی مث مورینیو اصلا در شان طرفدار های بارسا نیست. اینطوری چهره تیم بزرگی مثل بارسا رو خراب میکنیم.
زنده باد بارسا.


سه‌شنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۰ (۳:۳۵)
 
Hamed.B
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
این حیوان نه مجرمه ونه بیماره بلکه یک کنسرو هستش که از فرط باخت و ناکامی همینجوری بهش فشار میاد و خودش رو نشون میده باید منتظر بود تا یکروز منفجر شه ودنیای فوتبال نفس راحتی بکشه


سه‌شنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۰ (۳:۱۰)
 
vivacampnu
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
اون یه بیمار روانی که وقتی عاجز میشه و کاری از دستش بر نمیاد این کارارو می کنه که جو رو متشنج کنه و اینجوری عقده های روانیشو خالی کنه.
خدا شفاش بده!


سه‌شنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۰ (۲:۱۸)
 
persianfan
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
چه تیتر باحالی

مورینیو بیماره در ضمن کاریشم نمیشه کرد


سه‌شنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۰ (۲:۱۷)
 
Ice.Girl
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
خداييش نميشه گفت مربي خوبي نيست من از نظر فني واقعا فبولش دارم ولي از نظر اخلاقي زير صفره
به نظر من دليل اين حركاتش عقده ايه كه داره.ميخواد اينجوري همه بهش توجه كنن
مقالتونم خيلي قشنگ بود.مرسي


سه‌شنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۰ (۱:۴۶)
 
D_villa
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
شیطونه میگه برم چشمشو در بیارم, ولی من یه بارسایی و یه فوتبالدوستم !!!

مورینیو = ضد فوتبال

مطلب جالبی بود .

خدا مورینیو رو برداره بر روی کریس بگذاره


سه‌شنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۰ (۰:۰۲)
 
Reza180
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
مورینیو یعنی ضد فوتبال ...لعنت بر مورینیو


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۲۳:۴۲)
 
del-barca
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
در اينكه مورينيو از لحاظ فني خيلي قويه شكي درش نيست.اما مشكل ما فوتباليها اينجاست كه ما قهرماني به هر قيمتي رو قبول نداريم.يك لحظه فكر كنين كه چرا مورينيو با مردان بزرگ دنياي فوتبال مثل ونگر.فرگوسن.كرايف.رانيري.گوارديولا و ... درگيري لفظي ايجاد ميكنه.كاملا مشخصه تا بتونه به اهدافش برسه.اما اين كارش انساني نيست من از مورينيو متنفرم نه به علت اينكه مربي رئاله(من از دلبوسكه و پلگريني خوشم ميومد)به علت اينكه دشمن عشق هميشگي من يعني فوتباله!!! رئاليها به هوش باشن مورينيو شايد با رئال به جام برسه اما داره به ريشه رئال و فوتبال ضربه ميزنه.برام مثل روز روشنه كه چندين سال بعد همه از مورينيو به عنوان دشمن فوتبال و انسان پليد ياد ميكنن و كسي از جامهايي كه گرفته ياد نميكنه.


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۲۳:۲۳)
 
mammadleoreza
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
مترجم بیمار



دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۲۲:۵۱)
 
mbbrothers
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
با خوک کشتی نگیر،
چون تو لجن مال می شوی و او لذت می برد



بیخیال هرچی خوکه


الکی بزرگش نکنید این مترجم کثیفو



دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۲۱:۴۱)
 
mojtabba
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
واقعاً مقاله عالی بود


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۲۱:۳۶)
 
messi-6810
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
ممنون عالی بود
بنظرم تنها علاجش کنار گذاشتن فوتباله


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۲۱:۲۷)
 
SinaBarca
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
به نظر من هم مورینیو یک فرد مریضی است و یک حقارتی در وجودش وجود دارد که نشان از دوران کودکی او دارد و و با این کارها می خواهد از ضعف تیم خود جلوگیری کند و با این کار هم نمی تواند جلوی افتخارات بارسا و پپ گواردیولا را بگیرد .

خوزه مورینیو یک بیمار روانی است در این موضوع شک نکنید .


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۲۱:۲۳)
 
Messi.FCB
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
بابا به نظرم این مورینیو از بس به بارسا باخته عقده ای شده و دست خودش نیست!!!

وقتی تو چلسی بود یه بار ما نذاشتیم قهرمان اروپا بشه و دو بار جونم لیورپول.
وقتی تو اینتر بود که شانسی و با ناداوری قهرمان شد و یه بار سر الکس نذاشت قهرمان بشه.
و اما پارسال ما نذاشتیم دو جام مهم که لیگ قهرمانان=دو جام دیگه(باشگاههای جهان و سوپرکاپ اروپا) رو ببره.
و امسالم که از اولین جام محرومش کردیم. پس تا حالا بارسا مانع این شده که موریانه 6 جام کسب کنه و معلومه که ازش نفرت به دل داشته باشه.
قربون پپ جون خودمون برم که مظهر شخصیته.

در جواب اون دوست رئالی هم باید بگم اگه مسی با ایما واشاره کاری کرده که به مذاق نیمکتتون خوش نیومده، در جواب اون پیف پیف مربی روانیتون هیچ نبوده،هر چند از بازیکنای بارسا انتظار چنین حرکتی نداریم حالا میخواد مسی باشه یا کیتا یا بویان!!
ضمنا وقتی حرفای ما بارساییها رو اینجا که با کمال احترام ب اشما برخورد میشه و شما توهین میدونی ،تو سایت خودتون اون حرفایی که بارسا میزنن 10000000000000000000 برابر توهین حساب میشه.

دست آقا سعید هم درد نکنه، بازم از این کارا بکن.



دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۹:۵۰)
 
ermia
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
مورینیو بیشتر یک بیمار تا یک مجرم !
گاهی اوقات وقتی یک نفر بیمار میشه نمی دونه داره چه کاری انجام میده ! باید به این فرد کمک کرد تا از توهمات بیمار گونش بیرون بیاد و گرنه تبدیل به یک مجرم میشه !!!
بزرگترین اشتباه مورینیو جایی بود که اسپانیا را برای مربی گری انتخاب کرد در اسپانیا فوتبال بر اساس احساسات یا حرف و حاشیه پایه گذاری نشده و باید درون لیگ کشور خوب فوتبال بازی کرد برای همین شاید بازیکنانی مثل بکهام زیاد تو این جو دوام نیاوردند و رفتند .این میدانی که مورینیو حرفی برای گفتن در اون نداره واسه همین تا الان زیر سایه بارسا مونده ونتونسته پیروز بشه اون فکر کرد اسپانیا مثا انگلیس یا ایتالیا ست ولی دید نه اینجا مکانی برای درخشش تاکتیک ها و تکنیک هاست .
پس ما باید بهش کمک کنیم تا از این فکر در بیاد



دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۹:۴۷)
 
matin-catalan
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
مرتیکه موریانه کثافت


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۹:۳۴)
 
messiiiiiiiii
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
یه اشغال به تمام معنا


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۹:۳۰)
 
messi534
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
با بیشتر مقاله موافقم ولی مورینیو از نظر فنی مربی بزرگیه(کارنامه اش اینو میگه) ولی از نظر شخصیتی بسیار در سطح پائینیه و به نظر می رسه که واقعا" مشکل روانی داره وفوتبال اسپانیا را به گند کشیده به نفع باشگاه رئاله که اونو بندازش بیرون تا بیشتر ا ز این آبروشونو نبرده .بهترین جواب در برابر حرفهای مورینیو خاموشیه


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۹:۱۳)
 
Patrick
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
کثافت


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۹:۰۳)
 
ebram
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
دیوانه فراری احمق


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۸:۵۰)
 
engsaeed
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
احسنت به شما آقای ایمنی به خاطر این مطلب زیبایی که به شکل هنرمندانه بیان کردید.
دلم خنک شد


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۷:۵۸)
 
m.j1373
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
موضوع خیلی جالب بود
ولی من فکر میکنم هیچ کدام این آدم هایی مثل پرز هستند که باعث میشن یه این جور آدم هایی رشد کنند و بزرگ شوند وگرنه مترجم رو چه به مربیگری


من از خاری که می روید سر دیوار دانستم که نا کس کس نمی گردد بدین بالا نشینی ها


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۷:۴۳)
 
only-david-villa
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
بارسایی ها سلام.
در نظرسنجی این سایت حتما شرکت کنید. چون تا الآن رونالدوی زرافه از لیونل مسی و ژاوی جلوتره.ولی اشکال نداره ،ما مسی رو اول می کنیم.
مشاهده لینک


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۷:۴۲)
 
real_madrid
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
به هر صورت نظر شما بسیار محترمه

همون طور که مدیریت گفتن این بحث رو دیگه اینجا ادامه نمی دیم .ممنون


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۷:۲۲)
 
sh.catalunya
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
دوستان!! این حرکاتو اولین بار نیست که از خوزه میبینیم.پپ خودشو با رفتار و حرفاش معرفی میکنه خوزه هم با کاراش.این ادم اومده که فوتبال اسپانیا رو خراب کنه ولی کور خونده.این ادم نه مجرمه نه بیمار.شخصیت خانوادگیش اینه و انتظار بیشتری هم ازش نیست.همه که یک جور نیستن.همیشه تو همه جا نخاله هست.
زنده باد کاتالونیا.زنده باد فوتبال سالم.زنده باد بارسا


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۷:۲۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
دوستان لطفا بحثهای غیر مرتبط با این خبر رو به تالار گفتمان انتقال بدید.


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۷:۱۶)
 
amir008
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
نقل قول
به عرض من توجه نکردید . من نگفتم این بازیکنا خوب نبودن . من گفتم به سبک بازی رئال نمی خوردن . مثلا من خودم عاشق کاسانو هستم ولی به نظرم در حد همون تیمای مثل رم هستن


اتفاقا اون بازیکنا به سبک رئال می خوردند منتها رئال نخواستشون.
هنوز هم که هنوزه رئال با این همه خرج کردن نتونسته یه بازیکن خلاق در حد روبن و اسنایدر بیاره.

نقل قول
در مورد اوون هم بگم به نظر من اوون خیلی بازیکن ظریفی بود و به درد رئال نمی خورد

اگه اوون به درد رئال نمی خورد پس چطوری تونست تو یه فصل واسه رئال 16 تا گل بزنه؟!(الان از تو ویکی پدیا نگاه کردم دقیق 16 تا گل)
تازه در صورتی هم که حرف شما رو درست بگیریم و اوون به درد رئال نمی خورد بازم یه سوال دیگه پیش میاد:
اصلا واسه چی خریدینش؟


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۷:۰۴)
 
real_madrid
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
نقل قول
اتفاقا اون بازیکنایی که مثال زدی هم باریکنی خوبی بودن و هم به درد رئال میخوردن منتها آخرین چیزی که رئال تو خرید بازیکن بهش اهمیت میده ارزش فنی بازیکنه. مهمترین هدفی که رئال از خرید بازیکناش داره کسب در آمد از راهه تبلیغات اون بازیکناس.بازیکنی که خوش قیافه و خوش هیکل نباشه یا اهل این که عکسش هر روز رو جلد روزنامه ها باشه نباشه جایی تو رئال نداره.


سلام مجدد خدمت همه

دوست عزیز یه مقدار دارید در مورد مادرید بی انصافی می کنید . درسته رئال چند ساله زیر سایه بارساست ولی فراموش نکنیم پا افتخار ترین تیم اروپاست و تیم کوچیکی نیست که اینجوری راجع بهش حرف می زنید .

همون طور که بارسا هم از بزرگترین تیم هاست

به عرض من توجه نکردید . من نگفتم این بازیکنا خوب نبودن . من گفتم به سبک بازی رئال نمی خوردن . مثلا من خودم عاشق کاسانو هستم ولی به نظرم در حد همون تیمای مثل رم هستن

در مورد اوون هم بگم به نظر من اوون خیلی بازیکن ظریفی بود و به درد رئال نمی خورد . در ضمن وقتی لیورپول قهرمان اروپا شد اوون تو اون تیم نبود .


به هر صورت ممنون از این بحث خوب


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۶:۵۸)
 
taha4231
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
مقالتون بی نظیر بوده

مورینیو، مجرم یا بیمار؟


جواب این سوالو تمام فوتبالی های دنیا میدونن دیگه نیازی به گفتن نیست




خسته نباشید واقعا


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۶:۳۱)
 
hassansas
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
مورینیو یک فرد عقده ای ومغرور که اگر به جام نرسد دیوانه وروانی می شه.


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۶:۲۹)
 
amir008
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
نقل قول
منم با این رویه ستاره خریدن اصلا موافق نیستم به نظرم اول رئال باید ببینه اون بازیکن به فلسفش می خوره یا نه یه مثال جالب بزنم : کریس رونالدو وقتی تو منچستر بود تو اوج بود و همه باشگاه های دنیا خواهانش بود و لی بارسلون هیچ وقت بهش پیشنهاد نداد چون به سبک بازیش نمی خوره . بر عکس در مورد فابرگاس پا فشاری کرد چون بازیکنیست از جنس بارسا به نظر من رئال باید بازیکنایی رو بخوره که به دردش می خورن . سالهاست پولهای بی موردی در مورد امثال فان در فارت . خدیرا . دیارا . کاسانو . هانتلار . آدبایور ...... و خیلیا دیگه خرج شده که هیچ فایده ای هم نداشته ولی یه بازیکن بزرگ مثل زیدان ارزش اون خرجو داشت چون با فلسفه رئال همخونی داشت



این حرفت دیگه خیلی غیر منطقیه!
اتفاقا اون بازیکنایی که مثال زدی هم باریکنی خوبی بودن و هم به درد رئال میخوردن منتها آخرین چیزی که رئال تو خرید بازیکن بهش اهمیت میده ارزش فنی بازیکنه.

مهمترین هدفی که رئال از خرید بازیکناش داره کسب در آمد از راهه تبلیغات اون بازیکناس.بازیکنی که خوش قیافه و خوش هیکل نباشه یا اهل این که عکسش هر روز رو جلد روزنامه ها باشه نباشه جایی تو رئال نداره.


من ازت سوال میپرسم، مایکل اوون الان کجاست؟!!!

بازیکنی که کل اروپا ازش می ترسیدن، شاید همراه آنری و رونالدو بهترین مهاجم نسل خودش بود، یه تنه لیورپول رو قهرمان اروپا کرد و ستاره تیم ملی انگلیس بود الان چه وضعیتی داره!

انصاف رو رعایت کنیم اگه اون فاجعه مادرید براش پیش نمی اومد و فوتبالش تموم نمی شد آیا الان اوون میشد ذخیره بازیکنی مثل هرناندز؟!

اصلا رئال چرا این بازیکن رو از لیورپول خرید و عجیب تر از اون اینکه چرا سال بعدش اون رو فروخت؟
مگه اون سال اوون برای رئال کم گل زد؟ اون سال اوون با اینکه کل سال رو به شکل مضحکی ذخیره بود ولی بازم 14-15 تاگل برای مادرید زد.

چه دلیلی داشت که رئال اوون رو فروخت؟ چون هر روز خبر رسوایی اخلاقیش در نمی اومد؟ چون اهل حاشیه نبود و برای بارسا کری نمی خوند؟!!!

من خیلی وقته هنوز جواب این سوال رو درست حسابی از هیچ رئالی نگرفتم!
پ.ن:فکر نکن که حالا من این وسط طرفداره منچسترم و شدم وکیل مدافع اوون، مثال برای بازیکنایی که رئال تمومشون کرد زیادن ولی خوب اوون یکی از شاخص تریناشون بود.


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۶:۱۹)
 
minii
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
تازه همه ي اين ها يه قسمتي از توهين ها و كارهاي زشت اين مربيه اين متن رو بايدبعضي از طرفداراي رئال بخونن كه مورينيو رو قبول دارن واقعا وقتي ميبينه هيچ كاري نميتونه بكنه حركاتش از حركت هايي كه يه بچه ي تخس 3 ساله به خاطر لجبازي انجام ميده بدتر و مسخره تره ولي هيچ كدوم از اين حقه هاش نميتونه روي بارسا كوچكترين تاثيري بذاره به قول ژاوي : ما به عدالت معتقديم


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۶:۱۰)
 
dexter67
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
کلا می گم: ما جواب این کاراشو بازی بعدی می دیم...


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۶:۰۰)
 
taha4231
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
امثال مربیانی مثل مورینیو مربیان بیجنبه ایی هستن که برای رسیدن به موفقیت دست به هر کاری غیر اخلاقی میزنن (نمونش: توهین به بازیکن و مربی و فدراسیون فوتبال گرفته تا توهین به فیفا در بره ) و اگر هم موفق نشن به هر شکلی هم که شده عقدشون رو خالی میکنن مثل همین حرکت مورینیو که ثابت کرد هنوز برای مربیگری در یک کلاس جهانی راه خیلی زیادی رو در پیش رو داره


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۵۳)
 
mahdis
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
جایگاه بارسا دست توهین های مورینیو نیست بلکه اون لیاقت خودشو ثابت میکنه که بویی از شعور انسانیت نبرده بی شک پپ تنها رقیب فوتبالی اونه که از نظر شخصیتی نمیشه حسابش کرد که بخواد حتی ذره ای به گواردیولا نزدیک بشه نه مجرم نه بیمار کلمه ای در فرهنگ لغت نیست که بتونه اخلاقای مورینیو رو وصف و توجیه کنه البته من فقط منظورم رفتاراشه ...زنده باد استادمون گواردیولا...


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۵۱)
 
mohammad.a
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
اين مرد ديوانه است................................


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۴۹)
 
real_madrid
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
منم با این رویه ستاره خریدن اصلا موافق نیستم

به نظرم اول رئال باید ببینه اون بازیکن به فلسفش می خوره یا نه

یه مثال جالب بزنم : کریس رونالدو وقتی تو منچستر بود تو اوج بود و همه باشگاه های دنیا خواهانش بود و لی بارسلون هیچ وقت بهش پیشنهاد نداد چون به سبک بازیش نمی خوره . بر عکس در مورد فابرگاس پا فشاری کرد چون بازیکنیست از جنس بارسا

به نظر من رئال باید بازیکنایی رو بخوره که به دردش می خورن . سالهاست پولهای بی موردی در مورد امثال فان در فارت . خدیرا . دیارا . کاسانو . هانتلار . آدبایور ...... و خیلیا دیگه خرج شده که هیچ فایده ای هم نداشته

ولی یه بازیکن بزرگ مثل زیدان ارزش اون خرجو داشت چون با فلسفه رئال همخونی داشت

ر مورد اشتباهات داوریم باز تاکید می کنم حتی اگه به نفع یه تیمی بیشتر بوده باز سهویه چون تمام تیم ها و مربیای بزرگ در طول تاریخ از این قضیه سود یا ضرر کردن و اون جمله کلیشه ای ( اشتباهات داوری جزئی از فوتباله ) واقعا حقیقت داره

باز تاکید می کنم منم با خیلی رفتاره های مجموعه رئال موافق نیستم ولی یه جاهایی هم از رفتار بارسا انتقاد دارم

بازم ممنون از این بحث مودبانه و زیبا

با تشکر


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۴۲)
 
merun
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
مجرم بيمار رواني از نوع بازنده!!!


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۴۰)
 
messibarca
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
هر دو


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۳۶)
 
Lionel.Messi.10
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
چطوره اين بيمار رو براي درمانش بفرستيم تو طبيعت بچره؟!نظر شما چيه؟


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۳۴)
 
onlypuyol
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
سلام دوستان . . .

ببینید اگر قرار باشه بگیم که بارسا افتخارات سه سال اخیرش رو در زمان افت رئال بدست آورده غیر منطقیه یه نگاهی به مهرهای خربداری شده در این سه سال توسط مادرید داشته باشیم پاسخ ساده است که دست کم چیزی غریب به 10 ستاره نامی جهان رو خریده و بعضا چه ستاره و چه پول رو بر فنا داده . . .

نمونه بارزش کاکا _ ونمونه جوانش کانالس

حال در این بین که رئال جوانانی نامی نظیر کانالس یا لئون رو خراب کرد بارسا بازیکنانی نظیر تیگو . و پدرو رو تحویل داد .. .

پس به این نتیجه میرسیم که یه تیم آماده از یه کادر فنی خوب نشات میگیره . . .


ببینید فرگوسن توی فینال چمپیونز لیگ به رافائل بازی میده

گوآردیولا توی فینال رم به بوسکتس بی نام و نشان

ولی آقای مورینیو توی بازی با راسینگ هم به جوانان پر آتیه بازی نداد . . .

و برای تقویت تیمش میره کاروالیو رو به تیم تزریق میکنه . . .

آیا برداشت شما از این ماجرا ضعف تاکتیکی نیست :

چرا مورینیو در هر تیمی که هست باید چکیده ای از یاران خاص خودشو ببره حتی اگر پیر باشن . . .

میرسیم به مبحث اینتر و چلسی . .

آری مورینیو جام آورد ولی رقیبان این تیم بودجه های کلانی نظیر مادرید خرج نمی کردند . . . .

بعر از تمامی این توضیحات باز هم باید یه این موضوع اشاره کرد :

در گیری کنونی بر سر جدال و توانیی فردی شخصی نیست

موضوع حرمت شکنی و توهین است همه گان بر این موضوع واقف هستند که بارسا و مادرید دشمنی دیرینه دارند اما اینو نمیشه پوشاند که مورینیو باعث بروز خیلی از حرکات نا شایست شده . . .

چرا در زمان مربیان پیشین چنین نمی شد . . .

در گیری در تمام بازیها هست . اما نه به دین سان . . .


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۲۴)
 
Beauty.Dream
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
هم مجرمه هم بیمار.البته عقده ای هم هس.شما نگای عکسه کنید
متوجه میشید حقارت و عقده ای بودن از سر تا پاش میباره
موجودای مث پپه و مارسلو یا راموس هیچ تقسیری ندارن
وقتی چنین موجودی رهبریشون میکنه.اون بدبختا شدن مترسک
دس آقای(باس ماس خام...)یا هرچیز دیگه.


مرسی از مقالتون


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۱۳)
 
Dark_Rider
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
نقل قول
( من بر خلاف مورینیو به همین روز عزیز قسم همه اینارو سهوی می دونم و به نظرم برای همه تیما اشتباه داوری هست )

درسته اشتباه داوری برای همه هست برای تمام مربی های بزرگ اتفاق افتاده!
بحث فکر کنم سر اینه که مورینیو این اشتباهاتی که به نفع خودش رقم خورده رو نمیبینه و همش پپ رو متهم به پیروزی با استفاده از داور میکنه
بارها و بارها بعد از شکست این حرفا رو از دهنش شنیدیم که داور فلان و بساطه
حتی تا جایی پیش میره میگه چرا باید ما هر بازی ده نفره بازی رو به اتمام برسونیم
انگار محدودیت کارت قرمز تو بازی وجود داره که تو دو تا بازی اخراجی داشته دیگه بازی سوم اخراجی دادن وجود نداره و نقض قانونه و داورد داره به نفع میگیره
یکی ننیست بهش بگه تو صد تا بازی بچه ها خطای بد بکنن تو صد و یکمی هم اینکارو بکنن باید اخراج بشن


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۱۳)
 
winers
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
اصلا مقاله قشنگی نبود پس الان فرق ما با اون چیه ؟فرقی نداره اون توهین می کنه ما هم توهین می کنیم ما که خودمون رو طرفدار بارسا و پپ عزیز می دونیم چرا این حرفا رو می زنیم ؟مگه پپ این طوری حرف می زنه ؟این جوری حرف زدن در شان بارسایی ها نیست همون در شان کسانی مثل مورینیو و رونالدو و طرفداروشونه نه ما که از مکتب بارسا و پپ حمایت می کنیم
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۱۲)
 
real_madrid
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
دوستان گرامی من بارها تاکید کردم حالم از رفتار بازیکنایی مثل مارسلو که زمین فوتبال رو با fight club اشتباه گرفتن بهم می خوره و اینی مایه ننگ تاریخ غنی رئال هستن .

در ضمن اگه من از افتخارات مورینیو گفتم هرگز نقض افتخارات پپ نیست .

من که تو حرفام پپ و مورینیو رو مقایسه نکردم

همون طور که شما می فرمایید پپ واقعا مربیه بزرگیه و بارسای قابل احترامی ساخته

من فقط گفتم مورینیو هم مربی کوچکی نیست همین

هرگز نگفتم از پپ بهتره یا بهترین مربی دنیاست.

در ضمن اگه میخوام بگیم معروف شدن مورینیو با اشتباهات داوری در مقابل منچستر در سال 2004 بوده یه کم بی انصافیه

چون پپ هم اولین جام قهرمانی اروپا رو در مقابل چلسی در نیمه نهایی به دست اورد که فکر می کنم خودتونم قبول داشته اشید داوری واقعا به نفع بارسا بود ( من بر خلاف مورینیو به همین روز عزیز قسم همه اینارو سهوی می دونم و به نظرم برای همه تیما اشتباه داوری هست )

بازم ممنون


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۴:۵۶)
 
zrm10
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
با اين كاراش مجرم و بيمار و...در وصفش كمه!!اين كارا رو يه ادم نرمال انجام نميده!!در كل خيلي قشنگ ابروي نداشته رئالو برد،رفتاري كه ميكنه غير قابل دركه.......


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۴:۵۵)
 
Dark_Rider
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
با تشکر از دوست عزیز رئالیمون باید چند نکته رو متذکر بشم
اینکه مورینیو مربی بزرگیه درش شکی نیست
ولی خوب باید به نکاتی دقت کنیم!
اینکه مورینیو از خود فوتبال برای پیروزی استفاده نمیکنه
بارها و بارها شاهد رفتاهای ضد فوتبالش در زمین بازی و خارج از اون بودیم!
توهین ها و حرفای بدی که میزنه از زمان لیگ جزیره با ونگر بنیتس و فرگوسن زبون زد عام و خاصه!
توی ایتالیا درگیری ها و حرفایی که در شان مربی اینتر نسبت به مربی های دیگه هست بودیم!
در وصف مورینیو همان بس برای توجیه کار خودش رو به حاشیه میاره
این واقعا نهایت بی شخصیتیه که تکنیکی توی بازی بچینی که پایه و اساسش ضد فوتبال و خشونت وحشیانه باشه
توی این چند دوره الکلاسیکو واقعا شاهد رفتارها خیلی وحشتناکی از مرسلو،راموس،په په و گاها بازیکنایی مثل ادبایور و لاسانا دیارا بودیم!
این اتفاقی نیست که اینهمه بازیکن به چنین رفتاری رو اوردن و مثل روز مشخصه که دستور به چنین رفتاری دارن
حالا یکی مثل کاسیاس با شخصیته ولی یکی مثل راموس و په په ذاتا شر بودن درش نهفتست و موری میدونی باید از کی استفاده کنه
همیشه با این جنجال ها سعی کرده ضعف خودشو تو شکست دادن بارسا پوشش بده
مربی خوب اونه که توی زمین بازی حرفشو بزنه و بازی جوان مردانه رو سر لوحه کارش بده
شاید باورتون نشه ولی من خودم به شصه هر وقت با رئال بازی دریم یه ترسی تو وجودمه که نکنه یکی از بازیکنامونو از دست بدیم و واقعا سر این موضوع خیلی دعا میکنم!

این چیزی نیست که بشه با تعداد قهرمانی پوشش داد
اگه مورینیو تو هفت سال اینقدر جام اورده صد در صد عملکرد پپ بهتر بوده که تو سال اول شش گانه داشته و توی سه سال اینهمه قهرمانی و شکست دادن تیمهای بزرگی مثل منچستر،چلسی،بایرن مونیخ،رئال و .... که همگی از بهترین تیمای اروپایی هستند

به هر حال نمیشه از این رفتارا ساده گذشت باید قدرتمندان فوتبال یه چاره ای به حال این طرز فکر بکنند


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۴:۵۰)
 
sqwflol4
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
نقل قول
تیمی که بار عقده حقارتی چند ساله



مورینیو حالش خیلی بدتر از انسان های مریضه
و با اینجور چیز ها درست نمیشه


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۴:۴۲)
 
gaudi
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
مقاله بسیار زیبایی بود

واقعا نمیشه درک کرد این مردک چشه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۴:۳۳)
 
aammiinn
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
اميدوارم مجازات بشه


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۴:۳۱)
 
Blaugrana.Mary
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
بیمار...
.
.
عالی بود سعید جون...گل گفتی!
مورینیو آفت فوتباله...خدا نابودش کنه...حداقل وجودشو از لالیگا پاک کنه
بازم از این مقاله ها بذارید... واقعا عالی بود..مرررررررررررسی...


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۴:۲۰)
 
Super.Dream.Team
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
به نظر من که اون یک روانی به تمام اعیار هستش.
معلوم نیست سر بازیکنای بیچاره چی میاره که از باخت می ترسند و پرگل میبرند.
هر وقت تیم مورینیو گل می زنه، اون دستشو مشت می کنه و تو صورت گلزن می کوبه به خصوص
هم وطنی اش.
برای همینه که هروقت رئالی ها گل می زنن به طرف نیمکت ذخیره و کادر فنّی نمیروند.
تا وقتی گواردیولا و رایکارد و کرایف و مارادونا یا... هستن،نام مورینیو تو لیست مربیان بزرگ فوتبال نمیره.بلکه تو لیست مجرمان فوتبال میرود اون هم برای چند بار باید اسمشو بنویسند.


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۴:۱۹)
 
real_madrid
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
سلام مجدد خدمت همه دوستان

اولا باید بگم واقعا خوشحالم عضو چنین سایتی هستم که چنین هواداران مودب و با منطقی داره

مطمئنا باید خیل عظیم این هواداران بزرگ رو از اون تعداد بسیار معدود که توهین می کنن جدا کرد

این سایت به معنای واقعی نماینده تیم بزرگ و پر افتخاری مثل بارساست

از مدیریت گرفته تا اعضا واقعا برخورد خوب و منطقی دارن که لازم تشکر کنم

اون عزیزانی هم که به پدر و مادر و محل تولد مورینیو توهین می کنن بدونن این روزهای عزیز برای استغفار هست

هیچ انسانی دست خودش نیست که از چه پدر مادری یا کجا به دنیا اومده

اگه اینجوری بود هیچ انسان فقیر و بدبختی در دنیا پیدا نمیشد

در ضمن درست یا غلط من مورینیو رو دوست دارم و در شان طرفداران بارسا نیست که توهین هایی به این شکل به علایق دیگران کنن

انتقاد بسیار خوبه .من خودم دوست ندارم تعصب بیجا و غیر منطقی روی شخص یا تیمی داشته باشم ولی توهین اونم تو این روزا کار صحیحی نیست و در ضما با قوانین سایت در تناقضه

بازم تاکید می کنم حساب این عده معدود از این خیل عظیم بارسایی ها منطقی جداست

چند تا نکته کوچیک داشتم . دوستان فرمودن لیگ ایتالیا یا انگلیس لیگ ضعیفی هستن

تو حرفای قبلیم گفتم از وقتی مورینیو معروف شده قهرمانان چمپیونز لیگ یا از این 2 کشورن یا بارسا

پس طبیعتا نمی تونن لیگ ضعیفی باشن

اگه اینجوری قراره حساب شه خب بارسا هم در زمان افت رئال 3 سای پیاپی قهرمان شده .ولی من اصلا موافق نیستم چون خیلی وقتا حضور یه تیم و مربی بزرگ باعث افت تیم های دیگه میشه مثل بارسا و مسی که باعث یه طرفه شدن لا لیگا شدن و اونا یکی از دلایل اصلی افت مادرید هستن

در مورد قهرمانیش با اینتر باید بگم خب گل پیکه هم بازی برگشت افساید بود . ببینید این منطقی نیست سالها افتخار یک نفر رو با چند اشتباه داوری زیر سوال برد . در ضما اینتر اون فصل تیم های بزرگ دیگه ای رو هم حذف کرد

تو سالها اخیر هم اشتباهاتی به نفع یا ضرر بارسا بوده ولی من اصلا با مورینیو موافق نیستم که می خواست بازی زیبای بارسا رو با اشتباهات داوری زیر سوال ببره . این اشتباهات حتی اگر بوده نمی تونه کل فصل درخشان بارسا رو خراب کنه و قهرمانی فصل قبلش به حق بود خصوصا با اون نمایش رویایی در فینال و مقابل منچستر

من فکر می کنم مورینیو از نظر فنی مربیه خوبیه ولی همون طور که گفتم بعضی وقتا رفتارهاش بر توانایی هاش ارجعیت پیدا می کنه که واقعا خوب نیست

بازم ممنون از مدیریت و همه دوستان



دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۴:۱۷)
 
Leo.Messi
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
مقاله خیلی قشنگی بود

نقل قول
به راستی، آیا مورینیو مجرم است و باید مواخذه شود، و یا بیماری است که باید به او کمک نمود؟!
این مردک معلوم نیست چشه.هر جفتش بهش میاد.باید به یه دکتر مراجعه کنه!


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۴:۱۴)
 
bar.s.lona
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
شخصیت گواردیولا کجا و شخصیت مورینیوی بی شخصیت کجا


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۴:۰۰)
 
benbarca1
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
نقل قول
و چقدر حرکات گواردیولا دل نشین بود، دل نشین تر از بازی زیبای بارسا و ابر ستاره اش مسی. مردی که پس از بازی به سوی کریم بنزما بازیکن حریف رفت تا با او دست بدهد. او در کنفرانس خبری پس از بازی به ستایش از حریف پرداخت و حتی در دفاع از دستیارش هم حاضر به توهین به مورینیو نشد. انگار گواردیولا بهتر از خیلی ها معنی آن ضرب المثل معروف را درک کرده است :«با خوک کشتی نگیر، چون تو لجن مال می شوی و او لذت می برد.»



خيلي زيبا و قشنگ ..........................

100 درصد تائيد ميشه .

زنده باد پپ كبير



دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۳:۵۲)
 
Lionel.Messi.10
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
هر چي باشه خودم درستش ميكنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۳:۲۵)
 
sajadmessi
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
مورینیهو هم مجرم هم بیمار هم هیچی نفهمه


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۳:۱۲)
 
msp6684
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
تحقیر شدن چند باره جلوی بارسا باعث شده که این روانی عقده کنه و برا عقده گشایی و خالی کردن خودش دست به هر کاری میزنه ......دسته خودش نیست


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۲:۴۴)
 
FNDGH
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
حالا بعدا باید بپرسین مجرم یا بیمار یا عقده ای ؟
آخه بیچاره با این همه ضایع شدن عقده ای هم میشه دیگه!


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۲:۴۲)
 
prsam
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
کلا ادمیه که دوست داره منفور باشه


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۲:۴۲)
 
Leo.My.Life♥
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
اینکه بیماره شکی توش نیس ولی به نظر من عقده ای هم هست


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۲:۱۴)
 
mehdi_asheghe_barca
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
نقل قول
اگر قرار باشه هر کی پر افتخار باشه بیاد بقیه رو مورد توهین خودش قرار بده پس فرگوسن باید با تانک بیاد توی زمین دیگه . . .

من كاملا موافقم يه مربي هم بايد از نظر فني وهم اخلاقي الگو باشه.


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۲:۱۱)
 
118118
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
بیمار بیچاره بیش از اینم ازش انتظار نمیره بارسا هم که همیشه تحقیرش کرده باعث شده عقده درون مورینیو سر لوحه کارهاش قرار بگیره


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۲:۰۵)
 
hamid.lionel
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
100% این بیمار روانیه.......شکی توش نیس....


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۲:۰۳)
 
flora-kimia
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟

من ميگم بيماره ! ..............


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۱:۵۷)
 
ALEXIS
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
دقیقا به نکته جالبی اشاره کردین!!
مورینیو بعد هر باخت اشتباهات داوری رو دلیل میدونه
ولی مورینیو کیه که ما اسمشو میاریم اون گفته پیتو ویلانو رونمیشناسم خوب منم بعضی وقتها به جا مورینیو میگم موریانه
زنده باد گواردیولا :


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۱:۳۵)
 
PouriaIP
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
هم مجرم هم بیمار


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱۱:۰۵)
 
Alireza_i99000
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
متن جالبی بود. مورینیو واقعا یه بیمار روانیه . تحمل قبول واقعیات رو نداره. این طور خوکهایی نباید بیان تو فوتبال


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۹:۴۲)
 
Mohammad.12
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
خیلی عالی بود


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۹:۱۲)
 
markmarky
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
تقصیر پدر و مادرشه
از قدیم گفتن بچه رو نمیزنن چون اگه بزرگ بشه عقده ای بار میاد!


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۶:۴۴)
 
onlypuyol
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
با سلام دوستان . . .

ببخشید کسانی که مورینیو رو یه مربی بزرگ خطاب میکنن باید به این موضوع هم توجه کنن که اگر اینتر قهرمان کالچو شد یکی از علل عمده ی این اتفاق از بین رفتن قدرتهای بزرگ ایتالیا نظیر میلان و یووه بود آیا اگر یووه ی سال 2005 بود بازه اینتر به همین راحتی قهرمان میشد ؟

و همچنین در مورد چلسی باید گفت اگر بودجه های باد اورده ی آبراموویچ نبود آیا باز هم جامی به دست می آمد؟

پاسخ سادس خیر

مادرید طی دوسال گذشته بالغ بر 600 میلیون یورو هزینه کرده ولی جامی نبرد و در ضمن یه نکته ی جالب که بارسا طی دو فصل اخیر اکٍثر جامهای ممکن رو برده ولی مادرید یه جام حذفی داشته با این اوصاف که به اندازه ی مادرید هم ضرر و زیان بلند پروازی و خریدهای کلان و نداده باز هم ضرر مالیش سه برابر مادرید هست پس اینجا معلوم میشه اتحادیه ی فوتبال اسپانیا پشت کدام تیمه . . .

آیا تا به حال از خودتون پرسیدید بودجه ی مادرید چگونه تامین میشه با اینکه حد اقل توی ده ی اخیر در امد کلانی از کسب جام نداشته ؟

حال مقوله ی ما بارسلونا است :
دوستان من خیلی خوشحالم که دست کم مدیر سایت سالهاست که بازیها رو مثل بنده دنبال میکنن و همچنین دوست مادریدی ما

پس به این موضوع توجه کنید :

قهرمانی پورتو در لیگ قهرمانان به لطف اشتباه داور روی گل صحیح اسکولز در الترافورد بود . . .

قهرمانی اینتر نیز :

آیا اگر پنالتی روی دنیل آلوز در محوطه ی جریمه اینتر در جزپه مه آتزا گرفته میشد و یا آفساید میلیتو گرفته میشد باز هم آقای خاص دو بار با دو تیمش قهرمان میشد . . .

حال از این موضوع هم بگزریم . . .

وقتی میگیم مورینیو طی 9 سال 7 جام لیگ برده کمی فکر کنید که پورتو همواره قهرمان پرتقال بوده به جز چند سال چون یکی از قطبهای پرتقال محسوب میشه ولی گوآردیولا با بارسای بی اسباط کرد چه توانایی هایی داره نه با قوی ترین تیم یک کشور در ضمن مهره های پورتو در اون سال کم اشخاصی نبودند .ر . . .

همچنین در وصف چلسی و اینتر این موضوع صادق هست . . .

ولی ما از تمامی افتخارات نیز میگزریم و به موضوع اخلاق میرسیم . . .

اگر قرار باشه هر کی پر افتخار باشه بیاد بقیه رو مورد توهین خودش قرار بده پس فرگوسن باید با تانک بیاد توی زمین دیگه . . .


پس لطفا منطق رو در دستور کار نظرات خود قرار دهید . . .


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۶:۳۴)
 
heroes
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
کسی که بیماره یه علاجی هم داره و لی برای اقای خام هیچگونه علاجی نداره چونکه بیمار نیست.
دانشمند بزرگ یونان افلاطون بود که شاگردش اسکندر مقدونی بود . کسی که چه جنایتهایی انجام داد. حال این شخص استادش بابی رابسون و فانخال بوده و شاگرد خوبی نیست همانند اسکندر و لذا شباهت هایی بین اسکندر جنایتکار و اقای خام وجود دارد.


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۵:۵۶)
 
mohaddeseh.xavi
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
مجرم شايد ولي بيمار نه؟؟ كسي كه با قصد و غرض كاري بكنه، بهش بيمار نميگن!
من درسته از رئال و رئالي بدم مياد ولي آرزو داشتم با رئال زمان دل بوسكه اينجوري رقابت ميكرديم!! اين رئال با اين سرمربي جاش فقط توي سطل آشغاله!!!


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۵:۰۷)
 
farzad_hernandez
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
مورینیو=یک بیماره روانی تازه به دوران رسیده که قادر به شکست قوی ترین تیم جهان نیست البته یکبار تونست با ضد فوتبال اینکارو بکنه که اونم شانسی بود.
این مردک هیچی نیست.
آخه بدبختی اینجاست که آدم های بیماره روانیو محاکمه نمیکنند.


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۴:۲۵)
 
real_madrid
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
سلام خدمت همه دوستان گرامی

من تا حالا ندیده بودم مدیریت سایت هم دست به قلم ببرن. جالب بود

ببینید دوستان حرفهایی که می خوام بزنم فقط نظر شخصی بنده حقیر هست و ممکنه 100% غلط باشه

من برای بارسا و هوادارانش احترام خاصی قائلم . تیمی که همیشه پرچمدار فوتبال زیبا در جهان بوده و ستاره های زیادی رو به تاریخ فوتبال معرفی کرده

شاید هیچ تیمی اندازه بارسا ستاره های بیاد ماندنی به فوتبال معرفی نکرده . روماریو . رونالدو . ریوالدو . رونالدینهو و مسی و ............

ولی به نظر من همه چیز نسبی هست

ممکنه منم مثل شما با یه سری از عقاید و رفتارهای مورینیو موافق نباشم همون طور که با بعضی از رفتارهای بعضی از بازیکنای بارسا موافق نیستم

نه مورینیو کثیف ترین آدم دنیاست نه رئال حقیر ترین

میگن همیشه آمار ارقام با آدم حرف می زنه

کسی که در فقط 9 سال مربیگری 7 بار قهرمان لیگی که در اون بوده میشه و 2 بار فاتح لیگ قهرمانان میشه و 6 بار جام حذفی رو می بره به نظرم من نمی تونه از نظر فنی ضعیف باشه

به هر صورت نمیشه ارزش های لیگ برتر و سری آ رو زیر سوال برد . تو این 9 سال به غیر از بارسا بقیه قهرمانان چمپیونز لیگ از این دو لیگ ( سری آ و لیگ برتر ) بودن

چلسی 50 سال بود قهرمان انگلیس نشده بود ولی بعد از پیوستن مورینیو 2 سال متوالی این اتفاق افتاد و این تیم 2 بار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید که خب بر اساس شهادت اکثر کارشناسان بر اساس اشتباهات داوری در مورد گل لوییز گارسیا در برابر لیورپول حذف شد . اینتر هم بعد از 55 سال قهرمان اروپا شد

پس از نظر فنی به نظر من میشه ژوزه رو جزو خوب ها قلمداد کرد

باز هم تاکید می کنم همه چیز نسبیه . بارسا هم طی این سالها اشتباهاتی داشته . مثلا باز کردن آب پاش ها بعد از صعود اینتر . این کار در شان باشگاه بزرگی مثل بارسا نبود ولو اینکه شادی مورینیو به دل شما ننشست

دوستان صادقانه بگم . من سالهاست با تمام وجود عاشق رئالم ولی اگه از من بپرسید هیچ تیمی رو با تیم دل بوسکه عوض نمی کنم چون روح فوتبال در اون تیم موج می زد

من هم خیلی وقت ها با رفتار خصوصا بعضی بازیکنان مثل مارسلو مخالفم و این بازیکنا رو مایه ننگ تاریخ پر افتخار رئال می دونم.

ولی خواهش می کنم به این نکته دقت کنید . به نظر من خطای مارسلو حداقل یک سال محرومیت داشت چون به معنای واقعی کلمه وحشیانه بود و ممکن بود فابرگاس رو برای همیشه از فوتبال بازی کردن محروم کنه ولی اتفاقات درون زمین هرچی باشه با مسئولیت داور مسابقه ست که داور هم به درستی و قاطعیت این حرکت وحشیانه رو اخراج کرد که واقعا باعث خجالت هواداران واقعی رئال شد


پس بهتر بود نیمکت بارسا اجازه بده داور کارشو می کرد و داخل زمین نمی شد . البته من قبول دارم جرقه جنجال توسط مارسلو زده شد

وقتی من رفتار مورینیو که می خواست نشون بده دنی آلوز و مسی بوی بد میدن رو دیدم حالم ازش بهم خورد ولی بعدا این 2 لینک رو دیدم یه کم نظرم عوض شد


مشاهده لینک

مشاهده لینک


لیونل مسی که واقعا بازیکن بزرگ و خوش اخلاقیه هم شیطنت های کوچکی داشت ولی به هر صورت رفتار مورینیو واقعا زشت بود و جای هیچ دفاعی نمیذاره

اون طور که من در خبرها خوندم ( ممکنه غلط باشه ) دستیار پپ در کنار زمین در حال فحاشی به بازیکنای رئال بوده و این کار خوبی نیست ولی مورینیو به هیچ وجه نباید چنین عکس العملی نشون میداد چون در شان سرمربی رئال نیست و مورینیو باید بدونه نیمکت رئال با نیمکت چلسی فرق داره

مقاله شیوا و جالبی بود و به مدیریت سایت به خاطر قلم زیباشون تبریک میگم
به نظر من مورینیو نه بیمار و نه مجرم فقط گاهی توانایی فنی خودشو رو با رفتارهاش زیر سوال می بره
باید قبول کرد این بهترین نمایش رئال در سالهای اخیر بود و شوت به دروازه در مجموع 2 بازی رفت و برگشت 26 به 13 به نفع رئال بود

ولی خب همیشه آدمای بزرگ واسه لحظات بزرگ ساخته شدن و بارسا مزد شجاعت و اعتماد به نفسشو گرفت و مسی باز تمام معادلات رو بر هم زد ونشون داد بدون شک بهترین بازیکنه جهانه

به نظر من هیچ چیزی سیاه کامل یا سفید کامل نیست

دوستان گرامی باز تاکید می کنم این فقط نظرات شخصی بنده حقیر بود که ممکنه 100 % غلط باشه . پس خواهش می کنم اگه کسی از دوستان علاقه داشتن نظرشون رو در مورد حرفام بدن خواهشا بدون جنجال باشه که خدای نکرده باعث بی احترامی و تخطی از قوانین سایت نشه . ممنون از ادب و شخصیت همه هواداران بارسای بزرگ

اگه پر حرفی کردم یا با حرفام باعث ناراحتیتون شدم واقعا عذر می خوام

در انتها باید بگم خیلی دوست دارم این یه بیت شعرو واسه امثال په په و مارسلو بگم :

تو همه خاطره هامون حق دشمن مرده باده / حتی راه دشمنی رو هیچکی یادمون نداده ..........

چقدر خوبه انسانها برای دشمن بزرگشون احترام قائل باشن

با تشکر از همه بزرگواران





دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۳:۳۷)
 
barcabikman
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
حرف زدن در مورد این ........ کار اشتباهیه ولش کنید بذارید فکر کنه بزرگ شده


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۳:۲۸)
 
Messiiiiiiiiii
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
هر کسی که جرمی انجام میده از بیماری ای در درونش ناشی میشه پس هم مجرمه و هم بیمار


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۳:۰۸)
 
alireza-me30
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
همه میگن این فصل، فصل مترجمه.
اما باور کنین این فصل به مراتب بدتر از فصل پیش برای این مترجم بیمار و خوکا خواهد بود.
مخصوصا با این حرکاتشون دیدیم که از شدت عصبانیت چه کارایی که نکردن.
تنها خود مسی واسه زمین زدن بینی این خوکا به زمین کافیه.
بقیه ستاره ها پیشکش.


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۲:۵۶)
 
Josepe Guardiola Sala
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
خیلی خوب نوشتی بودی سعید دمت گرم


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۲:۴۸)
 
الیکا
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
مورینیو یه بیماره که مرتکب جرم شده و نه با مواخذه کردنش بلکه هیچ جوری نمیشه کمکش کرد!
متنیم که اقا سعید اون پایین گذاشتن فوق العاده بود!مخصوصا قسمتی که مربوط به پپ بود!
پپ علاوه بر این که بزرگترین و حرفه ای ترین مربی دنیاس از نظر شخصیتیم بالاترینه اما مورینیو...!!!


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۲:۲۷)
 
Xaviesta
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
گزینه 4)همه موارد
آقا روانی مینوشتی بهتر بهش میخورد هرچند هیچ کلمه ای نمیتونه حماقت و پستی اونو توصیف کنه
"بدون شرح"


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۲:۲۳)
 
David.Villa.sanchez
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
بیمار روانی !!! اصلا از بمب اتم واسه بشریت بدتره !!! آفته!!! گوزو !!!


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۲:۱۷)
 
amirhosseinabay
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
آفرین خواهش میکنم از این چیزها بیشتر بنویسید چون دلمون خنک میشه که این چیزهارو میخونیم. انقدر که از سایت رسمیه باشگاه ترجمه میکنید و مینویسید یکم سایت تکراری شده واسه تنوع هم از این مقاله های باحال بازم رو سایت بزارید.


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۲:۱۲)
 
ViHVi
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
خب خاصه دیگه،خاص تو این کارا(حرفش )


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۲:۰۹)
 
ARminii
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
یک فرد کاملا عقده ای .. فقط همین رو می تونم بگم .. برای فوتبال دنیا هم متاسفم که به همچین آدمی لقب آقای خاص دادن .. منفورترین مربی حال حاضر جهان ..


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۲:۰۰)
 
yas_8
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
به نظر من که بیمار


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱:۵۲)
 
kourosh-zlatan
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
چی بگم ...


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱:۲۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
بابی رابسون اسطوره فقید فوتبال جهان در یکی از کنفرانس های خبری با پرسش تند خبرنگاری از یکی از کشورهای دوردست آسیا روبرو شد. پرسشی نسبتا بی ربط که در آن شرایط توهین آمیز هم می نمود. رابسون بعدتر گفت، که با این وسوسه روبرو شد که به آن خبرنگار جوان بگوید:« بچه تو از کجا آمده ای که همچین سوالی می کنی؟» اما مرد بزرگ فوتبال جهان، در آن کنفرانس به محترمانه ترین وجه به آن سوال بی ربط جواب داد. بابی رابسون مردی است که هرکسی از کنارش رد شود به جایی می رسد. مورینیو از ترجمه حرف های او آن قدر آموخت که بعد ها به یکی از مربیان بزرگ جهان تبدیل شود و ویلاس بوآس با «پارتی بازی» رابسون توانست به رغم سن کم راهی مدارس مربی گری پورتو شود. «هوب استیونس» مربی پیشین شالکه و کنونی سالزبورگ، نمونه دیگری است. مرد بزرگی که درآمد ناشی از «شوالیه» شدن اش را به بیماران سرطانی بخشید، بیش از دانش فنی و تجربه، «شخصیت» داشت. استاد مورینیو مرد بزرگی بود.

مورینیو مرد پر هنری است. او از معدود مربیانی است که توانسته به همراه دو تیم مختلف قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. او پورتو را که جایی در بین بزرگان نداشت، بر قله فوتبال اروپا نشاند و از اینتر «شل و ول» یک تیم «با شخصیت و گردن کلفت» ساخت. بدون شک می توان مردانی را یافت که قادر به تکرار این افتخارات باشند، اما بعید است کسی یافت شود، که بتواند «شاهکار» او در بازی برگشت «سوپر کاپ» اسپانیا را تکرار کند. مورینیو جشنواره ای از «حقارت» به راه انداخت. او کاری کرد که هیچکس نبیند که رئال برای اولین بار توپ را تقریبا به اندازه بارسا در اختیار داشت. کسی به این که رونالدو صدمین گل اش را زد و برای اولین بار در نوکمپ پایش به گل باز شد، کاری نداشت. حالا برای کسی مهم نیست که تعداد شوت های به دروازه رئال در دو بازی دو برابر بارسا (26 به 13) بود. همه فقط حقارت آقای خاص و شاگردانش را دیدند. مورینیو مرد کوچکی است.

مشکل مورینیو این نیست که در هر بازی به سان مربی وطنی مشهور به تبانی، روی هر حرکت ساده بازیکن حریف «شکلک» در می آورد، تا روی داور اثر بگذارد. فحاشی او به حریفان چیز تازه ای نیست. فاجعه این نیست که او برای بردن از حریف هرکاری می کند و بعد می گوید:« قهرمانی در سوپر کاپ بی اهمیت است». این که او اسم دستیار گواردیولا را از قصد اشتباه تلفظ می کند و در حرکتی «صمد وار» انگشت به چشمش می زند، شرم آور است، اما مصیبت نیست. پیکه راست می گوید که او «فوتبال را به گند می کشد»، ولی این تنها بخشی از ماجراست.

«لجن پراکنی» مورینیو تنها در فوتبال نیست و انسانیت را به چالش کشیده است. او انگار در راهی خلاف استادش پیش می رود و هرکسی کنارش است را به حقارت مبتلا می کند. شاگردان مورینیو و در راس آن ها «مارسلو» و «په په» به بازیکنان حریف، «لگد» که نه «جفتک» می زنند. بازیکنان رئال برخلاف رسم مرسوم، پس از بازی به احترام تیم برنده در زمین نمی مانند، به رختکن می دوند. اوزیل در توجیه درگیری با داوید ویا می گوید، او به دین اش توهین کرده، اما با توجه به این که بارسا هم بازیکن مسلمان دارد، از این قضیه بیشتر بوی «چرک بازی های» مورینیو برای برگرداندن جو به مشام می رسد. او کاری کرده که بازیکن با شخصیتی مثل کاسیاس هم «خراب» شود و آن حرکات «کثیف» را تایید کند. «آقای خاص»، انسانیت را به چالش گرفته است.

و چقدر حرکات گواردیولا دل نشین بود، دل نشین تر از بازی زیبای بارسا و ابر ستاره اش مسی. مردی که پس از بازی به سوی کریم بنزما بازیکن حریف رفت تا با او دست بدهد. او در کنفرانس خبری پس از بازی به ستایش از حریف پرداخت و حتی در دفاع از دستیارش هم حاضر به توهین به مورینیو نشد. انگار گواردیولا بهتر از خیلی ها معنی آن ضرب المثل معروف را درک کرده است :«با خوک کشتی نگیر، چون تو لجن مال می شوی و او لذت می برد.»


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱:۲۵)
 
Hero.Sniper
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
قطعآ یک بازنده


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱:۲۱)
 
lionel_messi_10
پاسخ به: مورینیو، مجرم یا بیمار؟
بیمار


دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ (۱:۰۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۳۶ کاربر آنلاین است. (۲۰۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۳۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!