به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۴۰) (۶,۶۱۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
ارزش: ۶.۰۰ (۸ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
yatou
Designer Bridesmaid Dresses
shield their hair and their throat can center 1 in the lengthy winter scarves more than their head. They are able to bring the ends towards the front, cross them and throw them more than their shoulder. Simply because winter scarves are produced of numerous manmade and all-natural fabrics,polo swim trunks, there s usually an chance to have a fashionable scarf whilst staying warm. The amount of knockoff Cartier watches has elevated considerably within the past 5 years because the demand for inexpensive luxury timepieces rises and also the high quality of fakes improves. Spotting knockoff Cartiers can challenging since they frequently function exactly the same components because the genuine post, even though they re produced with less expensive material and also the workmanship is poor Cheap prom Dresses . A buyer not familiar having a Cartier watch ought to completely study the brand and purchase only from an authorized dealer to make sure authenticity. Go to an authorized Cartier watch dealer at a highend jewelry shop. Use a jeweler s loupe to inspect the Cartier logo, the dial, the hour, minute and second hands,replica tag heuer, color, case back and also the movement, that is the little electronic or mechanical device that runs the watch. Also examine the bracelet or strap for future comparisons of Cartiers at other dealers. Acquire a copy from the Cartier sales brochure or catalog and read it Wedding Dresses 2013 . Inspect the movement by asking the seller to eliminate the case back to view it. It ll be engraved using the Cartier name. If the seller balks in the request, do not purchase the watch. Think about the heft from the Cartier if you re thinking about buying a watch from an independent seller. Knockoff Cartiers are considerably lighter than the genuine post since they are produced with inexpensive supplies. Examine the Cartier logo to determine if it is spelled properly. Knockoffs generally originate from nonEnglish speaking nations exactly where English isn t the main language and workmanship is poor. Drop a tiny bit of water on the crystal. Cartiers function a sapphire glass crystal, in which the water beads on get in touch with. If the water smears, the crystal is really a inexpensive imitation. Examine the Cartier trademark polished cabochon gemstone on the crown. The stone ought to be set firmly within the crown but not glued on. Use a jeweler s loupe to appear for traces of glue Short Wedding Dresses . Examine the Cartier logo of twin Cs on the case back, dial and strap buckle. The logos ought to be gracefully created with no rough stamping. Ask the seller for Cartier documentation in which the serial quantity on the printed material matches the serial quantity on the watch. Ask the seller for the original warranty documentation. If the seller cannot create the documentation, the watch is most likely a knockoff. Why does Breitling have to continually tease me? I ve truly liked the Superocean Heritage line of watch each and every because they came out a couple of years ago, and they just maintain upping the ante with watches that I want Modern Wedding Dresses . Nicely right here are the second line of chronograph watches for the collection. The very first had been merely the Superocean Heritage Chronograph watches with Valjoux 7750 movements, but these restricted edition models have a sweet bicompax subdial array that is infinitely much more classic and


جمعه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ (۱:۲۹)
 
yatou
discount bridesmaid dresses
rather like the Porsche Style P 6780 introduced at Basel final year. Turns out that Eterna make Porsche Style watches, womens evening dresses and that the (watered down somewhat) style could be a much better fit using the Porsche Style brand. The actual show scenario debuted via Hublot in front related with it s stay all through Baselworld 20 had been by far most likely probably the most incredible appeal within the Affordable! This nabled each and every consumer to figure out what kind of view may seem around the arm, together with a selection of versions also as dimensions obtainable cheap prom dresses wedding dresses . THE groundbreaking concept inside exhibit displays, short wedding dresses the actual WatchTester is accessible to be able to everybody also as allows numerous view versions, dimensions also as colors to turn out to be utilized. Showed with regard towards the extremely initial time in front from


شنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۲ (۱۳:۳۱)
 
pepsinardiola
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
زنده باد بارسلونا


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۰۴)
 
barcelona315
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]



چهارشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ (۲۲:۲۳)
 
xavijon
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]



چهارشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۱۱)
 
سهیل
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
عب نداره


سه‌شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ (۹:۳۹)
 
BOUGARD
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
VIVA BARCA


دوشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ (۱۹:۱۳)
 
BRAIN
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۵۱)
 
FCMessi
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
پپ گواردیولا و بازیکنان و کادر فنی و به خصوص هوادارانش مرد روز های سخت اند. بارسلونا الکی بهترین تیم دنیا نشده... این همه طرفدار فقط تو ایران داره. وای به حال خارج!!!
نباید امیدشون را از دست بدهند.پس باخت فدای سرمون. اصلا هم ناراحت نیستم.(البته خوش حال هم نیستم... )


دوشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۵۴)
 
mess-shiraz-222
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
متاسفم برای کسایی که فقط انتقاد بلدن پپ اصلا نباید عوض شه اون سه فصل پشت سر هم مارو قهرمان لالیگا کرد.لالیگا نشد فدای سرتون 5تا جام دیگه مونده که احتمال زیاد یکیشو الآن گرفتیم


دوشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۱۲)
 
pedram__M30
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
بابا لالیگا فقط یه جامه هر چند تا اخرش میجنگیم ولی لیگ قهرمانان و کوپا دل ری هم هست به خدا
6 تا نشد خوب 5تا بذارید این رئالم یه جام بگیره تا هیجان فوتبال حفظ شه ما که عقده لالیگا رو نداریم


دوشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۳۳)
 
saman.1390
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
سلام
به نظر من بارسا فقط 5درصدشادس قهرمانی داره.ولی باید به خاطرهمون 5درصدشادس بجنگه.
فراموش نکنیم که ما درفینال جام حذفی قرارداریم ودراروپاهم شانی اول قهرمانییم.امیدوارم تو این دو جبهه به قهرمانی برسیم.
ولی حتی اگه تو این دوجبهه هم به قهرمانی نرسه من به شخصه بازم طرفداربارسلون خواهم بود.زشته که ادم فقط تو بردا با بارسا باشه.
من تا اخرعمرعاشق و طرفداربارسلون خواهم ماند..عشق است بارسااا


دوشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۵۶)
 
javad_0312
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
این اون بارسای ما هوادارا نیس


دوشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۲۳)
 
Xaviesta
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
جام لالیگا پر؟؟؟ دیگه قیدشو بزنیم؟؟؟


دوشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۰۱)
 
La_Masia
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
به رئال مادرید تبریک میگم که با کمک داوری بعد از 3 سال بالاخره میتونه قهرمان شه
به مورینیو تبریک میگم که با خراب کردن جو داوری فوتبال اسپانیا ، داره قهرمان میشه


دوشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ (۴:۲۸)
 
La_Masia
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
GAME OVER


دوشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ (۴:۲۵)
 
8060803
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
نقل قول
نمیشه که فقط وقتی که بردیم به به و چه چه کنیم وقتیم که باختیم ناراحت بشیم و انتقادی بکنیم


اتفاقا من از اون کساییم که خیلی کم بعد بازیا چه برد چه باخت چه مساوی میام نظر بدم. کسایی که منو میشناسن میدونن. حتی یادمه بعد فینال اروپای پارسالم نظر ندادم همین طور الکلاسیکوی رفت امسال. ولی این سری واقعا اعصابم به هم ریخته بود. هنوزم رو همه حرفایی که زدم هستم. برای اون دوستی که بعد این همه حرف زدن باز میاد و انگ رئالی بودن بهم میچسبونه متاسفم. به هر حال امیدوارم بارسا به راه خودش چه با پپ چه بی پپ استوار ادامه بده.


دوشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۳۰)
 
mermaid
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
باختیم که باختیم. فدای سر بارسا و همه طرفداراش.
کدوم قانون نانوشته ای میگه بارسا بااااااااااااااید همه بازیاشو ببره؟
مگه ما طرفدارا قراره فقط وقتی بارسا میبره طرفداری خودمونو اعلام کنیم و تیم رو حمایت کنیم؟
همیشه گفتم بازم میگم: بارسا همیشه بارساست حتی اگه ببازه...



دوشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۰۷)
 
wwwhamid761
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
بچه ها ببینید چقدر بزرگه بارسا که طرفدارای ریال لز باختش اینقدر خوشحالن حق دارن هنوز جای 6 تا و 5تا خوب نشده هردکتری هم رفتن نتونسته بخیه براشون بزنه کفتن باید کمربند اهنی بپوشن که دیگه بارسا اینجوری پارشون نکنه عاشق بارسا هستم تا اخر عمر حتی اگه هزار بار دیگه هم ببازه مگه مثل طرفدارای ریال بی شعوریم که با یه باخت به تیممون بد وبیراه بگیم این تیم با شخصیتاست نه تیم بی تربیت خوکها پس احترام بهش از واجباته و هر طرفدار نمایی نیاد هرچی دلش میخواد بگه این تیم مقدسه چون دهن هرچی خوکه اسفالت کرده پس باید بهش احترام گداشت بزارید طرفذدارای بی بوته ریال با باختنش شاد باشن و مغرور اما چه کنم که میان تو نیوکمپ دوباره 5تایی میشن و میرن


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲۲:۵۸)
 
mahdi.mohamadi
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
سلام به تمام بارسایی های عزیز
دیشب اصلا از هافبکهای اصلی خبری نبود و دلیلشم فکر میکنم به خاطر بازی سه شنبه با بایرلورکزن در لیگ قهرمانان بود*فکر میکنم پپ مثل پارسال میخواد یه جام به اون عوضیها بده تا انقدر خرج میکنن جلوی طرفدارای بیشعورشون ضایع نشن*تازه کوپا دل ری امسال با کنار زدن اون خوکها شیرینی بیشتری داره و از اون بدتر برای اونا گرفتن جامی که رفت و برگشت به ما ببازن اصلا دلچسب نیست*همون 3 تایی که توی ورزشگاهشون زدیم اینو بهشون ثایت میکنه*3 سال ما لالیگا رو گرفتم حالا یک بارم اونا بگیرن آسمون که به زمین نمیرسه.....
اگه شما بدونید که پپ چه برنامه ای برای سالهای بعد بارسا داره انقدر بهش بد و بیرا نمیگین*درسته ترکیب دیشب با اونی که توقع داشتیم فرق میکرد ولی اینا همه سیاست مربیه چون قهرمان اروپا شدن خیلی ارزش بیشتری داره تا اینکه قهرمان یکی از کشورهای اروپا بشی و قهرمانی در اروپا به معنی شرکت در جام باشگاهای جهان هست که ارزشش به مراتب بالاتر از لالیگا
همین طور که الان بعد از چند سال تلاش مربیان و مدیران قبلی افتخار میکنیم که بارسا از بازیکنای آکادمی خودش استفاده میکنه , بعدها به تلاش پپ برای بوجود آوردن سیستم جدید که مخصوص خود بارسا هست افتخار میکنیم*این مساله که لالیگا رو از دست دادیم خیلی ناراحت کننده هست ولی نباید 13 جامی که فقط در طول سه سال گرفته رو نادیده گرفت*همین مرد بود که در نیوکمپ خوکها رو به آتیش کشید و 5 تا بهشون زد و از همه بدتر اون 6 تایی*پس همتون یه این مربی و سیاست های اون احترام بگذراید و باور کنید هیچکس به اندازه ی اون دلسوز تیم نیست و از همه بیشتر برای موفقیت بارسا تلاش میکنه*پپ عزیز از همین جا بهت درود میفرستم و برات آرزوی موفقیت میکنم


زنده باد بارسا و بارسایی



یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲۲:۱۶)
 
mosy_messi
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
دعا میکنم یکی پیداش بشه حق ما رو از داوری بگیره . من برای باشگاه بزرگی مثل بارسا متاسفم که نمیتونه حقش و از حواشیه بازی بگیره


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲۱:۵۱)
 
alfax
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
سلام به تمام ایرانیان(به خصوص بارسایی ها) که از گذشته به عدالت معروف بودند.همون گونه که همه شما میدانید در لالیگا بیشتر نگاه ها روی 2 تیم بارسا و رئال هست وحال که با باخت برابر تیمی که در دور رفت 8 گل از بارسا دریافت کرده چنین نا امید شده اید که بازیکنان ،سرمربی و یا هرکس دیگر را مقصر این باخت یا باخت و مساوی های پیشین میدانید؟
آیا فراموش کرده اید که این گواردیولا و بازیکنان بودند که دلیل یک صدا بودن ما "فرا تر از یک باشگاه"بوده اند ،هستند وخواهند بود؟
حتی اگر هم بارسا در این فصل جامی دریافت نکند ما باید امیدوار تر از گذشته باشیم زیرا که هرگاه شکستی باشد مطمئن باشید سرآغاز یک پیروزی است.
و همچنین باید به تیمی که همه ی ما را به این جا جمع کرده را ستایش کرد زیرا که ما طرفدار تیمی الکی نیستیم بلکه ما طرفدار بارسلوناییم!!!!!!!!!!


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲۱:۱۸)
 
leo.2012
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
الان باید به جام باشگاهها فکر کنیم...خوب لالیگا از دست رفت ولی مهم اینه که مصدومامون دارن برمیگردن.


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲۱:۱۰)
 
atreenniknam
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
نقل قول
گل سوم بارسا آفساید نبوده و داور احمق و ابله الکی آفساید گرفته اونوقت از اونطرف فقط برای این دو ریالیای خوک الکی الکی پنالتی میگیرن تا بازی را ببره


2 تا گل ما صحیح بوده آفساید گرفتن...یه گل اونا هم آفساید بوده تابلو...!!
چند وقته داورا اینقدر تابلو به نفع رئال میگیرن؟!!
آخه این فوتبال کثیف تا کی؟!

زنده باد بارسلونا که همیشه با تلاش و جوانمردانگی می بره
زنده باد پپ
زنده باد هواداران واقعی بارسلونا
بارسا ما همیشه طرفدارتیم حتی اگه هیچ جامی نگیری، تو این 3 سال تقریبا همه ی جام ها رو درو
کردیم...حالا اینکه امسال احتمال از دست دادن لیگ هست هیچ چیز از ارزش های بارسا و کادر و بازیکنا
و هواداراش کم نمی کنه...ویوا بارسا!



یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲۱:۰۳)
 
Alireza17
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
بارسا عاشقتیم چه ببری چه ببازی

زنده باد بارسا
زنده باد پپ


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲۰:۳۸)
 
morobarca
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
Just Barcelona


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۹:۵۰)
 
david_pouya
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]

گل سوم بارسا آفساید نبوده
و داور احمق و ابله الکی آفساید گرفته
اونوقت از اونطرف فقط برای این دو ریالیای خوک الکی الکی پنالتی میگیرن تا بازی را ببره
داورای احمق
داورای خوک


اما حق به حق دار میرسه اگه لالیگا را ازمون به ناحق بگیرن 2تاجام دیگه یعنی کوپا دل ری و چمپیونزلیگ را میگیریم به یاری حق
زنده باد بارسا





یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۹:۱۰)
 
themistroxavi71
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
ای کاش پپ 13 تا جام نمیگرفت
ای کاش 6ـ2 مالدیو رو نمی بردیم
ای کاش مالدیو رو 5 تایی نمی کردیم
ای کاش تعداد بردهای بارسا با مالدیو برابر نمی شد

اینها همش به خاطر پپ کبیره...متاسفانه خیلی زود اینارو فراموش کردیم

ای کاش دو ریالی ها یی که الان میان نظر میدن وقتی تو الکلاسیکو هم باختن بیان اینجا


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۹:۰۸)
 
xavijon
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
نمیشه که فقط وقتی که بردیم به به و چه چه کنیم وقتیم که باختیم ناراحت بشیم و انتقادی بکنیم


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۸:۵۹)
 
masoud-xavi
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
درسته که تو اون لحظه که تیم بد بازی میکنه و نتیجه نمیگیره و خون آدم و به جوش میاره و کفرت از مربی و بازیکن در میاد اما همش مال همون موقع بازیه اونم به خاطر تعصب هستش ولی من افتخار میکنم که طرفدار بارسا شدم(13 ساله).ببری یا ببازی من به عشق تو ساعت 12:30 که هیچی ساعت 03:00 بامداد هم باشه پا میشم بازیرو میبینم با وجود اینکه صبح 5:30 میرم سر کار اما من به عاشق تیمم بیدار میمونم و بازیهاشو میبینم چون عاشقشم. والسلام.

دمت گرم منم مثل شما... طرفدارای اصیل بارسا اینجورین... باهات موافقم 100%


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۸:۳۹)
 
rezafcmessi
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
سلام دوستان دیشب نیمه اول اصلا خوب نبودیم ولی نیمه دوم خدایش بارسا زیبا وجذاب بازی کرد با اوردن کوئنکا و تیو که رو هر دو گل بارسا سهم عظیمی داشتن ولی متاسفانه باختیم البته دو هافبک اصلیمونم بازی نکردن (ژاوی و اینیستا)

انشاله تو لیگ قهرمانان مقابل لورکوزن نتیجه خوبی کسب کنیم وتا قهرمانی پیش بریم
به امید قهرمانی در بقیه جامها

بارسا همیشه در قلب منی نه به خاطر برد و باختت بلکه بخاطر زیبا و تماشایی بازی کردنت [size=x-small]بارسا همیشه در قلب منی نه به خاطر برد و باختت بلکه بخاطر زیبا و تماشایی بازی کردنت [/size]

درود بر بارسا و بارسایی های گل


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۸:۳۶)
 
elclasico
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
درسته که تو اون لحظه که تیم بد بازی میکنه و نتیجه نمیگیره و خون آدم و به جوش میاره و کفرت از مربی و بازیکن در میاد اما همش مال همون موقع بازیه اونم به خاطر تعصب هستش ولی من افتخار میکنم که طرفدار بارسا شدم(13 ساله).ببری یا ببازی من به عشق تو ساعت 12:30 که هیچی ساعت 03:00 بامداد هم باشه پا میشم بازیرو میبینم با وجود اینکه صبح 5:30 میرم سر کار اما من به عاشق تیمم بیدار میمونم و بازیهاشو میبینم چون عاشقشم. والسلام.


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۸:۲۰)
 
Hosein1372
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
فدای اون سر کچل پپ جون و اون قد کوتاه مسی جون


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۷:۵۱)
 
bardiya30
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
من مثل مربی بارسا جوابتو با سازش میدم(رئالی)
ما تا لحظه ی آخر امید به قهرمانی داریم مانند شما نیستیم همیشه خودمونو بازنده ببینیم
گریه هاتونو تو این فصل لالیگاهم میبینم

جوجه ها رو آخر پاییز میبینن


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۷:۵۱)
 
AMINKELICH
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
سلام و درود بر بارسلوناییهای اصیل این باخت نه صدتا دیگه فدای یک تارموی نداشته پپ عزیز

اگر بارسا ازهمین فردا تاآخر عمرم همه بازیاشو ببازه بازهم باافتخار میگم یک بارسلوناییم

دوست من نگران نباش لالیگای امسال با اینکه یکم به سلامتش شک دارم بازهم میگم مال بارساست

تمام طرفدارای واقعی بارسلونا رو دوست دارم


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۷:۴۵)
 
10zil.K8k8Rona7do.B9nz9ma
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
ببینم گفتی مـــرگ بر طرفدارهای همیشگی بارسا؟امروز بازیو دوباره دیدم خدایی فقط یه آفساید برای بارسلونا اشتباه اعلام شد که اون هم چون بازیکنان اوساسونا دیدند آفسایدگرقته وایسادن وگرنه توپ رو از سانچز میگرفتن..اون آفساید دقیقه 93 هم قشنگ آفسایدبود چون توپ به سر بازیکن بارسا برخورد کرد.پس الکی حرف از داوری نزنید چون تیمتون تا حالا با داوری بالا اومده...از اخراج فن پرسی گرفته تا اخراج په په جون {اگه کفشاشو بفروشه صددرصد میخرم} ...
من تا حالا به این نکته پی بردم که وقتی یه طرفدار بارسا میگه داوری به نفع تیم مقابل بود یعنی اینکه داور زیاد به نفع ما نبود.. آخه عادت کردند طفلکی ها...واسه رئال هم درست برعکس این شرایط هستش...درود بر رئال کبــــــــیــــــر...چقدر حال میده 10 امتیاز جلو باشی...
یه چیز بگو بخنیدم:بارسلونا..هه هه


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۷:۳۱)
 
Carles_Puyol
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
خیلی بد شد نباید میباختیم ولی بیخیال بارسا هم دیگه باید فرصتی به جوانان هم بده بعد از 3سال

لالیگا پرید ولی هنوز جامهای دیگه ای موجوده !!

ایشالله سعی خودشونو واسه بقیه جامها بکنن.


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۷:۰۲)
 
Super.Dream.Team
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
مهم نیست.....!!!!!!!!!!!
فقط خارج از خانه بد بازی میکنیم......!!!

هنوزم میگم لالیگا مال بارسلوناست...
میگی نه؟
حالا ببین....!


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۵۲)
 
Sentimental.Girl
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
فقط 1 سوال از همه اگه بارسا نمی باخت بازم نظرتون این بود؟اگه میبرد بازم می گفتین پپ بهترین نیست؟نکنه شما بیشتر از پپ حالیتونه؟؟؟موقعی که 6تا 6تا جامارو درو می کرد چرا این بحثا نبود؟؟؟حقا که تو ایران بزرگ شدین و وقتی تو لیگ ایران هر سال 20 تا مربی عوض میشه توقعتون از بارسا هم همینه!!!اما بزارید بگم واقعا بی انصافید که میگید هر کی بود این 13 تا جامو می گرفت!اگه فلسفتون اینه چرا رئال این همه مربیو باریکن اورد اما 13 تا جام تو این 3 سال نیاورد؟ایشالله که بارسا همه بازیاشو ببازه تا این هوادار نما ها دیگه پیداشون نشه که با 1 باخت همه شدن واسه ما مدیر عامل و برترین مربی سال 2011 رو می خوان اخراج کنن.جنبه باخت داشته باشین بی جنبه ها !واسه 1 باخت 1شبه مربیشونو تیمشونو فروختن اگه چند بازیو پشت هم ببازیم فکر کنم می گین مورینیورو بیارید یا فکر کنم فوش خواهر مادر به پپ بدین



یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۳۸)
 
Karabeseydi
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
حیف شد... لالیگا پرید! اما خب دیگه گذشت! حرص نداره که! حمایت کنیم از تیم تا بقیه جام ها رو ببره!


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۳۸)
 
Sentimental.Girl
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
فقط 1 سوال از همه اگه بارسا نمی باخت بازم نظرتون این بود؟اگه میبرد بازم می گفتین پپ بهترین نیست؟نکنه شما بیشتر از پپ حالیتونه؟؟؟موقعی که 6تا 6تا جامارو درو می کرد چرا این بحثا نبود؟؟؟حقا که تو ایران بزرگ شدین و وقتی تو لیگ ایران هر سال 20 تا مربی عوض میشه توقعتون از بارسا هم همینه!!!اما بزارید بگم واقعا بی انصافید که میگید هر کی بود این 13 تا جامو می گرفت!اگه فلسفتون اینه چرا رئال این همه مربیو باریکن اورد اما 13 تا جام تو این 3 سال نیاورد؟ایشالله که بارسا همه بازیاشو ببازه تا این هوادار نما ها دیگه پیداشون نشه که با 1 باخت همه شدن واسه ما مدیر عامل و برترین مربی سال 2011 رو می خوان اخراج کنن.جنبه باخت داشته باشین بی جنبه ها !واسه 1 باخت 1شبه مربیشونو تیمشونو فروختن اگه چند بازیو پشت هم ببازیم فکر کنم می گین مورینیورو بیارید یا فکر کنم فوش خواهر مادر به پپ بدین


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۳۷)
 
noor2455
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
یکی به من بگه چجوری میشه نقل قول فرستاد روی نظر یک نفر.ممنونم


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۱۱)
 
Sina_Barca
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
آقا ما بارسا چه ببره چه ببازه اصلا بره دست دوم هم طرفدارشیم به قول دوستمون ما بره جام طرفدار بارسا نیستیم اونا هم که میگن لعنت بر گواردیولا و ... یا بارسایی نیستن یا جو گیر میشن حالا اگه میبرد میگفتن درود بر گواردیولا و گواردیولا بهترین مربیو از این جور چیزا درسته باختیم ولی یه جامو نبردیم(فعلا) ولی بقیه جام ها رو که ازدست ندادیم که.


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۰۳)
 
noor2455
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
من بد عصبانی هستم بخاطر نیاوردن هافبک های اصلی
انقد حرص خوردم داغون شدم.همش داشتم قر میزدم.اه


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۰۰)
 
MHPR1
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 لالیگا ]
اشکالی نداره رو لالیگا دیگه نباید حساب باز کرد.... به خدا اینقدر برا این بازی ها حرص و جوش خوردیم که پیر شدیم ..... به امید قهرمانی در کوپا دل ری و چمپیونز لیگ!!!!!


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۵۲)
 
noor2455
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
خراب خوش خیالی هستم که هنوز امید داریم به قهرمانی!!!!!!!!
تیم داغون شده با کارهای پپ گواردیولا و ترکیب عجیبش


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۵۱)
 
messi_farnood
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
ایشالاه این چندتا جام بعدی رو میبریم.


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۵۱)
 
messi_farnood
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
بچه ها فقط کارهایی که داور دیشب انجام داد برید تو همین نظرها پایین ببینید.حالا رئالیهای کثیف داوری به نفع بارسا میگیره .هان.می خواستم ببینم اگه داوری اون پنالتی ها و آفساید های دروغی رو که از بارسا گرفت نمی گرفت الان رئال صدرنشین بود یا بارسا.مرگ بر مالدیو و طرفدار همیشگی بارسا


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۴۸)
 
nazia
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
باختيم اما اشكال نداره از تعطيلات ژانويه تا الان
بازيكنان هر هفته 2بازي سخت داشتن
خوب آدمم خسته ميشن سه ساله بي وقفه جامهارو ميبرن
مصدوميتهاي زياد خوب همه اينا در دراز مدت اثر ميزاره
تازشم الان 2 يا 3 هفته است كه رئالي يه بازي دارن
اما بارسلونا هنوز بازي تمام نشده بايد بازي بعدي رو انجام بدن
و اين بهشون فشار مياره اي فداي سر همه شون همين كه مصدوم نداديم
جاي شكرش باقي


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۴۷)
 
navid.f.c.b
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
بچه ها من بدون شک میگم اون سه نفر که پپ رو میکوبن بارسایی نیستن
آخه آدم انقدر نمک نشناس
خداوکیلی انصافه پپی رو اینجوری بکوبید که بعد از دو فصل که هیچ جامی نمیگرفتیم طی سه فصل 13 جام گرفته؟ ما دیشب باختیم ولی متاسفم واسه کسایی که اخلاق رو هم باختن
شما آدمایی هستید که دوست دارید تیمتتون مثل تیمای مورینیو واسه برد به هر راهی متوسل شه یا دوست دارید پپ مثل فرگوسن بهترین بازیکن تیمشو با لنگه کفش بزنه یا مثل ونگر هر سال بره رو مخ طرفداراش با از دست دادن بازیکناش
بابا پپ وقتی تیمو تحویل گرفت 37 سالش بیشتر نبود تو 37 سالگی هرچی جام بود رو برد از این مربیای بزرگی که میگین کی همچین کاری کرده ؟
این بده که تیممون هرسال بهترین تیمه اخلاقه ؟ این بده که بارسا فوتبال به این شناوری بازی میکنه؟ همه میگن اگه مورینیو بودم همین جاما رو میگرفتیم ولی برعکس من این جور فکر نمیکنم چون مورینیو فقط میتونه با بازیکنای وحشی کار کنه مثل رونالدو مثل پپه مثل لاس و خیلیای دیگه ولی پپ هیچوقت به تیم حریف بی ادبی نمیکنه
بارسا همیشه بازیه خودشو میکنه
اگه من گفتم پپ امسال رو فدای ساله دیگه کرده چون امسال داره سیستم سه دفاعه رو تست میکنه سیستم امساله بارسا 3-3-1-3 هست سیستمی که هیچ مربی بزرگی مثل مورینیو و فرگوسن و ونگر جرئت انجامشو ندارن . کدوم مربی میتونه با تاکتیک تیمی خلا قدرت بدنی رو از بین ببره ؟ بارسای گواردیولا محشره چه ببازه چه ببره .
من اون صحبت دوستمون راجع به حضور شرکتای بزرگ و مافیا تو نتایج بازیا رو کاملا قبول دارم
این اتفاقات از جام جهانی 98 به بعد افتاد که فوتبال یه بازیه کاملا فرمالیتس مثل کشتی کج
به هر حال منو به خاطر تندی که کردم ببخشید ولی دیگه آدم این همه نمک نشناسی رو نمیتونه تحمل کنه


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۴۴)
 
subasa10
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
اصلا باورم نمیشه این همون اوساسونایی بود که از ما 8تا گل خورده بود!!!
اگه امشب رئال لوانته رو ببره شانس قهرمانی لالیگا خیلی ضعیف میشه !!!
ولی با همه این حرفا بارسلونا بهترین تیم دنیا است و بهترین مربی و بازیکن وبازیساز دنیا رو داره !!!


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۴۳)
 
bardiabarca
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
تازه هفته 26 فک کنم 12 هفته دیگه مونده یعنی 36 امتیاز.10تش چیزی نیس.


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۴۱)
 
Alireza_i99000
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
هی باختیم انشاا... در آینده جبران کنیم


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۳۸)
 
yekta
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
فوتباله دیگه...برد و باخت داره....فدای سرشون


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۳۶)
 
sayedmahdi
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
سلام به همه
به نظر من شرایط این طور نمی مونه بچه ها
پپ بدون شک به نظرم بهترین مربی دنیاست
مربیی که هم اخلاق داره و هم از لحاظ تاکتیک کاری به نظرم حرف اول رو میزنه
به بازیکناش احترام میذاره و ....... .
ما نباید انقدر ساده و بی فکر باشیم.
من اعتقادم اینه که حتی اگه بارسلونا قهرمانی رو از دست بده هم باز سبک بازیش فراتر از بقیه تیماست.
ولی گاهی تیما تو بحران میفتن و شرایط قویشون میکنه.
اگرچه تیم میبازه ولی این باختا قدرتشون رو بالاتر میبره.
دیر یا زود اتفاقاتی میفته بچه ها.
ببخشید که زیاد حرف زدم ولی این از اولین نظرایی هست که تو این سایت میدم ولی خیلی نظرات شما رو خوندم و به نظرم نا امیدی بد چیزیه.


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۲۵)
 
rezii
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
خوب بلاخره ما باختيم فداي سر همه بچه ها
هر تيمي ميبازه حتي اگه بارسا باشه
خدايا شكرت كه كسي مصدوم نشد


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۲۴)
 
pedram__M30
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
افرین به پپ که با وجود این همه بهونه هیچ انتقادی نکرد

در ضمن
اولا هنوز رئال نبرده
دوما اگه هم ببره ما حد اقل روی کاغذ تا چهار هفته مونده به پایان میتونیم امید داشته باشیم
سوما لیگ قهرمانان و دل ری هم فراموش نشه


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۱۱)
 
hossein-barca
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
لاليگا سختر شد ولي غير ممكن نشد اونم برا بارسا كه خيلي از غيرممكن ها رو ممكن كرده


عزیزم با این راهی که بارسا پیش گرفته باید دعا کنیم نریم دسته 2

باید عاقلانه فکر کرد اختلاف شده 10 امتیاز،البته بیشترم میشه اینو بهتون قول میدم....

کسایی طرفدار واقعی بارسان که از تیمشون انتقادم کنن(بارسا بارسای فصل پیش نیست)

ولی در کل به پپ اعتماد دارم میدونم که چیزایی تو سر داره


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۰۰)
 
Leo.My.Life♥
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
قید لالیگا رو باید بزنیم
نباید این شکستا از نظر روحی رو تیم تاثیر بذاره...
فعلا از لحاظ روحی وضمون خرابه
امیدوارم بچه ها زودتر به خودشون بیان
فقط تمرکزشونو حفظ کنن


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۵۸)
 
sharlatan10
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
بارسلونا تمام شدني نيست.


اين هم بگم كه( در هميشه رو يه پاشنه نميچرخه )نوبت اين دو ريالي ها هم ميشه امتياز از دست بدن .انشا الله

در هر صورت زنده باد بارسا
و
جاويدان باد مسي
و
پاينده باد پپ



یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۵۷)
 
10zil.K8k8Rona7do.B9nz9ma
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
گواردیولا :" فکر می کنم فاصله بیشتر از این هم بشود "
يكشنبه ، 23 بهمن 1390 ، 08:46 حامد فلاح
مرجع خبري رئال مادريد : پپ گواردیولا ، مربی بارسلونا ، از شکست تیمش در رینو ناوارا برابر اوساسونا ابراز ناراحتی کرد .
این مربی گفت :" واقعیت این است که فاصله خیلی زیاد شده است . فکر می کنم که فاصله بیشتر هم بشود و این روند تا پایان فصل ادامه یابد . کار مشکل تر شده است . این شکست دردناک بود . فاصله مان را با رئال بیشتر کرد . "
در باره از دست رفتن لالیگا گفت :" فعلا هدف ما دفاع از جاممان در اروپاست . می خواهیم از چمپیونزلیگ دفاع کنیم . "


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۵۵)
 
hossein77
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
ما بهترین تیم دنیا هستیم همیشه هم عاشق بارسا میمونیم ...تا اخرش از بارسا دفاع میکنم

بارســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۳۲)
 
messibarca
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
اشکال نداره
انشاالله سال دیگه جبران میشه
اما هنوزم من امسال امیدوارم


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۲۹)
 
3mix3
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
نقل قول
منم اعتقاد دارم که پپ بهترین مربی دنیا نیست. حتی با آوردن 13 جام تو سه سال. من حرفم اینه که اگه سال 2008 بعد رایکارد همین مورینیو یا هیدینگ یا ونگر یا هر مربی بزرگ دیگه ای خارج از لاماسیا هم سرمربی تیم میشد پتانسیل قهرمان کردن اون تیمو داشت. بابا پپ که سهله طرفدارای آرسنال که انصافا واسشون به خاطر صبر زیاد احترام قائلم هم این فصل آرسن ونگر که بهترین مربی دهه شده رو بهش انتقاد میکنن حق هم دارن. پپ که از ونگر بزرگتر نیست. در ضمن بزرگی فقط به آوردن جام نیست. مگه همین ونگر چند تا جام کلا آورده؟

مهدی جان منم با این حرفت موافقم
پپ بهترین مربی دنیا نیست حتی اگه 13 یا 14 تا جام بیاره وقطعا مربیای بزرگتری هستن که اگه بعد از رایکارد به بارسا میومدن همین افتخارات رو یا کمتر یا بیشتر کسب میکردن
چیزایی که الان تو باشگاه هستن قطعا بهترینهای دنیا نیستن
ولی به این معنا هم نیست که بهترینهای دنیا باید تو تیم ما باشن .قعطا شیرینی این جامهایی که پپ آورد خیلی بیشتر بود اگر همونارو خوزه ،ونگر یا کاپلو یا هر کس دیگه ای میاورد
لذت افتخارات اخیر زمانی بیشتر میشد که میدیدیم اکثر بازیکنامون ،بازیکنای خود باشگاه هستن همین طور مربیمون شاید بهترین نباشه اما چون از جنس باشگاه بود و بارسا رو درک میکرد قطعا بهترین نتایج تاریخ رو گرفت وبه همین خاطر ازش دفاع میکنیم وبیشتر دوسش داریم
وقتی پپ به باشگاه اومد خیلی از جمله خود من ناامید شدن وفکرشو نمیکردم تا زمانی که پپ باشه بتونیم به قدرت زمان رایکارد برگردیم قطعا هیچ کس بهتر از پپ نمیدونه چه جور باید از ژاوی ااینیستا ومسی واستفاده کنه اکثر بازیکنای بارسا تاقبل از اومدن پپ بازیکنای خوبی بودن ولی بعد از اومدن پپ به فوق ستاره تبدیل شدن .اکثر بازیکنای بارسا سطحشون از بازیکنای هم پست شون تو رئال ،پائین تره همین طور مورینیو از لحاظ تجربه وفنی از پپ بهتره وهمین طور مسی که از لحاظ فردی از رونالدو پائین تره
حالا با این شرایط فکرشو بکن توی اون دوره زماننی اگه یه نفر دیگه جای پپ به تیم میومد (مثل مورینیو) چه بلایی سر تیم میومد .نه قطعا این هم جام رو نمیبردیم ،بلکه از جام های کسب شده اینقدر لذت نمیبردیم و سوما تیم به زیبایی تیم پپ بازی نمیکرد
این نامردیه که ما هم مثل هوادارای آرسنال ورئال زود به فکر رفتن مربی باشیم .اگه اونا میخوان که مربیشون از تیم بره به این خاطر که مربیشون از جنس باشگاه نیست و افتخاراتی رو نتونسته کسب کنه .میلان اینتر رم چلسی لیورپول رئال بایرن اینا لیست باشگاهایی هستن که مربیاشونو بعد چند تا باخت میندازن بیرون با اینکه بازیکنای اکثر این تیما از تیم ما بهتر ولی حتی 10 در صد افتخارات ما رو نتونستن کسب کنن.
همین چند ماه پیش بود که همه مون از بردن منچستر وقهرمان شدن تو لیگ قهرمانان تو آسمونا بودیم چقدر زود یادمون رفت .....
خیلی نامردیه که شما مهدی جان مصدومیتها رو بهانه بدونی .مگه غیر از اینکه بارسا تو نیم فصل اول هیچ وقت رنگ تیم اصلیشو ندید اونم به خاطر مصدومیتها
با این حال من منکر مشکلات بارسا نمیشم به نظر تیم از لحاظ روحی و انگیزه بسیار افت کرده و به قول کاپلو که اول فصل گفته بود بارسا مثل فصلهای گذشته تشنه نیست
در ضمن جوون گریایی هایی که پپ کرد رو کدوم مربی شجاعت انجامشو داره پپ الان داره کاری میکنه که چند سال بعد صداش در میاد
درود بر شمایی که کل متن من رو خوندی
درود بر بارسای کبیر


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۲۳)
 
Ya4-1r
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
اگه چاره داشتم همین الن میرفتم کاتالان با پپ حرف میزدم
میگفتم جان هر کی دوس داره رو 8 تا بازی تمرکز کنه خواهشا
فینال جام حذفی و 7 تا بازی چمپیونز
لالیگا مال رئالی های عقده ای


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۱۳)
 
Iman-Emperatour
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
زنده باد مرد بزرگ
عجب سخنانی زیبایی


مرسی دوسته عزیز


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۱۳)
 
رضااا
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
آقایون من نمیگم که اونایی که از بارسا انتقاد میکنن رئالی هستند. اما برام عجیبه که اگه بارسا جام نگیره یه عده حرف از رفتن پپ میزنن، از مسی بد میگن و... .
یادمه وقتی پپ مربی بارسا شد یه دوست رئالیم به مسخره میگفت: " پپ دیگه چه اسمیه؟ اصلا پپ کیه، پپ میخواد شما رو قهرمان کنه!!"
اما حالا خودشم از حرفاش خجالت میکشه!
این بردن و باختنا طبیعت فوتبال که هیچ طبیعت زندگیه. تعجب میکنم از دوستانی که میگن بعد از باخت خوابمون نمیره؟ آخه چرا؟ مگه باختن یا بردن اینقدر مهمه؟ اگه اینجوری هستین توصیه میکنم طرفدار هیچ ورزشی نباشین چون ذات ورزش برد و باخته.
نمیدونم شاید دوران پپ هم یه روز بسر بیاد ولی مطمئنن نه به این زودیها.
یه نگاه به رئالیها بندازین این همه برا مربی و بازیکن خرج کردن و اینهمه آبروی خودشونو با بازی وحشیانه بردن آخرشم یه جام حذفی دارن، که البته یه لالیگا هم امسال میگیرن.
بالاخره سالی 1 جام حقشونو دیگه



یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۰۵)
 
morobarca
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
جوزپه گواردیولا در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل اوساسونا تصریح کرد: فاصله تیم ما با مادرید زیاد شد و با توجه به این شکست باید دیگر نگران این فاصله باشیم، من در میدان لالیگا عقب نشینی نخواهم کرد و هیچ بهانه‌ ای برای عدم قهرمانی در لالیگای امسال از من و مردانم پذیرفتنی نیست.

گواردیولا ادامه داد: اوساسونا در نیمه اول خیلی بهتر از ما بازی کرد، حریف ما با سرما خیلی خوب سازگار شده بود و ما اسیر سرمای استادیوم شدیم.

گواردیولا درباره این که کاتالونیا نیز سرمای زیر صفر را تجربه کرد گفت: مشکل اینجا بود که ما در هوای زیر صفر تمرین نکردیم و روی بدنسازی بازیکنان تمرکز بیشتری داشتیم.

سرمربی خوش اخلاق بارسلونا با وجود شکست مقابل اوساسونا تا آخرین ثانیه در کنفرانس خبری نشست و صبوری او تحسین خبرنگاران را نیز در پی داشت.

وی افزود: شکست درد آوری بود، ما نا امید نیستیم و با تمام قدرت برای جبران این مسئله تلاش خواهیم کرد.

گواردیولا که بهانه‌ ای مثل خرابی زمین چمن پامپلونا، سردی عجیب هوا و البته داوری بحث انگیز به خصوص در نیمه دوم را در اختیار داشت هرگز بهانه ‌جویی نکرد و مسئولیت این شکست را پذیرفت.

واسه همینه که دوست داریم پپ


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۵۱)
 
Iman-Emperatour
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
Only Barca Anti Madrid



یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۵۱)
 
david_pouya
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
نقل قول


آنگاه که می درخشی دوستت دارم


و آنگاه که هوایت بارانی است بیشتر...
میدانم که با ریشه هایت از باران برای رشد بهره می گیری...پس صبر می کنم...


ما همه بارسا را در هر شرایطی دوسش داریم
چون به پپ خیلی اعتقاد دارم میدونم که یه فکری برای تیم میکنه، حتی اگه لیگ را از دست بدیم جام خذفی و اروپا را میگیریم به یاری خدا
در ضمن اینقدر که تیم ما از داوری ضربه خورده؛ اگه رئال بود اینقدر ساکت بودند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هر وقت تیمشون داره میبازه یا داور به نفعشون میگیره یا اینکه بازی را میکشن به جنجال تا ببرن اما این بردا مزه نداره
چطور نمیتونن جلو بارسا کاری کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به قول دوستمون:
«این است فلسفه بارسا»


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۴۸)
 
alireza-me30
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
اگه داوران ایرانی بازی رو قضاوت میکردند آدم ناراحت نمیشد حالا میگفتیم داور ایرانیه دیگه.اما داوران اسپانیایی؟؟؟؟؟؟ درسته که بارسا خوب بازی نکرد ولی گل دوم اوساسونا آفساید بود و گل سوم بارسا هم آفساید نبود. تک به تک الکسیس هم به اشتباه آفساید گرفته شد. داوران نتیجه بازی را کاملا برعکس کردند.


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۳۱)
 
xavi.hernandez
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
تمرکزمون باید روی چمپیونز باشه امیدواریم رئال امتیاز از دست بده اگر هم نداد مهم نیست ما چمپیونز رو میخوایم. خواهشم میکنم اینقدر به همدیگه چیز نگید باهم رفیق باشید ما همه از یک خانواده ایم


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۲۸)
 
morobarca
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]

آنگاه که می درخشی دوستت دارم

و آنگاه که هوایت بارانی است بیشتر...
میدانم که با ریشه هایت از باران برای رشد بهره می گیری...پس صبر می کنم...



یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۲۱)
 
kagemusha
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
عزیزم Ali1381 چرا یه چیزی رو نمیدونی هی الکی اصرار به اشتباهت داری یکی از دوستان همین رو گفته بود که جواب دادم سال 98 رئال با مربیگری یوپ هاینکس مربی فعلی بایرن قهرمان ارو پا شد نه کاپلو در ضمن خودم میدونم که دلبوسکه تونست دو بار رئال رو قهرمان اسپانیا کنه حرفم این بود که در این دو سالی که رئال قهرمان اسپانیا شد در کسب لیگ قهرمانان ناکام بود وسالهای 2000 و 2002 که قهرمان چمپیونز لیگ شد در کسب لالیگا ناموفق بود یعنی اینکه ما هم نمیتونیم تمام جامها رو توی یک فصل بگیرم
و در آخر پپ کبیر ازت سپاسگزارم بابت شادیهایی که تو این سه سال و نیم واسه ما هوداران به ارمغان آوردی و مطمئن باش تو قلب تک تک تمام هواداران جا داری ای پادشاه الکلاسیکو


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۲۱)
 
morobarca
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
(((( گواردیولا که بهانه‌ای مثل خرابی زمین چمن پامپلونا، سردی عجیب هوا و البته داوری بحث انگیز به خصوص در نیمه دوم را در اختیار داشت هرگز بهانه‌جویی نکرد و مسئولیت این شکست را پذیرفت. )))))
این است تفاوت فلسفه بارسا



یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۱۴)
 
bardiya30
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
واقعا متاسفم واسه کسایی که از قهرمانی در لیگ نا امید شدن

فوتبال قابل پیشبینی نیست پس همینطور که بارسا امتیاز از دست داد

مطمئن باشید رئال به موقش امتیاز از دست خواهد داد

پس تا لحظه ی آخر باید امیدوار باشیم


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۱۱)
 
8060803
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
باز شروع شد تهمت زدنها. بابا من و علی آقا و اون دوستمون که اسم کاربریش فابرگاسه به پیر به پیغمبر رئالی نیستیم. اما دیدگاهمون با بقیه فرق میکنه. تقریبا تمام کسایی که تو این سایتن اصرار دارن از ریز و درشت باشگاه رو تو دنیا بهترین بدونن اما ماها این طور نیستیم. حالا این دلیل میشه که طرفدار تیم دیگه ای باشیم؟ به خدا قصد تفرقه انداختن رو هم نداریم. این حرف دلمون بوده زدیم حالا چرا باید اینهمه هجمه علیه ما صورت بگیره؟ منم اعتقاد دارم که پپ بهترین مربی دنیا نیست. حتی با آوردن 13 جام تو سه سال. همون طوری که علی آقا گفت پپ باید امتحانش رو تو یک تیم دیگه تو یک لیگ دیگه پس بده. منتهی من تند نمیرم نمیگم عبدالله ویسی یا اکبر میثاقیان هم این تیمو قهرمان میکنن. من حرفم اینه که اگه سال 2008 بعد رایکارد همین مورینیو یا هیدینگ یا ونگر یا هر مربی بزرگ دیگه ای خارج از لاماسیا هم سرمربی تیم میشد پتانسیل قهرمان کردن اون تیمو داشت. بابا پپ که سهله طرفدارای آرسنال که انصافا واسشون به خاطر صبر زیاد احترام قائلم هم این فصل آرسن ونگر که بهترین مربی دهه شده رو بهش انتقاد میکنن حق هم دارن. پپ که از ونگر بزرگتر نیست. در ضمن بزرگی فقط به آوردن جام نیست. مگه همین ونگر چند تا جام کلا آورده؟ یعنی فیفا که لیست برترین مربی ها رو منتشر میکنه همیشه داره اشتباه میکنه تو انتخابش؟
بعدشم من نگفتم که پپ باید بره گفتم یک کم تو این افکار عجیبش تجدید نظر کنه بد نیست یا لااقل دلیلشو توضیح بده این اسمش توهین کردن به پپ هست؟
نقل قول
دوستان این نظر رو یکی از دوستان عزیز بارسایی تو فیس بوک گذاشته ... خالی از لطف نیست خوندنش !!! من به شخصه به اینجور چیزا اعتقاد دارم :


دوست من منم خیلی دوست دارم این چیزا واقعیت داشته باشه اما باورش خیلی سخته همه هم بهمون میخندن. تا زمانی که اثبات نشه نمیشه همچین حرفی رو صد در صد زد.

یکی هم گفته بود پپ این فصلو فدای فصل بعد کرده!!!!!!!!!!! تو رو خدا نزنین این حرفارو همین الان چقدر رئالی تو سایت زیاد شده اونا که هیچی انصافا خود تو که این حرفو نوشتی خندت نگرفت؟


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۰۰)
 
hadi68
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
خداحافظ قهرماني

وقتي مربي هر 3 هافبك خودشو بيرون گذاشته معلومه كه نتيجش چيه

ولي مثل اين كه پپ كلا بي خيال ليگ برتر شده به اونا استراحت داد تا ليگ قهرمانان رو بهتر بازي كنن


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۵۳)
 
Poyanbarcelona
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
دوستان همه میدانیم که همه ی ما طرفدار بارساییم اگه این طور نبود نمیومدیم اینجا و نظر بدیم الان تو سایت که داشتم نظر ها میدیدم متوجه شدم دو دسته از طرفدار ها نظر دادن دسته اول کسانی هستند که بابت باخت دیشب خیلی ناراحت و هستن و به باشگاه توهین میکنن و دسته دوم هم کسانی هستند که بابت باخت دیشب نسبت به دسته اول از تیم حمایت میکنن بابا چرا این طور میکنین باختیم که باختیم مگه دنیا به اخر رسیده فکر نکنین من برام مهم نیست من دیشب ساعت 5 صبح خوابیدم ولی خوب چیکار میشه کرد ترو خدا به پپ توهین نکنین


تازه خوشحال هم باشیم که باختیم ولی تلاش خودمون رو کردیم شما شعور پپ رو ببینین تو این نظر (((( گواردیولا که بهانه‌ای مثل خرابی زمین چمن پامپلونا، سردی عجیب هوا و البته داوری بحث انگیز به خصوص در نیمه دوم را در اختیار داشت هرگز بهانه‌جویی نکرد و مسئولیت این شکست را پذیرفت. ))))) پس این باخت رو فراموش کنیم و با خیال راحت به بازی های بعدی فکر کنیم


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۴۵)
 
محمدبارسا
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
صادقانه میگم, این بارسا اگه امسال حتی یک جام هم نمی برد من بازم به مربی و بازیکنای بزرگمون افتخار میکردم حالا که 3 تا جام رو برده و تو 2 تاش مدعی اصلیه و فقط و تنها فقط تو 1ییش شانسش کم شده.
واقعا واسه بعضی از دوستای بارساییم متاسفم...


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۴۰)
 
morobarca
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]

فراتر از یک باشگاه




یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۳۷)
 
OMDI@FCB
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
[quote]دوستان این نظر رو یکی از دوستان عزیز بارسایی تو فیس بوک گذاشته ... خالی از لطف نیست خوندنش !!! من به شخصه به اینجور چیزا اعتقاد دارم : چند روز پیش داشتم تو سایتهای انگلیسی مصاحبه سر بابی چارتونو میخوندم که الانم مدیر افتخاری باشگاه منچستر یونایتد هست . و جالب اینجاست که خیلی از صحبتهای بابی چارتون تو رسانه های اسپانیایی چاپ نشد .من حتی سایت اسپورت و الموندو رو هم چک کردم و ندیدم بعد از کلی تعریف و تمجید از شیوه بازی بارسا به خصوص در فینال باشگاه های اروپا به یه نکته خیلی عجیبی اشاره کرد و اونم اداره کردن لالیگا توسط شرکت نایک بود . بابی چارتون رسما اعلام کرد تمام مسابقات لالیگا رسما زیر نظر شرکت نایک اداره میشود . جالبه که بدونید که ساندرو راسل یکی از بهترین مدیران نایک در دنیا بود و به نوعی هست . راسل بود که نایک و نجات داد و اونو به اینجا رسوند . نایک هم کمک شایانی در به قدرت رسیدن راسل در انتخابات بارسا کرد و اونو مدیر عامل باشگاه کرد . از قدرت مافیای فوتبال همینو بدونید که سال 2008 که کریس رونالدو مرد سال فوتبال جهان شد تمام این پروسه از ادیداس شکل گرفت ( اون زمان ادیداس حامی کریس بود و اکنون حامی مسی میباشد ) حالا چرا اینهمه مقدمه گفتم . از وقتی که حرفهای بابی چارلتونو خوندم به بازیهای بارسا و مقایسه بارسا با تیم فصل قبل حساس تر شدم و دیشب دیگه مطمئن شدم که بارسا رسما لا لیگا رو بی خیال شده و نشوندن ژاوی و اینیستا و سسسک رو نیمکت پیرو همین سیاست میباشد . قصدی هم ندارم که بخوام وارد مسائل داوری شم چون اون به عنوان مسائل بعدی حائز اهمیت هست .فراز و نشیب در فصل وجود داره ولی نه به این مقدار .پپ عملا با ترکیبهایی که برای بازیهای لا لیگا میزاره داره میگه نمیخواد قهرمان شه .بهترین بازیکنانشو تو نیمکت میشونه و نقطه قوت بارسا که هافبکهاش هستن رو از بین میبره .و بر عکس تو اروپا وحذفی بارسا ، بارسا میشه . به هر حال یه واقعیتی وجود داره که اونم گردش مالی و قدرت در تیمهای بزرگ دنیاست که باید دست به دست شه . این موضوع در لالیگا هم نمود خودش رو نشون داده . مثل این میمونه که به بارسا گفتن باید بین لا لیگا و اروپا یکی رو انتخاب کنی و بارسا احتمالا اروپا رو انتخاب کرده . این موضوع شاید خنده دار باشه ولی دوستانی که در جریان کالچو پولی هستن این حرفو میپذیرند . من منکر بازیهای خوب رئال نمیشم ولی نمیتونم این شیوه بازی بارسا رو باور کنم . واقعت دنیا همینه که تو فوتبالی که اعداد میلیاردی جا بجا میشه هر اتفاقی ممکنه بیفته . بازی بارسا و لور کوزن در اروپا صحت حرفهامو بهتون ثابت میکنه . فرستاده ‌شده در تاریخ: یکشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ پاسخ navid.f.c.b پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ] [عضو تازه وارد] عضویت از: ۱۳۸۹/۱/۶ از: ولک بچه کاتالان(تهران) پیام: 42 [آفلاین] سلام بچه ها بچه های منتقد منم میدونم که باخت دیشب تقصیر پپ عزیز بود ولی انتقاداتتون خیلی تنده شما دارید توهین میکنید بالاخره پپ انسان بزرگیه چون منش ورزشکاری داره دیشب منم خیلی اعصابم خورد بود دیشبم خوابم نبرد ولی من از اول فصل گفتم بازم میگم پپ این فصلو فدای فصل بعد کرده ساله دیگه سیستم فوق مدرن بارسا رو میبینید من مطمئنم که ساله دیگه هر 6 تا جامو میگیریم به خدا قسم دوستانی که میگن گواردیولا بدون بارسا یه مربیه معمولیه میخوام بگم خداوکیلی این حرف رو خودتون قبول دارید؟ شمایی که میگید عبدالله ویسی هم این تیم رو قهرمان میکرد مگه رایکارد همین بازیکنارو نداشت به علاوه ی رونالدینیوی آماده و اتوئو رو ؟ مگه رایکارد هانری رو نداشت ؟ مگه رایکارد با همین تیم تو نیو کمپ 1 هیچ به رئال نباخت؟ مگه رایکارد 4 بر 1 به رئال نباخت؟ مگه این گواردیولا نبود که ژاوی که به گفته ی خودش میخواست از فوتبال خداحافظی کنه رو دوباره رو نکرد ؟ مگه از زمان گواردیولا مسی سه بار بهترین بازیکن دنیا نشد ؟ مگه از زمان گواردیولا هرسال بیشترین تعداد بازیکن رو تو تیم منتخب سال نداریم؟ مگه گواردیولا بازیکن جوون کم معرفی کرده ؟ مگه گواردیولا اون تیم ناامید رایکارد رو تحویل نگرفت و تبدیل به بهترین تیم تاریخ نکرد؟ وقتی پپ رو از دست بدیم میفهمید چه جواهری رو از دست دادیم . ولی انصافا جرئت داشته باشید سال دیگه که 6 تا جام گرفتیم بیاید معذرت خواهی کنید ما بارسایی ها با اخلاق بزرگ میشیم . ما یاد گرفتیم که تیمای دیگه رو تحقیر نکنیم و به تیمایه دیگه توهین نکنیم بعد شما میاید به پپ عزیز که 4 سال شادی رو براتون اورده توهین میکنید ؟ آره بارسا دیشب باخت پپ هم مقصر بود ولی خداوکیلی حقشه بهش توهین بشه ؟ مورینیو که الان میزنیدش تو سره پپ پارسال تو همه ی جاما مغلوب بارسا نبود؟ آیا همین رئال که الان با این اختلاف صدر نشینه بازیکناش وقتی میخوان بگن پیشرفت کردیم نمیگن داریم به سطح بارسا نزدیک میشم؟ آره انتقاد خیلی خوبه ولی به خدا کاره شما انتقاد نیست . به این کار میگن تخریب بچه ها توروخدا نوهین نکنید پپ و مسی ارزششون خیلی بیشتر از اینه که ابله خطاب بشن خداکنه امسال بارسا هیچ جامی نگیره تا تموم هوادارای دوروزه از دورو بر تیم برن کنار ببخشید که زیاد حرف زدم زنده باد تمام کاتالونیا و آبی اناریا عاشششششششششششقتونم[

حرفهات تاثیرگذاربود...


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۳۷)
 
PIQUE3
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
نقل قول
اون کاربری که میگه : ( برای اینکه یه ضرب المثل تو کاتالونیا هستش که میگه لذت اینکه داغ یه جام به دل مادریدی ها بمونه،خیلی بیشتر از اینه که خودت اون جام رو ببری... ) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! باید به عرضشون برسونم که شما بیش از اینکه طرفدار بارسلونا باشی دشمن رئالی !!! و شاید هم اصلا طرفدار بارسلونا نیستی !!!!!!!!!!!!! میدونی چرا ؟!!!! چون 22 ساله طرفدار بارسلونایی و به خاطر اون سالهای بی جامی میخوای عقده دوران نوجوانی تو الان خالی کنی !!! پس نگو من دنبال برد نیستم !!!! من دنبال جام نیستم !!!!! دلیل نمیشه هر کی از گواردیولا انتقاد میکنه بارسلونایی نباشه !!!! مگه نمیگیم سایت هواداری بارسلونا در ایران ؟!!!! یا من اشتباه میبینم ؟!! و اینکه شاید سایت هواداری گواردیولا در ایران باشه و من اشتباه اومدم !!! بله ... ما بیش از اینکه طرفداری تخریب تیم رقیب ( مادرید ) و طرفدار بازیکنهای خاص و یا مربی خاصی باشیم طرفدار بارسلوناییم . و حاضرم نیستیم به خاطر یه جایزه بی ارزش آقای گلی مسی به خاطر حریص بودنش در گل زنی جام رو برای تیممون از دست بدیم . یا به خاطر کج فکری های گواردیولا که میخواد به یه سری از بازیکنهای بی تجربه بازی بده و بازیکنهای تاثیر گذار رو تو این شرایط سخت و بحرانی نیمکت نشین کنه !!!! بدون هیچ دلیل و منطقی !!!!!! هممون خوب میدونیم این تیم حال حاضر رو دست عبدالله ویسی هم بدیم همین قهرمانی های 3 سال اخیر رقم میخورد . پس اینقدر به مربی که با یک تیم کارشو دیدید ننازید . ایشاالله برای فصل بعد یک مربی با تجربه و کلاسیک رو میاریم تو تیممون تا با عقاید حرفه ایش بتونه افتخار رو برای تیممون به ارمغان بیاره . به امید روزی که به خاطر یه سری عقاید خام یک مربی جلوی تیم های درجه سومی مثل اوساسونا زانو نزنیم ...


میگم داش علی نظرت چیه عبداله ویسی رو خسته نکنیم بگیم از بازی بعد بچه ها خودشون برن تو زمین بازی کنن یا می خوایی شما خودت قدم رنجه کنی یه سر بری رو نیمکت بشینی البته خیلی از دانشت استفاده نکن چون ممکنه6 جام که هیچی فیفا یه جام جهانی افتخاری هم بهت بده اخه داداش میتونی بگی طبق کدوم دانشت داری انتقاد میکنی خیلی برام سواله احتمالا از زمانی که پپ اومده وهیچ بازی مقابل رئال به این قدرتمندی نباخته شما زنگ زدی بهش مشاوره دادی یا تو این 13 تا جام شما داشتی تیم رو رهبری میکردی این مدت ها کجا بودی استاد یه پس کاش فکری واسه فوتبال ایران هم میکردی با این همه دانش فوتبالیت

درود بر طرفداران واقعی بارسلونا

بارسلونا هیچ جامی هم که نبره یا اصلا خوده پپ هم که هیچ جامی نبره بخدا قسم که یه ذره ناراحت نمیشم همینجوری هم شرمندش هستیم واسه این سه سال و 13 جام
پپ این رو از ته قلبم میگم که خسته نباشی تو همیشه تو قلب ما هستی


[quote]


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۲۳)
 
morobarca
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
نیوکمپ پیشکش؛ تو برنابئو ببرن بعد بیان جلو.
راستی چرا بارسا به هر تیمی ببازه به رئال نمیبازه؟ چرا رئال هر تیمی رو میبره به بارسا میبازه؟ فلسفه اش چیه؟



یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۲۲)
 
ghadir
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
خیلی ناراحتم می خوام سرمو بزنم به سقف.
اما اشکال نداره ما چندتا کشف جدید دیگه از لاماسیا برای تیم اصلی پیدا کردیم . بعد از 3سال هم خخخووک های مادریدی قهرمان بشن.
visca barca
visca PEP
visca xavi
visca all player of barca


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۱۹)
 
masoud93
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
باخت که باخت فدای سرش
لیگ از دست داد، بازم فدای سرش
این همه سال بارسا همه جام ها را گرفته . امسال یه لالیگا برا رئالی ها
هر وقت تونستند تو نیوکمپ بارسا را ببرند بعد بیاند حرف بزنن
5 تایی ها!!



یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۱۲)
 
mermaid
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
بارسا همیشه بارساست من عاشق هنر نماییشون تو زمینم . حتی اگه تک تک بازیها رو هم ببازن بازم طرفدار این تیم این مربی و بازیشون میمونم
زنده باد بارسا
زنده باد پپ
زنده باد ژاوی



یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۰۸)
 
f.c.b.rezalona
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
گواردیولا واقعا سرمربی بزرگیه.حالا یک جام رو از دست داده چیزی از او و تیمش کم نمیکنه.باید بهش احترام گذاشت اگه او نبود الان 13 جام نداشتیم...........


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۰۲)
 
f.c.b.rezalona
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
بابا این چه ترکیبی بود.لعنت به این شانس.دیگه لیگ تمام شد.یادم نمیاد تا حالا تو یک بازی 3گل خورده باشیم.حالا دیگه لالیگا رو بیخیال فدای سر گواردیولا و بازیکنا.باید تمرکزمون روی چمپیونس لیگ باشه.و باید در لیگ همش از بازیکنای جوون استفاده کنیم و باید(ژاوی.انیستا و قابرگاس) همش روی نیمکت بمونند.پارسال جام حذفی رو به رئال دادیم وامسال لیگ.ممکنه اختلاف با رئال به15تا20 امتیاز برسه.ای خدا ای خدا ای خدا کمکمون کن(به امید 5 جام دیگر به خصوص چمپیونس لیگ)صلوات


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۵۸)
 
navid.f.c.b
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
سلام بچه ها
بچه های منتقد منم میدونم که باخت دیشب تقصیر پپ عزیز بود ولی انتقاداتتون خیلی تنده شما دارید توهین میکنید بالاخره پپ انسان بزرگیه چون منش ورزشکاری داره
دیشب منم خیلی اعصابم خورد بود دیشبم خوابم نبرد ولی من از اول فصل گفتم بازم میگم
پپ این فصلو فدای فصل بعد کرده
ساله دیگه سیستم فوق مدرن بارسا رو میبینید من مطمئنم که ساله دیگه هر 6 تا جامو میگیریم به خدا قسم
دوستانی که میگن گواردیولا بدون بارسا یه مربیه معمولیه میخوام بگم خداوکیلی این حرف رو خودتون قبول دارید؟ شمایی که میگید عبدالله ویسی هم این تیم رو قهرمان میکرد مگه رایکارد همین بازیکنارو نداشت به علاوه ی رونالدینیوی آماده و اتوئو رو ؟ مگه رایکارد هانری رو نداشت ؟ مگه رایکارد با همین تیم تو نیو کمپ 1 هیچ به رئال نباخت؟ مگه رایکارد 4 بر 1 به رئال نباخت؟ مگه این گواردیولا نبود که ژاوی که به گفته ی خودش میخواست از فوتبال خداحافظی کنه رو دوباره رو نکرد ؟ مگه از زمان گواردیولا مسی سه بار بهترین بازیکن دنیا نشد ؟ مگه از زمان گواردیولا هرسال بیشترین تعداد بازیکن رو تو تیم منتخب سال نداریم؟ مگه گواردیولا بازیکن جوون کم معرفی کرده ؟ مگه گواردیولا اون تیم ناامید رایکارد رو تحویل نگرفت و تبدیل به بهترین تیم تاریخ نکرد؟ وقتی پپ رو از دست بدیم میفهمید چه جواهری رو از دست دادیم . ولی انصافا جرئت داشته باشید سال دیگه که 6 تا جام گرفتیم بیاید معذرت خواهی کنید
ما بارسایی ها با اخلاق بزرگ میشیم . ما یاد گرفتیم که تیمای دیگه رو تحقیر نکنیم و به تیمایه دیگه توهین نکنیم بعد شما میاید به پپ عزیز که 4 سال شادی رو براتون اورده توهین میکنید ؟ آره بارسا دیشب باخت پپ هم مقصر بود ولی خداوکیلی حقشه بهش توهین بشه ؟ مورینیو که الان میزنیدش تو سره پپ پارسال تو همه ی جاما مغلوب بارسا نبود؟ آیا همین رئال که الان با این اختلاف صدر نشینه بازیکناش وقتی میخوان بگن پیشرفت کردیم نمیگن داریم به سطح بارسا نزدیک میشم؟ آره انتقاد خیلی خوبه ولی به خدا کاره شما انتقاد نیست . به این کار میگن تخریب
بچه ها توروخدا نوهین نکنید پپ و مسی ارزششون خیلی بیشتر از اینه که ابله خطاب بشن
خداکنه امسال بارسا هیچ جامی نگیره تا تموم هوادارای دوروزه از دورو بر تیم برن کنار
ببخشید که زیاد حرف زدم زنده باد تمام کاتالونیا و آبی اناریا عاشششششششششششقتونم


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۴۵)
 
nima_barca
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
دوستان این نظر رو یکی از دوستان عزیز بارسایی تو فیس بوک گذاشته ... خالی از لطف نیست خوندنش !!! من به شخصه به اینجور چیزا اعتقاد دارم :

چند روز پیش داشتم تو سایتهای انگلیسی مصاحبه سر بابی چارتونو میخوندم که الانم مدیر افتخاری باشگاه منچستر یونایتد هست . و جالب اینجاست که خیلی از صحبتهای بابی چارتون تو رسانه های اسپانیایی چاپ نشد .من حتی سایت اسپورت و الموندو رو هم چک کردم و ندیدم بعد از کلی تعریف و تمجید از شیوه بازی بارسا به خصوص در فینال باشگاه های اروپا به یه نکته خیلی عجیبی اشاره کرد و اونم اداره کردن لالیگا توسط شرکت نایک بود . بابی چارتون رسما اعلام کرد تمام مسابقات لالیگا رسما زیر نظر شرکت نایک اداره میشود .

جالبه که بدونید که ساندرو راسل یکی از بهترین مدیران نایک در دنیا بود و به نوعی هست . راسل بود که نایک و نجات داد و اونو به اینجا رسوند . نایک هم کمک شایانی در به قدرت رسیدن راسل در انتخابات بارسا کرد و اونو مدیر عامل باشگاه کرد .

از قدرت مافیای فوتبال همینو بدونید که سال 2008 که کریس رونالدو مرد سال فوتبال جهان شد تمام این پروسه از ادیداس شکل گرفت ( اون زمان ادیداس حامی کریس بود و اکنون حامی مسی میباشد )

حالا چرا اینهمه مقدمه گفتم .

از وقتی که حرفهای بابی چارلتونو خوندم به بازیهای بارسا و مقایسه بارسا با تیم فصل قبل حساس تر شدم و دیشب دیگه مطمئن شدم که بارسا رسما لا لیگا رو بی خیال شده و نشوندن ژاوی و اینیستا و سسسک رو نیمکت پیرو همین سیاست میباشد . قصدی هم ندارم که بخوام وارد مسائل داوری شم چون اون به عنوان مسائل بعدی حائز اهمیت هست .فراز و نشیب در فصل وجود داره ولی نه به این مقدار .پپ عملا با ترکیبهایی که برای بازیهای لا لیگا میزاره داره میگه نمیخواد قهرمان شه .بهترین بازیکنانشو تو نیمکت میشونه و نقطه قوت بارسا که هافبکهاش هستن رو از بین میبره .و بر عکس تو اروپا وحذفی بارسا ، بارسا میشه .

به هر حال یه واقعیتی وجود داره که اونم گردش مالی و قدرت در تیمهای بزرگ دنیاست که باید دست به دست شه . این موضوع در لالیگا هم نمود خودش رو نشون داده .

مثل این میمونه که به بارسا گفتن باید بین لا لیگا و اروپا یکی رو انتخاب کنی و بارسا احتمالا اروپا رو انتخاب کرده . این موضوع شاید خنده دار باشه ولی دوستانی که در جریان کالچو پولی هستن این حرفو میپذیرند .

من منکر بازیهای خوب رئال نمیشم ولی نمیتونم این شیوه بازی بارسا رو باور کنم . واقعت دنیا همینه که تو فوتبالی که اعداد میلیاردی جا بجا میشه هر اتفاقی ممکنه بیفته .

بازی بارسا و لور کوزن در اروپا صحت حرفهامو بهتون ثابت میکنه .


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۴۴)
 
Sadra110
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
کاپلو سال 1998 با رئال قهرمان اورپا شد! تو فینال با گل میاتویچ یونتوس رو برد


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۳۹)
 
Sadra110
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
عزیزم چرا عکس الکی گذاشتی!این عکس که برا گل دوم اوساسونا گذاشتی!چون این توپ سانتر نمیشه برا بازیکنی که خط کشیدی دورش!بقیه اش قبول ولی گل دوم اوساسونا این صحنه نیست،توپ میاد سمت راست بعد با یه سانتر کوتاه رو دروازه میاد!کلیپش هم هست
مشاهده لینک

[youtube=425,350]http://www.youtube.com/watch?v=D72pGuFKUxU&feature=youtu.be[/youtube]


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۳۴)
 
bbehnam
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
واقعا من نگران سلامتی بعضی از دوستان طرفدار نما هستم. آخه بر اساس چه معیاری برای گواردیولا حکم اخراج میدیی؟ شررررررررررررررررم آوره. از حالا شروع به باخت کنه تا سه سال وقت داره. اگر به این بازیکنها بازی نمیداد که الان خبری از بوسکتس و پدرو و پیکه و تیاگو و... نبود


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۱۸)
 
Greatest.Ever
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
من با Ali1381 کاملا موافقم.فرگوسن هم امسال بارها با ترکیب های مختلفی بازی کرده ولی اکثرا برده و الان فقط 2 امتیاز با سیتی فاصله داره.گواردیولا میتونه با پورتو قهرمان اروپا بشه؟واقعا آدم خیلی با تعصب باید نظر بده که گواردیولا رو هم سطح ابر مربی مثل مورینیو بدونه.گواردیولا بدون بارسا یه مربی کاملا معمولی و تو بارسا هم بدون ژاوی اینیستا هیچی نیست.خودشم بارها گفته تو موفقیت های بارسا ستاره هاش بیشترین نقش رو دارن.واقعا براش متاسفم این آقا دل میلیون ها هوادارا بارسا رو شکوند و با آزمایش ترکیب های مختلف در هفته های مختلف و در بازی های سخت خارج از خانه که اکثرا نتیجه نداشته لالیگا رو دودستی به مادرید تقدیم کرد هیچ!فاصله 10 امتیازی با رئال بوجود آورد که واقعا طعنه آمیزه!

من که حتی یک صدم درصد هم احتمال قهرمانی تو لالیگا رو برای بارسا نمیدونم.ولی الان انگیزه ی تیم بیشتر شدالان میدونه دیگه هیچ شانسی برای قهرمانی نداره و فقط باید برای کاهش فاصله و تاریخسازی در چمپیونزلیگ بجنگه.


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۰۳)
 
mohsen1359
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
من بارسلونا رو دوست ارم چون واقعا بازی فوتبال رو لذت بخش جلوه می دن .

و اینکه سالی 1 جام از 6 تا جام مال رئال زشته این همه هزینه می کنن 1 جام که ماله اوناست بی معرفت نباشین . آدم یه تیکه گوشت می خوره استخونشو می ندازه جلو سگ . این یه جامم ماله شما هر چند نتیجه بازی با لوانته هنوز مشخص نیست واسه رئالی ها


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۵۷)
 
Ali1381
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
اصلا بحث سر این نیست که گواردیولا با این باخت رفته زیر تیغ انتقادات !!! نظرم در رابطه با مربیمون نه مثبته و نه منفی !! بحث من اینه که کار ایشون رو فقط با یه تیم دیدیم !!! پس نمیشه پپ رو با مربیان بزرگی مثله دل بوسکه فرگوسن مورینیو و کاپلو مقایسه کرد . این 4 تا مربی تونستن با تیم های مختلف خودشونو و توانایی هاشونو اثبات کنن
دل بوسکه : قهرمانی با تیم ملی اسپانیا در جام جهانی - قهرمانی با تیم رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان و ...
فرگوسن : قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان و ... در 25 سال حضور در تیم منچستر ( اگه هر 5 سال یه نسل رو جدا کنیم میشه 5 نسل و به عبارتی 5 تیم )
مورینیو : قهرمانی با پورتو اینتر در لیگ قهرمانان و قهرمانی با پورتو اینتر و چلسی در لیگ و ...
کاپلو : برنده لیگ قهرمانان با میلان و رئال مادرید و قهرمانی در لیگ با یوونتوس میلان رئال مادرید و ...

اما گواردیولا چی ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
گواردیلا : قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان و ... فقط و فقط با یک تیم . با یک نسل !!!!
هر بازی زاوی و اینیستا نبودن یا باختیم یا مساوی دادیم !!!!!!!!!!!!!!!! پس کو هنر پپ ؟!!!


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۴۰)
 
Wimps
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
پپ قبل از بازی با اوساسونا به بازی با لورکوزن فکر کرد و بر اساس اون بازی در مقابل اوساسونا قرار گرفت و تیم رو چید اشتباهی که ممکنه به اختلاف 10 امتیازی تبدیل بشه. اما آیا باید از رقابت دست کشید؟؟؟ من هم قبول دارم که شانس بارسا برای قهرمانی لالیگا به صفر میل میکنه اما رقابت کردن با رئال و کم کردن اختلاف تا جای ممکن بهترین کاریه که بارسا میتونه بکنه.
این رو یادمون باشه قرار نیست بارسا همیشه برنده همه جام ها باشه
پپ اگر بتونه جام حذفی رو ببره و لیگ قهرمانان رو هم فتح کنه به نظرم سال با شکوهی میشه حتی اگر رئال قهرمان لالیگا بشه
دیشب بارسا باخت اما مردونه باخت جنگید و باخت اما ضد فوتبال انجام نداد
از دوستان منطقی رئالی که تو این سایت هستن میخوام به بارسلونا توجه کنن و ببینن اگر رئال دیشب تو پامپلونا با این شرایط میباخت چیکار میکرد؟ !
به تیمم هر روز بیشتر از قبل ایمان پیدا می کنم جز بارسا به تیم دیگه ای فکر نمی کنم
بارسلونا فراتر از یک باشگاست
Only Barca Anti Madrid



یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۳۸)
 
xavik
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
وجود بارساارزش داره اصلا جام مهم نیست رئالی ها این همه جام گرفتند ولی ادم وحشی و مغرور تحویل میدن
اما بارسا مردونگی وبزرگی نشون طرفدارای واقعیش داد
فدای سر پپ که باختن


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۲۰)
 
Carles.Luis.Suárez
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
من واقا متعصفم براي كساي كه اون همه افتخار وقهرمانيرو كه گوارديولا اورده رو نميبينن تازه يكيشم چند وقت پيش بود چقدر شما قدر نشناسين فكر كردين گوارديولا بدون تيم ميمونه نه خيرم با رفتن گوارديولا تنها كسي كه ضرر ميكونه خوده بارسلوناست گورديولاروكه روهواميزنن همين فرگوسن صدبار گفته كه گوارديولا جانشين منه اگه ژاوي واينيستارهم نفرستاده توي زمين دليل داشته بعد اوناي كه فكرميكنن بارسلونا تباني كرده ببخشيد اينو ميگم ولي خيلي كوته نظرن چون اين بازيروهم كه ازدست داديم به خاطر اشتباهات داوري بوده مثل بازي هاي قبل بعدشم اگه رئال الان بالاتراز ماست فقط به خاطر اشتباهاي داوري وبس پس خواهشن اينقدر توهين نكنين من يه راه حل ديگه ام دارم اگه خيلي ناراحتين ميتونين تيمتونو عوض كنين ولي كسي حق توهين نداره


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۱۶)
 
messi-6810
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
پپ از قبل کارشونو تو لالیگا تمام شده میدونست چرا که اگه یک درصد برا لالیگا شانس قائل بود تو هافبک از روبرتو -تیاگو وماسکرانو استفاده نمیکرد


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۱۲)
 
aammiinn
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
واقعا دیشب شاهکار کردیم با این بازی کردنمون
ترکیب چیندن آقای گواردیولا هم که از همه شاهکار تر بود
فک کنم میخواد کلاً بیخیال لالیگا بشه


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۹:۵۷)
 
Poyanbarcelona
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
دیگه با لالیگا خدا حافظی کنیم


ولی من دوباره میگم پپ از لالیگا مایوس بود قبل از این بازی تو این بازی هم جوانا رو فرستاده بود تو خوب از الان به بعد هم که ما قهرمان نیستیم پس پپ فصرت های خیلیییی زیادی داره واسه میدان دادن به جوانان



زنده باد بارسا


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۹:۵۱)
 
messi.maradoona
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
از دوستانی که بازی رو ندیدن خواهش میشه که نظر ندن.
من که بازی رو دیدم احساس نمیکنم مطمئنم که تبانی بود که اوساسونا از بازی مقابل بارسا امتیاز بگیره.
کدوم عقل سلیمی قبول میکنه که:
1:بهترین هافبک های جهان رو نیمکت باشن؟
2:با فقط 3تا حمله رو دروازه 3تا گل دریافت کنن؟
3:تمام پاسهای والدز و پویول و پیکه و...اشتباه باشه.به طوری خیلی آشکار توپ رو میزدن تو اوت؟
4:به جای گل زدن و پاس دادن به هم تیمی که دروازه خالی گل بزنه شوت میزدن تو دست دروازبان(مسی جون و تلو و سانچز و...)؟
5:وقتی تیم 2گل عقبه بجای بازی دادن به مرد شیشه ایی و مهندس به کوانکا و تلو بازی بده؟
به امید دبل کردن تو لیگ قهرمانان



یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۹:۴۶)
 
بارررسا
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
باختیم.فقط باید دعا کنیدم رئال ما رو تو نیوکمپ نبره تا مجبور نشیم براشون تونل قهرمانی درست کنیم!!!



یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۹:۴۵)
 
محجوبه
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
فکر کنم دیگه لالیگا پَر... نه ببخشید پَر پَر


البته بازی فوتبال به خاطر همین چیزاست که زیباست... ما هم که خسیس نیستیم...ولی من واقعا دلم میشکنه...آخه حیف جام به این خوشگلی نیست که بخواد بره زیر اتوبوس و له بشه


من هنوز هم دوس دارم امیدوار باشم...


و از همین جا اعلام می کنم که تا آخرش پای بارسا وایسادم







یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۹:۳۷)
 
nima_barca
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
دوستان صبور باشید

وقتی تو لیگی به این حساسیت بازی میکنی کوچکترین اشتباه از جانب بازیکن و یا حتی داور باعث چنین نتایجی میشه
فراموش نکنید این چند ساله بارسا داره بهترین نتایج تاریخش رو میگیره ولی این رئال هست که بهتر کار کرده امسال .
همون طور که دوسال قبل ما رئالی رو که بهترین نتیجه تاریخش رو گرفته بود رو کنار زدیم و اول شدیم
من احساس می کنم با همون 7 امتیاز هم فتح لیگا بسیار سخت شده بود و کار گواردیولا در استراحت دادن به بازیکن های اصلی رو خیلی خوب و مفید میدونم و حتی نگران بازی کردن زیاد مسی هم هستم که خوب کمی افت بر اثر خستگی تو کارش دیده میشه !

در کل فوتبال زیباییش به همین چیزاست و اگه همه ساله ما قهرمان بشیم اون جذابیت و هیجانش از بین میره و وجود تیم رقیب و دشمنی مثل رئال هست که ما رو هم به تلاش وادار میکنه .
آرامش داشته باشید که اونی که باید ناراحت باشه و استرس داشته باشه رئال و طرفداراشن که چند ساله رفت و برگشت لوله میشن !!!
آروم باشید که حس عچیبی بهم میگه اونی که آخر فصل میخنده ما خواهیم بود !!!


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۹:۳۰)
 
8060803
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
نقل قول
لعنت به گواردیولا بخاطر نیاورن ژاوی و مسی و فابرگاس به بازی.با این کار گند زد به مرکز زمین


داداش تو هم داری تند میری ها!
مسی که بود. خوب بازی نکرد. فابرگاسم تعویضی اومد تو تاثیرگذار بود. ژاوی و اینیستا نبودن


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۸:۵۲)
 
mbp1362
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
سلام بچه ها ناراحت نشین ولی خیلی هاتون خیلی بی انصافین .باختن که باختن فدای سرشون
اگه طرفتارای رئال هم میخواستن این کارا رو بکنن که تو این سه سال باید باشگاه تعطیل میکردند.نگران نباشید فعلا شانس به اونا روکرده و از ما رو برگردونده. نوبت از دست دادن امتیاز رئال هم میرسه .


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۸:۴۸)
 
رضااا
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
باید کمی منطقی فکر کنیم.
به نظر من دلیل اینکه ما باختیم یکی از این 2 مورده:
1- گواردیولا حریفو دست کم گرفته و فکر کرده میتونه با ذخیره ها بازیو ببره
2- شاید پپ به خاطره مصدومیتهای زیاد فکر میکنه که بدن بازیکنای باقیمونده (که انصافا تعدادشون خیلی هم کمه) برای رقابت توی 3 جام جواب نمیده. واسه همین لالیگا رو که تا حد زیادی هم از دست رفته است بیخیال شده.
حالا دلیل این باختها هر چی هست نمیدونم اما بعضیها اومدن اینجا به اسم بارسایی از بازیکنا بد میگن. کار ندارم بارسایی هستن یا رئالی اما اگه قراره با یه جام از دست دادن بیان و این همه زحمتو که تو این چند سال تیم کشیده رو زیر سوال ببرن بهتره برن طرفدار یه تیمه دیگه بشن


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۸:۲۹)
 
Ali1381
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
من از اوناش نیستم که چشامو ببندم و به تخیلات و خاطرات گذشته فکر کنم .

مسی بهترین بازیکن جهان انتخاب شد درست ... واسه تیم زحمت میکشه درست ...
من که منکرش نشدم ...

اما بیایم واقع بین باشیم ... تو موفقیت ها از تیم و بازیکن ها تعریف کنیم و و تو ناکامی ها تیم و اعضای باشگاه رو نقد کنیم . برای بهبود تفکرات خودمون ...

مسخرست این حرف : که بگیم مسی اون توپ رو گل نکرد و چند امتیاز تو لالیگا از دست دادیم ... خب اشکالی نداره ... به جاش پارسال تو فلان بازی فلان کار رو کرد !!!!

خب کرد که کرد ... همونطور که در گذشته تشویقش کردیم آیا الانم باید مثل گذشته از این وضعیتش به به و چه چه کنیم ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بازم میگم من بیشتر از اینکه طرفدار مسی یا گواردیولا باشم طرفدار بارسلونا هستم ... چرا که مسی و گواردیولا یه روزی میان و یه روزی میرن ... این بارسلوناست که تا ابد موندگاره


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۸:۰۴)
 
F.C.Barcelona.sb
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
چه ببره چه ببازه بازم بارساقهرمانه


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۶:۴۹)
 
Ali1381
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
اون کاربری که میگه : ( برای اینکه یه ضرب المثل تو کاتالونیا هستش که میگه لذت اینکه داغ یه جام به دل مادریدی ها بمونه،خیلی بیشتر از اینه که خودت اون جام رو ببری... ) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

باید به عرضشون برسونم که شما بیش از اینکه طرفدار بارسلونا باشی دشمن رئالی !!! و شاید هم اصلا طرفدار بارسلونا نیستی !!!!!!!!!!!!! میدونی چرا ؟!!!!

چون 22 ساله طرفدار بارسلونایی و به خاطر اون سالهای بی جامی میخوای عقده دوران نوجوانی تو الان خالی کنی !!! پس نگو من دنبال برد نیستم !!!! من دنبال جام نیستم !!!!!

دلیل نمیشه هر کی از گواردیولا انتقاد میکنه بارسلونایی نباشه !!!! مگه نمیگیم سایت هواداری بارسلونا در ایران ؟!!!! یا من اشتباه میبینم ؟!! و اینکه شاید سایت هواداری گواردیولا در ایران باشه و من اشتباه اومدم !!!

بله ... ما بیش از اینکه طرفداری تخریب تیم رقیب ( مادرید ) و طرفدار بازیکنهای خاص و یا مربی خاصی باشیم طرفدار بارسلوناییم . و حاضرم نیستیم به خاطر یه جایزه بی ارزش آقای گلی مسی به خاطر حریص بودنش در گل زنی جام رو برای تیممون از دست بدیم . یا به خاطر کج فکری های گواردیولا که میخواد به یه سری از بازیکنهای بی تجربه بازی بده و بازیکنهای تاثیر گذار رو تو این شرایط سخت و بحرانی نیمکت نشین کنه !!!! بدون هیچ دلیل و منطقی !!!!!!

هممون خوب میدونیم این تیم حال حاضر رو دست عبدالله ویسی هم بدیم همین قهرمانی های 3 سال اخیر رقم میخورد . پس اینقدر به مربی که با یک تیم کارشو دیدید ننازید .

ایشاالله برای فصل بعد یک مربی با تجربه و کلاسیک رو میاریم تو تیممون تا با عقاید حرفه ایش بتونه افتخار رو برای تیممون به ارمغان بیاره .

به امید روزی که به خاطر یه سری عقاید خام یک مربی جلوی تیم های درجه سومی مثل اوساسونا زانو نزنیم ...


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۴:۴۶)
 
juventusi1989
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
والدز یه بار دیگه ثابت کرد اصلا گلر بزرگی نیست. 10 سال تو تیم سطح اولی مثل بارسا بازی میکنه، ولی هنوز اشتباهاتی میکنه که یه بچه 10 ساله رو هم بخاطر انجامش سرزنش میکنن.
حالا باز آخر سال، میشه جز 3گلر برتر سال. خنده داره بخدا.
اینم بگم که بنظر من انتقاد هیچوقت بد نیست. حتی بعد از موفقیت. باید منظر موند و دید دلایل پپ از این تصمیمات(به ظاهر اشتباهش) چی بوده.
به هرحال فراموش نکنید که شما سشنبه شب یه بازی حساس با تیم خوب لورکوزن دارید. اونم تو شهر لورکوزن. شاید بازی کردن بازیکنای کلیدی توی زمین بد اوساسونا به صلاح نبوده


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۴:۳۹)
 
amircatalan
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
خوشحالم که نظرات اکثر قریب به اتفاقشون منطقی و امیدوارانه هستن.ممنون از همگی...

دوست عزیز رئالی...یقین داشته باش کسانی که از پپ انتقاد(از نوع احساسی) میکنن حداکثر 10درصد کاربران اینجا هستن و 90 درصد دیگه همگی حتی در صورت سقوط بارسا به دسته پایین تر هم کنار تیم محبوشون میمونن.و البته انتقاد احساسی و طرفداران احساسی رو همه تیم ها دارن نه فقط بارسا.

دوستان فراموش نکنید همین امشب که برای بارسا یه شب تیره و تار بود تیو بازهم گل زد...


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۵۸)
 
pep_is_god
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
و اگه بخوایم نیمه پر و امیدوارانه لیوان رو ببینیم،به امید خدا اگه لیگ قهرمانان رو فتح کنیم،سلطان بلامنازع اروپا خواهیم بود،مطمئن باشید که انشاالله اگه این اتفاق بیوفته،نه برای پرز ابله و نه برای هیچ رئالی دیگه ای نه تنها این جام شیرین نخواهد بود،بلکه به گورستان تاریخ سپرده میشه این جامشون! امسال تمام زورشون رو دارن میزنن و اگه لیگ قهرمانان رو از دست بدن واقعا پروژه شکست خورده ای داشتن...
اگه فقط یکم شانس داشته باشیم،این اتفاق خواهد افتاد.
یه نکته دیگه اینکه من اگه جای پپ باشم،از همین الان توی ادامه لالیگا به این فکر می کنم که به نهال های جدید مزرعه حاصلخیز لاماسیا شاخ و برگ بیشتری بدم...
با ظهور تیمایی مثل سیتی،چلسی،پاریسن ژرمن،مایورکا و... تیم هایی موفق خواهند بود که اکادمی قدرتمندی داشته باشن! تللو(تیو)،تیاگو،دوس سانتوس،سرجی،مونیسا،و... آینده باشگاه هستن.


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۵۲)
 
morobarca
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
دوستان
سالهاست که لحظات و ساعات و روزهای خوشی را برای ما ساخته اند؛
با بردهایشان،جامهایشان،سبک بازی خارقالعاده شان، اخلاق مداری شان چه در زمین بازی وچه در بیرون زمین ،نه تنها کاتالونیا به این تیم می بالد که اسپانیا و اروپا و جهان به آن می بالند.
پس شایسته این نوع انتقاد نیستند.
افتخار می کنم که هوادار این باشگاه که نه؛ فراتر از یک باشگاه هستم به نام بارسلونا.
روزهای خوش بسیاری در انتظار ماست.


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۴۲)
 
reza-ferdows
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
با عرض سلام به همه ي نوادگان كوروش كبير(البته ابي اناري هاش) دوستان من رئالي هستم و فقط خواستم بهتون بگم خيلي نامردين گوارديولايي كه همه چي بهتون داد اندازه كل تاريختون واستون فهرماني اروپايي اورد رئال رو چند بار برد كه باعث شد تو تعداد برد به رئال برسين و سه قهرماني لاليگا و... واسه 7 يا 8 يا 10 امتياز اختلاف دارين نابود ميكنين البته من از فاصله ايجاد شده خوشحالم و دارم ازش لذت ميبرم و با هشم حال ميكنم ولي من سه سال صبر كردم تا به اين لذت رسيدم متاسفم واسه شماهايي كه با دو برد عاشق گوارديولا و با سه باخت ازش متنفر ميشين در ضمن باخت به گردن داوري نندازين چون خودتونم خوب ميدونين تيمي كه منچستر تو ليگ قهرمانان نابود كرد هيچ وقت اگه تو اوج باشه به اوساسونا حتي با اشتباه داوري نميازه در اخر ارزو ميكنم جشن قهرماني رئال تو نيو كمپ باشه لطفا توهين نكنين حرف حق زدم هر چند با توهين خودتون كوچيك ميشين نه من با احترام خدمت كوروش و همه ي نوادگانش باي


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۳۴)
 
sabzdasht
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
نقل قول
برای اینکه یه ضرب المثل تو کاتالونیا هستش که میگه لذت اینکه داغ یه جام به دل مادریدی ها بمونه،خیلی بیشتر از اینه که خودت اون جام رو ببری...



خیلی حال کردم مرسی


انشاءالله که هم داغشو به دلشون میذاریم هم قهرمان میشیم
انشاءالله .به امید خدا


الهی امین


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۳۱)
 
shno-barcelona
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
بازی زیبایی بود برای بارسا البته‌ در نیمه‌ دوم اوساسونا 4 تا حمله‌ کرد یکییو به‌ تیر دروازه‌ زد 3 تای دیگه‌ به‌ تور دروازه‌ بارسا ولی بارسا بیشتر موقعیت دستش بود به‌ غیر از گلهای زده‌ 4 یا 5 موقعیت تک به‌ تک با دروازه‌ گل نشد.
نمیگم داور با ماست یا با اوناست از این جور چیزا خوشم نمیاد و تیمی که‌ فوتبال حرفه‌ایی بازی کنه‌ باید مشکلات داورم قبول کنه‌.
خیلی از دوستانم همین نطر و داشتند امسال گویی زمین و زمان با بارسا نیست.
به‌ همه‌ هواداران بارسا بگم فوتبال همینه‌ برای مدتی تو در اوجی برای مدتی رقیبت پس باید از رقابت لذت برد نه‌ اینکه‌ بخواهیم به‌ همدیگه‌ فش و ناسزا بگیم.
خدمت دوستان رئالی اینجا سایت خودتون هر وقت خواستید میتونید به‌ ما سر بزنید.
بزرگی ما از اینجا معلوم میشه‌ که‌ تیمی هستیم طی چند ساله‌ گذشته‌ همه‌ امپراطورهای فوتبال جهان را به‌ زیر کشیدیم و خودشون در مقابل ما همه‌ چی بلدن جز فوتبال اینقد تحقیر شدن در زمین مقابل بارسا به‌ همین خاطر اگه‌ یه‌ تیم دیگه‌ میبره‌ شروع میکنند به‌ کری خوانی خوب حقشونه‌ دیگه‌ چند ساله‌ بارسا را اینقد ضعیف ندیدند در مقابل حریفانش.
با این همه‌ اگر و اماها ولی من یک بارسلونایی هستم که‌ تا نفس در وجودم هست به‌ عشق بارسلونا و فوتبال زیبایی که‌ بازی میکنه‌ زنده‌ام.
زنده‌ باد بارسا
زنده‌ باد کاتالونیا
زنده‌ باد پپ گوردیولا و بازیکنانش.


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۳۱)
 
mazaherxavi
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
من بازي رو نديدم ولي از اينترنت دنبال ميكردم وقتي نتيجه 2-0 ديدم شوكه شدم ديگه حوصله كار نداشتم

اين دوستمون هم اون گلهاي اافسايدو گذاشته خيلي جالبه واقعا بايد به مادريد تبريك گفت

خوب داورا رو خريدن

من الان دارم فقط دعا ميكنم فردا ريال نبره شما هم دعا كنيد


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۲۷)
 
ferijoon690
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
این پپ همون کسیه که فصل اول حضورش به تیمی باخت که تازه اومده بود لالیگا.همه اومدن بهش بدو بیراه گفتن اما پپ میدونست که داره چیکار میکنه.و تا الان 13 تا جام آورده که فکر نکنم کاره ساده ای باشه.آقایونی که مثل 4 سال پیش دارید پپ رو میکوبونید,مطمئن باشید یه روزی از حرفا و گفته هاتون خودتون خجالت میکشید.

امید وارم پپ تا 30 ساله دیگه تو بارسا آقایی کنه.

mes que un club.viva pepe guardioala.viva messi.viva barcelona


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۲۴)
 
pep_is_god
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
من خیلی کم فرصت میکنم نظر بدم،اما دوستان من فقط بهتون میگم ببنید لیورپول،آرسنال،رم،ناپولی،والنسیا،و خیلی تیم های دیگه چند ساله که جام نگرفتن،اما چه طرفدارای با وفایی دارن...
فرق یه طرفدار اصیل با یه افتاب گردان تو مواقع سخت مشخص میشه! من 22 ساله که طرفدار این تیم هستم،هم تیم های رویایی 1 و2 رو دیدم،هم دوران سیاه گاسپارت رو،اما نه جام برام مهم بوده و نه قهرمانی،مهم فلسفه بارساست...
شاید 90% طرفدارا الان بگن باید قهرمان 5 تا جام باقی مونده بشیم،اما به نظر من اگه 2 تا اتفاق بیوفته به امید خدا،یه فصل خوب رو پشت سر گذاشتیم! یکی قعرمانی در کوپا دل ری،و دومی حذف شدن رئال از لیگ قهرمانان!
میدونین چرا نمیگم قهرمانی بارسا تو لیگ قهرمانان و میگم حذف رئال؟!!!
برای اینکه یه ضرب المثل تو کاتالونیا هستش که میگه لذت اینکه داغ یه جام به دل مادریدی ها بمونه،خیلی بیشتر از اینه که خودت اون جام رو ببری...


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۲۳)
 
sabzdasht
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
زنده باد بارسلونا
لالیگا رو از دست دادیم فدای یه تار موی مسی و ژاوی و ...

مهمترین جام چمپیونز لیگه که انشاءالله میبریم دیگه نبینم کسی حرف از نا امیدی بزنه خوب امتیاز از دست دادیم عیبی نداره هر کاری کنیم امتیازها بر نمیگرده که


در ضمن سه چهار تا بازی سخت برای رئال مونده


والنسیا

همین فردا لوانته که بازی رفت رئال و برده بود میدونید الان چقدر انگیزه دارن این بازی رو هم ببرن

بیلبائو

مالاگا که ص در صد انتقام جام حذفی رو میگیره


همین اوساسونا که نکونام به ژاوی قول داده بود رئال و میبرن


زنده باد بارسلونا

درود بر پرنده ی تیز پای نیو کمپ :لیونل اندرس مسی

برای پیروزی بارسا در تمام مسابقات:

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۱۶)
 
morteza2021
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
بازی را ندیدم و زمانی که نتیجه را فهمیدم باورم نشد ولی نتیجه باور نکردنی است یاد آن بازی که این تیم را با گل های بسیار بردیم و حالا باید شکست بخوریم


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۰۹)
 
NFH3WAIM
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
منم مثل همه ناراحتم اما از کامنت های Mac.tavish بیشتر ناراحت شدم
متاسفم اما باید بگم خاک بر سرت که با این حرفات ابروی بارسلونایی رو بردی .
خاک بر سرت.


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۰۰)
 
dany-fcb
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
همه طرفدار ها ناراحتن. غیر از برد تیم چیزی نمیخواستیم. الانم دیگه دلیلی نداره با هم بحث و دعوا کنیم.
-
اول از همه امیدوارم فردا رئال بازی رو نبره تا اختلاف زیاد نشه.
دوم اینکه الان که تیم نتیجه نمیگیره و میبازه باید پشت تیم باشیم و بهش عشق بورزیم . اگر نه موقع برد و قهرمانی هر آدم بی طرفی هم که فوتبال نمیبینه سوت و کف میزنه.
من امشب که امید قهرمانی بارسا کمرنگ شده میگم ، عاشق بارسام و همیشه عاشقش میمونم.
میگم تا آخرین ثانیه بازی های لالیگا رو دنبال میکنم ، با عشق و امید.



یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۵۹)
 
Greatest.Ever
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
از کجا شروع کنم.از تفکرات گواردیولایی که انگار میخواد قبل از رفتنش هرچی فحش و انتقاد هست رو به جون بخره از اشتباهات داوری که گل آفساید اوساسونا رو میپذیرن و گل سالم ما رو مردود میکنن اونم نه یک بار نه دو بار بلکه 3 بار؟از بدشانسی هایی بگم که خیلی ها اون رو بعنوان تنها عامل ناکامی بارسا میدونن.
تیم ها قبل از بازی چمن هاشون رو بلند و خشک نگه میدارن.داوری ها به ضرر بارساست.نه تو 1 یا 2 یا 3 بازی تمام بازی های خارج از خانه به جز بازی با بیلبائو.
از ثباتی بگم که امسال پپ گواردیولا از بارسا گرفته.
انگار زمین و زمان علیه بارساست.حتی خودمون.
بدشانسی،داوری،ارنج های فاجعه بار و مزخرف گواردیولا.

واقعا از ته دلم به رئال مادرید و طرفداراش تبریک میگم.اصلا هم ناراحت نیستم چون شایستگی رئال رو برای قهرمانی بیشتر میدونم.

اگه تو چمپیونزلیگ هم حذف بشیم شدیدا فصلی مشابه آخرین فصل فرانک رایکارد اتفاق میفته.البته اگه 8 امتیاز دیگه از دست بدیم که اصلا بعید نیست.

امسال واقعا از لحاظ درسی لطمه خوردم.بخاطر اینکه 24 ساعت همش دنبال اخبار بارسا و تماشای بازی های این تیم بودم.احساس میکنم دارم افسرده میشم.از درون دارم داغون میشم...
به خدای خودم قسم آرزومه امشب که خوابیدم دیگه چشمامو باز نکنم.کاش یکی میتونست کمکم کنه از این وضعیت وحشتناک خلاص شم.اگه کسی روانشناسی بلده لطفا بگه به چی فکر کنم آروم بشم و آیا جوابی هست به کسانی که بعد از شکست بارسلونا من وتیم محبوبم رو به فحش میبندن؟

این 10 امتیاز لعنتی


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۵۰)
 
LadislaoKubala
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
خستە نباشید بە همەی بازیکنا و هوادارا.
بازی جذابی بود بارسا نیمەی دوم عالی بود. زمین نامناسب یکی از اشکالا بود. بازیکنا هم یە خوردە نیمەی اول کم تمرکز بودن.

داوری هم کە دیگە واسە ما عادی شدە، یە گل صحیح بارسا رد شد و یە گل آفساید اوساسونا قبول شد. چند تا کارت بیمورد و ... فکر کنم گل دقایق آخر کە آفساید گرفتن تصمیم داور درست بود.

بگذریم تیو هم دارە جا میافتە و تیاگو هم بهتر شدە، الکسیس هنوز کار دارە و مسی هم از آسمان هفتم اومدە آسمان ششم ولی هنوز شیش آسمان با بهترین بازیکنای دنیا فاصلە دارە و سرور همشونە.

بهترە بە جای گفتن اینکە تمام شد و لیگ پرید یا نە لیگ مال ماست. بشینیم و نیگا کنیم و لذت ببریم و بە تیممون افتخار کنیم. یادمون باشە تو سە سالە گذشتە بە اندازەی ٢٠ سال تیمای دیگە جام گرفتیم. قبل از اونو نمیگم کە خودستایی نشە :)

حالا پیش بە سوی چامپیونز و بازی با لورکوزن.



یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۴۲)
 
8060803
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
نقل قول
تو چمپیونز لیگ هم که شانس اول قهرمانی هستیم


واقعا که شما طرفدارا چشمتون رو رو واقعیت بستین. آخه با این وضعیت چطور شانس اول قهرمانی؟ مدافع عنوان قهرمانی که همیشه شانس اول نیست.
خدا وکیلی عشق هممون به بارسا جای خود اما الان و تو این وضعیت خوندن کامنت کسایی که انتقاد منطقی میکنن واقعا برای من آرامش بخش تره تا کسایی که بیخودی میان و جو میدن که ما قهرمان لالیگایییم!!!!


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۴۲)
 
ashkan007
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
حیف شد . دو گل ما آفساید نبود و یه گل اونا آفساید بود !!!!! داوری واقعا" معرکه بووود . . .


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۳۵)
 
Iman-Emperatour
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
vast barselona



یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۳۵)
 
Ali1381
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
از اوساسونا هم باختیم !!!!!!!!!!!!! لالیگارو که خیلی وقت پیش از دست داده بودیم . ایشاالله تمام توانمونو میزاریم واسه جام حذفی . یادمون نره که تو قهرمانی های جام حذفی بیشترین تعداد رو کسب کردیم تو اسپانیا .
من حرفهامو و نظرهامو در مورد مسی و آبیدال و والدس و گواردیولا خیلی وقت پیش دادم و دیگه الان نمیخوام تکرار کنم . اونایی که اون موقع با حرفهای من مخالف بودن الان قطعا نظرشون عوض شده !!!!!

تیم بدون زاوی و اینیستا = همون تیم سابقی که همیشه زیر سلطه رئال بود


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۳۵)
 
Mac.tavish
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]



یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۳۴)
 
amirhosseinabay
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
عاشقای بارسا تو این شرایطه که مشخص میشن. طرفداری که فقط موقع خوشیها و قهرمانیها بخواد هی بگه به به چه چه همون بهتر که طرفدار تیمی مثل بارسا نباشه. ما باید تو این شرایط از عشقمون حمایت کنیم نه فقط موقع پیروزیها. یادمون باشه ما تو فینال کوپا هستیم. تو چمپیونز لیگ هم که شانس اول قهرمانی هستیم. اگه به امید خدا این دوتا جام رو بگیریم راحت میتونیم این دو تا رو به پنجتا تبدیل کنیم که فکر نمیکنم اصلا کار کوچیکی باشه. خلاصه رئالی که هر سال بالای 200 میلیون یورو هزینه میکنه گناه داره که یه جام نگیره . لالیگا مفت شصتشون. تازه تو الکلاسیکو های این فصل مشخص شده که کدوم تیم بزرگتره. همین رئالی که حالا زبون در آورده 4 ساله آرزو داره تو 90 دقیقه مارو ببره پس بیاین مثل همیشه به تیممون افتخار کنیم. زنده باد بارسا و بارسایی.


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۳۲)
 
Alireza1384
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
16هفته مونده كي نا اميده ؟ ما قهرمانيم هميشه
عشق است بارسلونا


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۲۳)
 
sabzdasht
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
وقتی گلها رو میبینم میبینم که ژاوی اینیستا فابرگاس
همشون تو نیمکتند از حرص میترکم


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۲۱)
 
Iman-Emperatour
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
نقل قول

amircatalan:

حرف از مسائل فنی و این چیزها کار بیهوده ایه.باختیم.خیلی راحت.باختیم رفت پی کارش.بارسا هم میتونه ببازه.میتونه ده امتیاز در لیگ عقب بیفته.این ها ننگ نیست.این ها موجب خجالت نیست.جام وقهرمانی ملاک و معیار ماها نیست. عشق یعنی من و تویه هوادار که از صبح روز بازی بارسا تا بعد از بازیش دل تو دلت نیست.عشق یعنی اون فاتحه ای که هر روز برای خوان گمپر بزرگ میخونیم تا روحش شاد باشه.عشق یعنی اون نذری که هوادار عاشق برای پیروزی و قهرمانی تیمش بارسای بزرگ میکنه.عشق یعنی اون هواداری که با گل ریوالدو که فقط باعث چهارمی لیگ میشه به هوا میپره. عشق یعنی بارسا که نه زرق برق پایتخت رو داره و نه ثروتش رو.ولی دل میبره.عشق یعنی مکتب و فلسفه ای که هیچوقت نمیمیره.یعنی افتخاراتی که که شاید از دشمن کم تر باشه ولی ارزش معنوی داره. عشق یعنی اون اشکی که جولیانو بلتی بعد از گلش به آرسنال میریزه...توی فوتبالی که به یه صنعت بی رحم تبدیل شده و همه بازیکن های به اصطلاح حرفه ای برای دستمزد بیشتر با تیم هاشون چونه میزنن. عشق یعنی همین...یعنی وقتی 10 امتیاز از دشمن دیرینت عقب هستی عاشق باشی...یعنی در روزهای سخت کنار تیمت باشی.به خاطر همه شادی هایی که بهت داده. روز های سخت لالیگا رسیدن...روز هایی که احتمالا باید شاهد خنده های امثال رونالدو و مورینیو و امثالهم باشیم.توی همین روز های جهنمی هست که صره از ناصره جدا میشه. هرکی مرده بسم ا...



امیر جان منم موافقم باهات
میفهمم شما یه بارسایی روزهای سختید
زنده باد...
زنده باد طرفدارن واقعی
زده باد بارسا



یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۲۰)
 
amircatalan
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
حرف از مسائل فنی و این چیزها کار بیهوده ایه.باختیم.خیلی راحت.باختیم رفت پی کارش.بارسا هم میتونه ببازه.میتونه ده امتیاز در لیگ عقب بیفته.این ها ننگ نیست.این ها موجب خجالت نیست.جام وقهرمانی ملاک و معیار ماها نیست.

عشق یعنی من و تویه هوادار که از صبح روز بازی بارسا تا بعد از بازیش دل تو دلت نیست.عشق یعنی اون فاتحه ای که هر روز برای خوان گمپر بزرگ میخونیم تا روحش شاد باشه.عشق یعنی اون نذری که هوادار عاشق برای پیروزی و قهرمانی تیمش بارسای بزرگ میکنه.عشق یعنی اون هواداری که با گل ریوالدو که فقط باعث چهارمی لیگ میشه به هوا میپره.

عشق یعنی بارسا که نه زرق برق پایتخت رو داره و نه ثروتش رو.ولی دل میبره.عشق یعنی مکتب و فلسفه ای که هیچوقت نمیمیره.یعنی افتخاراتی که که شاید از دشمن کم تر باشه ولی ارزش معنوی داره.

عشق یعنی اون اشکی که جولیانو بلتی بعد از گلش به آرسنال میریزه...توی فوتبالی که به یه صنعت بی رحم تبدیل شده و همه بازیکن های به اصطلاح حرفه ای برای دستمزد بیشتر با تیم هاشون چونه میزنن.

عشق یعنی همین...یعنی وقتی 10 امتیاز از دشمن دیرینت عقب هستی عاشق باشی...یعنی در روزهای سخت کنار تیمت باشی.به خاطر همه شادی هایی که بهت داده.

روز های سخت لالیگا رسیدن...روز هایی که احتمالا باید شاهد خنده های امثال رونالدو و مورینیو و امثالهم باشیم.توی همین روز های جهنمی هست که صره از ناصره جدا میشه.

هرکی مرده بسم ا...


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۱۴)
 
8060803
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
بله دیگه همینمون کم مونده که واسه خوکا تو نیوکمپ تونل بزنیم که این امر در صورت رسیدن اختلاف امتیاز به ده ( فردا شب ) بحمدالله حاصل میشه. دستت درد نکنه پپ با این ترکیبت. اینکه ما تو این فصل ناکام باشیم در گرفتن جام مشکلی نیست. مشکل اینجاست که ترکیب تیم ما از همه سالهای گذشته کامل تره. مصدومیتها هم بهونه است. همین امشب همه دیدین که سه تا بهترین بازیکنامون رو نیمکت بودن و حاضر نشد بهشون بازی بده از اول. خود بازیکنا هم انگار واسشون دیگه اهمیتی نداره. قیافه مسی آخر بازی اینو نشون میداد.
خطاب به مهدی: این ظاهرا یک مشکل اپیدمیک تو کل جامعه ماست که مردم به هر چی علاقه داشته باشن تا سر حد خدا بزرگش میکنن و مثل بت میپرستنش. فوتبال یکی از اونهاست.ما اینو تو خیلی چیزای دیگه هم داریم که نمیخوام اینجا اسم ببرم. کی گفته چون پپ 13 تا جام آورده دیگه باید دهنمونو ببندیم و موقع باخت دم نزنیم بازم به خودمون روحیه الکی بدیم که اوضاع درست میشه؟؟ آخه داداش من وقتی نیمه اول با اون ترکیب و با اون بیخیالی بازیکنا رو میفرسته تو زمین نباید ازش انتقاد بشه؟ آخه این بار چندمه تو این فصل این اتفاق میفته؟؟ تا حالا یک بار اومده جواب این کارای نامعقول رو بده؟ حاضرم شرط ببندم با این وضعیت تو اروپا هم به جایی نمیرسیم. این خط اینم نشون ببینید من کی این حرفو زدم. خواهشا بحث مصدومیتا رو پیش نکشین که همه میدونیم ویا و آفلای و فونتاس هیچ کاری از دستشون ساخته نیست. امشبم میتونستیم ترکیب کاملو داشته باشیم که به دلایل نامعلوم یک ترکیب جدید دیگه تو این فصل آزمایش شد!
خطاب به اون دوستانی که میگن هی دعا کنین و صلوات مینویسن و...
من به هیچ وجه با این کار مخالف نیستم اما شما فکر نمیکنین طرفدارای تیمای دیگه هم همین کارو انجام میدن؟ پس انتظار معجزه نداشته باشین
در آخر هم من دیگه به ادامه فصل امیدوار نیستم با این تفکرات عجیب که حداقل تو این فصل به هیچ وجه جواب نگرفته....


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۱۰)
 
Iman-Emperatour
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
لعنت به ناداوری ها
خدا جای حق نشسته



یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۱۰)
 
MESINIHO
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
نميخوام جاماي رئال مالديو رو خراب كنم ولي خداييش كدوم رقابتي از اون اول جدي بوده
از 9 تا جامي كه تو cl اوردن 5 تاش ماله 5دوره ي اول cl بوده ماله دهه ي 50
ارزش جام هاي بارسا خيلي بيشتر از رئاله



یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۰۹)
 
saeid~barca
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
بارسا بالا بری پایین بیای طرفدارتم . عاشقتم

قرار نیست تیم همیشه ببره و قهرمان بشه اونایی که دارن به بارسا توهین میکنن مطمئنا تو این چند ساله طرفدار بارسا شدن و روزهایی که بارسا تو چند سال یه جام میگرفت رو ندیدن و با یه فصل قهرمان نشدن بارسا کم میارن و بارسا رو فراموش میکنن
به شما نمیگن طرفدار شما طرفدار بارسای تو اوج هستین

viva barca


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۰۸)
 
βąяçα
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
دوستانی که طرفدار برد هستن میتونن از بارسا دست بکشن چند روزیه متچستر سیتی خوب نتیجه میگیره همین طور یوونتوس....sabzdasht شما میتونی همین آلان طرفدار یکی از ایناشی داداش باور کن برام سختهِ قبول کنم یک بارسایی هستی! Xتا جام مهم برامون آورد این پپ...بعد آلان میایی میگی بره از تیم بهتره؟
مهره سوخته بارسا هم امشب کسی نبود جز سرخیو روبرتو
اونایی که میگن آبیدال بد بود شک ندارم بازی رو ندیدن نیمه دوم که پیکه و پویول تعویض شدن خودش یک تنه داشت دفاع میکرد
اون مسی که میگید بد بود یک پاس چیپ خیلی خوب به سسک داد که آقا سسک با بی دقتی تمام زد بیرون , در مورد ویکتور هم که نظری ندارم خیلی قبولش دارم
تو این بازی هم فقط و فقط چوب داور رو خوردیم تا داور بخواد اینطوری کنه شک نکنید بیشتر امتیاز از دست میدیم


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۰۶)
 
mehdi370
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
نقل قول
من می گم لیگ هم ماله ماست


حرفت كاملا حقه. مطمئنم بارسا به اين راحتي ميدون رو خالي نمي كنه اگه رئال همه ي بازي ها رو برد كه خوب انصافا حقشه قهرماني ولي اين خيلي بعيده پس من مي گيم بارسا هنوزم همون قدر شانس قهرماني رو داره كه رئال شانس داره.


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۰۵)
 
mohammadabasi
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
به نام خدایی که لیونل مسی را آفرید تا رونالدو بدون سرور نماند و درود بر پرنده ریز نقش آسمان نیوکمپ لیونل مسی---------------------------------- درسته ما تو این بازی باختیم و احتمالا 10 امتیاز باریال عقب میوفتیم اما دوستان اینو به هم بارسایی ها و هم ریالیا میگم که:بارسا همون بارساهست،پپ همون گواردیولا و مسی همون لیونل مسی هستش آهای ریالیا توجه کنید شما در حد و اندازههای لالیگا نیستید مطمئن باشید پنچر میشید لالیگا مال یار سنتیش بارساست‎ ‎در ضمن تایادم نرفته بگم من شبکه سه رو دوست داشتم ولی حالا براشون متأسفم


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۰۵)
 
amircatalan
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
بهتره واقع بین باشیم و بدونیم که باید امیدوارم باشیم...البته امیدوار به حداکثر 10 درصد شانسی که برای بردن لالیگا داریم.

چقدر سخته دیدن اینکه در این وضعیت یک هوادار رئال بیاد از تونل زدن در کمپ نوی مقدس برای یک مشت مزدور شرف نداشته حرف بزنه...

دوستان عزیزم این روزهای سخت هم میگذره.خیلی راحت بذارید بگم...گور پدر لالیگا رو هم کردن.به درک که لالیگا از دست رفت.بارسا رو عشق است.عشقمون امروز بیشتر از هر موقع دیگه ای به حمایت نیاز داره.

قسم میخورم خود من قبل از بازی وقتی ترکیب رو دیدم که ژاوی و اینیستا و فابرگاس هرسه نیمکت نشین هستن و سرخی رو برتو فیکس هست بیشتر از خیلیاتون جا خوردم و شادیم عصبی شدم.ولی باز هم حرف همیشگی رو به خودم زدم.اینکه اولا مسلما پپ نمیخواد تیم نتیجه نگیره و دوما اینکه اون از شرایط تیم آگاه تره.جمع این دوتا فاکتور میتونه باعث این موضوع بشه که بازیکنی که انتظار رو نداریم نیمکت نشین و بازیکن دیگه ای فیکس باشه.


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۰۳)
 
sabzdasht
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
گور بابای لالیگا


پیش بسوی کوپا و لیگ قهرمانان اروپا


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۰۱)
 
behroz_enrique
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
مگه رئال برده بازی با لوانته رو که تو رده 4 جدوله ؟ من اصلا فکر نمی کنم رئال بتونه ببره لوانته رو . من می گم لیگ هم ماله ماست


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۰۱)
 
3mix3
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
لالیگا که پرید ولی امیدوارم ایمان ما به بارسا نپره
ایشآ.. لیگ قهرمانان جبران میکنیم
به امید خدا جام حذفی هم که مال خدمونه
حالا بزارین یک فصل رو هم این جام ندیده ها جام بگیرن
درود بر بارسای کبیر


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۵۹)
 
MESINIHO
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
تموم شد
لاليگا از دست رفت
خدا كنه بارسا حذفي رو ببره
cl رو جدي بگيره
خدا كنه حد اقل اختلافشو كمتر كنه
ولي بازم خدارو شكر 3سال لاليگارو پشت سرهم برديم
الان ما بارساييها واسه اين انقدر ناراحتيم كه انگار لاليگا رو از قبل مال خودمون ميدونستيم
چند ساله پيش لاليگا آرزو بود
ولي الان cl هم ديگه تكراري شده


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۵۹)
 
markmarky
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
از دوستان خواهش میکنم که دیگه نگن لالیگا رو میتونیم بگیریم چون انتظارتون بیجا از تیم بیشتر میشه و بعدا ناراحت میشید. فقط میخوام لعنت بفرستم به داوری که رسما نتیجه بازی رو مشخص میکنه ولی از اون بدتر بازی تیم تو نیمه اول بود اصلا از پویول انتظار اینجور بازی رو نداشتم والدز و پدرو هم خیلی بد بودن ولی انصافا نیمه دوم خیلی عالی بازی کردیم. به هر حال من شخصا سالیان سال هست که طرفدار بارسلونم و با این باخت ها ذره ای از عشقم به بارسلون کم نمیشه.
به امید فتح لیگ قهرمانان


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۵۸)
 
fmessi10
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
ديكه تمموم شد ولي نميدونم براي اينكه هنوز اميد دارم ولي اي كاش مسي تو اين بازي تعويض ميشد


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۵۸)
 
boy_icelol
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
نقل قول
م پپ اصلا بازیکن تاتکیک پذیر برای نیمه دوم نداره که تعویض کنه اگه دقت کرده باشید اگه نیمه اول کار را یکسره کرده باشیم بازی رو بردیم ولی اگه نیمه اول کاری نکنیم معلومه که نیمه دوم هم از نظر تاکتیکی مشکل داریم


موافقم باهات، دست پپ حسابی خالیه!
بنظر من پپ و مسی همیشه بهترین هستن و تو این باخت یا مساوی های اخیر کم ترین تقصیری نداشتن اما نبود اینیستا و ژاوی و یه مهاجم خوب، بارسا رو خیلی ضعیف کرده، شایدم بارسا دیگه تمرکزش رو رو جام های دیگه گذاشته،


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۵۷)
 
Iman-Emperatour
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
لعنت به این شانسهای بد بارسا


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۵۶)
 
Lorca
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
تا حالا کنارنکشیدیم....اینبار هم تا آخرش هستیم......مطمئنم بارسا جبران میکنه.....
تنها کاری که در این شرایط سخت از هوادارای واقعی بارسا برمیاد.....حمایت و دعاست......
این گوی و این میدون......حالا و در این شرایط میتونید نشون بدید تا چه حد عاشق آبی اناری پوشان هستید.....

زنده باد بارسای کبیر و ستارگان درخشان آبی اناری پوش.....



یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۵۴)
 
behroz_enrique
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 لالیگا ]
اونایی که اینقدر بی جنبه ان برن والیبال ببینن فوتبال چجای بزرگاست نه آدمایی که نمی دونن زمین چمن چند تا استاندارد داره . تو کی هستی که بخوای گواردیولا رو عوض جوجه ؟

من بارسلونا رو دوست ارم چون واقعا بازی فوتبال رو لذت بخش جلوه می دن .

و اینکه سالی 1 جام از 6 تا جام مال رئال زشته این همه هزینه می کنن 1 جام که ماله اوناست بی معرفت نباشین . آدم یه تیکه گوشت می خوره استخونشو می ندازه جلو سگ . این یه جامم ماله شما هر چند نتیجه بازی با لوانته هنوز مشخص نیست واسه رئالی ها


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۵۴)
 
Mxplode
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
خداییش بیاین واقع بین باشیم ...........

تموم شد .......

بارسا خیلی نا ممکن ها رو ممکن کرده ولی این یکی ........

گور بابای لالیگا .... چمپیونز مال ماست


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۵۳)
 
lavvaf22
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]
mehdi آفرین
همینه
صبر و حوصله نه برای یک بازی، نه برای یک فصل بلکه برای سال بارسا
سالی شاید بتونیم شایدم . . .



یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۴۹)
 
vahid_fcb10
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 لالیگا ]
سایت رو نریزید به هم اگه با هم درگیر نشید اون ..... جرات اظهار نطر ندارن
بله باید بگم لالیگا از دست رفت
ترکیب اولیه مشکل داست البته ممکنه مشکله بوده باشه که به خط هافبک بازی داده نشد ولی مهم نیست به فکر جام حذفی باشید کار لیگ تمومه امیوارم ..... رو توی برگشت ببریم اونم با اختلاف زیاد و براشون تونل بزنیم تا یه جورایی تحقیر شن
امسال شاید بیشتر از 7 امتیاز از داوری ضربه خوردیم ...... ها هم از این داوری ها نهایت سود رو بردن
باید سفت بچسبیم به جام باشگاه ها
باید قبول کنیم که این نسل طلایی داره تموم میشه
وای سخن من با اقای راسل هست اخه تا کی از اکادمی بازیکن بیاریم
چرا نباید گرس بیل و نیمار رو داشته باشیم پپ اصلا بازیکن تاتکیک پذیر برای نیمه دوم نداره که تعویض کنه اگه دقت کرده باشید اگه نیمه اول کار را یکسره کرده باشیم بازی رو بردیم ولی اگه نیمه اول کاری نکنیم معلومه که نیمه دوم هم از نظر تاکتیکی مشکل داریم
سال دیگه باید بیل نیمار و یه مدافع خوب بخریم


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۴۹)
 
boy_icelol
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 | لالیگا ]

نیمه اول رو بارسا خیلی شل و ول بود و دفاع تیم خیلی بد بود!
گل سوم رو هم که باز سر مشکل بازی با پای والدز خوردیم، این بشر از روز اولی که تو دروازه بود تا حالا این مشکل رو داره! پیر شدیم و والدز این مشکلش رفع نشد!
گل سوم بارسا رو هم که داور مردود اعلام کرد، خدایی اگه رئال این جور گلی بزنه مردود اعلام میشه؟ به خدا نه؛ بعد از 4-5 بار پخش تصویر گل، کارشناس اسکای اسپورت مرتب می گفت که گل کاملا صحیح بود، تا اینکه بالاخره از یه زاویه خاص با تصویر خیلی آهسته معلوم شد انگار توپ همچین به سر بازیکنی که تو آفساید بوده مماس شد، خیلی خیلی کم؛ اما داور اصلا نمی تونست اینو تشخیص بده! مگه اینکه منتظر بهونه ای باشه که گل رو مردود کنه،
اینا مهم نیست ، بارسا نباید به هیچ عنوان می باخت،
من که خیلی وقته امیدی به قهرمانی تو لالیگا ندارم اما اختلاف امتیاز زیاد با اون وحشی ها و باخت بارسا من رو دیونه می کنه!!!



یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۴۶)
 
mehdi370
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 لالیگا ]
لاليگا سختر شد ولي غير ممكن نشد اونم برا بارسا كه خيلي از غيرممكن ها رو ممكن كرده. در ضمن يعني شما مطمئنيد كه رئال همه امتيازات رو ميگيره؟؟؟ به فرض محال كه گرفت به نظرتون تيمي كه يه فصل همه ي امتيازات رو بگيره شايسته ي قهرماني نيس؟؟؟
نميشه كه هر سال از بارسا توقع قهرماني رو داشت اگه امسال قهرمان شديم سال بعدشم بايد بشيم يا دو سال ديگه چه طور؟؟؟؟ هر شروعي يه پاياني داره يا نه؟؟؟ هر شكست مقدمه ي يه پيروزي نيس؟
نا اميد بود بهتره يا اميدوار به بارسا. در ضمن الان درسته لاليگا سخته قهرمان شدن ولي هنوز از 6جام ممكن 5تاش مونده شما به اين چي ميگين ميگين احمق به بهترين مربي دنيا به بهترين بازيكن دنيا مي گين احمق اصلا منو شما كي هستيم كه بخيام به همچين اشخاصي توهين كنيم... من و شما براي بارسا جام اورديم يا پپ و و مسي وغيره. حالا اينا احمقن ما آخرشيم نه؟
يكم واقع بين باشين بارسا كه به ما بدهكار نيس هر سال قهرمان بشه. هنوز هم وقت هست همونطور كه گفتم اگه رئال همه ي بازي ها رو برد اولين كسي كه به هواداراش تبريك ميگه منم چون در اين صورت واقعا حقشونه.....

به امبد روزهاي اوج بارسا. هر پاياني نقطه ي شروع دوبارست


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۴۶)
 
onlymessi10
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 لالیگا ]
نمیدونم چی بگم فقط ای کاش مسی امشب بازی نمیکرد


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۴۶)
 
hassansas
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 لالیگا ]
به امید موفقیت بارسا حالا چه بباز وچه ببره ما طرفدار بارسا هستیم ما بخاطر جام طرفدار بارسا نشدیم که اگر اینطوری بود میرفتیم طرفدار مورینیو میشدیم و هر دوسال یکبار تیممون عوض میشد


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۴۳)
 
sabzdasht
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 لالیگا ]
چقدر از دست این والدز و ابیدال بکشیم چرا این پپ فکر میکنه بازیکناش میتونن به خدا اون مکسول و که دادن رفت هزار برابر از ابیدال بهتر بود اون ویکی سوتی رو هم که نگو





با خودم فکر میکنم اگه پپ بره خیلی خوب میشه چون میخواد تز جدید با تیم بیاد ولی فکر نمیکنه که امکان داره امتیاز از دست بدیم ولی اگه مربی دیگه باشه میدونه که مسی خوب گل میزنه بهش میگه فقط وایسا جلو حق نداری بیای عقب یا اینو میدونه که نباید ریسک کنه و بازیکنای غیر اماده رو بیاره تو زمین مثلا اینیستا که اماده بود چرا تو زمین نبود
من نمیدونم پپ چیرو میخواد ثابت کنه






در ضمن اختلافمون با تیم بالایی و فقط نگاه نکنید به تیم پائینیمون هم نگاه کنید که ببینید والنسیا داره به ما میرسه


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۳۹)
 
ddanesh
پاسخ به: اوساسونا 3-2 بارسلونا [ هفته 23 لالیگا ]
من اینو متن زودتر نوشتم چون می دونم چه متنی می خوان بنویسند بچه های با عشق.
از اونجایی که من باخبر شدم مدیران بارسا تصمیم گرفتند یه قرداد با طرفدارای ایرانی ببندند که تا ۱۰ سال هر چی جام هست بگیرند اگر نگرفتند باشگاه رو وقف کنند(وقف)
من می بینم که بعضی ها هم واقعا دانش فنی فوتبالیشون از گواردیولآ بالاتره نظرم اینکه تا گواردیولا قرارداد نبسته خودشونو به باشگاه معرفی کنن
خواهشا قبل از اینکه بخواید متنی بنویسید قبلش فکر کنید نه بعدش..
رفتم زدم شبکه ۳ گفتم شاید نیمه دوم نشون بِدن دیدم داره طناب کشی تو جزیره کیش نشون می دن. حاجی دقیقا ۲۵۰۰ سال عقبیم یا شایدم فکر کردن اینجا برزیلِ..

در کل خیلی ناراحت کنندست.
راستی به برادرای ریالی بگم که شما اصلا خودتنو ناراحت نکنید برای اینکه شما باید بفکر این ۳ سالی باشید که بازنده بودید.قضیه روشنتر میشه براتون تو نیو کمپ.
دّمِ مدیران سایتم گّرم.


یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۴۰۰ کاربر آنلاین است. (۲۷۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۴۰۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!