به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

همه نگاه‌ها به سوی بارسا.بارسلونا
فرستنده شکیبا رهنما در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۰ (۱۵:۰۵) (۷۷۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: شکیبا رهنما


بارسا٬ قهرمان اروپا امروز در نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان فیفا 2011 در ژاپن به مصاف السد٬ قهرمان جام باشگاه‌های آسیا خواهد رفت.

بازیکنان بارسا در وضعیت مناسبی قرار دارند؛ هم از نظر فنی و هم از نظر روانی٬ اما از خطرات حریفشان آگاهند. پنج روز پس از رخداد مهم فوتبالی در مادرید٬ بارسا هنوز در مرکز توجه دنیای فوتبال است. تیم امروز در اولین بازی خود در جام باشگاه‌های جهان مقابل السد در نیمه نهایی بازی خواهد کرد. تاج قهرمانی اروپا در ومبلی لندن بر این تیم کاتالانی نهاده شده است و هم اکنون به عنوان نماینده اروپا در ژاپن مقابل قهرمان آسیا قرار خواهند گرفت. از طرفی دیگر٬ در این بازی رقیب سانتوس در فینال مشخص خواهد شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

باری دیگر٬ در ژاپن

این بار٬ بار چهارمی ست که بارسا در این تورنمنت شرکت می‌کند که برای اولین بار در سال 2009 در امارات متحده عربی در این تورنمنت به قهرمانی رسید. دو دفعه قبل نیز در ژاپن صورت گرفت اما با ناکامی بارسا پایان یافت: فینال جام باشگاه‌های جهان 2006 و واگذاری نتیجه به اینتر پورتو آلگره و جام بین المللی سال 1992 و باخت مقابل سائو پائولو (2-1). تیم امیدوار است که بتواند سومین حضور خود را در جام باشگاه‌های جهان در ژاپن را با خاطرات خوش به پایان برساند.

23 نفر در لیست بازیکنان

بارسا٬ قهرمان سوپرکاپ اسپانیا و اروپا٬ صدرنشین جدول لیگ و گروه خود در چمپیونز لیگ٬ به دنیال سومین قهرمانی فصل جاریند. آن‌ها از روحیه و اعتماد به نفس بسیار بالایی برخوردارند اما همانطور که بازیکنان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفته اند٬ آن‌ها از دشواری رسیدن به فینال جام باشگاه‌های جهان آگاهند و به پیروزی رسیدن در دو بازی با توجه به خستگی ناشی از پرواز٬ کار ساده‌ای نخواهد بود.
تمام بازیکنان بارسا تیم را در ژاپن همراهی می‌کنند؛ به استثنای ابراهیم آفلای که به دلیل مصدومیت قادر به بازی نیست. از تیم ب٬ کوئنکا٬ دوس سانتوس و اویر در لیست بازیکنان جای گرفته‌اند.

السد٬ حریفی که حضورش در این مرحله مایه تعجب نیست

انتظار می‌رود که السد قطر دفاع قوی داشته باشد٬ از نظر فیزیکی از قدرت بالایی برخوردار باشد و در ضدحمله‌ها خظر ایجاد کند. شاگردان خورخه فوساتی ارگوئه ای٬ تیم از دوحه٬ خط حمله قدرتمندی دارد که ممدو نیانگ سنگالی٬ کادر کیتا از ساحل عاج و بلهاج از آلگره آن را تشکیل می‌دهند. آن‌ها جواز حضور در نیمه نهایی را با شکست حریف تونسی٬ اسپرانس٬در یک چهارم نهایی به دست آورده‌اند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
BRAIN
پاسخ به: همه نگاه ها به سوی بارسا.
viva barca


شنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۰ (۲۱:۵۸)
 
pepsinardiola
پاسخ به: همه نگاه ها به سوی بارسا.
viva barca


شنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۶:۱۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۴ کاربر آنلاین است. (۲۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!