به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]گزارش بازی
فرستنده The Kingslayer در تاريخ یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲:۲۶) (۳,۹۴۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص



ارزش: ۴.۰۰ (۱۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
hamed5
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
بدشانسی


سه‌شنبه، ۶ دی ۱۳۹۰ (۱۵:۵۵)
 
Dina1996
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
در مورد اینکه میگین "اشتباه پپ"موافق نیستم اما به شدت با اینکه میگین چرا والدس رو تحقیر میکنین موافقم.انگار یادمون رفت که گل های 100%رو والدس از دروازه کشید بیرون...توی خیلی از الکلسیکو ها و بازی های دیگه،دفاع ما اشتباهات خیلی زیادی داشت که همین والدس اونا رو جمع کرد...اصلا میدونین چیه؟همش تقصیر گواردیولاس...البته نه اون جور که شما میگین...تقصیر این بیچارس که شما رو به برد با تعداد گل های زیاد عادت میده...خیلی هاتون بارسایی نیستین...خیلی هاتون از خود مورینیو هم رئالی ترین...به شما هم میگن طرفدار؟که هر وقت میبره،میزنین:viva barca.هر وقت میبازه،مینویسین:تیم داره از دفاع کوتاه قد رنج میبره/اینا همش تقصیر گواردیولاس/این بارسا دیگه اون بارسا نیس...اگه میخواین اینا رو بگین یه جا میتونین بگین...برین توی گوگل سرچ کنین سایت رسمی هواداران رئال مادرید در ایران...اونجا خیلی هم تحویلتون میگرن...برین همون جا...اونی که گفته بود:چرا پپ،سسک رو نشونده بود و چرا مثل مورینیو فلان کار رو نکرده بود...اولا:به این میگن به بازیکنا تکیه نکردن...پپ داره کاری میکنه که نه هوادارا،نه خود تیم و نه هیچ کس دیگه ای به این عادت نکنن که تا اسم بارسا اومد،بگن مسی...بگن FCBARCELONA.یعنی تیم رو بخاطر خودش بخوان...دوما:چی جور میتونی بگی چرا ما مثل مورینیو عمل نمیکنیم...اگه مورینیو با این روش به جایی رسیده بود،حداقل توی یکی از 8 الکلسیکوی آخری،میبرد...دلمون خوشه اومدیم عضو سایت هواداران بارسا شدیم...نگو یه اشتباه به وجود اومده...این جا سایت رسمی هواداران دو آتیشه ی رئاله...از ته دلم آرزو میکنم پپ تا آخر عمرش توی بارسا بمونه...


جمعه، ۲۵ آذر ۱۳۹۰ (۲۰:۴۵)
 
pepsinardiola
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
viva barca


یکشنبه، ۱۳ آذر ۱۳۹۰ (۱۰:۲۳)
 
Nobody
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
باید می بردیمشون.

ولی من که هنوز به بارسا ایمان دارم.

بالاخره نمیشه توی همه بازی ها ببریم که؟...


جمعه، ۱۱ آذر ۱۳۹۰ (۱۳:۲۷)
 
barcelona315
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
آخه چرا از ختافه باختیم؟؟؟


چهارشنبه، ۹ آذر ۱۳۹۰ (۱۶:۰۶)
 
قهرمانان
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
آخه من موندم این تیما چرا فقط واسه بارسا شاخ میشن و جلو رِئال وا میدن


سه‌شنبه، ۸ آذر ۱۳۹۰ (۱۷:۵۰)
 
merun
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
نمیدونم چی بگم...


سه‌شنبه، ۸ آذر ۱۳۹۰ (۱۲:۳۲)
 
Alireza_i99000
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
سخت شد !


سه‌شنبه، ۸ آذر ۱۳۹۰ (۲:۴۸)
 
amessi
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
ای ولا BOUGARD


دوشنبه، ۷ آذر ۱۳۹۰ (۲۳:۰۱)
 
BOUGARD
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
با درود
واقعا بی انصافیم
والدسی که تو این چند ساله اخیر یک تنه در خیلی از بازیها به کمکمون اومد رو با یه عملکرد نسبتا ضعیف اونم فقط در یک صحنه اینطور ترور میکنیم
مثل اینکه اینجا داره پیج مادریدیها میشه به خدا.یعنی چی بعد از یک باخت این همه شلوغش میکنیم؟باختیم که باختیم.فدا سرمون.
اوضاعمون از زمان خوان گاسپارت لعنتی که بدتر نیست.ما اونموقع رو هم دیدیم و الان رو هم میبینیم.اون موقع که نهم جدول بودیم و هوادارا درب نیوکمپ رو پلمپ کردن از خشم
این خاصیت ما ایرانیهاست.اولین باخت تو فصل رو انقدر بزرگ میکنیم

منم اعتقاد دارم پپ اشتباه میکنه.همه ی مربی ها اشتباه میکنن.اصلا تا اشتباه نباشه پیشرفت معنی نداره.
اما اینطور بیان انتقاد اسمش اصلا انتقاد نیست.
یکی از همین الان میگه قهرمانی رو به رئال تبریک میگم.اون یکی میگه والدس اصلا در حد بارسا نیست.یکی میگه پپ هیچی نمیدونه.....
یاد بگیریم که همیشه یار و یاور تیم باشیم در هر شرایطی.
انتقاد بکنیم اما ترور شخصیت نکنیم
من خودم به شخصه برای الکلاسیکوی امسال استرس دارم.اما در همه ی این سالها این دفعه بیشتر مشتاقم برای بازی.چون حریف دیگه از پیش بازنده نیست.بازم میبریمشون اما نه دیگه با پنج انگشت پیکه
حمایت کردن رو یاد بگیریم
خوشحالم که اکثرا در اینجا بارسایی واقعی هستن و میدونن در هر شرایطی چطور باید عمل کنن


دوشنبه، ۷ آذر ۱۳۹۰ (۲۲:۵۱)
 
yas_8
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
گل گفتي amessi
طرز فكر همه هوادارا در مورد بارسا بايد همين باشه
اگه بارسلونا رو دوست دارين هميشه پشتش باشين


دوشنبه، ۷ آذر ۱۳۹۰ (۲۱:۱۳)
 
amessi
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
به نظر من فوتبال یه ورزش و یه بازییه که هر اتفاقی در آن غیرممکن نیست اونا سه ساله تو اوجون
ممکنه یه روز ما تو اوج باشیم یا یه روز ریال یه روز یه تیمه دیگه بالخره تیمای دیگه هم دارن زحمت میکشن اونام انگیزه دارن ممکنه این فصل ماهیچ مقامی تو این فصل نیاریم؟ ممکنه ریال همه مقاما رو تو این فصل بیاره؟!
این دلیل نمیشه که پشت تیمو خالی کنیم و هر چی دلمون خواست بهشو بگیم بالاخره اونام آدمن روز خوبو بد دارن اگه شما طرفدار واقعی بارسا هستید پس باید همیشه طرفدار بارسا بمانید نه فقط به خاطر بازیهای زیبای بارسا طرفدار آن باشید.


دوشنبه، ۷ آذر ۱۳۹۰ (۱۹:۰۱)
 
Lionel.Messi.10
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
اولا بارسا اگه همه بازيهارو هم ببازه در قلب من جا داره.

دوما اين دوست رئاليمون يه حرفي زده خيلي خنده داره.
نقل قول
تازه جام بیمزه و بی معنی باشگاه های جهان هم باید بهش اضافه شه

حتما چون رئال تو اين جام نيست شده بيمزه!
مثل سوپر كاپ شده كه قبل از باخت ميگفتن جام مهميه بعد از باخت گفتن جام بي ارزشي بود!!!


دوشنبه، ۷ آذر ۱۳۹۰ (۱۸:۳۳)
 
nazia
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
يعني قهرماني بارسا پر در لاليگا




دوشنبه، ۷ آذر ۱۳۹۰ (۱۲:۱۴)
 
onlypuyol
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
دوستان اين تيم بارسلوناست فراموش نكنيد كه هر لحظه مثل يه ققنوس متولد ميشه و همرو ويران ميكنه . . . .


دوشنبه، ۷ آذر ۱۳۹۰ (۱۱:۵۹)
 
messi.maradoona
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
اشکال نداره
فقط لیگ قهرمانان
زنده باد مسی
زنده باد ژاوی



دوشنبه، ۷ آذر ۱۳۹۰ (۱۰:۱۵)
 
yas_8
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
واسه بعضي از هوادارا متاسفم
تك تك بازيكنايي كه اسم بردين تو بعضي از بازي ها ستاره بودن!!!!!!!!!!!!
اين همون بارساييه كه 3فصل بيرغيب بود تو دنيا الانشم هست گل خوردن رو يه ضربه كرنر نشان از شانس بالاي تيم حريفه نه ضعف بارسا
تا اخر فصل بازي هاي زيادي مونده حتي اگه بارسا تو اين فصل قهرمان نشه بي انصافيه بياين از تيم بد بگين
اگه طرفدار واقعي بارسا هستين يه كم منطقي تر و با انصاف تر نظر بدين
به نظر منم سيستم 3-4-3 اصلا واسه بارسا خوب نيست ولي تصميم مربي تيم اين بوده و كسي نبايد از تصميمش خرده بگيره
ديگه نبايد به راحتي امتياز از دست بديم
6امتياز اختلاف قابل جبرانه اونم واسه تيمي مثل بارسا

پپ بايد يه راهي واسه تيم هايي مثل ختافه و سويا كه فقط واسه دفاع كردن وارد زمين ميشن پيدا كنه چون پاسكاري هاي بيشمار جلو 18قدم تيم حريف بي فايدس به نظر من به اينجور تيم ها بايد اجازه بديم حمله كنن و وقتي توپ رو گرفتيم از ضد حملات استفاده كنيم
لعنت به كسي كه اتوبوس پارك كردن رو ابداع كرد
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۷ آذر ۱۳۹۰ (۰:۰۳)
 
messibarca
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
هیچ مشکلی نیست این طبیعیه که یه تیم پس از سه سال تو اوج بودن و گرفتن 13 جام یک افت مخصوصی داشته باشه اما انشاالله به امید خدا دوباره به همون بارسا تیدیل میشیم و هر بازی کم کمش 5 تا گل می زنیم.


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲۳:۰۴)
 
mexdi
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
نمیدونم چی اتفاقی افتاده چرا اینقدر بی انگیزه شدن
بیشتر راه میرن دیگه تلاش وجود نداره پاسکایها اشتباه زیاد داره
دیگه بازی قشنگ نمی بینی
یا گواردیلا با این ترکیب که گاهی مخ به سوت میندازه
و هم چنین دیگه بیش از اندازه صبوری میکنه تا حالا مواردی زیاد داورا اشتباه کردن
ولی تو کنفرانسهای خبری از داوری شکایت نمیکنه چیزی که
این افت فوتبال مربی که نیست چون یه مترجم بیشتر نیست
واقعا به اهدافش داره میرسه
چون اون میدونه در میدان فوتبال نمیتونه فاتح باشه برای همین با ایجاد حاشیه میتونه رو تیم ها تاثیر بزاره میبینیم که به هدفش رسیده


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲۲:۵۳)
 
2ktor
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
دوستان صبور باشید......
فوتبال باخت هم داره. به دلیل بازی بد یا تیم،یا اشتباهات فردی،یا داوری و یا بد شانسی.....


به امید جبران باشید،که پپ و بچه ها هم تو این فکرند.


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲۲:۳۹)
 
javad_s2012
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
من ندیدم دوستان چه نظری دادن...ولی نظر من اینه که...........
دیشب یه ضد فوتبال از ختافه دیدیم....همیشه قرار نیس که یه تیم ضد فوتبال کنه و با یه موقعیت به گل برسه که؟؟؟؟
مطمئن باشید هر تیمی که جلو بارسا فوتبال بازی کنه میبازه/////فقط امیدوارم رئال مثل سوپر کاپ فوتبال بازی کنه...نه ضد فوتبال................
6 امتیاز به راحتی قابل جبرانه...


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲۲:۱۲)
 
ho_lio
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
ببین اقا کوچولو(parot)
یکم خویشتن دار باش.........
قبول دارو از نتایج بد تیمی که ازشششش5تا میخورین باید خوشحال باشی..........
شما اگه عرضه دارین ال کلاسیکو رو ببرین قهرمان بشین.....
مثه پارسال که ما چپ و راستتون کردیک و قهرمان شدیم...........
ازادی هروقت خاستی بیای اینجا جفتک بندازی..............


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲۱:۵۹)
 
jeneralali
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
یه جور حرف زدی انگار من رئالیم نه عزیز جون اینجوری نگاه نکن که تو سایت فقط 4 تا نظر دادم من یه عمره بارساییم اما امسال با سالای قبل فرق میکنه اگه یه ذره شل بگیری جام و لالیگا رو از دست دادی این رئال با رئال سال های قبل زمین تا آسمون فرق داره اگه همینجوری پیش بره فکر کنم آخر فصل 150 تا گل بزنه البته من جزو اونایی هستم که مطمئنم امتیاز های الکلاسیکو چه رفت و چه برگشت برای بارساست
من کاری به جام های دیگه ندارم من منظورم فقط لالیگاست
اگه بارسا بخواد همینجوری ریسک کنه و بازیکنای بزرگش رو بزاره بیرون مطمئن باش امتیازات بیشتری رو از دست میده
مطمئن باش تیم هایی مثل ختافه وقتی بازی ختافه رو جلو بارسا میبینند روحیه میگیرند و جلو بارسا با همین روش بازی میکنند
هیچوقت احساسی فکر نکن و نظر نده همیشه منطقی باش و منطقی فکر کن



یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲۱:۵۶)
 
ho_lio
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
تازه متوجه داوریهای مشکوک این روزای لالیگا نشدین؟
مردود اعلام شدن گل درست مسی
افسایدهای غلط
پنالتی هایی که برای خوکهای مادریدی به راحتی گرفته میشه...........
ازهمه اینا نمشیه راحت گذشت............
امیدتونو از دست ندین........
ویوا بارسسسسسسسسسای کبیر


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲۱:۵۱)
 
ho_lio
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
نباید امیدتونو از دست بدین....
هنوز کلی راه هست.....
منم مثه بقیه
اگه بارسا قهرمان نشه فوتبالو میذارم کنار


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲۱:۴۶)
 
fcbarcelona11
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
اینا همه گذراست


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲۱:۴۲)
 
amirmessi10
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
و دیگر هیچ


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲۱:۲۷)
 
J.A.FC.Barsa
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
ببین پسرجون (parot ) اگه من جای تو بودم و تیمم نتایجی مثل اون 6-2 یا اون 5- 0 یا اون 3-0 و 2-0 و 3-2 و... رو مقابل بارسا کسب می کرد حتی اگه قهرمان لالیگا هم میشد سعی می کردم کمتر تویه یه همچین سایتهایی اظهار نظر کنم . چون قبول می کردم تیمم ضعیفتره . بنظرم هنوز رئال به سنگ سخت نخورده . تیمهایی مثل اینتر- منچستر - میلان - بایرن - سیتی - چلسی - یونتوس در اروپا می تونن محک خوبی باشن بردن تیمهای لالیگا غیر از یک یا دو تیم دیگه هنر نیست حتی برای بارسا . اگه شما با فوتبال و نه با ضدفوتبال تونستین بارسا و تیمهای فوق رو ببرین اونوقت بیا و نظر فنی بده . اینجور اظهار نظرهای صرفا کل کل فقط احساسیه و فقط عقده های درونی آدمو نشون میده .


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲۱:۱۷)
 
jeneralali
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
خواهشا یکی جواب منو بده

آخه یکی نیست به این گواردیولا بگه آخه واسه چی توی یه همچین بازی مهمی سسک رو استراحت میده به نظر من گواردیولا باید از مورینیو یاد بگیره که همیشه با اصلی ترین ترکیبش میره تو زمین فقط این فصل جلو دینامو زاگرب با ترکیب دومش رفت

یکی نیست به این دنی آلوز بگه بابا یه ذره اون توپاتو بلند تر سانتر کن تا اون مدافع اول پنجاه بار توپتو برگشت نده

به نظر من این باخت حقمونه و داریم چوب بی دقتی گواردیولا رو میخوریم

از عزیزانی که این نظر رو میخونند به خاطر اینکه لحن من تند بود عذر خواهی میکنم چه کار کنم که بازی رئال رو میبینم و حسرت میخورم

این رو هم بدونید که رئال امسالی مثل رئال پارسالی نیست که به این راحتی ها امتیاز از دست بده



یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲۱:۱۱)
 
mohaddeseh.xavi
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
اشكالي نداره، اگه رئال يه بازي رو و ال كلاسيكو رو ببازه ديگه كارش تمومه، انشاا...!


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲۰:۵۵)
 
sabzdasht
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
بچه ها ماه محرم دعا نید تا تیم همهی جامهارو برای همیشه ببره


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲۰:۵۳)
 
hossein-barca
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
بچه ها من که به قهرمانی بارسا دیگه امیدی ندارم انشالله فصل بعد خوب کار کنیم
آخه من موندم این تیما چرا فقط واسه بارسا شاخ میشن و جلو رِئال وا میدن


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲۰:۵۲)
 
MehdiAlves
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
به به
چه خبره اینجا؟! بابا یه بازی باختیم دیگه.....چقدر گرد و خاک به پا کردین بابا!
خیلی ها گفتن دیگه نمیتونیم جام بیاریم....اصلا نیاریم به درک
مگه ما به خاطر جام عاشق بارسا شدیم که الان این شکلی میحرفیم؟!اصلا یه موی بازیکنای بارسا میرزه به صد تا جام.
بارسا و گواردیولا و مسی و همه و همه توی این چند سال خوشونو ثابت کردن دیگه این شکست هیچی از ارزش های اونارو پایین نمیاره.امیدوارم این باخت باعث شه که هوادارای الکی تیم ول کنن برن دنبال کارشون.الان یوونتوسو میبینین؟!همه طرفتاراش واقعی واقعین چون نشون دادن که همیشه پشت تیمشونن حتی وقتی تیمشون افتاد سری ب(البته به خاطر فساد مالی و تبانی و اینا)قرار نیست که همیشه بارسا برنده میدان باشه که!اونوقت فوتبال نمیشه که دیگه.به هر جال سعی کنیم با این حرکت ها خودمون و تیممون رو زیر سوال نبریم.
"ما عاشق فوتبال و عاشق بارساییم"


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲۰:۱۸)
 
mosy_messi
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
سلام
منم به داوری شک دارم با حرف های مورینیو طوری بنظر میرسه که بارسا یه تیمه با نفوذه ولی به نظر من که بارسا خیلی مظلومه و حقش داره ضایع میشه.
در مورد الکلاسیکو : اگر کسی بازی های رئال دیده باشه میفهمین که تو خط حمله پیش رفت داشته ولی تو دفاع پس رفت هر چی تیمه دگوریه به رئال گل زده ما امسال رئال و له میکنیم


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲۰:۱۸)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
فقط اميدوارم تو الكلاسيكو ببريم

درود بر بارسلونا
خيلي بد شد باختيم ولي مهم نيست چون جبران ميكنيم


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲۰:۱۶)
 
God-Of-Ps
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
در نا امیدی بسی امید است پایان شب سیه سپید است.


فصل گذشته ویا و بدرو هم سر حال بودن گل میزدن...تیم تو گلزنی مشکل نداشت..الان کل بار رو مسیه..
دیگه اون 5-0 خبری نیست چون خیلی موقعیت خراب میکنن...
واسه همین ایراد به همه جا وارد میشه:) عادت کردیم به گل نزدن ویا و بقیه مهاجماجز مسی واسه همین یادمون رفته که چه تیمی داریم.فک میکنیم سرمربیمون بلد نیست ارنج کنه..
درود بر تیمی که لذت دیدن فوتبال همراه با عشق و مردونگی به ما داده...فرصتی که 100 میلیارد انسان بهشون داده نشد..



درود بر بارسلونا.


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۹:۳۸)
 
ramin-barca
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
ببازیم هم اتفاقی نمیوفته-
به اندازه کافی پپ مادرید رو خوب برده که بخاد حالا ببازه-
ترکیب دفاع 3 نفره تو برنابئو عالیه-
بارسا هجومی بازی کن


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۹:۲۷)
 
ehsan-Messi
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
پپ با این تغییر تاکتیکهای زیاد آخری بیچارمون کرد آخه نمیدونم این آبیدال کیه که میذاره تو ترکیب.. والدز ب درد شموشک نوشهر میخوره و بوسگتس هم بهتره بره بازیگر بشه تا حالا انقدر حقیر نشده بودیم خدای نکرده اگه او برنابئو ببازیم لالیگا عملا تمام شدست و پپ باید جوابگو باشه

درود بر مسی لعنت خدا بر آبیدال ک تو دو بازی این فصل دوتا گل بخودی زد و چهار امتیاز بخاطرش از دست دادیم داویدویا هم ک عمرا در حد بارسا نیست


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۹:۰۴)
 
love4fcb
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
اه دوستان چی شده خب یدونه باخت هست دیگه اینقدر نا امید میشید خب بعد بازی به اون سختی با میلان خسته بودن و داور و کمک داور کمک ختافه کرد باختیم...
6 امتیاز هم چیزی نیست رئال هم میبازه و امتیاز از دست میده نگران نباشید هنوز راه زیادی مونده
این باخت لازم بود حالا ببینید بعد این باخت بارسا چه طوفانی به پا می کنه
سرتون رو بالا بگیرید ما هنوز بارسا هستیم ما با هم قوی هستیم
VIVA BARCA


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۹:۰۱)
 
barcelona315
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
منم رسیدن ماه محرم رو به همه ی دوستان تسلیت میگم...

این درسته که ما دیشب در سطح عالی یا خیلی خوب نبودیم ولی حداقلش اینه که در حد بد هم نبودیم
نه من و نه افراد دیگه در سطحی نیستیم که بخوایم از پپ ایراد بگیریم مسلما ما اونقدری که پپ از فوتبال میدونه و بازیکناش و تیمش رو میشناسه نمیدونیم پس نباید ایراد الکی ازش بگیریم

درسته که ما با این باخت 6 امتیاز از رئال عقب افتادیم ولی 6 امتیاز برای تیم های دیگه زیاده نه برای ما که بهترین تیم جهانیم
ما میتونیم 6 امتیاز رو مثل آب خوردن از رئال بگیریم و حتی امتیازمون رو هم بیشتر کنیم...فقط تیم دوباره باید انگیزه پیدا کنه اون وقت دوباره میشه همون تیمی که رئال رو با همین مربی و همین بازیکنی که همه ی رئالی ها بهش مینازن 5-0 برده بود

بارسا همیشه تو قلب هواداراشه و حتی اگه تو جدول تیم های جهان آخر هم باشه تو قلب هواداراش میمونه



یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۶:۴۸)
 
luis enrique 21
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
خیلی وقت بودم که نظر نمیدادم و فقط نظرات رو دنبال می کردم

نقل قول
پس فکر نکنید گواردیولا یا هر مربی ای قراره تا ابد تیمی رو قهرمان کنه نفرتی که من از فوتبال ایران پیدا کردم به خاطر رفتاری بود که با افشین قطبی شد . در حالیکه با کسر 6 امتیاز قهرمان شده یود فصل بعد با 2 تا باخت همه چی از یادمون رفت و فریاد حیا کن سر دادیم خواهشا مثل طرفداران ایرانی نباشید که فقط طرفدار تیم قهرمانن خیلی ساده انگارانه است اگه بخوایم رقابت رو تموم شده فرض کنیم . فقط 2 ال کلاسیکو و تعداد زیادی بازی سخت مونده که هر زمان ممکنه سرنوشت رو عوض کنه من با شخصیتی که از پپ دیده ام مطمئنم بارسا رو به روزهای خوبش برمی گردونه . ممنون از اونایی که تو سخت ترین روزها هوادارا تیمشون میمونن حالا هر تیمی فرقی نداره حتی اگه بارسا این فصل هم قهرمان نشد واقعا بی انصافیه پپ رو زیر سوال بردن انقلابی که گواردیولا از سال 2008 نه تنها در بارسا بلکه در فوتبال ایجاد کرد غیر قابل انکاره هیچ تیمی در تاریخ فوتبال و هیچ مربی ای نبوده که ناکامی نداشته باشه فقط یه سخنی با شما دوستان عزیز : من میتونم بگم سالهاست اخبار این سایت رو دنبال می کنم و همیشه اتحاد طرفدارای بارسا واسم جالب بوده و اینکه خیلی هاشون همیشه حتی اواخر دوران رایکارد هم از این تیم حمایت می کردن پپ گواردیولا یک انسانه که میتونه مثل همه اشتباهاتی داشته باشه . اینقدر کم طاقت نباشید و حداقل تا آخر فصل منتظر باشید و بعد ازش ایراد بگیرید


دوستان زشته یکم از این رئالی یاد بگیرید که واقعا حقیقت رو میگه . نباید با یه باخت اینجوری انتقاد کنید و تمام تیم رو زیر سوال ببرید . مطمئن باشید تیم درست میشه شک نکنید .

زنده باد بارسا و بارسایی


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۶:۴۷)
 
Dina1996
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
معلومه که یازده نفر فقط دفاع کنن نمیشه گل زد.ختافه فقط برای دفاع اومده بود.بارسا هم ستاره های بزرگی مثل آندرس و سسک رو نداشت.اگه قرار باشه به برتری یه تیم رای بدم،بدون تعصب بارساس.از شما هم خواهش میکنم ناامید نشین چون چند روز دیگه یه جشن بزرگ در انتظار ما بارسایی هاس!


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۶:۴۰)
 
stabilizer
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
یه نکته ای که خیلی مشخصه اینه که تیم داره از میانگین قدی پایین ضربه می خوره
روی ضربات ایستگاهی و کرنر خوب گل می خوره روی همین ضربات هم برای گل زنی هیچ استفاده ی مشخصی تقریبا نمی کنه . و ضمنا بخاطر همین میانگین قدی تیم روی باززی زمینی کاملا مسلطه اما روی بازی مستقیم ، سانترها و خلاصه بازی هوایی تقریبا تعطیله و وقتی به تیم های بسته و دفاع اتوبوسی مثل ختافه می خوره خیلی عذاب می کشه تا به سبک خودش گل بزنه مطمئنم مثلا اگه میلان جلوی همین تیم ختافه بازی می کرد بخاطر قدرت بدنی های بالا و بازی فیزیکی و درگیرانه و از همه مهم تر میانگین قدی بالا می تونست موفق باشه و خیلی راحت به گل برسه . ما نیاز داریم سبک بازی رو متنوع کنیم و تو خط حمله به بازیکن های قدبلندتر و سرزن تر نیاز داریم . شما الان ببینید قبلا رونالدینیو هانری اتوو بودن الان ویا و پدرو و سانچز . پپ باید به بازیکنی مثل کوئنکا بیشتر بها بده .

ضمنا تیم خیلی کند بازی می کنه من یادم سال اول که همین پپ تیم رو دست گرفت تیم خیلی سرعتی تر و مستقیم تر ( البته بازم روی زمین ) بازی می کرد یعنی ما خیلی گل ها رو روی ضد حمله روی سرعت بالای اتوو هانری و مسی اون موقع به ثمر می رسوندیم .

شاید بتونیم این فصل رو هم جام بگیریم اما قطعا پپ باید یه فکری به حال تغییر سبک بازی بکنه ( لا اقل برای چنین بازی هایی که به بازی هوایی و مستقیم تر نیاز داریم )

همین بازی دیشب وقتی پیکه و بوسکتس برای سر زدن اواخر بازی جلو اومده بودن و تیم سانتر می کرد خیلی خطرناک تر شده بودیم ... پپ هم اینو فهمید اما یه کم دیر شده بود و البته ابزارش هم میشه گفت نداره

موفق باشید !


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۶:۳۹)
 
triste_chico
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
سلام به همه
اول بذار جواب جناب parrot که هواداره رئال هستو بدم: شاید بعضی از اعضا ندونن اما من میگم که بدونن این ختافه چرا جلوی ما اینجور محکم باری میکنه اما جلوی رئال راحت 4 -5تا گل میخوده
چون مالکش همون مالک رئاله (پرز 2تا باشگاه داره رئال و ختافه)

و اما باخت : خدایی من از 2 تا از بازیهای بارسا تو این فصل خوشحال شدم ( بارسا3-2میلان و باخت بارسا در مقابل ختافه) چون اونهمه برد باعث شده بود ضعف هامون فراموش بشه (همیشه رفع نقص باعث پیشرفت میشه)


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۶:۲۷)
 
Reza180
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
چه بازیه بدی بود....اوج بد شانسی....حتی لحظات آخرم به توپ بسته بودیمشون که یکیش تیرک شد یکیشم دروازه بان گرفت......................من که میگم قهرمانی بارسا خیلی کم رنگ شده...مخصوصا اینکه توی این شرایط باید کم کم سراغ رئال بریم....رئالم این چند وقته خیلی امادست.....ولی بارسا خیلی نشد هارو شد کرده...به امید اینکه این دفعه هم بارسا شاهکار کنه...زنده باد بارسا


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۶:۱۵)
 
Behnam-MESSI-10
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
نقل قول
گلی که بارسا دریافت کرد اصلا ربطی به والدز نداشت کار بد دفاع بود.
ما واقعا دیشب بارسا نبودیم. پاس های بی دلیل بیشمار وسط زمین تک روی های بازیکنان از جمله خود مسی اماده نبودن سانچز .نمیدونم چرا از سسک استفاده نکرده بود.
چرا پدرو رو از اول وارد بازی نکرده بود .
طبق تحلیلی که کارشناسان اروپایی در مورد بارسا داشتن اعلام کردن که بارسا امسال شوق سالهای قبلو نداره
به هر حال اختلاف واقعا داره خطرناک میشه ما باید تو الکلاسیکو ببریم فرصتی واسه باخت نداریم

واقعا گلي كه بارسا ديشب خورد تقصير والدس نبود ...
توي اون شلوغي والرا يه هد زد كه گل شد ...
به نظرم اگه پويول بود ما اون گل رو نمي خوردي ...
در جواب apport :
نقل قول
هر فصل ميايد اينجا يه سري چرت و پرت مي گيد و آخرشم 5 . 6 تا مي خوريد و بازم فصل ديگه ...

آخه چند بار ببريمتون تا ديگه اينقدر حرف نزنيد ... ؟؟؟ ها ؟؟؟؟
بگيد تا همون تعداد ببريمتون تا .......... البته اگر شما رئالي هستين كه من ميگم بازم ميزنيد زير حرفتون و همش بلديد حرف بزينيد ...
و اگر من همين شما هم ميدونيد كه بارسلونا قوي تر از شماهاست ...
ما از ختافه كه تيم بزرگيه باختيم ... يه طوري ميگين انگار از تيم كوچيكي مثل رئال باختيم ...
و باز هم من به همتون ميگم امسال بارسلونا قهرما ......... نميگم چون خودتون ميدونيد كه ميشه ...
زنده باد بارسلونا ....



یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۵:۵۸)
 
PouriaIP
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
بی خیال دنیا
رئالو از صدر به زیر خواهیم کشید


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۵:۵۵)
 
3mix3
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
یکی از بدترین شبهای عمرم بود واقعا عصابم خورد شده بود
ولی به هر حال باخت هم جزء فوتباله وکاریش نمیشه کرد
باید امیدوار باشیم به بازی های آینده والکلاسیکو
درود به هرچی هواداری که تو باختها هم جا نمیزنه
درود بر پپ کبیر


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۵:۴۳)
 
limessi
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
درود بر تو reza_electronic بخدا حرف دل منو زدی دارم دیوانه میشم از این همه خونسردی گواردیولا از این همه امید واهی لااقل قبول کنن تیم مشکل داره
بازیکنه بد تو تیم زیاد شده بخدا آبیدال والدز بوسکتس ماکسول کیتا بچه های خیلی گلین ولی در حد بارسا نیستن ما یه گرت بیل رو میخوایم یه فن پرسی سانچزم بدرد تیم نمیخوره برخلاف فابرگاس خرید سانچز یه اشتباه بود
از یه چیز خیلی ناراحتم چرا دوستان واقعیت رو نمی پذیرن طرفدار بارسا بودن معنیش این نیست که چشاتو ببندی و بگی همه چی خوبه یه طرفدار واقعی باسد همون طور که تو پیروزیها طرفدار تیمشه تو شکستها ضعف تیمشو بگه که جبران شه
بخدا والدز دروازه بان خوبیه اما برا تیمی مثل اوساسونا یا همین ختافه در حد بارسا نیست اگرم میبینی این چند ساله جایزه زامورا رو گرفته بخاطره سبک بازی بارساس که در کل فصل تیمها 10 موقعیت نمیتونن رو دروازه بارسا ایجاد کنن همین دیشب بارسا 10 کرنر داشت همه رو دروازه بان گرفت ختافه یه کرنز زد رو سوتی بوسکتس و والدز گل خوردیم
در آخر امیدوارم همه چی درست شه


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۵:۳۱)
 
barca87
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
بازی سختی بود

نوامبر سیاه واقعیت داره

بدترین بازی بود که تاحالا از بارسا دیدم

اعصابم واقعا خراب شده

بدترین بازی مسی برای بارسا تا این لحظه همین بازی بود به اعتقاد من

پیکه و ژاوی و بوسکتس خوب بودند

بارسا همیشه مقابل ختافه و اسپانیول مشکل داره

اما چون از همان دقیقه اول بازی را سراسیمه و با عجله شروع کردند و زود می خواستند که به گل برتری برسن اما نرسیدن کنترل روانی بازی از دستشون خارج شد


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۵:۲۷)
 
pedram__M30
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
جبران میکنیم الکلاسیکو رو میبریم و در اخر قهرمان میشیم
تمام



یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۵:۱۶)
 
Leo.My.Life♥
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
نقل قول
بابا دیگه اگر دو تا الکلاسیکو هم ببریم تازه امتیازامون مساوی میشه ، وضع خرابتره این حرفاس عزیز .
گواردیولا هم گفته جبران میکنیم ، یعنی چی ؟؟ یعنی ما باید بشینیم همش منتظر باخت رئال باشیم و همه مسابقه ها رو ببریم ، یک انتظار وحشتناک . مثل خودمون که فصل قبل وقتی صدرنشین شدیم و چند امتیاز افتادیم جلو دیگه رئال به گرد پامون هم نرسید ، احتمالا امسال نوبت ماس . اولای فصل امکان سوتی دادن رئال بود ولی الان که دیگه افتادن رو دور کاری نمیشه که نمیشه که نمیشه کرد .
الکلاسیکو رو هم میبازیم ،یک الی سه بازی دیگه هم میبازیم یا مساوی میکنیم ، مسی هم حتما مصدوم میشه ، و هممون یه مرضی میگیریم و شاید هم در نهایت یک شهاب سنگی از فضا افتاد تو نیوکمپ و خیال هممون راحت شد ، با این بازیهای دم دمیشون . وقتی باختن بعدش میبرن وقتی بردن بعدش میبازن اونا احساساتی بازی میکنن یا ما احساساتی شدیم .

چرا اینجوری میگی؟؟؟مگه ماواسه رئال داریم بازی میکنیم؟؟رئال چیزی نیس مقابل بارسا....وفقط درحده رقابته نه بیشتر....بارسا بهتراز این حرفاست که بخوایم باتیمای دیگه مقایسش کنیم....هنوز خب هیچی معلوم نی بازیای سختی واسه رئال مونده ودرضمن بازی باتیمای ته جدولی خیلی سختره به نظرم چون خیلی باانگیزه بازی میکنن.....
خب گواردیولا گفته جبران میکنیم به نظرت جبران کردن به این معنیه که بیایم صدر جدول؟؟؟قبول واسه ماکه این همه مدت همش بردیم و رکورد زدیم خیلی سخته که الان یهویی ازصدر جدول یه کوچولو فاصله بگیریم ولی ناامیدی بدترین چیزه...
بعده این همه مدت یه بار باختیم خب چی میشه؟؟؟؟؟باختم لازمه....
ودرضمن بهتره آخرای پیامتو بخونی ببینی چی نوشتی ازرو احساساتت...
حالا هم همتون ناامیدی و بذارین کنار و فقط ازتیم حمایت کنین...
نامردی بخاطر یه باخت اینقدر زود جابزنیم...
امیدوارم بچه ها استراحت کنن تاتوبازیای مهمتر خوب بدرخشن..


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۵:۱۵)
 
ARminii
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
نقل قول
اونا احساساتی بازی میکنن یا ما احساساتی شدیم .

یه دور حرفاتو دوباره بخون معلوم میشه کی احساسی شد !!


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۵:۰۶)
 
reza_electronic
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
بابا دیگه اگر دو تا الکلاسیکو هم ببریم تازه امتیازامون مساوی میشه ، وضع خرابتره این حرفاس عزیز .
گواردیولا هم گفته جبران میکنیم ، یعنی چی ؟؟ یعنی ما باید بشینیم همش منتظر باخت رئال باشیم و همه مسابقه ها رو ببریم ، یک انتظار وحشتناک . مثل خودمون که فصل قبل وقتی صدرنشین شدیم و چند امتیاز افتادیم جلو دیگه رئال به گرد پامون هم نرسید ، احتمالا امسال نوبت ماس . اولای فصل امکان سوتی دادن رئال بود ولی الان که دیگه افتادن رو دور کاری نمیشه که نمیشه که نمیشه کرد .
الکلاسیکو رو هم میبازیم ،یک الی سه بازی دیگه هم میبازیم یا مساوی میکنیم ، مسی هم حتما مصدوم میشه ، و هممون یه مرضی میگیریم و شاید هم در نهایت یک شهاب سنگی از فضا افتاد تو نیوکمپ و خیال هممون راحت شد ، با این بازیهای دم دمیشون . وقتی باختن بعدش میبرن وقتی بردن بعدش میبازن اونا احساساتی بازی میکنن یا ما احساساتی شدیم .


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۵:۰۱)
 
anatomi_ehsan
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
parrot از حرفهایی که زدی ممنون ولی عزیزم یادت نره که ریال 3فصله پشت سر هم داره پشت سر بارسا درجا میرنه این فصل هم میزنه مطمئن باش و بدون که زدن 17 گل در 6 بازی در لالیگا اونم در ال دربی اتفاقی نیست رو حساب کتابه پس بهتره اسم چیزیو نیاری و فقط نظرتو بدی


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۵:۰۰)
 
Leo.My.Life♥
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
هنوزم باورم نمیشه
این نتیجه ازبارسا بعید بود
ولی مطمئنم جبران میکنیم
گاهی وقتا لازمه که یه سر بریم پایینا تازیادی به خودمون مغرور نشیم
__________________________________________________________________________
دوستای رئالی که یه مدته توسایت فک وفراوون دیده میشنحال شمارم هفته بعد میپرسم


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۵:۰۰)
 
saeid~barca
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
نقل قول
ممنون از اونایی که تو سخت ترین روزها هوادارا تیمشون میمونن


واقعا ...
هنوز خیلی تا پایان فصل مونده


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۴:۵۵)
 
wwwana
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
بجای این حرف ها دعا کنید از ته قلب
من یه روش می شناسم که خیلی تاثیر گذار هست همگی تو یک ساعت مشخصی بریم برای بارسا و برد هایش دعا کنیم ودر اون ساعت وقتی همگی دعا می کنیم تمام انرژی ها جمع می شود و به انها می رسد


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۴:۴۵)
 
wwwana
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
سلام
واقعا از شما طرفداران بارسا بعید هست که چنین حرف هایی می زنید واقعا که حالا بخاطر یک باخت این کار ها را می کنید پس اگر جای رئالی ها بودید هی می باختید چی هی می گید ما از بارسا میریم ما از بارسا میریم

هنوز امید داریم
جوجه را آخر پاییز می شمارند
وبعد هم اینکه بارسا با رئال دو بازی دارد که آن دو تا را حتما می برد و اول جدول می آید
این را مطمئن هستم واقعا مطئمن
به امید برد های بارسا

چرا اینقدر حرف های منفی میزنید
در زمن باید بگم انقدر از بازیکنان ایراد نگیرید
والدز بیچاره به این خوبی
یا ویا اصلا اگر همین ویا نبود شما تو الکلاسیکو امسال می باختید
پس به افتخار بارسا ویا و والدز
بجای این حرف ها دعا کنید از ته قلب
من یه روش می شناسم که خیلی تاثیر گذار هست همگی تو یک ساعت مشخصی بریم برای بارسا و برد هایش دعا کنیم ودر اون ساعت وقتی همگی دعا می کنیم تمام انرژی ها جمع می شود و به انها می رسد


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۴:۴۲)
 
*LaRk*
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
میگن همیشه نیمه پر لیوان و باید نگاه کرد!!!
بارسا از هر هزارتا بازی یکیشو میبازه و اون یکی اصن مهم نیس!!
مهم اینه ک بقیه رو برده!!!
ایشاا... جبران میکنیم!!
بازم خسته نباشن و دمشون آبگرمکن!!!
زنده باد بارسا!!


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۴:۴۰)
 
No10
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
من اصلا به اینکه اول میشیم یا نه ؟ رئال رو میبریم یا نه؟ کاری ندارم چون آینده رو آینده نشون میده
اما در این بازی های اخیر خیلی در دفاع و مخصوصا در دروازه آسیب پذیر بودیم و این نگران کنندس .
در خط حمله هم همکاری و هماهنگی افت کرده .
در کل باید بگم نتیجه دیشب با توجه به آمار بازی نا عادلانه بود و اینکه فقط با یک کرنر ساده بازی رو ببازیم جای تفکر داره .
به امید قهرمانی بارسا


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۴:۳۷)
 
Carles_Puyol
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
خیلی باخت بدی بود واقعا انتظار نمیرفت از بارسای کبیر

ولی بازهم فدای سرشون و سرمون حتما میتونن جبرانش کنن اینو مطمئنم!!

دوستان رئالی رو هم تو الکلاسیکو میبینیم!!!


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۴:۲۰)
 
limessi
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
کامنت دوستان رو خوندم اکثرا احساسی بود
منم ناراحتم خیلیم ناراحت اما نه بخاطر باخت دیشب بخاطر اینکه میبینم بازیکنا از سر شکم سیری بازی میکنن اون توپ کرنری که گل شد والدز میتونست جلوشو بگیره کرنر نشه ولی خیلی بی تفاوت وایساد و نگاه کرد
خداشاهده این نظرم رو بدون بغض و احساس میگم امسال به چند دلیل هیچ جامی نمیگیریم اولا بازیکنا کاملا بی انگیزن دوما سوتی زیاد داریم بوسکتس والدز آبیدال (خواهشن بی دلیل از والدز دفاع نکنین که جای دفاع نداره) سوما من من و تکروی و غرور تو تیم زیاد شده
حالا برای دوستانی که شرط بستن امسال بارسا قهرمان میشه که منم امیدوارم شرط میبندم
شرط میبندم بارسا الکلاسیکو رو میبازه سر طرفداری بارسا که اگه اشتباه کردم از این سایت برای همیشه میرم


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۴:۱۰)
 
NightStalker
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
با یک گل بهار نمیشه و با این باخت ریال اول نمیشه
به قول یاس : من به آینده های روشن هم اعتقاد دارم چونکه آینده هان که من اعتماد دارن


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۴:۰۰)
 
reza_electronic
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
خدا رو شکر بازی رو ندیدم .
پیش بینی کردن این همه بازی تا اخر فصل کار عجولانه ایه ، ولی خوب واقعیت بر هیچ کس پنهان نیست ، بارسا این فصل خوب بازی نمیکنه ، یا شاید بد شانسی نمیاره ، یا ... (امیدها کم شده )


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۴:۰۰)
 
Amirhosein
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
اشکال نداره بارسا همیشه قهرمانه و هیچ کاری به حرف خوکا نداریم


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۳:۵۶)
 
shno-barcelona
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
بارسا دوست دارم در هر شرایطی و بهت ایمان دارم ولی بابت دوستان عزیز و نظرهایشان قرار نیست تا دنیا به‌ دنیاست فقط ما در اوج باشیم و فقط قهرمانیها مال ما باشه‌.
پس در همه‌ کم و کاستیها ما همیشه‌ پشتوانه‌ محکم تیم خواهیم بود.


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۳:۵۰)
 
alireza-me30
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
چی فکر میکردیم چی شد.
ختافه 15 نفره داشت دفاع میکرد (11 بازیکن + 4 داور و کمک داور)
پایان شب سیه سپید است.
هنوز 6 امتیاز مفت برامون کنار گذاشته شده. رفت و برگشت 5 تایی میکنیم خوکارو.
مطمئن باشین از این به بعد بارسا از همون دقیقه ی اول به هیچ تیمی رحم نخواهد کرد
این شکست برای ما لازم بود.



یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۳:۳۶)
 
βąяçα
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
این که اولین باخت ما در لیگ بود همین طور 6 امتیاز که چیزی نیست پس چرا هی بگیم تیم افت کرده و دیگه عمرا ببریم یا همچین حرفایی! باو جان من اون اینتر با عظمتش 16 جدولِ اما هنوز امید دارن آرسنال داره کار خودش رو در رده 6 دنبال میکنه تازه خوب که بارسا به تیمی 8-2 نباخته وگرنه همین فردا پپ رو بیرون میکردن! یا مثل منچستر یونایتد 6 تا نخوردیم! یکم جنبه باخت هامو بره بالا بهتره به هرحال هر تیمی روز خوب و بد داره دیگه
شک نکنید ال کلاسیکو مورینیو بازم بازنده میره بیرون!


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۳:۲۵)
 
mrazeghi74
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
لعنت به این شانس


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۳:۰۸)
 
nima_barca
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
دوستان من ديدم همه دارن علت نبود فابرگاس رو مي پرسن.
ديشب قبل بازي فابرگاس موقع گرم كردن كمي احساس درد كرد كه بنا به صلاح ديد سرمربي و كادر پزشكي و با توجه به بازي هاي حساس كه پيش رو هست بنا به احتياط از تركيب كنار گذاشته شد !


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۲:۵۶)
 
amirhosseinabay
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
منم با anatomi-ehsan موافقم


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۲:۴۷)
 
iranhamechizeman
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
درجواب parrot :
عزیز من اصلا فکر نکن که ما مثلا با بودنت اینجا ناراحت میشیم و اینا . اصلا فکر نکن که ما تو رو آدم حساب میکنیم و این حرفا برا ما که عادی شده تو طول فصل یه موقع که بارسا افت میکنه میاین انجا یه مشت چرت و پرت مینویسین و جفتک میندازین آخرشم 5 . 6 تا میخورین و فصل تموم میشه و بارسا قهرمان میشه و دوباره فصل بعد



یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۲:۳۹)
 
saman.1390
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
سلام وتسلیت به خاطرمحرم
من موافق این نیستم که بگیم رئال قهرمانه از الان.هرگز.ولی نبایدم بیش ازحدخوشبین باشیم.
سیستم 3.4.3به دردبارسانمیخوره.ما بارها از این جهت ضربه خوردیم.
پویول وپیکه باید همه بازی ها کنارهم بازی کنند.ماسچرانو وبقیه درپیتند.
داویو ویا به معنی واقعی کلمه گند زده.یک مهاجم چی میخواد دیگه.
امیدوارم رئال رو شکست بدیم.تا اختلاف سه تا بشه.
فراموش نکنیم رئال این فصل یا فصل قبلش خیلی فرق داره


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۲:۳۸)
 
real_madrid
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
اینکه یک تیم بعد از اون بازی درخشان برابر میلان به فاصله 4 روز بازی ارائه میده که نشانی از بارسا ( حداقل در نیمه اول ) نداره واقعا عجیبه

باور کنید از دیشب هر چی فکر کردم عاملی جز خستگی رو پیدا نکردم

دوستان بارسایی خواهشا بی انصاف نباشید . والدس تو چند فصل اخیر واقعا نمایش خوبی داشته اینجوری با یک اشتباه جلو میلان ( دیشب که به هیچ وجه مقصر نبود ) بهش توهین نکنید

عجیب بود که در نبود اینیستا دیشب از فابرگاس استفاده نکرد

من نمیدونم چرا خیلی از عزیزان دوست دارن نشون بدن خیلی از قدیم بارسایی هستن . البته احساستون رو درک می کنم . منم خیلی وقتها از اینکه یه سری عزیزان 2 روزه مادریدی شدن و خیلی هم ادعا دارن احساس بدی بهم دست میده چون آبروی مادریدی های واقعی رو می برن

بارسا واقعا تقویم خسته کننده ای داره تازه جام بیمزه و بی معنی باشگاه های جهان هم باید بهش اضافه شه

تنها ایرادی که میشه از بارسا گرفت اینه که یه مقدار به مسی وابسته شده که البته خیلی هم غیر طبیعی نیست . مسی هم معمولا جواب این اعتماد رو داده

فقط یه سخنی با شما دوستان عزیز : من میتونم بگم سالهاست اخبار این سایت رو دنبال می کنم و همیشه اتحاد طرفدارای بارسا واسم جالب بوده و اینکه خیلی هاشون همیشه حتی اواخر دوران رایکارد هم از این تیم حمایت می کردن

پپ گواردیولا یک انسانه که میتونه مثل همه اشتباهاتی داشته باشه . اینقدر کم طاقت نباشید و حداقل تا آخر فصل منتظر باشید و بعد ازش ایراد بگیرید

در ضمن اون دوستمون که فکر کرده کار تمومه و مادرید قهرمان شده باید بهش گفت خیلی خوش خیالی و حتما تازگیها طرفدار فوتبال شدی

حتی اگه بارسا این فصل هم قهرمان نشد واقعا بی انصافیه پپ رو زیر سوال بردن

انقلابی که گواردیولا از سال 2008 نه تنها در بارسا بلکه در فوتبال ایجاد کرد غیر قابل انکاره

هیچ تیمی در تاریخ فوتبال و هیچ مربی ای نبوده که ناکامی نداشته باشه

همین فرگوسنی که فکر کنم برای همه ( منچستری یا حتی ضد منچستری ) قابل احترامه سال اولش تو منچستر 5 باخت متوالی اورده

پس فکر نکنید گواردیولا یا هر مربی ای قراره تا ابد تیمی رو قهرمان کنه

نفرتی که من از فوتبال ایران پیدا کردم به خاطر رفتاری بود که با افشین قطبی شد . در حالیکه با کسر 6 امتیاز قهرمان شده یود فصل بعد با 2 تا باخت همه چی از یادمون رفت و فریاد حیا کن سر دادیم

خواهشا مثل طرفداران ایرانی نباشید که فقط طرفدار تیم قهرمانن

خیلی ساده انگارانه است اگه بخوایم رقابت رو تموم شده فرض کنیم . فقط 2 ال کلاسیکو و تعداد زیادی بازی سخت مونده که هر زمان ممکنه سرنوشت رو عوض کنه

من با شخصیتی که از پپ دیده ام مطمئنم بارسا رو به روزهای خوبش برمی گردونه .

ممنون از اونایی که تو سخت ترین روزها هوادارا تیمشون میمونن حالا هر تیمی فرقی نداره



یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۲:۳۵)
 
hadi68
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
واقعاً بد بوديم.وحق ما همين بود
خداكنه بتونيم رئالو شكست بديم وگرنه با قيد تمام جام هارو امسال بزنيم


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۲:۳۲)
 
Barcelona-mehran
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
من فقط نمیدونم یکی نیست به گواردیولا بگه آخه مرد حسابی پدرو و کوئنکا باید اینقدر دیر وارد بازی بشن؟


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۲:۲۶)
 
ramin-barca
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
ارامش خودتون رو حفظ کنید.
متحدتر از همیشه
مجموعه بارسا زنده باد


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۲:۲۳)
 
David.Villa.sanchez
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
فقط امام حسین کمکمون کنه با این روندی که در پیش گرفتیم


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۲:۱۴)
 
BRAIN
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
سلام بر حسین(ع)
مطمئن باشید که بارسا با این شکست به خودش می آید .
پپ قول داده که جبران می کنیم .
در ضمن بارسا دیشب در حد و اندازه ی خودش ظاهر نشد.




یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۲:۰۶)
 
ghasem**
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
پارسال اونا 5هفته مونده به پایان فصل 6 امتیاز از ما عقب بودن انقدر نا امید نبودن تا آخر فصل خیلی مونده فعلا باید صبر کنیم تا الکلاسیکوی اول


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۲:۰۵)
 
nima_barca
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
به عنوان یه بارسایی باید بگم بارسا بد بازی نکرد ولی خوب اون خود همیشگیش نبود و البته تو فوتبال این نتایج و بازی ها طبیعیه.البته ضد فوتبال و دفاع 11 نفره تیم حریف و نبود بعضی بازیکن ها و البته اشتباه فاحش داوری تو نپذیرفتن گل صحیح بارسا ( یعد بازی تلویزیون اسپانیا نشون داد که پاس رو بازیکن حریف داده بود و اصلا نمیتونست آفساید باشه !) هم مزید بر علت شد تا این بازی رو ببازیم ... فوتبال زیباییش به همین برد و باخت هاست و ما با یک برد عاشق این تیم نشدیم که با یک باخت ازش دل بکنیم . 17 سال با این تیم خون دل خوردیم .ما عاشق فلسفه این تیم هستیم . بارسا همیشه فراتر از یک باشگاه بوده برای ما ... بارسا همیشه تو قلب ماست . زنده باد امپراطوری بارسااااااااا !!!


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۱:۵۷)
 
Messihameed
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
وای باختیم حالا باید چی کار کنیم حالا اختلاف زیاد شد .
خدا کنه که توبازی رئال ببریم .


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۱:۳۱)
 
LIONEL_ESHGHI
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
باید یه فکری برای دفاعهامون کنیم. پویولو آبیدال واقعاً دفاعهای خوبی هستند امّا در لیگ سرعتی اسپانیا نباید بعنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیم باشند! سنّشون رفته بالا!
پیکه هم که یک فصل و نیم برای بارسلونا خوب بود و نمیدونم چی شد که یکدفعه این همه اُفت کرد!!!



یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۱:۲۴)
 
MOHAMMAD@BARCA
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
شاید بد بازی کرده باشیم ولی ازدست دادن این امتیازارو باید تیمها مدیونه مورینیو باشن چون ضد فوتبالو اون به تیمهای دیگه یاد داد استارتشم از بازیه بارسا و اینتر تو جام باشگاهها خورده شد
دیشب خیلی حالم گرفته شد


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۱:۲۳)
 
SinaBarca
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
به نظر من بارسا دیشب خیلی افتضاح بازی کرد و به همین راحتی 3 امتیاز خیلی حساس را از دست داد .
بچه ها باید قبول کرد که بارسا در این فصل افت کرده است و دیگر آن انگیزه سابق را ندارد و اگر پپ گواردیولا تیم بارسا را خوب تقویت میکرد و بازیکنان خوبی در پست های مختلف میگرفت الان بارسا به راحتی تا انیجای فصل 11 امتیاز از دست داد است و فاصله امتیاز خود را با رئال به 6 امتیاز رسانده است و من خیلی بعید می دانم که بارسا بتواند در این فصل به این رئال آماده برسد .
من فقط نمی دانم که چرا پپ گواردیولا سسک فابرگاس و پویول را از ترکیب تیم دور کرده بود و سسک فابرگاس می توانست در غیاب اینیستا خیلی خوب کار کند .

به امید بازیهای بهتر از بارسا


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۱:۰۲)
 
LAM10
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
نتیجه ی خیلی بدیه ...ولی نامیدی ما بدتر از نتیجه است.
شک نکنید ما قهرمان میشیم


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۰:۵۵)
 
onlymessi10
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
منم فرا رسیدن ماه محرم رو به همه بارسایی ها تسلیت میگم
واقعا دیشب بد شانسی محض آوردیم نگرفتن 3 تا پنالتی گلی که هیچ مشکلی نداشت بلاخره هر تیمی بد شانسی میاره نوبت اون ها هم میرسه اما چیزی که یقینه اینه که ما قهرمانیم انشاالله بازی های باقیمونده جبران میکنیم.


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۰:۳۸)
 
rahmat
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
بیخیال
این باخت به تاریخ پیوست مثل خیلی از بردهای غروآفرین بارسا
فقط یه نکته به ذهنم میرسه که احساس میکنم باعث این همه مشکلات شده، استفاده کردن از ترکیبهای مختلف تو هربازی خوب واسه تیم سردرگمی ایجاد میکنه دیگه، یادم نمیاد از اول فصل که تو دوتا بازی پشت سرهم از یه ترکیب استفاده کرده باشیم
درود بر بارسلونااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
به امید جبران روزهای بد


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۰:۲۳)
 
Poyanbarcelona
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
اين باخت اولين باخت ما بود اميدوارم كه پپ و بچه ها از اين شكست ها درس بگيرن و نقطه ضعف هاي تيم رو برطرف كنن
ولي بازم من ميگم ما پپ رو داريم كه خودش قول داده اختلاف رو از بين ميبره من قول ميدم امسال قهرمانيم


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۰:۱۵)
 
Beauty.Dream
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
منم به نوبه خودم هم فرارسیدن محرم رو تسلیتی میگم و هم باخت تلخ و ...بارسا!
نمیدونم بگم قهرمانی پر یا نه .ولی اینو خوب میدونم که تو شبی که نزدیک به سه تا پنالتی
برا بارسا نگرفتن بجاش دوتا پنالتی فوق مسخره و دوتا اخراجی برا رئال میگیرن.
برامون گلی رو آفسای میگیرن که شاید اگه برا هرتیم دیگه ای بود صد در صد گل محسوب میشد.
مسی بهترین بازیکن جهان هس.اینو منکر نمیشم. ولی اون مسی که چند فصل قبل میشناختیم
کجاس؟ نمیگم بازیش افت کرده ولی میخوام بگم خیلی غرور و تک روی برش داشته.
ما دیشبم داشتیم با سه تا مدافع بازی میکردیم که اصلا سیستم خوبی نیست.
بقیه بازیکنام انگار خسته شایدم بی انگیزه بودن.
درهرصورت امیدوارم این باخت مقدمه ای باشه برا بردن بازیای دیگه.مثل باخت به هرکولس سال گذشته. یکمی دیره ولی قطعا بارسا اراده و پتانسیل جبران کردنشو داره.

تا دنیا دنیاس بارسا سرور تمام تیمای دنیاس!!!


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۰:۰۹)
 
omid_sleepless
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
نقل قول
کسی که به خودش اجازه میده به والدسی که یکی از ستونهای موفقیتهای بارسا بوده، توهین کنه، اصلا بارسایی نیست! ویکی بی شک بهترین دروازبان دنیاس. کاسیاس هر فصل 5 برابر ویکی سوتی میده ولی هیچ طرفدار رئال نمیاد از این حرفا بزنه! با اینکه سر از کارای پپ در نمیارم، ولی می دونم آخر پوزه این مترجم کثیف رو به بازم خاک خواهد مالید!

گلی که بارسا دریافت کرد اصلا ربطی به والدز نداشت کار بد دفاع بود.
ما واقعا دیشب بارسا نبودیم. پاس های بی دلیل بیشمار وسط زمین تک روی های بازیکنان از جمله خود مسی اماده نبودن سانچز .نمیدونم چرا از سسک استفاده نکرده بود.
چرا پدرو رو از اول وارد بازی نکرده بود .
طبق تحلیلی که کارشناسان اروپایی در مورد بارسا داشتن اعلام کردن که بارسا امسال شوق سالهای قبلو نداره
به هر حال اختلاف واقعا داره خطرناک میشه ما باید تو الکلاسیکو ببریم فرصتی واسه باخت نداریم
به امید درخشش مجدد بارسا


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۰:۰۳)
 
hassansas
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
این بازی دیگه تموم شد شاید تنها خوبی این بازی این باشه که انگیزه تیم برای بردن ال کلاسیکو بیشتر میشه


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۰:۰۱)
 
shebadi
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
من مطمئن هستم این اختلاف امتیاز جبران میشه
درموردوالدز هم بگم مگه الان چند سال پشت سر هم بهترین دروازبان اسپانیا نمیشه پس چرابخاطر دوتا بازی این همه انتقاد ازش میکنید درضمن خود پپ هم توکنفرانس بعدازبازی قول داده که این اختلاف امتیاز را جبران میکنن


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۹:۵۲)
 
Barcelona-mehran
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
اول از همه فرا رسیدن محرم تسلیت باد
باخت تلخی بود واقعا اول محرمی دلمون گرفت
یه خطای روی دنی آلوز توی محوطه جریمه، یه خطای روی سانچز توی محوطه جریمه، خطای هند توی محوطه جریمه هیچکدوم گرفته نشد....
اون گل دقایق آخر رو هم الکی آفساید اعلام کردن....
مسی هم مشخصا خسته بود...
اینیستا و فابرگاس هم که نبودن،این بوسکتس هم باز تو دفاع وایساده بود و باز هم ناکامیهاش.خدا رو شکر که حداقل جای پیکه ماسکرانو رو نذاشته بود...
این داوید ویا هم که هر چی موقعیت عالیه خراب میکنه
دیگه چی دارم بگن
فقط باید حتما حتما حتما حتما ال کلاسیکو رو ببریم
و رئال هم یه بازی دیگه رو ببازه و بارسا هم تموم بازیهاشو ببره تا بتونه بره صدر جدول!!! یعنی بنظرتون ممکنه؟ ولی ایشالا که به حق این ماه محرم پیروز بشیم
رئال هم که پشت سرهم داره میبره و فقط یه مساوی و یه باخت توی این فصل داشته.پس شاید خیلی دور از ذهن هم نباشه که از همین حالا اونا رو قهرمان لالیگا بدونیم....
ولی با همه وجود،عشق است بارسا.......ببریم یا ببازیم،قهرمان لالیگا بشیم یا نشیم،طرفدار و عاشق بارسا می مونیم.....


السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک علیک منی سلام الله ابدا ما بقیت و بقی اللیل والنهار و لاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۹:۳۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
کسی که به خودش اجازه میده به والدسی که یکی از ستونهای موفقیتهای بارسا بوده، توهین کنه، اصلا بارسایی نیست! ویکی بی شک بهترین دروازبان دنیاس. کاسیاس هر فصل 5 برابر ویکی سوتی میده ولی هیچ طرفدار رئال نمیاد از این حرفا بزنه!

با اینکه سر از کارای پپ در نمیارم، ولی می دونم آخر پوزه این مترجم کثیف رو به بازم خاک خواهد مالید!


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۹:۲۰)
 
malechauvinistman
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
حرفی برای گفتن نیست فقط متاسفم و امید به جبران دارم.


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۹:۱۷)
 
lovemessi
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
من واقعا متاسفم برای بعضی از دوستانی که با یه باخت که اونم به خاطر ضعف تیم نبوده این طوری به تیم حمله میکنن و انتقادهای بی رحمانه ای انجام میدن
بارسا دیشب خوب بازی کرد اما همیشه تیمی که خوب بازی میکنه برنده نیست
دیشب شب بارسا نبود
هربازی شرایط خاص خودش رو داره شما اصلا نمیتونی بگی که توی فلان بازی حتما برنده هستیم
من به بارسا افتخارمیکنم چون فوتبال بازی میکنه نه چیز دیگه ای حتی اگه تا اخر فصل تمام بازیهاشم ببازه

زنده باد بارسا
زنده باد فلسفه بارسا



یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۹:۰۱)
 
mbp1362
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
درود بچه ها اصلا نگران نباشید. تا آخر فصل خیلی مونده.اگه بارسلوناست جبران میکنه.یه فرقی باید بین بارسا و بقیه تیما باشه 6امتیاز که چیزس نیست.


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۹:۰۱)
 
Wimps
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
بارسا برنده است درسته نمایش خیره کننده ای نداشت اما اگر اون آفساید هایی که نبود و داور گرفت و گل مسی رو که درست بود داور قبول نکرد و پنالتی که رو بوسکتس شد که به هیچ عنوان کم تر از پنالتی های بیشماری که داورا برای بعضیا میگیرن نبود رو حساب کنیم بارسا خیلی راحت میتونست برنده باشه. یک سری مسائلی حتی در فوتبال حرفه ای اسپانیا ممکنه وجود داشته باشه که ممکنه هیچ وقت کشف نشه ممکن هم هست مثل جریان کالچو پولی یک دفعه دهان باز کنه تا همه بفهمن اوه اوه چه خبره !!!!!!!!!!
من به بارسا خوش بینم و امیدوارم بارسا خودش بتونه راه خودش رو هموار کنه. همیشه بارسا بهترینه.

Only Barca Anti Madrid



یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۸:۱۵)
 
bar.s.lona
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
خوب بازی نکردیم ولی شانس هم نداشتیم.
تا اخر لیگ راه زیادی مونده.
به امید قهرمانی


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۸:۰۲)
 
esi.sh
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
غیر ممکن بارسا قهرمان نشه
منم اگه قهرمان نشه فوتبالو میزارم کنار


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۷:۴۹)
 
Super.Dream.Team
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
فدای سرشون...گاهی پیش میاد دیگه....
بعضی وقتا اینجوری باختن لازمه...

ولی ای کاش سهل انگاری نمیکردن...
بوسکتس 5 سانتی متر بالاتر می پرید...
آبیدال جاخالی نمیداد....
والدز هم منتظر بوسکتس نمیشد و همینجور نگاه نمیکرد به توپ...
و....

ولی بازم میگم مشکلی نداره...


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۷:۳۳)
 
anatomi_ehsan
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
بچه ها الان موقع ایراد گرفتن نیست اتفاق خاصی نیفتاده فدای سرش که باخت انشالله که بازیهای بعدو میبریم الان فقط باید واسه تیم دعا کرد


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۳:۴۳)
 
fireman
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
من موافقم!


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۳:۳۵)
 
sabzdasht
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
قبول کنید والدز بدرد نمیخوره اون گلی که تو فینال لیگ قهرمانان خورد اصلا نپرید اون دو تا گلهایی که تو سوپر کاپ خورد هر دو گل و وایساد نگاه کرد اگه بخواین یه طومار از سوتیهاش واستون بگم


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۳:۲۷)
 
mohammad.naeimi
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
اگه واقع بین باشیم با این بازی تو ال کلاسیکو می بازیم


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۳:۲۷)
 
markmarky
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
ختافه دقیقا مثل سویا بازی کرد ولی بازی تیم مقابل سویا کجا و این بازی کجا. از اول معلوم بود که روز بارسا نیست خستگی بازی میلان خیلی تاثیرگدار بود و یه شوک بسیار بزرگی برای تیم شد.

ولی تا آخر کنار تیم هستیم
دعا یادتون نره


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۳:۲۴)
 
dany-fcb
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
همه از همه چی و همه جا نوشتند، غیر از داوری مسخره این هفته لالیگا
هیچ به پنالتی هایی که این چند هفته به رئال تقدیم میشه دقت کردید
به اخراج های بی دلیلی که صورت میگیره
به اشتباهات داوری که تو بازی های بارسلون پیش میاد
امشب داور میتونست راحت 3 تا پنالتی برای بارسا بگیره (2 تا خطای واضح هند و یکی هم خطای آخر بازی روی بوسکتس)
بعد اونطرف برای رئال پنالتی که میگیرن هیچ ، بازیکن های تیم مقابل هم اخراج میشه
-
از دست های پشت پرده رد شده ، این دیگه پاهای پشت پردست


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۳:۲۱)
 
ebi_efs
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
با سلام من تازه عضو شدم و به جمعتون پیوستم و از این بابت خوشحالم ولی حیف در این شبه بد بارسا.من از 6 یا 7 سالگی طرفدار بارسا هستم و الانم 22 سالمه.همیشه پیگیره نتایج بارسا بودم.امشب بی اندازه ناراحتم نه به خاطره نتیجه بلکه به خاطره خوشحالیه آدمه منفوری به نام مورینیو.به اینم اعتقاد کامل دارم که رئال تمامه بازیاشو با خریدن تیمها و داورها میبره.چرا همین ختافه جلوی ما اینطوری بازی میکنه ولی جلوی رئال جوره دیگه؟؟؟؟به نظرتون کیفیت بازیشون بالاست؟؟؟به نظر من که بی تاکتیکترین تیم همین رئاله کثیفه که فوتباله ناب بارسا رو تحت تاثیر قرار داده


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۳:۱۹)
 
βąяçα
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
دلتون میاد بگید والدس در حد بارسا نیست؟ کسی که این هم Save خوب داشته و دارن با کاسیاس دروازه بان اول جهان مقایسش میکنن
خداییش نامردیه بخوایم بگیم والدز خوب نیست بیچاره این همه زحمت کشیده وقتی که خوب هست هیچ کی در موردش حرف نمیزنه اما تا یک اشتباه کوتاه میکنِ همه میخوایم لهش کنیم؟ خط دفاعی خوب نبود پویول هم که نبود همه گیر حمله بودن خودتونم که دیدید تیم مقابل 10 نفره دفاع میکرد
یاد بازی اینتر افتادم که 10 نفر دفاع میکردن! پپ باید دنبال راه و چاره ای بگرده برای چنین تیم هایی که اتوبوس و هواپیما میذارن تو دفاعشون! وگرنه شاید تو همین ال کلاسیکو مورینیو اومد تمام بازیکنانش رو فرستاد واسه دفاع! ایشالله که تیم روحیه خودش رو بدست بیاره قهرمانی هم مهم نیست مهم این که از فوتبال لذت ببریم ولی مگه میشه بازی بارسا رو ببینی لذت نبری؟ تا آخر فصل هم فرصت زیاده مادرید که نمیتونه همه حریف هاشو ببره آخر شکست میخوره
عشق است بارسلونا به امید برد در دیدار بعدی


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۳:۱۶)
 
amirpuyol
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
من از زمان سر بابي رابسون طرفدار بارسا هستم، تو اين مدت بارسا بالا و پايين زياد داشته، يادمه اون فصل هايي که هدف بارسا چهارم شدن و کسب سهميه ليگ قهرمانان بود حتي يادمه اون موقعي که تو لا ليگا رتبه 12 جدول بوديم و کاملا قدر اين روزها که با قدرت بهترين تيم جهان هستيم رو مي دونم، از اون طرفداراي 2 روزه نيستم که با چنتا نتيجه بد بخوام ايراد بگيرم ولي دليل هم نميشه که اگه ايرادي ديديم چشممون رو ببنديم و بگيم به به همه چي گل و بلبله
اين کيتا پديده ايه برا خودش، نمي دونم پپ تو اين چي ديده که اينقدر اصرار به استفاده ازش داره، اصلا نمي دونم چرا موقعي که به گل نياز داريم تياگو بايد بره بيرون و اين کيتا بياد تو، به نظر من يه بازيکن کاملا معموليه که هيچ توانايي ويژه اي نه تو دفاع داره نه تو حمله، به وضوح در حد بارسا نيست
اما بوسکتس، من زماني خيلي موافق بازي دادن به بوسکتس بودم؛ اون زمان که جوون تر بود و به نظر مي رسيد که بتونه خيلي پيشرفت کنه، پيشرفت کرد اما نه در حدي که بتونه يه مهره قابل اتکا براي تيمي مثل بارسا باشه، الان هم به نظر من يه بازيکن متوسط به بالاست ولي فوق العاده نيست، به نظر من بارسا تو پست هافبک دفاعي به يه بازيکن بهتر نياز داره (مثل يحيي توره يا حداقل ماسکرانو)
راجع به سسک فابرگاس و کاپيتان پويول هم بگم که نمي دونم چرا تو بازي نبودن اما اگه دليلش جز محروميت و مصدوميت چيز ديگه اي باشه کار اشتباهي بوده
خيلي راحت مي تونستيم کاپيتان پويول رو کنار پيکه بذاريم دفاع وسط؛ هم دفاع وسطمون قوي تر بود هم آبيدال مجبور نميشد بياد دفاع وسط که مکسول بره دفاع چپ بازي کنه و آبيدال هم همون دفاع چپ بازي مي کرد که دفاع چپمون هم قوي تر بشه
در شرايطي هم که اينيستا مصدوم بود؛ تو ترکيب نذاشتن فابرگاس کاملا غير منطقي به نظر ميرسه
البته به شرطي که مصدوم يا محروم نبوده باشن
امیدوارم ویا هم هرچه زودتر به خودش بیاد، به اعتقاد من یکی ار بهترین مهاجمان دنیاست ولی امسال خوب گل نزده
در نهايت باز هم تاکيد مي کنم با چنتا نتيجه ضعيف نبايد از قدرت زياد تيم خودمون غافل بشيم، به نظر من ما همچنان مي تونيم با برد تو بازي هاي آينده مخصوصا ال کلاسيکو مثل چند سال گذشته قهرمان بشيم


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۳:۰۶)
 
mohammad.naeimi
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
قهرمانی لالیگا پر


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۳:۰۵)
 
ARminii
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
نقل قول
بچه ها از همین جا یه نشون میزارم واسه اونایی که قهرمانیه ریال رو تبریک میگن اگه بارسلون قهرمان نشد ما بچه هایی که میگیم بارسلون قهرمانه فوتبالو مبزاربم کنار هر کی با من موافقه بگه

من انقدر از قهرمانی بارسلونا مطمئنم که حاضرم زندگیمو بذارم کنار !


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۳:۰۵)
 
anatomi_ehsan
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
بچه ها از همین جا یه نشون میزارم واسه اونایی که قهرمانیه ریال رو تبریک میگن اگه بارسلون قهرمان نشد ما بچه هایی که میگیم بارسلون قهرمانه فوتبالو مبزاربم کنار هر کی با من موافقه بگه


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲:۵۸)
 
stabilizer
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
دوستان گلم
همیشه که نمیشه تیم ببره ، باید آستانه ی صبر و تحمل مون رو بالا ببریم . باخت هم جزئی از فوتباله
هوادار واقعی همیشه کنار تیمه و هیچوقت با یکی دو تا باخت نا امید نمیشه . من مطمئنم بارسا بر می گرده و تو ال کلاسیکو جبران می کنه و رئال رو می بره و از اون به بعد شرایط روحی دو تیم عوض میشه .

امشب شب بارسا و مسی نبود . البته متاسفانه داوری هم مثل چند بازی اخیر اصلا خوب نبود و تاثیر گذار بود .نمی دونم اما یه جورایی دارم به وضعیت داوری مشکوک میشم از یه طرف خیلی به سود رئالی ها سوت می زنن از یه طرف به ضرر بارسا . امیدوارم چیزی که فکر می کنم درست نباشه


یه انتقادی هم از پپ بکنم اونم اینکه زیادی دست به ترکیب تیم می زنه و این فصل چون تیم با دو سیستم بازی می کنه هماهنگی فصول گذشته رو ندارن . ضمن اینکه مهاجمین تیم این روزا خیلی ضعیف بازی می کنن ( به جز مسی ) و هافبک ها دارن جور خط حمله رو می کشن .

اما من به پپ اطمینان دارم مطمئنا این وضعیت رو درست می کنه و تا آخر فصل هنوز خیلی راه طولانی در پیش ِ و ازتون می خوام صبور باشید و به تیم ایمان داشته باشید .

به امید قهرمانی


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲:۵۸)
 
boy_icelol
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
چه مفت داریم امتیاز از دست می دیم...روند سینوسی! 1 بازی خوب 1 بازی بد؛ اصلا نشونه ی خوبی نیست!
حالا شما هی بیاین بگین انتقاد نکنین!

با این همه ستاره، نتونستیم ختافه رو شکست بدیم!

رئال هم که همه بازی های سختشو به راحتی داره پیروز می شه!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
این ویا رو باید بفروشیم ...بودن یا نبودنش فرقی نداره نه تو گوشه خوب بازی می کنه نه نوک حمله...
ترکیب تیم هم خوب نبود!


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲:۵۵)
 
ARminii
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
یعنی شماها اینقدر نا امیدین که میگین قهرمانی رئال مبارک ! درسته الان 6 امتیاز عقبیم ولی دلیل نمیشه از الان یک تیمو قهرمان دونست !!
/.................................
منم از همینجا پیشاپیش قهرمانی بارسلونا رو در این فصل تبریک میگم !!


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲:۴۷)
 
anatomi_ehsan
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
بچه ها اول فرا رسیدن محرمو تسلیت میگم ...... بچه ها اگه تیم 100 دقبقه دیگه هم بازی میکرد گل نمیزد حرفهای مورینیو خیلی تاسیر گذاشته رو سوتهای داوران......و از همه چیز مهمتر سیستم چرخشی گواردیوالاست که تیمو ضعیفتر کرده به هر حال هیچ چیز تمام نشده و ریال موریانه باید بدونه که بارسلون همیشه بارسلوناست درود بر ارتش کاتالان


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲:۴۵)
 
esi.sh
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
سلام ‏
اگه قبل از گل اونا به اشتباه آفساید مکسول رو نمیگرفت الآن بازی رو برده بودیم
ولی من مطمئنم که بارسا آخر فصل قهرمان میشه الآن همه بازیکنا خسته اند مخصوصا مسی ‏
ایشالا الکلاسیکو جبران میکنیم
با ‏ امید به پیروزی تیم ملی والیبال بر امریکا
شب بخیر


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲:۳۸)
 
sabzdasht
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
سلام تبریک میگم به همهی هم تیمیای خودم اولین باخت فصل و من هی میگم این والدز بدرد نمیخوره هی شما بگین نه اخه اون چی بود نشست فقط توپ و نگاه کرد رفت تو گل نه تکونی نه هیچی اون پپ هم که نمیدونم چرا نمیخواد بفهمه که سه چهار سه بدرد تیم ما نمیخوره اون راسل هم که معلوم نیست چیکار میکنه پول باشگاه رو میبره تو سازمانهای مختلف و هر جای دیگه که ربطی به فوتبال نداره خرج میکنه موقع بازیکن خریدن که میشه میره نیمک ذخیره ها یا بازیکنای تیمای الکی و میخره که بدرد نمیخورن معلوم نیست پپ با راسل لج کرده چی شده که تو تیم همه چی به هم ریخته(از دو جا بد جور دارم میسوزم اول باخت و بیشتر شدن اختلاف با رئال دوم بالاتر بودن اون یارو از عشق من تو جدول گلزنها) خلاصه والدز بدرد بارسا نمیخوره باید چهار سه سه بازی کنیم و... و در اخر قهرمانی لالیگا رو به مادریدیها تبریک میگم



یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲:۳۵)
 
ddanesh
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
آخه این چه ترکیبی بود اول بازی تو زمین فرستاد گواردیولا.
آخه ویا یک کار مثبت تو زمین کرد.



یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲:۳۴)
 
amirhosseinabay
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
خیلی بد بودیم خیلی بد.


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲:۲۹)
 
markmarky
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
سهل انگاری والدز که راحت گذاشت توپ به کرنر بره. ضعف همیشگی بوسکتس تو کرنرها سانترهای ناقص و ترکیب ناقص. چه میشه گفت کار لالیگا خیلی سخت شد و اول محرم هم دلمون حسابی گرفت. خدایا به امید تو نه به امید بشر


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲:۲۹)
 
vahid_fcb10
پاسخ به: ختافه 1-0 باسلونا [ هفته سیزده | لالیگا ]
یعنی خاک توسر شدیم رفت


یکشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۰ (۲:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۸ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!