بارسلونا 2-2 رئال مادرید: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ مرحله 1/4 پایانی | کوپا دل ری ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ جمعه، ۷ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۱۲) (۵,۵۸۲ بار خوانده شده) خبرهای فرستاده شده توسط این شخص
پاسخ به: بارسلونا 2-2 رئال مادرید: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادر... | ||
---|---|---|
زنده باد بارسا
دوشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۰۷)
|
پاسخ به: بارسلونا 2-2 رئال مادرید: صعود ... | ||
---|---|---|
نفسمون بند اومده بود تبریک باز هم شنبه، ۸ بهمن ۱۳۹۰ (۱۷:۵۰)
|
پاسخ به: بارسلونا 2-2 رئال مادرید: صعود ... | ||
---|---|---|
درسته بارسا تو نیمه ی دوم خوب نیود ولی حداقلش بازی قشنگی بود....
شنبه، ۸ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۰۷)
|
پاسخ به: بارسلونا 2-2 رئال مادرید: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ مرحله 1/4 پایانی | کوپ... | ||
---|---|---|
زیاد از نحوه بازی تیم تو نیمه دوم ناراحت نیستم چون باعث میشه هیچ وقت بازی رو تموم شده ندونن
شنبه، ۸ بهمن ۱۳۹۰ (۷:۴۵)
|
پاسخ به: بارسلونا 2-2 رئال مادرید: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ مرحله 1/4 پایانی | کوپ... | ||
---|---|---|
این هست بارسا
شنبه، ۸ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۴۶)
|
پاسخ به: بارسلونا 2-2 رئال مادرید: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ مرحله 1/4 پایانی | کوپ... | ||
---|---|---|
اکه هه ر موباره که.....پیرووزه....هه ر بژی بارساو بارسایییی.....
جمعه، ۷ بهمن ۱۳۹۰ (۱۹:۵۷)
|
پاسخ به: بارسلونا 2-2 رئال مادرید: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ مرحله 1/4 پایانی | کوپ... | ||
---|---|---|
تبررررررررریک اما اگه برده بودیم بهتربود اما همین که رئالو حذف کردیم خودش خیلی جای تبریییییک وخوشحالی داره درررررود بربارسلونا جمعه، ۷ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۲۸)
|
پاسخ به: بارسلونا 2-2 رئال مادرید: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ مرحله 1/4 پایانی | کوپ... | ||
---|---|---|
خدایا شکرت صعود به مرحله بعد رو به همه تبریک میگم انشاالله که قهرمان میشیم
جمعه، ۷ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۳۲)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
بابا شخصیت!!! کسی که طرفداریه این بی شخصیتها رو میکنه داره به طرفدارای پپ و ژاوی و پویول میگه بی شخصیت؟!!! امیدوارم حرکت جوانمردانه پویول در پایان نیمه اول که ایستاد و با تک تک این رئالیها دست داد و بهشون روحیه داد، کمی امثال راموس رو سر عقل بیاره. از پرتقالیهای رئال که حرف نزنی بهتره ولی از کاسیاس انتظار نمیره که اینطوری رفتار کنه. بالاخره آفت مورینیو کار خودش رو کرده و کاسیاسی که برای ما بارسایی هام قابل احترامه رو از راه به در کرده. در ضمن زیاد بابت این مساوی عجیب خوشحال نباشید چون بازی برگشت لالیگا مجبورید سرتون رو پایین بگیرید که دیگه رحمی در کار نیست. خیلی جالبه، تیمی که باید نیمه دوم رو 10 نفره شروع میکرد به داور تا این حد اعتراض میکنه. هر چند موافقم که رئال توجیهی برای ناکامیهای پیاپی بدست آورد ولی این مهمه که جامی که ظاهرا طلسم شده برا بارسا کم کم داره رنگ و روش پیدا میشه. جام پادشاهی بالای دستهای کاپیتان ما چه لذتی خواهد داشت. جمعه، ۷ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۱۸)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
تبریک برای صعود ولی از حق نگذریم ر ئال خوب بازی کرد یعنی بارسا نیمه دوم خیلی بد بازی کرد....مسی هم مسی همیشگی نبود ولی به قول آقای صدر زمانی که بازی دست رئال بود با یک حرکت انفجاری باعث گل زدن شد..... داوری که هیچی .....محسن ترکی خودمون ازاون بهتر داوری میکرد....بعضی جاها به ضرر ما و بعضی جاها به ضرر رئال سوت زد......مثلا به نظر من خطای راموس در اخرای بازی کارت نداشت ولی لاس باید نیمه اول اخراج میشد...... جمعه، ۷ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۰۵)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
به نظر من بارسا خوب بود ولی در برنابئو عالی.تو زمین اونا هجومی بازی کردن تو نیوکمپ معقولانه هنوز از حرفای بعضی عزیزان ناامیدی احساس میشه.اونا به باختشون افتخار میکنن چرا ما باید واسه سعودمون نا امید باشیم شانس آوردن اینیستا مصدوم شد در ضمن هر 2تا گلشونم بر اثر اشتباه فردی بود نه ضعفه بارسا تحلیل بعضیا واقعا عالیه .ولی مهم اینه که رئال حذف شد توسط بارسا جاودانه بمان بارسا جمعه، ۷ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۴۱)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
دیدن بازی تو پادگان ساعت 2 نصف شب اما با چند تا بارسایی باحال خیلی لذت بخش بود
جمعه، ۷ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۱۱)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
اگه مسی رو از ترس کشتنش عقب نمیذاشتیم الان دویاره 6-2 برده بودیم ، واقعا این رئالی ها وحشین
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲۳:۲۰)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
اگه میبردیم که خیلی حال میداد ولی بازم خدا رو شکر که نیمه دوم کله تیم رو مسی میچرخید و گل سوم رو نخوردیم خدا رو شکر که برنده مجموع بودیم اولین جام رو دشت میکنیم حتما پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲۲:۴۴)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
واقعا نیمه دوم افتضاح بودیم باید یه فکری هم به خاطر این پینتو کرد واقعا در حد و اندازه های بارسا نیست ! هر توپی میرفت رو دروازه اش گل میشد! ولی پیکه خوب بود اما چی بگم از پویول و آبیدال!به خدا داشتم بعد از گل دوم رئال میمردم دست پام شده بود مثل اونایی که بهشون برق وصل کردن!خیلی حالم به هم خورد از بازی بارسا نیمه ی دومش خداکنه درس عبرتی برامون بشه دیگه بازی هارو الکی الکی شل نگیریم! الان اگه اون بازی که با سوسیه داد برده بودیم ... ولی مسی اگه اون کارو نمی کرد معلوم نبود چی سر بارسا میومد ولی به امید بازی های بهتر و جدی تز از بارسا! پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲۲:۲۳)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
نقل قول داور ، گفتمان همیشگی رئال با بازی خوبی که انجام داد نباید بدنبال توجیهات داوری و مسائل حاشیه ایی برود .آنها قادرند که با توان خودشان به نتیجه لازمه برسند .عملکرد دقیق داوری در دو دیدار رفت و برگشت نشان میدهد که بارسا خیلی بیشتر از رئال از اشتباهات داوری ضرر کرده . در همین دیدار شب گذشته ،تصاویر آهسته بخوبی نشان می دهد راموس قبل از زدن ضربه سر کاملا دست دنی آلوس را کشید و او را به زمین پرت کرد و کمک داور به درستی گل او را مردود اعلام کرد . توپ هایی که بدست بوسکتس و آبیدال برخورد کرد را نمیتوان هند از نوع پنالتی دانست . در مقابل په په دو بار به حالت عصبی و خشن سانچس را در باکس پنالتی سرنگون کرد که می توانست حداقل یک پنالتی برای بارسا به ارمغان آورد.بار دوم شدت برخورد په په باعث خروج سانچس از بازی شد دو کمک داور بازی هم هر کدام یک بار در هر نیمه یک بار به اشتباه آفساید بازیکنان بارسا را اعلام کردند نیمه اول برای سانچس و نیمه دوم برای پدرو که در هر دو حالت هر دو بازیکن می توانستند با کاسیاس تک به تک شوند . خطای آربلو سبب خروج اینیستا از بازی شد.کاروالیو در حالیکه حرکت مسی خطر بالای هشتاد درصد را روی دروازه رئال ایجاد کرده بود ، پیراهنش را کشید و او را نقش بر زمین کرد و فقط یک کارت زرد گرفت.لاس باید دو کارته میشد و از زمین بازی اخراج . په په به راحتی می توانست دو تا سه کارت زرد بگیرد. اگر این بازی به غیر از اسپانیا و داور اسپانیایی و در هر کجای دیگر اروپا برگزار می شد ، رئال بازی را هشت نفره به پایان می برد .البته تا حدودی باید فدراسیون اسپانیا را مقصر دانست که سخت گیری های لازم را انجام نمی دهد و بازیکنان را آسوده به انجام خطاهای بزرگتر وا میدارد .هفته پیش لیگ انگلیس بالوتلی را بخاطر خطایی که خیلی کمتر از عمل هفته پیش په په بود چهار جلسه محروم کرد من اگه میخواستم نظر بدم دقیقا همینارو میگفتم....گل گفتی ....از همه میخوام اینو بخونن واقعیته.... زنده باد بارسا بارسا فراتر از باشگاه. Mes Que Un Club پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲۲:۱۲)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
خب بازی رو در مجموع بردیم و به مرحله بعدی صعود کردیم جالبه رئالیها که ازین تساوی چقد خوشحالن بالاخره تساوی هم واسشو لذت بخشه جلوی بهترین تیم دنیا این رو هم بدونید تساویتون به خاطر شل بازی کردن بارسا تو نیمه دوم بود ببینم باز میتونید همین بازی رو در برگشت لالیگا تو نیوکمپ هم انجام بدید
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲۲:۰۹)
|
پاسخ به :واقعا دم اون کسی گرم که این داور رو گزاشت برای این بازی اگه این داور نبود بارسا چطور می خواست سعود کنه | ||
---|---|---|
یه کم تمرین دیکته کن بابا فکرکنم اعصابت رو مغزت اثر گذاشته
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲۱:۰۸)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
اشتباه نکن 90 دقیقه نبود.تو دقایق مختلف برتری عوض میشد.اما نشونتون میدیم
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲۰:۲۷)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
خیلی خوشحالم که اکثر اعضای سایت هم با من هم عقیده هستند که استفاده از کلمه تحقیر جالب نبود . احساس خیلی خوبی به آدم دست میده که در کنار علاقه و تعصب به تیمتون منطق هم دارید بر خلاف خیلی از طرفداران سایر تیم ها صعود کردید و تیم شایسته احترامی دارید ولی مادرید هم دیشب 90 دقیقه به معنای واقعی حاکم بر میدان بود و موقعیت های خیلی زیادی رو خراب کرد و نمیشه این نتیجه رو به تحقیر تعبیر کرد خیلی بهتر هست که از هر کلمه ای سر جای خودش استفاده شه نکته دیگه اینکه واقعا برای صدا و سیما متاسفم که چنین گزارشگرانی رو برای این بازیها استفاده می کنه باور کنید نه اینکه واسه اینکه زیاد ( خیلی خیلی زیاد ) از بارسا تعریف می کنن اینو میگم . واسه این که کوچکترین اطلاعات جدید یا حرف تازه ای راجع به اتفاقات بازی نمی زنن و یکسره از بارسا و مسی تعریف می کنن بابا به خدا همه میدونن مسی چه اعجوبه ای هست یا بارسا چه تیم خوبیه دیگه لازم نیست گزارشگر و کارشناس و ..... همه تو هر بازی 1000 بار اینو تکرار کنن .یه چیز جدید بگید 4 تا اطلاعات به روز به مردم بدید . باور کنید حتی اگه از مادرید هم اینقدر تعریف کنن حالم بهم می خوره مثل شما که به پپ افتخار می کنید من هم به مادرید و مورینیو افتخار می کنم و بازی دیشب ( نه نتیجه ) رو مایه سرافرازی مادرید میدونم نه تحقیر بازم تبریک یا علی پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲۰:۰۶)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
من هم این برد و صعود دل چسب بارسا را به تمام طرفدران بارسا تبریک میگم . به نظرمن بارسا دیشب خیلی خوب و عالی بازی کرد و اگر وحشی بازی های په په مدافع رئال نبود الان بازیکنان بارسا این جوری مصدوم نمی شدنند و امیدوارم که اینیستا و الکسیس خیلی زود به ترکیب تیم بارسا برگردنند و بتوانند با قدرت در خدمت تیم بارسا باشنند . به امید قهرمانی بارسا در 3جام پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۹:۵۷)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
خیلی از نظر ها احساسی هست گل دوم رئال شانسی بود یعنی چه؟شانسی بود که شانسی بود کاری به این مسئله ندارم به نظرم تنها فرمول مهار بارسا بازی خشن هست من به شخصه دیگه امیدی به لیگ ندارم ولی توی جام باشگاه ها رئال ها خوب میدونن خشن بازی کردن مساوی با اخراج هست داور های جام باشگاه ها سریع اخراج میکنه بنابراین اونجا راحت ازمون می بازن نیمه اول رو عالی بازی کردیم رئالی ها نیمه اول فقط یه موقعیت داشتن تیرک رئال بقیه موقعیت ها رو اشتباه پاس عقب به دروازه بان بود پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۹:۵۱)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
مشکل بازی دیشب بارسا فقط و فقط غرور بود ، همین و بس . بیخودی چرت و پرت نگین لطفاً!!! پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۸:۲۴)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
حذف رئال کلی انرژی به ادم می ده. امیدوارم باری های بعدی با رئال موقعیت گل هایی که این بازی بهشون دادیم رو دیگه ندیم.چند تاش رو اشتباه های بد خودمون بود. تبریک به خاطر صعود امیدوارم بازی برگشت لیگ ببرمشون. پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۸:۰۱)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
واقعا برای همه دوستان بارساییم که دیشب یکطرفه هر چی دلشون خواست گفتن متاسفم کجا ما باختیم ،فقط نیمه دوم رو شل گرفتیم ، حقم داشتیم چون بازی رفت رو برده بودیم وبازی برگشت رو هم 2 بر0 جلوییم هر کی باشه بازی رو شل میگیره در ضمن رئال هم نیمه دوم مگه چی کار کرد چند تا حمله کرد که اونم طبیعی بود اونا هیچی واسه از دست دادن نداشتن پس باید حمله میکردن یک گلشون هم که شانسی بود به نظرم نتیجه عادلانه بود ولی داوری اصلا اینیکه شما میگید چرا بارسا داره بد بازی میکنه چیزی بود که من از اول فصل میگفتم ،هم بارسا وهم مسی نسبت به پارسال خیلی افت کردن و به قول (فکر کنم)کاپلو، بارسا دیگه تشنه نیست شما یکم بد عادت شدید اونقدر جلوی مادرید مفت بردیم که فکر میکنید نتیجه مساوی بده همین رئالی که دیشب مقابلش بازی کردیم فکر میکنید تیم کمی بود بارسا خیلی زور بزنه 5 یا 6 تا بازیکن عالی داره بقیه بازکنا کسایی هستن که فقط تو بارسا اسمشون بزرگ شد وخیلی ستاره نیستن (آبیدال ،ماسکرانو ،واالدز،پدرو ، سانچز ، آدریانو و...) ولی رئال ترکیبی از بهترین بازکنان جند سال گذشته جهان رو داره ،هر کی هر جا میدرخشید این رئالی ها گرفتن انداختن تو تیمشون تو هر پست دوتا بازیکن تاپ داره،مورینیو هم که ما ازش خیلی متنفریم از بهترین مربی های جهان بالا سرشه از طرفی ما اینهمه اینا رو بردیم این همه تو این سه چهار سال تحقیرشون کردیم .،همین بازی دیشب نصف بازیکنامون نبودن ومصدوم بودن رو نیمکت ما هیچ کس نبود کلی هم داوری به ضرر ما بود ،هر سه روز در میون هم که بازی داریم بازیکنا دیگه نای دویدن ندارن ولی این رئال ائنقدر بازیکن داره میتونه تو بازی بعد یه تیم دیگه رو بزاره تو زمین داوری هم به نفعشه من خودم بیست دقیقه اول وآخر رو داشتم از استرس میمردم وهیچ صدایی ازم در نمیومد درست نیست با یه نتیجه اینجوری اینقدر به تیم بدو بیراه بگیم همین یکی دو هفته پیش که تیم تو لالیگا متوقف شد من یکی از کسایی بودم که خیلی اعتراض کردم به تیم چون اصلا خوب بازی نمیکرد اونم جلوی یه تیم معمولی اونم تو اون شرایط حساس لالیگا ولی انصافا این بازی دیشب اصلا حق نداریم به تیم اعتراض کنیم خیلی ممنون که مطلبم رو خوندید درود بر پپ کبیر به امید ادامه روزهای خوبی که داریم وکوری چشم هر چی خوکه پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۷:۵۳)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
منم تبریک میگم فقط خدا رو شکر که صعود کردیم چون 15 دقیقه ی اخر بازی داشتم سکته میکردم پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۷:۴۸)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
تبریییییییییک خدایا شکر انصاف هم خوب چیزیه والاا.... رئالیای بیچاره این همه باختن ... هنوز طرفدارن... متاسفمم برای شما دوستان که با یه مساوی....... مدرسه که میرفتم شعارم این بود که نباید همه ش 20 بیاریم چون مامان بابا ها پر توقع می شن... یه بار که 18 بشی کلی بدو بیراه بت می گن.... باید همیشه یه چندتا 14 و 12 تو کارنامه باشه که یه روز که می شی 17 کلی تشویقت کنن حالا شده حکایت بارسا... به جای خوشحالیتونه... ؟؟؟؟!!!!!!!!!! یه رئالی بیاد تو سایت احساس قدرت می کنه و با نییییییییش باز می ره.... در حالی که ما در کل قهرمان شدییییییییییم.... بعضیا خوب اصل رو فدای فرع می کنن :201: :201: :201: :201: :201: پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۷:۳۱)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
اینکه رئال رو حذف کردیم و صعود کردیم خیلی خوبه اما من درباره بازی توی نوکمپ جور دیگه ای فکر میکردم . درباره تیتر هم باید بگم درسته که رئالو توی خونه اش شکست دادیم اما یادمون نره ماهم دیشب توی خونه چقد توی خطر افتادیم (خود من به شخصه داشتم میمردم) پس به نظرم خاطره ی تحقیرآمیزی ثبت نشد . ما فقط صعود کردیم و انتقام فصل پیشو گرفتیم پس ای عنوان مناسبتر به نظر میاد : صعود به نیمه نهایی با طعم انتقام از مادرید پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۷:۰۵)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
خدا رو شکر صعود کردیم تبریک پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۴۶)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
بارسا انتظار دیگه ای توی نیو کمپ ازش می رفت ولی باز هم دست بچه ها درد نکنه که تونستند 2 بازی رو طوری تموم کنند که ما ببریم.
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۲۵)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
بارسا برد و صعود کرد ولی بارسا بارسایی که من انتظار داشتم نبود باز هم خدا رو شکر تازه اون رئال کثیف هم گل دوم خودشو شانسی زد زنده باد بارسایی که نمیزاره رئال یه خوشی بکنه دیشب اون رنالدو داشت سکته میکرد راستی بچه ها تو نیو کمپ میگفتن (مورینیو بمون ما دوست داریم) خیلی قشنگه این از 100 تا ناسزا هم بدتره پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۰۶)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
از بارسا تو نیوکمپ انتظار دیگه ای داشتم.ولی بازم خوب بود
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۵۵)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
بارسا عالی بود حتی با نبود اینیستا هم نتونستند کاری بکنند پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۰۶)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
بارسا بد بازي نكرد رئال خيلي هجومي كار رو شروع كرد در كل رئاليا نسبت به بازياي قبلي شون بهتر شده بودن دليل نميشه بگيم بارسا بد بازي كرد پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۰۵)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
خدارو شکر واقعا نیمه ی دوم تا مرز سکته رفتم
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۰۴)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
واقعا كه عالييييي بود رئال با 8تا كارت زرد و يكي قرمز بازم نتونست حريف بارسا بشه پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۰۲)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
ایشون هر چی میگن درست میگن کسی مخالفت کنه خودم باهاش برخورد میکنم
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۵۴)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
نقل قول صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید متاسفانه من كه اصلا احساس نكردم مادريدي ها تحقير شدن... بعد از مدتها بازي رو با دلهره نگاه كردم پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۵۲)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
خوشبختانه در مجموع پیروز شدیم اما اصلا خوب بازی نکردیم تیکی تاکی مشکل داشت شاید نبود انیستا باعث شده بود فکر کنم در کنترل نتایج در این مدت ضعیف کار کردیم بازی با میلان و این بازی پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۳۳)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
خدا رو شکر همین.... پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۱۱)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
واقعا خجالت داره...مثلا شما طرفدار بارسلونيد؟ كجاي بازي داور به نفع بارسا سوت زد؟تكلي كه اون سياهه رو مسي زد اخراج مستقيم داشت...با اين حال با اينكه يه كارت زرد هم از قبل داشت داور كارت زرد و به كاسياس داد تا جنجال بخوابه و به اون نده و اخراجش نكنه. گل رئال كه مردود اعلام شد خطاي محض بود...چه جوري ميگيد اون گل سالم بوده؟ فقط 2 تا افسايد اشتباه از سانچز گرفت كه اگه نميگرفت تك به تك ميشد و گل 100% بود. خطايي كه تو محوطه جريمه رو سانچز انجام دادن پنالتي محض بود...كه نگرفت. داور قشنگ بازي واسه رئال مديريت كرد،وگرنه 4_2 به نفع بارسا تموم ميشد. تازه يه عالمه خطا از په په رو كه نگرفت نديد بگيريم... جدا از رو كدوم صحنه ميگيد كه داور به نفع بارسا سوت زد؟ پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۰۷)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
این مطلب رو سایت گل زده: سایت گل- مصاف 4شنبه شب دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ با تساوی 2-2 به پایان رسید. این بازی هم مثل تمام ال کلاسیکوهای سالهای اخیر باکارتهای زرد متعددی همراه بود وسرخیو راموس هم با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد. مردود اعلام شدن گل رئال در جریان این بازی هم یکی دیگر از نکات جنجالی مسابقه بود دراینجا می خواهیم با بازتاب آندوخار اولیور، کارشناس داوری رادیو مارکا و گزارش منتشره در وب سایت مارکا، به تصمیمات جنجالی داور مسابقه بپردازیم. البته نباید فراموش کنیم که ته یسیه را ویتیه نسه، داور بازی کار بسیار سخت و دشواری داشت و اشتباهاتی را مرتکب شد که به ضرر هر دو تیم بود: 1-لاسانا دیارا باید اخراج می شد: خطای خشن بازیکن فرانسوی رئال برروی مسی می بایست کارت زرد دوم را برای لاس به همراه می داشت. لحظاتی بعد از این برخورد بود که بازیکنان بارسا دور داور حلقه زدند و از او خواستند تا دیارا را اخراج کند 2- په په باید اخراج می شد:ستاره پرتغالی بار دیگر در کانون توجه ها بود. او با ضربه ای که به صورت سسک وارد آورد می بایست کارت قرمز را مقابل صورتش می دید 3-خطای بوسکتس، هند و پنالتی نبود: این خطا در محلی اتفاق افتاده که به سختی دیده می شد. تصویر ابتدایی حکایت از آن داشت که مهار توپ توسط بوسکتس با دست صورت گرفته ولی در تصاویر بعدی مشخص شد که توپ به دست بوسکتس برخورد کرده 4- آبیدال خطای هند نکرد:در صحنه ای که سرخیو راموس با ضربه برگردان توپ را شلیک کرد ، توپ در فاصله کوتاهی درحال برخورد به صورت اریک آبیدال بود؛ مدافع فرانسوی دستانش را بالا آورد و توپ به دستان او برخورد کرد. در این صحنه درابتدا باید بازی خطرناک سرخیو راموس گرفته شود و باید به این نکته توجه داشت که واکنش آبیدال، واکنشی غیرارادی بود که دستش را برای حفاظت از صورتش، جلوی صورتش گرفت 5- گل راموس مردود بود: سرخیو راموس قبل از بازکردن دروازه پینتو، برروی دانی آلوس مرتکب خطا شده بود وداور به درستی گل مدافع اسپانیایی رئال را مردود اعلام کرد 6-خطای په په برروی الکسیس، خطای پنالتی نبود:این برخورد خطای پنالتی نبود و په په به شیوه ای قانونی بازیکن کاتالان را متوقف کرد 7-خطای پویول روی بنزما پنالتی نبود: ستاره فرانسوی سعی داشت به توپ برسد ولی در این مسیر ناکام ماند و خطای پویول برروی او، خطای پنالتی نبود پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۰۲)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
صعود بارسا رو تبريك ميگم با اينكه ميتونستيم با نتيجه ي بهتري ببريم و واقعا رئال رو تحقير كنيم ! ما نيمه ي دوم بد بازي كرديم و همش هم به خاطر اين بود كه بازي روشل گرفته بودن و البته اينيستا نيمه ي اول مصدوم شد و داوري ها هم كه افتضاح بود. هنوزم نميتونم نتيجه رو باور كنم ! ولي مهم اينه كه صعود كرديم پس خدارو شكر و مسي هم كه عالي بود درود بر بارسلونا پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۴۷)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
به نظر من رئال بهترين بازي خودش رو مقابل بارسا انجام داد ولي بازم زورش به ما نرسيد. يكي از برتري هاي كه اونا داشتن اين بود كه چيزي براي از دست دادن نداشتند. و مشكل بارسا هم در اين بازي اين بود كه پرسينگ هميشگي كه از خط حمله شروع ميشد رو نداشتن. كسي ميدونه درصد مالكيتتوپ چند به چند بود؟؟ پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۳۶)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
بچه ها از این به بعد واسه تیم و مسی دعا کنید
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۳۱)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
داور ، گفتمان همیشگی رئال با بازی خوبی که انجام داد نباید بدنبال توجیهات داوری و مسائل حاشیه ایی برود .آنها قادرند که با توان خودشان به نتیجه لازمه برسند .عملکرد دقیق داوری در دو دیدار رفت و برگشت نشان میدهد که بارسا خیلی بیشتر از رئال از اشتباهات داوری ضرر کرده . در همین دیدار شب گذشته ،تصاویر آهسته بخوبی نشان می دهد راموس قبل از زدن ضربه سر کاملا دست دنی آلوس را کشید و او را به زمین پرت کرد و کمک داور به درستی گل او را مردود اعلام کرد . توپ هایی که بدست بوسکتس و آبیدال برخورد کرد را نمیتوان هند از نوع پنالتی دانست . در مقابل په په دو بار به حالت عصبی و خشن سانچس را در باکس پنالتی سرنگون کرد که می توانست حداقل یک پنالتی برای بارسا به ارمغان آورد.بار دوم شدت برخورد په په باعث خروج سانچس از بازی شد دو کمک داور بازی هم هر کدام یک بار در هر نیمه یک بار به اشتباه آفساید بازیکنان بارسا را اعلام کردند نیمه اول برای سانچس و نیمه دوم برای پدرو که در هر دو حالت هر دو بازیکن می توانستند با کاسیاس تک به تک شوند . خطای آربلو سبب خروج اینیستا از بازی شد.کاروالیو در حالیکه حرکت مسی خطر بالای هشتاد درصد را روی دروازه رئال ایجاد کرده بود ، پیراهنش را کشید و او را نقش بر زمین کرد و فقط یک کارت زرد گرفت.لاس باید دو کارته میشد و از زمین بازی اخراج . په په به راحتی می توانست دو تا سه کارت زرد بگیرد. اگر این بازی به غیر از اسپانیا و داور اسپانیایی و در هر کجای دیگر اروپا برگزار می شد ، رئال بازی را هشت نفره به پایان می برد .البته تا حدودی باید فدراسیون اسپانیا را مقصر دانست که سخت گیری های لازم را انجام نمی دهد و بازیکنان را آسوده به انجام خطاهای بزرگتر وا میدارد .هفته پیش لیگ انگلیس بالوتلی را بخاطر خطایی که خیلی کمتر از عمل هفته پیش په په بود چهار جلسه محروم کرد پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۲۶)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
زنده باد بهترین تیم دنیا و بهترین مربی دنیا پپ عزیز این تیم بارسای ماست دوسش داریم خیلی زیاد قهرمانی بهش میاد دوسش داریم خیلی زیاد پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۱۸)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
این چیه اینجا دیگه چه خبره. چرا بعضی بچه ها این جوری اظهار نظر میکنن . مثلا به نیمه نهایی صعود کردیم اونم با حذف اون خوکها. مثل اینکه شما همین چند روز پیش و یک ماه پیشو فراموش کردینا وقتی که تو برنابئو عقب افتادیم چه جوری نتیجه بازی رو عوض کردیمو باعث شدیم که مربی و بازیکناشون چه جوری هوو بشن.حالا شما میاین به پپ توهین میکنید واقعا آدم متاسف میشه . ما داشتیم مقابل تیم محلات بازی نمیکردیم که اونا باید اینجوری بازی میکردن چون چیزی برای از دست دادن نداشتن. فکر میکنین ما اگه بازیه رفتو میباختیم تو بازیه برگشت اینجوری بازی نمیکردیم. اول فکر کنید بعد نظر بدید. ببینید ما تو بازیهای قبلی چه بلاهایی سر اونا آوردیم که تمام بازیکناشون و هواداراشون دارن از مساوی که گرفتن بالا پایین میپرن و به این تساوی افتخار میکنن. فوتبال همینه دیگه بچه ها بیاین ازش لذت ببریم . حال به تیمتون افتخار کنید میدونم که بعضی از نظرات لحظه ای بود و احساسی. زنده باد بارسا و بارسایی.
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۱۰)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
هر کسی داره از بارسا بد میگه 100% رئالیه بابا برید سایت خودتون زورتون گرفته اقایی که میگه مسی کند شده بازی قبلی رو ندیدی خواهشا کسی از بارسا بد نگه چون همینجوریشم از رئال وحشی سره
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۰۶)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
اصلاً با این برد حال نکردم. بارسلونا خیلی دست کم گرفته بود و فکرمیکرد که کار تموم شده. بنظر من لیونل مسی چند مدّته که خیلی کُند بازی میکنه، هرچندکه گل میزنه. دیشب دوتا آفساید برای بارسلونا گرفته نشد؛ یکی برای پدرو و یکی هم برای الکسیس که هردو در موقعیت گلزنی بودند. لاسانا دیارا اخراج نشد. رونالدو بخاطر تکل وحشیانش کارت نگرفت. خطایی که بر روی الکسیس سانچز شد پنالتی بود، بعدش جالبیش اینجاست که رئالیها یه چیزی هم طلبکار هستند........ از همه مهمتر اینه که حقّ بارسلونا در این بازی باخت بود دوتا دفاع سرعتی نداریم. هیگواین، بنزما، رونالدو یه استارت که میزدند؛ پویول و آبیدال محو میشدند. هزاربارگفتم و بازهم میگم که آبیدال و پویول مدافعین خوبی هستند امّا دیگه باید دوتا جوونو بجای اینها جایگزین کنیم چونکه سرعتشونو از دست دادند. خداشاهده اگر جای گواردیولا بودم با لگد پینتورو هم مینداختم بیرون. این دروازه بان آشغال ذرّه ای لیاقت بازی کردن برای بارسلونارو نداره پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۳۷)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
بله ما برای برد نیاز به داور نداریم رئالیا نیاز به دارور دارن برای برد!گل راموس هم 100%خطا بود.مگه ندیدی چطور گرفتش و انداختش رو زمین.
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۳۷)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
در ضمن لالیگا هم مال ماست.انقدر به تیمتون مطمئن نباشید بالاخره چیییییییی لا میدید!
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۳۳)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
این رئالیه هم که میان اینجا انقدر با ادبن چون خیالشون جمعه که لالیگا رو بردن حداقل یک جام دستشون رو گرفته.به هر حال حذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذففففففففففففففففففف تون کردیم.بچه ها بخاطر انتقام پارسال یه کف مرتبببببببببببببببببببببببببب.
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۳۱)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
در جواب Hosein1372 تو اول برو املا یاد بگیر بعد نظر بده پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۲۸)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
بهترین کار اینه بگیم ما صعود کردیم.واقعا این فراز و نشیب ها داره ضربه بزرگی به تیم وارد میکنه.بعدشم دفاع داره وحشتناک اشتباه میکنه.و دلیل اینکه دفاع رئال اشتباه نمیکرد وجود (هفت بازیکن)با خصوصیات دفاعی بود که کارشناس برنامه اشاره کرد.هر چه سریعتر باید این جو آروم بشه.مساوی هم خوبه.همین رئالیا هم که فصل قبل ما رو بردن خیلی هم هنر نکردن تو وقت اضافه گل زدن.و نکته دیگه این که ویکتور نبود اگه بود احتمال 90%گل اول و احتمال 50%گل دوم رو گرفته بود.بعدشم آقایون یکم انصاف داشته باشین گل دوم رو همش گل دوم رو همش تقصیر پویول نندازین حتی بزرگترین مدافعای جهان مثل kholer,ruggeri,boer,adamsو... هم دریبل خوردن و روز بد داشتن.
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۲۷)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
نقل قول واقعا دم اون کسی گرم که این داور رو گزاشت برای این بازی اگه این داور نبود بارسا چطور می خواست سعود کنهبارسا به خاطر داور صعود نکرد! اونا واقعا وحشی بودن,داور هر کاری کرد حقشون بود.بارسا بد بازی نکرد,همون دوتا گلی که زدیم عالی بود,فقط 20 دقیقه آخر بازیو ول کردن,به نظرم مشکل بارسا همینه که وقتی گل میزنه دیگه بازیو ول میکنه واسه همینه تا حالا امتیاز از دست داده! ولی در کل خوب بودیم,ما نیازی به داور نداریم... دیشب از آلوز خیلی خوشم اومد,دمش گرم!راستی وضع اینیستا و الکسیس چطوره؟ پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۲۷)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
[color=663333]بارسا خوب بازی کرد به خصوص نیمه اول. اگر داور نیمه اول لاسانا دیارا را اخراج می کرد، رئال نمی تونست به بارسا گل بزنه. به هر حال این برد را تبریک می گم. [/color] پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۲۶)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۲۲)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
هههههههههههههههههه :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: تبریک تبریک تبریک تبریک.
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۱۸)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
امار جالب از بارسا در سال هاي(از 2005) اخير تو بازي هاي رئال(21 بازي) افراد زير گل زدن: 1- ابيدال 2- پويول 3- پيكه 4- الوز 5- ژاوي 6- اينيستا 7-مسي 8-فابرگاس 9-پدرو 10-السيس سانچز 11-داويد ويلا ............................................ 12-جفرن سوارز 13-زلاتان 14-هانري 15-اتوو 16- رونالدينهو پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۱۷)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
من به نظرم همه سه گلی که تو این دو بازی خوردیم تقصیر پینتو بود.هر چند که دفاع هم تقصیر داشت. دو گلی که زدیم لذت بخش بود.ولی دو گلی که خوردیم ضد حال بود. 2.2 هم خوب بود هم بد!!!! پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۱۵)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
واقعا دم اون کسی گرم که این داور رو گزاشت برای این بازی اگه این داور نبود بارسا چطور می خواست سعود کنه
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۱۰)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
[تبریک میگم به همه هواداران بازی دیشب خیلی باحال بود با اینکه بازی مساوی شد ولی دمشون گرم همینکه تونستن نتیجه رو حفظ کنن خیلی ئاسه بارسا خوب بود تازه اکه اینیستا تا اخر میبود میتونستیم 5تایی بشیم بهترین بازیکن دیشب هم به نظر من ژاوی و مسی بودن هر چند رئال تونست با اشتباه مدافعان مساوی کنه ولی صعود دیشب با این تساوی خیلی چسبید و رئال رو تحقیر کرد] پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۰۰)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
سلام منم از بازی دیشب راضی نیستم.فقط ازاینکه صعودکردیم لذت بردم. بارسا دلیلی نداره بازی رو شل بگیره. حالا همه رئالی ها سربلندند بارسا مورینیویی صعودکرد. پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۵۴)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
سلام. بازيه زياد خوبي نكرديم،هرچند با شرايط موجود و نياز تيم همين هم كافي بود. اين بازي تلنگري بود به بازيكنان تا ديگه رئال رو دست كم نگيرن. داور خيلي بد قضاوت كرد چون حق رئال بود زودتر 10 نفره بشه. الان كه دارم نظر مي دم از اينيستا و سانچز خبري ندارم ، اگه اونا مصدوم نشده باشن در مجموع از بازي ديشب راضي ام. مبارك همه باشه صعود همراه با انتقام. پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۵۱)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
وقتی میدیدم دنی آلوز حال این رئالی ها رو میگیره خیلی خوشم میومد بعدش هم که گل زد پدرو هم که خیلی دمش گرم همون موقع که اومد تو بازی یه حسی بهم گفت که این پدرو امشب یه گل میزنه پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۵۱)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
تبریک مساوی دلچسبی بود راستی یه چیزی میخواستم بگم اینکه اگه عکس از بعضی از بازیها ندارین یا یه عکس از دوره ای که بازی توشه بزارین یعنی (لیگ ، لیگ قهرمانان ، جام حذفی و...) یا از بازی رفت با همون تیم عکس بزارین اصلاً این عکس که مال بازی رایووالکانو ست هیچ ربطی به بازی دیشب نداره لطفاً پیگیری کنین پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۳۸)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
تیم خوب تیمیه که حتی وقتی خوب بازی نمیکنه هم ببره.بارسا دیشب فوق العاده نبود ولی صعود کردیم. 20 دقیقه آخر خیلی هیجانی بود من نفسم بالا نمیومد خیلی بازی باحالی بود من دوست داشتم 3 بر3 میشد.موقعیتهای زیاد مادرید بخاطر ضعف دفاع ما بود وگرنه بارسا هم همون قدر حمله میکرد و لی اونا با تعداد زیاد دفاع میکردند.وهمچنان خشونت در دستور کار!!!!!و البته داور مهربان!!!!
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۳۲)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
هولااااا چقدر خوب كه پدرو گل زد. انتقام پارسالو گرفتيم. واقعا كه رئال يه پا باغ وحشه مخصوصا په په و راموس.داشتن مسي رو ميكشتن. مورينيو دلقك هم به درد سيرك ميخوره. اين رئال اگه اينقدر داور پشپش نبود بايد 7 و8 تا نوش جان ميكرد. مهم اينه كه باز با ناداوري بازهم بارساي عزيز رئال رو نابود ميكنه. onlyyyyyyy barcaaaaaaaaaaaa vivaaaaaaaaaaaaaa messiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۲۹)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
نیمه اول این بازی فوق العاده بود مخصوصا گل بینظیر دنی آلوز که بعدش هم چجوری میرقصید اما نیمه دوم نشون داد غرور چه بلایی سر یه تیم میاره حتی بهترین تیم جهان امیدوارم دیگه اینطور نباشه خدارو شکر که صعود کردیم و انتقام پارسال رو گرفتیم به امید قهرمانی در جام حذفی و لالیگا و...... پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۲۵)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
الان یه حرف به بارسا همه دارو دستش میزنم. اینم شد نتیجه 2-2 هم شد نتیجه. یه بار دیگه الکلاسیکو مساوی بشه یا رئال ببره من یک بلایی به سر بارسا میارم که هز کنه. اصلا تفاضل بازی باید5 باشه.نه0 یه بار دیگه الکلاسیکو اینطوری بشه دیگه نه من نه بارسا. چی میشه سپاهان با بارسا یه بازی بکنن.که مطمئن هستم بارسا کلایورت رو هم داشته باشه بازم میبازه. پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۲۴)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
سلام تبریک میگم ما رئالو بردیم اما فکر نمیکنید چه فشاری ده دقیقه اخر بهمون اومد من که داشتم سکته میکردم میدونید دلیدش چی بود ؟ شاید بعضیا بگن رئال قوی بازی کرد اما نظر من این نیست ما رئالو راحت بردیم با دو گل اما بعد از اون چی شد ؟ یه بازی خیلی ساده رو پیش گرفتیم همه بیخیال شده بودند هیچی انگیزه نداشت برا بازی فکر کردن بردیم تموم شد رفت اما دیدید چطوری نزدیک بود به راحتی بازی بردرو با باخت عوض کنیم همین اشتباهو سر اینتر هم کردیم و بازی بردرو با سه گل خورده عوض کردیم. حرفه من یه چیزه اونم اینه که بارسا چند وقتیه با جون و دل بازی نمیکنه بچه ها مغرور شدند دیگه اون اشتیاق قبلو ندارن خدا کنه این بازی ها برامون بشه درس وگرنه مطمئن باشید اگر بارسا با شورو اشتیاق بازی کنه هیچ تیمی هیچ تیمی قادر به شکستش نیست پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۲۳)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
تبریک میگم ولی کسی انتظار تساوی تو نیوکمپ رو نداشت..... اشکالی نداره مهم اینه که با تحقیر رئال به دور بعد صعود کردیم بازم تبریک پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۲۰)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
سلام برد را تبريك مي گم ولي واقعا نتيجه ي بدي بود واقعا ولي خوب بود من كه از استرس زياد دندونام محورد بهم و پاهام مي ليرزيد مي ترسيدم سكته رو بزنم پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۱۳)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
سلام. تبریک. صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید؟ پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۰۱)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
تبریک به خاطر صعود. اه اه اه که باز هم اینیستا(مرد شیشه ای)مصدوم شد. واقعا بازیه قشنگی بود.20دقیقه آخر بازی فوق العاده هیجان انگیز بود. رونالد فقط یاد گرفته به پینتو گل بزنه باز هم مسی ...... من فکر میکنم رئال واسه مهار مسی فقط یه راه داره اونم به خدمت گرفتن کارآگاه گجت که بتونه با اون پاها و دستهای درازش شاید بتونه یه کارهایی بکنه اونم تازه یواشکی پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۰۱)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
خیلی بخاطر بازی ناراحتم نباید اون دو گل رو میخوردیم کاش دو ضربه ای که مسی زد به تیرک نمی خورد کاش خطای راموس روی الکسیس رو داور پنالتی اعلام میکرد کاش آفساید پدرو الکی گر فته نمیشد کاش دیارا و په په در همون نیمه اول بخاطر اون همه خطایی که کردن اخراج میشدن کاش.... اما هیچکدوم از این اتفاقها نیفتاد هرچند رئال حذف شد و به مرحله بعد صعود کردیم اما این بازی برای من بعنوان یه هوادار بارسا بازی شیرینی نبود مخصوصا که الکسیس و اینیستا مصدوم شدن،همین رو کم داشتیم توی این اوضاع که ویا و آفلای و فونتاس مصدومن و کیتا هم رفته آفریقا،اگه مصدومیتشون جدی باشه خیلی برامون گرون تموم میشه رئالیها هم از دیشب تا به حال خیلی ما رو اذیت کردن،همش میگن شما شانسلونا هستید و با ناداوری بردید و الان دارن کلی کیف میکنن که بارسا توی خونه خودش تو نیوکمپ نتونسته ببره میتونید نظراتشون رو تو سایت گل ببینید پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۹:۲۶)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
parrot عزیز منم با تیتر موافق نیستم ولی از اینکه اومدی و بهمون تبریگ گفتی از طرف همه بارسایی ها ازت ممنونم رئال با شجاعت حذف شد اینو نمیشه کتمان کرد و انصافا اگه تیمی غیر از بارسا صعود میکرد بی عدالتی بود در حق فوتبال البته انتظار ندارم اینو بپذیری. بازم تشکر بخاطر تبریکت سایت بارسا فقط مال طرفدارای بارسا نیست همونطور که سایت رئال فقط واسه رئالیا نیست امیدوارم ما بارسایی ها و شما رئالیا بیشتر بتونیم حضور همدیگه رو تحمل کنیم چون فقط زیباییه که میمونه. پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۹:۱۶)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
خدارو شکر خیلی وحشی بازی درآوردن.... بازیکنا که نزدیک په په میشدن میترسیدم که بره یکیو بزنه مصدوم شه اینیستا و الکسیس امیدوارم مشکلشون جدی نباشه تبریک پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۹:۰۹)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
چه بازی بدی بود خودمون با دستای خودمون رئال رو امیدوار کردیم چقدر بارسا تو نئوکمپ بد نتیجه میگیره !!!! پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۹:۰۳)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
دیشب بارسا از دو چیز میتونست ضربه بزرگی بخوره. یکی دست کم گرفتن حریف که پپ همیشه نگران این موضوع بود. دومی ترس داور از تصمیمات شجاعانه مثل اخراج دیارا و دو خطای فوق العاده مسلم پپ روی سانچز. با اینکه باید اعتراف کرد دیشب رئال شجاعانه بازی کرد ولی به نظرم علت نتیجه دیشب خود بارسا بود و مخصوصا از دست دادن بازیکنی با قدرت حفظ توپ بالا مثل اینیستا. با این حال خدا رو شکر که رئال مورینیو به دور بعد صعود نکرد چون فوتبال جای انسانهایی مثل مورینیو نیست امیدوارم همیشه و همه جا شاهد ناکامی های مورینیو باشیم. زنده باد شرافت زنده باد فوتبال پاک و زنده باد بارسا. پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۸:۵۹)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
ازاینکه رئال همیشه مقابل بارسابازنده ست کم کم من به جای اونها شرمنده می شم
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۸:۳۶)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
تبریک...ولی خوب نبودیم...حال اون رضا جاودانی هم گرفتیم
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۸:۳۴)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
تبریک میگم به خاطر صعودمون ولی خیلی بازی ضعیفی بود اونم واسه بارسا تونیوکمپ ولی در کل خدارو شکر بردیم وبه مرحله بعدرفتیم ایشالله قهرمانی رو جشن بگیریم پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۸:۰۵)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
ولی ای کاش میبردیم
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۷:۵۷)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
تبريك به همه! ولي انصافا نتيجه اصلا حال نداد!از بچه ها انتظار اين نوع بازي رو اصلا نداشتم! اين درس خوبي براي پپ و بازيكنان است كه خداي نكرده هيچ وقت مغرور نشن و تا آخرين ثانيه دست از تلاش برندارن. من بعد از گل دوم رئال، داشتم سكته مي زدم و كلي دعا كردم و بهشون فوت كردم! بابا اين پينتو،ام السوتي است! عجب پاس توپي داد به هيگوان! كلا هروقت اين بشر مياد تو دروازه، ميگم: " بسم الله! خدا رحم كنه!" ان شاالله كه ديگه هيچ وقت اين بازي رو از تيم نبينيم. پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۷:۱۱)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
amir puyol راست میگی به خدا وقتی کاپیتان دریبل خورد گفتم خوردیم گلو در رابطه با ابیدال هم راست میگی من هیچ وقت از بازی این خوشم نیومد به جز سه چهار جا که انگشت شماره میتونم بگم تو بازی با والنسیا یه گل به خودی زدیه پاس گل هم به حریف داد خیلی مدافع ضعیفیه باید یه کسی مثل گرت بیل و بیاریم من یه ایمیل تو پیامهای پائینی دادم به اون پیام بدید و بگید که گرت بیل و میخواهیم . انشاءالله دیگه تمام بازیها رو با برد قاطع ببریم به خصوص چمپیونز لیگ و که مایع افتخاره همه بگین انشاءالله. انشاءالله به امید پیروزی بارسلونا و هتریک مسی در تمام بازیها همه با هم یک صلوات: اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۶:۰۰)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
مگه دستم به پیکه نرسه. با اون دفع توپ افتضاحش باعث شد کاپیتان پویول اونطوری دریبل بخوره و درنهایت هم گل بخوریم. اون سوتی اول بازیش هم که شانس آوردیم هیگواین استفاده نکرد. کلا تازگیا پیکه سر به هوا شده. آبیدال هم فوق العاده بد بود. امیدوارم اون گلش به رئال باعث نشه کادر فنی چشمشون رو بر ضعف های این بازیکن ببندن. حتما باید یه دفاع چپ مطمئن بخریم. چقدر باید از جناح این آقای آبیدال لطمه بخوریم؟ گرت بیل، خوردی آلبا یا یه دفاع چپ مطمئن دیگه باید خریداری بشه و این آبیدال رو هم رد کنیم بره. این بازی رو از همون اول شل گرفته بودیم. نیمه دوم هم که دیگه خیلی خیلی بی خیال بودیم. اگه یادتون باشه بازی برگشت لیگ قهرمانان فصل پیش هم همینطور بود. وقتی بازی رفت رو تو مادرید 2-0 بردیم بازی برگشت رو شل گرفتیم و تو نیوکمپ 1-1 شد. این بازی هم عین همون بود. کاملا بی خیال بازی کردیم. پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۴:۵۳)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
یه سری زدم به خوک دونی رئالیا.سایتشون.اینا چقدر گستاخ هستن.فقط زرمفت درباره ی داوری میزنن. این داور احمق اگر همون نیمه اول اون وحشی رو از زمین اخراج کرده بود شیش تاییشون کرده بودیم. هرچند بارسا و بارسایی نیازی به داوری ندارن.ولی بدجور از داوری ضربه خوردیم پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۴:۵۱)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
بارسا جون قهرمان میشه... خدا می دونه که حقشه... ما با تمام توان تمام تیم ها رو از سر راه بر خواهیم داشت :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۴:۲۴)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
به نظر من که تو فوتبال نه خاطرات بدش آنچنان تو ذهن باقی میمونه نه خاطرات خوبش چون بارسا این همه رئالو تو خونش برده خیلیا امشب انتقاد میکردن رئالم که این مدت این همه باخته امشب با این بازی میشه قهرمان و خیلی از اون خاطرات بد فراموش میشه اگه دوباره یکی از این دو تیم ببازه یا ببره باز هم همین آشه وهمین کاسه
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۴:۱۷)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
ولی حال کردم یه جاهای تیکی تاکای نابو انجام دادن بارسایی ها....این مزدکم خیلی داشت حال میکرد
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۴:۱۶)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
نقل قول جواب بسیار بسیار مفصلی برای فرمایشات جنابعالی دارم ولی بهتره این موضوع رو کش ندیم.امشب هم میگذره.همه چیز دوباره آروم میشه.طوفان میخوابه.و اون وقت خاطره بد بحث کردن و به نتیجه نرسیدن در ذهنمون میمونه.بی خیال...باشه امیر جان .. شبت خوش .. موفق باشی .. پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۴:۱۲)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
اگه بارسا همش میبرد پس دیگه جذابتی درکار نبود دوستان فوتبال همینه! بهترین هم که باشین گاهی هم لغزشی دارید پس شاد باشید که ما رئالو با تمام ستاره هاش از گردونه حذف کردیم به امید کسب 6 جام پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۴:۱۱)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
ARminii... جواب بسیار بسیار مفصلی برای فرمایشات جنابعالی دارم ولی بهتره این موضوع رو کش ندیم.امشب هم میگذره.همه چیز دوباره آروم میشه.طوفان میخوابه.و اون وقت خاطره بد بحث کردن و به نتیجه نرسیدن در ذهنمون میمونه.بی خیال... پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۴:۰۴)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
چیزی از افتضاح کم نداشت... تو کوتاه ترین زمان دوتا گل خوردیم... انتظار نداریم همیشه ببریم اما دوست که داریم... صعود با مساوی خیلی بده...اونا روحیه میگیرن،کار نکردنا اما فکر میکنن راه شکستمون رو هم پیدا کردن... بارسا باید میبرد...اونم تو خونه... دفاعمون بدجور کم آورد...فیلم بازی رو دانلود کنین و ببینید...بارسا،بارسا بود که روحیش رو نباخت و همون بازی همیشگیش رو انجام داد و الا اشتباهات از اول بازی تا آخرش کم نبود و هر اشتباه جلو رئال یعنی یه موقعیت صد در صد گل... باید بهتر بازی کنن...بارسا حق اشتباه نداشت... پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۴:۰۰)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
ایرانی به معنای واقعی کوته بین است. چطونه ؟؟ ما صعود کردیم . من با همه نظرات مخالفم . این مساوی خیلی به نفع بارسا تموم میشه اگر به فلسفه پپ وبارسای این چند سال نگاه کنید متوجه میشید تنها سم واسه بارسا غرور بازیکناست . بادتونه پارسال جام حذفی رو باخیتم تو اروپا کسی فکرش رو نمی کرد تو برنابائو 2تا زدیم. سال قبلترش آرسنال رو 4-1 بردیم و مسی و بارسا تو آسمون ها بود و کسی فکرش رو نمی کرد رفتیم به اینتر 3-1 باختیم . این نتیجه خیلی واسه بارسا خوب بود چون مورینیو نشون داده وقتی که تحت فشاره بهتر نتیجه میگیره بزارید رئالیها باز هم مثل پارسال به داوری دلخوش باشن و جام ها رو ما خواهیم برد. بزرگترین خطر واسه بارسا غروره که چه خوبه با صعود شکسته بشه ! همیشه پیروزی خوب نیست ! و پپ موجود عجیب و فوق باهوشه کارش رو بلده بهش اعتماد کنید . پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۵۶)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
نقل قول دوست عزیز من هرگز بارسا رو نکوبیدم و این کار رو هم نخواهم کرد...ولی واقعا بارسا امشب جای زیادی برای انتقاد شدید از خودش گذاشت.هنوز اعصابم خرابه...هنوز دارم یکه میخورم.واقعا امشب بارسا بازنده بود.این رو به خاطر عظمتی که بارسا در قلبم داره میزنم نه احساساتمدرسته، باید بهتر می بودیم که نشد ولی به نظر من الان جای این حرفها نیست ما با همه این موارد صعود کردیم و این یعنی موفقیت ، باید فضای سایت رو یکم بهتر بکنیم نه مثل الان ممنون نقل قول .((اینطور)) نتیجه گرفتن و صعود کردن برای بارسا یعنی شکستو این هم از عظمت بارساست.......... پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۵۴)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
بچه ها راستی هیشکی از اون خطای گریس پنالدو که رو الوز زد هیچی نمیگه همه چیو زد جز توپ
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۵۳)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
امیر کاتالان دوست بارسایی من تیم که نباید همش ببره تیم که نباید همش 5 تا بزنه تیم که نباید همش رو اوج باشه والا بخدا فوتبال این نیست که بارسلونا همش ببره اگه اینجوری بود پس برا چی فوتبال می بینیم !!.. همش رو اوج باشه بخدا منم اندازه تو رو تیم تعصب دارم ولی این نیست که این نتیجه رو افتضاح بدونی دوست من
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۴۷)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
نظر من اینه که حتی اگر میباختیم تا این حد نباید اعصابمون رو خورد کنیم به هر حال مادرید امشب به خصوص در نیمه دوم خیلی بهتر از بازیهای قبل ظاهر شد و به حقشم رسید دیگه نباید از داوریها هم انتقاد کنیم هم به ضرر ما بود هم اونا ولی ما باید بجای این حرفا خوشحال باشیم که صعود کردیم .به خدا فوتبال یه سرگرمیه موقع برد تیممون باید خوشحال باشیم ولی موقع نتیجه نگرفتن هم ناراحت باشیم ولی نباید تا این حداعصابمون خورد بشه و از زمین وزمان انتقاد بکنیم بیاید این دو روز دنیا رو با شادی تموم کنیم و در آخر هم اینو میگم که نباید تا این اندازه با فوتبال زندگی کنیم چون بیچاره میشیم یه روز شادی یه روز ناراحت.
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۴۷)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
سلام به همه دوستان... بابا کدوم تحقیر...داشتیم می مردیم...گفتم الانه حذف بشیم... نیمه دوم اینقدر رئال رو دست کم گرفته بودن که نگو و نپرس... مصدومامون هم جای خودش... رئال تیم دست و پا بسته ای نیست ... دیدین که چیکار کردن... صعود تیممون رو تبریک میگم ولی کاش میبردیم... بچه ها در کل گل کاشتن و نشون دادن بارسلونای واقعی یعنی چی... پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۴۳)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
با دیدن تیتر خبر خندم گرفت... من مشکلات داوری که باعث این نتیجه((افتضاح))برای بارسا شد رو کتمان نمیکنم.ولی فقط خود ما بارسایی ها هستیم که از این اشتباهات حرف میزنیم.الان همه از گل مردود راموس(که واقعا هم خطا بود) و اخراجش و یا اون دو صحنه مشکوک هند نیمه اول حرف میزنن. تحویل بگیرید مورینیو گفته در رختکن شنیدم در اینجا بردن امکان ندارد.بله این حرفو در کمال وقاحت زده و اشاره ای به اینکه لاس باید اخراج میشد یا اون آفساید های مزخرف نکرده. من حرفم اینه وقتی به راحتی میشه برنده بود چرا باید بهانه دست دشمن داد؟؟؟چرا باید از اونها یه قهرمان ساخت؟؟بارسا امشب بزرگترین خدمت رو به رئال کرد.این تیم رو به یه تیم قهرمان...شجاع...جسور و البته قادر به شکست دادن خودش تبدیل کرد...من از این جگرم خون میشه. با یه پیروزی خوب و مقتدرانه هم حرف و حدیثی بوجود نمیومد و هم اینکه روحیه رئال و مورینیو برای ادامه لالیگا بدتر میشد.ولی الان... دوست عزیز من هرگز بارسا رو نکوبیدم و این کار رو هم نخواهم کرد...ولی واقعا بارسا امشب جای زیادی برای انتقاد شدید از خودش گذاشت.هنوز اعصابم خرابه...هنوز دارم یکه میخورم.واقعا امشب بارسا بازنده بود.این رو به خاطر عظمتی که بارسا در قلبم داره میزنم نه احساساتم.((اینطور)) نتیجه گرفتن و صعود کردن برای بارسا یعنی شکست... پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۳۶)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
بچه ها این ایمیلی از باشگاه برای هوادارها که جواب هم میدن هر کی انگلیسیش خوبه بره به این ایمیل پیام بده تروخدا اول از همه از دروازبانی و دفاع گله و شکایت کنید بگید که باید به دروازبان خوب بیارن مثل نویر و چک یا اینکه بگید دفاع خیلی ضعیف شده ترو خدا از این دوتا بیشتر گله کنید info@jugadorsfcbarcelona.cat پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۳۲)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
دوستان عزیزم فرهنگ یه بارسایی همیشه بالاست و فلسفه باشگاه و یکی از دلایل موفقیتش احترام به حریفه در هر شرایطی چه خشونت داشته باشن چه توهین کنن چه رو اعصاب برن چه.... هر چی باشه ما جوابمونو تو زمین میدیم! لطفا با توهین به حریف باعث نشید که این فرهنگ زیر سئوال بره. هر چند میدونم که دیگه این روزا مساوی هم با رئال باعث اعصاب خوردیه!!!!
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۲۸)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
همگی دقت کردین یادتون رفته یکی از ستون های تیممون دقایق اول مصدوم شد!!!مهره کلیدیمون انیستا!!!واقعا تاثیر داشت هیچ کس به این اشاره نکرد اگه بود خیلی فرق می کرد
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۲۷)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
دوستان گرامی یادتون نرە این چند سال آخر بارسا کاری کردە کە ما حتی بە حذف رئال راضی نیستیم. ولی قسمت مهم قضیە اینە کە اونا بازم مقابل بارسا ناکام بود و اینە کە تو تاریخ میمونە. انتقاداتون همە بعضیاشون بەجا هستن ولی بیاید از صعود تیم و حذف رئال لذت ببریم.
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۲۵)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
پپ مهره تعویضی خوبی نداشت.احساس میکنم بعد از مصدومیت اینیستا برنامه هاش بهم ریخت چون کاملا از چهرش مشخص بود وکلا بازیکنا تو برنابئو انرژی خاصی میگیرن. کاش همه الکلاسیکو ها اونجا باشه
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۲۲)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
خیلی ممنون MESSI3 ازجوابتون!الان دیگه وقته جشنه بسه دیگه الان رئالیا میان اینجا شاد می شن!یه مساویکه این حرفارو نداره اگه جای رئالی ها بودین چیکار می کردین
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۲۱)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
بابا شماها چتونه مثلا مادرید رو حذف کردیما بابا تیمی که جلوی ما بازی می کنه اسمش رئاله بوق که نیس .. چه خوشمون بیاد چه خوشمون نیاد تیم پرقدرتیه ... نیمه اول رو با دو گل بیاد بیرون خب مسلمه که نیمه دوم انتحاری حمله می کنه .. مگه هنش باید ببریمشون .. ما شل نگرفتیم رئال انتحاری بازی کرد نیمه دوم چون دیگه چیزی برا از دست دادن نداشت بعدا مصدومیت اینیستا بزرگترین ضربه رو به ما زد .. اصلا خوب شد فابرگاس رو کشید بیرون اگه میزدن اونو مصدوم می کردن چی میشد اونوقت ... خدا کنه حداقل مصدومیت آلکسیس جدی نباشه که اونوقت کارمون خیلی سخت میشه !! پدرو هم بجز گلی که زد کلا گم بود تو بازی اون توپ هم که گل زد باید می زد یعنی اصلا چاره ای نداشت به غیر گل کردن توپ در آخر جای خالی یکی رو احساس کردین یا نه ... اون کسی نیست جز ویا ... خب دیگه صعود کردیم .. حالا باید برای بازی مقابل والنسیا برنامه ریزی کنیم راستی تبریک !! پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۲۱)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
نقل قول شما هم انقدر خودتونو وا ندید بخدا خجالت داره خیر سرمون صعود کردیمبا حرفت کاملا موافقم بابا این چه وضعیه دارید میشید طرفدارای رئال بازی تموم شد رفت صعود کردیم مهم اینه که الان همه میگن بارسا با حذف رئال به مرحبه بعدی رسید بابا به خدا زشته هر چی بود و نبود تموم شد این بازی مساوی شد فقط دلم میخاست ببینم اگه ما الان رئالی بودیم چیکار میکردیم این همه تحقیر شدن جلوی بارسا بازم پرو هستن میان کری میخونن این مساوی گمتر از برد نبود الان ما باید پشت تیم باشیم نه اینکه بیایم تیمو بازیکناش رو محکوم کنیم درسته خیلیا تو این بازی استرس تحمل کردن یکیش خودم ولی این مساوی گمتر از برد نبود تازه در کل با برد صعود کردیم نه مساوی و قانون گل تو خونه حریف پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۲۰)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
واقعا برای داوری متاسفم اگر درست داوری میکرد کار ریال به مساوی کشیده نمیشد 2 تا پنالتی 100% کاملا مشابه روی سانچز نگرفت اخراجیا جای خود ولی نباید اجازه میدادن کار به اینجا کشیده بشه 20 دقیقه اول نیمه دوم قشنگ مشخص بود چقد دست کم گرفته بودنشون ولی خدارو شکر صعود کردیم پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۱۸)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
خدا رو شكر.تبريك به همه بارساييها.پپ نيمه دوم رو باخت و به نظر من تنها دليلش نيمكت قوي رئال و نيمكت ضعيف بارسا بود.اميدوارم ديگه كسي مصدوم نشه.
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۱۷)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
نقل قول مسی یه خطا نصفو نیمه انجام داد بهش کارت زرد دادن واقعا متاسفمخداییش موافقم اگه خطای مسی کارت داشت، باید 4-5 تا از رئالی ها اخراج می شدن یکی از دوستان به نکته مهمی اشاره کرد، اگه بازی رو با همون 2 گل می بردیم، اختلاف تو رئال خیلی زیاد می شد و به احتمال زیاد تو بازی های لیگ هم به کلی مشکل می خوردن و اون جام رو هم از دست می دادن اما الان انرژی مثبت گرفتن؛ آخه اونا از بس از بارسا باختن با یه مساوی توی نیوکمپ الان احتمالا دارن تو خیابونا مادرید شیرینی نذری پخش می کنن پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۱۶)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
من نمی دونم حتما باید رئال گل اول و بزنه که ما تا اخر بازی بدوییم؟یا حتما باید 2تا بخوریم که مثل 20 دقیقه اخر به خودمون بییایم که چی شده؟این بود بارسایی که اگه 5-0 هم جلو بود باز خودشو به آب و آتیش می زد؟؟؟؟
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۱۵)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
تبریک میگم.عالی بودید.
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۱۵)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
نقل قول حالا اون ها قهرمان دنیای فوتبال هستن.کسی از چند دهه قبل حرفی نمیزنه.حافظه انسان ها خیلی فراموشکاره.الان همه حرف از شجاعت رئال و بزرگی مورینیو میزنن. وقتی میشه بی دردسر و با اقتدار برنده باشی و... امشب ما باختیم...من بارسا رو امشب بازنده میدونم.به خاطر بازی که انجام داد. تف به این زندگی آشغالخیلی واسم عجیبه که یه طرفدار با سابقه بارسا اینجوری تیم رو میکوبه!!!!! خودت که گفتی چی شد، اگه خطای پنالتی روی سانچز گرفته میشد و همچنین رئال 10 نفره میشد اینجور ی بازی میکردن!!!!!!! اگه پپه و کنترائو و آلونسو بخاطر وحشی بازیهاشون محروم بودن بازم رئال رئال بود؟؟!!! دیگه الان کسی حرفی از این بحث ها نمی زنه!!!!!! همه حرف مفت میزنن که رئال اینطور رئال اونطور!!!! ولی دلیل نمی شه که ما به این مسائل توجه بکنیم، ما که میدونیم داستان چیه منم قبول دارم شل گرفتیم و بد کار کردیم ولی فقط همین!!!!!! نه بخاط اینکه اون موریانه ضر می زنه!!!!!! نقل قول فقط یه نفر بدون در نظر گرفتن این که بارسایی هستیم بگه که چرا گواردیولا بر عکس بازیه رفت نیمه ی مربیانو از دست داد؟و با این کارش اون موریانرو فقط بزرگ کرد؟لطفا همین جا توضیح بدید چون سوال خیلی ها هست!ممنوناین بازیکنا بودن که شل گرفتن نه گواردیولا!!! اگه قاطع تر بازی میکردن با وجود تمام این گند کاریها که گفتم اینجوری نمی شد شما هم انقدر خودتونو وا ندید بخدا خجالت داره خیر سرمون صعود کردیم پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۱۴)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
بابت صعودمون تبریک میگم ولی خداییش به خاطر 2 تا گلی که تو نیمه ی دوم خوردیم خیلی نچسبید ؛قبول دارید ؟؟ راستی یادم رفت بگم:زنده باد مسی بابت گل دنی آلوز هم خیلی خوشحال شدم دمش گرم پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۱۲)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
منم نظرم اینه که بعضی از طرفدارها اعصابشون خیلی بهم ریخته خوب خیلی تعصب دارن رو تیم ولی دیگه اینجوری نوشتن... بهتره برن استراحت کنن پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۱۱)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
بچه ها بیایم بی خیالذ این بازی بشیم به هر حال فوتباله وهزارو یک اتفاق اگه ماها جای این خوکا بودیم که این چند ساله همش باختن چی کار میکردیم ؟!یکمم توقعاتمون رفته بالا
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۱۱)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] اینم شد تیتر کجاش تحقیرکردیم حریف رو شانس اووردیم حذف نشدیم پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۱۱)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
فقط یه نفر بدون در نظر گرفتن این که بارسایی هستیم بگه که چرا گواردیولا بر عکس بازیه رفت نیمه ی مربیانو از دست داد؟و با این کارش اون موریانرو فقط بزرگ کرد؟لطفا همین جا توضیح بدید چون سوال خیلی ها هست!ممنون
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۰۹)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
منم کاملا با همه موافقم که نیمه دوم اصلا خوب نبودیم شاید بعد دو تا گل تو نیمه اول تیم فکر کرد همه چی تموم شدست و رئال هیچ کاری نمیتونه بکنه ولی از یک لحاظ خوب شد تیم متوجه این شد که برتری تو یک نیمه کافی نیست شاید راحت بگم تا سوت پایان رو زد بعد گل دوم رئال 100 بار مردم و زنده شدم ولی به هر حال با همه کمی ها و کاستی ها رفتیم مرحله بعد الان این بازی تموم شدست و تیم باید بعد استراحت به فکر بقیه بازی ها تو لالیگا و لیگ قرمانان باشه الان باید تمام امتیاز های ممکن بازی های لالیگا رو بگیریم تا در صورت امتیاز از دست دادن رئال بتونیم خومون رو بهشون نزدیک کنیم در ضمن با اون کارای مورینیو من که از این به بعد میخام بهش بگم دلقک خاص فقط دنبال اینه که یک جوری خودشو کنار زمین نشون بده بگه بابا منم یک خوک هستم منم ببینید حال کردم با مربی بارسا دیدید چقدر شیک و با کلاس کنار زمین بازیو دنبال میکرد این مربی تیمش باید یک فرقی با اون دلقک داشته باشه به امید قهرمانی تو لیگ پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۰۸)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
مهم حذف رئال بود که خداروشکر بهش رسیدیم. بازی پرهیجانی بود ولی حیف نبردیم. خدایا چرا رئالیا از رو نمیرن! اگه لاسانا دیارا اخراج میشد که بجای اینکه شما 2تا بزنید ما بیشتر بهتون گل میزدیم! کلا دفاعمون امروز افتضاح بود . خداکنه که اینیستا مصدومیتش جدی نباشه. این پپه عوضی وقتی روش خطا شد چه مظلوم نماییهایی میکرد.ولی خودش با دست و تنه زد تو سر الکسیس و صورت سسک. عشق است بارسا پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۰۷)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
چه قد وحشین این حرومزادها همش کارت میگرفتن اینیستا و سانچز رو هم مصدوم کردن
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۰۶)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
صعود تیم محبوبمان را به مرحله نیمه نهایی به همه طرفداران واقعی بارسلونا تبریک میگم.باید در نظر گرفت که تیم روز شنبه یک بازی سخت بیرون خانه با ویارئال داره وباید نیروش رو برای اون بازی هم بذاره.برای من یکی که بارسا تو همون بازی رفت صعودش مسجل شده بود.زیاد فرقی نداشت که اینجا چه نتیجه ای بگیریم.خوب حالا که اونا رو تو جام حذفی از مقابل برداشتیم باید تمام حواسمون به لالیگا ولیگ قهرمانان باشه. بزن بریم بارسا
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۰۵)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
نه ما تحقیر نشدیم . تبریک یه همه بارسایی ها به خاطر صعود فکر می کنم که تو نیمه اول نتیجه 2_0 عادلانه نبود چون مادرید خوب بازی کرد ولی مثل همیشه بارسا حرفه ای تر بود نیمه دوم هم مادرید بهتر بود در کل به نظر من این بازی مادرید بهتر بازی کرد البته اینجا سایت طرفدارای بارساست و این تیتر طبیعیه به هر صورت باید کارهای بزرگ رو به موقع انجام داد . مادرید باید بازی رفت اینجوری بازی می کرد اگه برد می خواست حتما باید دیارا اخراج می شد . گل راموس سالم بود و نباید اخراج میشد . البته اینا صرفا نظرای منه بازم تبریک پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۰۳)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
امیر کاتالان انگار خیلی عصبی شدی بالاخره فوتبال دیگه اگر حذفم میشدیم انقدر مهم نبود همیشه نمیشمه برد که آخه.
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۰۳)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
رئالیهای بدبخت بازم دارن تحقیرشون رو به داور نسبت میدن. دیگه داور باید واستون چیکار میکرد ؟ دیارا که همون نیمه اول باید اخراج میشد . یه پنالتیه صد در صد هم روی الکسیس که اون وحشی انجام داد . یه آفسایدی که فقط شبیه آفساید نبودو کمک داور گرفت و انواع خطاهای ریز و درشت دیگه و ...... چیکار کنن آخه بدبختن دیگه هر بازی دارن تحقیر میشن بازم ادعا دارن کوچولوها. خدا جای حق نشسته تیمی که با کثیف بازی بخواد بازی کنه حتی اگه خوبم بازی کنه بازم نمیتونه نتیجه بگیره چون اون بالا یه نفر هست که این وحشی بازیهارو ببینه . تبریک به همه بچه های گل بارسایی . زنده باد بارسا و بارسایی.
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۰۲)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
فقط یه نفر بدون در نظر گرفتن این که بارسایی هستیم بگه که چرا گواردیولا بر عکس بازیه رفت نیمه ی مربیانو از دست داد؟و با این کارش اون موریانرو فقط بزرگ کرد؟لطفا همین جا توضیح بدید چون سوال خیلی ها هست!ممنون
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۰۲)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
واقعا عنوان الکی زدن کجا تحقیر شدن.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟الآن 45دقیقه از اتمام بازی میگذره ولی دست و پای من به خاطر استرس 25دقیقه آخر بازی, داره میلرزه. ولی خدا کمک کرد که نباختیم خدارو شکر و خدا کنه سانچز و اینیستا مصدومیتشون جدی نباشه و حلا دیگه باید شادی کنیم به همه تبریک میگم و به امید موفقیت های آتی انشاالله
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۰۲)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
کاملا با amircatalan موافقم....نمیدونم چرا این فصل یه اشتباه رو چندین بار تکرار میکنیم؟.....واقعا نمی تونستیم با بردن رئال اونهارو وارد بحران کنیم.....اما برعکس با بی تفاوتی تمام اونهارو تبدیل به قهرمانان و شجاعان برای هواداراشون کردیم......اگه بازی امشب رو میبردیم ضربه محکمی به پیکره رقیب برای ادامه لالیگا وارد می کردیم اما دقیقا برعکسش رو انجام دادیم....اونهارو با روحیه تمام به مادرید فرستادیم....
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۰۲)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
اگه داور داوری بود رئال نیمه اول 9نفره میشدرئال تواین چند سال تو عمرش اینقدر سر بارسا حمله نکرده بود ولی اینقدر خطا کردن که رود بازی عوض شد متاسفم برای داور که می ترسه کارت بده به زور راموس رو اخراج کردن اونوقت مسی یه خطا نصفو نیمه انجام داد بهش کارت زرد دادن واقعا متاسفم کاش داور کلینا هنوز داوری میکرد تا نشون میداد خطا کردن یعنی چی کاش...... پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۰۲)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
بدترین بازی بود که تو این چند ساله از بارسا دیدم استفاده از دروازه بان دوم برای دومین بار داشت کار دستمون میداد خطوط دفاعی مخصوصا آبیدال و حتی پویول اسفناک بودند از دروازه چیزی نگیم که وقتی پاس رو به عقب میومد تنمون میلرزید از پپ انتظار نداشتم که به این زودی بازی رو تموم شده بدونه اونم با یک دروازه بان ناشی تو زمین اگه به موقعیتها و حتی گلهای رئال دقت کنید میبیند که علت آن تعلل بازیکنان بارسا تو حفظ توپ و یا دفع ناقص و یا پاس اشتباه بود مخصوصا گل دوم با یک دفع ساده توسط دروازه بان هیچ کدوم از گلهای رئال به ثمر نمی رسید وقتی رئال گل اول زد مطمئن بودم گل دوم را هم میزنه چون خط دفاع و مخصوصا دروازه فاجعه بودند بنظرم 50% بد بازی کردن بارسا تو این بازی بر میگرده به حضور پینتو تو دروازه مطمئن باشین هیچ مربی تو این سطح حاضر به ریسک نیست و اگه بارسا امشب میباخت هیچ وقت گواردیولا رو نمی بخشیدم بدبختی اینه که یک فصل دیگه هم باید تحملش کنیم پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۰۱)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
من کاملا باamircatalan موافقم چون ما درحالی که میتونستیم فاصله رو زیاد کنیم یا حداقل میدانداری کنیم اومدیم بازیه همیشگی رو ول کردیم و شروع کردیم به دفاع کردن .به قول دوستمون دیگه هیشکی در مورد 2تا افسایدی که میتونست منجر به تک به تک بشه وپنالتی روی الکسیس واخراج نشدن دیارا صحبت نمیکنه ومیگن که بارسا با داوری برد در حالی که بارسا بیشتر ضرر کرد تاسود. امیدوارم که دیگه شاهد چنین اشتباهاتی نباشیم و تیم همیشه سربلند باشه .
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۰۱)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
امشب ما باختیم...من بارسا رو امشب بازنده میدونم.به خاطر بازی که انجام داد. تف به این زندگی آشغال... ......................................................... دادا برو بخواب یکم اعصابت سرجاش بیاد... اگه میباخت که حتما خودتو حلق آویز میکردی!!!!!!!!!!؟ درسته بارسا مثل همیشه عالی نبود و جای شکرش باقی که 80 90 درصد تکلیف جام حذفی رو مشخص کرد... :heli: پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۰۱)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
صعود کردیم ولی به من نچسبید! عادت کردم بارسا فقط ببره..... پیکه نیمه 2 زیاد خب نبود این پپه از خدا رونده شده هم آدم نمیشه پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۰۱)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
رئال مادرید
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۰۱)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
شاد باش میگم صعود رو! اما نیمه دوم لذت نیمه اولو گرفت. دوس نداشتم پپ نیمه مربیانو به اون مترجم ببازه. درست نیست که بارسا جلو رئال به مشکل بخوره.اما به هر حال انتقام پارسالو گرفتیم. messi هم یه پاس داد در حد xavi بازم تبرییییییییییکککککک!!!!!!!!!!!1 پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۵۹)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
من همیشه از کاسیاس خوشم میومد ولی امشب بدم اومد سر خطای لاس اومد شلوغش کرد لاس کارت نگیره
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۵۸)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
منم فکر نمی کنم تیتر مناسب این بازی باشه! اگه بازی 2-0 تموم میشد 100% درست بود. اما این تیتر بیشتر به نتیجه بازی رفت می خوره پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۵۷)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
بچه ها واقعا امروز خوب نبودیم اما خدا با ما بود با این که عاشق بارسا هستم اما از بازی لذت نبردم!اخه بارسا اینجوری باید باشه که ما بمیریم و زنده بشیم خیلی ناراحتم که نیمه اول2-0 پیشیم بعد عوض تکرار 5تایی ها 2تا می خوریم امروز روز ما نبود این بارسای ما نبود اما بازم تبریک
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۵۷)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
خیلی این رئالیا وحشی مزخرفن بخدا!هم خودشون،هم هوادارای احمقشون که چشمشونو رو همه چی بستن!سر بی مخشون رو عین کبک کردن زیر برف! برگشتن میگن داوری به نفع بارسا بوده؟؟؟؟بدبختای بیچاره... راستی تبریییییک پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۵۶)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
بچه ها ژاوی زیاد خوب نبود ای کاش اینیستا میموند ای کاش ویا بود ویایی که تشنه ی گل زدن به مالدیوه به خاطر حسی که به اونا داره مسی و الوز عالی بودن باز مسی نجات دهنده تیم بود ولی از این که کوئنتراو و لاس اخراج نشدن و پنالتی های ما گرفته نشد حسابی عصابم خورده اگه خدایی نکرده زبونم لال حذف میشدیم کی می خواست و میتونست جبران کنه نفرین بر داوران لالیگا در ضمن حریف بعدی هم کم تیمی نیست((والنسیا)) بچه ها از همین الان دعا کنید تا بازی اول کار رو با اونا تموم کنیم. انشاءالله پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۵۶)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
بچه ها مهم این بود که بازم بردیم ولی واقعا ازین وحشیای رئالی متنفرم .حاضرن هر کثافت کاریی کنن که فقط بارسا رو ببرن
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۵۵)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
موافقم البته نبودن اینیستا و والدز هم تاثیر داشت ولی با این حال منم اعتقاد دارم که می تونستیم مقتدرانه ببریم پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۵۵)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
خداییش نچسبیدو بازی میتونس خیلی قشنگ تر از اینا باشه ناسلامتی نیوکمپ بودا...چقدر شل گرفته بودن بازی رو. پیکه و پینتو افتضاح بودن...هنوز نمیدونم رئالیا تا کی میخوان از این بهانه های مسخره دربیارن. آبرو فوتبالو بردن. فک میکردم کاسیاس آدمه ولی انگار از همه نا آدم تره... درهرصورت تبریک و زنده باد بارسا پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۵۵)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
ای کاش اینقد نیمه دوم رو شل بازی نمی کردن . بازی خیلی خوبی بود اما اعتماد به نفس بارسایی ها جلوی رئال بیش از اندازه زیاد شده و همین امر هم داشت مقدمات حذف شدن بارسا رو فراهم می کرد . حق بارسا بود برنده بازی باشه اما این طور نشد . خدا رو شکر و امیدوارم درس بزرگی از نیم ساعت آخر بازی گرفته باشن . . .
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۵۵)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
تبریک میگم ولی نمیدونم چرا بچه ها نیمه ی دوم شل می گیرن
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۵۴)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
حذف شدن گله ی وحشیها از فوتبال پاک رو تبریک میگم همونقدر که از صعودمون و له شدن خوکها خوشحالم همونقدر از مصدومیت اندرس.الکس.سسک ناراحتم خدا کنه چیزی نشده باشه تبریییییییییییییییییییییییک بازی خوبی بود :201: :201: :201: :201: :201: mes que un club پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۵۳)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
من فکر میکنم همه بعد از نیمه اول فکر کردن که بازی تموم شدست و تیم نیمه 2وم رو شل شروع کرد البته رئال هم امشب خیلی خوب بازی کرد. فقط بدی روئال اینه که بازیکناش خیلی خیلی خشن هستن و همیشه طلب کار داورن لاس که 100% باید اخراج می شد! تعجب برانگیزه که داور کارت دوم رو بهش نداد! و تو اون صحنه که پپه تو محوطه جریمه یه طنه محکم به سانچز زد و مصدومش کرد که پنالتی بود! اونوقت این رئالی ها بعد از بازی چقدر اعتراض کردن! اینا از داور انتظار دارن که دیگه چیکار کنه واسشون؟ ولی بدی این بازی این بود که 2 تا مصدوم دادیم@ این همه خطا رو بازیکنا انجام شدٍ ما خودمون به اندازه کافی مصدوم داریم!!! پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۵۳)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
سلام چه تیتر زیبایی زدید. واقعا نتیجه مساوی تحقیر تیمه؟؟؟ اونم تو نوکمپ خوبه که تلویزیون طرفدارای بارسلونا رو نشون داد و استرس تو چهرشون. به هر حال سایت خودتونه و حق هر نوع تیتر زدنی رو دارید. چند تا کلمه ها از همین کلمه های رایجی که به کار میبرید هم استفاده کنید "مترجم" تحقیر مادرید" بگذریم. مهم نیست. هر کسی شخصیت خودش رو یه جوری نشون میده راستی داشت یادم میرفت. صعود به مرحله بعد رو بهتون تبریک میگم موفق باشید خدانگهدار پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۵۳)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
تبریک میگم عالی شد که رفتیم نیمه نهایی امان از این داورای کثیف و بی وجدان پپه اصلا نباید تو این بازی باشه،واسه اون حرکت تاریخی حتی جریمش هم نکردن،حتی یک جلسه!!!!!!!! دیگه از کنترائو و آلونسو کثافت چیزی نمی گم که باید اخراج می شدن!!! این دیارا ی وحشی باید اخراج میشد،نیمه دوم 10 نفره هم میتونستن این جوری بازی کنن!!!!!! 2 تا پنالتی مسلم روی سانچز گرفته نشد!!!! یه تک به تک از سانچز روی یک آفساید تاریخی گرفته شد!!!!! فقط ببینین اینا چه غلطایی کردن!!!! این بازی باید پرگل به نفع ما میشد،بازم خدا رو شکر کنین که این گند کاریا باعث حذفمون نشد درود بر بارسا : fan: پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۵۲)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
صدای ار ار نمیاد مادریدی صداش در نمیاد
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۵۲)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
صعود کردیم...بله صعود کردیم ولی حالم از این صعود کردن بهم خورد.دوست دارم چنان فریادی بکشم که 2.40 دقیقه شب رو برای اطرافیانم بی معنی کنه... حالم بهم خورد.از همه چی.از اینکه به جایی که صعور مقتدرانه و بی دردسر باید طوری بازی رو شل بگیریم که حریف رو سربلند کنیم.حریفی که میدونیم چقدر کثیف و بی شرف هست و بیشتر از نیمی از افتخاراتش رو به ناحق داره رو باید امشب به سان قهرمانی در بیاریم که شجاعانه بازی کرد و برنده واقعی بود. ما امشب باختیم.همه چی رو باختیم. هیچکس حرف از آفساید های اشتباهی که دو تک به تک رو از بارسا گرفت نمیزنه.هیچکس حرف از اخراج نشندن لاس دیارا نمیزنه.همه چی میشه اخراج و مردود کردن گل راموس...دو هند نیمه اول در محوطه جریمه بارسا و... و بارسا دوباره میشه تیمی که به خاطر لطف داوری صعود کرده. بله خود کرده را تدبیر نیست. وقتی بازی رو 2-0 جلو میفتن و انقدر شل میگیرن که اون ها جلو میکشن و((سزاوارانه))دو گل میزنن تا منه احمق بی شعور هوادار تا مرز سکته پیش برم و یقین حاصل کنم همه چیز تموم شد... حالا اون ها قهرمان دنیای فوتبال هستن.کسی از چند دهه قبل حرفی نمیزنه.حافظه انسان ها خیلی فراموشکاره.الان همه حرف از شجاعت رئال و بزرگی مورینیو میزنن. وقتی میشه بی دردسر و با اقتدار برنده باشی و... امشب ما باختیم...من بارسا رو امشب بازنده میدونم.به خاطر بازی که انجام داد. تف به این زندگی آشغال... پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۵۰)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
خدا رو صد هزار مرتبه شکر تبریک میگم به همه آبی اناری ها اگه نیمه دوم بازی رو شل نمیگرفتیم بازی راحت تر میشد. بازم خدا رو شکر به امید تداوم موفقیت های بارسا با ستاره ها زنده باد بارسا و ستاره های آبی اناری پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۴۷)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
اولا تبریک به همه آبی اناری های گل دوما تبریک به ژآوی گل به خاطر تولدش واما بازی ریال مادرید بیست دقیقه اول وبیست دقیقه آخر رو داشت وواقعا هیجان انگیز و عالی بود این دو تا بیست دقیقه باز هم شاه مسی به تیم خیلی کمک کرد و از بهترین بازیکنان بارسا بود الکسیس و آبیدال و آلوز وپویول هم عالی بودن وجود ژآوی در تیم هم مثل همیشه حیاطی وبینظیر بود اما پینتو خیلی خوب نبود ... البته بوسکتس وپدرو هم خوب بودن در کل بازی جالبی بود هر چند نبردیم ولی صعود ودور بعد هم خیلی ارزش مند بود داور هم مثل همیشه با تیم مالدیوی یار بود وخداقل دو کارت قرمز دیگه هم میتونست بده ولی دم آلوز ومسی گرم که با اینکه کمیته انضباتی بازیکناشونو محروم نکرد ولی خوب از خجالتشون در اومدن به کوری چشم هر کی که چشم دیدن موفقیت هامونو نداره وبه کوری چشم هرچی خوک وحشیه درود بر پپ کبیر درود بر شاه مسی درود بر شاهزادگان لاماسیا پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۴۷)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
عجب بازی سختی بود من که دیگه داشتم از استرس دیوونه میشدم ولی خوب که صعود کردیم ما قهرمانیم این از اولین جام ، جام حذفی پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۴۶)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
تبریک به همه بچه ها واسه حذف دوریالی ها.......اما چرا اینقدر تو نیمه دوم بازی رو شل گرفتیم؟؟.....اگه جدی بودیم و بازی رو وا نمی دادیم براحتی میتونستیم گل های بعدی رو هم بزنیم....بازی با سوسیه داد و اسپانیول تو لیگ هم با جدی نگرفتن بازی تو نیمه دوم بازی برده رو مساوی کردیم.....
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۴۵)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
جالب بود واقعا ! به کمک داور هم نتونستن بارسای بدون اینیستا رو اون هم با دروازه بانی پینتو ! شکست بدن ! و همچنان عقده ی مورینیو برای بردن بارسا تو نوکمپ و البته بردن بارسا تو 90 دقیقه ادامه دارد ... تبـــــــــــــــــــــریک پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۴۵)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
تبریک میگم ولی نچسبید بارسا امسال یه ایراده بزرگ داره اونم اینه که زود بازی و ول میکنه انگار اصلا بازی نیست دقیقه 60 به بعد مسی و ژاوی زیاد تو جریان بازی نبودن . حال نکردم به من که نچسبید بازی پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۴۵)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
تبریک بابت صعود خاک تو سر وحشیهای ریال وداور عوضی خدا کنه الکسیس و انیستا مصدومیتشون جدی نباشه با این ریالیهای وحشی پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۴۵)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
بارسلون عروسیه مادرید کون سوزیه :201: :201: :201: :201: :201:
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۴۴)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
اصلا حس خوبی ندارم. تا کی میخوایم انقدر بی انگیزه باشیم وقتی بازی رو جلو میفتیم؟؟؟؟ بازی سوسیداد اگه خاطرتون باشه همین شل گرفتن باعث شد دو تا گل پشت سر هم بخوریم و 2-2 شد اینم یکی دیگه. سوال دیگه اینکه چرا تو نیوکمپ نمیتونیم مثل برنابئو بازی کنیم؟؟؟
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۴۳)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
این نتیجه باعث میشه بارسا دوباره به خودش بیاد و بازی ها رو جدی بگیرن کاش مسی هم گل میزد ضربه ی پشت محوطه ای که خودش گرفته بود باید خودش میزد پدرو عالی بود گل دنی هم باور نکردنی بو د تبریک به بارسایی ها پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۴۳)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
یوهوووووووووووووووووووووو به همه تبریک میگم واقعا شیرین بود مترجم بدبخت...بی صفت ترین وجود روی زمینه... تبریکاااااااااات :heli: :heli: :heli: :201: :201: :201: :201: پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۴۱)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
همونطور که گفتم تیمی که 5 امتیاز حالا با هر شرایطی از بارسا بالاتره خیلی میتونه خطرناک باشه..من فک میکنم پپ هم مثل هوادارا فک کرد که بازی تموم شدست واسه همین تیم مثل همیشه رو به جلو بازی نکرد. خشن بازی کردن اونا و مصدومیت اینیستا هم خیلی تاثیر گذار بود. پیکه اصلا تو این بازی خوب نبود.چند بار جا موند و آخر هم رو گل تاثیر بدی گذاشت. داور هم جرات رو به رو شدن با مورینیو رو نداشت. لاس ..پنالتی ها.. و وو و که کم نبودن. من فک میکنم دولت اسپانیا که با رئاله فعلا وارد عمل شده. بهر حال نگران نباشید و فک نکنید بارسا بد بوده... عوامل بسیاری باعث شده که بارسا نتونه بارسای پارسال باشه. مصدومیت کم ترینشونه. در آخر هم بازیه نسبتا خوبه پینتو در سطح خودش رو باید تحسین کنیم. پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۴۰)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
تبریک میگم اما امشب در کل فکر می کنم تیم مادریدی بهتر بازی کرد . فکر می کنم بچه ها دست کم گرفته بودن مخصوصا نیمه ی دوم اما در کل خدا رو شکر که بازم ما بودیم که صعود کردیم . ضمنا وقتی والدز نیست تیم اون انتهای زمین اعتماد به نفسش خیلی پایین ـه انصافا پینتو خیلی ضعیفه اما چه کنیم که جز معیارهای اخلاقی پپ به حساب میاد . بیرون رفتن دون اندرس هم خیلی تاثیر گذار بود امیدوارم مصدومیتش جدی نباشه . پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۴۰)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
اصلا خوشم نیومد بارسا نیمه دوم بد بود اینم فقط و فقط نبود اینیستا بود اگه اینیستا حضور داشت کنترل بازی را در دست داشتیم ولی واقعا نبودش مشهود بود.
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۴۰)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
بازیی رو که میتونستیم با اختلاف زیاد ببریم به دلیل شل گرفتن بازی مساوی شد.به خدا حالم ازین وحشیای رئالی بهم میخوره و همچنین حماقت و خریت طرفداراشون
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۳۸)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
منم تبریک میگم به همه بارسایها و تشکر از مدیران سایت پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۳۷)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
تبریک به همه
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۳۷)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
خاک تو سر داور اگە اون لاس وحشی دقیقەی ٤٥ اخراج میشد ٦ تا دیگە میخوردن این وحشیا. از دو تا پنالتی روی الکسیس و آفساید غلطی کە الکسیس تک بە تک بود دیگە بگذریم اما مهم صعودە زندە باد بارسای بزرگ پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۳۷)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
تبریک با این که بهتر بود 2-0 می بردیم تا دیگه هیچ حرفی باقی نمونه چون ظاهرا الان دوباره داستان تکراری اعتراض به داوری توسط طرفداران رئال داره اتفاق می افته کلا ایراد گرفتن از داوری بهانه ی خوبیه واسه شکست! پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۳۷)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
درود بر همه بازیکنهای بارسا حتی بی دقتاشون لعنت به وحشیهای رئال پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۳۶)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
تیم تیم شیرانه یا علی مدد خدا رو صد هزار مرتبه شکر لعنت به این داورهای اسپانیا باید لاس رو اخراج میکرد باید کوئنتراو اخراج میشد ولی بازم خدارو صد هزار مرتبه شکر چه پاسی داد مسی زنده باد لئو زنده باد پپ پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۳۶)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
شاد باش میگم خوشحالم که صعود کردیم با تیتر مخالفم ای کاش میبردیم پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۳۵)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
به خاطر صعود تبریک میگم ولی نیمه دوم خیلی شل گرفته بودیم
پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۳۵)
|
پاسخ به: صعود به نیمه نهایی با طعم تحقیر مادرید [ بارسلونا 2-2 رئال مادرید ] | ||
---|---|---|
هووووووووووووووووورا عجب تیتری زدید مرسی ایول به تیم فقط الان تنها نگرانی من برا الکسیس و اینیستا باشه ولی خب خدا رو شکر با اینکه کلی از بازیکنا رو زدن بازم رفتیم مرحله بعد تبریک میگم اول از همه به تمام بارسایی های ایرانی دوم به پپ عزیز سوم به تیم بزرگ بارسا چهارم به بزرگ مردان غیور تیم بارسا خصوصا مسی کبیر و در اخر هم به تمامی طرفداران بارسا در سرتا سر این کهکشان پنجشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۳۳)
|