بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داورها در مادرید خانه کردهاند.ال کلاسیکو
فرستنده حسین رزاق نژاد در تاريخ یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۴۹) (۶,۰۶۱ بار خوانده شده) خبرهای فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اف سی بارسلونا دات آی آر
نویسنده: حسین رزاق نژاد / FCBarcelona.ir
بالاخره تلاش بیشائبه چند ده داور به ثمر نشست و رئال مادرید پس از ناکامیهای متوالی موفق شد بارسلونا را در خانه -به اصطلاح- شکست دهد.
شب گذشته دومین الکلاسیکوی این فصل در حالی در نیوکمپ برگزار شد، که بجای بازیکنان سرشناسی مانند پدرو، الکسیس و فابرگاس، تیو و تیاگوی بیتجربه، در کنار آدریانو پر اشتباه در ترکیب حضور داشتند.
داورها در مادرید خانه کردهاند
خوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، پس از 3 فصل متوالی ناکامی در کسب نتیجه مقابل بارسلونا، بالاخره شانه به شانه داوران موفق به شکست بارسلونا شد. ضعف داوری و تصمیمات غلط، مدت هاست که جزء جدایی ناپذیر جدال این دو تیم لالیگا شده است. شب گذشته نیز گل آفساید سامی خدیرا، مسلما نشان از علاقه تیم داوری به برتری رئال مادرید داشت.
این در حالی ست که در این فصل، میتوان به چندین مورد از گلهای مردود رئال مادرید که توسط داوران پذیرفته شده است، اشاره کرد؛ در طرف دیگر نیز میتوان از چندین گل سالم بارسلونا که توسط داوران مردود اعلام شد نام برد.
در کنار پذیرش گلهای مردود، جرایم عجیب برای رفتار وحشیانه و فوتبال خونین رئال نیز خبر از نفوذ سران رئال بین مقامات لالیگا میدهد.
تجربه، اشتباه میکند
حضور مختل کننده پپه در میانه زمین، جایی که سه موتور گردش توپ بارسلونا برای بازیسازی آماده میشوند، اولین چرخش تاکتیکی مورینیو بود؛ که البته بعد از دو بازی کنار گذاشته شد. این تغییر بخصوص در هفتههای فشرده و الکلاسیکوهای متوالی فصل پیش، عامل فلج کننده تیم گواردیولا در دو بازیای بود، که در نهایت منجر به برد رئال مادرید در وقتهای اضافه فینال جام حذفی شد.
پپ گواردیولا نیز با کنار گذاشتن الکسیس و فابرگاس، سعی در بکار بردن همین حربه داشت، که البته در اجرای آن موفق نبود. چرا که کریستین تیو، توانایی غلبه بر استرس ناشی از بازی مقابل تیمهای بزرگ را در خود نداشت، در حالی که پپه سالها تجربه بازی مقابل بارسا را در خود میدید.
چه کسی جام را به خانه میبرد
رئال مادرید میتواند برای حمل کردن نام برنده الکلاسیکو به خود ببالد، اما حقیقتاً رئال مادرید برنده فوتبال نیست. ضد فوتبال، که مورینیو به حق خالق آن است، بدون اغراق افتخاری برای عامل خود به همراه ندارد، چرا که درک مخاطبین فوتبال از بازیهای رئال مادرید، فقط و فقط نمایش محصولات لوکس و گران قیمت است؛ چیزی که رئال مادرید از خود به نمایش میگذارد فوتبال نیست.
نویسنده: حسین رزاق نژاد / FCBarcelona.ir
بالاخره تلاش بیشائبه چند ده داور به ثمر نشست و رئال مادرید پس از ناکامیهای متوالی موفق شد بارسلونا را در خانه -به اصطلاح- شکست دهد.
شب گذشته دومین الکلاسیکوی این فصل در حالی در نیوکمپ برگزار شد، که بجای بازیکنان سرشناسی مانند پدرو، الکسیس و فابرگاس، تیو و تیاگوی بیتجربه، در کنار آدریانو پر اشتباه در ترکیب حضور داشتند.
داورها در مادرید خانه کردهاند
خوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، پس از 3 فصل متوالی ناکامی در کسب نتیجه مقابل بارسلونا، بالاخره شانه به شانه داوران موفق به شکست بارسلونا شد. ضعف داوری و تصمیمات غلط، مدت هاست که جزء جدایی ناپذیر جدال این دو تیم لالیگا شده است. شب گذشته نیز گل آفساید سامی خدیرا، مسلما نشان از علاقه تیم داوری به برتری رئال مادرید داشت.
این در حالی ست که در این فصل، میتوان به چندین مورد از گلهای مردود رئال مادرید که توسط داوران پذیرفته شده است، اشاره کرد؛ در طرف دیگر نیز میتوان از چندین گل سالم بارسلونا که توسط داوران مردود اعلام شد نام برد.
در کنار پذیرش گلهای مردود، جرایم عجیب برای رفتار وحشیانه و فوتبال خونین رئال نیز خبر از نفوذ سران رئال بین مقامات لالیگا میدهد.
تجربه، اشتباه میکند
حضور مختل کننده پپه در میانه زمین، جایی که سه موتور گردش توپ بارسلونا برای بازیسازی آماده میشوند، اولین چرخش تاکتیکی مورینیو بود؛ که البته بعد از دو بازی کنار گذاشته شد. این تغییر بخصوص در هفتههای فشرده و الکلاسیکوهای متوالی فصل پیش، عامل فلج کننده تیم گواردیولا در دو بازیای بود، که در نهایت منجر به برد رئال مادرید در وقتهای اضافه فینال جام حذفی شد.
پپ گواردیولا نیز با کنار گذاشتن الکسیس و فابرگاس، سعی در بکار بردن همین حربه داشت، که البته در اجرای آن موفق نبود. چرا که کریستین تیو، توانایی غلبه بر استرس ناشی از بازی مقابل تیمهای بزرگ را در خود نداشت، در حالی که پپه سالها تجربه بازی مقابل بارسا را در خود میدید.
چه کسی جام را به خانه میبرد
رئال مادرید میتواند برای حمل کردن نام برنده الکلاسیکو به خود ببالد، اما حقیقتاً رئال مادرید برنده فوتبال نیست. ضد فوتبال، که مورینیو به حق خالق آن است، بدون اغراق افتخاری برای عامل خود به همراه ندارد، چرا که درک مخاطبین فوتبال از بازیهای رئال مادرید، فقط و فقط نمایش محصولات لوکس و گران قیمت است؛ چیزی که رئال مادرید از خود به نمایش میگذارد فوتبال نیست.
prom dresses for cheap | ||
---|---|---|
mechanisms. Even though there was a number of high promises, there exists medical substantiation which The acai berry functions nicely with regards to center wellbeing plus the gastrointestinal tract together with intestines. Acai Berry might also detoxify the physique, additionally to clean up the actual toxic compounds related with unhealthy food. Furthermore, it stops just about any additional calories from fat through becoming changed into fried tissues. Frequently that the intestinal tract is supplied at no cost to become efficient clearly thereby one s physique technique is qualified to manage from optimal ranges. When your body s all through leading form, the entire procedure of burning fat from your method becomes simpler. A essential acquire is Acai function as an organic hunger suppressor. This may help your method which you ought to naturally lower your components you consume and in influence, you need to have much less desires in addition to expertise bigger for lengthy durations. What can your Berry style like? This kind of fruit carries a tasty tropical berry flavor and offers exceptional nutrition. A couple of the Acai Berry likes becoming a bananas employing a chocolate brown flavor. Individuals stepping in to the Amazon . com region inside N . Brazil possess consumed Acai berry for centuries, plus size wedding dresses and its specific healing plus preserving forces are usually celebrated. Amongst the very best benefits would it be functions ten x your vitamin antioxidants involving fruit, in addition to occasions the particular herbal antioxidants concerning especially. Is Acai wholesome? The majority of these all kinds of berries are generally wealthy in vitamins, nutrients additionally to antioxidant phytochemicals. It truly is clear to determine the important cause why Acai Berries are making these sorts of waves within the wellness foods business. An additional Acai berry profit is usually to improve power rendering it basically probably the most wellliked elements inside electricity refreshments inexpensive wedding dresses . This presents a great deal much more electricity in comparison to espresso or merely coffee all-natural supplements and is also higher for you personally. Your berries start to spoil inside just Each day concerning harvest so it s usually sold as Acai pulp, Acai berry juice, in addition to Acai berry nutritious supplements But an additional The acai profit is generally to offer you using the physique with all of the deoxidizing phytochemicals that provide safeguarding advantages versus ailment, but be sure you consume a great quantity of fruit and vegetables, fruit fantasy wedding dresses , cereals in addition to coffees not capsules. Adore this supplement in just a wellbalanced, modest wedding dresses plantbased diet plan, together with take a look at any sort of item to provide superior defense against ailment. The load reduction attributes with this specific regular element have lately noticed this distinctive 8220 Superfruit obtaining wellliked by celebs and plenty of celebrities all through Showmanship by utilizing this berry becoming highlighted
جمعه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ (۱:۲۰)
|
Cheap Ball Gowns | ||
---|---|---|
numerous types of styles are now accessible for the bridetobe select. It's simple to locate your wedding dress you would like big wedding dresses . If there's not 1 you like ugg, you are able to get in touch with a designer and get a wedding dress designer, supplied you are able to pay the cost. black evening dresses For these factors, we are able to draw a conclusion that's probably the most typical elements that girls want probably the most stunning brides. Along with other factors uggs, like girls, really feel which you wish to discover marriage, girls have a great memory with the wedding day cheap wedding dresses . And girls to understand their dreams of wedding dresses cheap summer dresses . Rolex, GMT Master IIWhen Rolex releases a brand new model, it's inevitably a unique event within the watchmaking sphere. In 20, luxury brand watches the new GMT Master II was not an exception, symbolizing a actual evolution in this emblematic model'
شنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۲ (۰:۰۱)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
از این سایت بعیده که اینجوری کورکورانه خبر چاپ کنه این حرفارو تموم کنید
چهارشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۶:۱۴)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
بارسای قهرمان قربانی داوران
سهشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۶:۱۵)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
سلام من تقریبا تمام بازی های بارسا و رئال رو در این فصل با دقت دیدم و با اطمینان میگم تا اینجا داوری ها در این بازی ها ی هر دو تیم در مجموع 14 امتیاز به ضرر بارسا و به نفع رئال بوده و با قطعیت میگم از نظر فوتبال اگه بارسا 2 امتیاز دیگه بگیره قهرمان این فصله سهشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۰:۲۶)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
مطلب جالبی بود بارسا شاید باخته باشه ولی هنوز بزرگترین و بهترین تیم دنیا هست ما هم همون طرفداران پرو پا قرص خواهیم ماند! به امید حذف پرگل چلسی دوشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۰:۱۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
دوستان پیشاپیش قهرمانی بارسا رو تو لیگ اروپا تبریک میگم
دوشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۹:۳۱)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
امان از این داوری های مثلا عادلانه مادرید تاوانش رو پس میده دوشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۹:۱۰)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
این شکست درسته تلخه ولی باید فراموش بشه تااینکه در آینده جبران بشه.دعام فقط همینه
دوشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۵:۳۷)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
دوستان باختیم..... از همه چی مهمتره اینه که بر روی بازی بعد تمرکز کنیم دوشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۲:۵۶)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
نقل قول لطفا اینقدر نگین که 1-بارسا واسه برد نیومده بود 2-ناداوری بود 3-پپ میخواست استراحت بده ----------------------- شک نکنین که بارسا دیشب واسه برد اومده بود.مگه ال کلاسیکو بازی کم اهمیتیه که انگیزه تیم کم باشه واسش.ناداوری یعنی چی.بارسا نباید بذاره کار به همچین جایی برسه که از ناداوری شکایت بکنه. پپ خودش هم میدونه که اشتباه کرده.ولی نمیدونم چرا به اشتباهش اعتراف نمیکنه. اشتباه در بازی دادن به تیاگو اشتباه در بازی دادن به تیو اشتباه نذاشتن پیکه در ترکیب ثابت نذاشتن فابرگاس نذاشتن الکسیس یا پدرو به جای تیو باید قبول کرد که پپ اشتباه کرده.اگه بازی با چلسی هم همچین ترکیبی بذاره شک نکنین خبری از صعود به فینال نیست.اینو مطمئنم.حق با تو اما هنوز گوردیلا و بارسا بزرگن و در قلب ما جای دارن . بالا خره هرکسی اشتباه می کنه دوشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۲:۰۴)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
چکار کنیم اشکال نداره فوتبال و برد و باخت داره دوشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۶:۱۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
سلام به همگي بارسا ديشب بارساي هميشگي نبود و بايد قهرماني رو به رئال تبريك گفت اميدوارم 4030رو ببريم و تو فينال مونيخ هم بهشون فوتبال وهم داوري رو نشونشون بديم دوشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۴۸)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
دیشب رئال خوب بازی نکرد بارسا بد بازی کرد!باختیم چه با کمک داوری چه بی کمک،این یه حقیقت انکار ناپذیره! اگه فکر کنیم که خوب بودیمو بخاطر اشتباهات داوری باختیم باید بگم مسلما جلوی چلسی هم بازنده هستیم چون تلاشی برای تغییر این وضعیت نمیشه و تیم خودشو برنده فرض میکنه و بعدش بازم نتیجه ی نامطلوب!باید انقدر خوب بود که حتی بزرگترین اشتباهات داوری ام هیچ تأثیری نداشته باشه. دوشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۴۰)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
لطفا اینقدر نگین که 1-بارسا واسه برد نیومده بود 2-ناداوری بود 3-پپ میخواست استراحت بده ----------------------- شک نکنین که بارسا دیشب واسه برد اومده بود.مگه ال کلاسیکو بازی کم اهمیتیه که انگیزه تیم کم باشه واسش.ناداوری یعنی چی.بارسا نباید بذاره کار به همچین جایی برسه که از ناداوری شکایت بکنه. پپ خودش هم میدونه که اشتباه کرده.ولی نمیدونم چرا به اشتباهش اعتراف نمیکنه. اشتباه در بازی دادن به تیاگو اشتباه در بازی دادن به تیو اشتباه نذاشتن پیکه در ترکیب ثابت نذاشتن فابرگاس نذاشتن الکسیس یا پدرو به جای تیو باید قبول کرد که پپ اشتباه کرده.اگه بازی با چلسی هم همچین ترکیبی بذاره شک نکنین خبری از صعود به فینال نیست.اینو مطمئنم. دوشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۰۴)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
بارسا اگه خوب بازی میکرد باید می برد اما متاسفانه اینطور نبود به امید بازی درخشان مقابل چلسی یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۳:۴۰)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
معلوم بود قصد بارسا بردن نبود
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۲:۲۵)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
خداییش بارسا بد بازی کرد ولی مطمئنم که بازی های بعدی رو بارسا خوب بازی میکنه ومی بره یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۱:۰۴)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
به نظر من پپ می خواست به بازیکنا برای بازی سه شنبه استراحت بده چون اگه ما این بازی رو می بردیم تازه باید دنبال این می بودیم که رئال یه بازی دیگه رو از دست بده که بعیده بازی سه شنبه خیلی مهم تره انشالله اون بازی رو ببریم و تو فینال یه انتقام سخت ازشون بگیریم
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۰:۵۴)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
خوب حالا من بگم متأسفم برا کسایی که فکر میکنند بارسلونا بهترین تیم جهان نیست متأسفم برا کسایی که فکر میکنند واقعا رئال حقش برد بود متأسفم برا کسایی که طرفدار بارسلونا بودند و با یک باخت الکی و شانسی نا امید میشن متأسفم برا کسایی که فکر میکنن بازی بارسلونا تموم شدنیه دوستان عزیز بدانید و آگاه باشید اگر غیر از این شد هرچی که لایقمه بگید. اول:بارسا به فینال لیگ قهرمانان اروپا میرسه نه به خاطر اینکه طرفدارشم اینو میگم به خاطر اینکه:1.بارسا نشون داد که تو اون وضعیت آب و هوایی خیلی خیلی برتره تو زمین حریف(چلسی)2.نقطه ی قوت نیوکمپه و بارسا الان دقیقا مثل مار زحمیه و من مطمئنم چلسی رو با نتیجه خوب و عالی میبرن3.اون سال که چلسی حذف شد تا قبل از اینکه اینیستا گل بزنه من خیلی ناراحت بودم اما الان خوشحالم به خاطر اینکه بارسا بازی برگشتش تو خونه است و این نقطه ی قوت بارساست دوم:بایرن مونیخ به فینال میرسه نه به خاطر اینکه از رئال بدم میاد به خاطر اینکه:1.بایرن نشون داد که از نظر همه چیز نسبت به رئال برتره(حداقل بایرن این فصل)که همینم برا حذف رئال کافیه(اما من با اینکه از رئال بدم میاد ولی خدا خدا میکنم که رئال به فینال برسه تا اونجا قدرت اصلی بارسلونا رو ببینند) 2.رئال درسته با یک گل میتونه به فینال برسه و اصلا بگم گلو بزنن فکر میکنید که بایرن اون بازی رو نمیتونه تکرار کنه چرا میتونه حتی بهتر از بازی رفت در نهایت بارسلونا-بایرن مونیخ به فینال میرسن حالا اگر غیر از اینشد هرچی نمیخواین بگید. من هیچوقت از اینکه طرفدار بهترین تیم جهان(بارسلونا)هستم ناراحت نیستم و برای من بازیهای بارسا کلش بهم میچسبه —————- به نام خدایی که لیونل مسی را آفرید تا رونالدو بدون سرور نماند و درود بر بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان لیونل مسی یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۰:۵۰)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
خوب ما باختیم ولی دیگه نباید بهش فکر کنیم الان باید تمرکزمون رو روی بازی با چلسی جمع کنیم تا این اتفاق دوباره تکرار نشه
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۰:۲۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
به نظرمن بارسا دیشب به داوری نباخت به بازی بدخودش باخت... ولی بی اخلاقی بازیکنای مادرید کاملا واضحه.... اشالا دریک وقت مناسب جواب حرکت بعد گل رونالدوی عوضی رو خواهیم داد. یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۹:۴۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
به نظر من این تاکتیک پپ بود بازیکنان بارسا دیگه اون تشنگی جامو نداشتن برا همین لیگ رو فدای اروپا کرد امیدوارم کاره 4030 رو تو نیمه اول تمام کنیم viva barca یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۹:۳۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
زنده باد بارسا هميشه دوست داريم یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۹:۲۴)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
دیشب داور ناداوری کرد.اگه گل رئال آفساید گرفته میشد شاید بارسا امیدوارتر بازی میکرد ونتیجه عوض میشد.ولی دیشب خودبارسا هم خیلی بدبازی کرد وانصافا رئال خیلی بهتراز بارسا بود ولی امیدوارم این شکست تلخ تجربه ای بشه برای بهتر شدن روند بازیهای بارسا یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۹:۲۰)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
تو تمام مدت هواداریم بازی با این همه استرس و اشتباه از بارسا ندیده بودم.
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۹:۱۱)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
رئال همیشه جلو بارسا دنبال نباختنه دیشب هم همین بود اومده بودن برا مساوی منتها خیلی خوش شانس بودن که یه گل زدن که به نظر من هم خطای په په بود هم آفساید خدیرا بعدشم تاکتیکشون شد همون تاکتیکی که برای ما ایرانیها خیلی آشناس ،( زدن زیر توپ، وقت کشی ،تمارض، وانمد کردن به آسیب دیدگی ) ضد فوتبال چندش آور بحرینی. ولی بارسا هم بارسای همیشگی نبود ، احساسی و عجول شاید بشه گفت بارسا هم ایرانی بازی کرد. یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۸:۵۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
دایی امیر باهات موافقم ولی دوستان اگه خاطره شون باشه پپ از 1ماه پیش تو مصاحبه هاش میگفت : کی گفته ما میتونیم رئال رو ببریم در حالیکه همیشه قبل از بازی هاش کری میخوند و کلی جنگ روانی به راه مینداخت به نظر من خواسته بارسایی ها رو تشنه بذاره برای لیگ قهرمانان و آمادگی کامل برای رویارویی با چلسی به خاطر همین هم تیو رو گذاشته بود و سسک و پیکه و سانچز رو تو ترکیب اصلی نذاشت و مسی هم تحرک آنچنانی نداشت ایشا الله لیگ قهرمانان جبران میکنیم یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۸:۳۷)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
عشق فقط یک کلام......بارسای قهرمان.. .....::::::::: به کوری چشم خوک صفتها تا اخر بارسایی میمونم:::::::::::........... یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۸:۲۷)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
من دیشب خیلی خیلی خیلی ناراحت بودم طوری که اصلا نتوتستم بیام سایت.اما حالا که فکر میکنم می بینم ما فقط به خاطر یه دلیل باختیم.اونم اشتباهات خیلی زیادمون بود.باید از این اشتباهات درس بگیریم.ریال دیشب فوق العاده نبود اونا خیلی معمولی بودن.این ما بودیم که مثل همیشه نبودیم.واقعا نمیدونم دلیلش چی بود؟خستگی؟روحیه بد بعد بازی با چلسی؟ترکیب عجیبی که پپ گذاشته بود؟ اما هرچی هم که بشه بازم عشق اول و آخرم تو فوتبال بارساست! یکی از دوستان حرف خیلی قشنگی زده تو همین پست که واقعا خیلی دل نشینه و فکر کنم حرف دل ما بارسایی های واقعیه:(ترجیح میدم با بارسا ببازم تا با مادرید قهرمان بشم!) TESTIMO BARCA یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۸:۰۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
آقا باختیم که باختیم... مقصر خودمون بودیم...بازم از موقعیت های عالیه خودمون استفاده نکردیم!عین بازی با چلسی.مگه رئال خوب بازی کرد؟باورکنید رئال داشت عین یه تیم ضعیف مثل زاراگوسا جلو بارسا فقط دفاع میکرد! این ما بودیم که خیلی بد بودیم!رئال عین همیشه پتانسیل باخت از مارو داشت... تو شبی که بدترین بازیو ما میکردیم هم فقط تونستن رو اشتباه والدز و پویول و مخصوصا داور بازی,که دیگه برامون خیلی تکراری و عادی شده,به ما گل بزنن.هر دوتا گل هدیه بود.یکی هدیه چویول و والدز.یکی هم هدیه داور.بنظرم قبل گل دوم رئال,روی بازیکن بارسا خطای 100%شده بود.نامرد 3,2متری بازیکنمونو کشید.همون توپ تو ضد حمله گل شد!حالا چطور داور ندید الله و اعلم! درضمن علاوه بر اینکه بازیکنامون خیلی خسته تر از رئالی ها بودن,3تا از بهترین بازیکنامون بیرون بودن! باوجود تلو و آدریانو سمت چپ بارسا تلوتلو میخورد.کاملا فلج! آخه پپ دیولای عزیز با نیاوردن پیکه میانگین قدیه تیممونو آوردی پایین!خب چرا؟پیکه بهتر از هر مدافعی کلکهای کریس رونالدو رو داشت.آخه تیاگو چقدر پر اشتباه بود؟با اوردن تیاگو کار بوسکتس خیلی سختتر شو بخاطر همین هم کلی اشتیپ زد بیچاره.اگه جای تیاگو همون فابرگاس بود شاوی یه خط عقبتر بازی میکرد و خیلی بهتر بود.اگرم جای ای پسره ی احمق,تلو,الکسیس بود خیلی بهتر بود. اخه واقعا نیاز بود سه مدافعه بازی کنیم؟آخه چرا ما یکم سانتر نمیکنیم؟چرا ما نباید علنا . عملا یه مهاجم نوک نداشته باشیم.چرا نباید به بازی سرعت بدیم؟چرا بیشتر اوقات که میتونیم به جلو بریم میام پاسای رو به عقب بی فایده میدیم.دیگه از تیکی تاکا هم که خبری نیست.بازیکنا فقط بهم پاس میدن و از سر خودشون رفع میکنن!؟چرا واقعا؟ 80%درصد بلکه بیشتر پپ مقصر باخت بود... خودشم اعتراف کرد و گفت که با بد ترکیبی رفتیم به بازی.با همون ترکیبی و شیوه ی بازی که اونا میخواستن رفیم تو زمین... قبول دارم باخت تو نیوکمپ خیلی...حالا بیخیال که باختیم.این همه ما بردیمشون با ختلافات چند گل و چند امتیاز قهرمان شدیم.حالا یبار هم اونا البته با کمک داورای مستعد لالیگا مارو بزور با اختلاف یه گل اونم رو اشتباه خودمون و کمک داور ببرن و قهرمن بشن... باید به فکر آینده نه چندان دور باشیم(بازی با چلسی) باید چلسی رو رو ببریم.باید عقده مونو روشون خالی کنیم.باید نشون بدیم بارسای واقعی رو.باید مردم یبار دیگه اون بازیه باتراوت بارسا رو ببینن و لذت ببرن. باید چلسی رو نابود کنیم تو نیوکمپ.اگه ای جوی بازی کنیم حتما حذف میشیم. توروخدا بچه ها برید چلسی رو نابود کنید و فینال انتقام سختی ار مادریدی ها بگیرید تا همه بدونن بارسا هنوزم بارساست.همون بهترین تیم دنیا.همون فوتبال با تراوت... پیش بسوی نابودی چلسی. از این قسمت خیلی خوشم اومد: نقل قول رئال مادرید می تواند برای حمل کردن نام برنده الکلاسیکو به خود ببالد، اما حقیقتاً رئال مادرید برنده فوتبال نیست. ضد فوتبال، که مورینیو به حق خالق آن است، بدون اغراق افتخاری برای عامل خود به همراه ندارد، چرا که درک مخاطبین فوتبال از بازی های رئال مادرید، فقط و فقط نمایش محصولات لوکس و گران قیمت است؛ چیزی که رئال مادرید از خود به نمایش می گذارد فوتبال نیست.در هر حالتی اصل بارسا رو دوست داریم و خوهیم داشت... زنده باد بارسا... یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۷:۵۵)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
دیشب کامنت گذاشتم که داوری مشکل نداشت... الجزیره کولینا کارشناس داوریش بود که گفت آفساید بوده..... سرچ کنین خودتون میفهمین......لعنت به مورینیو....لعنت به فاشیستهای مادریدی.... یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۷:۵۲)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
فقط انتظار روزی رو می کشم که چیزی شبیه «کالچیوپولی» در فوتبال اسپانیا هم به وقوع بپیونده ...
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۷:۴۳)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
هیچوقت به این اندازه از دست گواردیولا عصبانی نشده بودم. حتی 1/ % هم فکر نمیکردم به تیو بازی بده.اشتباهش روی گل دوم وحشتناک بود.تیاگو که از اون بدتر.خواب بود.ولی حیف شد.بعد از گل مساوی طوری بازی میکردن که گفتم 3 - 1 میبریم.ولی تیو مانع شد.حیــــــــــــــــــــــــــــف یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۷:۳۷)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
دیشب خیلی شب بدی بوداما طوری نیست انشالا بردهای دیگر نمیخوام ازبارسایی ها انتقادکنم طوری نیست امااگه اینطوری پیش بریم بدمیشه
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۷:۳۲)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
عالی نوشتی آقا حسین!!! مرسی! من هم همونطوری که به رئالیای که بهم تیکه انداختن بعد از بازی گفتم که بارسا را دوست دارم به خاطر فوتبال!بارسا را دوست دارم نه به خاطر نتیجه ها و جام های رنگین به خاطر معنای فوتبال خالص!!! یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۷:۲۴)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
دیگه ما هرسال یه باخت و یه جام بهشون میدیم تا بیچاره ها گریه نکنن و برن... زنده باد بارسا... یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۷:۱۰)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
دیشب بیشتر از هر زمان دیگه ای،دلم برای سامی اتوو تنگ شده بود!
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۷:۰۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
بارسا ایشالا چلسی رو تو نیوکمپ میبره ازاون طرفم امیدوارم رئال بایرنو ببره(که البته بعید میدونم) اون وقته که انتقاممونو از وحشیای مادرید میگیریمو تحقیرشون میکنیم فقط منتظر این روزم... viva Barca یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۷:۰۵)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
من نمیخوام بازی بارسلونا، بازیکناش، مربیش یا هیچ چیز دیگه شو زیر سوال ببرم. اما بهتره سعی کنین با حرفای "الکی" باختتون رو توجیه نکنین. منظورم از "الکی" گلیه که میگین آفساید بود. اگه اینقدر داوری براتون مهم بود و اعتقاد داشتین به ضررتون بوده، میتونستین نقد و بررسی بعد از بازی رو ببینین تا بفهمین چی میگن و کجاش حق با شماس و کجاش نیس. اون گل به هیچ وجه آفساید نبود!!! میتونین ببینین. گل سالم رئال که هر کسی چشمش سالم و بینا باشه، بدون شک سالم بودن اونو میپذیره. اما واقعا تاسف آوره که مدیران یک سایت، بخوان این طوری صحبت کنن و تیم حریف رو مسخره کنن و بهش توهین کنن. طرفدارا و اعضای عادی باز یه چیزی، اما دیگه مدیران سایت که اینقدر میگن به بازیکنان "بارسا" توهین نکنین، همین کارو واسه تیم حریف هم بکنین. من به کسی توهین نکردم، انتظار دارم شما هم توهین نکنین و این نشان از شخصیت هرکسیه! به هر حال دنیای فوتباله و یه روز نتیجه باخته، یه روز برد و قهرمانی. این شکلک بارساتونم خیلی باحاله! یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۶:۳۸)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
نقل قول در زمان بدترین احساساتمون هم بازم باید به مربی و تیم، در ازای هر نتیجه ای احترام گذاشت، ما طرفدار تیم کوچیکی نیستیم.ما طرفداران ابدی بارسا ی کبیریم ..... یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۶:۰۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
سلام. به نظر من عنوان این پست مناسب باشگاه بارسلونا نیست. فوتبال یه بازی 90 دقیقه ایه و هر تیمی که بهتر از موقعیتا استفاده کنه میبره، به همین سادگی. تو رو خدا اینقد پیچیده نکنین باخت دیشبو. اخلاقم نداره به خودشون مربوطه، ما مث همیشه ادامه میدیم، چلسی رو ببریم زمان انتقام زیاد دور نیست... زنده باد بارسا یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۶:۰۵)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
با سلام خدمت عزیزای خودم . همتونو در آغوش میگیرم . اگه بگم از باخت بارسا حرص نمیخورم دروغه . اما این رو بدونید که قرار نیست همه چی بر وفق مردادمون باشه . دیشب بارسا بد بازی کرد و باخت .این باخت در حالی رقم خورد که سیستم بازی بارسا 2-6-2 بود وسیستم رئال 4-5-1 . این ها اینجوری و با این حالت دفاعی بردند . پیکه نبود که مانع نفس کشیدن رونالدو بشه . الکسیس و پدرو نبودن که پاسهای طلایی لیو رو به گل تبدیل کنن و فابرگاس هم نبود که در میانه میدان آتیش به پا کنه . دیشب ترکیب بارسا بر خلاف مادرید ناقص بود . اما الکلاسیکو به پایان نرسیده . خیلی زود به امید خدا در فینا اروپا و در سوپر جام اسپانیا . بهتون قول میدم پپ و برو بچه های کاتالان جواب این ضد فوتبال رو میدن . خیلی دوستون دارم
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۵:۵۲)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
ما بد بودیم اما از رئال سر بودیم گل نزدیم اونا گل زدن اما افتخار میکنم در روز بدمان از حریفمون بهتر هستیم خستگی در بچه ها بود اما ناراحت نباشید روز خوش ما نزدیکه بهتون قول میدم اگه اینطور نبود هر چی میخواد بگید به من یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۵:۲۳)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
با این که همیشه پپو قبول داشتم مطمئنم تو این بازی اشتباه کرد....ترکیب اول بازیمون اصلا خوب نبود.....جدا از گل آفسایدی که زدن بارسا اصلا بارسا نبود.....تیو خیلی بد بود و ژاوی هم یه موقعیت عالیو از دست داد....اگه بلافاصله بعد از گل ما اونا گل نمیزدن میبردیم جون بارسا باروحیه بود و فقط حمله میکرد....ولی مشکل بزرگ بارسا نبودن مهاجم قدرتمند کنار مسیه....رئالو ببینید....بنزما..هیگواین...رونالدو.....ولی ما فقط مسیو داریم و اونا هم که خر نیستن مسیو میگیرن و بارسا تو گل زدن فلج میشه.......آخه اینقدر پاس و مالکیت توپ که نتیجه نمیشه یکی باید گل بزنه که.....به امید برگشت داوید ویا......فقط باید امیدوار باشیم تا اگه اونا به فینال رسیدن اون جا انتقامو ازشون بگیریم...مرگ بر ضد فوتبال مورینیهو و ناداوری ها.... . . . . . .در ضمن واقعا بیشعورن که به هوادارا تو ورزشگاه بی احترامی میکنن...وقتی سرمربیشون این باشه این کارا طبیعیه! یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۵:۱۵)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
باختیم چون تیم خسته بود و ترکیب خوب نبود.تیلو هنوز به سطحی نرسیده که تو اینجور بازیا باشه.....امیدوارمنتیجه ی استراحت دادنش به بازیکن ها رو تو بازی با چلسی ببینیم و برد پر گلی داشته باشیم.........ولی در هر حال چه برنده په بازنده ما بازم عاشقانه بارسا رو دوست داریم....
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۵:۱۳)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
سلام خدمت دوستان عزیز اولا که خیلی خوشحالم که می بینم طرفدارای بارسا اتحادشون روحفظ کردن . من خیلی وقتا فکر میکردم طرفدارای بارسا ببه خاطر جام هاش و یا ستاره هایی مثل مسی یا ژاوی طرفدار بارسان ( مادریدی اینجوری هم کم نداریم ) ولی الان خوشحالم که می بینم اکثریت به طور واقعی و فارغ از برد و باخت بارسایی هستن جز یه عده معدود میخواستم دیشب کامنت بذارم ولی به احترام ناراحتی طرفداران بارسا به خودم این اجازه رو نددادم. پ در مورد بحث داوری باید بگم که تتشخیص اون صحنه واققعا سخت بود و اکثر کارشناسا هم میگن آفساید نبوده ولی حتی اگر هم بوده من حقیقتا اصلا قبول ندارم این موضوع از پیش تعیین شده است همون طور که در فصول قبلی هم خیلی مادریدی ها میخواستن موفقیت های بارسا رو به داوری ربط بدن و اون رو هم قبول نداشتم و حتی اگر اشتباهی هم به نفع بارسا بود سهوی می دونستم به نظر من مشکل بارسا دیشب نبوداون ضرباهنگ خاصش بودکه میشه خیلییش رو به خستگی ربط داد. انصافا ژاوی آماده نبود و وقتی ژاوی آماده نباشه بارسا نمی تونه اون بازی همیشگیشو بکنه چون به نظر من بازی مسی و ژاوی به هم وابستست ولی انصافا واقعا بازیکن با غیرتیه و من از دیدن فارغ از مادرید و بارسا لذت می برم . اوج عصبانیت ر میشد تو لحظه تعویضش دید بر عکس آلونسو و خدیرا روز خیلی خوبی داشتن مورینیو هم تونست اون فرمول همیشگیش که حالا یا فوتبال کثیف یا ضد فوتبال یا هر چی هست رو به خوبی به نمایش بذاره و در مورد انتقاد بعضی دوستان نسبت به گواردیولا به عنوان یه مادریدی بگم هیچ وقت بردن بارسا اندازه این سالها سخت نبوده و گواردیولا حتی اگه بهترین مربی دنیا هم نباشه ( که حتما جزو 3 تا هست )مناسب ترین گزینه واسه بارساست و تعصب و جنگنئگی که در بارسا دیده میشه هیچ مربی ای در طول تاریخ نتونسته در تیمش به وجود بیاره پر حرفی کردم ببخشید به هر ترتیب ال کلاسیکو ادامه خواهدداشت . نبرد مورینیو و گواردیولا پایانی ندارد . مسی و رونالدو هم سالها برای کسب توپ طلا خواهند جنگید ولی مهمترین چیز تعصب و اتحادی هست که تو روزای سخت خیلی بیشتر به چشم میاد مخلص همگی یا علی یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۵:۰۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
خب بد بودیم باختیم ولی بچه های ما هم حق دارن یه بار هم که شده بد باشن، بد بازی کنن، گل بخورن، ببازن، ولی همیشه دوستشون داریم همیشه به امید دیدارهای بعدی و بچه های سرحال قبراق و دوست داشتنی بارسا یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۴:۴۴)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
در میان عشق های این زمان عاشقان سرشماری میشوند در میان رنگهای بی کران نصف آبی و نصف اناری میشوند یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۴:۴۰)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
به همه تون افتخار میکنم بارساییای عزیز به تو پپ به تو کاپیتان به تو ژاوی به تو مسی به تو اینیستا به تو سانچز به تو... ممنون برای فوتبال پاکتون ممنون... زنده باد تیم من... یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۴:۴۰)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
بارسا نه به داوری ونه چینش بازیکنانش بلکه به نیمگت ذخیرههاش باخت از دقیقه اول مشخص بود که ستارههای تیم به علت خستگی مفرط نمیتونن بازیه همیشگی رو انجام بدن داشتن ذخیره مطمئن تو همین بازیها جواب میده باهمه این احوال اصلا نا امید نباشید اگه مصدومین برسن تو فینال لهشون میکنیم .
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۴:۳۸)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
بارسا تا ابد قهرمانه...توی بازیه جوان مردانه و فوتبال زیبا و پاک
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۴:۳۸)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
نقل قول این همه بارسا رئال را برد ولی هیچ موقع از هیچ یک از بازیکنان بارسا این حرکات زشت را ندیدیم.که به تماشاگران بگن خفه شید. بازیکنان رئال آبروی هر چی فوتبالیست را بردن و اصلا به اخلاق و احترام گذاشتن به تیم حریف پایبند نیستن.و فقط به فکر برد و باختند. واقعا جای تاسف داره. مرگ بر هرچی تیم ضد اخلاقاین ادب و فرهنگ یه باشگاه رو نشون میده وقتی مربیشون از انسانیت هیچ بویی نیرده نباید از بازیکنایی مثله پپه و راموس و رونالدو و... چیز دیگه ای انتظار داشت این حرفت منو یاد یه جمله معروف انداخت : فراتر از یه باشگاه یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۴:۳۵)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
امیدوارم که فینال قهرمانان اروپا به رئال بخوریم و انتقام را در آلیانس آرنا جشن بگیریم.
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۴:۲۳)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
بازم داوری !!! این فصل داوری های اشتباه به ضرر بارسا تموم شد اما مهم این که ما میدونیم بارسا همیشه قهرمان شاید دیگه قهرمانی لالیگا نصیب ما نشه اما ما میدونیم که این قهرمانی حق بارسا بوده مهمه خود بارسا و بازیکناشن مهم طرفداراشن که پشتشو خالی نکنن و محکم پشتش وایسن و افتخار کنن که بارسا قهرمان همیشگی پس زنده باد بارسا و بارسایی یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۴:۲۲)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
در حال حاضر تنها آرزوم اینه که فینال به رئال بخوریم و مسی یه بار دیگه تحقیرشون کنه.خداااااا
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۴:۲۲)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
فقط رونالدوی کثیف نیست اون راموس بیشرف هم گنده گویی کرده، این رو از ته دل میگم باید بچه های ما هر طوری شده تلافی این باخت رو بدجوری سر مالدیوی ها در بیارن.
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۴:۲۱)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
این همه بارسا رئال را برد ولی هیچ موقع از هیچ یک از بازیکنان بارسا این حرکات زشت را ندیدیم.که به تماشاگران بگن خفه شید. بازیکنان رئال آبروی هر چی فوتبالیست را بردن و اصلا به اخلاق و احترام گذاشتن به تیم حریف پایبند نیستن.و فقط به فکر برد و باختند. واقعا جای تاسف داره. مرگ بر هرچی تیم ضد اخلاق یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۴:۱۷)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
اینکه رئال تو این فصل خیلی از داوری سود برده و بارسا هم خیلی ضرر دیده شکی نیست.ولی گل دیشب رئال آفساید نبود.این مطلبتونم به هیچ وجه قبول ندارم که رئال یا (حتی چلسی) ضد فوتبال بازی کردن.دفاع کردن خودش یه هنره. دیشب ترکیب واقعا افتضاح بود.نمیدونم چرا پیکه(بهترین مدافع جهان) رو فیکس نمیذاره.متاسفانه خط دفاعمون تعطیله.تو بازی دیشب و چلسی و میلان هرچی توپ اومد رو دروازه رفت تو گل.والدز هم که مثل همیشه پاشنه آشیل تیمه... بگذریم... هنوز میتونیم تو 2تا جام قهرمان شیم.خیلی دوست دارم فینال به رئال بخوریم و پاره پارشون کنیم. با این حال تا لحظه مرگ عاشق بارسا میمونم چه توی برد ها چه توی باخت. mes que un club یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۴:۱۳)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
چیه ؟ چی شده ؟ چرا با یه باخت اینقدر خودتون رو عذاب میدید ؟ برید به تیمتون بنازید که تیمی چون رئال که فرهنگ و تمدن فوتبالیشو با پول و ثروت و قدرت نفوذ پادشاهان بدست آورده میاد و جلوی بارسا مثله چی مچاله میشه .... دیشب خیلی بد بازی کردیم ولی تورو خدا یه نگاه به آمارمون بندازید تو همه چی سر بودیم به جز گل زدن .... به جز خطا .... رئال تیمیه که ستاره های هر تیمو با پول وسوسه انگیز میدزده ولی بنازم به عشقم(بارسا) که از 11 بازیکنی که داره حداقل 8 تاش تو خود بارسا بزرگ شدن .... بارسا تنها تیمیه که تو دنیا رئال نمیتونه جلو نفس بکشه ما به رئال نباختیم ... به والدز باختیم ....قسم میخورم اگه یه دربازه بان خوب بخره اونقت که کمتر از 4 تا جام تو هر فصل نگیره . والدز در حد بارسا نیست درضمن بارسا اصلا افت نکرده . داره بازی معمولیشو انجام میده . امسال ضعیف ترین بازی هامونو کردیم ولی تو همه جام ها مدعی اصلی قهرمانی بودیم .... شما طرفدار بارسا یه تیم تو دنیا مثال بزن که 11نفره برن تو دفاع و تیم حریف بتونه بهش گل بزنه جواب : فقط بارسا افتخار کنید به این تیم ..... زنده باد بارسا و بارسایی یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۴:۰۲)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
بهونه آوردن كار خوبي نيست. در كل فصل داوري خوب نبود، اما در اين بازي مشكل خاصي نداشت. ضمن اين كه گل رو هم نميشه مطلقا آفسايد دانست چون بعد از برخورد با والدس پويول بهش ضربه زد. حتي اگه آفسايد هم بود بازي هم تشخيصش خيلي سخت بود. از تيتر راضي نيستم. همچنان كه وقتي خوبيم ميگيم الانم كه بد بوديم بايد بگيم مدیر اخبار: اشاره به ضعف بارسا هم شده بود در مقاله. یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۴:۰۱)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
بالاخره جنگ روانی مورینیو ست دیگه
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۵۸)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
به نظر من بارسا دیشب خوب نبود اگه باختیم مشکل از خودمون بود نه داوری ، البته اینو بگم که از اول فصل بارسا بهای سنگینی بابت ناداوریها داد ولی دیشب به نظرم فرق داشت. پس بهتره واقعیتو بپذیریم و الکی بهونه نیاریم. اما....... بارسا چه ببره چه ببازه ، چه قهرمان بشه چه نشه..... عاشقشم یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۴۴)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
نقل قول داوری بازی دیشب هیچ مشکلی نداشت.گل خدیرا هم شاید مشکوک به آفساید بود ولی قبول کردنش عاقلانه تر بود.بارسا باخت و نمیشه از حقیقت فرار کرد.یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۳۷)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
ما به ترکیب خودمون باختیم ولی چه فایده بحث کنیم پپ میدونه چه اشتباهی کرد و والدز هم رو 2 گل تاثیر داشت اما اطمینان دارم قهرمان اروپا هستیم و در سوپر کاپ و یا همین فینال اروپا قدرتمونو دوباره نشون میدیم یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۳۷)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
بنزما نبود ، پپه بود
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۳۵)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
بد بودیم. رئال بهتر بازی کرد. بازم ضربات آخرو خوب نزدیم. تیو کلی موقعیت خراب کرد. حقمون باخت بود. رئال قهرمان شد مبارکش. اگه چلسی رو نبریم دیگه لیگ قهرمانان هم میره... و ما میمونیم و 3 جامی که گرفتیم و یه حذفی بی ارزش...
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۲۷)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
بارسا دوست دارم.
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۲۱)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
تیم یه جورایی به بم بست رسیده خلاقیت تاکتیکی مثه قبل تو وجود تیم دیده نمیشه .عجیبه چرا باید بازیکن کاملا بی تجربه و پر اشتباهی مثه تیو تو همچین بازی فیکس بازی کنه و چنتا موقعیت عالی رو از دست بده و تا اخرین دقیقه ها تو زمین باشه .چنتا بازی میشه که گویا تیم کلا شاداب نیستو کسی انگیزه نداره . شاید مشکل داخلی باشه
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۱۸)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
داوری بازی دیشب هیچ مشکلی نداشت.گل خدیرا هم شاید مشکوک به آفساید بود ولی قبول کردنش عاقلانه تر بود.بارسا باخت و نمیشه از حقیقت فرار کرد. دوستان عزیزم بارسا قرار نبود برنده ابدی ال کلاسیکو باشه و قطعا روز شکست بارسا هم در مقابل مادرید اون هم در نیوکمپ میرسید.پس دلیلی برای آه و شیون وجود نداره. ما از همون دیشب محکم تر و قاطع تر پشت تیم محبوبمون هستیم و برای حذف چلسی و قهرمانی اروپا دعا میکنیم.اگر حتی تقدیر به حذف بارسا از لیگ قهرمانان هم حکم کرده باشه بذارید به آغوش تقدیر بریم. در این روزهای سخت بیشتر از قبل کنار بارسا هستیم چون به خاطر چند تا جام بیشتر و ستاره های گران قیمت و ((ویترینی)) طرفدارش نشدیم. بازم میگم داوری بازی دیشب هیچ مشکلی نداشت ولی حمایت کلی حکومت و فدراسیون اسپانیا در طول تاریخ از این نجس ترین تیم تمام ادوار موضوعی هست که خیلی وقته ثابت شده.همین تیمی که از فصل قبل داره مظلوم نمایی میکنه ولی آگاهان خودشون میدونن چه هیولای بد ذاتیه. در هر حال لالیگا از دست رفت و به نظر من این موضوع دیگه اهمیتی نداره.خدا بزرگه برای موفقیت تیم در بازی های آینده دعا میکنیم... یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۱۶)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
گل خديرا كاملا آفسايد بود چون وقتي بنزما ضربه رو ميزنه حتي از توپم جلوتره بعدش اشتباهات داور همين كه نبوده بله ما بد بوديم رئال مثل هميشه بايار 12هم خودش وارد زمين شد ومثل بازياي قبل به كمك يار 12هم خودش برد تلو واقعا ديشب بد بود بدبخت رئاليا اين قدر از بارسلونا باخته بودن كه شادي كردن مقابل بارسلونا روهم يادشون رفته بود یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۰۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
بارسا شایسته برد نبود . همیشه باید حقیقتو پذیرفت.از بازی اوساسونا به بعد بارسا هرروز در دفاع و مخصوصاً درون دروازه ضعیف تر شده طوریکه با هر حمل یک گل میخورد ، سه شنبه چلسی را میزنیم اما اگه اینجوری بازی کنن جام دوم هم از دست میره ،
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۰۸)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
بچه مسی نارحت بود فکرکنم توی رخت کن مشکلی پیش اومده بود فقط رئال زد فو تبال فقط عشق است بارسای خودمون حتی اگردوم بشه تلو رو هم اشتباه کرد اورد چی بود
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۲:۴۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
نمیدونم چرا این پپ ،تلو رو گذاشت ما بد بودیم ریال مثل همیشه بود یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۲:۴۷)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
لطفا به داوری گله نکنید ما خوب بازی نکردیم ولی انقدر شخصیت داریم که بتونیم به حریف تبریک بگیم مثل مربیمون راسل باید بفهمه در این سطح فوتبال بدون ذخیره ی مناسب نمیشه در هر سه جبهه جنگید ما لالیگا رو واگذار کردیم در صورتی که اگه امتیاز های قبلی رو بر راحتی از دست نمیدادیم این اتفاق نمی افتاد کاملا مشخص هست که پپ دو دستی چسبید به جام قهرمانان چون احتمال امتیاز دادن رئال بعد این بازی خیلی کم بود امیدوارم چلسی رو ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم پیش فصل امسال باید برگردیم به همون 443 این ترکیب ثبات بیشتری داره یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۲:۳۷)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
ما بد بازی کردیم ، خیلیم بد اصلا" اون بارسای همیشگی نبودیم ، از نظر من رئال خوب بازی کرد و مزدش رو گرفت ما نباید داوری را بهانه قرار بدیم ، از اول فصل هم مشخص بود که امسال لالیگا به رئال میرسه ، گواردیولا باید به فکر یه سیستم دیگه باشه چون شیوه و سبک بازی بارسا برای همه تیم ها رو شده و اونا قبل از شروع بازی رو کاغذ یه سیستمی اتخاذ می کنن که شبیه سیستم و تخریب گری گاس هیدینگ یا کپی آن است اونوقت خیلی راحت میگن بارسا بازنده ست چون به تاکتیک و سیستم شون ایمان دار ن ، والا بلا این سیستم باید عوض بشه باید تغییرش بدیم این تاکتیک تکراری و یکنواخت !!!!! آخه بابا من نمیدونم کادر فنی تا کی نمیخواد فکری به حال ضربات و شروع های مجدد بکنه !!! بخدا مشکل فاجع ما همینه به اضافه تاکتیک یکنواخت و رو شدمون، خیلی راحتتر از اونی که فکرش رو می کنیم گل میخوریم اونوقت جون به لب میشیم تا بخوایم جبران کنیم ، انصافا" اگه به جای تیو پدرو یا حتی فابرگاس بودن ما الان بازنده نبودیم ، کاملا" واضح بود که تیو استرس داشت بازیهای قبلی که بیست دقیقه آخر میومد تو بازی بهتر بود . باختیم و تموم شد حالا باید به فکر بازی چلسی بود ایشالا که سه شنبه ببریم و باخت دیشب رو به فراموشی بسپاریم . چه ببازی چه ببری بازم دوستتتتتتتتتتتتتتتت داریم بارسا ................ یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۲:۲۱)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
بی روحیه ترین بازی بارسا در چند سال اخیر بود . این بازی من را یاد روز های آخر حضور رایکارد انداخت ... به هر حال همیشه مشکلاتی در سر راه هست . چند سال پیش هم که بازی مقابل اینتر به مربیگری مورینیو را باختیم من قلبن عامل اصلی باخت را اتشفشان اتنا می دونستم که باعث شد بارسا حدود 1000 کیلومتر را با اتبوس به ایتالیا بره ... اما به شما دوستان عزیز که قلبتون شکسته توصیه میکنم مصابحه دیوانه کننده و قشنگ پپ را قبل از بازی بخونید نقل قول اگر این امر موثر واقع نشد، یک قهرمان جدید خواهیم داشت و بعد از آن تمام نیروی خود را جمع کرده و برای فصل بعد آماده خواهیم شد.نقل قول اگر ما این کار را انجام ندهیم، ناامید خواهیم شد، اما ورزش به من نشان داده است که بردن همه چیز نیست. چیزهای دیگری هستند که بسیار مهم است.بارسا اینقدر بازی قشنگ ارائه داده است که یک شب غیر بارسایی تاثیری بر علاقه ما به باترسا نخواهد گذاشت / قبلنا که بارسا رئال را میزد بچه ها کامنت میزاشتن بارسا رئال را نقره داغ کرد / یا انفولانزای خوکی ریشه کن شد ... به هر حال ما بازی مقابل چلسی را پیشرو داریم و من منتظر هستم ببینم پپ چگونه روحیه بچه ها را ریکاوری می کند . یک عکس ناراحت کننده هم تو اینترنت دیدم / با اجازه مسئولین سایت اپ می کنم \ عکس برای دیشب بعد از بازی تو رختکن رئال است یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۲:۲۱)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
دیشب من خیلی حرس خوردم اما نمیدونم چرا این بازی اصلا واسه من جذاب نبود .حالا نمیدونم من به تنهایی قضاوت کنم ولی بازی دادن به بازیکنای جوان تو همچین بازی هایی اشتباه است . گواردیولا به جای اینکه فابرگاس وسانچزو پدرو رو توی زمین بفرسته تلو رو فرستاده با تیاگو که هردوشون بی تجربه اند به هرحال اون مربی است و خودش بهتر میدونه من زیاد حال نوشتن ندارم وگرنه خیلی حرفا تو دلمه که می خوام بگم فققط حرف اخرم اینه که: باید مقایسه کرد اخلاق دو بازیکن رو حتی در شادی های بعد از گل زنده باد بارسای جوان و سرزنده و بااخلاق یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۲:۱۵)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
بارسا هنوز هم بهترین تیم دنیاست. اگر اراده جوانگرایی پپ نبود , اگه بازی ضعیف آدریانو و تیاگو و تلو نبود, اگه الکسیس و پدرو و سسک و پیکه , {که نمیدونم علت فیکس بازی نکردنشون توی این بازی حساس و سرنوشت ساز چیه ؟} بودند , باز هم این بارسا بود که برنده میشد. اما دوستان بارسای من نگران نباشید . شاید این باخت برای گواردیولا لازم بود . ما باز هم با مادرید روبرو میشویم . در سوپر جام اسپانیا , در فینال اروپا . ما باز هم میتوانیم بیش از سه جام ببریم . زنده باد بارسا
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۱:۵۷)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
دوستان درسته تیو خیلی موقعیت خراب کرد اما اینقد سرزنشش نکنید همین بازیکن تا دو-سه سال آینده ببینین چه بازیکن ماهری میشه، تقصیر پپ بود که بازیش داد!
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۱:۵۴)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
خداییش ترکیب ترکیب خوبی نبود.به خصوص اون تیو که هنوز برا بازیای بزرگ اماده نیست. اون چه موقعیتی بود که از دست داد!!!!! با این همه... بازم زنده باد بارسا و بارسایی...
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۱:۵۳)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
فدا سروشون دوستان فقط دعا کنید چلسی رو ببریم فقط و فقط دعا رئال هم بایرنو ببره تا نشونشون بدیم فقط و فقط بارسا ببازه یا ببره یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۱:۵۲)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
ایشالا بازی با چلسی دیگه از این داورها نبینیم ..... زنده باد بهترین مربی دنیا زنده باد بهترین تیم دنیا از طرف یه هوادار واقعی......... یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۱:۳۰)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
به همه رئالی ها تبریک میگم. برد و قهرمانیشونو. منطقی و خوب بازی کردید حقتون بود، ما به خودمون باختیم، به اشتباهای فردی و تاکتیکی، استرس بازیکنا، تعویضای دیر و بدموقع و البته به کریستین تللو! امیدوارم بایرن رو بزنید، ما هم چلسی تا تو فینال همدیگه رو ببینیم. به هر حال قشنگی فوتبال به همینه . همیشه قرار نیست برنده باشی. میدونم که امشب همتون تو آسمونائید، چون ما قبلا این حس رو بارها تجربه کردیم! باختن جزء زندگیه چیزی تموم نشده. پپ و بارسا اگه میخوان باهم باشن باید از نوع شروع کنن و بعضیا هم جنبه برد داشته باشن!!
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۱:۲۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
دیشب به قدری ناراحت بودم که بعد از بازی با هیچ کی حرف نزدم،1% به خاطر باخت و 99% به خاطر اینکه یه بچه قرطی میاد تو کمپ نو گل میزنه بعدش اون خوشحالی مذخرف رو جلوی اونهمه تماشاگر میکنه، بازیکن بیشتر از تکنیک به عقل و شعور نیاز داره،مسی از وسط زمین همه رو دریب میزنه توپ رو گل میکنه تو برنابئو به هیچ هوادار مادریدی توهین نمیکنه اون وقت این ... در شبی که بارسا 10% بارسای همیشگی بود،تیو جوانی(که فقط ونگر و پپ توی همچین بازیهایی به این بازیکنان بازی میدن)رو در اختیار داشت که با هر حمله رئالیها به خودشون می لرزیدند. نباید به پپ وداوری خورده گرفت،شعور یک هوادار توی این وقتاست که مشخص میشه،داور اشتباهات زیادی داشت ولی معرفت بارسا در این بود که مقصر باخت رو خودشون می دونستن و به گردن داور نینداختن، همون اول بازی که تلویزیون داشت بازیکنای بارسا رو نشون می داد،یاد بازی والیبال ایران چین افتادم(ایران باخت)هیچ شادابی توی بارسا نبود،پپ هم خیلی آشفته بود،ولی اونایی که به پپ خورده استراژیکی میگرن پپ خودش خدای تاکتیکه،فراموش نکنین اگه پپ نبود 13 جام نبود،مهندس ژاوی یه بازیکن معمولی بود،مسی مسی نمیشد،پیکه و تیاگو نبود و ... بزرگی بارسا در اینه که تیم های به اصطلاح بزرگ دنیا هم جلوی بارسا ترکیبشون رو با بازی بارسا مچ میکنن،اگه رئال مرد بود اون بازیی که جلوی اتلتیکو مادرید کرد رو توی کمپ نو هم انجام میداد. خلاصه ببخشید زیاد حرف زدم،به امید اون روزی که تیمی با یه بازیه جوان مردانه جلوی بارسا بازی کنه. رمز موفقت بارسا در اینه که رئالیها حتی اسمشم توی ذهنشون نمی تونن تصور کنن: یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۱:۲۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
دوست عزیز نمیخاد اینقدر خون خودتو کثیف کنی!ما هم مث تو ناراحتیم ولی تو یادت رفته گواردیولا مربی اسطوره ای و بزرگ ماست یادت رفته که اون از من و تو بیشتر حالیشه بهرحال اون دلیلی داشته مه این ترکیب و تو زمین پیاده کرد.در ضمن بچه ها واقعا خسته بودن خودت که میدونی ژاوی یا اینیستا اینجوری نیستند شاید رسانه ها کاری کردند که روحیه شون اینجوری شه و خراب کنن. ولی بازم تیم بارسا واقعا تیمه و همه با هم همکاری میکنن حتی اگه 10بارم یکی موقعیت خوبی رو از دست بده.مث مسی عزیز. ما طرفدار بارساییم و کاری ازمون ساخته نیست جز اینکه ازشون پشتیبانی کنیم هنوزم به بارسایی بودنم افتخار میکنم عاشقتم مسی عاشقتم ژاوی عاشقتم گواردیولا دیونه تم بارسا به امید پیروزی برابر چلسی. یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۱:۲۴)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
داوري زياد به نفع رئال نگرفت ما بايد انفدر خوب بازي ميكرديم كه ريالي ها حتي با اشتباهات داوري هم نبرند ولي... اميد به بازي با چلسي داشته باشيد یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۱:۱۱)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
بارسا تیم بزرگی و ما بخاطر برد وباخت طرفدارش نیستم بلکه بخاطر اخلاق وبازی زیبا میخوایمش پس درود بر بارسا درود بر مسی درود بر پپ یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۰:۵۵)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
به نظر من پپ به فكر بازي با چلسي بود چون اگه ميبرديم هم بازم رئال جلوتر بود وبازيهاي زيادي تا آخر فصل نمونده بارسا هم تركيب اصليشو نذاشت هم اگه دقت ميكردين بارسا گوارديولا كه هميشه وقتي توپ وازدست ميداد با پرس سريع توپ و پس ميگرفتن اين كارو از وقتي پپ مربي شده تو تمام بازيها ديديم ولي چون قدرت بدني و كم ميكنه تو اين بازي نديديم به خاطر بازي با چلسي ولي اين كارشناس شبكه 3 اصلا به اين نكته اشاره نكرد كه بارسا مثل هميشه پرس نميكنه
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۰:۵۴)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
به قول یکی از بچه ها بازی دیشب تاثیر چندانی در نتیجه لالیگا نداشت. اولا اینکه رئال امسال قرار بود قهرمان بشه که شد. دوما اینکه اگر هم ما میبردیم باز هم اون خوکها قهرمان بودن، تیمی نبودن که بخوان این یک امتیاز رو از دست بدن. و داورها هم دیگه بیشتر هواشون را داشتن. درسته که ترکیب تیم خوب نبود اما به نظرم گواردیولا خنگ نیست که نفهمه این مهاجم بیست ساله خوب بازی نمیکنه. به امید پیروزی و اینکه این کابوس زودی تموم بشه یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۰:۵۳)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
امیدوارم تیم محبوبمون فصل بعد نقاط ضعفش رو بر طرف کنه میترسم که مقابل چلسی با این روحیه پایین نتونیم کاری انجام بدیم باید تا اخرین لحظه با چلسی مبارزه کنیم بارسا خوب نبود . اشتباهاتی داشتیم. اما زندگی پر از اشتباهه. چه میشه کرد به این فکر کنید که جام حذفی رو ایشالا میبریم و تو مادرید جشن میگریم البته از c l نا امید نیستم یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۰:۴۶)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
با این که دیشب تیم بد بازی کرد و لالیگا رو از دست داد اما عاشقتم بارساااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۰:۳۸)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
سلام. یادمه عموی من حدود 1 ماه پیش که اختلاف بارسا با رئال 10 امتیاز بود و رئال بعد از چند تساوی اختلافش به 4 رسیده بود به من گفت اینا با هم ساخت و پاخت کردن تو چقدر ساده ای. من اون موقع منظورش رو نفهمیدم. ولی دیشب کاملا متوجه شدم. این چه بازیه مزخرفی بود. دیگه داشت حالم بهم میخورد. همه بچه ها عصبی بودند. مسی و ژاوی از ناراحتی شده بودند عین این دیونه ها. اون چه موقعیتی بود که ژاوی از دست داد. این چه ترکیبی بود. این تیو بدرد همچین بازی حساسی نمی خورد. هافبکای ما همش داشتند اشتباه میکردند. از هر 3 پاس ژاوی 2تاش اشتباه بود . اینیستا که افتضاح بود. الوز که معلوم نبود داره چیکار میکنه. اصلا معلوم نبود تو چه پستی داره بازی میکنه. پیکه کجا بود؟ پویول تو چندتا از کورساش جا موند. ویکتور والدز که تبدیل شده به سوهان روح . من تا اخر بازی فقط به والدز فحش میدادم. اون از بازی با چلسی که یک موقعیت داشتند اونم اقا وا داد . اینم از این بازی. این دفاعای بدبخت هیچ پشتوانه ای ندارند. خودشونم میدونند که توپ از اینا رد بشه مساویه با گل.ما تو هر باز ی بالای 70% توپ دستمونه. تیم حریف یک موقعیت تو کل بازی گیرش میاد اونوقت اقا مثل ماست گل میخوره. الان شاید خیلیا بگن تو داری تند میری بخدا منم همه بازیکنارو دوست دارم. دلم به حال این تیم میسوزه. وجدانا این مسی دیگه چیکار کنه؟ بدبخت تنها بود تو زمین. دیگه از اون پاسای ژاوی و اینیستا خبری نیست. خودش میاد عقب یک حرکت انفجاری انجام میده بعد اقایون ماست بازی در میارند یکی یکی خراب میکنند. این اینیستا چرا اینجوری شده؟ یکسره میخواد همه رو دریبل کنه. یک پاس درست درمونم نتونست رو به جلو بده. این مسی بدبخت به چه زحمتی از دست این وحشیای حیون در میرفت بعد با هزار مشقت یک پاس هلو و رو به جلو میداد به این هافبکا در عوض این هفبکای خسته و بی رمق با پاس رو به عقب جوابشو میدادند که اکسرا هم اشتباه بود یا لو میرفت. از دیشب تا حالا دارم با خودم کلنجار میرم و یگم واقعا این بارسا بود؟ بعد از چند سال احساس پستی و خفت میکنم. بازم منو ببخشید. یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۰:۳۶)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
رضاا از مشهد گل گفتی پسر 100درصد باهات موافقم! بچه ها ناامید نباشید من هنوزم به بارسایی بودنم افتخار میکنم! الان حتی رونالدو هم خوشحال نیست!نمیتونن با این ضدفوتبال بازی کردنشون خوشحال باشن!!! دروود بر بارسای قهرمان یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۰:۳۶)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
بچه ها بارسا به تغییر نیاز دازه.گواردیولا تو بازیایی که گره میخوره کاری نمیتونه بکنه.مثل چلسی رئال سویا اینتر...در ضمن باید قبول کرئ خیلی از شکستهای بارسا به خاطر نداشتن دروازه بان مطمئن هست.ماسکرانو توی دو بازی اخیر ضعیف بوده.خدا وکیلی بارسا به مربیش باخت تا به داور.آخه تیو بازیکنه که تو این بازی میذارش پس پدرو وآلکسیس رو واسه کی میخاد؟؟؟؟؟
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۰:۳۰)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
Only Barca Anti Madrid
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۰:۰۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
باختیم اما توروخدا فکر یه دروازبان باشید
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۰:۰۷)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
بارسلونا همیشه بارسلوناست اونقدر قاطعانه چلسی رو میبریم که تیم مقابلمون(امیدوارم رئال باشه)با ترس و لرز پاشو تو فینال بذاره. یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۰:۰۱)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
به امید فتح اروپا به امید خدا
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۹:۵۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
به هر حال ما از تیممون راضی ایم! زنده باد بارسا! یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۹:۵۸)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
درلحظه مرگ طرفدارواقعی میگه زنده بادبارسا. بازی بردوباخت داره.حالاباید تموم فکرشون به بازی با چلسی باشه باتموم بازیکنان اصلی میبریمشون
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۹:۳۷)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
با اینکه داور خیلی به نفع رئال سوت زد،ولی بارسا هم بارسای همیشگی نبود؛برد پرحرف و حدیث تو ال کلاسیکو که به درد نمی خوره. یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۹:۳۵)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
سلام افرين به اين هواداران واقعا تيم بارسا و بازيكنان بايد به اين هواداران افتخار كنند مرسي
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۹:۳۰)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
بارسا اگه قهرمان هم نشه بازم برای ما همون تیم رویایی ، حالا این خوک ها هر چقدر هم که دلشون می خواد داور را بخرند . بردن به چه قیمتی !!! اخلاق توی فوتبال اسپانیا مرد !!! این مرگ را رئال شروع کرد.
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۹:۲۰)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
با سلام خدمت همه دوستان گل اول روي اشتباه داور و والدز و پويول خورديم اما اين بارسا بارساي هميشگي نيست خوب نميتونه موقعيت به وجود بياره .اين طوري كه پيش ميره نبايد زياد خوش بين به ليگ قهرمانان باشيم براي تيمي مثل بارسا اشتباه داوري و دفاعي بازي كردن تيم مقابل بهانه اي بيش نيست یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۹:۱۶)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
ديگر لاليگا براي بارسا تمام شد .حالا بايد به فكر ليگ قهرمانان و جام حذفي بود . فقط خدا كنه بازيكناي بارسا بتونن خودشونو براي بازي حساس روز 3 شنبه بازيابي كنن و روحيه از دست رفته ناشي از دو شكست پياپي رو دوباره بيابن
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۹:۱۳)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
آخه کدوم مربی بازیکن منگلی چون تیو رو میذاره واسه ال کلاسیکو. دفاع همه قد کوتاهن باید پیکه رو میذااشت
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۹:۰۲)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
باختیم دیگه چرا داوری رو بهونه میکنید.
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۹:۰۱)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
ديشب واقعا عصباني بودم ولي اگر اين طوره كه پپ براي چمپيونز نقشه داره پس بايد اميد داشت [size=medium]بارسلونا تيمي فراتر از يك باشگاه[/size] زنده باد بارسا یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۸:۵۷)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۸:۵۲)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
سلام عزیزان بارسایی اصلأ خودتونو ناراحت نکنید باخت جزیی از فوتباله من فکر میکنم گواردیولا خیلی حرفه ایه لیگ قهرمانان رو فدای اما واگر لالیگا نکرد قهرمانی چمپیونزلیگ رو ازهمین الان به شما تبریک میگم باز هم فدای سر همه بارساییها مثل بارسلونا با روحیه باش
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۸:۲۷)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
تو این بازی بارسا بارسای واقعی نبود حالا باید به فکر بازی با چلسی بود لالیگارو که از دست دادیم امیدوارم رئال بایرنو ببره و ما هم به فینال برسیم که دوباره رودرروی هم قرار بگیرم اون موقع بارسا با بازی خوبش ثابت میکنه هیچ چیز نمی تونه مانعش باشه البته امیدوارم زنده باد بارسا یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۸:۲۱)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
سلام دوستان بارسائی بارسا فوتبال بازی میکنه و دوستش داریم ... فوتبال یعنی بارسا ..بارسا یعنی فوتبال فوتبال برد و باخت داره ... با ضد فوتبال و به کمک دارورها.... بزارید الکلاسیکو را ببرند ... اما ما هم یه ضعف های در تیم مون داریم ..جای ابیدال و ویا خالی بود ..تیو هنوز در حد الکلاسیکو نبود و نیست ... خط دفاع نیاز شدید به ترمیم داره .. حالا باید همه چیز رو فراموش کنیم .... فقط به بازی با چلسی فکر کنیم ... بارسا فراتر از یه باشگاه ...زیبا بازی کن ببازی هم مهم نیست این فلسفه ماست ... همیشه بارسا یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۸:۰۳)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
از دیدن نظرات لذت بردم. ترکیبمون بد بود. تییو رو اعصاب بود. گواردیولا هم به این ترکیب بد اصرار داشت. اما داوری واقعا خیلی چیزارو نشون داد. جدا از صحنه گل تمام صحنه های ریزو درشت طوری سوت میزد و رفتار میکرد انگار داداش پرزه!! اما یه فرقی بین بارسا و رئال هست اونم اینه که بارسا حتی اگه با اشتباه (شایدم عمد) داوری بازیو ببازه شکستو قبول میکنه. کاری که دوریالیها هیچوقت یاد نمیگرن! اونایی هم که خیلی اعصابشون خورده بدونن که برد و باخت چزئی از فوتباله. حتی اگه بارسا باشی هم گاهی میبازی یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۷:۵۲)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
حالا شديم مثل وقتايي كه ريال بازي ها رو مي باخت
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۶:۵۷)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
بردن بازی باوحشی گری هیچ لذتی نداره
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۶:۵۲)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
این بازی خیلی اهمیتی در لالیگا نداشت چون تازه اگه می بردیم هم رئال به این راحتی ها امتیاز از دست نمی داد. ولی من با این که به بارسا ایمان دارم بردن این چلسی خیلی سخته. اگه ما حمله کنیم و اونا روی ضد حمله گل اولو بزنن دیگه کار تمومه چون 3 بار باز کردن این دفاع کار سختیه اگه حمله کنیم ولی هیچ کدوم گل نزنیم خوبیش اینه تا لحظات آخر امید خواهیم داشت و حمله می کنیم اما اگه ما گل بزنیم بحث گسترده تر میشه. 1- چلسی میاد جلو و حمله می کنه اگه ما اول گل بزنیم (گل دوم) صعودمون تقریبا قطعی می شه مگه چلسی روی اتفاق گل بزنه اگه اونا گل مساوی رو بزنن که باز حذفیم چون دوباره می رن تو دفاع اگه هیچ کی گل نزنه می ره وقت اضافه و پنالتی که فکر کنم این به سه دلیل برای تیم خوب نباشه الف) فیزیک بدنی بهتر بازیکنان چلسی ب) داشتن پیترچک در مقایسه با والدس ج) داشتن پنالتی زن های خوب اما جو نیوکمپ هم می تونه کمک کنه خلاصه کلام باید گفت بازی سختیه و به این راحتیا نمی شه برد یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۶:۰۰)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
استارت فصل آینده رو باید از همبن امروز زد، چلسی رو باید طوری بزنیم که اون پای فینال با ترس و لرز بیاد مقابلمون تو این فصل به جز جام حذفي،فقط 2 بازی داریم بازی باچلسی و بازی با بایرن که ایشالا 2 تاشو میبرییم
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۴:۰۰)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
آخه ناداوری تا کی؟ طبق معمول رئال با لطف داور پیروز شد از اول فصل تمام داوریها به نفع رئال و به ضرر بارسا بوده تو همه بازیهای ال کلاسیکو پپه باید اخراج میشد که متاسفانه این اتفاق هیچوقت رخ نداد مرگ به بازیکنان و مربیان ضد فوتبال فوتبال ناب فقط بارسلونا زنده باد بارسا زنده باد گواردیولا زنده باد بازیکنان زنده باد لاماسیا زنده باد کاتالونیا یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۳:۵۴)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
هی پسر! به خودت ایمان داشته باش , چون ما به تو ایمان داریم.... هرگز نمی خوام به جای تو امثال کاسیاس ها نویر ها بوفون ها دروازه بان تیمم باشند. قوی باش پسر کاتالان,هرگز تنهات نمیذاریم... !In Victor Valdes We Trust یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۳:۴۱)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
میدونم به اعتقاداتتون خدشه ای وارد نمیشه ولی جوری صحبت کنید که اگر یک ریالی اومد تو سایتمون خوشحال نشه دشمن شاد نشیم بعد از چندین سال باختیم اون هم به دلائل مختلف که همه دست به دست هم دادن تا ما تو این بازی ببازیم همتون رو دوست دارم یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۳:۴۰)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
هیچ چیزی باعث کمرنگ شدن اعتقادات ما نخواهد شد! بارسای دوست داشتنی ما قداستی داره که اونو از بقیه ی باشگاه ها متمایز می کنه! تا همیشه پشتیبان تیممون بازیکنامون و مربی محبوبمون خواهیم بود ! یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۳:۳۴)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
نقل قول ما اینقدر حرفه ای هستیم که نیاز به محکوم کردن داوران نباشهببینید دوست من،من نمیخوام سفسطه کنم،اما بازم تکرار میکنم،روند این فصل ثابت کرد حداقل به من،که همه چیز به صورتی کاملا مهندسی شده،به نفع رئال چیده شد.چه در مورد داوران.چه در مورد زمان برگزاری مسابقات.چه در برابر تیمهای ضعیف و گلهای فراوانی که دربرابر رئال دریافت میکردن و شل بازی کردن هایشان ما بی منطق نیستیم.جنبه ی باخت رو هم خیلی خوب داریم.چون در تمام این سالها بارسا،برد و باخت های زیادی آورده و باخت هم یک سوی بازیست و طبیعی اما در یک جمله همه باید اتفاق نظر داشته باشیم و اون هم اینکه : بارسا نباید این فصل قهرمان میشد و نشد.کاری کردند که نشه.چون توازن رو بهم میزد یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۳:۳۳)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
خدا اجرتون بده که بعد بازی که دیگه اعصاب واسمون نمونده اینجا ادم یه ذره اروم میشه....به امید برد مقابل چلسی که واقعا لازمه و ان شا الله تمدید پپ...catalonia is not spain
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۳:۲۸)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
یه مطلب دیگه ما اینقدر حرفه ای هستیم که نیاز به محکوم کردن داوران نباشه مثل بچه های تیم بگیم خوب بازی نکردیم و باختیم ولی از این باخت درس های زیادی میگیریم یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۳:۲۱)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
ریال (( بالاخره پس از مدت ها )) از سد بارسا گذشت همین جمله بیانگر قدرت ماست بد بازی کردیم ولی حقمون باخت نبود مثل قبل موقعیت های متعدد گل رو هدر دادیم وقانون نانوشته ی بازی ( گل نزنی ، گل میخوری ) امشب ریال خوب نبود ... بلکه ما بد بودیم از پپ هم نسبت به ترکیب توقع بیشتری داشتم ولی گذشت ما به بازی بعد فکر میکنیم یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۳:۱۸)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
واقعا مطلب خوبی بود عین حقیقته. ما همیشه برنده ایم زنده باد بارسا. ایشالا صعود میکنیم به فینال و جام باشگاه های اروپا رو میگیریم. یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۳:۱۳)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
یک مطلب دیگه موردی که خنده دار بود برام،قیاس بازی عربها و رئال مادرید بود.بدور از شوخی و تعصب... عربها هم اتوبوسی دفاع میکنن،رئال هم دفاع میکنه.عربها وقت کشی میکنن رئال هم وقت کشی میکنه کاسیاس بارها هر ضربه ی دروازه رو کش میداد... تنها فرقشون این بود که کریم بنزما و رونالدو سرعتی بودن و عربها این دو مهره رو ندارن!!!!!!!!! وگرنه،استایل دفاع به صورت گوسفندی بینشون یکسان بود ایول به این میگن مقایسه خدایی فوتبال کردن یه هنره که مادریدیا ندارن یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۳:۰۶)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
به بارسایی بودنم افتخار میکنم امشب احساس میکردم جلوی رئالی که میگن بعد از بارسا بهترین تیمه داشتن تمرین میکردن زنده باد بارسا و بارسایی یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۳:۰۰)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
نقل قول افتخار میکنم که بارسایی هستم و با شما دوستمیکی از فرق هایی که بین رئالی جماعت و بارسایی ها هست،در همینه رئالی،به تاریخ فوتبالیش فقط میتونه بنازه اما یک بارسایی به جز افتخارات گذشته،به تاریخچه ی باشگاه و به شعار باشگاه مینازه بارسا فراتر از یک باشگاه همه ی ما ناراحتیم.جای دنجی جز اینجا هم سراغ ندارین که ناراحتیمون رو تخلیه کنیم با این حال عاشقانه تیممون رو دوس داریم.چون سختی های گذشته ی نه چندان دور(قبل از دوره ی ریکارد و ریاست گاسپارت عوضی)رو دیدیم،الان میتونیم به اعصابمون مسلط باشیم یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۵۶)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
عشق است بارسلونا و تمام طرفداراش
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۵۳)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
باید قبول کرد که بازیکنای تیم خسته بودن و نتونستن مثل همیشه موقعیت ایجاد کنن (البته والدز هم که عذرش موجه، دیگه داره عادت میکنه تو بازی های حساس سوتی بده!!!) ولی حیف بود که تیم داوری قدرت خودش رو تو این بازی هم نشون نده ... همینطور هم شد و به همه نشون دادن چطور میشه با خرید داورها (کاری که رئالی ها کردن) چطوری میشه باخیال راحت قهرمان لالیگا شد! میخواستم فحش بدم ولی مادریدی ها کثیف تر از اونین که بخوام فحشامو نجس کنم... یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۵۰)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
Barcelona,Més que un club زنده باد بارسلونا ویوا بارسلونا ویوا مسی ویوا همه طرفدارای عزیز که خوابشون نمیببره عاشقتونم بخدا افتخار میکنم که بارسایی هستم و با شما دوستم یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۴۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
نقل قول باخت با عزت بهتر از برد با ذلته...جمله ی فوق العاده ای بود.به اصطلاح خودمون،لایک داداش یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۴۴)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
عشق است بارسلونا... عشق ناب... طرفدارای بارسلونا رو عشقه که همیشه پشت تیمشون رو خالی نمیکنن و همیشه با اخلاقن... بذار این تیم ها هرچی میخوان جلوی ما دفاعی باشن...باخت با عزت بهتر از برد با ذلته... اگه بارسا دفاعی بازی میکرد و میبرد من دیگه روم نمیشد سرم رو بالا کنم... ترس...ترس...ترس... رئالی ها به ترسشون افتخار میکنن...بازهم 5تایی ها رو تکرار میکنیم مطمئن باشید... تا ابد عاشقتیم بارسلونا یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۳۸)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
یک مطلب دیگه موردی که خنده دار بود برام،قیاس بازی عربها و رئال مادرید بود.بدور از شوخی و تعصب... عربها هم اتوبوسی دفاع میکنن،رئال هم دفاع میکنه.عربها وقت کشی میکنن رئال هم وقت کشی میکنه کاسیاس بارها هر ضربه ی دروازه رو کش میداد... تنها فرقشون این بود که کریم بنزما و رونالدو سرعتی بودن و عربها این دو مهره رو ندارن!!!!!!!!! وگرنه،استایل دفاع به صورت گوسفندی بینشون یکسان بود یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۳۶)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
تا آخرین قطره خونم بارسایی خواهم ماند.زنده باد بارسا و بارسادلان
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۳۴)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
Barcelona,Més que un club
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۳۴)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
زنده باد بارسا... زنده باد پپ... زنده باد لئو... یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۳۰)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
بارسا همیشه فراتر از یک تیمه!!!!!!!!!!
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۲۳)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
بارسا تا پای جان
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۲۰)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
مورینیو خالق ضد فوتباله...... اینقدر جو رو علیه بارسا سم پاشی کرد که نتیجه داد......... یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۱۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
یه یا علی بگیم و به آینده امیدوار باشیم.
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۱۸)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
کاش میرفتم یه جایی مثل کوه...لب دریا...هرجا... وبگم بارساااااااااااااااااااااااااااا دوست دارم...همیشه جاوید یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۱۶)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
من که مدته قبل گفتم که منتظر یه چیزی مثل کالچوپولی باشین....ما به ختافه باختیم و ختافه به مادردی کلی گل داد....مالک ختافه فلورنتینوپرزه...با اسپانیول مساوی کردیم که اونم مزدور مادردیهاست....بودجش مستقیم از مادردی تامین میشه....داور هم که .....امشب هم ما شاهکار داوری رو دیدیم....
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۱۶)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
بعد از باخت هم فریاد می زنم: زنده باد بارسا
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۰۴)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
این همه رئال باخت حالا یبارم ما هیچی از ارزش بارسا کم نمیشه ببین چقدر بارسا قویه که تیما بفکر سیستم جدید مقابل بارسا هستند من افتخار میکنم طرفدار بارسام و مطمئنم چلسی و میبریم و میریم فینال و اگه رئالم صعود کنه اینجاست که بردنشون لذت داره بارسا همیشه بزرگه
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۰۳)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
Barcelona,Més que un club
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۰۱)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
چیزی که رئال مادرید از خود به نمایش می گذارد فوتبال نیست.
یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲:۰۰)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
مطلب قشنگی بود و صد در صد تایید میکنم من اوابل نیم فصل دوم گفتم که بنگاه های شرط بندی مادرید دارن خاک میخورن میلیون ها دلار سود خالص در این بنگاه ها وجود داره و تحت هر شرایطی رئال میبایست قهرمان این فصل میشد. چون توازن به هم میریخت.سربارسا بریده شد فقط به خاطر پول... این حرفها رو نه از روی احساس میزنم و نه از عصبانیت باخت.به گواه آرشیو،همه ی این حرفها رو 4ماه پیش هم میزدم. زنجیروار بررسی کنید.مورینیو چطور و با چه ترفندی داورها رو تحریک کرد بر علیه بارسا.در مقابل تیمهای ضعیف لالیگا چه گل های مفتی که داوران تقدیم رئال نکردن.در بازیهای مستقیم هم که مثل بازی امروز... عیب نداره.فقط میتونیم دعا کنیم که بارسا چلسی رو ببره و رئال هم،بایرن رو ببره تا در فینال چمپیونز انتقام این باخت ناجوانمردانه رو بگیریم یه اصلاحیه به این خبر.این جور ضدفوتبال در برابر تیم هایی که به سبک بارسا بازی میکنن زاییده ی ذهن گاس هیدینگ عوضی بود که هم هلند رو با روسیه حذف کرد و هم با چلسی،بارسا رو اذیت کرد مورینیو هم از روی فرمول گاس ترکیب امروز رو چید یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۵۹)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
یکی از بی نظیر ترین مطالب سایت بود دقیقا به نکاتی که باید ، اشاره شده من به عنوان یک بیننده فوتبال ترجیح میدم با بارسا ببازم ، تا با تیمی مثل رئال قهرمان بشم یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۵۸)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
سلام به دوستاي گلم در اينكه اصلا خوب بازي نكرديم بحثي نيست موضوع مهم اينه كه الان ديگه ناراحتي سودي نداره اين تيم 13 تا جام رو از 16تا جامي كه در طي 4سال ميشده ببره برده و اين خودش خيليه كه توي اين مدت بازم انگيزه داشته باشه واسه بازي خودتون رو بزاريد جاي بازيكنان اونا از 14 مسابقه اخير در مقابل رئال فقط يكيشو باختن پس اين ذهنيت هميشه برنده اس كه باعث شده ما خيلي متوقع باشيم روز خوب ما نبود روز خوب رئال هم نبود ميدونيد چرا ؟چراي اين سوال 4شنبه و در بازي رئال با بايرن مشخص ميشه انتقاد هم خوبه هم مخرب از دوستان تقاضا ميكنم در سطحي انتقاد بكنن كه بتونن منطقي انتقاد وارده رو اثبات كنن ديگه اينكه طرفداري يه تيم زماني ثابت ميشه كه روز سخته نه روز خوب تيم كاملا خسته اس 10 امتياز فاصله شده بود 7 امتياز به خاطر بازيهاي پرفشار و اين باخت ثابت ميكنه كه كمترين استراحت ها در اين مقطع چه تاثير شگرفي داره ما چهارشنبه بازي كرديم امروز بازي كرديم و 3شنبه بازي ميكنيم به گوارديولا حق بديد چيزي رو كه ميتونه به دست خودش درست كنه درست كنه نه دل به سه امتيازي ببنده كه بعدش روي نتيجه بقيه تيمها بايد حساب كرد اگه ميشد رو بقيه تيمهاي ليگ حساب كرد بعد از گذشت 15 هفته بايذ رئال يه باخت ميداد پس به مربي ايمان داشته باشيد یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۵۷)
|
پاسخ به: بارسلونا 1-2 رئال مادرید: داور ها در مادرید خانه کرده اند. | ||
---|---|---|
زنده باد بارسا ؛ طرفدار الانه كه بايد خودشو نشون بده ، تا هيمنجا هم كه 10 امتياز رو كردن 4تا خيلي كارشون عالي بود و من ازشون متشكرم ... حتي اگه دسته دو هم بريم بارسايي بودم و ميمونم ... یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۵۳)
|