به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

یک تساوی پرگل (4-4)گزارش بازی
فرستنده آذر فرحی در تاريخ جمعه، ۲۰ مرداد ۱۳۸۵ (۱۲:۵۱) (۱,۲۳۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : سایت رسمی باشگاه
مترجم: آذر فرحی / FCBarcelona.ir


بارسا در بازی دوستانه‌ای مقابل کلوب آمریکای مکزیک به تساوی خارق العاده 4-4 دست یافت. بازی‌ای که تا لحظات پایانی شاهد باخت 4-1 بارسا بود اما آبی و اناری پوشان موفق شدند با زدن 3 گل در هفت دقیقه این باخت را با تساوی عوض کنند.


قهرمانان اروپا نشان دادند که آنها حتی از باخت در بازیهای پیش فصل هم به شدت متنفر هستند. پس از نمایش ضعیف نیمه اول که با باخت 3-1 بارسا همراه بود و پس از گل به خودی اوله گر در دقیقه 64 بازی، بارسا با تمام قدرت به بازی برگشت و تساوی که بسیار دور از دسترس به نظر می‌رسید، به دست آمد. اعتماد بنفس و روحیه جنگنده مردان رایکارد با گلهای دقائق پایانی ساویولا، رونالدینیو و اتوئو به نتیجه رسید.

ترکیب بارسا در این بازی: والدس (ژورکوئرا)، بلتی، مارکز (اوله گر)، اولمو، جیو (سیلوینهو)، ادمیلسون (ساویولا)، ون بومل (دکو)، ژولی (رونالدینیو)، اینیستا (موتا)، ازکوئرو (مسی) و گودجانسن (اتوئو).

فستیوال گل نیمه اول

برخلاف سایر بازیهای پیش فصل، نیمه اول با فشردگی و ریتم سریع آغاز شد. در دقیقه 3، نلسون چوئواس توانست دفاع بارسا را مغلوب کند و اولین بازیکنی باشد که در این پیش فصل توپ را درون دروازه ویکتور والدس قرار دهد. اما کار چوئواس اینجا پایان نیافت.

پس از آن، در دقیقه 5 مارکز از روی کرنر ارسالی جیو گل تساوی بارسا را به ثمر رساند. سپس، ازکوئرو و گودجانسن هر دو تیر دروازه را هدف قرار دادند تا بارسا نتواند به گل برسد.

اساتید ضد حمله

با به دست آوردن اعتماد بنفس خود، بارسا توپ را بیشتر در اختیار گرفت اما موفق نشد فرصتهای جدی روی دروازه آمریکا ایجاد کند. مکزیکیها نیز به نوبه خود توسط لوپز و چوئواس حملات خوبی را پایه ریزی می‌کردند و در غیاب پویول، خط دفاعی بارسا را به شدت تهدید می‌کردند.

بالاخره، تهدیدات تبدیل به واقعیت شد و چوئواس در دقیقه 31 تعداد گلهای زده خود را به دو رساند و در دقیقه 44 نیز موفق شد هت تریک کند. درست پیش از پایان نیمه، به نظر رسید که ون بومل یکی از گلها را جبران کرده است اما پاس گودجانسن به او آفساید اعلام شد.

پس از پایان نیمه اول، رایکارد تصمیم گرفت به تعداد بیشتری از بازیکن فرصت بازی دهد و در عین حال سعی در جبران نتیجه نیز داشت. او اوله گر، ژورکوئرا، سیلوینهو، رونالدینیو، موتا، اتوئو و دکو (که اولین بازی خود را انجام می‌داد) را به زمین فرستاد.


حتی سخت‌تر

در دقیقه 61 نوبت به مسی رسید که پس از 5 ماه دوباره با پیراهن بارسا به زمین بیاید. شادی حضور ستاره جوان آرژانیتی سه دقیقه بعد رنگ باخت. در دقیقه 64 مکزیکیها توسط گل به خودی اوله گر به گل چهارم دست یافتند.

نتیجه 4-1 برای قهرمانان اسپانیا بسیار شرم آور بود و آنان برای جبران آن خیلی تلاش کردند. فرصتهایی خلق شد اما مسی، موتا و اتوئو موفق به گلزنی نشدند.

حملات پیاپی

به نظر می‌رسید که شب، یکی از شبهایی است که توپ نمی‌خواهد وارد دروازه شود اما در دقیقه 84، پس از همکاری خوب اتوئو و رونالدینیو، ساویولا موفق شد نتیجه را 4-2 کند تا بارقه امیدی پدیدار شود. رایکارد به مسی، اتوئو، رونالدینیو، ساویولا و دکو دستور داد که به حملات فشرده خود ادامه دهند و از تعویضهای بیشمار تیم مکزیکی استفاده کنند.


گل اتوئو در دقیقه پایانی

در دقیقه 88 رونالدینیو موفق شد دفاع حریف را وادار کند که در محوطه جریمه مرتکب خطا شود. خود او این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا امید تساوی همچنان باقی بماند. در حالی که مکزیکیها ثانیه‌های اوقات تلف شده را به انتظار سوت پایان می‌شمردند، ارسال خوب ساویولا به درون محوطه جریمه به اتوئو این اجازه را داد تا مدافع مستقیم خود را جا بگذارد و گل بسیار بسیار دیروقتی به ثمر برساند. این نتیجه جایزه تیمی بود که باخت را نپذیرفت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: یک تساوی پرگل (4-4)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


چهارشنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۲ (۱۷:۰۵)
 
raminpanahi
پاسخ به: یک تساوی پرگل (4-4)
یاشاسین بارسلونا




شنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ (۲۳:۵۱)
 
kingamir
پاسخ به: یک تساوی پرگل (4-4)
زنده باد بارسلونا


پنج‌شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۱ (۱۸:۳۹)
 
بارسلونا2012
پاسخ به: یک تساوی پرگل (4-4)
زنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدگی یعنی بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارســـــــــــــــــــــــــــــایی بون.


جمعه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۱:۵۵)
 
David.Villa.sanchez
پاسخ به: یک تساوی پرگل (4-4)
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۰ (۲۰:۱۷)
 
heroes
پاسخ به: یک تساوی پرگل (4-4)



شنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۰ (۴:۱۶)
 
fcbarca2010
پاسخ به: یک تساوی پرگل (4-4)


Visca Barca




سه‌شنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۴:۳۷)
 
harry1
پاسخ به: یک تساوی پرگل (4-4)
سرور هر چی رئالی بارسای آبی اناری.



شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۹:۲۹)
 
farzadweisi
پاسخ به: یک تساوی پرگل (4-4)



سه‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۳۰)
 
farzadweisi
پاسخ به: یک تساوی پرگل (4-4)
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:


دوشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۸۹ (۱۶:۳۵)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: یک تساوی پرگل (4-4)
fhjsfdhfehw4trywrfewadsadewaefdgbf fghrgyhjfg


شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۰:۳۹)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: یک تساوی پرگل (4-4)
حيف شد. اين والدس هم واقعا معركه ست


دوشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۸۸ (۱۳:۰۹)
 
rony
پاسخ به: یک تساوی پرگل (4-4)
سلام به همه
بارسا همیشه بهترینه


شنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۸۵ (۲۰:۱۰)
 
barca_hristo
پاسخ به: یک تساوی پرگل (4-4)
اتفاقا من امروز با یکی از بچه ها در این مورد صحبت می کردم. کاپیتان و رافا پست تخصصیشون دفاع مرکزیه واسه همین نمی شه جای دیگه ای ازشون بازی گرفت. رافا فصل پیش یه مدت هافبک دفاعی بود اما حتی نصف عملکردش تو پست دفاع مرکزی رو تو هافبک دفاعی نداره. تورام هم گاهی گوش بازی می کنه اما اصلا توانایی نفوذ نداره. به نظر من تنها راهی که برای بازی دادن همه اینها باقی می مونه، چرخشی کار کردنه. گرچه تو دفاع خیلی منطقی نیست. و اگه فرانک نخواد همچین کاری کنه، باید تورام رو بذاره نیمکت واسه روز مبادا!


شنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۸۵ (۱:۵۵)
 
PYA
پاسخ به: یک تساوی پرگل (4-4)
be nazaretoon taklife khate defaeie barca chi mishe vase fasle bad? manzooram ine ke thuram ham defae vasate..jaye marquez ya puyol bazi khahad kard? ya inke yekia z in 2 ta yani marquez ya puyol mire goosh? jedan vasam soale in. yas hayadam khode thuram zakhire khahad bood..baeede.


شنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۸۵ (۰:۵۳)
 
antimadrid
پاسخ به: یک تساوی پرگل (4-4)
کارهای بزرگ از آدمهای بزرگ بر می آید .


جمعه، ۲۰ مرداد ۱۳۸۵ (۱۹:۰۴)
 
victor_valdes_ibas
پاسخ به: یک تساوی پرگل (4-4)
zadane 3 goal dar 7 daghighe neshaneye oge tasob dar BARCAST


جمعه، ۲۰ مرداد ۱۳۸۵ (۱۶:۵۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۴ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!