به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

عملکرد خوب تیم در غیاب پویول و پیکه.آبی و اناری‌ها
فرستنده تارا تاج در تاريخ شنبه، ۱ مهر ۱۳۹۱ (۲۳:۰۵) (۱,۰۲۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: تارا تاج / FCBarcelona.ir


اف سی بارسلونا در 71 درصد بازیهایی که پویول و پیکه را در اختیار نداشته، پیروز میدان بوده است. از 24 بازی بارسلونا بدون حضور توامان این دو بازیکن، تنها 4 مورد به شکست منتهی شده که 2 تا از این بازیها هم از اهمیت چندانی برخوردار نبوده‌اند.

تیتو ویلانووا در چند بازی آینده خود کارلس پویول و جرارد پیکه را در اختیار نخواهد داشت و این به معنی تغییر کل خط دفاعی تیم می‌باشد که البته در چند سال اخیر اولین بار نیست این موضوع اتفاق می‌افتد، ولی آنقدر تیم پشتوانه در اختیار دارد که در غیاب دوتن از با تجربه‌ترین مدافعانش بتواند به راحتی با این مسئله کنار بیاید. از سال 2008 که پیکه به باشگاه پیوسته، این دو مدافع از حضور در 24 بازی به صورت توامان محروم بوده‌اند که بارسا در 71 درصد این بازیها موفق به کسب پیروزی شده است ( 17 پیروزی، 3 تساوی و 4 شکست).

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

2 فصل بدون شکست

براساس آمارهای موجود، تیم فقط در 17 درصد بازیهایی که در غیاب این دو بازیکن انجام داده، شکست خورده است، اما اگر به جزییات این آمار بپردازیم به نکات جالبی دست می‌یابیم. دو تا از این شکست‌ها در فصل 2008/09 در لیگ و مقابل تیم‌های اوساسونا و مایورکا رقم خورده است، که قبل از آن عنوان قهرمانی تیم مسجل شده بود. دیگری در بازی سوپرجام در ابتدای فصل 2010/11 در مصاف با سویا رخ داد که بارسا در این بازی از هیچکدام از ملی‌پوشان اسپانیایی خود استفاده نکرد و از سرجی گومز و میلیتو در قلب دفاع تیم بازی گرفته شد. از آن بازی دو سال گذشته و همچنان هیچ شکستی در غیاب پویول و پیکه برای بارسا رقم نخورده است. اما تنها بازی مهمی که آبی و اناری پوشان در غیاب دو مدافع اصلی خود مغلوب شدند مربوط به بازی جام حذفی در فصل 2009/10 در مصاف با همان سویا بوده است.

پیروزی برابر پورتو و آرسنال

بعضی از این پیروزی‌ها در مسابقات بسیار مهمی چون سوپرجام اروپا مقابل پورتو (0-2) در سال گذشته و مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2010/11 مقابل آرسنال (1-3) بدست آمده است. فصل گذشته بارسا در مصاف با همین تیم خرانادا بدون حضور پویول و پیکه موفق به کسب پیروزی در زمین لاس کارمنز شد که این نتیجه به لطف گلزنی ژاوی (0-1) برای تیم رقم خورد.

سانگ، بارترا و بوستکس؛ کاندیدای بازی در خط دفاعی امشب تیم

با مصدومیت دو مدافع کاتالانی آبی و اناری پوشان، تیتو ویلانووا چندین گزینه برای همراهی ماسکرانو در قلب دفاع تیمش که در این فصل تا کنون 5 بازی انجام داده و بطور اتوماتیک رهبری خط دفاعی بارسا در بازی امشب نیز بر عهده او خواهد بود، در اختیار دارد. مربی بارسا در بازی با اسپارتاک از الکس سانگ در کنار ماسکرانو بازی گرفت. هافبک کامرونی بارسا در این پست پیش از این هم بازی کرده است اما زمان زیادی لازم دارد تا با سبک دفاع 4 نفره بارسا هماهنگی کامل پیدا کند. مارک بارترا در این سیستم زیاد بازی کرده و می‌تواند نقش موثرتری داشته باشد، همچنانکه برای تیتو گزینه سومی هم وجود دارد.

سرجیو بوستکس در چند فصل اخیر بارها به عنوان یک مدافع میانی برای تیمش بازی کرده و البته فونتاس نیز می‌تواند از عهده این پست برآید هر چند در این فصل تا کنون از او بازی گرفته نشده است.
ارزش: ۹.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
serpiko
پاسخ به: عملکرد خوب تیم در غیاب پویول و پیکه.
هنوزم موندم چرا تياگو سيلوا واسه 5 ميليون بيشتر سر از بارسا در نياورد ما هرچي ضربه پارسال خورديم از دفاع بود پويوب يا پيكه كه نباشه واويلاست ماسكرانو هم كه اصلا هيچي باز يكم به سانگ ميشه اعتماد كرد خدا كنه پيكه به ال كلاسيكو برسه وگرنه خدا به دادمون برسه تو سه تا بازي اخير دوتا باختيم به مادريد (برگشت سوپرجام و برگشت فصل پيش ) اگه اينبار هم زبونم لال ببازيم ديگه اقتدارمون مياد پايين


یکشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۱ (۱۴:۲۷)
 
3mix3
پاسخ به: عملکرد خوب تیم در غیاب پویول و پیکه.
فکر کنم بازیهایی که پیکه و پویول با هم تو زمین بودن،تو این دوفصل اخیر انگشت شمار باشه


یکشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۱ (۱۲:۳۹)
 
thierrymahdi
پاسخ به: عملکرد خوب تیم در غیاب پویول و پیکه.
باز خوبه به مشکل بر نخوردیم وبازی رو بردیم.


یکشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۱ (۸:۳۸)
 
khadije.messi
ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ: ﻋﻤﻠﮑﺮﺩ ﺧﻮﺏ ﺗﯿﻢ ﺩﺭ ﻏﯿﺎﺏ ﭘﻮﯾﻮﻝ ﻭ ﭘﯿﮑﻪ.
ايشالا تو نبود پويول و پيکه مشکلي واسمون پيش نياد و زودتر برگردن.


شنبه، ۱ مهر ۱۳۹۱ (۲۳:۴۳)
 
siyamak
پاسخ به: عملکرد خوب تیم در غیاب پویول و پیکه.
خط دفاع بدون پویول خیلی متزلزل هست امیدوارم که تو خط دفاع خوب عمل کنن


شنبه، ۱ مهر ۱۳۹۱ (۲۳:۳۵)
 
Immortal
پاسخ به: عملکرد خوب تیم در غیاب پویول و پیکه.
بارسا تنها پستی که الان خطری دفاع خفن ضعف داریم خدا کنه زود تر برگردن بارسا عند بدشانسیه


شنبه، ۱ مهر ۱۳۹۱ (۲۳:۳۰)
 
barca_10
پاسخ به: عملکرد خوب تیم در غیاب پویول و پیکه.
خدا كنه هر كي بياد بدرخشه


شنبه، ۱ مهر ۱۳۹۱ (۲۳:۲۰)
 
CarlesAlenya
پاسخ به: عملکرد خوب تیم در غیاب پویول و پیکه.
امیدوارم امشب سانگ تو خط دفاع بدرخشه


شنبه، ۱ مهر ۱۳۹۱ (۲۳:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۶ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!