شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱:۱۱) (۲,۶۵۴ بار خوانده شده) خبرهای فرستاده شده توسط این شخص
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
زنده باد بارسا
یکشنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۱ (۱۴:۴۰)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
دو تا توپ تو چارچوب بارسا زده شد هر دو تاش گل شد . من هنوز نقش والدز در این تیم بارسلونا رو نمی تونم هضم کنم - چقدر بید تاوان نداشتن یک دروازه بان خوب رو بدیم - این والدز باز هم کار دست بارسا می ده
شنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۱ (۸:۲۲)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
كار تيم عالي بود مشكل ما با اين تيم هاي اتوبوسي حالا حالا ها حل نميشه جمعه، ۱۹ آبان ۱۳۹۱ (۱۹:۱۰)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بابا این قد به والدس گیر ندین چرا ما فقط سوتی های والدس رو میبینیم این همه تیم رو نجات داده کسی تشکر کرده که الان بهش گیر میده!!!!!
جمعه، ۱۹ آبان ۱۳۹۱ (۱۴:۲۱)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
باید به فکر این تیمای اتوبوسی باشیم کاشکی میبردیم! جمعه، ۱۹ آبان ۱۳۹۱ (۱۲:۳۸)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
منم باهات موافقم دادا
جمعه، ۱۹ آبان ۱۳۹۱ (۱۲:۲۶)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بارسا منظورم بعضی از بازیکناس حالا نمیخوام بگم کی مغرور شده ان وقتی هم بازیکنا مغرور بشن تیم مغرور شده
جمعه، ۱۹ آبان ۱۳۹۱ (۱۲:۲۳)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
گل دوم که اصلا کاملا شانسی بود..مساوی عادلانه تر بود یعنی با این سبک بازی که میان همش دفاع میکنند نشون میدن که از فوتبال هیچی.. جمعه، ۱۹ آبان ۱۳۹۱ (۱۰:۴۸)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
نمیشه دروازبان سلتیک بیاد بارسااا؟
پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۲۳:۴۶)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
باید یه فکری برای دفاع اتوبوسی بکنن این والدزم هی گل میخوره باید مهدی رحمتی رو بخرن هرچی باشه از والدز بهتره!!!!! پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۲۳:۲۶)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
سلام به همه: تو این بازی روی بد و نا عادلانه ی فوتبال رو دیدیم و با وجود حملات زیاد بارسا این سلتیک بود که تونست هوادارانشو خوش حال کنه اما خیالی نیست ما هنوز اولیم. "امید وارم دیگه شاهد اینگونه فوتبال نباشیم" پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۲۳:۱۶)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
آخه سانچس هم شد بازیکن چرا باید تو ترکیب ثابت باشه
پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۲۲:۲۱)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
باید تو این بازی ها دفاع حریفو به توپ ببندن تنها راش همینه
پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۲۰:۵۸)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
والدس بشکنه دستت که نمک نداره. 4 تا بازی پیاپی عالی کار میکنی و بارسا رو نجات میدی اما دریغ از یه تشکر خشک خالی.... تشکر چیه؟؟؟ حتی کسی پیدا نمیشه بگه ویکی این بازی عالی بود اونوقت یه بازی که تیم با سوتی خط دفاع و هافبکش گل میخوره همه میریزن سرت و دیواری کوتاه از تو پیدا نمیکنن!!! کاسیاس و نویر و هارت و بقیه مسخره ترین گل های ممکن رو میخورن اما تا حالا ندیدم هیچ کدوم از طرفدارا اینجوری تخریبشون کنن. واقعا نمیدونم چجوری تو میدونی با این همه بی معرفتی و نامهربانی هایی در حقت میشه بازم تمرکزتو حفظ کنی و واسه بارسا بدرخشی؟؟؟ دروازه بان تیم حریف 10 تا مدافع جلوش داره که هم به مهاجما فشار میارن و نمیذارن اونا ضربه ی درست به توپ بزنن و هم با وایستادن بین توپ و دروازه باعث میشن بیشتر فضای دروازه پوشش داده بشه و عملا کار واسه دروازه بان راحت بشه اما کسی قدر تو رو نمیدونه که باید 90 دقیقه تو اون هوای سرد و بارونی بدنتو گرم نگه داری و یه تنه و بدون کمک حتی یه مدافع با مهاجمای حریف بجنگی! مطمئنام بازم میتونی با این بی معرفی ها کنار بیایی و بهترین باشی مینطور که این چندساله با درخششت جام های زیادی رو برای بارسا به ارمغان آوردی. بعضی ها واقعا نمک نشناسن VIVA V.V پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۲۰:۲۴)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
موافقم با پستانک تلخ ایقد دوید وموقعیت خلق کرد ولی نتونست خوشحال گلشو به پسرش بده ولی من فقط میخاستم شادی بعدگلشوببینم اگه گل نمیخوردیم اون گل تا ابد موندگار میشد وتیاگو هم پاقدم خوبی نداشت یا مصدوم کرده باباشو یا مغموم ناراحت باخت نباشین ما قهرمانیم پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۲۰:۱۵)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
دیگه حالم از این سیستم دفاعی و اون دروازه بان آشغال داره بهم میخوره تقرببا بیشتر از یک ساله که فقط داریم این شکلی میبازیم و براش هیچ کاری نمی کنیم تنها را گل نخوردن جلوی این تیمها داشتن مدافعان میانی قدبلند و دروازه بان ممتاز میباشد الان دیگه هر ننه قمری میدونه چطوری باید بارسا را شکست داد این والدز که همیشه از ش بدم می اومد واقع خوش شانس ترین دروازه بان تاریخ بارساست .دروازه بانی که هیچ وقت قابل اتکا نبوده و همیشه باعث دردسر تیم بوده و لی سالهاست که داره تو یکی از بهترین تیمهای دنیا بازی میکنه .حتی دروازه بانان برتر دنیا هم اینقدر در یک تیم دوام نداشتند ولی این لعنتی هنوز داره به بارسا ضربه میزنه و با توجه به سیاست احمقانه باشگاه فکر کنم تا 5 سال دیگر هم همینطور باید تحملش کنیم نمیدونم واقا وقتی خودش فکر میکنه احساس سرافکندگی نمیکنه . دو توپ تو چهارچوب و دو گل تصور کنید تو بازی دیشب اصلا این یارو تو زمین نبود هیچ فرقی نمیکرد بارسا همون دو تا گل را میخورد پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱۹:۵۰)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
خیلی خیلی ناراحت شدم متاسفانه تیم مشکلات سالهای قبل رو داره بازی بعدی سرمای روسیه.چمن یخ زده.مصدومیت و اتوبوس اسپارتاک جناب راسل به جای کمک به موسسات ترک اعتیاد و خیریه به فکر تیم خودت باش پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱۹:۴۳)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
حمله واقعا عالي بود ولي دفاع... اگه دفاعمون مثل حمله بودديگه اينجوري شكست نمي خوريم پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱۹:۱۸)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
عنوان خوبيه واقعا ناسزاوارانه بود ناراحت نباشيد اين همه برديم يه دفعه هم اينطوري ناسزاوارانه باختيم دنيا كه به اخرنرسيده
پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱۹:۱۳)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
از اول فصل تا به الآن یه بازی رو راحت نبردیم و تا آخر که بازی تمام بشه نفس تو سینم حبس میشه. بارسا از روز های اوجش واقعا به دور مسدومیت ها هم کمر تیمو تا حدودی خرد کرده. من موندم بارسا با این همه عزمتش چرا یه دروازه بان درست و حسابی نمیگیره؟؟؟؟؟؟؟ از نظر من تا به اینجای کار تنها تیمی که نشون داده شخصیت قهرمانی تو اروپا رو داره فعلا بایرن هست. پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱۹:۱۲)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بارسا باید دوتا دفاع فوق العاده بگیره.وگرنه فاتحه بارسا تو این فصل خوندس.با این دفاع نمیشه قهرمان شد. ولی بازم اشکالی نداره فدای سر همشون. زنده باد مسی پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱۹:۰۰)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
واقعا حیف! خیلی حسرت خوردم که باختیم. دفاع بارسا دفاع چند فصل قبل نیست که همه مثال غیر دفاع بارسا نمیزند تا کی باید از داشتن یه دورازه بان مطمئن رنج ببریم آقا والدز خوب هست درست ولی ما به یکی بهتر نیاز داریم ولی اشکال نداره شاید این باخت بچه ها رو بیشتر رو غیرت بندازه پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱۸:۴۶)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
نباید به اینجور فوتبال بازی کردن سلتیک فوتبال کثیف گفت خوب اونا هم راه موفقیت دربرابر بارسا رو پیدا کردن بازیشون که ناجوانمردانه نبود بارسا باید یه فکری برای مقابله با این تیم ها رو پیدا کنه راه حلی که زودتر از اینا باید بهش فکر میکردن تو این بازی هم حقمون باخت نبود پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱۸:۴۰)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
افسوس ولی باز هم خوب شد حداقل تو بازی های بعدی باید درس عبرت بگیریم که از هیچ تیمی کوه کندن بعید نیست!!! درود به همه بارسایی ها پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱۸:۳۱)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
باختیم ولی اصلا حقمون باخت نبود. سلتیک از دو موقعیتی که داشت 2 گل زد ما از ده ها موقعیت گل، گلی نزدیم و موقعی زدیم که دیگه واسه بازگشت وقتی نمونده بود. رو گل اول چوب میانگین قدی پایین خط دفاعیمون رو خوردیم و رو گل دوم ژاوی اشتباه کرد و توپ رو نتوست دفع کنه. هرچند اصلا و ابدا انتقادی به سلطان وارد نیست . قبلا هم گته بودم سلتیک رو توپ های هوایی خیلی خطرناکه.کلا هروقت کرنر میشد با تب و لرز نگاه میکردم. بازیکنای خیلی فیزیکی داشتن . مدافعان سلتیک خیلی بهتر از چلسی بازی رو بسته بودن.ما مقابل چلسی چند بار توپ رو رد کردیم؟اما این بازی خیلی سخت موقعیت درست میکردیم ولی خیلی راحت از دست میدایدم. از اول فصل تا حالا خط دفاعمون مشکل داشت.از همون بازی اول مقابل سوسیداد تا بازی امشب. نمیدونم فلسفه ی خرید سانگ چی بود و پشت این خرید چه فکری بود.با خرید یک مدافع تخصصی به این حال و روز نمیفتادیم. امشب هم چیزی از سانگ ندیدم قرار هم نیست ببینیم.بعید میدونم در آینده هم چیزی ازش در بیاد. تو 2 بازی مقابل سلتیک به شدت نبود بوسکتس محسوس بود. ژاوی درسته اشتباه کرد اما به نظرم بازی خوبی کرد وتیم حریف خیلی فشرده بود و خیلی سخت میشد روزنه ای برای عبور از این دیوار سخت دفاعی پیدا کرد.و هروقت موقعیتی بدست میاوردیم خیلی راحت از دست میدادیم. اینیستا و مسی هم به نظرم بهرتین بازیکنای بارسا بود.مسی ستاره ی بازی بود و تا آخرین ثانیه ی بازی برای گلزنی تلاش کرد.چند بار هم پاس های فوق العاده داد مسی شب بدی نداشت.اینیستا هم مثل همیشه تو خط هافبک خلاق بود. الکسیس مثل همیشه بود.تعییری نکرده دریغ از یک ذره پیشرفت.آمار غلامرضا رضایی تو زمینه گلزنی از الکسیس بهتره.بدجوری بمون انداختن این بازیکن رو .الکسیس 1 میلیون دلار هم ارزش نداره و هروقت دیرتر بفروشیمش بیشتر ضرر کردیم. بارسا یه سنتر فوروارد خوب نداره.تمام بار گلزنی تیم روی دوش مسی هست.و وقتی هم گل نزنه تیم به مشکل میخروه. پدرو بای سعی کنه مقابل دروزاه عملکردش بهترباشه .الکسیس هم که کلا هیچی ویا هم خیلی بدشانس بود!دقیقه 88 فکر کنم یه شوت زد صاف داشت میرفت تو گل خورد به پیکه! ولی کلا خیلی بدشانس وبدیم.2 بار توپون به تیره خورد. در کل مطمئن بودم اگر گل دوم رو نیمخوردیم صددرصد نمیباختیم. امیدوارم هیچقوت نبود بوسکتس رو تو تیم احساس نکنیم.وقتی نیست بارسا واقعا یه چیزی کم داره. و خیلی خوشحال میشم تو 16 تیم برتر اروپا اسمی از تیم خسته کننده و انزجار آور سلتیک نبینم.واقعا فوتبال کثیفی بازی کردن. سرمربیشون هم خیلی تهوع آور بود.جو ورزشگاهشون هم خیلی وحشتنک بود.سر و صداش قشنگ 4-3 برابر کمپ نو بود! فقط بگم با این باخت مجبوریم 2 بازی آیندمون رو جدی بگیریم.گل مسی سرنوشت ساز بود. چون اگر سلتیک 2 برد بیاره و بارسا 1 مساوی 1 برد بعنوان تیم اول صعود میکنم.چون تو بازی های رو در رو مساوی شدیم و تفضل گل ملاکه. البته من نمیدونم در صورت هم امتیاز شدن تفاضل گل ملاکه یا بازی های رو در رو.ولی در هرصورت با یک مساوی و یک برد صددرصد بعنوان تیم اول صعود میکنیم. به درود. پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱:۴۵)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
من حدس میزدم که دقایق آخر گل بخوریم ولی فکر نمیکردم که به این راحتی گل بخوریم کادر فنی یه فکری باید بکنن به این خط دفاع من که مردم و زنده شدم نیم فصل باید یکی دوتا دفاع بخریم این طوری نمیشه ولی سلتیکم خوب بود تو ضد حمله ها عیب نداره ما هنوز فرصت داریم به امید قهرمانی بارسلونا پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱:۴۴)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
من قبول دارم این بازی خیلی بد بودیم ولی باید قبول کنید که بارسا اصلا شانس نداره نتایج سایر دیدار ها رو ببینید منچستر بازی 1-0 باخته رو دقایق اخر میبره چلسی اشغال بازی رو دقیقه 90+4 3-2 از شاختار میبره متاسفانه ما که جلوی این تیم های اتوبوسی موقعیت کم داریم همون موقعیت های کممون هم به تیر میخوره یه نکته جالب دیگش اینه که تو بازی با تیم های اتوبوسی دروازه بان حریف ناممکن ترین توپ ها رو هم میگیره ولی مثلا بازی قبلش با تیم های دیگه چندین گل دریافت کرده اگه نظر من رو بخواید بارسا جلوی این تیم ها تا اخر عمر هم همین جوری بازی خواهد کرد چون بازیکن مورد استفاده در این بازی ها رو نداره الان اگه ترکیبمون مثله دورتموند قد بلند بود عین اب خوردن سلتیک رو میبردیم این بازی هم همه بازیکنها بد بودن اون از اینیستا که هرچی توپبود لو میداد . اونم از ماسکرانو که این فصل داره یه سیر نزولی رو طی میکنه تنها کسی که تو این بازی بازی بدش برای من تعجب اور نبود کسی نبود جز الکسیس پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱:۴۴)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
درسته که تیم به باخت احتیاج داشت اما باختی که ازش هیچ درس عبرتی نگیری فقط تضعیف روحیه ست.... امیدوارم تمام اعضای تیم مخصوصا کادر فنی از این باخت درس بگیرن. پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱:۴۱)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
نقل قول تو ضد حملات اصلا برنامه نداریم به جای اینکه به بازی سرعت بدیم الکی وامیستیم و توپ به عقب پاس میدیمتوی بازی های لیگ هم بارها شاهد بودیم که تیم اصلا از چنین موقعیت هایی استفاده نمی کنه، و همیشه با تعلل بسیار زیاد ، ضد حمله رو به باد می دن! این برای من عجیبه! نقل قول هر تیمی جلوی ما یه حمله میکنه و گل می زنه اونوقت ما باید 90 دقیقه تا مرز سکته پیش بریم که گل مساوی رو بزنیم....یکی از ضعف های بارسا از اواخر فصل قبل تا حالا! نقل قول اونم کسی جز والدس نیست یعنی هرچی توپ طرفش میاد خیلی راحت میخوره.تک به تک که میشه به جای اینکه بازیکن حریفو تحت تاثیر قرار بده با عکس العملش به بازیکن دل گرمی میدهشما بشمارید ببینین، کلا چند تا توپ میاد طرفش! 1در میون گل میشن! نقل قول کلا تیمهایی که مردونه بازی میکنن و میبرن به دل آدم میشینن ولی تیمی که اتوبوس جلوی دروازش میزاره با عرض پوزش حال ادمو از فوتبال بهم میزنهپنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱:۴۰)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
شکست خوبه و ازش درس میگیرن ولی بدی باخت جلو این تیمای اتوبوسی اینه که هیچ درسیم نمیشه ازش گرفت یعنی تو این چندساله نه پپ نه تیتو ازش درس نگرفتن... هر کرنر یا ضربه آزاد که واسه حریف پیش میاد موقعیت بالای 80 درصد گله!!! علتشم اینه که میانگین قدی تیم واقعا پایینه! همین تیم رئالی که دیشب بازی میکرد همه بازیکناش بلا استثنا بالای 1.80 قد داشتن ولی تو تیم امشب ما فک کنم فقط والدز و سونگ نسبتا قد بلندن بقیه حدود 1.70!!!! در نتیجه هر بازیکنی خطا تو زمین خودی یا کرنر بده حکم مرگ تیمو امضا کرده! برخلاف نظر دوستمون خیلی دوست دارم سلتیک از گروه بیاد بالا و به یکی از تیمای قوی و پرادعا برخورد کنه تا ببینیم آیا فقط ما جلو اتوبوس مشکل داریم یا این مشکل بقیه هم هست؟؟ لطفا شکستو که خیلی هم سزاوارانه بود گردن تیتو نندازین. تیم پپ هم چندین و چند شکست اینطوری جلو تیمای اتوبوسی داشت که آخریش همین چند ماه پیش بود که از چلسی خورد. هیچ وقتم سبک بازی ما جلو این تیما عوض نشده نه زمان پپ نه زمان تیتو... در آخر بگم حاضرم 1000 بار با تیمی مثل دورتموند بازی بکنیم حتی اگه ببازیمم ناراحت نمیشم ولی یکبارم جلو تیمی مثل سلتیک بازی نکنیم چون واقعا حال آدمو به هم میزنن! پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱:۴۰)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
باختیم ولی مهم نیست انشاالله این آخرین شکست بارسا تو این فصل باشه هرتیمی هم جای بارسا بود میباخت و بنظر من بازیکنان تمام انرژیشون رو نزاشتن رو این بازی کار خوبی هم کردن چون بازیهای مهمتری در پیش دارم به امید برد در تمام بازیها درود بر بارسا درود بر شاه لئو درود بر تیتو پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱:۳۷)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
دم بچه ها گرم خیلی هم خوب بازی کردن فقط بوسکتس رو کم داشتیم نمیشه که همه ی بازی ها رو برد این باخت لازم بود بهتر از اینه که تو لیگ ببازیم/ خدایا شکرت که مسی رو داریم/ تیتو عالیه / ماسکرانو به درد نمی خوره زنده باد بارسا پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱:۳۷)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
متاسفم واسه این باخت.. با اینکه 5 مین بیشتر بازی رو ندیدم.. ولی اینو میدونم که تو این 2 ساله اخیر( بارسا توی زد حمله) از 100 % فکرکنم 5% باشه..!! درست برعکس رئال که 100% هستند...با 5 نفر حمله میکنند.. هنوز اینو نفهمیدن تو این بازیهایی که اتوبوسی میشه باید از زد حملات نهایت استفاده رو ببرن... دیگه اینجور جاها حفظ توپ به درد نمیخوره... تمامه بازیها همش همینجوری میکنند.. چه جلو باشیم چه عقب... مسی هم که همش میره رو اعصابم... نمیدونم مربی بهش میگه بیاد هافبک وایسه یا خودش میاد..!!!! FC BARCELONA پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱:۳۳)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
چه سخت گل میزنیم چه راحت گل می خوریم پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱:۳۲)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
من که فکر میکنم بچه ها خوب بودن شکست لازمه پیروزی در ضمن سلتیک هم عالی بازی کرد مسی هم اگه زودتر گل میزد الان تو سایت تبریک پیروزی به هم میدادیم دروازه بان سلتیک کاسیاس شده بود
پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱:۳۱)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
نقل قول مشکل بارسلونای تیتو همون مشکل پپ هست عدم توانایی در شکست تیم هایی که با 10 بازیکن دفاع میکننموافقم و فکر نمی کنم هیچ کسی بتونه راه حلی واسه این مشکل پیدا کنه، چون از نظر منطقی راه حلی واسه بارسا تو این شرایط وجود نداره ( وسایل لازم واسه فائق اومدن بر این مشکل رو نداریم) بارسا رو برو تیم هایی که فوتبال رو به جلو و جسورانه انجام میدن، تقریبا همیشه پیروز می شه، و روبرو تیم های بسیار تدافعی ، همیشه مشکل داره و خواهد داشت! راهی که به نظر من می رسه> 1-توی این بازی ها باید کمترین اشتباه ممکن از سوی بازیکنای بارسا رخ بده، ( وجود 2 دفاع وسط عالی و آماده) 2-وجود یه دروازبان تراز اول توی دروازه 3-باید چشم به اتفاقات بازی و نبوغ بازیکن ها دوخت و امید وار بود که اتفاقات به نفع ما رخ بده. که اخیرا ما 2 مورد اول رو نداریم، ( بهترین دفاع وسط هامون یکی در میون مصدوم می شن ) دروازبان هم نه که بد باشه اما یک ناجی نیست، پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱:۳۰)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
لعنت به هر چی اتوبوسه خدا کنه سلتیک از این گروه صعود نکنه اشغالای بی شرف اگه یه ذره وجدان داشتن و عین ادم بازی میکردن الان گل بارون بودن ما همیشه جلوی این دسته از تیم های کثیف مشکل داشتیم که هیچ وقت برطرف نشد وضع دفاعمون افتضاحه هر توپی میاد میره تو گل تو ضد حملات اصلا برنامه نداریم به جای اینکه به بازی سرعت بدیم الکی وامیستیم و توپ به عقب پاس میدیم خلاصه تو مراحل بالاتر این تیم های اتوبوسی انتظار ما رو میکشن و اگه باز هم به این روند ادامه بدیم باید بگم که جام بی جام در ضمن سانگ هم دست هر چی خرید ناموفق رو از پشت بسته با پولش میشد یه مدافع 6 دانگ خرید ولی افسوس.......... پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱:۲۶)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
دیگه باید این بازی رو فراموش کرد و به آینده امیدوار بود. اتفاق خیلی بدی هم نیفتاده ما هنوزم اولیم و مطمئنا به عنوان تیم اول سعود میکنیم. پس همه با هم ویوا بارسا.
پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱:۲۶)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
چون از اول فصل اعتقاد داشتم بارسا نیاز به یک باخت داره حالا میبینید که بارسا از بازی بعد قدرت بیشتر ی نسبت به قبل خواهد داشت با برنامه ریزی قوی تر درضمن یک دفاع بی نقص از سلتیک رو دیدیم و ضدحمله خوب با استفاده از اشتباه ژاوی در گل دوم خوشحالم مسی گل زد تا با رونالدو مقایسه و شبیه سازی نشه در هر صورت **** درود بر بارسلونا **** پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱:۲۵)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
خیلی ببخشیدا چرا انوقت ناسزاوارانه؟؟؟تیم وقتی بد بازی میکنه حقش باخته.همه ی بازیکنا انگار مریض و بیحال و بی جان بودن و از نتیجه بدست اومده زیاد ناراحت نبودن.کلا من این تیتو رو بعنوان مربی قبولش ندارم و باید خدارو شکر کنه که یه همچین بازیکنایی داره.در طوله بازی یک کلمه با بازیکنا از کناره زمین صحبت نمیکنه نه این بازی بلکه توی تمامه بازیها و انگار مترسک کناره زمینه.کلا بارسای تیتو هر چندتا بازی یک بازی زیبا بازی میکنن بقیش کسل کننده هستش و خیلی خوش شانس بوده که این نتایج رو گرفته.من همیشه از یک بازیکن بارسا نفرت داشتم و دارم اونم کسی جز والدس نیست یعنی هرچی توپ طرفش میاد خیلی راحت میخوره.تک به تک که میشه به جای اینکه بازیکن حریفو تحت تاثیر قرار بده با عکس العملش به بازیکن دل گرمی میده
پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱:۲۵)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بابا ما هیچ نیازی به پویول نداریم خط دفاعی خوبه ولی بیشترین نیازمون تو اینجور بازیا به بوسکتسه که الکی ژاوی مجبور نشه بیاد عقب
پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱:۲۴)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
دفاع ما همش مصدوم بوده یه تیم باید درخط دفاعی ثبات داشته باشه فصول گذشنه هیچوقت تا این حد بی ثبات نبودیم هیچوقت نبود که بعد از چندماه هنوز 2 تا بازی با ترکیب دفاعی مشابه بازی نکردیم! پویول مصدوم میشه آدریانو خوب میشه دوباره پیکه مصدوم میشه پویول نیومده دوباره مصدوم میشه دنی آلوز مصصدوم میشه تا میاد خوب بشه دوباره آدریانو مصدوم میشه و .... 80 درصد مشکلات ما همینه. اگه عقب نبودیم راحت تر بازی میکردیم و شاید میبردیم در ضمن من اسم این تیتر رو میذارم : پستانک تلخ !!! نظرتون جیه؟ پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱:۲۴)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
موقعیتهای زیادی ایجاد کردیم اما حیف.... عملکرد سلتیک تو کل بازی :دو تا کرنر بود + یه موقعیت گل = 2 تا گل.... باید امیدوار باشیم که مصدومها زودتر برگردن.... تنها آرزوم اینه که دفاع تیم سر و سامون بگیره.... هر تیمی جلوی ما یه حمله میکنه و گل می زنه اونوقت ما باید 90 دقیقه تا مرز سکته پیش بریم که گل مساوی رو بزنیم.... هنوز صدرنشینیم..... پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱:۲۰)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
آفرين ، آفرين ، آفرين........ ايشا اله بازي هاي بعدي ، مهم اين بود كه خوب بازي كردن. پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱:۱۹)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
خط دفاعی با اینکه بازم زیاد توپ رو دروازه نیومد خیلی ضعیف عمل کرد و ایشالا که پویول هر چه زودتر برگرده فقط همینو میتونم بگم تو این بازی دلم بحال مسی سوخت که بنده خدا نتونست اونطور که باید بعد از زدن گل خوشحالی کنه واینکه کلا تیمهایی که مردونه بازی میکنن و میبرن به دل آدم میشینن ولی تیمی که اتوبوس جلوی دروازش میزاره با عرض پوزش حال ادمو از فوتبال بهم میزنه پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱:۱۹)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
آی که چقدر حرص خوردم!! چقدر حمله کردیم، این دروازبان سلتیک اصلا گل خوردن تو کارش نبود!!! ما برای همیشه این مشکل رو روبرو هر تیمی که 10 نفره دفاع کنه داریم، چون تو این جور بازیها ، بازی زمینی جواب نمی ده و بارسا فلسفه بازیش، از پاس های کوتاه زمینی نشئات می گیره،و از سانتر ها و کرنر ها کمترین استفاده رو نمی بریم. دروازبان مثل سلتیک هم نداریم که معجزه کنه واسمون، آخه ، بازیکنا مردن از خستگی! این همه جنگیدن و به در بسته خوردنٍ و صدای صوت تماشاگرا واقعا آدم رو دیونه می کرد! اواخر بازی دیوانه وار صوت می زدن! تفلی بازیکنا! پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱:۱۸)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
مطمئن بودم دقایق آخر گل میزنیم ولی فکرنمیکردم به این مفتی گل بخوریم دیگه کادرفنی تیم باید این مشکلا رو حل کنن ما که مردیم زنده شدیم من فکر نمیکنم این تیتر درست باشه. سلتیک عالی بود. دروازبانشون عالی بود.تیمی که ادعای بهترین بودن رو داره باید بتونه هرتیمی رو با هر شرایطی ببره. حتی با دفاع اتوبوسی.اینکه نتونستیم ببریم بخاطر نمایش بی نقص سلتیک و بازی پراشتباه و پرضعف ماست.به هر حال بعضی روزا این اتفاقا میفته شکر خدا که تو لیگ نبود بهرحال اولین شکست فصل مبارک شکست همیشه تلخه.. اما تا تلخی نباشه شیرینی معنی نداره پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱:۱۸)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
vaghan nemidunam chi begam.... baz khube messi hast.... پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱:۱۵)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
خیلی ناراحت شدم! حقمون باخت نبود. اگه تو لیگ بود که... والدز هم ماشاالله به هیچ توپی نه نمیگه! پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱:۱۴)
|
پاسخ به: شکست ناسزاوارانه [ سلتیک 2-1 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
لطفاً احساسی نظر ندین مشکل بارسلونای تیتو همون مشکل پپ هست عدم توانایی در شکست تیم هایی که با 10 بازیکن دفاع میکنن نکات برجسته بازی: دنی آلوز بسیار بسیار بسیار با روزهای اوجش فاصله داره بارسلونا کاپیتان پویول رو فریاد میزنه(نیاز بارسا به کاپیتان کم تر از نیاز به مسی نیست) سلتیک واقعاً عالی بود،دفاع-ضد حمله رو به بهترین نحو اجرا کردن اشکالی نداره ما هنوز دو بازی دیگه در پیش رو داریم به امید قهرمانی زنده باد بارسا پنجشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۱ (۱:۱۲)
|