به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

قهرمانان زمستان (3-0)گزارش بازی
فرستنده سام فروهش در تاريخ چهارشنبه، ۴ بهمن ۱۳۸۵ (۰:۱۰) (۱,۰۴۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : سایت رسمی باشگاه
مترجم : سام فروهش / FCBarcelona.ir


بارسا با غلبه بر خیمناستیك (3-0) به صدر جدول بازگشت و مقام "قهرمان زمستان" را به خود اختصاص داد. گل‌های ساویولا, ژولی و اینیستا این پیروزی سخت را از آن بارسا كرد.
قهرمان 5 تغییر را در تركیب اصلی خود می‌دید, شامل حضور مجدد تورام در پست مدافع مركزی, اولگوئر و زامبروتا در دفاع و ساویولا در حمله. برد در این بازی عنوان قهرمان زمستان را ازآن بارسا كرد، گرچه مغلوب كردن خیمناستیكی كه خوب بازی می‌كرد و نشانی از قعرنشین بودن نداشت كار سختی برای آن‌ها بود.


گل‌های خاویر ساویولا, لودویك ژولی و اندرس اینیستا 3 امتیاز حیاتی را به حساب بارسا واریز كرد و هم زمان بدست آوردن مقام قهرمان زمستان را نیز با وجود داشتن یك بازی سخت دیگر در برابر بتیس برای بارسا قطعی كرد. جربان بازی نشان می‌داد كه بازی سخت‌تر از آن است كه پیش بینی می‌شد. پایه نقشه پاكو فلورس برای این بازی زیر فشار قرار دادن هافبك بارسا بود.

با اینكه آن‌ها هیچ موقعیت گل خاصی نداشتند - والدس تنها یك تماشاگر در جریان بازی بود - یاران تاراگونا با وجود بازی در برابر قهرمانان لیگ دست پاچه نشان ندادند و با نمایش خود نشان دادند كه در تلاشند تا از سقوط خود جلوگیری كنند. رایكارد با آوردن اینیستا و گودیانسن توانست انگیزه بیشتری به تیم بدهد و تعویض‌های موفقی داشته باشد, این 2 بازیكن نیز با زدن گل‌های دوم و سوم نقش مهمی در این پیروزی ایفا كردند.

ساویولا و نفوذهایش

خاویر ساویولا, مرد سرحال این روزهای بارسا با نفوذ خوبش در دقیقه 17 توانست به شروع خوب خیمناستیك پایان دهد. مردان پاكو فلورس در یك ربع ابتدایی پیكار بارسا را به خوبی متوقف كرده بودند و نمایش خوبی از خود نشان دادند. به هر حال همه این تلاش‌ها با گل ساویولا ناكام ماند, مهاجم آرژانتینی با استفاده از اشتباه خط دفاعی حریف تواسنت اولین گل بازی را به ثمر برساند.

بعد از این نفوذ آغازین, بازی روند كندی را با نبود موقعیت گل خاصی گذراند. با یارگیری سفت و سخت كه تمامی آن‌ها بر روی رونالدینیو بود، بازیكنان فرانك رایكارد در مالكیت توپ راحت نبودند و همواره مشكلاتی داشتند. در دقیقه 38 باز هم ساویولا هم روی سانتر ارسالی دكو از جناح راست با سرزنی در برابر تیر دروازه پیش قدم شد. متاسفانه روبینیو پرز داور بازی متعاقبا بازی را به دلیل خطای ساویولا بر روی كالوو متوقف كرد.

اینیستا, به دنبال ایده‌های جدید ...

بعد از شروع مجدد بازی, مسابقه مثل دقایق ابتدایی بازی ادامه پیدا کرد.
تیم خیمناستیک با بازی بسته در خط میانی و سازمان دهی مناسب در خط دفاعی تیم بارسلونا را از انجام دادن بازی خوب همیشگی‌اش باز داشت.
حتی کارلوس پویول هم در مقاطعی از بازی فرواردهای تیم را به جلو هدایت و خود نیز در کارهای هجومی شرکت می‌کرد. در همین هنگام فرانک ریکارد برای امتحان کردن ایده‌های تازه خود اینیستا را به بازی فرستاد.


بهترین حرکت بازی در نیمه دوم توسط اولگوئر پرساس انجام شد. این بازیکن با پاس عالی رونالدینیو صاحب موقعیت شد و سانتری شوت مانند روانه دروازه کرد ولی ادور خطر را دفع کرد. یک دقیقه بعد ریکارد گودیانسن را به جای ساویولا به بازی فرستاد.

ژولی پیروزی را تضمین كرد

گودیانسن تعویضی، با نقش موثرش در زدن گل دوم، خود را به خوبی نشان داد. در دقیقه 67 سانتر خوب رونالدینیو با سرزنی گویانسن مواجه شد و در حالی كه كمپ نو داشت خود را برای جشن زدن گل دوم آماده می‌كرد، مینگو بازیكن سابق بارسا به طریقی توپ را ناگهان به تیر دروازه زد كه توپ در جلوی پای ژولی افتاد كه او نیز در زدن گل دوم بازی مرتكب هیچ اشتباهی نشد!

وقت گل سوم رسید ...

بار دیگر, گودیانسن از اركان اصلی گلزنی بارسا در گل سوم این تیم بود. گودیانسن در حالی كه پشت به دروازه بود با پاسی كه به رونالدینیو رساند، به او شانس شوت زنی به دروازه حریف را داد. به هر شكل بیزاری دروازبان سابق وایادولید موفق به دفع توپ شد ولی ریباند به صورت مهربانانه‌ای در برابر اینیستا افتاد كه او نیز برای بار سوم با شوت پای چپ خود تور دروازه خیمناستیك را به لرزه در آورد. این گل به گلزنی‌ها در بازی كه سخت‌تر آز آن چه پیش بینی می‌شد برای بارسا بود، پایان داد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: قهرمانان زمستان (3-0)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


چهارشنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۲ (۱۹:۴۴)
 
raminpanahi
پاسخ به: قهرمانان زمستان (3-0)
یاشاسین بارسلونا




دوشنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ (۲۲:۲۵)
 
kingamir
پاسخ به: قهرمانان زمستان (3-0)
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۱ (۱۹:۰۹)
 
David.Villa.sanchez
پاسخ به: قهرمانان زمستان (3-0)
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۰ (۲۰:۳۳)
 
heroes
پاسخ به: قهرمانان زمستان (3-0)



شنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۰ (۴:۵۳)
 
fcbarca2010
پاسخ به: قهرمانان زمستان (3-0)


Visca Barca




یکشنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۰۰)
 
harry1
پاسخ به: قهرمانان زمستان (3-0)
سرور هر چی رئالی بارسای آبی اناری.



شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۹:۲۱)
 
farzadweisi
پاسخ به: قهرمانان زمستان (3-0)
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:


سه‌شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۵۴)
 
farzadweisi
پاسخ به: قهرمانان زمستان (3-0)
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:


سه‌شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۵۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: قهرمانان زمستان (3-0)
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:


سه‌شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۵۲)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: قهرمانان زمستان (3-0)
g


چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۰۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: قهرمانان زمستان (3-0)
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


دوشنبه، ۳ اسفند ۱۳۸۸ (۱۵:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۸ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!