به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ناکام در کسب نتیجه (0-0).گزارش بازی
فرستنده سولماز مجیدزاده در تاريخ یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۱۱) (۱,۷۲۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سولماز مجیدزاده / FCBarcelona.ir


عملکرد سختی که بارسا به نمایش گذاشت، از جمله شوت محکمی که فابرگاس در دقیقه 78 به تیر دروازه زد، برای مقابله با بازی سخت ویارئال که همراه با شانس بود به اندازه کافی نتیجه نداد.

بارسا به دلیل آسیب‌های شدید و شاید بازی احساسی بر اثر عملکرد ضعیفشان، با وجود تلاش زیاد و نبود امکانات، دو امتیاز را در ال مادریگال از دست داد. ویارئال با بر هم زدن موقعیت‌های بارسا در نیمه اول و دفاع شجاعانه، مردان گواردیولا را تحت فشار قرار داد و به حریفان خود ثابت کرد از موقعیت ضعیفشان در جدول ناراضی هستند. شوت فابرگاس به تیر دروازه اثابت کرد و مسی آخزین موقعیت او را ایجاد کرد، اما شانس با بارسا نبود و با وجود تلاش سخت آنها در حال حاضر با اختلاف 7 امتیاز پایین‌تر از صدر نشین لیگ، رئال مادرید، که در بازی شب گذشته خود ساراگوسا را 1-3 برده بودند قرار گرفتند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

شروع امیدوار کننده

گواردیولا بازی را با شش مدافع ممکن آغاز کرد، اما با سه مدافع، پیکه، پویول و آبیدال، ماسکرانو و آدریانو در خط میانی و آلوز با هدف حمله در پهلوها آغاز کرد. بارسا همه موقعیت‌های اولیه را با 94 درصد مالکیت توپ در هفده دقیقه و دو موقعیت خوب از آلوز (دقیقه 2) و مسی (دقیقه 17) ایجاد کرد. اما ضربه این برزیلی تنها عرض محوطه جریمه را طی کرد و ضربه چیپ مسی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

ضد حملات ویارئال

ویارئال اگر چه در آغاز بازی موقعیتی روی دروازه بارسا نداشت، اما به تدریج پس از مقاومت در برابر حملات اولیه بارسا شروع به پیدا کردن راهی برای نفوذ کرد و با کانی و بورخا والرو موقعیت‌هایی ایجاد کردن. با 15 خطا در 45 دقیقه، آنها شروع به ایجاد خطر کردند. ماسکرانو و ولدس حمله ویارئال را دفع کردند و بلافاصله پس از آن مارکو روبن از ضدحمله‌ای سریع برای ایجاد موقعیت استفاده کرد. حتی گونزالو گلی به ثمر رساند که به طور واضح آفساید بود. در نهایت گواردیولا مجبور شد ماسکرانو را به دفاع اضافه کند تا دفاع 4 نفره تشکیل دهد.

گواردیولا به دنبال نفوذ از گوشه‌ها

ویارئال همچنان پس از وقت استراحت به دفاع خود ادامه داد، تا زمانی که قهرمانان دوباره بازی را بدست گرفتند و با ارسال توپ برای ادریانو برای نفوذ از گوشه‌ها تلاش کردند، آدریانو نیز با به عبور زیبای خود از سد مدافعین و شوت نه چندان دقیق به سمت دروازه به این حملات کمک کرد. گواردیولا پس از آن الکسیس را به جای پیکه برای نفوذ بیشتر به زمین فرستاد و تیم دوباره شروع به محاصره ویارئال و کنترل بازی کرد.

ضربه بی‌سرانجام سسک

15 دقیقه آخر بازی ویارئال در نیمه زمین خود بود و به صورت نا امیدانه‌ای سعی در اتلاف وقت داشت. گواردیولا برای نفوذ بیشتر تلو و تیاگو را امتحان کرد تا گل پیروزی را به ثمر برسانند. بارسا با تلاش زیادی به کارش ادامه داد اما موقعیت آنها زمانی که فابرگاس پاس تلو را از دست داد خراب شد و مسی کمی بعد از آن دروازبان ویارئال، دیگو لوپز را در دقیقه 86 دچار مشکل کرد. تیم هرگز حریف را رها نکرد و تا پایان تلاش خود را برای پیروزی ادامه داد. چیزی که آن‌ها باید تا پایان فصل انجام دهند.
ارزش: ۹.۰۰ (۴ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
viking
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
بازم قهرمانی ازآن ماست هم لیگ جام حذفی و لیگ قهرمانان
پس چی ... فقط ...


جمعه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۲۸)
 
BRAIN
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
VIVA BARCA


جمعه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۴۸)
 
سهیل
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
بازم بارسا


چهارشنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ (۹:۵۵)
 
markmarky
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
دیگه چیکار میشه کرد بدشانسیم


سه‌شنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۲۷)
 
f.c.b.rezalona
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
بارسا یارسا بارسا بارسا بارسا بارسا بارسا


سه‌شنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۳۷)
 
wwwhamid761
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
من به این بارسا افتخار میکنم همیشه که نباید ببریم بچه ها شعور طرفدارای بارسا بالاتر از این حرفاست که با یه باخت یا مساوی مثل طرفدارای ریال به زمین زمان فحش بدن به قول یکی از دوستان برین از بازی زیبای تیمیون لذت ببرین زنده باد تمامی بارسلییها وتیممون و تمموم بازیکناش باعث افتخاره که یه همجین تیمی داریم مخلص تمام طرفدارای بارسا وتمام بازیکنای بارسا


دوشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ (۲۱:۲۶)
 
pepsinardiola
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۴۴)
 
mosy_messi
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
هر چی شما بگی همونه


دوشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۳۶)
 
BRAIN
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
زنده باد بارسا
بارسا تیم روز های سخته


دوشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۴۹)
 
faeze.m
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
نقل قول
به نظرم از وقتی فابرگاس به بارسا اومده شکل بازی بارسا به هم خورده نمی خوام بگم بازیکن بدیه ولی فعلا پپ نمیدونه باید کجای دلش بزارش

ولی به نظر من سسک چون تو بارسا بوده مشکلی نداره ولی باید تو پست دیگه ای ازش استفاده بشه متاسفانه الآن به خاطر مصدومیت ها به خصوص اینیستا مجبوره عقبتر بازی کنه که زیاد مفید نیست!


دوشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۳۶)
 
mess-shiraz-222
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
گه مسی یکی از اون حرکتهای مسی وار رو که از وسط زمین شروع میکرد رو انجام میداد الآن برده بودیم!


دوشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۰۴)
 
del-barca
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
پسرا و دختراي عزيز اينقدر به سايت رئال نرين و اعصاب خودتون رو به هم نزنين.
واينو بدونين سخت ترين كار دنيا اينه كه بخواي يه نادان رو قانع كني.جدال نكنين مثل پپ ارامش خودتون رو حفظ كنين و از فوتبال بارسا لذت ببرين همين.


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۲۳:۳۳)
 
L.A-Messi
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
وای خدای من........
این رئالی ها بعضیاشون عجب آدمهای نفهمی هستند
واقعا یه ذره عقل تو کله اینا نیست؟؟؟؟
علتشش هم من میدونم چیه؟؟
اینا بخاطر اون سایت نفهم تر از خودشونه ، تو رو بخدا نمی دونید عجب سایتیه این سایت!!!!!!
جدا از فحشها و توهین ها و مطالب بی ریط یه جو مضحک احمقانه که باعث میشه اگه رئال 100 سال جام نیاره با یکسری اراجیف دلشون خوش باشه و بگن چنین بود چنان بود............
این چرت و پرت های رئالی هم که گفته بود ناشی از همون جو داخل سایتشونه
تو مغزشون کردن که داوری به ضرر ماست به نفع بارسا
هرچی صحنه هم که به نفعشونه نمیگن ، اینا هم چون فقط به اون سایت مسخره میرن دلشون خوشه که مشکلی نیست
تلاش برای آگاه کردن اینا واقعا بینتیجه است


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۲۳:۱۹)
 
del-barca
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
درسته زياد خوب نبوديم اما فوتبال همينه.نميشه هر سال همه جامها رو گرفت.تيماي ديگه مقابل ما بهترين بازيهاشونو انجام ميدن و اين كاملا طبيعيه چون مقابل يكي از بهترين تيم هاي تاريخ دارن فوتبال بازي ميكنن.
احتمال 90 % قهرماني ليگ مال رئاله اما ما ميتونيم فاتح جام حذفي و CL بشيم.
درود بر مكتب بارسا.ما همين فوتبال رو ميخواييم حتي اگه هيچ جامي نگيريم.
درود بر پپ كبير كه ادامه دهنده راه كرايفه.


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۲۳:۱۷)
 
messibarca
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
انشاالله امسال قهرمانیم


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۲۳:۱۵)
 
bbehnam
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
دوست عزیز BOUGARD شما داری از آب گل آلود ماهی میگیری؟!
مقایسه پپ و رایکارد خیانت به باهوشترین آدم فوتبالیه حال حاضر جهانه. چطور دلت میاد که این کار رو بکنی در حالی که رایکارد جرات نمیکرد دکو و رونالدینیو رو تعویض کنه تا اینیستا جای خودش رو تو ترکیب باز کنه. در حالی که آمار خود گویای همه چیز است: پیکه، بوسکتس، پدرو، تیاگو و ... همه حاصل شجاعت گواردیولاست. رایکارد وقتی اوضاع بحرانی میشد انقدر استرس به تیم تزریق میکرد که تیم رو از پا در می آورد. مطمئن باش اگر رایکارد با مورینیو رقابت داشت الان جای اینکه ما نه بار برده باشیم قضیه برعکس بود. خریدهای رایکارد که یادت نرفته. زامبروتا و تورام و ...
در ضمن اون فصل آخر که شما میگی زیدان از فوتبال خداحافظی کرده بود و کاپلو همیشه به خاطر نداشتن بازیکنهای موثر گله میکرد. فصل آخر مربیگریش بلایی سر آنری و والدس و بقیه آورده بود که پاشنه آشیل تیم شده بودن. البته احترام زیادی برای رایکارد باید قائل بود و این حق مسلمشه ولی گواردیولا نابغه است و داره فوتبال رو تحت تاثیر توانایی خودش تو بازیخونی و درک درست از موقعیت قرار میده.
پیام اصلی شما کاملا درسته. پشت کردن به گواردیولا نشون میده که تامل و تعمقی در کار نیست ولی انتقاد هیچ ایرادی نداره. مطمئنم از این شرایط خارج میشیم


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۲۲:۳۸)
 
hadi68
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
70دقيقه بد بوديم و به حق خود رسيديم و نه كمتر.
تنها بازيه تلو اميدوار كننده بود


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۲۲:۲۴)
 
SinaBarca
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
ترکیب مربی بارسا در سمت چپ اشتباه بود ودیر هنگام تعویض کردید


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۲۲:۲۴)
 
FC.catalan93
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
وقتي مسي ميگه اميد براي قهرمان شدن وجود داره شماها چرا دم از نااميدي ميزنين؟خود لئو تو جو باشگاه هست بهتر از همه ي ما ميتونه درباره تيم قضاوت كنه.
از amircatalan بابت جواب با ادبانه شون به دوست رئاليمون تشكر ميكنم.


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۲۱:۲۱)
 
leo.2012
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
نقل قول
وقتی مالکیت توپ رو مثه همیشه نداریم و موقعیتهامون کمه و وقتی که ژاوی پاس اشتباه میده و مسی کم فروغه انتظار برد نمیشه داشت

همه ش به خاطر اينه كه اينيستا نبود...ياد ندارم تو بازي اي اينيستا نباشه و تو پاس كاري به مشكل نخورن.
منم يكي از طرفدارهاي پروپاقرص مسي ام ولي انتقاده ديگه...مسي اگه ميخواد خودشو به عنوان بهترين بازيكن تاريخ معرفي بكنه بايد تو همچين بازيهايي كه شرايط مساعد نيس خودشو نشون بده...حداقل واسه اينكه جوابي براي پله باشه.


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۹:۵۴)
 
NFH3WAIM
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
کسی به مسی بی احترامی نکرد.
اما باید ازش انتقاد کنیم چون خوب بازی نکرد.
فکر نکنم مشکلی باشه.


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۹:۵۲)
 
leo.2012
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
نقل قول
بچه ها تیم رو ضد حمله ها اصلا کار نمی کنه، این چندین بازیه که تیم موقیت های خوبی پیدا می کنه که با یه ضد حمله گل بزنه، اما بازیکنا اصلا سرعتی عمل نمی کنن و اینقد طولش می دن تا بازیکنا حریف سر برسن
انگار بارسا به زدن گل راحت علاقه ای نداره

نميشه فعلا اين كارو كرد چون كه بازيكن سرعتيمون كه داويد ويا باشه مصدومه...ولي قبول دارم كه از گل راحت زدن خوششون نمياد...چون حتي كرنرها رو هم سانتر نميكنن و با پاس كاري رد ميشن.


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۹:۴۱)
 
amirkti1998
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
بچه ها فکر کنم تهمتی که به ژاوی زدن روش تاثیر داشت دیشب شب بارسا نبود
بابا عیبی نداره تازه بهتر الان بچه ها 100 در 100 جام باشگاه ها رو میگیرن



یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۹:۱۱)
 
red-blue
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
طوریش نیست بازی برد و باخت داره


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۹:۱۱)
 
sabzdasht
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
دوباره دارم میگم کسی به لئو کوچیکترین حرفی بزنه با من طرفه


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۹:۰۰)
 
amircatalan
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
دوست عزیز که بعنوان طرفدار مادرید نظر دادی و البته بسیار بسیار بچگانه و غیر منطقی حرف زدی...

نمیدونم این تقدیره؟؟شانسه؟؟؟یا هرچیز دیگه ای هست که اسمش رو شاید تو و امثال تو بهتر بدونین.شاید بهتر باشه اسمش رو دغل بازی یا احمق فرض کردن دیگران یا امثالهم بذاریم که از جنابعالی و امثال شما که هواخواه عجوزه زیبا روی کفتار صفتی مثل مادرید شدین اصلا بعید نیست.در هر حال بد نیست بدونی دیگران احمق نیستن که گول یه سری ادعاهای پوچ و تاریخ انقضا گذشته رو بخورن.

میدونم جنابعالی و دوستان رئالیت در همون سایتی که ازش نام بردی و فکر کردی با یه عده(بلا نسبت همگی)احمق طرف هستی که از ادبیات سخیف کاربران اون سایت اطلاعی ندارن و خواستی یه چیزی گفته باشی...هرگز جرئت واکاوی حوادث و اتفاقات بازی هایی رو نداری که ادعا میکنی بارسا در اونها از داوری سود برده.چون بررسی مورد به مورد تک تک همون بازی ها بدجوری برای شماها گرون تموم میشه.دلم براتون میسوزه...برای بازیچه شدنتون دلم میسوزه.واقعا هنر مند بزرگیه این مربیتون که تونسته اذهان کودکانه و بی تاب شما رئالی ها رو که کلا به خاطر چندتا جام بیشتر به طرف کثیف خونه مادرید گرایش پیدا کرده رو منحرف کنه.امیدوارم دیگه هیچوقت هوس قلم فرسایی در مورد داوری ها اون هم در سایت بارسا به سرت نزنه.من شخصا جای جنابعالی بودم با این همه پنالتی واضحی که این فصل برای بارسا گرفته نشده و به مادرید تقدیم شده شرم میکردم.

من شخص غیر منطقی و احساستی نیستم.انقدر هم شهامت دارم که به حقیقت اعتراف کنم.ولی حقیقتی که وجود داشته باشه و نه حقیقت زاده ذهن بیمار مورینیو و((بندگانش...خیلی از طرفداران چلسی و اینتر و رئال و امثالهم))...

البته تاکید میکنم بیشتر از اونی که شما رئالی ها از صحبت کردن در مورد جزئیات بازی های جنجالی اخیر بارسا هراس داشته باشین...از تحقیق و تفحص در مورد تاریخچه ننگین تیم کثیفتون واهمه دارین...

در مورد مسائل فنی بحثی نمیکنم.هر کسی میتونه نظری داشته باشه و در مسائل فنی مرز مشخصی بین درست و غلط وجود نداره که بشه سرش بحث کرد.ولی این تیم اگر مشکل فنی هم داشته باشه مورد حمایت((100 درصد)) بارسایی ها هست.

این جا با یه بازی بد نه مربی هو میشه و نه بازیکن تیم فحش میخوره.ولی ((اینجا)) اینجوریه جاهای دیگه رو نمیدونم...

موفق باشی


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۸:۵۳)
 
themistroxavi71
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
فدای سرشون
تا ابد طرفدار بارسا میمونیم
پپ بهترین مربی دنیاست و اگه لالیگا رو نگرفت هیچ مشکلی به وجود نمیاد
پ مثل پپ مثل پیروزی
م مثل مترجم مثل مورینیو مثل مساوی و باخت تو ال کلاسیکو
قهرمان لالیگا هم بشن فایده ای نداره چون حسرت ال کلاسیکو به دلشون مونده


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۸:۴۶)
 
BOUGARD
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
اعصابم از این خورد میشه که از گذشته ها تجربه نمیگیریم.این همون بلا و آفتی هست که سر فرانک ریکارد عزیز آوردیم.تیم از هم گسیخته و درب و داغون شده ای که میراث خوان گاسپارت لعنتی بود،به دست ریکارد افتاد و فرانک و لاپورتا کاری کردند که همه از دیدن بازیهای تیم لذت میبردند.آخرش ما چیکار کردیم؟
تیمی که زمان گاسپارت تا رده ی نهم و دهم جدول سقوط کرده بود رو بارها به مقام قهرمانی رسوند
در آخر با قهرمانی رئال در یک دوره ی لالیگا اونهم زمانی که زیدان و کارلوس و ماکلله و غیره رو داشت نه این تیم امروزی،همه سر رایکارد خراب شدن
البته ما شانس آوردیم که رایکارد و لاپورتا زیربنایی کار کرده بودند و پادشاه پپ از میراث این دو به نیکی استفاده کرد.وگرنه مگه خود رایکارد نمیتونست استفاده کنه؟خودش اینیستا و مسی رو رو کرد.خودش با سبک تیکی تاکا همه رو انگشت به دهن کرده بود.
نکنیم اینکارو.به مربیمون ایمان داشته باشیم.به خدا جوابشو میگیریم.توهین نمیکنم اما انقدر نمک نشناس نباشیم.اگر سنتون قد میکشه یاد زمانایی بیفتیم که شب از حرص نهم بودن خوابمون نمیبرد.
شاد باشید
VIVA BARCA
VIVA PEP
&
FORCA MESSI


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۸:۴۰)
 
BOUGARD
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
انگار نه انگار که پادشاه پپ ،6جام در یک فصل برامون آورده.انگار نه انگار که پادشاه پپ ،ما رو به قهرمان شدن عادت داده
چقدر ما ایرانیها حافظه ی تاریخیمون افتضاحه
خجالت بکشیم.اینهمه مسی برامون افتخار آفرینی کرده،اینهمه پادشاه پپ ،برامون قهرمانی آورده،چه راحت میشینیم و تز میدیم که چرا پوبول رو اینور گذاشت.چرا آلوز رو اونور گذاشت.یعنی شما بعد از اینهمه مدت به پادشاه پپ،ایمان نیاوردید/دیگه چیکار باید بکنه؟خوک ها با اون مربی مزخرف و دفاعیشون که 9 بار جلوی ما زانو زدن مثل کوه پشتش وایسادن(البته طرفداران ایرانی رئال،وگرنه اوضاعش در مادرید اصلا مساعد نیست)5تایی کردن رئال مورینیو رو فراموش کردید؟شب زیبایی که هممون تا صبح داشتیم؟
زود قضاوت نکنید.به پادشاه ایمان داشته باشید و امید داشته باشیم به کوپا به چمپیونز و به لالیگه
VIVA PEP
VIVA BARCA
&
FORCA MESSI


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۸:۲۲)
 
yekta
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
بارسلونا با خوب بودنش توقع همه رو زیاد کرده.
باید به بازی های بعدی امیدوار باشیم.



یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۸:۲۰)
 
sabzdasht
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
نقل قول
به نظرم از وقتی فابرگاس به بارسا اومده شکل بازی بارسا به هم خورده نمی خوام بگم بازیکن بدیه ولی فعلا پپ نمیدونه باید کجای دلش بزارش


راست میگی به خدا به نظر من باید یا جای ژاوی تعویض بشه یا اینیستا یعنی پست اصلیه خودش


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۸:۱۵)
 
3mix3
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
به نظرم از وقتی فابرگاس به بارسا اومده شکل بازی بارسا به هم خورده
نمی خوام بگم بازیکن بدیه ولی فعلا پپ نمیدونه باید کجای دلش بزارش


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۸:۰۸)
 
amirmessi10
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
بارسا تیمی نیست که به داور اعتراض کنه خودمون باید خوب بازی کنیم
وقتی مالکیت توپ رو مثه همیشه نداریم و موقعیتهامون کمه و وقتی که ژاوی پاس اشتباه میده و مسی کم فروغه انتظار برد نمیشه داشت


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۸:۰۴)
 
rezafcmessi
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
دوستان تا داورها با رئال مالدیو هستن قهرمانی در لالیگا محاله .البته فراموش نکنید ما خیلی مصدوم داریم به امید قهرمانی بارسا بقیه جامها


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۷:۴۹)
 
sabzdasht
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
دیگه نبینک کسی به لئو توهین کنه و لئو رو مقصر بدونه وگر نه من میدونم و اون


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۷:۱۸)
 
Carles.Luis.Suárez
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
اصلا درست نيست درباره ي گوارديولا اين شكلي حرف بزنيد پس جرا اون موقه كه بارسلونا روقهرمان 6تا جام كردو نمبيني تازه اونم بعد از اين كه بارسلونا دو فصل بود هيچ جامي نگرفته بود اين چيزا براي هر تيمي هست پس طرفداراي منجستر چي بگن كه فقط توي ليگ شون اميد جام گرفتن دارن اونم كه خيلي كم رنگه پس خواهشن درمورد مربي وبازيكنان بارسلونا درست صحبت كنيد تازه خيلي مشخس نيست كه جامو ازدست داديم حلا تا اخرليگ زياد مونده دورود بر گوارديولا وبازيكنان بارسلونا


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۴۶)
 
vahid_fcb10
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
فتح لالیگا کار دشواری هست ولی هنوز امید هست اگه برگشت رو ببریم فاصله میشه 4 تا
یعنس رئال 4 امتیاز نمده
امیدوارم هرچه زود تر توی جام باشگاه ها حذفشون کنیم تا روحیهشون بترکه
شک نکنید رئال امتیاز میده


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۳۴)
 
Karabeseydi
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
احتمال قوی لالیگا پریده... ولی مهم نیس. فدای سرشون!


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۲۰)
 
Alireza_i99000
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
بازی رو ندیدم متاسفانه. بد جایی امتیاز از دست دادیم.


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۱۴)
 
Super.Dream.Team
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
یه کم بد شانسی آوردیم ....

حیف شد ......!!!!!!!!!!


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۰۸)
 
hassansas
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
کار خیلی سخت شد ولی هنوز تازه نیم فصل بازیها شروع شده والان هم به رئال جام ندادن من یکی که بخاطر بازی زیبا بارسا طرفدار بارسا هستم نه بخاطر جام هاش


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۵۱)
 
mazaherxavi
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
هیچ اشکالی نداره فدای سر همشون جبران میکنیم


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۴۷)
 
boy_icelol
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
بچه ها تیم رو ضد حمله ها اصلا کار نمی کنه، این چندین بازیه که تیم موقیت های خوبی پیدا می کنه که با یه ضد حمله گل بزنه، اما بازیکنا اصلا سرعتی عمل نمی کنن و اینقد طولش می دن تا بازیکنا حریف سر برسن
انگار بارسا به زدن گل راحت علاقه ای نداره


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۲۸)
 
barcelona315
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
باید به فکر بازی های بعدیمون باشیم


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۲۶)
 
Hardbarca
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
کارمون خیلی سخت شد ولی اصلا ناراحت نمیشم چون ما سه سال این جام رو داشتیم! همیشه پیش خودم میگفتم چی میشه اگه واقعا بارسا یه سال هم به خاطر این همه جامی که گرفته یه بار جام نگیره تازه هنوز هم رئال رو من قطعا قهرمان نمیدونم و خیلی مونده

چیزی که خیلی نظرمو جلب کرده اینه که داداشم رفته بود یه سر سایت این رئال ها بهم گفت اونا گفته بودن برین سایت بارسا حال کنید حالشون گرفتست

ولی من اینطور فکر نمیکنم درکنار اینکه اونا هنوز چیزی رو نبردن و در حسرت هنوز به سر میبرن باید دونست که الکی نباید از داورا شکایت کنند چون داورا تو این سال بزرگترین لطف هارو بهشون کرده

9 پنالتی گرفته شده برای رئال مثل پارسال صاحب بیشترین پنالتی ها کرده که حاصلش رو خودتون هم میدونید که چه تمارض هایی هستش و در کنارش وقتی خود مربی تیم میگه که پنالتی نبوده و داور باز لطف بهشون کرده و اینا همه تو بازی هایی بودند که رئال تو اون بازیها گره خورده بوده

فکر کنم همین هفته قبلی لیگ اسپانیا بود گل دوم رقیبشون رو که کاملا درست بود رو افساید گرفت و بازی فکر کنم اون موقع 2-1 به نفع رئال بود!

جلوی تیم خودمون هیچی نمیگم که همه شاهد دلسوزیه داور برای رئال بودیم که دست مسی رو چیکار کرد و قرمز که هیچی محروم از طرف فدراسیون هم نشود و برگشتش هم این لاس خیلی جالب بود داور دید و کارت نداد و لازم هم نیست که گفتشه که دوتا افساید اشتباه الکسیس رو داور گرفت که تک به تک بود!

این هفته هم گل دوم رئال افساید بود ولی همین گل که قبول شد از طرف داور باعث جلو کشیدن رقیبشون شد و گل سوم رو زدن

بعد ما جلوی اسپانیول میشوتیم بازیکن حریف با دست میگیره و 3 امتیاز اینجا از دست میره

فکر میکنم دیگه این داروی های خیلی یکطرفه به نفع رئال بی جهت نبوده باشه و هدایت شدست

ولی به هر حال میبینیم که ما هم تو خیلی از بازیها کارمون رو کردیم و گل زدیم یا تک به تک هایی داشتیم که داور مانع از قبول شدنش شده

دیگه تو این هفته های سخت چقدر تیم میتونه موقعیت بسازه درحالی که مصدوم و خسته زیاده و این تیما هم تا گل نخورن جلو نمیان!

به خاطر همین من اصلا این نتایج رو بدون تاثیر پذیری از این داوری ها برای رئال و به ضرر بارسا نمیدونم و فکر میکنم خیلی تاثیر کذار بوده

به خاطر همین هنوز به این تیم امید دارم حتی اگه حقش خوده بشه و جامی نگیره


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۲۴)
 
Matin_Messi
پاسخ به: ناکام در کسب نتیجه (0-0).
گواردیولا باید سعی میکرد از وسط و با پاس ها پشت دفاع به گل میرسید
اشتباه کرد


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۱۹)
 
antikahkeshani
پاسخ به: ناکام در تعهد (0-0)
این تیم توی لالیگا مشکل انگیزشی داره ولی توی کوپا و چمپیونزلیگ نه شاید به این خاطر که بازی های حذفی تعدادش کم تره و راحت تر میشه جام گرفت تا لیگ
شما هم بی خیال لالیگا بشید و تو سرو کله هم نزنید فکر نمی کنم تا اخر فصل تو لیگ از این بهتر بشیم تیمو حمایت کنید تا کوپا و چمپیونزلیگ رو بگیریم احتمالش زیاده چون اون جا فوق انگیزه ظاهر می شن


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۰۳)
 
mess-shiraz-222
پاسخ به: ناکام در تعهد (0-0)
آدریانو هم بد بازی کرد قبول دارم کلا تیم کند شده و سرعتی دیگه نمیشه دید توش.امیدوارم از این به بعد با قدرت تمام وارد بازیا بشم.


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۵۸)
 
mess-shiraz-222
پاسخ به: ناکام در تعهد (0-0)
درسته.ترکیب بارسا وقتی خوب کار میکنه که تیم تا پشت 18 طرف با پاس کوتاه جلو بره و بعدش سرعت تو دستور کار باشه اما وقتی تیم نزدیک میشد سرعتی نداشت.بدر ضمن جایگیری بازیکنا خیلی بد بود 4-3-3خیلی جواب میداد به شرطی که پدرو تو بازی بود.جای اینیستا هم که واقعا خالی بود تیم واقعا برای بردن توپ از خط هافبک به مهاجما مشکل داشت.آفلای هم که نبود جای اینیستا بازی کنه.کلا مصدومیت گند زده به تیم!


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۵۵)
 
lavvaf22
پاسخ به: ناکام در تعهد (0-0)
بازی فوق العاده سختی شد در حالیکه می تونست بهتر از اینها تموم بشه
این بازی باید این رو ثابت کرده باشه که تلو بازیکنی باارزشیه
و لیاقت بیشتر بازی کردن رو داره
ناامید نمی شویم و باید مقتدرانه ادامه دهیم ..



یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۵۳)
 
boy_icelol
پاسخ به: ناکام در تعهد (0-0)
نقل قول
ترکیب که پویول رو دفاع کنار گذاشت و ادریانو و الوز رو مهاجم کرد. تیم و اصلا ریتم خوبی نداشتیم


بنظر من هم از همون نیمه اول مشخص بود ترکیب جواب نمی ده، هم پویول نمی تونست تو اون منطقه خوب بازی کنه ،هم آلوز خسته بنظر می رسد و کارایی یه بال راست رو نداشت ،آدریانو هم همینطور، فابرگاس هم خیلی توپ رو از دست میداد (+ پاس اشتباه )!

اگرچه وجود این همه مصدوم دست گواردیولا رو هم بسته،
اما از گواردیولا با این همه هوش زکاوت انتظار بیشتر از اینا داشتیم!

ضمنا وقتی گواردیولا قبل از بازی میگه حتی 1 امتیاز هم نباید از دست بدیم، حتما یه چیزی میدونه!
الان فقط معجزه می تونه قهرمانی رو از رئال بگیره! رئالی که همه بازی های خارج از خونه با تیم های قوی رو پیروز شده ( حالا به هر نحوی)


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۴۹)
 
mess-shiraz-222
پاسخ به: ناکام در تعهد (0-0)
ما تلاشمون رو کردیم و نشد.باز هم بارسا بارساست و ما طرفدارش.برای قهرمانی لالیگا دعا کنید .هنوز هم وقت هست.


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۲۹)
 
NFH3WAIM
پاسخ به: ناکام در تعهد (0-0)
سسک اگه یکم دقت میکرد راحت بازی رو میبردیم اما اینطور نشد.


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۲۵)
 
Mahdi_Pes
پاسخ به: ناکام در تعهد (0-0)
من احساس میکنم یا بازیکنا خستن با اصلا انگیزه ندارن واسه بردن و قهرمانی
در ضمن پپ میتونست یه کم زودتر بازیکن تعویض کنه


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۲۳)
 
hernandez-xavi
پاسخ به: ناکام در تعهد (0-0)
واقعا اعصابم دیگه داره از اینکه اسم رئال رو بالای بارسا تو جدول لالیگا میبینم خورد میشه........


یکشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۵۸ کاربر آنلاین است. (۲۳۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۵۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!