به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]گزارش بازی
فرستنده حسین رزاق نژاد در تاريخ یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۲۴) (۵,۸۴۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
ارزش: ۳.۰۰ (۵ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
alioghi
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
بچه ها چرا اینجوری میگید پپ اینقدر پیروزی کسب کرده هالا هم یه بار باخته فدای سرش.زنده باد پپ کبیر


سه‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۶:۱۲)
 
Sina_Barca
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
عیب نداره همیشه بردیم یه بارم ببازیم ولی بد موقع باختیم


دوشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۹:۳۶)
 
f.c.b.rezalona
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
من هم مثله بیشتر بچه ها حوصله نداشتم کامنت بدم..........خیلی ناراحت بودم به خدا.......اینجاست که هوادارا باید به تیم روحیه بدن. اگه با چلسی ببازیم .دیگه بدترین فصلمون میشهیا خدا که چلسی رو ببریم


دوشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۹:۱۹)
 
XAVI-lover
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
تو این دو روز کامنت ندادم چون حال خوشی نداشتم.
شبی که بازیو دیدم انقدر گریه کردم که خدا میدونه
مخصوصا صحنه ای که ژاوی در آب معدنی رو با ناراحتی پرت کرد واااااااااااااااای
اول هفته ی مزخرفی بود رئالی ها تیکه مینداختن منم داغون بودم نمی تونستم جواب بدم

ولی در کل ما عاااااالی بازی کردیم علی رغم نتیجه


دوشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۹:۱۵)
 
viking
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
داش رضا(dragonov)دمت گرم این حرفا چیه میزنی
به تیمت ایمان داشته باش
چون ایمان تو به یک تیم فوتبال ساده مثل باقی تیما نیست
ایمان به یک عشقه اگه به عشقت شک داری پس عاشق واقعی نیستی



دوشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۸:۳۱)
 
viking
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
پپ بزرگ بود
بزرگ هست
بزرگ خواهد ماند.
چه ببازد
" ببرد.
" دربارسا بماند
" برود.
مهم این است که او مرداست
" نا مرد نیست.
" خاص نیست .
مهم این است که او خون بارسا در رگهایش جاریست...
و بارسا یعنی عشق
یعنی زندگی
یعنی امید
یعنی هنوز میتوان کسانی را دید تنها به فکر خود نیستند که خاص شوند
ومیتوان همدلی"یک رنگی"اتحاد وعشق رادید وحس کرد.



دوشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۸:۰۵)
 
andress10
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
مسی خیلی هم خوب بازی کرد کلی توپ رو گرفت دریبل داد بعد دادش به تیو اون تیو ...... هم هی میزد اتمسفر رو سوراخ سوراخ میکرد.
بیشتر گواردیولا رو اعصابم راه رفت که دقیقه 81 تیو رو تعویض کرد .
آخه مگه ال کلاسیکو جای بچه هاست .




اون رونالدو مرده خور هم اصصصصصصصصصصصصلا با مسی قابل قیاس نیست......اگه میتونه همیشه خودش موقعیت برا خودش درست کنه ....نمیتونه دیگه. همیشه بازیکنای دیگه (بنزما ،اوزیل و.........) موقعیت میسازن جلو دروازه خالی توپ رو میدن رونالدو اونم گل زن میشه ..... باور کنین کم کم 80 درصد موقعیت هاش این جوری مرده خوریه........

مسی حیوونکی تنهاست باید هم خودش موقعیت درست کته هم گل بزنه اگه رونالدو تو شرایط مسی بود هیچی نمیشد.......

تازه تو یه موقعیت این بازی وقتی بارسا داشت حمله میکرد شمردم دیدم 10 نفر از رئال تو دفاع اند..... بعد معلومه مسی تنهایی (بدون ویا ) کاری نمیتونه بکنه دیگه............


دوشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۴:۴۰)
 
BRAIN
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
سلام بر همه
دوستان درسته باختیم ولی قبلش خود گواردیولا هم اعلام کرده بود که شانس
قهرمانی تیم کم هست با این وضع داور های اسپانیایی .....
ولی با این که بد بازی کردیم و سر 2 تا اشتباه گل خوردیم باور کنید با این حال
هم رئال مادرید نمیتونست نتیجه بگیره چون رئال هم بد بازی میکرد....ولی شانسی نتیجه گرفت
و چیزهای دیگه مثل استراحت کمتر -مصدومیت ...ووو

به احتمال یک الکلاسیکو دیگه تو راه به امید خدا انتقام ازشون میگیریم
البته اگر رئال حذف نشه




دوشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۲:۴۵)
 
zrm10
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
درسته که باختیم اما چرا بعضی از دوستان اینجوری برخورد میکنن به هر حال بارسام مثه تیمای دیگس ممکنه ببازه ،اگه توجه کنیم میبینیم وضعیت بازیکنا حتی مربیمون مثل همیشه نبود!!خط هافبک به خصوص ژاوی خیلی پر اشتباه بود!اخرین بازی که ژاوی اینجوری بازی کنه رو به خاطر دارید؟؟؟؟!خیلی پرفراز و نشیب بازی کردیم و البته برای برد جلو تیما بزرگ یه بازی بی نقص لازمه!البته بنظرم تو ترکیب هم جای خالی پیکه ،فابرگاس و سانچز به خوبی احساس شد ادریانو وتلو تیاگو نباید تو بازی به این حساسی از اول به میدون میرفتن!من خودم دلیل عمده این کارو بازی3شنبه با چلسی میدونم
دراخر امیدوارم هرچه زودتر خودمونو پیدا کنیم به خودمون بیایم هرچه زودتر! این بازی واقعا یه جوری بود!! اصلا هیچ چیز سرجاش نبود اون امید و اطمینان تو قیافه هیچکس نبود!
ولی ما عاشقای بارسا تا اخرش پشت تیممون هستیم
Som i serem



دوشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۲:۱۲)
 
Reza29.4
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
نقل قول
کاملا موافقم درسته تیو خوب بازی نمی کرد بازیکنا نمایش خوبی نداشتن پپ اشتباهاتی داشت اما خوب هر کسی اشتباه میکنه هر تیمی می تونه یه روز رو فرم نباشه حالا در مورد ما تو یه بازی حساس این اتفاق افتاد اما نباید توهین کنیم یادتون رفته همین پپ چقدر افتخارات برای بارسا اورد اون موقع میگفتین زنده باد پپ حالا پی شد؟ با انتقاد موافقم اما توهین هرگز

آره داداش فرگوسن با اون تجربش اشتباه میکنه.
البته داوری هم تقصیر داشت.
گوردیولا-مسی-ژاوی-اینیستاو.....شما هنوز توقلب ما لنگر انداختین زنده باد بارسای کبیر


دوشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۲:۰۱)
 
hamed5
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
بارسا1 فدراسیون اسپانیا2


دوشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۶:۱۹)
 
Fatemeh.BLAUGRANA
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
زنده باد پپ که بخاطر یک بازی فلسفه بازی تیمو تغییر نداد ‏ :
یه چیز دیگه اینی که میگن خدا خرشو شناخت بهش بال و پر ندادو باید با طلا نوشت؛رونالدو بعد از ‏n‏ تا الکلاسیکو داره گل میزنه این اداهارو در میاره حالا اگه تو همه بازیا گل میزد میخواست چی کارکنه؟!‏


دوشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۱۷)
 
kourosh-zlatan
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
خیلی بد بازی کردیم و حقمون باخت بود.دو تا بازی پشت سر هم باخت برام خیلی درکش سخته...


دوشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۱۹)
 
I.L.O.V.E.B.A.R.C.A
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
Matin_Messi نوشته:
نقل قول
پپ اشتباه کرد ولی خوب اونم یه ادمه هر کسی اشتباه میکنه خیلی ناراحت شدم تا صبح نخوابیدم فقط گریه کردم حالم بد بود اومدم نظر هاتون رو خوندم حالم بد تر شد پپ این همه ال کلاسیکو رو برده ایش شما ها بودین که میگفتین زنده باد پپ چی شد پس؟؟؟؟چرا حالا دارین این طوری میکنین!!!!! همیه که هست دوست ندارین برین هوادار یه تیم دیگه بشین پپ همینه،والدس هم همینه،هیچ چیز تقیر نمیکنه نه سبک بازی نه مربی نه دروازه بان و نه.... هیچ چیز تغییر نمیکنه بارسا همین جوری بازی میکنه پپ هم سر مربیش میمونه والدس هم سنگربان تیم،و همین جوری ادامه میدیم...

کاملا موافقم
درسته تیو خوب بازی نمی کرد
بازیکنا نمایش خوبی نداشتن
پپ اشتباهاتی داشت
اما خوب هر کسی اشتباه میکنه هر تیمی می تونه یه روز رو فرم نباشه
حالا در مورد ما تو یه بازی حساس این اتفاق افتاد اما نباید توهین کنیم
یادتون رفته همین پپ چقدر افتخارات برای بارسا اورد اون موقع میگفتین زنده باد پپ حالا پی شد؟
با انتقاد موافقم اما توهین هرگز


دوشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۰۰)
 
khashayar_mahdavi
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
اگر پیام های قدیمی من رو بخونید گفته بودم اینقدر نگید ما ریال رو میبریم حالا دیدید چه جوری به هشون باختیم این باخت تقصیر پپ بود او فکر کرده بود داره با تیمی مثل زاراگوسا بازی میکنه و 5 بازیکن اصلی رو به روی نیمکت گذاشت


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۲:۲۸)
 
kanse
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
چه بازی بدی


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۲:۲۴)
 
Ali.Rezaei
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
آقایون و خانوما!

شمایی که میگین توهین نکنین و جنبه داشته باشین و پای باخت باشین!!!

به خـــــــــــــــــــــــدا ما به خودمون باختیم. اگه شما هم تا صبح گریه می کردین و میانترم دانشگاهتون گند می خورد بهش و نمی رفتین امتحان بدین و یک هفته باید با کری خوندن رئالی های نجس سر می کردین توهین که خوبه خودتون بگین باید چیکار می کردیم. بــــــــــــابـــــــــــــــا من دارم می ترکم از این همه حرف


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۱:۴۷)
 
messijontop
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
خداییش بارسا بد بازی کرد
ولی امیدوارم چلسی رو با یه بازی خوب ببریم
زنده باد بارسا و بارسایی


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۱:۱۵)
 
zymotic21
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
خدایی ترکیب خیلی گند بود.ولی اشکال نداره بارسا دیگه ما همیشه دوسش داریم این همه ما بردیم یه بارم این بدبختا ببرن این همه خرج کردن BARCA 4EVER


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۱:۰۵)
 
Patrick
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
باختیم همین.جنبه داشته باشین


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۰:۳۴)
 
CarlesAlenya
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
پپ اگه فصل بعد باشه که هست باید تو خط حمله از 3 مهاجم استفاده کنه ( الکسیس.مسی.ویا) مخصوصا جلوی تیم های دفاعی بازی با 4030 هم باید 3 مهاجم باشن (الکسیس.مسی. پدرو)


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۰:۰۳)
 
saman.1390
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
سلام
این بازی بدترین بازی بارسا درچندسال اخیر بود.
بحث کردن سرش مهم نیست....
درسته پپ افتخارات زیادی اورده ولی باخت دیشب فقط مقصرش پپ بودوبش.
ترکیب تیم افتضاح بود.
به هرحال هرچی بود تمام شد وباید به فکر اینده باشیم.
به فکر دفاع اوتوبوسی چلسی...


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۹:۳۶)
 
PARSOA
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
واقعا شکست دیشب 90درصدش تقصیر گواردیولا بود.آخه یکی نیست بگه توچه فکری کردی که ایتن ترکیب رو ریختی اونم تواین بازی به این مهمی وسرنوشت ساز.اگه بخواد باهمین روند بارسا رو پیش ببره ازش متنفر میشم

امیدوارم بارسا بشه همون چیزی که من وهمه ی هواداراش انتظار دارند


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۹:۲۵)
 
RAMONA
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
یکی نیست بگه آخه این تیو آقازاده س که پپ اونو تو بازی با ال کلاسیکو میاره جز ترکیب اصلی
اه لعنت به این شانس
خیلی بد بازی کردن
اصلا انتظار نداشتم


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۹:۱۲)
 
Lorca
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
واقعا باخت تلخی بود....

بارسا الآن توی شرایط سختی قرار داره.....تیم باید تمام انرژی و نیروشو به کار بگیره تا به دوران قهرمانی ها و اوجش برگرده......

هنوزم جا برای امید داشتن هست.....اگه بارسایی ها به خودشون بیان.....

بالاخره بارسایی ها مرد روزای سختن....هر تیمی ممکنه از دوران اوجش فاصله بگیره.....ولی مطمئنم بارسا تمام این شکست ها رو به زودی جبران میکنه.....

بارسا و بارسایی ها تو این روزا بیشتر از هر وقت دیگه ای به حمایت هواداراشون احتیاج دارن....

با وجود سختی ها و دشواری هایی که بر سر راه بارسا قرار داره.....با وجود شکست هایی که بارسا خورده.....با وجود تموم موقعیت هایی که از دست دادیم.....و با وجود تمام اشتباهات بارسایی ها.....بازم به وجود بارسا و تموم بازیکنای بارسا افتخار میکنم و به خودم میبالم که هوادار این تیم دوست داشتنی هستم.....

تا آخرین لحظه ی عمرم.....تا آخرین نفس....آبی اناری خواهم ماند....

به امید بازگشت بارسا به روز های اوج....و پیروزی برابر چلسی.....

زنده باد بارسای کبیر و ستارگان درخشانش....


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۹:۰۴)
 
Cloudy
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
من فقط می تونم بگم که در این روزهاست که تفاوت طرفدار واقعی و طرفدار نما معلوم میشه . بارسا تو همیشه در قلب منی


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۸:۵۳)
 
zeinab7
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
خوب شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب شد هم قهرماني رو از دست داديم هم از رئال باختيم؟؟؟؟
فقط دارم به انتقام گرفتن تو فينال فكر ميكنم يعني ميشه!!!!


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۷:۴۶)
 
pep_mazi
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
خب بارسا نتونست از موقعیتاش استفاده کنه و خوکها تونستن کاش پپ میفهمید برای بارسا نباختن به رئال ارزشش بیشتر از گرفتنه جام و رسیدن به قهرمانیه بدتر اینه که پنالدو گل بزنه مسی نه کلا شب جالبی نبود
در هر صورت تا ابد بارسا
من به شخصه باختهای زیادی رو دیدم بارسا این فصل یه جاهایی رو کم گذاشته چه پپ چه بازیکناش


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۷:۲۱)
 
3mix3
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
قهرمانی رو به رئال تبریک میگم
حالا چه با داور چه بی داور به هر حال قهرمان شدن
بارسا خوب بازی نکرد
رئال هم همین طور
نمیدونم چی بگم
درود بر بارسای کبیر
درود بر پپ کبیر که چقدر زود 13 جام کسب کردشو از یاد بردیم


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۷:۱۵)
 
BOUGARD
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
مشکل ما نداشتن یک فوروارد شش دانگ مثل سامی اتوو هست.الکسیس سانچس فوق العادست،ویا هم بدموقع مصدوم شد.فقط ای کاش پپ راضی میشد و به عنوان جانشین یک مهاجم نوک خوب خریداری میکرد(اول فصل)


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۷:۱۱)
 
lovemessi
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
اقا بارسا بدبازی کرد دیشب خیلی اشتباه کردن بازیکن ها این رو خودشون هم توی مصاحبه هاشون گفتن الان نباید دیگه گیر بدیم به داوری ماخوب بازی کردیم و باختیم؟؟؟جواب مسلما نه هست
باید قبول کردکه باختیم
کی گفته که باید توی تمام مسابقات ببریم ؟
کی گفته که باید همه جام هارو مابگیریم؟
بالاخره فوتبال یه طرفش برده یه طرفش باخت
بارسا بارساست و ما به خاطر خودبارسا طرفدارشیم نه نتایجش
اما قبول میکنم که بچه ها دیشب تمام توانشون رو به کارنگرفتن خیلی اشتباه کردن ولی گذشته دیگه گذشته و ادمی که توی گذشته بمونه دیگه مرده......

زنده باد بارسا.....


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۶:۵۱)
 
ALIALVES
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
خیلی بد شد باختیم دیروز اونقد حالم گرفته بود که نمی تونستم بعد بازی از جام پا شم.راستی به یه چیز دقت کردین که چرا بارسا دیگه تیکی تا کا رو انجام نمیده من از وسط های فصل که دقت کردم دیدم فقط بازیکنا تک روی میکنن و به سختی یه پاس میدن و دیگه از اون بازی روان و دل انگیز دو سه فصل قبل خبری نیست.این یه گلی هم که زدیم واقعا شانسی بود و اصلا جنبه تاکتیکی نداشت سال پیش و بازی0-5رو به یاد بیارین که گل هاش همه با تیکی تا کا بود.حیف حیف حیف


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۶:۵۰)
 
masoud-xavi
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
وقتی که باختی یعنی باختی.... تموم شد...

دنیا که به آخر نرسیده هنوز...!!!

بالاخره یک روزی بارسا در مقابل رئال شکست میخورد که خورد...
بهتره که خیلی زود و همین امروز این باخت رو فراموش کرد.

فقط از چند چیز خیلی خیلی خیلی متعجب شدم!؟ :

1- از خونسردی غیر متعارف مورینیو... انگار مطمئن بود که بازی رو میبره.... حالا چه جوری و از کجا نمی دونم... شایدم به خاطر مصالح فدراسیون اسپانیا بارسا باید این بازی رو میباخت... الله و اعلم!!!؟؟؟

2- تلویزیون اسپانیا به ندرت و شاید در حد 3 بار چهره مربیان 2 تیم رو بیشتر نشون نداد... چرا نمی دونم!؟؟؟؟

3- ترکیب عجیب و غریب گواردیولا خصوصاً تو خط دفاعی!!!؟؟؟ وقتی به نحوه چینش بازکنها تو زمین نگاه کردم... با خودم گفتم مربی تیم کیه؟!!! مخصوصاً از گواردیولایی که هیچ وقت جلوی رئال در خط دفاع خودشو به آب و آتیش نمیزد !!! و نیازی به این ترکیب نداشت و هیچ مربی عاقلی اینجوری دفاع بارسا رو نمی چینه...؟ حالا چرا نمی دونم.

4- اصرار بیش از حد بر یک تاکتیک تا دقیقه 90 از جانب پپ!!!؟؟؟ خیلی عجیب بود!؟؟ نبود؟

5- عصبی بودن بازیکنها خصوصاً ژاوی!!!؟؟؟ خیلی عجیب بود! و بی انگیزه بودن همه بازیکنها نسبت به بازی های قبلی!!!

بهر حال بازی با همه تلخی هاش تموم شد و باید به فکر آینده بود (بازی با چلسی)...

فقط امیدوارم بیایم فینال و جلوی رئال ببریم و قهرمان چمپیونز لیگ بشیم... اونوقت خاطره این بازی از مغزها پاک خواهد شد... به امید اون روز....

دیگه نباید بیشتر از این به این بازی بپردازیم. والسلام.

زنده باد بارسا...................


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۶:۳۷)
 
kim-messi
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
نقل قول
این چه وضع بازی کردن بود! گند زدن همگی با هم!
حالا من فردا چطوری برم مدرسه بین اون همه رئالی؟ قورتم میدن!
اخ من مریضم تب دارم نمی تونم برم مدرسسسسسسسسسسسسه!


من که یکی از بد ترین روزهامو تو مدرسه گذروندم... یک از دوستام که بارسایی بود وقتی اومد مدرسه قشنگ داد زدو گفت بارسا گند زد واقعا که من دیگه می خوام مث ادم تصمیم بگیرم واسه همین دیگه از این بارسای سوراخ خوشم نمی یاد ... راستی دیدی چه قدر گل رو نالدو قشنگ بود...؟))من یعنی دیگه داشتم هنگ می کردم... یعنی اگه دوستای دیگم نمی یومدن و ما رو از هم جدا نمی کردن خدا می دونست کار به کجا ها میرسید. به خدا نزدیک بود گیس و گیس کشی بشه! ولی با این حال و با اینکه دیشب اینقدر گریه کردم که چشام درد گرفت ولی باز هم نمی تونم از طرفداری بارسا دست بکشم....


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۵:۴۵)
 
Leo.My.Life♥
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
نمیدونم پپ برچه اساسی به تیو اعتماد کرد و از اول گذاشتش تو ترکیب
من مقصر اصلی و پپ میدونم
اگه پپ حداقل از اول نیمه دوم یکم تغییر تو ترکیب میداد 100 درصد شرایطمون بهتر میشد هر چند که دیدیم الکسیس و که فرستاده تو بازی 1دقه بعد گل زد
پپ اگه میخواست میتونستیم به راحتی بازیو ببریم
ریسک خیلی بزرگی کرد
بابردن الکلاسیکو از نظر روحی برا بازی با چلسی هم آماده میشدیم
2باخت پشت سر هم روحیه رو داغون میکنه
داورم که طرفدار 2آتیشه رئال بودجای ده تا بازیکن برا رئال بازی کرد
امیدوارم بتونیم چلسی رو شکست بدیم البته فقط امیدوارم اینجوری باشه هیچ شانسی نی
viva barca


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۵:۳۱)
 
Alireza17
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
بارسا دیشب خیلی بد بازی کرد و باخت

این تیو هم با این بازی بدش باید بین دو نیمه تعویض میشد

جای داوید واقعا خالی بود

ایشالا تو فینال اروپا انتقامو از رئال ضد فوتبال میگیریم

Barca Mes Que Un Club


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۵:۳۱)
 
kim-messi
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
نقل قول
این کامنت رو دارم با گریه می نویسم . اعصابم هم از همه ی شما منتقدان خرد تره . اما از همین لحظه به تمام جهان اعلام می کنم سید جمال زهتاب (خودم) حتی اگه روزی بارسا خدای نکرده دسته 3 اسپانیا هم بره من نمیزارم بارسا بی طرفدار بمونه.

"بارسا! تف توی صورتم اگه روزی دست از تو بکشم"


یعنی دقیقا حرف دل من رو زدی....احساس می کنم اینقدر دیشب گریه کردم به یه چشم پزشک نیاز دارم.

همیشه باهاتم بارسای کبیر


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۵:۲۷)
 
yekta
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
هنوز نمیتونم دلیل حضور تیلو تو ترکیبو درک کنم......
ولی اشکالی نداره...باید به آینده امیدوار باشیم....


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۵:۱۸)
 
Matin_Messi
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
پپ اشتباه کرد ولی خوب اونم یه ادمه هر کسی اشتباه میکنه
خیلی ناراحت شدم تا صبح نخوابیدم فقط گریه کردم
حالم بد بود اومدم نظر هاتون رو خوندم حالم بد تر شد
پپ این همه ال کلاسیکو رو برده
این شما ها بودین که میگفتین زنده باد پپ
چی شد پس؟؟؟؟چرا حالا دارین این طوری میکنین!!!!!
همیه که هست دوست ندارین برین هوادار یه تیم دیگه بشین
پپ همینه،والدس هم همینه،هیچ چیز تقیر نمیکنه
نه سبک بازی نه مربی نه دروازه بان و نه....
هیچ چیز تغییر نمیکنه بارسا همین جوری بازی میکنه
پپ هم سر مربیش میمونه والدس هم سنگربان تیم،و همین جوری
ادامه میدیم...


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۵:۱۳)
 
Reza180
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
والدز رو هر دوتا گل تاثیر منفی داشت....پیویول هم خوب نبود.....ولی اگه اون گل افساید میگرفتن...
تازه جالب ترین نکته اینه که رئالیا بازم میگن داورا بارسایین...!!!!مثه این که بعضیاشون از منطق چیزی نمیفهمن!


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۵:۰۹)
 
mmt.1373
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
وای چرا شکست خدااااااااااااااااااااااااااااااا

اصلا بازیکنان تمایلی برای برد نداشتن جنگنده نبودن تعصبی بازی نمی کردن ...
بازی رفت همینکه یه گل خوردیم مسی ، سانچز با تمام وجود بازی کردند اما امروز مسی خیلی غمگین بود ...... چی شده ..........
پپ هیچ وقت اینجوری ترکیب نریخته بود شاید عمدا خواست که لیگ رو بهشون بده وگرنه پپ اینجوری بازی نمی کرد .......

تنها نکته ای که مارو خوش حال میکنه برد سنگین مقابل چلسی هست و قهرمانی در کوپا البته با عرض تاسف باید بگم با این وضع برد مقابل چلسی هم بسیار سخت خواهد بود.



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۴:۵۴)
 
Reza180
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
با این که همیشه پپو قبول داشتم مطمئنم تو این بازی اشتباه کرد....ترکیب اول بازیمون اصلا خوب نبود.....جدا از گل آفسایدی که زدن بارسا اصلا بارسا نبود.....تیو خیلی بد بود و ژاوی هم یه موقعیت عالیو از دست داد....اگه بلافاصله بعد از گل ما اونا گل نمیزدن میبردیم جون بارسا باروحیه بود و فقط حمله میکرد....ولی مشکل بزرگ بارسا نبودن مهاجم قدرتمند کنار مسیه....رئالو ببینید....بنزما..هیگواین...رونالدو.....ولی ما فقط مسیو داریم و اونا هم که خر نیستن مسیو میگیرن و بارسا تو گل زدن فلج میشه.......آخه اینقدر پاس و مالکیت توپ که نتیجه نمیشه یکی باید گل بزنه که.....به امید برگشت داوید ویا......فقط باید امیدوار باشیم تا اگه اونا به فینال رسیدن اون جا انتقامو ازشون بگیریم...مرگ بر ضد فوتبال مورینیهو و ناداوری ها


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۴:۵۴)
 
m.j1373
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
بابا شما چطون شده تا اون وقت که میبردیم قربون صدقه تیم میرفتید حالا لعنت میکنید
حالا که باختیم باید پشت هم و پشت تیم و مربی و بازیکناش باشیم
این همون پپیه که اون همه جام برامون آورد همونی که با ترکیب های نو و تازه اش تو اون همه الکلاسیکو برنده شد

یکم صبر کنید هر سر بالایی یه سر پایینی داره


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۴:۴۷)
 
subasa10
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
بازی خیلی بدی بود !!! هیچ کدوم از بازیکنان خوب نبودند!! قبل هم گفته بودم که اگه پپ از تیو استفاده کنه بازی رو باختیم !! یک بازیکن بی تجربه که تا به حال مقابل تیم های بزرگ در ترکیب اصلی نبوده!! ژاوی هم که دیگه اصلا نباید درباره اش چیزی گفت اینقدر که بد بازی کرد شاید اگه اون موقعیت تک به تک رو از دست نمیداد الان برده بودیم!! لئو هم که اصلا حوصله دویدن تو زمین رو نداشت اگه توپ میومد زیر پاش یک تکونی به خودش میداد اونم که زود توپ لو میرفت!! پویول هم که معلوم نیست با خودش چه فکری کرده بود که اون کار احمقانه رو کرد و عامل اصلی گل اول بود!! نمیدونم پپ با استفاده کردن از آدریانو و تیو تیاگو میخواست چه چیزی رو ثابت کنه؟؟ در هر صورت الان باختیم و اونا قهرمان لالیگا هستند همین جا هم اعلام میکنم که] بازی با چلسی رو هم میبازیم و حذف میشیم !! با کمال تاسف!ولی بارسا اگه کوپا دل ری رو هم ببازه من همیشه بارسایی خواهم ماند!!


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۴:۴۶)
 
zehtab
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
این کامنت رو دارم با گریه می نویسم . اعصابم هم از همه ی شما منتقدان خرد تره . اما از همین لحظه به تمام جهان اعلام می کنم سید جمال زهتاب (خودم) حتی اگه روزی بارسا خدای نکرده دسته 3 اسپانیا هم بره من نمیزارم بارسا بی طرفدار بمونه.

"بارسا! تف توی صورتم اگه روزی دست از تو بکشم"


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۴:۴۰)
 
Karabeseydi
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
بد بودیم. رئال بهتر بازی کرد. بازم ضربات آخرو خوب نزدیم. تیو کلی موقعیت خراب کرد. حقمون باخت بود. رئال قهرمان شد مبارکش. اگه چلسی رو نبریم دیگه لیگ قهرمانان هم میره... و ما میمونیم و 3 جامی که گرفتیم و یه حذفی بی ارزش...


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۲۷)
 
saeed220
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
دیشب بقدری از دست این بازیکن جدیده (تلو) و پپ عصبی بودم که خوابم نبرد. ولی الان که فکر میکنم میبینم احتمالا از بالا دستور داده بودند رئال باید ببره . بالاخره اونا هم مشکلات داخلی دارن دیگه . و گرنه هیچ عقل سلیمی فابرگاس و سانچس رو بیرون نمیشونه که تلو و آلکانترا بازی کنن. یا پیکه باید تن به تن بازی میکرد با رونالدو . از چهره ی درهم مسی و پریشونی پپ معلوم بود خبراییه . کلا" تیم برا باخت رفته بود تو زمین .


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۲۲)
 
mazaherxavi
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
حيف باختيم

كوارديولا هم به رئال قهرماني رو تبريك كفت وكفته بازي با 4030جبران ميكنيم


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۱۲)
 
Carles.Luis.Suárez
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
بد بوديم ولي مستحق باخت نبوديم اگه گل آفسايدي رئال زده نميشد رئال اين قدر زود نميرفت تو دفاع واين قدر وقت كشي نميكرد رئال ديشب آبروي همه ي تيماي اروپاي رو برد با اون بازي كه كرد. داوري ديشبم كه يه بچه ام نشسته بود پاي تلوزيون ميفهميد داره به نفع رئال سوت ميزنه اين بردا فقط از تيماي با مربيگري مورينيو بر مياد خداي قهرمانياي كه مورينيو باتيماي مختلف آورده نگاه كني تو همش بحث داوري بوده وهست وخواهد بود
به نظرمن قهرمان نشدن بهتراز همچين قهرماني كه رئال داره بدست مياره واقعا متعصفم كه بااون همه بازيكن كه توتيمش داره بازم بدون كمك داور نميتونه بازياشوببره واين خاك برسر بودن رئالو نشون ميده البته رئال كه بيشتر قهرمانياشو اين شكلي بدست آورده براش مهم نيست چون تاريخش پر از اين قهرمانيا واز اين بردها


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۰۰)
 
nahid_mit
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
پپ اصلا این سری ترکیب و خوب نذاشت
خود ریالی ها هم باورشون نمیشه
خدا کنه فینال بخوریم به ریال


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۲:۴۳)
 
saina22
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
درود بر هر بارسایی باغیرتی که بعد از باخت هم میگه:
زنده باد بارسا

ودرود بر هر بازیکن بارسایی که اخلاق رو توفوتبال زنده نگه داشته

تا خون تورگهامه میگم:

بارسا سرور رئاله


بارسا توی قلب منه



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۲:۳۳)
 
rezafcmessi
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
سلام بر دوستان بارسایی
منم مثل شما خیلی خیلی ناراحت هستم از باخت ولی یک روز بایستی این اتفاق رخ میداد باید قبول داشته باشیم همیشه که نمیشه بارسا ببره دیشب بارسا بارسایی همیشگی نبود دلیلشم خستگی بازی با چلسی بود .درسته شاید ترکیب میتونست بهتر از این باشه ولی دلیل نمیشه که به پپ یا بازیکنه دیگی توهین بشه . برد تیم برای تیم وهوادارانشه و باخت تیم هم برای تیم و هوادارانشه. پس در برد و باخت بارسا شریک باشید نه فقط در بردها

انشالله که در بازی سه شنبه با چلسی جبران کنیم و سربلند باشیم

زنده باد بارسا

زند باد هوادار واقعی


به امید قهرمانی بارسا در همه جامها بخصوص لیگ قهرمانان


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۱:۴۰)
 
کریستینا
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
اگرچه ناراحتم .... ولی دوست داشتم توی ورزشگاه بودم و بعد از پایان بازی پا میشدم و برای بارسا دست میزدم چون لحظه های زیبای فوتبالی رو به من داده بودم .... همیشه هم به بارسا افتخار میکنم ....اگرچه به نظر می رسید بعضی از بازیکنا تمرکز لازم رو ندارن ولی این برای هر تیمی ممکنه رخ بده که متاسفانه برای بازیکنای بارسا توی این بازی بود..... و هوادارایی که توهین میکنند مطمئنا یا جنبه ی باخت ندارن و یا یه هوادار واقعی نیستند و یه رئالی هستند و اومدن اینجا ولی مطمئن باشند ما با یه شکست اونم با چنین اختلاف کمی 100000 ساله دیگه به بارسا افتخار میکنیم


مرسی از بهترین تیم دنیا واسه لحظات زیبای فوتبالی

مرسی از بهترین مربی دنیا واسه کسب تمومی افتخارات در مدت زمان کوتاه و خلق لحظات زیبای فوتبالی


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۱:۴۰)
 
amir1370
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
بدترين بازي كه از بارسا ديدم بود
همه افتضاح بودند
مربي و بازيكن و دروازه بان و ...
تلو اصلا نبايد فيكس بازي ميكرد . نهايتش دقيقه 45 بايد تعويض ميشد


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۱:۰۲)
 
God-Of-Ps
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
خب شب سختي و تلخي بود...
فك كنم همه ي ناكامي ها از اون تيرك سانچس شروع شد..
جايي كه فشردگي بازي ها يهو رو كرد و نفس بازيكنارو گرفت.
بازيكنا خيليي خسته ان..ژاوي بنده خدا اصلا تو اين 2 بازي از بازي كنار بود..
مسي انگار يه وزنه بستن به پاش...
با اون بازي با والنسيا كه 5 تا زد مقايسه كنيم ميبينيم كه اصن بنده خدا نا نداره بدوء.
بعدشم خيلي تنهاست تو خط حمله..سانچس روزاي اول كه اومده بود خيلي خوب بود اما الان يه مهاجم بد شده...حتي معموليم نه.
مسيه تنها و خسته با هافبكاي خسته چيكار كنن؟
اينجاست كه بايد به روسل گفت لعنتي چندتا بازيكن بخر...
والدس واسه تيم 2 خوبه نه 1...
ماسكرانو هم ديشب بد سوتي داد تو جايگيري و بيچارمون كرد..

حقيقتش ديگه بازي با چلسيم خيلي سخته...
ما به سختيه كندن كوه گل ميزنيم و به آسوني آب خورد گل ميخوريم..
اون دفاعيم كه چلسي داره...


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۰:۴۲)
 
themistroxavi71
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
منم خیلی ناراحتم.احساس میکنم بعد از بازی با چلسی دیگه از فوتبال خوشم نمیاد

ولی بارسا همیشه در قلب منه.یه بار شکست بخوریم چیزی نمیشه

اگه ریال شکست میخورد الان مترجم خودشو می کشت

امیدوارم با این روحیه تقریبا بد مقابل چلسی خوب بازی کنیم


امسال مسی خیلی تنها بود.دلم براش سوخت


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۰:۱۹)
 
javad_0312
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
وای.خیلی بد بازی کردیم


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۰:۰۳)
 
sosha11
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
من برگشتم
البته خیلی روز ناراحت کننده ای برگشتم
ولی مهم نیست که باختیم
چون اونقدرها هم خوب بازی نکردیم
البته اگه مهاجم هامون مصدوم نبودند(ویا-افلای)و یا اماده تر بودند(پدرو-سانچز)میتونستیم از همون تک موقعیت هامون استفاده کنیم و نبازیم
قهرمانی لیگ قهرمانان مال ماست
وقتی میچسبه که مقابل رئال جام رو ببریم بالای سرمون




یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۹:۵۲)
 
aammiinn
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
من نمیدونم این گواردیولا با چه عقلی تیو رو گذاشته بود توی ترکیب اصلی؟

تو ترکیب باید پدرو و فابرگاس از اول میبودن

میگم توی بازی هایی که حتما باید ببریم همه رو ناراحت میکنه(پپ)میگین نه


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۹:۴۵)
 
pezhman.barsa
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
با برگشت ويا در فصل بعد فشارها از مسي برداشته ميشه .
به نظر ميرسه که پدرو هم داره به روزاي اوجش بر ميگرده و ميتونه ذخيره ي خوبي باشه
فصل بعد بايد جبران کنيم و رئالو نابود کنيم



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۹:۱۸)
 
بارررسا
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
اگه با همین شیوه بریم برای چلسی اونجا هم توفیقی به دست نمیاریم


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۹:۱۵)
 
pezhman.barsa
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
سلام به بارسايي هاي عزيز

بي شک يکي از باهوش ترين و آينده نگر ترين مربي که تا حالا ديدم پپ هستش .واقعا لاليگا يي که ما اگر ميبرديم هم با اما و اگر رو برو بود رو فداي چمپيوز ليگ کرد و کارش جاي تقدير داره و اينکه سيستم 3 4 3 رو در برابر رئال چيد نشون از شجاعت اين مربيه.
پپ براي پيروزي اومده بود ولي بي تجربگي تيو و خرابکردن موقعيت هاي عالي گلزني و خروج هاي والدس باعث شد ما بازي رو ببازيم
البته تيو تحت استرس شديدي بود که بازي دادن بهش تو اين بازي بزرگ ميتونه تيو رو تو بازي هاي کم اهميت تر يه فوق ستاره کنه و اين کار پپ و اصرارش براي نگه داشتن تيو تو زمينم بخاطر همين بود.
بايد به چنين مربي افتخار کرد نه انتقاد.



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۹:۱۰)
 
سهیل
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
باختیم چون حقمون بود ولی عب نداره ایشالاه تو فینال اروپا میبریمشون


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۹:۰۴)
 
lavvaf22
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
همینه دیگه
دیشب یکی از سخت ترین لحظات عمرم بود
ولی بله فوتبال همینه
من نه از داوری نه از رئال انتقاد نمیکنم
یک تیم مثل بارسا باید برای مقابله با این سیستم آمادگی پیدا کرده باشه



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۸:۵۱)
 
mostafa169
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
حقمون قهرماني نبود.

درسته رئال اين فصل خيلي از امتيازها رو با اشتباه داوري گرفت. ولي ما نبايد به امتيازهاي رئال كاري داشته باشيم. ما خودمون امتيازهاي زيادي رو بيخود و بيجهت از دست داديم.

شكست در ال كلاسيكو هم هيچ ربطي به قهرمان شدن نداره. ما يك بازي برديم اونا هم يك بازي. پس اينجا عقب نيفتاديم. ما جايي عقب افتاديم كه بازي 2 بر صفر برده رو به راحتي مساوي كرديم و رئال بازي 2 بر صفر عقب رو برد.

ما جايي باختيم كه دائما وقتي اختلاف 10 بود گفتيم اختلاف 7 امتيازه چون ال كلاسيكو رو مي بريم.

ما لاليگا رو واگذار كرديم، نه ديشب پس از باخت مقابل رئال، وقتي كه دير فهميديم امتياز لازم داريم.

حسم ميگه چلسي شديدا قرباني خشم بارسا مي‌شه. اون وقت ما مي‌مونيم همين رئال مادريد در فينال.

تا قبل بازي ديشب دلم مي خواست بايرن فيناليست شه. اما الان دلم ميخاد رئال بياد. چون قهرماني با بردن بايرن مزه نداره


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۸:۴۴)
 
اميدوار
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
سلام دوستان
اميدوارم كه عصبانيتتتون فروكش كرده باشه
يادتون باشه فوتبال دقيقاًمثل جريان زندگيه ؛فراز و فرود زندگي مثل برد و باختهاي فوتبال مي مونه .هيچوقت بايه برد غرق شادي نشين و هيچوقت با يه باخت فكر نكنيد دنيا به آخر رسيده ، هميشه يادتون باشه زندگي جريان داره و فوتبال و بارسا هم به راهشون ادامه ميدن پس با شادي هاي زندگي همراه باشيد و از زيباي هاي زندگي و بخصوص فوتبال لذت ببريد.
در پايان اين برد رو به طرفداراي رئال تبريك ميگم




یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۸:۲۴)
 
I.L.O.V.E.B.A.R.C.A
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
خدایا دارم دیوونه میشم
اخه یکی نیست به پپ بگه این تیو چی بود اون وسط
همش یا در حال خراب کردن موقعیت بود یا در حال توپ لو دادن
باید اعتراف کنم بد بازی کردیم
این باخت رو نباید گردن اشتباهات داوری یا هر چیز دیگه انداخت
ما اگه واقعا خوب بازی می کردیم و مستحق برد بودیم هیچ چیز نباید مانع ما میشد
حتی اشتباهات داوری اما متاسفانه این بارسا بارسای همیشگی نبود
خداحافظ قهرمانی


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۸:۰۶)
 
ALEX_FCB
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
دوستان فقط بریم واسه بازی با چلسی دعا کنیم



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۴:۴۱)
 
markmarky
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
سلام دوباره من هر چقدر زور زدم نتونستم بخوابم، حالا که آتیشا کمی افتاده ولی خیلی دلم می خواد تو فینال چمپیونز لیگ عوضش رو در بیاریم.


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۳:۴۱)
 
malechauvinistman
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
من به عنوان یک بارسایی افتخار میکنم که بعد از باخت امشب به دوستان رئالیم تبریک گفتم ولی اونا همیشه بعد از باخت به زمین و زمان گیر دادند و باختشون را نپذیرفتند.جالبه جدا از بس به داور گیر دادن دچار توهم شدن آخه یکیشون امشب میگفت حقشون بیشتر از اینا بوده ولی داور نگذاشته.


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۳:۳۵)
 
_Eisa_
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
از شما توقع نداشتم که اینطور راجع به تیم و بازیکنان صحبت کنین

واقع بین و منطقی باشید

تمام جنبه ها رو در نظر بگیرید و بعد صحبت کنید


بد بازی کردیم و باختیم و این چیزی از ارزش های تیم ما کم نمیکنه

پس فراموش کنید و به بازی بعد فکر کنید

ما که 10 امتیاز عقب بودیم

حالا هم مشکلی نداریم

دیگه نبینم کسی اینطوری حرف بزنه


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۳:۳۳)
 
malechauvinistman
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
با همه اینا زنده باد بارسا و پپ


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۳:۲۳)
 
HosseinLoveBarca
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
همه از پپ و دفاع و دروازبان نالیدن میدونین چرا همه دارن این حرفو میزنن چون پپ عزیز و بچه های لاماسیا ما رو به بردن رئال عادت دادن حالا هم تحمل شکست اونم تو نیکمپ واسمون سخته درکتون میکنم بچه ها درسته کار پپ تو چیدن ترکیب اشتباه بود ولی به نظر من امشب همه چی دست به دست هم داده بود تا بارسا بازی رو نبره و در واقع از جام دور بشه
واقعا دردناکه و فک نکم هیچ کدوم از ماها امشب راحت بخوابیم ولی دیگه گذشت به فکر آینده باشیم بهتره زنده باد بارسای کبیر


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۳:۲۰)
 
barcaaaaa
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
به بارسایی بودنم افتخار میکنم امشب احساس میکردم جلوی رئالی که میگن بعد از بارسا بهترین تیمه داشتن تمرین میکردن
زنده باد بارسا و بارسایی


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۳:۰۹)
 
ESeventeen
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
آره
به امید پیروزی در لیگ قهرمانان مقابل مادرید
خدایی جز تیو از عاشق بقیه بارساییام
به امید پیروزی
ویوا بارسلونا



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۵۶)
 
BOUGARD
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
نقل قول
ولی با این وضع مصدوما و بازیکنا و فشردگی بازیا خدایی برد رئال سخته

درسته دوست من.سخته اما ما به پادشاه پپ ایمان داریم.درسته؟امروز اگر ژاوی،ژاوی همیشگی بود رئال رو نابود میکردیم.
والدس همیشه همین بوده.دروازه بانی نرمال.نه اسطوره و نه ضعیف.همیشه در همین سطح.حتی مشکل تلو هم نبود.
فقط مشکل مهندس بارسلون بود که خستگی مفرط نفسش رو بریده . خداییش سخته هر 4روز بازی کردن اونم در این سطح
اما به قول شما ایشالا به امید خدا در فینال چمپیونز چنان انتقامی میگیریم ازشون تا اتوبوسی دفاع کردن یادشون بره



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۵۲)
 
ESeventeen
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
منم همون آرزو رو دارم
ولی با این وضع مصدوما و بازیکنا و فشردگی بازیا خدایی برد رئال سخته
مخصوصا اینکه موری هم اونقد به داوری اعتراض کرد تا براش نتیجه داد
به امید پیروزی بر مادرید در لیگ قهرمانان



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۴۶)
 
bardiya30
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
پپ اشتباه کرد با ترکیبی که فرستاد به زمین که دلایل خودشو داره
بازیکنان در حد خودشون نبودند و تیو بازیکن جوان و خوبیه اما از اول بازی نباید بازی میکرد که نظر پپ بود
استرس باخت با این ترکیب رو داشتم اما مطمئن هستم که قهرمان اروپا میشیم
و در سوپر کاپ خدمتشون میرسیم
و پپ دیگه از این اشتباهات نمیکنه و ای کاش با 4 مدافع بازی میکرد

عشق است بارسا با این کادر خوب


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۳۹)
 
peymanm001
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
پیش به سوی قهرمانی اروپـــــــا


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۳۹)
 
markmarky
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
به امید خدا سه شنبه همین الان ناراحتی این 3 روز رو به دست فراموشی میسپاریم.


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۲۹)
 
ESeventeen
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
نگران نباشید ایشالا جام اروپا رو از بایر مونبخ میگیریم و کلی میخندیم به ریش رئال
متاسفانه این شوک اونقدر بد بود که من اصلا خوابم نمی بره



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۲۴)
 
amir93
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
متاسفانه به رئال باختیم و لالیگا رو از دست دادیم ولی دومیش دور از انتظار نبود و شایدم واقعا حقشون بود اگه خوب به بازی امروز نگاه کنیم شاید به این خاطر انقد سرد بود که انرژیو واسه بر گشت گذاشتن مسلمه اگه چلسی رو بزنیم و بریم فینال خیلی از این ناراحتی کم میشه امیدوارم تو فینال رئالو له کنیم ولی حتی اگه اینطور نشه بازم عاشقت میمونم بارسا جونم


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۲۳)
 
BOUGARD
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
ای خدا یعنی میشه رئال،بایرن رو ببره و ما هم چلسی رو ببریم تا در فینال چمپیونز لیگ،یک انتقام آتشین و خونین از خوکها بگیریم.......


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۲۲)
 
Sentimental.Girl
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
بارسلون عاشقت میمونم


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۱۸)
 
Frodo
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
بارسا خوب بازی نکرد.ترکیب افتضاح بود. تیو گند زد.
به امید برد مقابل چلسی.


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۱۴)
 
mamad_ft
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
امشب تیم خیلی خسته بود و این برمیگرده به بدنسازی و اینکه تیم از اول دیر استارت زد .درست رئال دو سه هفته زودتر از ما تمریناتش را شروع کرده بود و این خستگی روی گل دوم کاملا مشهود بود . ترکیب پپ خوب نبود ولی به نظر من پشت این تفکرات پپ یه رموزی نهفته است که انشا الله سه شنبه خواهیم دید
راستی طرفدار واقعی بارسا نباید کسی باشه که با یه برد عاشق تیم و بازیکناش و با یه باخت ....
واقعا نمیدونم چی بگم این ریالیهای بیشعور عقده ای توی سایت گل هربدو بیراهی رسیدن به بارسا گفتن حالا شما هم شدین مثل اونا همین تلو چند تا بازی گل زد و محبوب شد حالا یه بازی خراب کرده و ...باور کنید پپ یه چیزی دیده از این تلو که نگهش داشت توی بازی یا مثلا والدز که اینقدر بهش بدو بیراه میگین توی بازی با اتلتیکو مادرید سه تا موقعیت صد درصد گل را گرفت یا توی الکلاسیگو پارسال و سال پیشش چند تا موقعیت صد درصد را از رئالیها گرفت و توی هربازی حداقل دو یا سه تا تک به تک میشه که خیلیهاش. گرفته باور کنید دروازه بانی تیمی که با هفت هشت بازیکن فقط داره حمله میکنه خیلی سخته اگه پیتر چک توی بارسا بود خیلی بدتر از والدز بود بارسا تیم هجومیه مثلا رئال داره با دو هافبک دفاعی تنومند بازی میکنه و همیشه چهار پنج بازیکنش توی زمین خودشن وبرای همینه که کاسیاس کمتر اشتباه میکنه
امیدوارم پپ هم از سیستم سه دفاع دست برداره و همون سیستم سالهای قبلمون 4-3-3 را اجرا کنه
انشاالله


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۰۴)
 
ESeventeen
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
آخی خدا رو شکر یه بار بردین اصلا در حد ما بارسایی ها نیستین بهتره برین و صحبت نکنین
چهار شنبه شب میبینمتون وقتی که از بایر باختین و حساب کار اومد دستتون که 11 نفری دفاع کردن چه حالی میده



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۰۴)
 
ho_lio
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
خرید نجومی اوون و کاسنو بودن که خرابشون کردین.........


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۰۱)
 
vahid_fcb10
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
به نظر من باخت تقصیر گواردیولا بود اون بود که جنگ تاتیکی رو باخت البته من به خاطر شجاعتش تحسینش میکنم واقعا مربی خوبی هست ولی همیشه بزرگ ترین مربی ها هم میبازن مثل فرگوسن که 6 تایی شد یا ونگر که 8 تایی شد و خود همین مورینیو که 5 تایی شد پس بیخود به مربی گیر ندید هنوز هم قدرت 4 ساله ی اخیر دنیا ما هستیم
اینو بدونید همیشه تکرار قهرمانی خیلی سخته تره چون الان رئال عطش زیادی برای لالیگا داره ولی بارسا خیلی اشباح شده و این کار رو به مراتب ست تر میکنه
نبود بازیکنان مصدوم همیشه به ما لطمه زده و باید تنها امیدمون به برگشت چلسی باشه
ولی تیم باید برا فصل بعد روی ضربات ازاد و کرنر تمرین کنه و اما مسئله ی به نام ضد حمله:
وقتی یه تیم حمله میکنه و توپ رو از دست میده بازیکنان ما صبر میکنن تا حریف برگرده اون موقع شروع میکنن به پاس کاری باید از ضد حمله استفاده کرد
ولی سخن اخر پپ با اخلاق ترین مربی هست که تا حالا دیدم ولی با این مشکلات بعید میدونم تمدید کنه چون لیگ هم رفت امیدوارم تمدید کنه
پپ دوست دارم



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۴۹)
 
shavi_6
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
باختیم مثل مرد قبول کردیم و ما عین خوک ها نیستیم وقتی گل عقبیم همه رو بزنیم و بازی رو به جنجال بکشیم و مورینیو اگه برد فقط روی گلی که والدز و پویول بهشون تقدیم کردند و یه ضد حمله ، روز بدمون بود باختیم آخه این انصافه ما یک روز کمتر استراحت کردیم و برای بازی بعد هم همینطور ولی مطمئن باشید فاتح چمپیوز لیگ ما هستیم که ارزشش بیشتر از لالیگاست.

لعنت خدا بر کسی که ضد فوتبال بازی میکنه(بلند بگو)

درود بر مسی
درود بر پپ
درود بر تمام بارسلونایها






یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۴۹)
 
sabzdasht
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
اونایی که میگن به بازیکنا استراحت داد برای بازی با چلسی کاملا اشتباه میکنن

مهره های اصلی تیمو بازیکنای لاماسیا تشکیل دادند

چون بازیکنای لاماسیا اصلا تحمل شکست از مادرید و ندارن یه نمونش ژاوی دیدین چقدر عصبی بود یا یه نمونش لئو پارسال بعد

از شکست تو جام حذفی تو رختکن داشت گریه میکرد((فداش بشم))

بخاطر همین تیم با این شکست کلا روحیشو از دست داده مگه اینکه معجزه ایی چیزی بشه.

من که بعید میدونم چلسی رو ببریم

ولی بازم

خدایا موفقیتهای بارسلونا و لئو رو پیش از پیش بهتر کن.

الهی امین.


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۴۸)
 
XavII
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
من یه بار دیگه برد رو تبریک میگم مادرید ها
ایها اناس به پپ حق بدید والا ب الا سه شنبه بازی سختی داریم
وقت اصلا نیس
ولی با نظریه خرید دروازبان موافقم
سوتی هاش تیمو از بین برده


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۴۶)
 
ho_lio
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
به پپ نباید توهین کرد....به هیشکی.......
ما امشب به بازی بد خودمون باختیم......آگه ژاوی گل میکرد....الان نتیجه این بود؟؟؟؟؟؟
امشب بارسای همیشگی نبود.....
اما من به همتو قول میدم چمپیونز لیگ مال ماست.......


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۴۵)
 
leomessi.barca71
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
من قبول دارم که گل رئال آفساید نبود خداییش هم بارسا شایسته برد نبود مگه اونایی که تو زمین بازی میکنن آدم آهنی هستن که اشتباه نکنن


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۴۵)
 
AMIN0007
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
عشق فقط یک کلام بارسا علیه السلام


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۴۳)
 
konjkave60
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
سلام به دوستاي گلم
در اينكه اصلا خوب بازي نكرديم بحثي نيست موضوع مهم اينه كه الان ديگه ناراحتي سودي نداره اين تيم 13 تا جام رو از 16تا جامي كه در طي 4سال ميشده ببره برده و اين خودش خيليه كه توي اين مدت بازم انگيزه داشته باشه واسه بازي
خودتون رو بزاريد جاي بازيكنان اونا از 14 مسابقه اخير در مقابل رئال فقط يكيشو باختن پس اين ذهنيت هميشه برنده اس كه باعث شده ما خيلي متوقع باشيم
روز خوب ما نبود روز خوب رئال هم نبود ميدونيد چرا ؟چراي اين سوال 4شنبه و در بازي رئال با بايرن مشخص ميشه
انتقاد هم خوبه هم مخرب از دوستان تقاضا ميكنم در سطحي انتقاد بكنن كه بتونن منطقي انتقاد وارده رو اثبات كنن
ديگه اينكه طرفداري يه تيم زماني ثابت ميشه كه روز سخته نه روز خوب
تيم كاملا خسته اس 10 امتياز فاصله شده بود 7 امتياز به خاطر بازيهاي پرفشار و اين باخت ثابت ميكنه كه كمترين استراحت ها در اين مقطع چه تاثير شگرفي داره ما چهارشنبه بازي كرديم امروز بازي كرديم و 3شنبه بازي ميكنيم به گوارديولا حق بديد چيزي رو كه ميتونه به دست خودش درست كنه درست كنه نه دل به سه امتيازي ببنده كه بعدش روي نتيجه بقيه تيمها بايد حساب كرد اگه ميشد رو بقيه تيمهاي ليگ حساب كرد بعد از گذشت 15 هفته بايذ رئال يه باخت ميداد
پس به مربي ايمان داشته باشيد


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۴۱)
 
BOUGARD
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
واقعا متاسفم
یک بار بشینید از کامنت ها رو از اول تا آخر بخونید.تنها 30% از دوستان،از پپ حمایت کردند و با منطق نظر دادن.بقیه قربونشون برم به توپ بستن...
چی شده مگه آخه؟اون موقع که 6تا و 5 تا میزدیم،پپ خدای مربی ها بود و الان شده حماقت کننده و لجباز و ...
چه تون شده شماها.از 14بازی اخیر فقط دو باخت داشتیم.میفهمیددد یعنی چی؟؟؟
پادشاه پپ بدعادتمون کرده



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۴۰)
 
amirbarca1899
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
منم مثل همه ناراحتم.ولی نمیدونم از کی ناراحت باشم.بعد از این همه افتخار از پپ یا پویول؟؟؟حتی نمیتونم فکر کنم از دست بازیکن های تیمم که محبوب دلم هستن ناراحت باشم
ما الان باید جنبه باختمون نشون بدیم-فرق ما و رئال اینجاست-اگه رئال باخته بود زمین زمان مقصر بودن-از داور تا بازیکن ها
رئالم یک روز می برد-اونم الانشد-حالا ما باختو قبول میکنیم گردن کسیم نمیندازیم-همونطور که از باخت اینتر کلی درس گرفتیم و دوره جدیدمون شروع شد
خواهشن اونایی که خیلی سختشون دیگه طرفداری نکنن استعفا بدن-
ما طرفدارای واقعی این روزای سخت بیشتر دوست داریم
همین الانم میگم بچه ها متشکریم که این همه چند سال شادمون کردین
بازی چلسی همون حلقه اتحاد قشنگ بعد گل که دلم واسش تنگ شده می زنیم=ایندفه ما هم کنارشونیم
جام قهرمانیو آوردن مونیخ امروز-ما هم از امروز تلاش واسه گرفتنشو شروع می کنیم


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۳۸)
 
ho_lio
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
لطفا با دقت بخونین...
وایستادم تا یکم آروم شم بعدش کامنت بذارم....
امشب بارسا بارسای همیشگی نبود.....تیم اصلی بارسا رو نسبت به4 سال پیش که اومد در نظر بگیرین...الان فقط فابرگاس و سانچز جدیدن....میخام بگم تیم بیشترین بازیها رو کرده و خسته ترین تیم و اروپاست....بازم 3 سال آقایی کرد...
فوتبال برد داره و باخت....ما امشب باختیم همونطوذ که رئالیا 9بار باختن....
کاملا مخالف به بن بست خوردن تیکی تاکا هستم....نمیدونم چرا پپ تیو رو 60 عوض نکرد و بجاش پدرو رو بیاره...اما میدونم اون از من کاتالانی تره لیاقتش رو با13 جام نشون داده....امشب لالیگا رفت با گل آفساید رئال...بخدا اصلا ناراحت نیستم دیگه الان....من روزای سخت با بارسا بودم.....الان که بهشته......به لطف خدا ما اگه چلسی رو ببریم یه 20 روز میشه کامل استراحت کرد.....ویا هم میرسه....اما والدز امشب ضعیف بود.....فوق العاده هم ضعیف بود....
طرفدار یعنی اینکه با باخت تیمت گریه کنی........نه فقط با برداش بخندی......


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۳۷)
 
Beauty.Dream
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
فک کنم یه تیم دیگه تو زمین بود...
همه عصبی...خسته...بی حوصله...بی انگیزه!!!


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۳۶)
 
sabzdasht
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
داداش خود باشگاه

و خود ویکتور والدز دارن برین بهشون بگین به اون سوتی بگین که گمشه بیرون به باشگاه هم بگین نویر رو بگیره


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۳۶)
 
Anabaena
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
بد بازی کردیم،خیلی بد؛
خط دفاع داشتیم؟؟؟


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۳۳)
 
AMIN0007
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
داداش 12 سالم فهمید باید تلو برای نیمه دوم تعویض بشه ولی گوآردیلا نه


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۳۲)
 
menama
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
بارسلونا جه ببری جه ببازی عاشقت میمونم



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۲۹)
 
boy_icelol
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
نقل قول
فقط دوست دارم سه شنبه صعود نکنیم ببینم ایناهایی که توجیحات مسخره میارن که پپ به فکر لیگ قهرمانانه مچی دارن بگن. یعنی ما انقدر بدبختیم که حق انتقاد از تیم و سرمربیشو تو روزی که افتضاح بازی کردیم نداریم و فقط وقتی اسم طرفدار رومون میذارن که بیایم اینجا یا بگیم ما عاشق بارساییم یا هم هی به هم نون قرض بدیم و به به چه چه کنیم که چه تیم فلانی داریم چه تیم بهمانی!!!


باهات موافقم رفیق

من اصلا نمی تونم درک کنم که معنی طرفدار یه تیم بودن اینه که از تیمت واسه بهتر شدن نباید انتقاد کنی

البته فحش دادن یا بی احترامی کردن ؛ تو هر شرایتی، اونم به بازیکنا یا مربی تیم خودمون خیلی کار احمقانه ایه


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۲۷)
 
ssamirss
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
اعصابم داغونه نه بخاطره باخت فقط فقط واسه بازی بدی که کردیم
اصلا از طعنه زدن ریالیا نمیترسم چون اونقد بردیمشون که ناراحت بشم
پپ انتظارارو خیلی بالا برده ایشالا 3 شنبه عوضشو درمیایم
ویواااااااااااااااااااااااااا بارساااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۲۴)
 
mermaid
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
من شخصا با تمامی نظراتی که درباره والدز داده میشه موافقم اصلا در حد بارسلونا نیست اصلا
توپ که میاد طرف دروازه من دیگه مطمئنم که گل میخوریم چون مطمئنم والدز چلمنگ تر از این حرفاست که بگیرتش مگر اینکه مدافعا یه کاری بکنن که اونم...
این نظرم اصلا ربطی به بازی امشب نداره در کل گفتم.



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۲۳)
 
vahid_fcb10
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
راستی پدرو هم کم کم داره اوج میگیره ولی چه فایده لیگ از دست رفت امسال ما فقط در گل زدن مشکل داریم مثل جلو چلسی دو تا از موقعیت ها گل شده بود بازم 2 بر 1 جلو بودیم یا همین بازی با رئال تلو دو تا تک به تک رو خراب کرد بهترین زمان برای حضور تلو 10 دقیقه ی پایانی بود نه 80 دقیق ی ابتدایی پدرو باید از همون اول میومد توی ترکیب


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۲۳)
 
AMIN0007
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
ده دقیقه آخر بازی را دیدید وقتی فابرگاس و الکسی و پدرو اومدند چقدر بارسا خوب بازی کرد .
به خدا قسم اگه ترکیب ترکیب بازی با چلسی بود برده بودیم.



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۲۱)
 
AMID.N
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
مرگ بر رئالِ ضد فوتبالِ گل افساید بزنِ بوووووووق
رئالی که از ترس بارسلونا از دفاعش نمیتونست در بیاد...

بارسلونا بهت افتخارمیکنم
چون همه تیم ها ازت میترسن



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۱۹)
 
markmarky
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
نقل قول
شاید اینو بگم ناراحت بشید ولی تیم این صل کاملا افت کرده و علت اصلی هم نداشتن یک برنامه خوب قبل از پیش فصل هست زمانی که رئال سخت تمرین میکرد ولی بارسایی ها توی کاخ سفید بودن بارسا کاملا نیاز مبرم به خرید داره نیمار و گرث بیل رو باید بخریم


دقیقا، اونا بدنسازی سخت با یه برنامه آماده سازی بسیار عالی پیش رفتن ولی بازیکنای ما رفتن با دلفین ها عکس انداختن و تو حیاط کاخ سفید بازی کردن!!


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۱۸)
 
8060803
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
فقط دوست دارم سه شنبه صعود نکنیم ببینم ایناهایی که توجیحات مسخره میارن که پپ به فکر لیگ قهرمانانه مچی دارن بگن. یعنی ما انقدر بدبختیم که حق انتقاد از تیم و سرمربیشو تو روزی که افتضاح بازی کردیم نداریم و فقط وقتی اسم طرفدار رومون میذارن که بیایم اینجا یا بگیم ما عاشق بارساییم یا هم هی به هم نون قرض بدیم و به به چه چه کنیم که چه تیم فلانی داریم چه تیم بهمانی!!!


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۱۷)
 
vahid_fcb10
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
هنوز باورم نمیشه باختیم
یعنی باختیم؟؟؟؟


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۱۶)
 
sayedmahdi
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
سلام به همه بچه هایی که امشب دوست ندارن از ناراحتی بخوابن و منتظرن تا تیممون انتقام این شکست رو بگیره.بچه ها ما امشب در سطح خودمون نبودیم ولی رئال چون سطحش همینه در سطح خودش خوب بازی کرد.
یه چیز مهم که باید بهش توجه کرد اینه که شاید پپ توی نظرش میخواسته کمی هم به بازیکنای مهمش استراحت بده برای بازی با چلسی.
البته شاید کار اشتباهی کرده ولی تشخیصش با شما.
بعدشم این که زیاد ناراحت نباشید چون ما باید مثل باشگاهمون حرفه ای عمل کنیم و زود از کوره در نریم.


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۱۵)
 
XavII
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
عجبا
بی انصافا ماا جهار شنبه بازی داشتیم
سفر کردن بماند هنوز نرسیدیم الکلاسیکو با اون خستگی !!
معلومه دیگه
بارسا سبکش تکراری نیس ما کلی مصدوم داریم اریک - ویا
اما مادرید 1 روز بیشتر استراحت کرده
بی انصاف نباشید
درورد به بارسا
طرفدار واقعی باشید چه در برد چه در باخت



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۱۴)
 
leomessi.barca71
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
من هیچ وقت یادم نمیره آخرین سال هایی که رایکارد سرمربی بود بارسا برای رئال (که تازه نسبت به الان اصلا تیم نبود) فقط یه زنگ تفریح بود یادم نمیره که چه جوری تو برنابئو رئال بازدن 4 گل کاری کرد که من شب خوابم نبرد و اشکم یخاطر حقارت در اومد پس باید به پپ افتخار کنیم که تیم رو دگرگون کرد و با وجود این که بارسا تو این بازی گند بازی کرد اما رئال با اون همه ادعا فقط به ضد حمله دل بسته بود
VIVA BARCA


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۱۲)
 
lionel_messi_10
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
اینقدر باختن تا بردن رو یاد گرفتن اونم به روش کثیف که گاس هیدینگ اختراع کرد.


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۱۲)
 
Sentimental.Girl
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
من بارساییم عاشق بارسا هستم اگه تیمم هیچ جامیم نگیره بازم به پاش میمونم!!!!!پپ کم واسمون جام نیاورده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!این بازی فینال نبود فقط یه محک بود!1بار باختیم ایراد نداره فدای سر کچا خوشگله پپ!!!خدای سره مسی که 1 تاره موش به کل رئال میارزه!!!فدای تک تک پاس های ژاوی جونم که تو بدترین بازیشم 80% پاساش درسته!!!پپ اشتباه نکرد!!!نمی خواست واسه یه جامه از دست رفته چمپیونزم از دست بده!!!!





بارسلونا جه ببری جه ببازی عاشقت میمونم



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۱۲)
 
mermaid
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
چتونه بچه ها؟ خب بد بازی کردیم حقمون بود ببازیم این چه وضع بازی بود؟ اصلا بارسایی نبود!
ولی درست نیس شمام برا یه باخت همه عصبانیتتونو سر تیم و گواردیولا خالی میکنید.
اصلا تقصیر بارساست که از بس برده توقع همه رو برده بالا که طاقت یه شکستو ندارید. بارسا و گواردیولا انقد به اندازه کافی بردن که با این یه شکست چیزی از ارزشهای تیم کم نمیشه خودتونو کنترل کنید.



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۱۲)
 
vahid_fcb10
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
شاید اینو بگم ناراحت بشید ولی تیم این صل کاملا افت کرده و علت اصلی هم نداشتن یک برنامه خوب قبل از پیش فصل هست زمانی که رئال سخت تمرین میکرد ولی بارسایی ها توی کاخ سفید بودن
بارسا کاملا نیاز مبرم به خرید داره نیمار و گرث بیل رو باید بخریم


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۱۱)
 
boy_icelol
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
نقل قول
مثلا اومد یه کاری کنه که خیلی به تیم فشار نیاد ولی روحیه تیم و نابود کرد !!!!!!


آره منم موافقم، با اینکه به چند بازیکن استراحت داد، اما این باخت توی نیوکمپ ؛ خواهی نخواهی واسه بازیکنا ی بارسا مقابل این همه تماشاگر یه جور تحقیر شدنه ، + اینکه تا قبل از این بازی همه ماها + بازیکنا احتمال بدست اوردن جام لالیگا رو خیلی زیاد می دونستیم و این باخت مثل یه شوک بود،همراه از دست رفتن یک جام قبل از بازی با چلسی،

حالا میشه نتیجه گرفت استراحت 2-3 بازیکن در مقابل این همه تضعیف روحیه اصلا نمی ارزید،



دوستان من فکر نمی کنم اگه والدز خیلی بدتر از این هم بود، بجاش یه دروازبان دیگه نمی گرفتن،
موضوع دروازه بان خیلی به فلسفه باشگاه ربط داره، و بودن یک کاتالانی توی دروازه واسه باشگاه مهم تر از بودن یه دروازبان عالی اما خارجی یا غیر کاتالونی هست


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۱۱)
 
AMIN0007
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
کریس رونالدو رو دیدید بعد از گل چه حرکتی زشتی به تماشاگرا رفت.
من جا تماشاگرا بودم الان کشته بودمش این حرام زاده را .......



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۱۰)
 
iranhamechizeman
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
نقل قول
بارسا داره تاوان نداشتن یه دربازه بان خوب رو میخوره ... 3 موقعیت گل = 2 گل تورو خدا که دقت به آمار بازی بارسا کنید .... تو هر بازی تیم حریف کم تر از 3 تا موقعیت داره ولی حداقل یکیش گل میشه ... خب پدر من (گواردیولا) دربازه بان که ربطی به تاکنیک تیمو ...... نداره خب یه دربازه بان خوب بخرید ...... به خدا حیفه .... تیم 90 دقیقه حمله میکنه اونوقت یه مرده خور مثل زرافه با یه شوت چپکی بهمون گل میزنه

دقیقا درسته همین اتفاق تو بازی با چلسی هم افتاد فوتبال مال لحظه هاست


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۱۰)
 
XavII
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
اگه پپ صفحه اجتماعی داره برید بگید »
اول تمدید کن دوم
1 دروازبان درجه 1
( بوفون یا نویر رو بیار )



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۰۹)
 
Lionel-Andres-messi
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
سبکه بارسا دیگه تکراری شده باید یه تحولی تو تیم ایجاد بشه
به نظر من گواردیلا باید از بارسا بره یا اگه هم نره با خریدن بازیکن سبکه تیمو عوض کنه دیگه حتی تیمهای کوچیکم فهمیدن که بارسا چه جوری متوقف میشه.
گواردیلا رو ضربه های آزاد وکرنرها اصلا برنامه نداره حتی ندیدم فابرگاسی که اون همه گل با ضربه آزاد زده یه بارتو بارسا ضربه آزاد بزنه و....
بارسا خیلی مشکلات داره خیلیییییییییییییی


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۰۸)
 
vahid_fcb10
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
حالا میفهمم ابیدال عزیز چقدر مفید بود برا بارسا جو بازی کاملا تیو رو از روند بازی خارج کرده بود واقعا اماده ی این دیدار نبود فکر کنم پیکه افت کرده به همین خاطر استفاده نشد کاملا تابلو هست که نبود ویا به تیم خیلی ضربه ضد واقعا استاد فضا سازی بود و اما چلسی باید محکم به طرف جام باشگاه ها بریم حداقل این میتونه تسکینی برای از دست دادن لالیگا باشه


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۰۷)
 
ferijoon690
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
آقایون مطمئن باشید پپ خیلی بیشتر از منو شما بارسارو دوس داره و برا موفقییتش تلاش میکنه.باید بهش احترام گذاشت حتی اگه اشتباه کنه.

viva pep guardiola,viva fc barcelona


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۰۶)
 
ebi_efs
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
منم با نظر انریکه کاملا موافقم و اصلا کاری به این بازی ندارم ولی کلا فوتبال دنیا به دستهای پشت پرده و مافیای فوتبال اداره میشه.دوستان من با هرکی حاظره شرط میام که بارسا به فینال اروپا هم نمیرسه و رئال میره بالا و قهرمان میشه و باز از این چرت و پرت ها که مورینیو ساله دوم توی هر تیم جام میاره شروع میشه حالا بگین چرا؟؟؟چون توی این چند سال هیچ تیمی 2سال پیاپی به فینا اروپا نرفته دیدین که بارسا رو چطور جلوی اینتر حذف کردن!!!!!مطمئن باشید اگه بره فینال قهرمان میشه و کلاس لیگ قهرمانان میاد پائین و میگن چه لیگ مسخره ای که همش یک تیم قهرمانه.دعا کنین بارسا چلسی رو بزنه من که از تیم نا امید شدم.والدس روی هر 2گل مقصر بود و تیو افتضاح رو رد کرده بود و تیاگو داغون بود و کلا خیلی دوست داره با توپ کرم بریزه.دعا کنین تیم روحیش برگرده


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۰۶)
 
stabilizer
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
باختیم به اشتباهات تاکتیکی پپ باختیم . اما اینایی که میان به پپ توهین می کنن واقعا نمک نشناس و بی انصافن . در طول فصل به نظر من علاوه بر مصدومیت ها و خالی بودن نیمکت و همین طور اشتباهات داوری به نفع رئال و به ضرر بارسا ایده های پپ کارساز نبود و گذر از سیستم 4-4-3 به 3-4-3 به نظر من اشتباه هستش.
ضمن اینکه تیم هم به یکی دو مدافع خوب و هم به یه مهاجم تارگت و خوش تکنیک مثل فن پرسی نیاز داره . مسی خیلی تنهاست و بعد از مصدومیت ویا کسی رو کنارش نداره . سبک بازی تیم هم خیلی ایستا شده و زیادی کند و در جا و عرضی بازی می کنن و مثل فصل اول پاسهای ضربدری و طولی با پرس کوبنده و همین طور ضد حمله های سرعتی دیگه خبری نیست .

باید سبک بازی ترمیم بشه . با این اوصاف آینده ای خوب در انتظار تیم نیست .

در مورد این بازی هم باید بگم یه جورایی تحت تاثیر بازی 3شنبه بود و امیدوارم لااقل هر فکری که پپ داره برای 3شنبه کارساز بیفته .


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۰۶)
 
ESeventeen
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
من بقدری ناراحتم که نمیشه تصورش رو کرد
ولی خدا وکیلی اونا هم بیشتر استراحت کردن و هم ما خیلی مصدوم داشتیم
فرض کن آفالای و ویا بودن اینطور نمی شد
ولی اشکال نداره ایشالا فصل بعد یکی دوتا بازیکن خوب بخریم از جمله گرت بییل و نیمار ( اگه بیاد عالی میشه ) قراره 2014 بیاد ولی اون موقع خیلی دیره
بارسا دوستت داریم



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۰۶)
 
shayan98
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
بابا دمتون گرم بخدا خیلی باحالین اینه بارسا بارسا میکنین به شما هم میگن طرفدار قبول دارم ناراحتین منم ناراحتم همه ناراحتیم اتفاقه دیگه بارسا خوب بازی نکرد درست دیگه چرا توهین میکنین جای مادریدیها بودین چکار میکردین اینهمه از ما باختن حالا اینبار اونا بردن .همین تیو مگه نبودین ازش تعریف میکردین پس حالا چی شد به این زودی جا زدید تو هر شرایطی باید بارسایی باشید توهین نکنین


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۰۶)
 
elnew
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
اميدوارم با قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا بتونيم انتقام سختي از رئال بگيريم


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۰۵)
 
ashibala
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
این برد رئال به سه نفر تبریک میگم ...تیو _پپ_والدز


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۰۴)
 
CarlesAlenya
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
بدترین بازی فصل بود همه بد بازی کردن از والدز گرفته تا.......................... مسی تیو هم گل کاشته بود پپ نباید به تیو بازی میداد پدرو اماده بود اگه تو مادرید میباختیم ناراحت نمیشدم حالا دیگه بگیم جهنم نیوکمپ برامون میخندن


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۰۲)
 
onlymessi10
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
نمیدونم چی بگم بد بازی کردیم و باختیم یه تیم که قرار نیست همیشه خوب بازی کنه وببره
انشاالله بازی با چلسی رو ببریم
درود بر بارسا


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۰۲)
 
barca87
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
بازی ضعیفی بود و اصلا غیرتی و جنگنده هم نبودیم

ترکیب اولیه بازی خیلی عجیب و غلط بود
تعویض ژاوی اشتباه بود + ژاوی بهترین بازیکن میدان بود اما تعویضش کرد ولی تلو رو که ضعیف بازی میکرد رو تعویض نکرد
بازی کند تیم در رساندن توپ به محوطه جریمه مثل بازی با چلسی
اشتباه مفرط در میانه زمین
نداشتن مهاجم نوک و مرکزی و تمام کننده

خوب همیشه هم نمیشه بازی ها رو برد یه موقعی هم باید ببازیم
اما ...
در بازی های مهم ما می بازیم

مورینیو واقعا مربی بزرگیه شرط می بندم با تیم شموشک نوشهر می تونه تو اروپا جام بگیره . واقعا اقای خاصه.

باید به فکر سال بعد بود تا پوز مورینیو رو دوباره به خاک بمالیم اگه به لیگ برتر انگلیس نره



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۰۲)
 
BAR3A
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
وقتی به گلهای که امشب و چند شب پیش خوردیم فکر میکنم میبینم که همه شبیه به هم هستند و جالبه تو این 4 سال همش داریم از این گلها میخوریم ولی عبرت نمیگیریم
امشب بارسا به نبود مدافعان قد بلند و دروازه بان و باز نبود ویا باخت
روی گل اول باز په په روی سر آدریانو سر زد درست مثل فینال حذفی پارسال که رونالدو روی سر آدریانو زد
اگه این مداقع قد بلند بود اصلا اجازه نمیداد سری زده بشه
والدز هم هر سال داره با اشتباهاتش به بارسا ضربه میزنه ولی چون فصل قبل بیشتر بازیها را بارسا برده اشتباهاتش به چشم نمیاد ازجمله بازی رفت الکلاسیکو
گلهایی که همه رو ضد حمله میخوریم عین هم هستند دقیقا مثل بازی برگشت جام حذفی رونالدو گل زد
وقتی تو اون صحنه توپ وسط زمین بود من دقیق میدونستم توپ قراره به کجا و به کی برسه کاملا تابلو بود
ویک نکته اینکه پپ هنوز نتوانسته مشکل مدافعان فشرده را حل کنه و اگه قرار باشه سه شنبه هم همینطور بازی کنه مطمئننا بارسا قادر به حذف چلسی نیست
پس فردا شب مطمئنا چلسی هم با دفاع فشرده میاد تو زمین و با این چند بازی که از بارسا دیدم محل چلسی را ببریم


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۰۱)
 
La_Masia
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
اول از همه بگم که ما امشب به پپ باختیم نه به رئال
نمی دونم چه تفکری پشت ذهن پپ بود که با این ترکیب بازی کرد
این بازیو باختیم و تموم شد
ما از خیلی وقت پیش و از زمانی که 10 امتیاز عقب بودیم قهرمانی رو از دست داده بودیم. واسه همین این باخت خیلی واسم تلخ نبود، چون نمیشه همیشه برد
من از این نگرانم که روند آسون گل خوردن و سخت گل زدنمون همینجوری ادامه پیدا کنه و 3شنبه یه جام دیگه رو هم از دست بدیم
وای که چقد از تیمای دفاعی متنفرم
از اینکه 11 نفره بچسبن تو یک سوم دفاعی و آخرشم افتخار کنن که بردیم متنفرم
ما باختیم ولی افتخار می کنیم که هیچوقت دنبال بازی دفاعی و علی اصغری گل زدنم نبودیم


viva barca


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۰۱)
 
Jafar-xavi
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
برادر زاده کوچولوم از این باخت گریه اش گرفت !

بارسا فقط به ترکیب تیم باخت !!!



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۰۱)
 
iranhamechizeman
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
هر کی میگه والدز در سطح بارسلوناست فقط واسه یه لحظه جای پیتر چک رو با والدز عوض کنه اگه پیتر چک بود این 2تا گل رو نمیخورد اگه والدز تو دروازه چلسی بود ما چلسی رو تو استمفورد بریج میبردیم همین فقط واسه لحظه جاشون رو عوض کنین کار سختی نیست


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۰۰)
 
Wimps
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
دوستان خوب بارسایی من ما همه اشتباه کردیم
از پپ تا خود من !!!!!
رئال انصافاً خوب بازی کرد و قهرمانی لالیگا رو تو نوکمپ ازمون گرفت بی انصاف نباشید.
اما این توهین ها صحیح نیست لطف کنید آرامش خودتون رو حفظ کنید باید یک تفاوت هایی بین ما بارسایی ها با رئالی ها باشه وگرنه فوتبال بی ارزش میشه!
ما هنوز در دو جبهه امید قهرمانی داریم(لیگ قهرمانان و کوپادل ری)
بهتره بجای پریشونی های بیخودی به فکر جبران مافات باشیم
من همیشه یک بارسایی بودم و خواهم بود و به این موضوع افتخار میکنم
به شما هم توصیه میکنم سعی کنید در این شرایط به رئالی ها درس انسانیت بدید
من به آینده امیدوارم و امیدوارم پپ هر چه زودتر قرارداد خودش رو ثبت کنه
درود بر شرف همه ی بارسایی هایی که این تیم رو با قلبشون پذیرفتن
بارسا تیمی فراتر از یک باشگاه
Only Barca Anti Madrid



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۰۰)
 
behroz_enrique
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
ببینید بازی که 3 به 2 بردیم رئال رو کی یادش میاد ؟

من اصلا با فروش و خرید موافق نیستم . هم ادریانو خوب هم تیو خوبه . هم تیاگو . همه خوبن .

اینا نظرات فوتبالی نیست بیشتر لحظه ای هستش .

تیو میاد تو 3 تا بازی اول گل می زنه سایت رو پاره می کنید با نظراتتون حالا شد بد ؟

ببینید ما قهرمان لیگ قهرمانان بشیم لالیگا مال رئال اصلا .

به نظر من جام حذفی و قهرمانی اروپا مهمه . چون جام باشگاههای جهان هم می تونیم بریم با اروپا . جام پادشاهی سال یعد هم که هست اول فصل . من دوست دارم ببینم کیا دارن رو میشن تو دفاع از فصل بعد از لاماسیا میاره پپ شگفتی میاره هیچ کس رو هم نمی خره


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۵۸)
 
مصطفی24
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
الان دیگه نمیشه کاریش کرد باختیم.
ولی دعا کنید فینال لیگ قهرمانان با رئال باشه اونجا انتقام این باختو میگیریم انــــــــــــــــــــــــــــــــشاءالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۵۸)
 
barcabikman
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
همه به اندازه کافی حالمون گرفتست ولی ای کاش زودتر واقعیتهارو میدیدیم
ایراد از تلو نیست اون فقط 20 سالشه ایراد از پپه که خیلی واسه تیم زحمت کشیده ولی این لجبازیاش با احساساته هواداران بازی میکنه
آقای گوآردیولای عزیز چرا وقتی ویا مصدوم شد و فهمیدی که تا آخره فصل نیست مهاجم نخریدی اومدی تو کنفرانس مطبوعاتی با غرور گفتی جایه خالیه ویارو با کوئنکا و تلو پر میکنیم امشب شما باید جواب میلیونها عاشقو بدی
آقای والدس از شما معذرت میخوام ولی از اولین بازیت تا الان به یاد ندارم یک بار تیمو نجات داده باشی
تیمی که 12 بازیکنه در حده بارسا داره انتظاره بیشتری نمیره ازش مگه پویول چقدر جون داره یا ژاوی یا مسی و......
آقای راسل لطف کنید برایه فصل بعد پول خرج کنید تا فاصله نیمکت تا زمین کمتر بشه


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۵۷)
 
peymanm001
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
باختیم ولی امیدمون رو از دست نمیدیم. فوتبال برد و باخت داره. از الان باید فکر بازی با چلسی باشیم. انشاءالله که میبریم.


بارسا عاشقتم چه ببری چه ببازی


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۵۷)
 
Barcelona_Winner
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
همچنان تیم داره چوب حضور والدز در دروازه رو میخوره!
تیلو هم اصلا در حد این مسابقه نبود!
امیدوارم پپ که این بازی و قهرمانی لالیگا رو فدای بازی برگشت با چلسی کرد، حداقل بتونه جلوی چلسی یه نتیجه قابل قبول بگیره و تو لیگ قهرمانان، قهرمان بشیم.

پ.ن: بازی هم تو لالیگا بود لطفا این خبر رو اصلاح کنین!


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۵۷)
 
mosy_messi
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
من فکر کنم بدنسازیه تیم ایراد داره بازیکنا خیلی خستن
برای ادامه نداشتن باختها
بارسا نیاز به یک دروازه بانه مطمئن داره(نویر اگه تو دروازه بود گل نمی خوردیم)
بارسا نیاز به یک دفاعه غول داره(رو گله اول پهپه رو سره مدافع هد زد رو گله دوم کسی به زرافه نرسید)
تو این جور بازیها اعتماد به بازیکن جوون فقط باید در حده یه نیمه باشه اگه جواب داد نیمه دومم بازی کنه
نمی دونم امروز بارسا یه جوری بود انگار ه تیمه دسته دو بود خیلی بد بود
ابر و باد و مه خورشید و فلک و اشتباهاته داوریو مصدومیت های مهم و داروازه بانه افتضاح و خط دفاعی غیره تخصصی دست به دسته هم دادن تا بارسا لالیگا رو نگیره


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۵۶)
 
ebrahim sa
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
اگه قرار باشه با یهک باخت اینطور رفتار کرد که رئالی ها با 9 باخت تا حالا باید کشت و کشتار راه می انداختند.
نقل قول
در زمان بدترین احساساتمون هم بازم باید به مربی و تیم، در ازای هر نتیجه ای احترام گذاشت، ما طرفدار تیم کوچیکی نیستیم.



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۵۶)
 
Hosein1372
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
به نظر من شکست بارسا علت های مختلفی داشت که دوتاش مهمترینشونه اول اینکه رئال ال کلاسیکو به ال کلاسیکو داره بهتر می شه دوم زمینه دادن بیش از حد گواردیولا به جوانانی مثل تیو و ...


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۵۵)
 
messi_gol
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
ميخوام همه بدونن من عاشق بارسلونام و به اين موضوع افتخار ميكنم.
با گريه هاشون هم گريه ميكنم.
اونهايي كه با بارسلونا ميخندند زيادند............................



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۵۵)
 
vahid_fcb10
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
این فصل تموم دیگه تموم شد امیدوارم حداقل جام قهرمانان رو بگیریم
فصل بعد حداقل باید 4 تا بازیکن بخریم یه دفاع چپ یه دفاع مرکزی و دو تا مهاجم شش دانگ


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۵۴)
 
iranhamechizeman
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
2تا باخت پشت سر هم
مطمئنم 3شنبه از ثانیه یکم تا خود دقیقه 90 اعصابم خورده بازیکنای چلسی آویزون میشن به دروازه پایین نمیان ما گل میخوایم اونا هم خونسرد اما دریغ از یه موقعیت گل از همین الان دارم بازی 3شنبه رو تصور میکنم



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۵۳)
 
Sentimental.Girl
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
این همه جام اورده واسه تیم جلو چشتونو بگیره که انقدر حرف میزنید!!!لالیگا از دست رفته بود!از اون موقعی که اختلاف شد 10 نه امشب!!!!!!!!!!!!!!!!!خجالت داره از بس فرت وفرت رئال رو بردیم همه پر توقع شدن!نمیدونم طرفداره بارسایید یا نتایجش؟؟؟


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۵۳)
 
leomessi.barca71
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
من مطمئنم که بازی با چلسی مال ماست مطمئن باشید که اگه پپ تو این بازی ترکیب اصلی رو می چیید نمیتونست جلو چلسی کاری از پیش ببره حالا خدا رو شکر که حداقل جام حذفی رو داریم

شانس اوردم امسال فارغ التحصیل شدم وگرنه فردا تو مدرسه بدبختم میکردن


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۵۱)
 
barcelona2009
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
بخدا نه سبک بارسا مشکل داره نه دوره تموم شده و نه پپ یا ژاوی تموم!! بابا اول اینکه هیچوقت دفاع بارسا این قد آشفته نبوده...درضمن ما خیلی خسته بودیم...وقتی آدم خسته باشه تمرکز نداره ...مگه از رئال یا چلسی که باختیم به خاطر قدرت تیم حریف بوده؟!! خب نه...تو بازی با چلسی بی دقتی و بد شانسی و تو بازی با رئال خستگی فوق العاده زیاد...


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۵۰)
 
westlife
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
بابا تیم خسته بود این نظرات چیه میدین این خستگی باعث شده بود بازیکنای دفاع هم تمرکز نداشته باشن بابا بازیکنا خستن نیمکت تیمم خیلی ضعیفه


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۵۰)
 
مصطفی24
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
اخه پپ جان این چه ترکیبی بود
نمیتونم باور کنم که باختیم


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۵۰)
 
sepid
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
بچه ها خواهشا دعوا نکنید. دیگه هم به گواردیولا فحش ندید.
گواردیولا کارش درسته


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۴۹)
 
barcapolis
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
بارسا داره تاوان نداشتن یه دربازه بان خوب رو میخوره ...

3 موقعیت گل = 2 گل

تورو خدا که دقت به آمار بازی بارسا کنید ....

تو هر بازی تیم حریف کم تر از 3 تا موقعیت داره ولی حداقل یکیش گل میشه ...

خب پدر من (گواردیولا) دربازه بان که ربطی به تاکنیک تیمو ...... نداره
خب یه دربازه بان خوب بخرید ......

به خدا حیفه .... تیم 90 دقیقه حمله میکنه اونوقت یه مرده خور مثل زرافه با یه شوت چپکی بهمون گل میزنه



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۴۹)
 
vahid_fcb10
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
به نظرم بارسا پتانسیل لازم رو نداشت چون از بازیکنانی چون تلو استفاده کرد بهتر بود ژاوی اصلا بازی نکنه فابره و سانچز فیکس باشن ولی طوری نیست بالاخره باختیم لعنت به این شانس گل اول هم افساید بود ولی این نمیتونه دلیلی برای باخت باشه اصلا خوب کار نکردیم


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۴۸)
 
esi.sh
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
اشکال نداره این همه ما بردیم یکی هم مال اونا حالا دوست دارم رئال بیاد فینال اونجا ببریمشون
سانچز خوب بود مسی معمولی بقیه افتضاح ولی ان شاء الله سه شنبه همه ی اینا فراموش میشه اگر هم نشد بازم ما عاشقتیم بارسا
طرفدار ها زمان باخت ها مشخص میشن
بارسا دوست داریم


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۴۸)
 
89441
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
خونسردوآرام کسی حق نداره به کسی توهین کنه اینجا سایت بارسلونه فوتبال که همش برد نیست توی این روزهاست که هوادار واقعی مشخص میشه شماها یادتون نیست اما من روزی آرزوی چنین تیمی رو داشتم انسان به امید زنده است به امید روزهای بهتر که چندان دور نیست


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۴۷)
 
menama
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
تیم خیلی بی حال بازی میکرد.اون بازیه همیشگی رو نتونستیم انجام بدیم. ترکیب هم میتونست بهتر باشه.ولی نباید به بازیکنا و پپ توهین بشه چون اگه اینطور بشه که ما باطرفداران رئال فرق نداریم.بالاخره این نتیجه دیر یا زود اتفاق می افتاد پس خواهشا پشت تیم رو خالی نکنین چون بارسا فراتر از یه باشگاهه و طرفداراش هم باید اینجوری باشن.اقلا ما وقتی میبازیم جوانمردانه میبازیم و مثل اونا دست حریف رو لگد نمیکنیم و وحشی بازی در نمیاریم.پس به نظر من بازیکنا باید این بازی رو فراموش کنند و به فکر بازی با چلسی باشند چرا که این جام مهمتر از لالیگاست.من از اینکه طرفدار بارسا هستم افتخار میکنم .پیش بسوی فتح لیگ قهرمانان و جام حذفی.
VIVA BARCA
ViVA PEP
VIVA MESSI
VIVA XAVI
VIVA INIESTA
و...



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۴۷)
 
ebrahim sa
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
در زمان بدترین احساساتمون هم بازم باید به مربی و تیم، در ازای هر نتیجه ای احترام گذاشت، ما طرفدار تیم کوچیکی نیستیم.


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۴۷)
 
Messi.FCB
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
بازی بدی انجام دادیم.ولی حقمون باخت نبود.

9 بازی رو بردیم اونام 1 بار ببرن جایی نمیره.

فقط حیف تو نیوکمپ باختیم.تو فینال اروپا انتقام میگیریم.

ما تا آخرین قطره جان طرفدار بارساییم.فقط بخاطر جامها که نبوده طرفدارش شدیم.

مثل هوادارای نیوکمپ وفاداریمون رو اینجوری به بارسا نشون میدیم.


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۴۶)
 
markmarky
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
دوستان هوادار واقعی کاری که میکنه اینه که با تیمش پیمان میبنده، پس اگر ادعا داریم که هوادار واقعی هستیم باید تا آخر پشت تیم بایستیم همه میتونن موقع برد ادعای هواداری بکنن مهم تو این شکست هاست که باید خودمونو به عنوان هوادار ثابت کنیم.
هنوز لیگ قهرمانان که مهمترینه باقیه، لالیگا رو من موقعی که 10 امتیاز افتادیم عقب ول کردم ولی بارسا رو که ول نکردم! باید به تیم انرژی مثبت بدیم تا ان شا الله سه شنبه سربلند بیرون بیایم و فینال انتقاممون رو بگیریم البته اگه بایرن بذاره!


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۴۶)
 
elnew
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
شكست بسيار دردناك و تلخي بود - مخصوصا با اون حركت رونالدو بعد از گل دوم - من موندم آخه بارسا تا كي بايد چوب اشتباهات والدز رو بخوره روي گل اول كه مونده بود بياد بيرون يا نه روي گل دوم هم كه اصلا نبايد ميومد بيرون از دروازه


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۴۵)
 
reza_leojoon
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
مقصر این افتضاح گواردیولا و روسل هستند‏!‏
مابارسارو واسه برداش دوست نداریم که ازباختش انقدر ناراحت بشیم.منم ناراحتم ولی به بازی سه شنبه هم فکر می کنم اون ازبازی امروزم سخت تره.
همه دارن تیورو لعن و نفرین می کنن ولی اون اگه امروز باضربه های افتضاحش ناراحتمون کرد یک روز خون این رئالی هارو تو شیشه می کنه و هممونو شاد می کنه.
فراتر از یک باشگاه


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۴۵)
 
boy_icelol
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
تفاوت والدز و کاسیاس رو دیدین!

تیم خیلی خسته بود و بازیکنای اصلی توی فرم ایده آل نبودن، مسی البته 2 پاس گل داد که گلشون نکردن،

دلیل نگه داشتن 80 دقیقه ای تلو تو زمین اصلا منطقی بنظر نمی رسید، ( حرکتاش خیلی تکراریه و اصلا توی بازی درگیر نمی شه،پاس نمیده و... فقط بدرد 15 دقیقه پایانی بازی می خوره، وقتی که دفاع حریف خسته اس و تلو با استارت های سریع می تونه دفاع رو دور بزنه؛ )

بنظر من پپ اصلا ترکیب خوبی نذاشته بود، اما پپ هم دستشم خالیه، همین سانچز هم که تقریبا مصدوم بود، بقیه هم که خسته

این چند وقت شانس هم نداریم

لالیگا که از دست رفت
اما این باخت خستگی 2چندان میده به تیم و روحیه رو نابود می کنه و بازی با چلسی هم احتمالا به همین صورت خواهد بود، متعصفانه

شاید خوبی فوتبال به همینه که همیشه پیروز نشی
اما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اما باخت روبروی رئال توی نیوکمپ، گل زدن رونالدو و بازی خوبش؛ پیروزی مورینیو ، از دست رفتن لالیگا؛ قطع شدن روند شکست ناپذیری توی نیوکمپ، و بیرون اومدن رئال از طلسم روحی محکوم به شکست
بودن در مقابل بارسا،خستگی و ناامیدی 3 روز قبل از بازی با چلسی !

خیلی خیلی بده!!!!


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۴۵)
 
iranhamechizeman
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا منو از این خواب بیدار کن


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۴۴)
 
abi_anari_catalan
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
خداییش افتضاح بازی کردیم ، یادم نمیاد تا حالا اینقد گند بازی کرده باشیم ، اصلا" حرفی برای گفتن نداشتبم ، نمیدونم چرا گواردیولا تیو رو تعویض نکرد ؟؟؟!!!!!! انگار امشب بهش ماموریت داده بود که فقط موقعیت خرابه کنه .
با این بازی و این نفرات و این سیستم تکراری و رو شده مقابل چلسی هم باختیم .


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۴۴)
 
gaudi
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
با این باخت بازی بازی چلسی سخت تر میشه حتی سخت تر از قبل
فقط میشه به این امیدوار بود که تو این چند روز مونده به بازی با چلسی
بازیکنا و پپ به خودشون بیان در غیر این صورت باید بیخیال cl شد.
اگر اوضاع این طور پیش بره گواردیولا از تیم میره
امیدوارم بازی با چلسی همه چیز درست بشه و بارسا همون بارسایی بشه که تا آخرین لحظه می جنگید

زنده باد بارسا


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۴۳)
 
AMID.N
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
بارسلونا دوستت دارم...
نه دلم میاد بهشون بد و بیراه بگم به خاطر این همه شادی که بهمون دادن قبلا و نه میتونم بی تفاوت باشم...
امیدوارم جبران کنیم امیدوارم پپ یادش بمونه که در همیشه رو یه پاشنه نمیچرخه...
اما وقعا 3-4-3 جلوی رئال وحشتناکترین ترکیبه اونم به خاطر سرعت مهاجماش...بازیکن جوونی مثل تیو نمیتونه جلوی رئال دووم بیاره حداکثر برا یه نیمه خوبه...ویکتور وادز هم که رو گل اولی میشه ازش ایراد گرفت که تصاویر میگفت آفسایده...
در کل تیم برای خلق موقعیت تو دفاع های بسته خیلی مشکل پیدا کرده که عواملش زیاده...

وااااااااااای خدا الکلاسیکوی بعدی رو خودت درستش کن...



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۴۳)
 
barcapolis
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
فدای سر تک تک بارسایی های گل .....

آدم تیمش همیشه ببازه ولی مثل رئال حقیرانه برنده نشه

بد بختا عین بیچاره ها داشتم دفاع میکردن ...

اون زرافه زشت هم که مثل بچه دبستانی ها اینقدر پیش والدز وایمیسته که تا بالاخره یه توپ طرفش بیاد


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۴۳)
 
fdfost
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
چیزی که الان مهمه اینه که باید بازی 3شنبه رو ببریم . این بازی تموم شد. هر چقدر هم بگیم فایده نداره
مهم اینه که تیم خوب تمرین کنه تا چلسی رو ببره . بارسا به خودش باخت نه به رئال


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۴۳)
 
leomessi.barca71
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
فقط دوست دارم فینال با رئال بیفتیم تا پارس کردن رونالدو رو همین امسال ببینم


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۴۲)
 
ESeventeen
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
من موندم به پپ چه ربطی داره زندگی خصوصی پیکه که اونو بازی نده و دفاع اینطور باشه و خدایا عجب بد باختیم
فوتبال نکردیم تا وقتی سانچز اومد . اونم فقط 5 دقیقه بازی کرد و تموم
تبریک میگم به تیو آفرین



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۴۱)
 
pejmAn001
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
اول اینکه فوتباله هم برد داره هم باخت فراموش نکنیم از زمانی پپ اومده ما 9 تا برد جلوی رئال داشتیم فقط 2 تا باخت (با بازیه امروز)
دوم اینکه این بازیو ما اول به داورا (گل اول 100% آفساید) بعدشم به گند کاری تیو باختیم واقعا حقش بود همون بین دو نیمه دیگه تو بازی نیاد نمیدونم چرا پپ اینکارو کرد ازش بعید بود واقعا


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۴۰)
 
dany-fcb
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
همه امیدمون برای قهرمانی به این بازی بود
که به نظر من با ترکیب خوبی بازی نکردیم و باختیم
ولی فوتبال همینه
همیشه برد نیست ، گاهی هم شکست رو باید پذیرفت
-
رئال هم بعد از بارها و بارها تحقیر شدن و با نتیج مختلف باختن ، بالاخره برد


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۴۰)
 
ebrahim57
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
یعنی چی به ژاوی گفته بودن گل نزنین؟؟؟!!


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۹)
 
Hardbarca
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
واقعا هم داوری تاثیرش رو گذاشت.........
اگه ما الان اول بودیم لازم نبود اینجوری بازی کنیم

بودن تیو مثل کابوس بود واقعا نباید میبود

ما هم به خاطر نداشتن استراحت این بازیو مثل همیشه نبودیم

ترکیب هم ترکیب همیشه نبود

ناراحت نیستم ولی میدونم پتانسیل تیم ما اونقدری هست که اگه مشکلات متعدد نبود میبرد!!!

دو موقعیت دو گل در مقابل فک کنم سه تا تک به تک نزدیم

و تمام اشکال نداره اگه بیان فینال و ما هم بیاییم اونجا سخت تنبیه میشن


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۹)
 
vahid_fcb10
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
به اینکه یه بارسایی هستم افتخار میکنم


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۹)
 
dragonov
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
امشب خورد شدم کمرم شکست


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۸)
 
~Voro0JaK~
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااه...............
آخه چرا تیو باید این همه تو زمین بمونه وقتی این همه موقعیت مسلم گلو از دست میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پپ چرا اینطوری میکنه آخه؟؟؟؟
ژاوی چرا انقد بد بازی میکرد؟؟؟؟
لئو چرا اینطوری شده بود؟؟؟
داورا چرا اینطورین؟؟؟؟

ولی ما تا آخرش با بارساییم.....



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۸)
 
~FCBarcelona~
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
باختیم که باختیم فدای سر تیو که یه روزی قراره بهترین جهان بشه ، فدای سر گواردیولا که ۳-۴ سال اینقدر ما رو خوشحال کرد . فدای سر والدز و پویول که اون اشتباه رو کردن . کی گفته همیشه باید ببریم ، یه بار میبریم یه بار میبازم ، اصلا مزه اش به همینه که با هم بخندیم و با هم گریه کنیم . بیخیال شین و دعا کنین که چلسی رو ببریم . و ایشالا که رئال هم بیاد فینال تا انتقاممون رو زودتر بگیریم .


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۷)
 
sepid
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
خیلی بد خیلی خیلی خیلی

الان قلبم تو دهنمه

به نظرم گواردیولا تیم رو جوری چیده بود که تمام انژی بچه ها بمونه واسه بازی چلسی. حالا اینکه چقدر این کارش درست بوده رو نمیدونم. شاید هم دارم اشتباه میکنم. نمیدونم. شما بگید.


ایشالاه هم رئال و هم ما به فینال میرسیم و حالشون رو میگیرم.
کثافت رونالدو
ازش بدم میاد


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۷)
 
8060803
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
مدافعین دکتر والدز کجان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یک اشتباه مسخره و مضحک دیگه. اگه بیرون نمیومد مثلا چی میشد؟؟؟ فردوسی پور هم گفت...


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۷)
 
alhamidabd10
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
اشکال نداره اینقد به بازیکنا و گواردیولا بد و بی راه نگید
یادتون باشه همین بازیکنا و گواردیولا بارها رئال رو شکست دادن
1تیم همیشه نمیتونه ببره
ما امشب افتضاح بودیم و نتیجه بد بازی کردن رو گرفتیم انیستا وژاوی و مسی خیلی خیلی بد بودن اصلا بارسای همیشگی نبودیم
لطفا روحیه تون رو نبازید تا 3شنبه


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۶)
 
ddanesh
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
ما ۳ ساله داریم میبریم پس اگر بجای اینا بودید که با اختلاف ۵ باختن چی میگفتید
بی احترامی نکنید
ولی در عجبم دقیقه هشتاد?


پپ


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۶)
 
shahriarnba
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
ما به 3 دلیل باختیم

1 - داوری
2 - اشتباه گواردیولا ( گذاشتن تئو توی زمین )
3 - خط دفاعی

واقعا برای رئالی ها متاسفم که امشب با گل آفساید فکر می کنند بردند.

امیدوارم که توی فینال لیگ اروپا بهشون نشون بدیم که بارسلونا چیه و وقتی اسم بارسلونا میاد باید بترسند.


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۶)
 
XavII
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
به جان خودم خیلی کم ناراحتم
اما چیزی که اعصابمو میرینه ناراحتی ژاوی بود از یه چیز
خوشحالم :
باختیم به دفاع باختیم
امیدوارم این بازی در س عبرتی بشه واسه اینکه با چلسی یه گل زدن دیگه حمله نکنند
و خلاصه از همه مهمتر
داداش من با 20 کیلو + وزن از تیو بهتر بود باس به صورت قرضی بره
سبک بازیش یه جوره
( حالا حرفامونو کی میشنوه ) ؟


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۶)
 
leomessi.barca71
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
مطمئن باشید پپ این بازی رو فدای بازی با چلسی کرد من فقط موندم چرا این تئو رو تعویض نمی کرد بدبختی هم اینجاس که بارسا مثل شکلات گل میخوره بعد باباش میاد جلو چشمش تا گل بزنه
فقط خدا کنه بریم فینال لیگ قهرمانان و تو فینال رئال رو بزنیم


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۶)
 
behroz_enrique
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
ببینید با این بازی که کردیم من مطمئن شدم اروپا مال ماست . چند دلیل میگم دوستان بخونن تو ذهنشون بچرخونن
1- ژاوی تک به تک رو شوت زد درسته ؟ اصلا به عقل من نمیشینه بهترین پاسور دنیا همچین کاری کنه . عصبانیت آخر بازیش از همین بود که گفته بودن گل نزنین

2- تو بازیهایی که بارسلونا باخته ریتم بازیش حفظ می شد این بازی اصلا ریتم نداشت اسرار بیش از حد رو جوونها دلیل دوم که گواردیولا می دونست این بازی رو نباید ببره

3 - پیکه رو می تونست بازی بده نداد - سانچش رو هم از نظر رسانه ای ذهن ها رو آمده کردن نشوند رو نیمکت

دوستای من بازی بد بود اما مطمئن باشین اروپا مال ماست رئال نمی تونه بایرن رو ببره بایرن میاد که که مثل رئال کثیف بازی کنه . چلسی هم می دونه تو نئوکمپ راهی برای فرار نداره

امشب والدس خوب نبود کاپیتان پویول هم کم کم باید گذاشته شه کنار .


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۵)
 
Lovely-messi
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
سلام به همه دوستان
اینکه بازی بدی انجام دادیم شکی نیس
ولی بازی برد داره و باخت داره به خاطر یه باخت نیایم به بازیکنا و تیممون بد و بیراه بگیم
بارسا همیشه واسم بارساست چه اخر باشه چه لیگ دسته سه و چه هم اول بشه
من این تیمو دوست دارم
بارسا همیشه قهرمان بود و هست و خواهد بود
خدایا سپاسگذارم ازت


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۵)
 
BOUGARD
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
باختیم...
اما بارسا همیشه بارسا میمونه.مشکل گاس هیدینگ عوضی بود که فهمید در برابر تیمهایی که به سبک بارسا بازی میکنن،چیجوری باید اتوبوسی دفاع کنه.با چلسی بارسا رو اذیت کرد.با روسیه،هلند رو حذف کرد.مورینیو هم با همون سبک در اینتر بارسا رو برد...
باید قبول کنیم در برابر تیمهایی که مثل گوسفند دفاع میکنن،تاکتیک جایگزین نداریم... و این ایراد بزرگیه.لایک به بارسا.لایک به لاماسیا و لایک به پادشاه پپ



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۵)
 
shahab
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
باور کنید تلو تیم رو بازوند . اون تیم رو هم تلو لو داد رئال گل دوم رو زد .بیخیال بچه ها این روزها می گذرد .


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۵)
 
*untouchable*
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
این چه وضع بازی کردن بود! گند زدن همگی با هم!
حالا من فردا چطوری برم مدرسه بین اون همه رئالی؟ قورتم میدن!
اخ من مریضم تب دارم نمی تونم برم مدرسسسسسسسسسسسسه!


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۴)
 
barcabluegrana
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
نمیدونم پپ منظورش از اینهمه اصرار روی تیو چی بود اما فدای سرش اینقد جام واسمون اورده که از این اشتباهاش بشه گذشت ایشالا واسه جام باشگاهها جبران کنه. چقد جای پیکه خالی بود!!!1


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۴)
 
8060803
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
اصلا حوصله تفسیر و توضیح ندارم ولی اصلا جای نگرانی نیست..... سه شنبه در باختن هتریک میکنیم!


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۴)
 
markmarky
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
ترکیب اولیه تیم خیلی مشکل داشت، آلوز اصلا در خط حمله جواب نمیده به جای تیو باید کوئنکا بازی میکرد ولی دفاع 4 نفره واسه این بازی بهتر بود.
به هر باختیم و این بازی به تاریخ پیوست ولی نباید cl رو از دست بدیم


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۴)
 
Sentimental.Girl
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
1بار باختییییییییییییییییییییییییییییییم 1بار فقط به خدا زشته اگه جایه رئالی ها بودید این همه باخت چی میگفتییییییییییییییید!!!!!!!!!!!!!!!!1تورو خدا توهین نکنید تورو قرآن انتقاد بکنید توهین نکنیییییییییید


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۴)
 
miadbarcai
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
بارسلونا تیمیه که بین بهترین و بدترین بازی فصلش فقط یه هفته فاصله اس .........


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۴)
 
zare.exe
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
خواهشن به داوری ایراد نگیرین که خیلی خوب بود
اشکال از گواردیولا و تئو بود


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۴)
 
vahid_fcb10
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
باختیم ولی کسی حق نداره به مربی توهین کنه این تیم نیازی به اثبات کردن نداره
خوب کار نکردیم به همین خاطر زیاد ناراحت نیستم


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۴)
 
L.A-Messi
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
ما به پپ باختیم نه به رئال


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۳)
 
MASIHfcb
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
با اون حرکت مغرورانه رونالدو نابود شدم
همین
هیچ حرفی واسه گفتن ندارم
بای


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۳)
 
pedram__M30
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
حتما باید یه تجدید نظر تو سبک بازی بشه
حتما به یه مهاجم خوب نیاز داریم


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۲)
 
ssamirss
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
بد نبودیم افتضاح بودیم
معلوم نبود چشونه همشون خواب بودن
اونم از تیو که نشون داد ظرفیت بازی به این مهمیو نداره
واسه اولین باره میگم پپ هیچ برنامه ای نداشت...ترکیب افتضاح بازی افتضاح تعویض دیر
هیچی فقط هیچی


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
بالاخره یک فصل تلاش بی شائبه داورها به ثمر نشست ...


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۳۰)
 
zare.exe
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
اخه چرا باید تئو تو بازی می بود ها


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۲۹)
 
ESeventeen
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
خدایا این چه عذابی بود که نازل کردی
دارم سکته میکنم



یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۲۸)
 
Hardbarca
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
افتخارمه اصلا ناراحت نیستم اشکال نداره اونقدر بردیم که دیدید واسشون عقده شده بود بردن ما اما اگه با ترکیب اصلی بودیم حداقل نمیباختیم

عاشق بارسام حتی اگه ببازه تازه اونا مثل ما نمیتونن پر گل ببرن


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۲۸)
 
AMID.N
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
دارم دیوونه میشم به خدا


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۲۷)
 
markmarky
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
به نظرم این بازی پپ نباید زیاد به جوونای تیم دل می بست، بالاخره باختیم و این اتفاق یه روز می افتاد.
امیدوارم با کمک خدا بچه ها لیگ قهرمانان موفق باشند و یه بازنگری در مورد تیم برای سال های آینده به وجود بیاد چون چابی واقعا افت کرده و رهبر ارکستر با مشکل مواجه هست.
ان شا الله سه شنبه سربلند بیرون بیایم


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۲۷)
 
AMID.N
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
الکلاسیکوی بعدی سیخی چنده...
نشون دادن باز کردن دفاع یادشون رفته...
مثل بازی با چلسی شد...رئال دوتا موقعیت داشت گل کرد...دوتا...


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۲۶)
 
pedram__M30
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید [ هفته 35 | لالیگا ]
خیلی بد بازی کردیم
ایشالا الکلاسیکوی بعدی جبران میکنیم


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۷۱ کاربر آنلاین است. (۲۳۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۷۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!