به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیروزی سزاوارانه!گزارش بازی
فرستنده سام فروهش در تاريخ سه‌شنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۸۵ (۰:۳۴) (۸۸۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : سایت رسمی باشگاه
مترجم : سام فروهش / FCBarcelona.ir


بارسا با گل‌های ساویولا, رونالدینیو و ژولی بر سلتا غلبه كرد. آبی و اناری‌ها بازی درخشانی در تمامی نقاط زمین به نمایش گذاشتند و نشان از قدرت و توانایی بالاتر دادند.

همانطور كه رایكارد پیش بینی كرده بود, آن‌ها برای تمركز و انجام كار سخت در تمامی نقاط زمین برای بدست آوردن پیروزی مجبور به تحمل زحمت زیادی بودند. آبی و اناری‌ها با نشان دادن شخصیت تیمی قوی، این بازی را در برابر یكی از تیم‌هایی كه در خارج از خانه نمایش خوبی به جای می‌گذارد با شایستگی بردند. بارسا در حالی كه با بازی‌اش پیامی مبنی بر اینكه بردن آن‌ها کار آسانی نخواهد بود، به تمامی تیم‌های دیگر می‌داد، نیم فصل دوم را با صدرنشینی آغاز كرد.


بردباری

هواداران، تیم را با تشویق‌های هیجان انگیز خود همراهی می‌كردند كه این می‌تواند تكذیبی بر شایعه بد شدن رابطه آن‌ها و بازیكنان باشد. بارسا می‌خواست به حمایت‌ها جوابی زودهنگام بدهد. با وجود اینكه حریف با استفاده از توانایی‌های گالیسیا سعی بر ایجاد فضا برای حركت و ایجاد خطر داشت, بارسا با بازیسازی‌های صبورانه خود بر بازی تسلط داشت.

ادمیلسون و دكو بازی خستگی ناپذیری را در خط هافبك ارائه دادند. بازی آرام و هوشمندانه، برای ادمیلسون و ژاوی موقعیت شوتزنی و امتحان كردن شانسشان ایجاد می‌كرد, كه در طی آن پینتو اغلب مجبور به فرستادن توپ به كرنر می‌شد.


پاداش

با وجود اینكه بارسا در حال كنترل كامل بازی بود, ولی حاضر به ریسك نبود، چرا كه سلتا در هر زمانی می‌توانست خطرناك ظاهر شود. برای كم كردن خطر, زامبروتا در آرام نگه داشتن "نه نه" بازی عالی‌ای انجام می‌داد, در حالی كه پویول و اولگوئر نیز مسئولیت كنترل فرنادو بایانو را بین خود تقسیم كرده بودند.

در حمله, اینیستا توان بیشتری اضافه می‌كرد و ساویولا باعث مشكلات بی‌پایان در خط دفاعی سلتا می‌شد. گل اول در دقیقه 34 و در طی همكاری مثال زدنی رونالدینیو و جیو در جناح چپ به ثمر رسید, مرد هلندی سانتر بی‌نقص فرستاد كه به خوبی به سر ساویولا نشست تا صدرنشینان لیگ پیش بیافتند. ساویولا پر از اعتماد به نفس بود كه سلتا یی‌ها را مجبور به بازبینی استراتژی‌شان كرد.


استحكام

بارسا تنها تیمی بود كه قادر به گردش توپ در زمین بود. این نمایش كنترل و استحكام شروع به ایجاد موقعیت گلزنی كرد كه یكی از آن‌ها سهم دكو بود كه با شوتی سنگین از راه دور پینتو را وادار به واكنش كرد. ساویولا به ایجاد خطر كردن ادامه داد و دومین گل بارسا با توجه به تلاش بی‌وقفه این تیم بیشتر شبیه تلاش برای دستیابی گل تساوی می‌ماند. به هر صورت در دقیقه 66 داور نقطه پنالتی را به خاطر برخوردی در محوطه جریمه كه اولگوئر و جیو در آن دخالت داشتند نشان داد تا نه نه با تبدیل به گل كردن پنالتی بازی را به تساوی بكشاند.

سلتا گل تساوی را با اولین تلاش واقعی‌اش برای گل بدست آورد. به هر حال این گل انگیزه آبی و اناری‌ها را برای گلزنی بیشتر كرد. رایكارد ژولی را جایگزین ادمیلسون برای داشتن سرعت بیشتر در حمله كرد.


ریتم بیشتر

در دقیقه 70 ساویولا 2 موقعیت برای پیش انداختن تیم داشت اما به هر صورت تلاش بیش از اندازه تیم دقایقی بعد نتیجه داد كه در طی آن داور به دلیل خطای تاماس بر روی جیو نقطه پنالتی را نشان داد. رونالدینیو به خوبی پنالتی را با شوت غیر قابل مهار خود تبدیل به گل كرد. این گل ریتم بازی را سریعتر كرد. بارسا در دقیقه 81 هم هنگامی كه نونز شانس برای به تساوی كشاندن بازی داشت از گل خوردن گریخت. والدس به صورت استثنایی توانست او را از گل زدن بازدارد.
پاسی شسته و رفته از دكو، ژولی را در حركتی سرعتی كه از زمین خودش آغاز شد، در موقعیتی عالی قرار داد كه در آخر او خود را در موقعیتی تك به تك با دروازبان دید. ژولی به خوبی بر پینتو غلبه كرد تا دیگر راه برگشتی برای تیم میهمان نماند. كار سخت و پیروزی سزاوارانه به بارسا اجازه داد تا یك هفته دیگر نیز مقتدرانه صدرنشین بماند.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: پیروزی سزاوارانه!
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


چهارشنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۲ (۱۹:۴۳)
 
raminpanahi
پاسخ به: پیروزی سزاوارانه!
یاشاسین بارسلونا




دوشنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ (۲۲:۲۴)
 
kingamir
پاسخ به: پیروزی سزاوارانه!
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۱ (۱۹:۰۹)
 
David.Villa.sanchez
پاسخ به: پیروزی سزاوارانه!
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۰ (۲۰:۳۴)
 
fcbarca2010
پاسخ به: پیروزی سزاوارانه!


Visca Barca




یکشنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۰۲)
 
harry1
پاسخ به: پیروزی سزاوارانه!
سرور هر چی رئالی بارسای آبی اناری.



شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۹:۲۱)
 
farzadweisi
پاسخ به: پیروزی سزاوارانه!
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:


سه‌شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۵۴)
 
farzadweisi
پاسخ به: پیروزی سزاوارانه!
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:


سه‌شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۵۴)
 
farzadweisi
پاسخ به: پیروزی سزاوارانه!
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:


سه‌شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۵۳)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: پیروزی سزاوارانه!
g


چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۰۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیروزی سزاوارانه!
تبريك


دوشنبه، ۳ اسفند ۱۳۸۸ (۱۵:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۷ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!