به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]گزارش بازی
فرستنده حسین رزاق نژاد در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۲۴) (۳,۴۱۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


می توانید گزارش بازی را از اینجا مشاهده کنید.
ارزش: ۸.۰۰ (۴ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
pepsinardiola
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
زنده باد بارسا و بارسایی


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۹:۴۵)
 
Reza29.4
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
نقل قول
زنده باد بارسا...جام حتما واسه ماس. من بازی رو ندیدم،واقعا پپ ژاوی رو گذاشته بود بیرون؟
آره آخه مصدوم بود


یکشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۵۲)
 
leo.2012
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
زنده باد بارسا...جام حتما واسه ماس.
من بازی رو ندیدم،واقعا پپ ژاوی رو گذاشته بود بیرون؟


شنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ (۱۷:۱۷)
 
BOUGARD
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
درود بر مسی


جمعه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ (۲۳:۰۹)
 
leo_10
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
دوست گرامی xavi-lover

چقد حرفاتون شبیه حرفایی که تو سایت real-madrid.ir زده میشه!

یه ذره انصاف داشته باش دوست عزیز


جمعه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ (۲۰:۲۰)
 
subasa10
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
من نمیدونم چرا پپ از ژاوی استفاده نکرد؟ چرا پینتو رو با این بازی افتضاحش دوباره تا سال 2015 تمدید قرارداد کردند!!! بازم میگم ما دروازه بان خوبی نداریم دفاع هرچی هم که خوب باشه کار آخر رو دروازه بان میکنه!!! اینقدر به لئو گیر ندین تا اینجا هم 60 درصد موفقیت تیم به خاطر لئواست!!!
زنده باد لئو !
زنده باد ژاوی!


جمعه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۳۲)
 
del-barca
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
دوست رئالي مثل اينكه حافظه خوبي نداري ما امسال تو دور 1/8 با اوساسونا اول ميزبان بوديم.
در ضمن من خيلي دوست دارم بازي هاي رفت تو زمين بارسا باشه چون تمام تيما رو له ميكنه تا اميدي به بازي برگشت نداشته باشن.
در مورد بازي بايد بگم با اين نفرات يكي از بهترين بازيهاي فصل بود خيلي فشار اورديم و موقعيت ايجاد كرديم.اما بارسا رو دور بدشانسيه.
در مورد مسي بايد بگم اگه تا اخر عمرش حتي يه گل هم نزنه و 100 تا پنالتي خراب كنه بازم يكي از بهترين هاي تاريخ بارساست فقط كافيه به امار مسي نگاه كنين هيچ بازيكني تو بارسا سه بار بهترين بازيكن جهان نشده.از نظر گل زده هم يكي از بهترينهاي تاريخ باشگاست.الانم يه خورده رو دور بدشانسيه.مطمئن باشين مثل بعد از بازي با سويا دوياره مسي برميگرده و اين بار پرقدرت تر از قبل.
درود بر بارسا.


جمعه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۵۰)
 
BRAIN
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
چه کار میکنه این پویول



جمعه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۳۵)
 
mermaid
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
بازم مساوی شد ولی عیب نداره تو نیوکمپ حالشونو میگیریم.
بارسا بارساست چه با برد چه با مساوی چه با زبونم لال دور از جونش باخت .
زنده باد بارسا
زنده باد پپ
زنده باد ژاوی


جمعه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۲۸)
 
red-blue
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
بارسا اونجا با این بازی خوبش مساوی کرد تو نیوکمپ حتما میبریم


جمعه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۲۲)
 
Sentimental.Girl
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
جالبه که من از تیم حمایت میکنم می گم تورو خدا توهین نکنید بعد پیام هام پاک میشه!!!


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲۳:۲۰)
 
messibarca
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
بازی خوبی بود
حیف که مسی پنالتی رو خراب کرد
انشاالله بازی برگشت جبران میشه


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲۲:۲۶)
 
SinaBarca
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
به نظر من هم نتیجه خیلی خوبی برای بارسا بود .

به امید صعود بارسا به دور بعد


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲۰:۵۱)
 
136900
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
مسی پنالتیوخوب زداماگلرعالی عمل کرد!!!مسی تاالان درکل ملی وباشگاهی این فصل 30ضزبه آزادزده که 26تابسیارخطرناک بوده وبابدشانسی محض گل نشد!!!!مگربازی باهمین رئال ژاوی ضربه آزاد.بدنزدبعدهمه گفتن چرامسی نزد!!!!درضمن تیم زیادی به مسی وابسته است!!!مسی با17پاس گل و36گل بهترین پاسوروگلزن درتمام اروپاس!!!!توجه دارین!!!مسی بسیارعقب وتنهاداره بارهجومی نیموبه دوش میکشه!!!!پپ ترکیباش زیادی دفاعیه وسیستم3-4-3توخارج خونه جواب نداده!!!!


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲۰:۴۸)
 
amircatalan
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
7madrid7دوست گرامی ولی این مسئله رو هم در نظر داشته باش که تیمی که در بازی رفت در خونه بازی میکنه از فاکتوری به نام ((استرس ناشی از نتیجه بازی رفت))رنج نمیبره.

حتما یادت هست که دو سال پیش تیم محبوبت توسط تیم دسته سومی آلکورکان حذف شد.(اگر قصدم از این مثال توهین به تو یا رئال باشه از شرف بویی نبردم.این مثال رو میزنم چون واقعا این بهترین مثالی هست که میتونم بزنم)

توی اون بازی شاید کل تیم آلکورکان به اندازه یکی از ستاره های رئال هم قیمت نداشت.و طبیعتا از نظر فنی قابل مقایسه نبودن.ولی رئال به خاطر همون فاکتوری که در بالا ذکر کردم حذف شد.

حالا اگر بازی رفت در برنابئو انجام میشد و رئال استرس اون 4-0 رو نداشت باز هم حذف میشد؟؟؟احتمالش زیر 5 درصد بود.

پس اینکه بازی برگشت در خانه خودی باشه فقط 50 درصد یه مزیت به حساب میاد.و البته به اندازه 50 درصد هم میتونه کشنده و مخرب باشه.

موفق باشی.همیشه به این سایت بیا.

دوست گرامی ali1381...انتقاد حق قطعیه شما هست و کسی حق اعتراض به شما رو نداره.قرار هم نیست همش بیایم اینجا قربون صدقه بریم.

ولی حرف اکثریت اینه که شما خیلی بیش از حد با نا امیدی حرف میزنی.آینده تیم با از دست رفتن یه پنالتی یا یه نتیجه بد به خطر نمیفته.در کلماتت هیچ بارقه ای از امید دیده نمیشه و این موضوع ناراحت کننده هست.نا امیدی جایی در دل هوادارن بارسا نداره.

هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و دلیلی برای نا امیدی وجود نداره.

امیدوار باش دوست من.


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲۰:۴۸)
 
mess-shiraz-222
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
روحیه عامل بدبختی تیم شده.99%کار بازی خوبه اون 1%برد هست اگه اون 1%نباشه کار تکمیل نیست


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲۰:۳۷)
 
f.c.b.rezalona
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
در کل بازیه خوبی از خودمون ارائه دادیم میتونیستیم 3-1کار رو تموم کنیم ولی متاسفانه نشد.انشالله تو نوکمپ.....من بیشتر دوست داشتم 2-2 مساوی بشه تا کارمون تو خونه راحت تر باشه.


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۹:۴۶)
 
hossein-barca
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
هنوزم میگم مسی تا کور بشه هر آن کس که نتواند بیند


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۹:۳۲)
 
Reza29.4
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
مسی جون اشکال نداره مثل پنالتی برابر سویا فدای سرت چون هنوز کارهات که باعث موفقیت تیمون شد یادمون نرفته .راستی شما چطون شده مثل اینکه یه بازی دیگه هم مونده اونم تو نیو کمپ .بعدشم قرار نیست هرسال مسی آقای گل بشه ژاوی آقای پاس گل بشه گوردیولا بهترین مربی و بارسا قهرمان تمام جامهای جهان.


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۸:۴۰)
 
mirhosseinmusav
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
وای خدا توی یه هفته سه تا مساوی!!! اوه اوه اوه، خیلی افتضاح هستشاااا
خداعیش بارسای پارسال کجا و بارسای امسال کجا



پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۷:۰۹)
 
7madrid7
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
از جام قهرمانان سال پیش که بارسا با رئال بازی داشت تا الآن تو همه ی بازی های رفت و برگشت اول بارسا

تو خونه حریف بازی کرده بعدش تو خونه خودش به نظر من یکی از علت های اصلی باخت رئال به بارسا توی

جام حذفی همینه . الآن 4تا بازیه که داره این اتفاق میفته.

به نظر شما این یه امتیاز واسه بارسا محسوب نمیشه؟ دیگه چند تا بازی رو میخوان همین طوری پیش ببرن؟

تا الآن که این مسئله خیلی به نفع بارسا تموم شده. واقعا در حق تیمای دیگه نامردی میشه. انصافا این طوری نیست؟


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۲۸)
 
XAVI-lover
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
بازم مساوی. باشه اشکال نداره فقط چند تا سوال واسه من پیش اومده یکی این که لئو چرا از وقتی توپ طلا گرفته جو گیر شده و مزخرف بازی می کنه؟ دوم این که پپ چرا ژاوی رو گذاشته کنار؟
همینه دیگه تو بازی ای که ژاوی و اینیستا نباشن مساوی با باخت فرقی نداره!
امید وارم کسایی که می گن لئو به تنهایی بهترینه بازی ملی لئو رو با بازی تو بارسا مقایسه کنن و تاثیر اینیستا و ژاوی رو تو بازی مسی ببینن .
با این وضع قهرمانی لا لیگا رو دارن دو دستی تقدیم مادرید می کنن



پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۲۷)
 
rezafcmessi
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
دوستان فراموش نکنید مسی سلطان فوتبال جهانه
انشاله تو نیوکمپ بازی رو میبریم و به فینال میریم


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۲۲)
 
alireza-me30
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
دیشب بازی رو دیدم.بارسا با این نفرات قدرت مطلق میدان بود.والنسیا فقط دو موقعیت داشت که یکیش به گل تبدیل شد و شانس آوردن که پنالتی مسی و ضربه آلوز به گل تبدیل نشد.تو نیوکمپ میترکن.


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۱۷)
 
hossein-barca
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
اگه بارسا از لا لیگا یه دسته پایینتر هم سقوط کنه من بازم طرفدارشم ولی طرفداری خوبه که انتقاد کنه چون معلوم میشه کورکورانه طرفداری نمیکنه


ایول...اتفاقا اونایی که میگن طرفدار نما خودشون از همه بدترن..

باید انتقاد کرد...

یکی از علتهای افت بارسا در این 2 یا 3 بازی مصدوم بودن بازیکنان کلیدی بارساست که تمامه تاکتیک

گوآردیولا رو خراب کرده و مجبوره با ترکیبی وارده بازی بشه که اصلا جواب نمیده...

نداشتن مهاجم مرکزی(مهاجم تمام کننده)

ضعفه بارسا از گوشه ها(دفاع)

بازی های سخت پشت سر هم

از دست رفتن روحیه تیمی


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۱۰)
 
amirhosseinabay
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
دیشب من یکی از بهترین بازیهای این فصل بارسا رو دیدم . با وجود این همه مصدوم فوق العاده بازی کردیم. فقط شانس با ما یار نبود. البته نتیجه خیلی خوبیم گرفتیم اونم تو زمینی که بازی کردن توش خیلی مشکله. دیشب تیاگو , کاپیتان , ماسکرانو و سسک به نظر من عالی بودن. البته درسته مسی مسیه همیشگی نبود ولی بازم سه تا موقعیت گل واسه پیکه و آلکسیس ساخت ولی اونا بی دقت و بد شانس بودن . زنده باد بارسا و بارسایی.


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۰۶)
 
Patrick
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۳۰)
 
mosy_messi
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
من اصلا نمیگم بارسا چرا مساوی میکنه یا مسی پنالتی و گل نمیکنه
حرف من اینه که ایراده کار کجاست مسی اگه تمرین کنه پنالتی هاشو همه رو قدرتی بزنه و گوشه های بالا رو انتخاب کنه هیچ دروازه بانی بهش نمیرسه
اگه بارسا از لا لیگا یه دسته پایینتر هم سقوط کنه من بازم طرفدارشم ولی طرفداری خوبه که انتقاد کنه چون معلوم میشه کورکورانه طرفداری نمیکنه
یه سوال بارسا چرا مساوی کرد؟


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۲۷)
 
boy_icelol
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
نقل قول
مسی اگه بخواد اون دریبل های معروفش رو داشته باشه باید یکی مث اینیستا هم فشار بیاره به دفاع تا اونم آزاد بشه و یا علی...

کاملا موافقم؛ بنظر منم با نبودن اینیستا،ویا و ... الان مدافعین حریف همه حواسشون به مسی هست، دیشب هم هروقت مسی توپ رو می گرفت 4-5 نفر دورو برش بودن،و اصلا فضای واسه مسی ایجاد نمی شد. واسه همیمن بازی پا به توپش دیشب خیلی خوب از آب در نمی ومد.

گواردیولا تو کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت: این بهترین بازی بوده که تا حالا اینجا انجام دادیم.


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۲۶)
 
AMID.N
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
من هم مث messi534 فکر میکنم اگه مسی هم به اندازه اون بوقلمونه (اسمش چی بود...؟؟) ضربه ایستگاهی میزد آمارش خیلی بالاتر از اون نابازیکن میشد...
من موندم این بوقلمونه هیچ کاری برا تیمش نمیکنه و شونصدتا موقعیت رو به فنا میده و اینقدر هواشو دارن و هی میشینن ازش تعریف میکنن...
این نشون میده ما بارسایی ها از یه طرف خیلی واقع بینیم و دقتمون هم به بازی بیشتره و اهل لاپوشونی کردن نیستیم و تیممون رو برترین تیم دنیا میدونیم به همین خاطر مساوی هم برامون مثل شکسته...از طرف دیگه مثل اونا سیاست نداریم که هر طور شده از بازیکنامون که تو هر پستی بهترینن حمایت کنیم...
این یه ضعفه...بیایم علاوه بر واقع بین بودن حمایتمون رو هم داشته باشیم هم ضعف ها رو ببینیم و هم نقاط قوت رو...
و بدونیم که اگه تمام جام ها رو از دست بدیم و تمام الکلاسیکو ها رو ببازیم باز هم از این رئالی ها سریم و براشون سروریم...رئال تا همیشه باید از اسم بارسلونا هم بترسه


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۲۲)
 
7madrid7
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
به نظرم حق با leo_10 هست.

دفعه ی پیش که این دو تیم با هم بازی کردن والنسیا خیلی از موقعیتاشو از دست داد.

تو بازی با رئالم تو ده دقیقه ی آخر کلی موقعیتو از دست دادن.

انصافا نسبت به پارسال خیلی قوی تر شدن.

اما تو این بازی بارسا خیلی بهتر کار کرد حقشم برد بود.

از نظرات شما عزیزان معلوم میشه توقعتون از تیم بارسا بیش از حد بالا رفته. یک تیم که نمیتونه تمام بازی هاشو ببره.

اینقدر هم از بازیکنه خوب تیمتون الکی انتقاد نکنین. اگه یک پنالتی رو از دست داده بجاش صد جای دیگه باعث برد تیمتون شده. هیچ بازیکنی دوست نداره تیمش برنده ی بازی نباشه .


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۲۱)
 
love4fcb
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
اهای ادمایی که میایید با یه پنالتی به مسی هر حرفی و انتقادی میگید همه ی بازیهای بارسا رو به یاد بیاورید ببینید ارزش داره ادم از مسی انتقاد کنه!!!!!
من که از نتیجه و بازی راضیم با وجود این همه مصدوم و حتی سلطان هم نبود مسی تنهایی جور چند نفر رو میکشه پس اگه به بارسا و مسی اعتماد ندارید دیگه نگید طرفدار بارسام
در زمان باخت و مساوی هم طرفدار بارسا باشید نه وقتی میبره و جام میگیره


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۱۶)
 
AMID.N
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
ما قهرمانیم بچه ها...زیاد سخت نگیرید...
پنالتی هم همیشه گل نمیشه حالا هر کی میخواد بزنه...
مهم بازی برگشته که خدا بخواد صعود رو شاخشه...
مسی اگه بخواد اون دریبل های معروفش رو داشته باشه باید یکی مث اینیستا هم فشار بیاره به دفاع تا اونم آزاد بشه و یا علی...
مثل بازی قبل که "تلو" اومد داخل و دیدید چطوری اون ده دقیقه آخر مسی خود مسی شد والا شونصدتا بازیکن بیاد رو پات و براشون هیچ فرقی هم نکنه که توپ رو میزنن یا خودت رو به ریسکش نمی ارزه و درصد نتیجه گرفتن هم پایین میاد اگر چه مسی ثابت کرده هروقت بخواد میتونه هر کاری با توپ بکنه و فرقی هم نمیکنه چند تا دفاع جلوشه...
نبود بازیکنای محوری بارسا بدجور به تیم ضربه میزنه...خدا کنه هر چه زودتر بارسلونا همون بارسلونایی بشه که دوست داریم...

تاابد دوستت داریم بارسلونا



پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۱۰)
 
Alireza_i99000
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
انشاا... بازی برگشت جبران کنیم.


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۰۸)
 
leo_10
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
سلام به همه بارسایی های گل.

باز هم یه تساوی و باز هم رژه رفتن ی عده طرفدار جام پرست روی مخ ما...

واقعا واسم زجر آور که یه عده فقط به نتیجه روی اسکوربورد نگاه میکنند نه فوتبال توی زمین

تساوی دیشب کافی بود تا یه عده طرفدار جام پرست باز هم چشماشونو رو همه چیز ببندن و با یه پرستیژ روشنفکرانه شروع کنن به تخریب بازیکنا و پپ و زیر سوال بردن همه چیز...

فک کنم یه بازی رو که بارسا نبره این عده دچار آلزایمر حاد میشن!!

دیگه یادشون میره که همین چند ماه پیش تو همین مستایا جلوی همین والنسیا خوش شانس بودیم که

یه امتیاز گرفتیم. یادشون میره که تو اون بازی به ندرت موقعیت گل داشتیم و در حالیکه اونا به دفعات خطر

ساز شدن و ما رو تا مرز سکته پیش بردن.


یادشون میره که تو اون بازی هم ژاوی بود هم اینی هم والدز هم دنی.

ولی دیشب در نبودن دو ابر هافبکمون حدود 10 موقعیت گل داشتیم و موقعیتای اونا فک کنم 3 تا هم نشد.

ولی خب دیگه دیشب شانس با تمام توانش جلوی بارسا واستاد و نذاشن به حقمون که برد بود برسیم!

یه مقایسه ساده نشون میده تو همین چند ماهه تیم چقد پیشرفت کرده و این واقعا ارزشمنده.

بهترین بودن لذت بخشه ولی پیشرفت در عین برتری ارزشش دو چندان...

و این پیشرفت نتیجه نبوغ پپ که بعضیا اینقد راحت زیر سوال میبرنش. ننیجه سیری ناپذیری و تلاش بازیکنامون که یه عده راحت به بی انگیزگی متهمشون میکنند.

اون افرادی هم که با یه بازی نه چندان خوب مسی یا هر بازیکن دیگه ای رو تخریب میکنند که اصلا ارزش ندارن درموردشون حرف بزنیم.

والسلام

بارسا عاشقتم...


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۵۹)
 
messi534
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
در جواب اونایی که به مسی حمله میکنن می خوام بگم آیا شما بازیی سراغ دارید که بارسلونا را سرزبونا انداخته باشه و مسی در اون بیشترین نقش را نداشته باشه درحال حاضر کسی از مسی بهتر ضربه ایستگاهی نمیزنه ولی چون تعداد ضربات بدست اومده بارسا کمه و اون هم چند بازیکن میزنن نه مسی تنها بهمین خاطر آمارش پایینه وگرنه اگه کسی کارشناس باشه میدونه کسی نه دقت و نه هوش مسی را داره متاسفانه یا به تیر می خوره و یا با بدشانسی بیرون میره ولی رونالدو تمام ضربات ایستگاهی رئال را میزنه و آمارش حدود 100 ضربه یکی گل میشه اونهم با بخت اقبال ولی با این حال چقدر ازش تعریف میکنن ولی ما چی، مسی چقدر دفاع حریف را بهم میریزه و موقعیت ایجاد میکنه ولی کسی قدرشو نمیدونه و فقط به پنالتی از دست داده فکر میکنن و الله باالله پنالیتی بیشتر روحییه تا توانایی بازیکن با این حال فقط اینو بهتون بگم تخریب مسی مساوی با تخریب بارسلوناست. لئو بهترینه و کسی هم حتی نزدیکش هم نیست ولی...........افسوس ......راستی یه چیزی یادم رفت بگم خدا میدونه تو بازی برگشت مسی چه بلایی سر دروازه بان والنسیا میاره


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۵۹)
 
تنهاترین
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
امیدوارم بریم فینال....


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۴۷)
 
Super.Dream.Team
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
مهم نیست...
تو نیوکمپ جبران میکنیم......!

زنده باد بارسلونا




پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۴۲)
 
amircatalan
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
مسی روحیش خراب نمیشه.اون ثابت کرده اصولا بازیکن احساساتی نیست.بر عکس کریس رونالدو که مسائل روحی روانی خیلی روی کارش تاثیر میذاره مسی دقیقا برعکسش رو ثابت کرده.بار ها این موضوع رو نشون داده.

هر وقت انتقاداتی مخصوصا در روزنامه های محلی ازش شروع شده با قدرت بیشتر برگشته.

اگر به مسی بخوایم شک کنیم دیگه بازیکنی در این کره خاکی نیست که بتونه انتظاراتمون رو برآورده کنه.مرد جوان همین الان با 24 سال سن در بین اساطیر تاریخ فوتبال جهان جا خوش کرده.

منتظر روزهای خوب که به سراغمون میان هستیم.امیدوارم اون روز ها کمتر احساس شرمندگی از حرف های احساساتی این روزهامون کنیم.

البته با تاکید بر اینکه انتقاد منطقی حق محفوظ هرکسی هست.


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۳۹)
 
ho_lio
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
بابا اینقدر کم صبر نباشین........


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۲۰)
 
mahdi.mohamadi
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
باید قبول کرد که دیشب مسی اصلا مسی همیشگی نبود
تا حالا حرکات پا به توپ مسی رو انقدر بد ندیده بودم خیلی زود توپ رو ازش میگرفتن
ولی مسی انقدر خوب بازی میکنه که یه بازی در اوج خودش نباشه به چشم نمیاد*الان اگه ما در مرحله نیمه نهایی هستیم به خاطر 2 پاس گل عالی مسی در مقابل اون عوضیها بود*با این حال دیشب یه پاس فوق العاده به آلوز داد که متاسفانه آلوز توپ رو به تیر زد و در برگشت هم تیاگو خراب کرد

من فقط امیدوارم اون 7 امتیاز اختلاف رو جبران کنیم چون اصلا نمیخوام اون آشغالها جام رو ببرن بالای سرشون*با همون یک جام کلی کلاس میزارن و شاخ میشن و همه باختهاشون جلوی ما و 3 سال پیاپی که ما لالیگا رو گرفتیم رو اصلا به چشم نمیبینن*خیلی عوضی و مغرورن*این همه جلوی ما باختن و جام از دست دادن ولی انقدر پررو هستن که خودشونو از ما بالاتر میدونن*خوکهای وحشی و کثیف و عوضی

به امید اینکه همه ی جامها رو بگیریم مخصوصا لالیگا
به امید اینکه دیگه هیچ امتیازی از دست ندیم
به امید خوب شدن هرچه زودتر مصدومامون
به امید اینکه دیگه مصدوم ندیدم
زنده باد بارسا و بارسایی



پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۵۹)
 
R.A.Lionel
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
مسی جون میدونم اتیش زیر خاکستری

نگران نباشید یک هتریک دیگه مسی تو راه


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۵۵)
 
amircatalan
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
خب نتیجه رویایی برای بارسا نبود ولی در نهایت صعود به فینال مهمه که به امید خدا حاصل میشه.

در هر حال انتقاد حق هر طرفداری هست و اینکه سن کم یا سابقه کم هواداری رو برای کوبیدن طرفداران نسل جدید بارسا سیبل کنیم کاری ناجوانمردانه و به دور از انصاف هست.

اما سوال بزرگ اینه...من و توی هوادار از گواردیولا و مسی و بازیکن های بارسا چه انتظاری داریم؟؟؟انتظار چه کار عجیب و غریب و خارق العاده داریم.آیا اون ها رو بعنوان انسان هایی که حق اشتباه کردن و لغزیدن دارن قبول داریم یا نه؟؟؟

آیا انتظار داریم همه 11 بازیکن آبی و اناری پوش در 100 درصد بازی ها بهترین عملکرد ممکن رو ارائه بدن؟؟

آیا من و توی هوادار در زندگی روزمره خودمون دائم دچار اشتبه و خطا نمیشیم؟؟؟آیا حتی در حرفه تخصصیمون که هممون در اون ادعا داریم دچار اشتباه و خطا نمیشیم؟؟

آیا بهترین بازیکن دنیا حق پنالتی خراب کردن نداره؟؟ایا بهترین مربی دنیا که هممون به خاطر شخصیت والا و انسانیتش در این دنیای وانفسای فوتبال که همه چیز برای مربی ها و بازیکن ها و تیم های دیگه در گرو برد و باخت و قهرمانی هست مثل یه جواهر میدرخشه دوستش داریم...از من و تویی که هزاران کیلومتر از تیم دور هستیم نسبت به شرایط تیم آگاه تر نیست؟؟؟

و خیلی پرسش های دیگه که باید اول خودم روی پاسخ اون ها فکر کنم و اول از همه به خودم تلنگر بزنم...

چقدر این جمله رو دوست دارم.چقدر این فیلم های خارجی که به نظر خیلی از ماها چیزی جز چند تا صحنه مستهجن و خونریزی نیستن میتونن زیبا و حاوی مسائل مهم زندگی باشن...

این دیالوگ زیبا در فیلم بی نظیر (درجهنم)...((نذار تو رو به اون چیزی که نیستی تبدیل کنن))

نذاریم ما رو به یه عاشق جام و قهرمانی که در بند برد و باخت و تعداد گل و آمار و رکورد و این چیزهای پیش افتاده هست تبدیل کنن.بیایم نذاریم تغییرمون بدن...

یا علی


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۴۹)
 
barcelona315
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
مسی اونقدر واسه بارسا گل زده که یه پنالتی چیزی رو عوض نمیکنه

بچه ها امروز تو پیج فیس بوک FC Barcelona Fantasy Manager نوشته بود:

امروز تولد پیکه ست...


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۴۷)
 
subasa10
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
چرا همه ی تقصیر ها رو میندازین گردن لئو جون ! اگه پنالتی رو گل نکرد عوضش کلی موقعیت گل که ایجاد کرد که خوب بخت با بارسا یار نبود و گل نشد! هر بازیکن دیگه ای هم که میزد ممکن بود خراب کنه!بدترین بازیکن بازی هم پینتو بود . بارسا به جای نوک حمله و ... به یک دروازه بان بهتر نیاز داره که کلاس بازیش خیلی بیشتر از پینتو باشه!!و به کلاس بازی بارسا بخوره آبیدال هم بازی جالبی ارائه نکرد ولی باز هم با همه ی این حرفا مساوی اونم تو مستایا نتیجه خوبی است! خداییش باید قبول کنیم که والنسیا تیم خیلی خوبیه!! ولی امیدوارم که تو نیو کمپ بتونیم نتیجه مطلوب رو بگیریم


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۴۷)
 
Sentimental.Girl
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
دست از سر مسی بر داریدا!


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۳۴)
 
lio.meysam
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
توجام حذفی برد وباخت مهم نیست مهم صعود کردنه با این مساوی هم ماصعود میکنیم!


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۰۵)
 
Sentimental.Girl
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
ای دون ای دون چقدر همه نسبت به مسی حساسن


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۴۴)
 
bar.s.lona
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
با موقعیت هایی که داشتیم می تونستیم بازی رو ببریم.
ولی بازی برگشت تو نیومهپه.می بریمشون.
پویول معرکه ست.دو تا دریبل زیدانی که پشت سر هم زد خیلی قشنگ بود.


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۴۳)
 
3mix3
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
بازم مساوی وکمی نگران کننده
ولی دم پویول گرم که انصافا بهترین بازیکن زمین بود
تساوی دیشب میتونه اندوخته خوبی برای بازی برگشت تو نیوکمپ باشه
درود بر کاپیتان با غیرت
درود بر پپ کبیر


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۱۵)
 
prsam
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
سومین مساوی متوالی


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۰۰)
 
barcelona315
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
دیشب خوب بازی کردیم...

ولی تو نوکمپ عالی بازی میکنیم


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۵۸)
 
*hamid*
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
من بازی رو کامل دیدم و به نظر من با این همه مصدومی که داریم خیلی خوب بازی کردیم و از اون مهمتر یه نتیجه ی عالی رو گرفتیم .فقط در مورد ابیدال و پینتو باید گفت که دیشب افتضاح کامل بودن و میتونستن دیشب بارسا رو بدبخت کنن


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۴۲)
 
malechauvinistman
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
بازی برگشت جبران میکنیم مطمئن باشید.


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۳۶)
 
L.A-Messi
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
با این ترکیب و این مصدوما عالی بودیم


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۲۵)
 
saman.1390
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
من که بازی روندیدم نمیتونم نظر بدم...
اشالا مسی تو بازی برگشت جبران میکنه.مطمئنم.


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۴۹)
 
amird8989
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
واقعا برای بعضی ها متاسفم بازی ابتدای فصل با والنسیا رو با بازی دیشب مقایسه کنید اون بازی با تمام بازیکنامون نتونستیم بازی خوبی ارائه بدیم ولی دیشب با نبود 2 هافبک اصلی و مهاجم بازی واقعا قابل قبولی کردیم


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۴۷)
 
mess-shiraz-222
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
به نظرم مایکن با اینکه دفاع راست بازی میکنه اما میتونه دفاع چپ خوبی باشه.آبیدال دیگه نمیتونه مثل قبل باشه.


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۱۸)
 
xavi.hernandez
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
بازی برگشت کارشون تمامه.
آمارها نشون داده تو این چند ساله این ماه گواردیولا بیشترین امتیاز و از دست میده و بیشتر از همیشه مساوی میشه اما مهم اینه که اون بهترین مربی دنیاست همیشه یه قدم جلوتر از همست با این همه مصدوم هرکی دیگه بود ...... زنده باد گواردیولا زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۹:۳۱)
 
Wimps
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
اگر کاپیتان پویول(مظهر تعصب و غیرت) رو نداشتیم چکار میکردیم؟!!!!!!!!!!!!!!!!


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۹:۲۹)
 
messi.maradoona
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
من بازی رو از شبکه الجزیره دیدم.بازیه قشنگی بود.مسی هرچی پاس گل داد بقیه( الوز-سانچز...)قدرشو ندونستند.موقعی که مسی میخواست پنالتی بزنه معلوم بود که استرس داره چون موقع ضربه زدن دو دل بود نمیدونست کدوم طرف میخواست بزنه.
تو بازی برگشت فاتحه اشون خوندس
زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۹:۲۹)
 
Carles.Luis.Suárez
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
سلام مي خواستم بگم تساويم بعد نيست خوب توزمين حريف بودي بعدشم مسي پنالت زن ويا ضربه ايست گاهي زن بدي نيست فقط نميدونم چرا اين دوتا پنالتي رو كه مقابل والنسيا داور برامون گرفتو گل نكرد كه جفتشم باعث پيروزي تيم ميشد يكي توليگ يكيم الان به نظرمن پنالت يرو با يد ميدادن فابرگاس ميزد چون توارسنال بيشترپنالتيارو گل ميكرد ولي بازم بااين همه عشق است بارسلونا عشق است مسي بازم ميگم ما قهرمانيم


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۹:۱۹)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
كاش پنالتيه مسي گل ميشد نه فقط به خاطر اينكه پيروز بشيم بيشتر به خاطر اينكه روحيش تضعيف نشه. مهم نيست كه پنالتي رو گل نكرد فداي سرش. خدارو شكر كه تونستيم مساوي كنيم. بازي برگشتو ميتركونيم
درود بر بارسلونا


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۹:۱۸)
 
themistroxavi71
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
بازی رو ندیدم

حیف که مسی یه پنالتی از دست داد ولی همه جوره مسی رو عشق است

به امید خدا تو نیوکمپ جشن صعود میگیریم


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۹:۰۵)
 
سهیل
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
فدای سر مسی ایالاه برگشت میترکونیم


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۸:۵۴)
 
*untouchable*
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
و همینطور اگه توپو جای دروازه بزنی تو سر کاسیاس
بازم اون رونالدو بوقلمون خودشو بکشه به پای تو نمی رسه
و تو همون لئو دوست داشتنی ما هستی



پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۸:۴۴)
 
F.C.Barcelona.sb
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
بارساهرچقدرهم که تساوی کنه مهم نیست اخرفصل بازم قهرمانه


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۸:۲۱)
 
Carles_Puyol
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
بازی خیلی عالی بود برد حق بارسا بود کاش گل الکسیس آفساید اعلام نشده بود

ولی به هر حال هنوز یه بازی دیگه مونده اونم تو نیو کمپ که مسی جونم میاد صعود میکنیم میره پی کارش


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۸:۱۷)
 
Leo.My.Life♥
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
مسییی کوچولوی من فدای سرش
بیخیال هرکی اشتباهی میکنه
ایشالا نیوکمپ جبران میشه این نتیجه


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۸:۰۵)
 
dany-fcb
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
اگر خسته باشی و گل نزنی
اگر تمام پنالتی هایی که میزنی گل نشن
اگر تمام توپ های دنیا رو خراب کنی
نه از ارزش تو چیزی کم میشه ، نه از عشق ما



پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۵:۲۱)
 
Gudarz
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
فدای سرت مسی جون...
عاشقتم پسر


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۴:۰۴)
 
soheilmoradnia
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
منم با حرف همه موافقم لئو نه تنها این پنالتی بلکه 100 تا پنالتی دیگه هم خراب کنه بازم پنالتی زنه اول تیمه
یک اهنگ داره هیچ کس میگه زیر این فشار شاهنامه کم کم ....
حالا قضیه شده مسی
مسی اینقد خوب بازی کرده که انتظارا بالا رفته دلم میخاست خودتون رو میزاشتید جای طرفدارای رئال این همه پول دادن پای رونالدو تهش شد چی الانم مثل.....پشیمونن
مایی که مسی رو از بچگی تو اکادمی بارسا پرورش دادیم الان شده این
با این همه فشار رو مسی هر کی بود تا الان جا زده بود
ولی همین بازیکن میاد 1-2 میکنه دنی رو میزاره تو موقعیت تک به تک
من نمیخام از مسی دفاع کنم ولی شماها هم بدونید دارین راجع به بهترین بازیکن دهه اخیر صحبت میکنید
این بازیکنی که شما اینطور میگین نباید پنالتی بزنه یا کاشته این همه تیم دنبالشن ولی اون بارسا رو به پول نفروخت بره از بارسا
اینایی که خیلی خوب کاشته میزنن از اول کاشته زن نبودن که اونا هم اینقد کاشته زدن تا شدن کاشته زن
اما در مورد کل تیم بگم این مساوی کمتر از برد نبود
تقصیر ماهه نیست بارسا اوایل اینقد این تیکی تاکا رو قشنگ اجرا کرد که منه نوعی پرو شدم فکر کردم همیشه همینه بارسا باید همیشه اینطوری بازی کنه ولی بارسا چیکار کنه تیم حریف میاد اتوبوس پارک میکنه جلو دروازش اجازه بدن با دستم بازی کنن نمیشه بهشون گل زد
نه برادر من تیم همیشه نباید رو بورس باشه اینا هم بد بختا ادمن مثل همه ما روزای بد دارن حالا چون تیم یک دوره افت کرد باید جد و اباد تیم رو بیاریم جلو چشمش
خدایی این حرفو میزنم من که از همین تیمی که کلی افت کرده هم راضیم چون میدونم دوباره بارسا به روزای اوجش برمیگرده
اگرم بر نگرده یک روزه طرفدار این تیم نشدم که یک روزه یا با یک بازی بد بخام تیم و بازیکناش رو بفروشم
دل خوش از انم که طرفدار بزرگترین تیم جهان چه از نظر بازی چه از لحاظ اخلاقم
ببخشید که این همه حرف زدم ولی خیلی وقته دلم پره از این تماشاگر نماها


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۴:۰۲)
 
boy_icelol
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
اگه یه بازیکون تو مایه های اتوئو اون وقتا پیدا کنیم واسه نوک حمله عالی می شه، درسته بارسا داره فوتبالو از نو می نویسه، یکی از کارهای جدیدشم، بازی بدون مهاجم نوک هست، اما مسی وقتی مهاجم در سایه باشه می تونه خیلی موثر تر باشه،با بهم ریختن دفاع حریف و پاس های بی نظیرش ؛نه تنها مسی، بلکه کلا همه بازیکنای بارسا در حین بازی کلی موقعییت خلق می کنن اما نبود یه مهاجم نوک باعث می شه موقعیت ها هدر بره

ضمنا به نظر من این که از تیم انتقاد نکنیم،(موقعی که مشکلی می بینیم) بی معنیه،
این که همش به به و چه چه کنیم و همش شعار بدیم؛چه فایده، ما اینجا در مورد(بارسا) عشقی که تا این موقع شب بیدارمون نگه میداره بایدحق تبادل نظر داشته باشیم،
حتی اگه رئالی ها با دیدن انتقادها خوش حال بشن، چه اهمیتی داره؛ مهم خوب بودن بارسا و زیبا بازی کردنشه،که یه مدته(هرچند کوتاه) نمی بینیم!
اتفاقا وقتی از مسی انتقادی میشه، واسه اینه که مسی خیلی بزرگه و ماها ازش انتظار زیادی داریم،ما مسی رو به عنوان ناجی تیم تو مشکلات می بینیم،واسه همین وقتی در حد اندازه خودش ظاهر نشه حق داریم ازش انتقاد کنیم،
من خودم شخصا هر هفته با هیجان بازی های بارسا رو تماشا می کنیم و مخصوصا منتظر بازی لئو هستم چون همه ما می دونیم این بازیکن تکرار نشدنیه، و تماشای بازیش از لذتبخش ترین لحظات زندگی یه فوتبال دوسته،
واسه همین کمترین افتش هم ما رو نگران می کنه!



پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۵۶)
 
ARminii
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
باید ببخشید که اینو میگم دوستانی که میگن مسی بازیکن خوبی نیست پنالتی نزنه و کاشته نزنه و از این حرفا یا فوتبال بلد نیستن یا اینکه بد جور مشکوک می زنن بدجور !!
بابا مگه یادتون نیست ما یه زمانی چهاردم بودیم و حسرت یک برد به دلمون مونده بود .. شایدم اون زمان اصلا طرفدار بارسا نبودین و توی این دو سه ساله که دیدین دور دورِ بارسا هست اومدین طرفدار بارسا شدین نه ؟!!!
بابا جان بی انصافی هم حدی داره همین مسی رئال رو یه تنه نابود کرد مگه یادتون نیست ؟
مگه دوتا پاس گای رو که تو کوپا داد رو فراموش کردین ؟؟ یعنی انقدر کم حافظه شدین شماها !!
همین شماهایی که از بهترین بازیکن تاریخ انتقاد می کنین ( البته من اسمشو انتقاد نمیذارم این اسمش تخریبه ! ) توی بازی برگشت که مسی هتریک می کنه با چه رویی میاین ازش تعریف می کنین !!
بابا اسم مسی رو زبون شما اصلا می چرخه که میگین مسی !!
یه بازی مسی نباشه دلم میخواد کامنتای شما رو ببینم که چجور مسی مسی میکنین

تازشم امروز فکر کنم ژاوی هم نبود !! نبود ژاوی و اینیستا یعنی نصف شدن قدرت بارسلونا

در آخر درود به شرف کسایی که فوتبال رو می فهمن !!


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۰۹)
 
boy_icelol
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
نقل قول
الکسیس چند تا موقعیت خراب کرد ؟

خداییش خیلی! اما مشکل اینه که اخیرا هر بازیکن جدیدی میاد بارسا، اصلا در حد انتظار بازی نمی کنه، یا با تیم هماهنگ نیست، ( اون از هانری عزیز؛زلاتان، و اینم سانچز) ( هانری فقط 1 فصل رویایی داشت با بارسا، حتی ویا ؛ ویا هم البته خوبه اما نشد اون ویای والنسیا)

بنظر من مسی حتی وقتی تو حالت آمادگی کامل نباشه اندازه 2-3 بازیکن تو زمین واسه تیم موثره، الان هم تو هر بازی 2-3 پاس گل می ده اما توپ ها تو گل نمی ره...

اما واسه پنالتی بهتره بدن به کسی که 100% گل کنه ،چون مسی وقتی گل نمی کنه پنالتی رو بیشتر از همه به روحیه خودش آسیب می رسونه!


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۳:۰۷)
 
LadislaoKubala
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]

هر تیمی حتی بارسا بعضی وقتا بد میارە شایدم نتیجە و بازیش مورد پسند نباشە اما این ارزش تیم و بازیکنا رو کم نمیکنە.

زندە باد بارسا. پنالتی هم فدای سر مسی بزنە دە تا دیگە هم بزنە اوت بازم مسی رو عشق است.

پپ این فصل یە جامم نگیرە من همیشە عاشقشم رو سفیدمون کرد، مادریدیا از تصدق سر پپ سە سال و نیمە جیک نمیزنن و نفس کل کل ندارن.

زندەباد پپ و مسی و همەی بازیکنا و کادر فنی هواداری بارسا
ببخشید یادم رفت بگم سانچز همون گلش بە رئال همیشە عزیز نگەش میدارە



پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۴۹)
 
Iman-Emperatour
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
باید مسی واسه بازی ها تمرکز کنه
و تا می تونن بهش روحیه بدن


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۲۲)
 
sabzdasht
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
فدای سر مسی کسی جرات نداره به مسی حرف بزنه


بارسلونا بارسلوناست فقط بخاطر گل روی این جیگر پسر 100 سالش هم بشه من میگم هیچکس مثل مسی نمیشه


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۰۸)
 
faeze.m
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
امشب خوب بودیم مخصوصا سسک و پویول, پنالتیم مهم نیست فدای سرش... هنوز 90دقیقه تو نیوکمپ مونده...


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۰۴)
 
βąяçα
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
خداییش 3 تا مساوی کرد بارسا 3 تا بازی بود که مسی مسی همیشگی نبود ولی در هر صورت بیچاره تونسته به تیم کمک کنه تو ال کلاسیکو پاس گل داد , بازی قبلی شانس نداشت به تیرک زد پاسی که به سسک داد گل نشد! امشب هم خیلی بیچاره زحمت کشید ولی واقعا شانس نداشت امشب همین طور معلوم بود عصبی شده از وضع حال خودش....مسی با این سن کمش کلی گل مهم برای ما زده کلی بازی به داد ما رسیده مثل آندرس و ژاوی و....خداییش اینطوری جوابش رو میدین؟میگین باید بفروشیمش؟من به شخص هوادار حاظرم بمیرم اما مسی از بارسا نره!هرچند مسی بازیکن پول پرسی نیست وگرنه چند سال پیش میرفت
اگر بتونه روحیه خودش رو بدست بیاره شک نکنید همون مسی میشه که همه ما دلمون میخواد باشه!همه رو دریبل بزنه , گل زیبا بزنه و کارهایی بکنه که دهن ماها باز بمونهِ!
اما خداییش این رسمش نیست یکی مسی یکی پپ! بیچاره این همه سال مقام و کاپ برامون آورد بعد ما میاییم میگیم بره بجاش ونگر بیاد....اسم این تیم بارسلوناست تا باخت و بردش باهاشیم حتی اگر تمام امتیاز هارو از دست بده
پنالتی هم فدای سر مسی , دنی هم خیلی بدشانس بود که به تیرک گرفت شوتش در هر صورت من که از نتیجه راضی بودم مساوی در مستایا واقعا سخته تو نیو کمپ فرصت نمیدیم بهشون

تا آخرین نفس آبی اناری میمونیم و پشت بارسا هستیم , viva barca


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۰۴)
 
Iman-Emperatour
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
بیلو احتمالا به کسی ندنش! مگه همینجوری میشه این بازیکنو جذب کرد دوسته من؟!!


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۰۲)
 
sabzdasht
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
به خدا این ابیدال بدرد ما نمیخوره باید گرت بیل و بیارن ترو خدا از هرکی که من ایمیل باشگاه و بهش دادم بره به باشگاه ایمیل بزنه که این ابیدال بدرد نمیخوره اگر هم کسی ایمیل و میخواد بگه تا بدم




باز خدارو صد هزار مرتبه شکر
دعا وصلوات یادتون نره


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۵۹)
 
ali_alex
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
از همین حالا رو ی کاپ کوپا دل ری نوشتن بارسا.


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۵۴)
 
dany-fcb
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
پپ تا با این پینتو یک بلایی سر تیم نیاره دست بر دار نیست
اگه اخراج میشد که کار تیم ساخته بود
امیدوارم برگشت جبران کنیم


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۵۳)
 
ebrahim57
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
خوب بازی کردیم فقط پنالتی مسی رو نبینید پاس عالیش به الوز که زد تو تیر هم ببینید تمام حملات اونا ار فرستادن توپ پشت سر ابیدال به دست اومد تو نیوکمپ راحت انشاالله میبریمشون


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۵۱)
 
markmarky
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
تیم عالی بازی کرد فقط تلو باید زودتر میومد. من که خیلی امیدوارم


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۴۹)
 
Iman-Emperatour
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
پنالتی فدای خوده مسی.......
برگشت حالیشون میکنیم



پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۴۸)
 
lionel.a
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
مرام بازیکنای بارسا
این علت مساویهای خارج از نیو کمپه
آخه اونا نمیخان تماشاگرای حریف ناراحت برن خونه هاشون
دمشون گرم
عجب مرامی دارن
زنده باد بارسا



پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۴۶)
 
boy_icelol
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
کلا شانس با ما یار نیست!
چندین موقعیت عالی داشتیم که یا بازیکنا ضربه آخر رو خوب نزدن یا شانس پر زده رفته
پنالتی هم که گل نشد ( مسی با حرکتی که خواست دورازبان رو گول بزنه باعث شد دروازبان شیرجه بزنه؛ بعد هم مسی همون سمت توپ رو زد که دروازبان گرفت! اگه همین ضربه رو بی درنگ می زد 100% گل می شد)
آلکسیس یه موقیت تک به تک رو هم اوایل بازی خراب کرد ( توپ رو به بیرون زد)
البته مسی هم کم موقعیت خراب نکرد!!!
مسی نسبت به اول فصل افت کرده, هدف گیری هاش تقریبا همه اشتباه بود امروز؛
با این وجود 2 نفر رو (الکسیس و آلوز) رو صاحب موقعیت 100 % گل کرد که توپ آلوز به تیرک خورد و سانچز هم که فعلا امیدی بهش نیست
بجای اینکه مهاجمامون گل بزنن؛ مدافعا این کار رو می کنن، مثل تیم ملی ایران


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۴۶)
 
gaudi
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
انشاا... تو نیوکمپ میبریم و بارسا دوباره به روند بردها و موفقیت هاش برمیگرده


زنده باد بارسا و ستاره ها


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۴۶)
 
soheilmoradnia
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
بازی خوبی نبود خیلی موقعیت از دست دادیم
پنالتی مسی
اون از پیکه که مسی لقمه رو جویید گذاشت دهنش اونم تفش کرد بیرون
اون از دنی که تک به تک بود بجای یک ضربه نرم هر چی قدرت داره میذاره شوت میکنه
ولی کلا با دو تا دریبل زیدانی پویول حالیدم نا فرم
دمش گرم
این تلو عجب بازیکنیه ولی نمیدونم چرا اینقد بهش کم بازی میدن


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۴۵)
 
lavvaf22
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
نمی توان گفت همه چیز بر وفق مراد بود ولی
در کل بدست آوردن این یک امتیاز بد نبود
بریم برای بازی برگشت
امیدوارم تا اون موقع بازیکنان بیشتری برای
بازی در اختیار تیم باشند ...



پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۴۵)
 
saeid~barca
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
مسی انقدر واسه بارسا درخشیده که این پنالتی یا پنالتی مقابل سویا یا هر اشتباه دیگه ای که انجام بده به چشم ما بارسایی ها نیاد
اشکال نداره . مسی یکم روحیه خودش رو از دست داده و مسی همیشگی نیست
پپ هم دیر تعویض هاشو انجام داد . تلو که انقدر خوب از سمت چپ فرار میکرد باید زودتر به زمین میومد

امشب بدشانس هم بدیم . پنالتی مسی _ تیرک زدن آلوز _ دو تا تک به تک الکسیس و ... ولی اونا اصلا موقعیت نداشتن و با خوش شانسی و دفاع منطقیشون تونستن جلوی بارسا رو بگیرن
ولی بازم میگم که اشکالی نداره چون بازی برگشت تو نیوکمپ رو میبریم


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۴۴)
 
Hardbarca
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
باز با وجود بازیکنای مخلوط از بارسای B خیلی هم بد نبود فکر میکردم یه کم بد باشیم البته عالی هم نبودیم

ولی با وجود اینکه تو زمین اونا بود ما موقعیت های خیلی عالی داشتیم ولی از دست این شل گیری و بی دقتی که تو ضربات اخر داشتیم

دو تا سانچز ،مسی پنالتی، الوز اون موقعیت
البته مسی رو هم فدای سرش مهم نیست


به هر حال بازیه برگشت رو اگه با اینیستا و ژاوی باشیم کارشون تمومه


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۴۲)
 
Beauty.Dream
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
حقمون برد بود...ایشالا تو نیوکمپ مسی جبران میکنه
فابرگاس و کاپیتان خیلی عالی بودن...
خاکتوسر تیما که فقط از رئال وحشیگری رو یاد گرفتن...
هر چند رئال جز اینم چیزی بلد نیست...
پیشاپیش صعودمونم تبریک میگم


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۴۱)
 
barcaaaaa
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
خدا شکر تا 3 نشه بازی نشه مساویها تمام شد
ولی خداییش قشنگ بازی کردن فقط از موقعیتها خوب استفاده نکردن
3 دفاعه نیمه دوم خوب جواب داد ولی حالا حالاها زیاد کار داره تا یک سیستم خوب بشه
مسی جون فدای سرت پنالتی یدونه ای
viva barcaaaaaaaaaaaa


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۴۱)
 
mo.henry
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
آره فوتبال همینه گهی پشت به زینو ،گهی زین به پشت...
تازه ما با سویا تو خونه خودشون مساوی 1-1 کردیم که راحت می تونستیم با اختلاف 2دو یا سه گل هم ببریم.حالا دیگه خواهشا انتقادای الکی از تیم و مسی رو تعطیل کنید.
اگر طرفدار بارسا هستی پس باید تیمتو بشناسی و بدونی الان تو ماه فوریه ی لعنتی هستیم که هر سال تو این موقع تیم چند هفته افت می کنه و بعد دوباره اوج می گیره.


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۴۰)
 
8060803
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
خب دوستان همونطوری که من پیش بینی کردم مساوی شد.... البته میدونم خیلیاتون دارین حسرت پنالتی از دست رفته مسی رو میخورین اما توجه داشته باشین که بازی جام حذفی بود و بازی برگشت تو نیوکمپه هرچند مصدومای اصلیمون ( اینیستا ) به اون بازی هم احتمالا نمیرسن اما بازم میتونیم ببریمشون و همه چی فراموش میشه. امیدوار باشید.....
در ضمن بدم نیست یک بار بدن پنالتی رو سسک بزنه. تو آرسنال که خیلی مطمئن میزد یادم نمیاد خراب کرده باشه. مسی برای آقای گلی احتیاج به زدن پنالتی نداره...
نکته جالب دیگه اینکه دیگو آلوز دروازبانشون همونیه که تو بازی با رئال گل سومو تقدیم زرافه کرد حالا جلو بارسا پنالتی میگیره و موقعیت تک به تک الکسیس...
کاپیتان عالیییییییییییییی بود. اون صحنه ای که دو نفرو دریبل زیدانی زد شاهکار کل بازی بود....


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۳۹)
 
onlymessi10
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
انشاالله تو نیوکمپ حسابشونو میرسیم


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۳۸)
 
sabzdasht
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
به نظر من فقط تقصیر پپ بود چرا داس سانتوسو اورد چرا بجاش تلو رو نیاورد وقتی هم اورد دو دقیقه بیشتر نمونده از بازی خوب میخواد چیکار کنه چرا باز با سه دفاع گذاشت من نمیدونم این پپ نمیخواد درس بگیره چرا باز پینتو اخه پپ چرا اینجوری میکنی





ولی بازم خدا رو شکر تو نیو کمپ نمیذاریم نفس بکشن انشاءالله




برای پیروزی در نیو کمپ همگی یک صلوات:
اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۳۴)
 
tikitaka
پاسخ به: والنسیا 1-1 بارسلونا [ دیدار رفت مرحله نیمه نهایی | کوپا دل ری ]
زنده بادبارسا.درضمن این لینکای پخش زنده ای که گذاشتیدخیلی خوب بود.بازم ازاین کارابکنید.


پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۴۳۱ کاربر آنلاین است. (۳۰۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۴۳۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!