به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نمایش باشكوه! (3-0)گزارش بازی
فرستنده سام فروهش در تاريخ چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۸۵ (۰:۱۱) (۹۸۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : سایت رسمی باشگاه
مترجم : سام فروهش / FCBarcelona.ir


بارسا به بهترین حالت خود در نوكمپ بازگشت, بازگشتی با پیروزی 3-0 بر اتلتیكو بیلبائو. یك گل برای اتوئو و نمایشی خارق العاده از رونالدینیو پایه‌های این پیروزی را تشكیل می‌دادند, چیزی كه بارسا را با وضعیتی بهتر در بالای جدول نگاه داشت.
بارسا فقط نبرد بلكه كلاس و تسلطش را نیز به رخ كشید. و تمامی اینها برابر تیمی كه در خارج از خانه خوب نتیجه می‌گیرد, بود. اتلتیكو بیلبائوی مانی 3 گل در 45 دقیقه اول پیكار دریافت كرد. با بازگشت اتوئو در حمله, پویول و تورام بی‌عیب و نقص در دفاع, اینیستا در كنترل كامل هافبك, ژولی قاطع و رونالدینیویی عالی بارسا یكی از بهترین بازیهای‌های فصلش را به نمایش گذاشت.


موتورهایتان را روشن كنید!

بارسا از دقایق ابتدایی نشان داد كه می‌خواهد توپ را از كناره‌ها به میانه بیاورد و از سرعتش استفاده كند. ژولی بهترین مثال است كه در هر حمله تلاش برای غافلگیر كردن دفاع داشت. با اتوئویی كه فضای كمی را ایجاد می‌كرد و به موقع می‌بست, بیلبائو شروع به خالی گذاشتن فضا كرد كه بارسا بهترین استفاده را از آن داشت. گرچه اولین شوت داخل چهارچوب را یسته در دقیقه 13 شلیك كرد, به نظر می‌آمد كه بیلبائو مصمم است و بارسا برای این 3 امتیاز باید مشقت بكشد. هر دو دفاع مطمئن و امن نشان می‌دادند بخصوص با بیلبائویی كه با برنامه بود, در حالی كه پویول و تورام نیز به عنوان دفاع وسط آزادی عمل كمی را به اورزایزیی كه پتانسیل خطرناكی داشت می‌دادند.

نفوذ

می شد ثابت كرد كه بارسا برای ایجاد موقعیت گل با دفاع خوب آرانزوبیا مشكل دارد, تا دقیقه 19 كه شوت جیو به بیرون رفت. در دقیقه 22 ژولی از سد كازا گذشت و سانتر كوتاه او توسط آمروبیتایی كه زیر فشار توسط اتوئو بود وارد دروازه خودی شد, 1-0. در ادامه این گل, یك دقیقه بعد شوت از راه دور ژاوی توسط آرانزوبیا متوقف شد و او در دقیقه 29 پاس عالی اتوئو را تبدیل به گل كرد تا نتیجه كار 2-0 شود.

اتوئو دوباره گل زد

هرچقدر بازی جلوتر می‌رفت اتوئو اعتماد به نفس بیشتری می‌گرفت و برای گلزنی تلاش زیادی می‌كرد. بعد از چند تلاش بی‌فایده او توانست تله آفساید را بشكند, پاس رونالدینیو را كنترل كرد و با پای چپ به خوبی توپ را از آرانزوبیا رد نماید. بعد از مدت‌ها انتظار برای دیدن گلزنی اتوئو, نوكمپ همانطور كه انتظار می‌رفت این گلزنی را جشن گرفت.


فضای بیشتر

بیلبائو آدوریتز مهاجم را به جای موریلو هافبك به میدان آورد, مانی نشان داد كه هنوز ناامید نشده است. این كار فضای بیشتری به بارسا در زمین داد و حتی به بارسا فرصت‌های بیشتری برای استفاده تقدیم كرد. اینیستا در میان خط‌ها بعنوان هافبك به راحتی حركت می‌كرد. او می‌توانست چهارمین گل را بعد از حركتی عالی كه با برخورد شوتش به تیرك و برگشت آن به پای چپش به ثمر برساند اما در حالی كه گلزنی آسان‌تر به نظر می‌رسید, او توپ را به بیرون زد. بارسا كنترل 100% بازی را در اختیار داشت, تورام و پویول هیچ توپی بهشان نمی‌رسید كه بخواهند برگشت بدهند.

حركتی بزرگ

در دقیقه 59 رونالدینیو در حركتی جادویی بر سه بازیكن غلبه كرد و با ضربه‌ای چیپ از زاویه‌ای بسته توپ را از بالای سر آرانزوبیا رد كرد و این دروازبان تنها با نوك انگشتانش توپ را لمس نمود, چیزی كه برای برخورد توپ به تیر كافی بود. كاری خارق العاده! اتوئو نمی‌توانست كمكی بكند اما در برابر تكنیك هم بازی‌اش خندید و سرش را در دستانش گرفت. اندكی بعد اتوئو در میان تشویق و تمجید هیجان انگیز جای خود را به مسی داد.


گشت زنی

با نتیجه‌ای كه در گرفتن آن شكی نبود, رونالدینیو كنترل را در اختیار گرفت. هروقت شماره 10 توپ را در اختیار می‌گرفت, جمعیت حاضر برای دیدن این كه چه مهارتی او می‌خواهد به نمایش بگذارد, صبر می‌كردند و او با حركت با توپ و جا گذاشتن دفاع آنها را ناامید نكرد. خبرهای بهتری برای بارسا با آمدن سیلوینیو به جای ادمیلسون بدست آمد, اولین بازی او بعد از یك ماه مصدومیت. جیو به مركز زمین منتقل شد و مرد هلندی اختیار عمل حمله‌ای بیشتری به او داد. رونالدینیو و مسی كارهایی كه می‌توانستند بكنند را به معرض نمایش گذاشتند و نوكمپ از همه دقایق لذت می‌برد. بارسا به بهترینش بازگشته است!
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: نمايش باشكوه! (3-0)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۲ (۱۶:۵۴)
 
raminpanahi
پاسخ به: نمايش باشكوه! (3-0)
یاشاسین بارسلونا




دوشنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ (۲۲:۳۷)
 
kingamir
پاسخ به: نمايش باشكوه! (3-0)
زنده باد بارسا


جمعه، ۲۴ آذر ۱۳۹۱ (۰:۴۶)
 
David.Villa.sanchez
پاسخ به: نمايش باشكوه! (3-0)
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۰ (۲۰:۳۸)
 
fcbarca2010
پاسخ به: نمايش باشكوه! (3-0)


Visca Barca




یکشنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۱۶)
 
fcbarca2010
پاسخ به: نمايش باشكوه! (3-0)


Visca Barca




یکشنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۱۴)
 
fcbarca2010
پاسخ به: نمايش باشكوه! (3-0)


Visca Barca




یکشنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۱۳)
 
harry1
پاسخ به: نمايش باشكوه! (3-0)
سرور هرچی رئالی بارسای آبی اناری


شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۵:۳۹)
 
farzadweisi
پاسخ به: نمايش باشكوه! (3-0)
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:


سه‌شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۸۹ (۱۶:۱۲)
 
farzadweisi
پاسخ به: نمايش باشكوه! (3-0)
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:


سه‌شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۸۹ (۱۶:۱۱)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: نمايش باشكوه! (3-0)
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۳:۴۹)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: نمايش باشكوه! (3-0)
تبريك


دوشنبه، ۳ اسفند ۱۳۸۸ (۱۵:۵۹)
 
inronaldinho
پاسخ به: نمايش باشكوه! (3-0)
بازی رونی جو گیرتون کرده؟


چهارشنبه، ۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۹:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۱ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!