به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

در حسرت یک گل (0-0)گزارش بازی
فرستنده سام فروهش در تاريخ سه‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۸۵ (۲:۴۷) (۱,۰۴۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : سایت رسمی باشگاه
مترجم : سام فروهش / FCBarcelona.ir


بارسلونا مجبور به قبول تساوی در مصاف سخت با اوساسونا در رینو د ناوارا بود كه در طی آن اتوو نیز بعد از بیش از 4 ماه مصدومیت به میادین بازگشت.
در حالی كه حمله میهمان نقشی خنثی داشت, دفاع بارسا قدرتمند نشان می‌داد. تنها چیزی كه بارسا نداشت گل پیروزی بود. تیم فرانك رایكارد بازی را در برابر حریف پامپلونا یی خود برای زمان زیادی تحت كنترل داشت. بهترین خبر برای آبی و اناری‌ها در دقیقه 84 هنگامی كه اتوو به میدان آمد اتفاق افتاد. پس حالا او از مصدومیتی كه از سپتامبر از آن رنج می‌برد برگشته است. گرچه آن‌ها سزاوار بیش از این بودند, ولی یك تساوی برای یك هفته صدرنشینی بیشتر كافی بود.


تغییرات تاكتیكی

همیشه شاهد تغییراتی در تیم رایكارد هستیم, ولی چیزی كه همه می‌خواستند بدانند این بود كه آیا اتوو ریسك بازی كردن از ابتدای بازی را می‌كند؟ كه در آخر این ریسك انجام شد. ازكوییرو بازی را از سمت چپ حمله بارسا از محل بازی رونالدینیو آغاز كرد, در حالی كه لودویك ژولی در جناح راست قرار داشت. رافا ماركز جلوتر و در نقش هافبك دفاعی بازی می‌كرد و ادمیلسون جای خالی بازیكن مكزیكی را پر كرد و در كنار كارلوس پویول خط دفاعی 4 نفره تیمش را تشكیل داد. این تغییرات به بارسا استحكام بیشتری داد, گرچه آنها در برابر اوساسونای مصممی بازی می‌كردند كه با تعداد نفرات زیاد دفاع می‌كند. تیم میزبان در صحنه‌ای كه ساوو میلوسوویچ با ضربه ضربه سر قدرتمند خود والدس را وادار به واكنش كرد خطرناك نشان داد.

شانس زودهنگام

بعد از گذشت نیم ساعت از زمان بازی, قسمتی از چمن به ظور مشهودی از دست رفته بود. این موضوع امكان پاس دادن را سخت می‌كرد. با وجود این مشكل, بارسا تلاشش برای بازی روان را متوقف نكرد. اولین موقعیت گلزنی بازی برای میهمان وقتی بدست آمد كه ازكوییرو توپ بلندی را در مسیر ساویولا انداخت, ولی مهاجم آرژانتینی تنها توانست توپ را مستقیما به جای بزند كه ریكاردو انتظار آن را می‌كشید. 4 دقیقه قبل از پایان نیمه اول, شماره هفت سابق بارسا با نفوذش به محوطه جریمه از جناح چپ موقعیت دیگری برای گلزنی داشت, ولی سانتر قدرتمند او از جلوی دروازه آرام آرام به بیرون رفت. میلوسوویچ و روبرت سولدادو به ایجاد خطر در سوی دیگر میدان ادامه دادند, ولی آبی و اناری‌ها به خوبی دفاع كردند.


بازی جذاب

مصاف پرتپش بعد از وقت استراحت ادامه نیافت، چراكه رائول گارسیا, پتسكی پونیال و دیوید لوپز بهترین نمایش ممكن را برای ایجاد موقعیت گلزنی برای تیم میزبان به اجرا گذاشتند. ژولی نیز با استفاده از گامها و زیركی‌اش سرزنده نشان می‌داد و مشكلاتی را برای حریف در جناح راست پدید آورد. ازكوییرو اولین موقعیت نیمه دوم را داشت كه در طی آن از بیرون محوطه به او توپ را رساندند ولی او توپ را به بیرون زد. ساویولا موقعیتی طلایی برای گلزنی داشت كه در طی آن ماركز روی كرنر ارسالی اثر گذاشت, ولی ضربه این مهاجم از فاصله نزدیكی به بیرون رفت. او دقایقی بعد جای خود را به اندرس اینیستا داد. ماركز دقایقی بعد صاحب موقعیتی شد كه شوتش از فاصله 25 یاردی انحرافی پیدا كرد و در آغوش دروازبان حریف جای گرفت.

بازگشت اتوو

در دقایق پایانی بازی تیم مهمان شروع به محاصره کردن محوطه جریمه اساسونا در آمد اما بازیکنان تیم میزبان با پوشش‌های خوب خودشان توانستند به خوبی حملات حریف را بی‌اثر سازند. ژاوی و ازکوئرو فرصت‌هایی نصف و نیمه‌ای را در دقایق پایانی بازی داشتند که هواداران بارسا را به وجد آورد اما شدت تشویق‌ها وقتی بیشتر شد که در دقیقه 84 اتوو بالاخره بجای دکو به بازی آمد. بازیكن ملی‌پوش كامرون از بازگشتش مسرور به نظر می‌رسید ولی نتواسنت ضربه‌ای به دفاع تنگاتنگ اوساسونا وارد بیاورد. در دقایق پایانی, بهترین موقعیت برای گرفتن 3 امتیاز بازی در دقایق تلف شده پدید آمد كه ضربه ژاوی از بالای دروازه به بیرون رفت و بارسا در حالی که گل سالمش توسط کمک داور به اشتباه مردود اعلام شده بود، از کسب 2 امتیاز دیگر این بازی محروم ماند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: در حسرت یک گل (0-0)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


چهارشنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۲ (۱۹:۵۰)
 
raminpanahi
پاسخ به: در حسرت یک گل (0-0)
یاشاسین بارسلونا




دوشنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ (۲۲:۲۳)
 
kingamir
پاسخ به: در حسرت یک گل (0-0)
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۱ (۱۹:۱۳)
 
David.Villa.sanchez
پاسخ به: در حسرت یک گل (0-0)
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۰ (۲۰:۳۴)
 
heroes
پاسخ به: در حسرت یک گل (0-0)



شنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۰ (۴:۵۷)
 
fcbarca2010
پاسخ به: در حسرت یک گل (0-0)


Visca Barca




یکشنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۰۲)
 
harry1
پاسخ به: در حسرت یک گل (0-0)
سرور هر چی رئالی بارسای آبی اناری.



شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۹:۲۱)
 
farzadweisi
پاسخ به: در حسرت یک گل (0-0)
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:


سه‌شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۵۷)
 
farzadweisi
پاسخ به: در حسرت یک گل (0-0)
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:


سه‌شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۵۶)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: در حسرت یک گل (0-0)
g


چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۰۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: در حسرت یک گل (0-0)
حيف


دوشنبه، ۳ اسفند ۱۳۸۸ (۱۵:۴۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۹ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!