به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

برنامه‌های متعدد تیم در هوستوناخبار بارسا
فرستنده آذر فرحی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۵ (۱:۴۹) (۱,۱۲۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
FCBarcelona.ir

تیم بارسا در هیوستن به دیدار کلوب آمریکا از کشور مکزیک خواهد رفت. این دیدار ساعت 4.30 صبح به وقت اسپانیا برگزار خواهد شد اما یک روز قبل از این بازی، برای آبی و اناری پوشان برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده بود.

دیروز ابتدا فرانک رایکارد، ژاوی و اتوئو در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این بازی شرکت کردند. در همین زمان، مارکز، پویول، زامبروتا، بلتی و مسی به بیمارستان کودکان سرطانی آندرسون رفتند و ساعاتی را با این کودکان سپری کردند. بعد از ظهر نیز همه تیم (بازیکنان و کادر فنی) به مرکز ناسا در این شهر رفتند و از نزدیک بخشهای مختلف این مرکز را دیدند. در ادامه می‌توانید گزارش مشروح این سه اتفاق به نقل از سایت رسمی باشگاه و سایت الموندو دپورتیوو را بخوانید.

کنفرانس مطبوعاتی: اتوئو خسته ولی شاد


پس از ورود به هوستون برای انجام سومین بازی تور آمریکا، ساموئل اتوئو اعتراف کرد که هنوز کمی با تغییرات زمانی مشکل دارد اما گفت که به نظر او تیم برای شروع فصل جدید به موقع آماده خواهد شد.

اتوئو گفت که از بودن در ایالات متحده خوشحال است اما بازیکنان همچنان با تغییرات عمده زمانی بین آمریکا و اسپانیا مشکل دارند. "تغییرات زمانی برای بعضی از بازیکنان ناراحت کننده‌تر از سایرین است. علی رغم استفاده از قرص برای خوابیدن، بیش از چهار ساعت در روز نمی‌توانم بخوابم."

"هدف ما، که رساندن تیم به حد نهایت آمادگی قبل از ضروع فصل است، باعث می‌شود این مسائل را تحمل کنیم. اگر مثل فصل پیش موفق شویم عالی خواهد بود. مشکل وقتی پیش می‌آید که موفق نشویم." اتوئو همچنین تاکید کرد که هدف اصلی تور: "آمادگی برای یک فصل طولانی و همچنین اولین بازی، روز 17 آگوست است."

اتوئو در این کنفرانس به ژاوی و رایکارد ملحق شده بود و مربی‌اش از این فرصت استفاده کرده تا روی "اهمیت اتوئو برای تیم" تاکید کند.

رایکارد بر این نکته تاکید کرد که او نیاز دارد همه مهاجمینش در بهترین وضعیت ممکن باشند. "ما همه می‌دانیم که ساموئل اتوئو برای مات چقدر مهم است. ما همچنین از ملحق شدن گودجانسن به تیم نیز راضی هستیم. رونی و اتوئو هنوز فرصت نکرده‌اند که در این مسابقات پیش فصل کنار هم بازی کنند به همین دلیل نمی‌توان مقایسه‌ای انجام داد. من هیچ علاقه‌ای ندارم که بین بازیکنان جنگ راه بیندازم." او همچنین این احتمال را داد که این دو بازیکن در مسابقه مقابل آمریکا کنار یکدیگر بازی کنند.

بیمارستان آندرسون

تور آمریکا با اهداف ورزشی پایه ریزی شده است اما این تور اهداف انسان دوستانه‌ای نیز در بر دارد.

بیمارستان آندرسون، که برای بیماران سرطانی است و زیر نظر دانشگاه تکزاس فعالیت می‌کند، در زمینه کاری خود بسیار مشهور است و ملاقات بازیکنان بارسا نصیب جوانترین بیماران این بیمارستان شد.

در این ملاقات، رافائل مارکز، کارلوس پویول، لیونل مسی، یولیانو بلتی و جیانلوکا زامبروتا از بازیکنان و چیکی بگرستاین، لاندر اونزوئلا و خاویر سالا‌ای مارتین از مسئولین تیم حضور داشتند. سفیر اسپانیا در آمریکا نیز آنان را همراهی می‌کرد.

رافائل مارکز میکروفن را به دست گرفت و به سراغ بیماران رفت. (تعداد زیادی از کسانی که در این بیمارستان حضور دارند، مکزیکی هستند.) او به شوخی با آنان و خانواده‌هایشان پرداخت.


بلتی، که فرزندی 18 ماهه دارد، با بسیاری از آنان صحبت کرد. اکثریت او را به دلیل گل پیروزی بخش بارسا مقابل آرسنال می‌شناسند.

زامبروتا بیش از همه به کار کردن با این کودکان آشناست. او می‌گوید: "هر کاری که برای این کودکان انجام دهیم کم است. ما در یوونتوس یک سی دی پر کردیم و درآمد حاصل از آن را به بیمارستان جنوا تخصیص دادیم. برای این هدف من همیشه آماده هستم. همیشه."

مسی از همه جوانتر و حساستر است. داستانهایی که این بیماران از تاریخ بیماریشان تعریف کردند، او را به شدت تحت تاثیر قرار داد.


بازیکنان پس از سپری کردن چندین ساعت با این بیماران و تقدیم هدایایی از سوی باشگاه به آنان، بیمارستان را ترک کردند.

مرکز فضایی ناسا

حدود ساعت 3 به وقت هوستون، همه بازیکنان به دیدن مرکز فضایی ناسا در این شهر رفتند. این مرکز به دلیل جمله معروف "هوستون، ما یک مشکل داریم" که از سوی گروه آپولو 13 اعلام شد، معروف است.

بازیکنان ساعاتی از در این مرکز به گردش پرداختند و قسمتهای مختلف آن را از نزدیک دیدند. در جریان این بازدید، ارتباط مستقیمی با پایگاه فضایی ناسا در خارج از جو زمین برقرار شد و فرانک رایکارد و سه کاپیتان تیم، پویول، رونالدینیو و ژاوی، با آنها صحبت کردند.


رایکارد به آنها گفت: "بسیار خوشحال هستیم که با شما گفتگو می‌کنیم" و جف ویلیامز، فضانورد آمریکایی حاضر در این ایستگاه پاسخ داد: "برای ما بسیار مایه افتخار است."

به جز ویلیامز، توماس ریتر از آلمان و بابل ونوگرادوف از روسیه نیز در این پایگاه حضور داشتند. این روسی مهارتهای فوتبالی خود را نیز به حضار در مرکز ناسا نشان داد!

در پایان این گفتگو رایکارد به عنوان هدیه، شماره 13 بارسا را به این فضانوردان تقدیم کرد. ویلیامز نیز در پاسخ، تصویری را که در عبور از روی شهر بارسلون گرفته بودند به میهمانان خود هدیه داد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: برنامه های متعدد تیم در هوستون
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


چهارشنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۲ (۱۷:۰۵)
 
raminpanahi
پاسخ به: برنامه های متعدد تیم در هوستون
یاشاسین بارسلونا




شنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ (۲۳:۵۱)
 
kingamir
پاسخ به: برنامه های متعدد تیم در هوستون
زنده باد بارسلونا


پنج‌شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۱ (۱۸:۳۹)
 
David.Villa.sanchez
پاسخ به: برنامه های متعدد تیم در هوستون
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۰ (۲۰:۱۷)
 
heroes
پاسخ به: برنامه های متعدد تیم در هوستون



شنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۰ (۴:۱۶)
 
fcbarca2010
پاسخ به: برنامه های متعدد تیم در هوستون


Visca Barca




سه‌شنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۴:۳۱)
 
farzadweisi
پاسخ به: برنامه های متعدد تیم در هوستون



سه‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۳۰)
 
farzadweisi
پاسخ به: برنامه های متعدد تیم در هوستون
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:


دوشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۸۹ (۱۶:۳۵)
 
hamed5
پاسخ به: برنامه های متعدد تیم در هوستون
خوبه


یکشنبه، ۷ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۱۶)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: برنامه های متعدد تیم در هوستون
hfjfhfhjfyuryutghbnfghfggggggggggggg


شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۰:۳۹)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: برنامه های متعدد تیم در هوستو...
بارسا نماينده يك تيم محبوب


دوشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۸۸ (۱۳:۱۰)
 
antimadrid
پاسخ به: برنامه های متعدد تیم در هوستو...
مردان فضائی در سازمان فضائی


جمعه، ۲۰ مرداد ۱۳۸۵ (۱۸:۲۲)
 
victor_valdes_ibas
پاسخ به: برنامه های متعدد تیم در هوستو...
VIVA BARCA forgood


پنج‌شنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۵ (۱۵:۵۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۲ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!