به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تساوی در لوس آنجلس (1-1)گزارش بازی
فرستنده آذر فرحی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۸۵ (۱۳:۱۰) (۱,۲۱۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : سایت رسمی باشگاه
مترجم: آذر فرحی / FCBarcelona.ir


بارسا در دومین بازی از تور آمریکای خود، مقابل چیواس دو گودالاخارا به تساوی 1-1 دست یافت. بازی‌ای که در حد و اندازه یک بازی رسمی بود. گودجانسن بارسا را پیش انداخت اما مکزیکیها در دقیقه 85 به گل تساوی بخش دست یافتند.

بارسلونا در جریان بازی تیم برتر میدان بود و آمادگی بهتر بازیکنان نسبت به بازی مقابل تیگرس کاملا مشهود بود. آنها در این بازی بسیار جدی‌تر، و مانند یک بازی رسمی به میدان رفته بودند. بارسا فرصتهای بسیار خوبی داشت اما اشتباه خط دفاعی باعث گل دقائق آخر چیواس شد.


ترکیب بارسا در این بازی: والدس (روبن)، سیلوینهو (جیو)، پویول (اولمو)، مارکز(اوله گر)، بلتی (اینیستا)، ادمیلسون (کروساس)، ون بومل (ساستره)، گومژ (موتا)، ازکوئرو (رونالدینیو)، اتوئو (گودجانسن)، ژولی (جیووانی).

تیمی جنگنده

رایکارد تصمیم گرفت بازی را فقط با یک بازیکن از تیم ذخیره شروع کند، یوردی گومژ. اما به طور واضح نیمه اول نامنظم بود. بارسا موفق نشد مثل همیشه توپ را به حرکت در آورد و پاسکاریها بسیار ضعیف بودند. چیزی که ما از تیم انتظار نداشتیم.

بارسا تعدادی فرصت نه چندان جدی به دست آورد مانند حمله اتوئو در دقیقه 17 و دو حرکت دیگر از مارکز در دقیقه 23 و باز هم اتوئو در دقیقه 43. در دقائق پایانی نیمه دوم مکزیکیها دو فرصت خوب به دست آوردند. ابتدا یک ضربه سر توسط فرانسیسکو رودریگز و کمی بعد از آن حمله‌ای از عمر براوو که با واکنش بسیار خوب والدس دفع شد. این دروازه بان جوان مانند بازی با تیگرس بسیار موثر بود.

فرصتهای نیمه دوم

وقتی بین دو نیمه رایکارد بازیکنانی مانند رونالدینیو، گودجانسن، کروساس، اوله گر، جیووانی، روبن و موتا را به زمین آورد، بازی متحول شد. استادیوم مملو از تماشاگر بسیار از دیدن رونالدینیو خوشحال شده بود و هر بار او صاحب توپ می‌شد، هزاران دوربین شروع به عکس گرفتن می‌کردند.

باز هم گودجانسن

در دقیقه 56 به نظر می‌رسید که سیلئینهو موفق به گلزنی شده است اما ضربه او از روی خط دروازه برگشت داده شد. چند دقیقه بعد، ضربه رونالدینیو توسط دروازه بان چیواس دفع شد و ژولی نیز موفق نشد از توپ بازگشتی استفاده کند.


اما بوی گل به مشام می‌رسید و سرانجام در دقیقه 73 به ثمر رسید. ایسلندی تازه وارد بارسا، این گل را به نام خود ثبت کرد. این بار، او از روی پاس فوق‌العاده رونالدینیو موفق شد دفاع را جا بگذارد و پس از اینکه ضربه اولش به تیر دروازه برخورد کرد، مجددا به توپ ضربه زد و آنرا درون دروازه جا داد.

اشتباه دفاعی

بارسا پس از آن اینیستا را وارد زمین کرد و به کنترل توپ ادامه داد اما نتوانست شب را با برد پشت سر بگذارد. یک عدم هماهنگی در خط دفاعی دیه گو مارتینز این فصت را داد تا با ضربه سر خود بازی را به تساوی بکشاند. هواداران متعصب چیواس برای این نتیجه جشن گرفتند و نمایش عالی رونالدینیو نیز برای او لقب بهترین بازیکن زمین را به ارمغان آورد.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: تساوی در لوس آنجلس (1-1)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


چهارشنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۲ (۱۷:۰۶)
 
raminpanahi
پاسخ به: تساوی در لوس آنجلس (1-1)
یاشاسین بارسلونا




شنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ (۲۳:۵۲)
 
kingamir
پاسخ به: تساوی در لوس آنجلس (1-1)
زنده باد بارسلونا


پنج‌شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۱ (۱۸:۴۰)
 
David.Villa.sanchez
پاسخ به: تساوی در لوس آنجلس (1-1)
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۰ (۲۰:۱۵)
 
heroes
پاسخ به: تساوی در لوس آنجلس (1-1)



شنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۰ (۴:۱۷)
 
fcbarca2010
پاسخ به: تساوی در لوس آنجلس (1-1)


Visca Barca




سه‌شنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۴:۳۱)
 
harry1
پاسخ به: تساوی در لوس آنجلس (1-1)
سرور هر چی رئالی بارسای آبی اناری.



شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۹:۲۹)
 
farzadweisi
پاسخ به: تساوی در لوس آنجلس (1-1)



سه‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۳۱)
 
farzadweisi
پاسخ به: تساوی در لوس آنجلس (1-1)
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:


دوشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۸۹ (۱۶:۳۵)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: تساوی در لوس آنجلس (1-1)
325648454


چهارشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۲۲:۰۹)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: تساوی در لوس آنجلس (1-1)
حيف شد ولي تمرين خوبي بود


دوشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۸۸ (۱۳:۱۱)
 
salar.b88
پاسخ به: تساوی در لوس آنجلس (1-1)
...viva barca


دوشنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۸۷ (۲:۵۴)
 
salar.b88
پاسخ به: تساوی در لوس آنجلس (1-1)
...viva barca


دوشنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۸۷ (۲:۴۵)
 
salar.b88
پاسخ به: تساوی در لوس آنجلس (1-1)
...viva barca


دوشنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۸۷ (۲:۴۴)
 
shahin_Marquez
تساوی در لوس آنجلس (1-1):عيبی نداره!
مساله ای نيست! نكته هایی مهم تر از بردن در اين بازی بود.اول اين كه با اين نمايش به نسبت خوب رونالدينيو از زير فشار انتقادهای مربوط به جام جهانی تا حدی در اومد.من اين يك ماه واقعا حرص می خوردم! چون يك سری آدم هایی كه به وضوح از دست رونی حرص می خوردند چند تا بازی بد اون رو تو بوق و كرنا كردند و تا می تونستند ازش انتقاد كردند! بدون اين كه يادشون بياد اين همون بازيكنيه كه دو ساله تو دنيا بی رقيبه.اميدوارم لاليگا زودتر شروع بشه و رونی جواب بعضی ها رو بده.رئالی ها با بودن كاپلو خيلی به امسال اميدوارند.بايد يه كاری بكنيم امسال هم مجبور بشن برای رونی دست بزنن و با چشمای خيس سانتياگو برنابئو رو ترك كنن! از بازی دور نشيم.گل گودی هم می تونه خيلی بهش كمك كنه.دوس سانتوس هم نويد يه مسی جديد رو به تيم ميده.البته اگر خدای ناكرده مثل ماكسی يه جرقه نباشه.راستی حيف كه مسی نبود.بدجوری دلم براش تنگ شده!در كل اين كه جای نگرانی نيست.تيم خيلی قوی تر از پارسال شده و اتفاقا بد هم نيست تيم ذخيره بيش تر محك بخوره.


سه‌شنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۸۵ (۲۱:۰۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۶ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!