به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

خداحافظ بارسای افسانه‌ای!لیگ قهرمانان
فرستنده مهدی طاهرخانی در تاريخ دوشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۸۵ (۱۱:۵۳) (۴,۷۰۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مهدی طاهرخانی / FCBarcelona.ir

یک کت و شلوار زیبا و گرانقیمت به تن کرده‌اند، لباسی که فقط برازنده خودشان است. آنان علی رغم آنکه لباسشان در باران اتفاقات، مقداری چروک شده اما همچنان از زیباترین‌ها محسوب می‌شوند. بله مادامی که نگاهمان به بالاتنه و کلا زاویه رو به بالای این شخصیت است لذت می‌بریم، اما صبر کنید!
مثل اینکه کفش آنان به هیچ عنوان متناسب با این پوشش نیست!
بلی کفش آنان چنان به چشم می‌زند که بیننده آن همه زیبایی را فراموش می‌کند و غم این کفش واکس نخورده و پاره چنان بر وجود مخاطب مستولی می‌گردد که آن همه زیبایی در ثانیه‌ای به بوته فراموشی سپرده می‌شود!


صحبت از قهرمانی است که در کمال ناباوری در مرحله یک هشتم نهایی حذف شده است، صحبت از شاگردان فرانک ریکارد است که توانسته‌اند لیورپول سخت جان را در آنفیلد به زانو در بیاورند. صحبت از پسرانی است که فوتبال آنان در چند سال گذشته نامبر وان جهان بوده است اما آنان علی رغم شکست دادن لیورپول در خانه باید از مسابقات خداحافظی کنند !
بیشتراین غم‌ها و مصیبت‌ها یک عامل کشنده دارد.

دروازبانی که بی‌اعتماد‌ترین گلر این روزهای پسران کاتالان است و مدافعانی که شاید چوب بازی رو به جلوی بارسا را خورده‌اند و بر خلاف آنکه نامشان را با یک واگن قطار هم نمیتوان جا به جا کرد اما به سبکی یک فرقون شده‌اند!
سری به یکی از نظر سنجی‌های موجود در اولین سایت تخصصی فوتبال (پارس فوتبال) می‌زنیم. باور کردنی نیست اما بارسا محبوبترین تیم موجود در بین آن همه بازدید کننده است. آن هم با فاصله بسیار زیاد.
شاید اگر قرار بود این نظر سنجی چهار سال قبل صورت بگیرد، اینچنین بارسا یکه تازی نمی‌کرد اما فوتبال همیشه شناور و هجومی شاگردان ریکارد مسبب شده تا خیلی‌ها حتی آنهایی که چندان به بارسا علاقه مند نبودند، این روزها او را دوست داشته باشند.

فوتبال آنان با اینکه نسبت به سال گذشته افت محسوسی داشته اما با این حال هنوز سلطان تملک توپ و میدان هستند. شما کدام تیم را سراغ دارید که بتواند چه در خانه و چه در میهمانی، صاحبخانه را در نیمه زمین خودش زمین گیر کند!؟
ستارگان و فوق ستاره‌ها این تیم بنا به مصدومیت و فشارهای موجود در آمادگی آرمانی نیستند اما با این حال آنان می‌توانند در هر ثانیه خالق یک شگفتی باشند. اما دیگر فایده‌ای ندارد چون آن کفش لعنتی بد جور هیبت این مرد جنتلمن را خدشه دار کرده است!
همیشه یکی از بزرگترین ارزوهایم این بوده که نیم ساعت با مربی بزرگ بارسا تنها بنشینم و در مورد فلسفه والدس از او بپرسم! مردی که تیمش را می‌تواند اینگونه رویایی آماده کند، مردی که تیمش را دو سال پیاپی قهرمان لیگا می‌کند و مهمتر از آن بعد از سالیان سال اقای اروپا می‌کند، چرا باید اینگونه ناشی مابانه به این گلر اعتماد کند؟ همیشه رونی و مسی و اتوئو در آمادگی آرمانی نیستند و هنگامی که آنان آماده نباشند، فاجعه آن کفش بیشتر نظرها را به خود جلب می‌کند.


دروازبانی که برخی اوقات فراتر از بهترین‌های جهان ظاهر می‌شود اما لحظاتی دیگر (که متاسفانه درصد بیشتری منوط به آنان است) یک گلر درجه دوم محسوب می‌گردد که توان جمع کردن هیچ توپی را یک ضرب ندارد. اشتباهاتی می‌کند که در عالم فوتبال از مختصات اوست! اگر غیر از این بود، آراگونس او را ولو به عنوان گلر سوم قبول داشت که خوشبخاته او این خیانت را در حق فوتبال اسپانیا مرتکب نمی‌شود.
به عنوان کسی که در چنین سالهایی بارسا را عاشقانه به خاطر فوتبال نابش دوست داشتم، هرگز چنین موجوی را نمی‌بخشم. او یک تنه در نیوکمپ چنان بلایی را بر سر بارسا آورد که باید در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برسد. بارسا از فوتبال اروپا خداحافظی می‌کند و شاید احتیاج به چنین ریکاوری داشت. آنان فصل قبل با وجود آن ستاره‌های روشنتر از خورشید توانسته بودند، قهرمان قاره سبز شوند و همین موجب شد درد بی‌درمان دروازبانی را به فراموشی بسپارند اما هنرمند بی‌هنر، کارش را کرد.

شاید با چنین حذفی در این مرحله ریکارد و مجموعه رویائیش به روزهای پایانی حیاتشان رسیده باشند. ممکن است با جدا شدن برخی از فوق ستاره‌های این تیم که جهانی به دنبالشان است، ریکارد هرگز چنین فرصتی را به دست نیاورد تا چنین تیمی بسازد اما در ذهن بنده به شخصه تا ابد خواهد ماند که آن تیم رویایی چگونه ملعبه دست یک نا گلر شد.
ممکن است خیلی‌ها اعتقاد داشته باشند که بنده می‌خواهم همه نداشتن‌ها و کاستی‌های بارسا را به گردن او بیندازم اما تیمی که می‌تواند لیورپول را در خانه شکست دهد آیا لایق حذف شدن است؟ اگر جوابتان خیر است پس بروید ببینید کدام اعجوبه یک تنه 14 روز قبلش در نیوکمپ بارسا را به چنین روزی انداخت! منچستر را خوب نگاه کنید تا ببینید گلر شایسته چگونه یک تیم را دست نیافتنی می‌کند.
او گلهایی خورد که برای قهرمان اروپا شایسته نبود پس همان بهتر که این بار بارسا در اروپا حذف شد تا ضعفهای تمام نشدنی این گلر در پرتو درخشش فوق ستاره‌های جهان محو نشود!

همیشه وقتی تاریخ را ورق می‌زنیم شاهد آن هستیم که قوی‌ترین پادشان و بزرگترین سلسله‌ها به خاطر اشتباهات جزئی و باور نکردنی رو به انحطاط رفتند و این بار تاریخ در مورد آن تیم رویایی به گونه دیگر تکرار شد. خداحافظ بارسای افسانه‌ای!
ارزش: ۷.۰۰ (۳ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: خداحافظ بارسای افسانه ای!
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۲ (۱۶:۵۳)
 
raminpanahi
پاسخ به: خداحافظ بارسای افسانه ای!
یاشاسین بارسلونا




دوشنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ (۲۲:۳۶)
 
yatou
women's plus size dresses
length(or season three bob) is generally 20 inexpensive ugg rainier 5189 worn straight.four. camouflage wedding dresses Casual Wedding Dresses adrianna: she dresses like a celebrity wearing studded tanks and vests to school with skinny jeans and trilby hats and mini dresses throughout nights out. her style continues on throughout pregnancy. her make up is light. bridesmaid dresses 2013 her bobbed hair is generally worn straight occasionally curly casual dresses 2013 . Designer linens is simply your everyday bed perd softbisl bath but finished with fpercy cuts! fittings perd embrotheridery plus in the cottom of the more opulent! even jewellery perd evenni aments stitched into expensive cloth mingestedriis. How did designer linens come to be? According to inform you cper buy! in olden times! rough mingestedriis like rubber was commonly used to cover bedroom furniture! which proved to be rather uncomforteffective perd difficult to use perd preserve.


یکشنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۲ (۱۷:۰۸)
 
kingamir
پاسخ به: خداحافظ بارسای افسانه ای!
زنده باد بارسا


جمعه، ۲۴ آذر ۱۳۹۱ (۰:۴۵)
 
David.Villa.sanchez
پاسخ به: خداحافظ بارسای افسانه ای!
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۰ (۲۱:۲۰)
 
heroes
پاسخ به: خداحافظ بارسای افسانه ای!



شنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۰ (۵:۰۳)
 
fcbarca2010
پاسخ به: خداحافظ بارسای افسانه ای!


Visca Barca




یکشنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۱۵)
 
fcbarca2010
پاسخ به: خداحافظ بارسای افسانه ای!


Visca Barca




یکشنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۱۴)
 
fcbarca2010
پاسخ به: خداحافظ بارسای افسانه ای!


Visca Barca




یکشنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۱۳)
 
harry1
پاسخ به: خداحافظ بارسای افسانه ای!



چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ (۲۰:۴۱)
 
farzadweisi
پاسخ به: خداحافظ بارسای افسانه ای!
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:


سه‌شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۸۹ (۱۶:۱۴)
 
farzadweisi
پاسخ به: خداحافظ بارسای افسانه ای!
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:


سه‌شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۸۹ (۱۶:۱۲)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: خداحافظ بارسای افسانه ای!
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۳:۵۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: خداحافظ بارسای افسانه ای!



پنج‌شنبه، ۶ اسفند ۱۳۸۸ (۱۳:۵۸)
 
nino_catalan
پاسخ به: خداحافظ بارسای افسانه ای!
سلام آقاي طاهرخاني.
من ميدونم فلسفه والدس چيه ولي متاسفانه تو نميفهمي ...واون عشقيه كه والدس به بارسا داره و همچنين روحيه اي كه داره


جمعه، ۱۰ فروردین ۱۳۸۶ (۷:۱۴)
 
nino_catalan
پاسخ به: خداحافظ بارسای افسانه ای!
سلام آقا رضا يا همون آقاي والدس.
ممنون از اينكه نشون دادي كه واقعا والدس و بارسا رو دوست داري و به بعضي ها فهموندي فوتبال 11 نفرست


جمعه، ۱۰ فروردین ۱۳۸۶ (۷:۰۷)
 
mehdi taherkhani
پاسخ به: خداحافظ بارسای افسانه ای!
با سلام مجدد.
اول از همه از مدیریت سایت گله می کنم که چرا مقاله بنده را در مورد "الکلاسیکو" به منصه ظهور نگذاشتند؟ اگر این کار را می کردند جناب اقا رضا از بلاد گیلان برما خرده نمی گرفتند که چرا در مورد ان باز ی چیزی ننوشتیم!
اقا رضا شما می توانید به روزنامه جهان فوتبال صفحه 8 به تاریخ سه شنبه 22 اسفند رجوع کنید تا ببینید بنده چیزی نوشتم یا خیر؟ یه مقاله تمام صفحه!
ولی از انجائی که شما عرایض بنده ر ا قبول نکردید دیگر با شما بحث نمی کنم چون وقتی بنده به خدای احد و واحد قسم خوردم و شما ان را کذب دانستید دیگر خودم را خسته نمی کنم و چیزی نمی نویسم!
شما را به خیر ما را به سلامت.
_______________________

خدمت اقا سعید عزیز که از ساکنان نیک قیطریه هم هستند عرض سلام و ارادت دارم، ولی سعید جان خودت هم میدانی بنده هیچ وقت موقع نوشتن از حد عدول نمی کنم! بنده ناراحت حذف بودم اما این ناراحتی من به 14 روز قبلش و باز ی رفت برمی گشت! همیشه یک طرفدار واقعی همه جوانب امر را در نظر می گیرد. شاید خیلی از دوستان بنده را نشناسند اما شما که میدانید من در مقاله هاین یک طرفه به قاضی نمی روم.
در مورد والدز بنده همان عدم ثبات را بزرگترین عامل نبودش در تیم ملی می دانم چون اراگونس مربی کوچکی نیست!


یکشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۵ (۱۶:۲۳)
 
reza_valdes
پاسخ به: خداحافظ بارسای افسانه ای!
آقای طاهر خانی ، من حرف شما را باور نمی کنم. دوست عزیز قسم نخور! پس شاید آنها از نوشته های شما الهام گرفته اند که در این صورت واقعا متاسف خواهم شد!اولا در مورد بازی با سویا ، توپ به سر ژولی خورد و کمی انحراف به راست داشت حالا شما ندیدی به کنار ، گرچه والدس مقصر بود اما نه آنقدر که شما می گویید ، در ضمن من چرا باید با شما بحث کنم خود رایکارد بعد بازی گفت: وقتی رونی پنالتی را خراب کرد روحیه ی همه خراب شد ، در رختکن در حالی که مساوی بودیم با یک لشکر شکست خورده مواجه بودم! حالا نمی دونم ، کاش تو هم تو رختکن بودی! شما طرفدار بارسا نیستی؟ بنا به گفته ی شما تیمی مثل یوونتوس با داشتن بوفون یا من یونایتد با داشتن فن درسار باید در اروپا آقایی کند؟ هر دوی آنها(بوفون و فن در سار) فکر کنم 1 بار فاتح اروپا شدند.(اگر اشتباه نکرده باشم) شما هنوز جواب منو در مورد فینال اروپا ی پارسال ندادی! هنوز در مورد ال کلاسیکو چیزی نمی خونم از شما! شما می گویید که روزی که اتوئو ، دکو و رونالدینیو خوب نیستند باید ... دوست عزیز فوتبال 11 نفره است ، اگر 3 نفر از آنها بد کار کنند می دانید یعنی چه؟ نیاز نیست شما بگویید، مگر نشده که والدس نتیجه ی بازی را با عکس العمل های خوب اش حفظ کرده باشد ؟ خواستید حتما مثال می زنم. یک تیم اعم از هوادار تا کادر تیمی باید پشت سر هم باشند ، اشتباهات یکدیگر را پوشش دهند ، اگر رونالدینیو آن تک به تک را در بازی با لیورپول گل می کرد ، یا مسی در بازی رفت به ژولی پاس می داد (که قطعا گل می شد) یا ساویولا در نیوکمپ تک به تکش را گل می کرد ،بارسا صعود کرده بود و اشتباه والدس نادیده گرفته می شد! اینها نه تنها واقعیت است بلکه حقیقت است! تخصص شما داخلی است؟ می خواهم بدانم طرفدار بارسا هستید؟ یا هنوز لیگ ایران را با غلامپورهایشان می بینید!؟ آقای طاهر خانی ما در اروپا هستیم ، در کاتالان ، اینجا بارسلوناست ، این والدس است ، کسی که پویول او را جز 3 دروازه بان برتر دنیا می داند ، رایکاردی که او را وزنه ای برای تیم می داند ، سیلوینیو نبود او را کمبودی برای تیم! آی دی من نشان از علاقه ی من به بازی اوست اما من دیوانه وار عاشق بارسا هستم ، نیازی هم نمی بینم سوابق خود را ارائه دهم! شما هنوز در مورد اولگر حرفی نزدید! هنوز افت محسوس مارکز و دکو در گفته های شما جایی ندارد! حتی تورام هم در بازی با رئال اشتباهات وحشتناکی کرد! رونالدینیو خوب نبود ، اتوئو همه ی تک به تک ها را به شکم کاسیاس زد و اگر لئو نبود شما شروع می کردید علیه والدس موضع گرفتن. به نظر من بلایی که شما بر سر والدس می آورید باید در کتاب گینس ثبت شود! در آخر من می گویم خداحافظ طرفداران غیر واقعی!


پنج‌شنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۸۵ (۱۱:۳۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خداحافظ بارسای افسانه ای!
البته من حرف هر دو دوستمون رو تا حدودی قبول دارم. به نظر شخصی من آقای طاهرخانی یه مقادیری زیاده روی کردن و طبیعتا چند ساعت پس از حذف بازی هر طرفداری انقدر ناراحت هست که ممکنه نوشته های مبالغه آمیز باشن.
در مورد مسائل فنی والدس رضا نکات خوبی رو گفت که منم می خواستم بگم. شاید والدس خیلی جاها مثل یه دروازبان ناشی عمل کرده اما خیلی جاها (که خیلی بیش از اولی بوده به خصوص فصل قبل) حرکاتی کردی که امثال بوفون و کاسیاس در عمرشون نکردن.
شاید شانس بد والدس این بوده که وقتی کار خارق العاده ای کرده بارسا 3-0 برده و همه از رونی و مسی تعریف کردن و هر وقت اشتباهی کرده رونی و سامی و بقیه نزدن تا تیم ببازه یا حذف بشه و اینطوری همیشه بدیهاش به چشم اومدن و نه خوبی هاش!
مهدی جان شما ببین همون کاسیاسی که فردوسی پور با نظرات سبک مغزانش بهش میگه "سوپر دروازبان!" و از قضا سالها دروازبان اول اسپانیا و رئال بوده و تو بازار تبلیغات حسابی باد شده، هنوز بعد این همه سال خیلی توپ های ساده رو هم دو ضرب می گیره و خیلی وقتا که از دروازه بیرون میاد سایه توپ رو می زنه (نمونش بازی رفت رئال بایرن که ضربه پیزارو به تیر خورد)
من در مورد بوفون و وندرسار حرف نمی زنم چون میشه اونا رو دروازبان های کاملی دونست، اما در سطح اسپانیا و تیم ملی که بحثش رو پیش کشیدی، والدس هیچی از کاسیاس و رینا و کانیزارس کمتر نداره!
متاسفانه جو فوتبال جامعه ما (منظورم به شما نیست) مثل خیلی چیزای دیگه یا از این ور افتادنیه یا از اون ور. وقتی تو کله یه سری شده که کاسیاس دروازبان بزرگیه، وقتی اتوو توپ رو به شیکم و پاش می کوبه گزارشگر چنان به وجد میاد که انگار رد الشمس کرده، ولی وقتی اون تک به تک بی نظیر رو والدس از نیستلروی می گیره، خیلی عادی برخورد میشه!

من حاضرم با هم بشینیم و تمام بازیای فصل قبل رو ببینیم و برآیند عملکرد والدس و کاسیاس رو مقایسه کنیم تا ببینیم دعوت نشدن والدس به تیم ملی به مسائل توی زمین بر می گرده و یا حماقت آراگونس پیر و یا مسائل دیگه که هر دوشون به روشنی همون آفتابی هستند که گفتی!


چهارشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۸۵ (۱۹:۲۰)
 
mehdi taherkhani
پاسخ به: خداحافظ بارسای افسانه ای!
با تشکر از اقا" رضای والدس دوست "که از ایدیشان می شود فهمید این ارادت تا کجا ادامه دارد! برای روشن شدن شما بنده به چند نکته اشاره می کنم:
به خدای احد و واحد بنده سالیان سال است روزنامه خبر ورزشی را مطالعه نکرده ام . بنده به هیچ وجه خط و مشی انان ر ا قبول ندارم، جسارتا عرض کنم که بیشتر مخاطبان این روزنامه غیر حرفه ای ها هستند. خبرهای چند خطی و بی پایه و مهمتر از همه بدون مقاله های فنی! پس خیالتان تخت تخت باشد که هیچ کپی بردرای از ان زرد نامه لا اقل از سوی بنده صورت نگرفته است.
اما در مورد روزنامه جهان فو.تبال شما مطمئن باشید که نویسنده ان مطلب خوده بنده بودم . نه شخص دیگری! پس فکر نکنید از دست کسی کپی بردرای کردم مجددا به روزنامه رجوع کنید تا ببینید همین مطلب با اسم بنده بوده یا نه؟
تخصص من فوتبال است داخالی را بیشتر دوست دارم اما هر از چند گاهی در مورد فوتبال خارجی مطلب می نویسم. خواهشا تصور نکنید افکار فلان نویسنده که بنده متاسفانه هیچ کدام از مقاله هایشان را نمی خوانم بر روی افکار این جانب تاثیر گذار بوده! ثانیا به گواه مسئول فاکس روزنامه جهان فوتبال و مدیریت سایت پارس فوتبال می توانید تحقیق کنید که بنده این مقاله را کی فرستادم!؟ دقیقا یک ساعت بعد از پایان بازی و حذف بارسا از اروپا!
ایا ساعت 3 صبح کسی در جایی مقاله ای نوشته بود تا بنده از روی دستش کپی بردرای کنم؟ اگر باور ندراید با مدیریت سایت پارس فوتبال و مسئول فکس روزنامه جهان فوتبال تماس بگیرید تا ببینید این مقاله ساعت 3 صبح و یک ساعت بعد از اتمام بازی ارسال شده بوده یا نه؟
اما در مورد اخرین مورد اتهام باز هم جسارتآ باید خدمتتان عرض کنم که بنده به هیچ عنوان فوتبال خارجی را از شبکه سه به علت تاخیر شش ثانیه ایش نمی بینم . بنده بازی های" چمپیونز لیگ" را از کانالهای سوئیس نظاره می کنم و بازی های بارسا در لا لیگا را هم از ماهواره ترک می بینم. خواهشا فکر غلط نکنید.
خب این از مرحله اول که می بایست درمورد دکترین اشتباهتان توضیح می دادم.
در مورد والدز این یک واقعیت است که او در حد بارسا نیست! همانطور که هرگز در حد دروازبان سوم اسپانیا هم نبوده! اشتباهات او مترادف است با از بین بردن یک تیم. یک روز خارق العاده ظاهر می شود اما روز بعد چنان سر در گم و پر اشتباه که لیورپول می اید و یا سه حمله دو گل به بارسا در نو کمپ می زند. ریکارد به صورت بسته عنوان داشت که ما زمانی حذف شدیم که بازی رفت را واگذار کردیم. به نظر شما عامل اصلی ان دو گل بچگانه چه کسی بود؟ بنده قبول دارم که بازیکنان مهم بارسا افت کرده ند. خب اگر رونی و دکو و مارکز و سامی همانطور رویایی اماده بودند دیگر اشتباهات فاحش والدز به چشم نمی امد اما با افت انان متوجه می شویم که این دروازبان برای بارسا کوچک است.
ضعف بزرگ او نداشتن ثبات است دقیقا همان دردی که غلامپور در ایران داشت. بنده با زی هایی از غلامپور را به شما نشان می دهم که فراتر از عابدزاده ظاهر شده است مثل داربی سال 74 که یک تنه برد را از پرسپولیس گرفت! اما همان غلامپور باعث خلق تراژدی های بزرگی شد. مثل خوردن 13 گل در قطر ! خب چنین دروازبانی که ثبات نداشه باشد هرگز لیاقت پوشیدن شماره یک، یک تیم شماره یک را هم ندارد.
اگر می خواهید نقش دروازبان را خوب ببینید به بوفون ایتایا 2006 ون در سار من یونایتد خوب توجه کنید تا ببینید ثبات یعنی چه! نه اینکه یک بازی خارق العاده باشی و بازی های دیگر کمر تیم را بشکنی! در بازی مقابل سویا رونی با گل نکردن ان پنالتی باعث باخت نشد چرا که جناب والدز به سان همیشه نتوانست توپهای معمولی را دفع کند! ان ضربه کاشته "دانیل الوز " مهار شدنی بود اما والدز کفتر گرفت نه توپ را!
به هر حال این موضوع که او در حد تیم رویایی بارسا نیست یک بدیهیست و بحث در مورد بدیهیات کار جالبی نمی باشد! افتاب امد دلیل افتاب!
به امید جذب یک دروازبان نامبر وان در حد ستاره های نامبر وان بارسا! شاید زمان زیادی به درازا نکشد که جناب والدز ذخیره ثابت شخصی به سان دیدا و یا شخص دیگری شود. اگر بوفون دروازه بان بارسا بود ان وقت می دیدید که با همین ستاره های افول کرده چگونه لیورپول حذف می شد اما متاسفانه والدز مثل همیشه بود:بی ثبات و غیر اعتماد.


چهارشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۸۵ (۱۶:۱۵)
 
mehdi taherkhani
پاسخ به: خداحافظ بارسای افسانه ای!
EDIT


چهارشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۸۵ (۱۶:۱۵)
 
reza_valdes
پاسخ به: خداحافظ بارسای افسانه ای!
اولا سلام. بذارین به عنوان به هوادار بارسا از والدس دفاع کنم ، آقای مهدی طاهر خانی ، وقتی متن خبر رو خوندم خیلی چیزا دستم اومد ، مثلا دو جمله ، فلسفه ی والدس و کتاب گینس ،من این جمله ها رو قبلا در دو روزنامه ی خبر ورزشی و جهان فوتبال خونده بود! اینو میگم که با سند هستم! واقعا متاسفم که خیلی راحت تحت تاثیر گفته های اشخاص بی خاصیتی مثل بابک سرانی آذر و وصاح روحانی و .... قرارمیگیرید ، روزنامه هایی که ادعاشون خیلی بالاست ولی مینویسن: بارسا به سوسیه داد باخته!!!!! بماند ، آقای مهدی ، از اشتباهات والدس کسی نیست که خبر داد نباشد اما آیا شما می دانید عامل اصلی قهرمانی بارسا در اروپا همین والدس بوده؟ آیا شما در آن روزهای قهرمانی که در پوست خود نمی گنجیدی سری به نظر سنجی ها زدی؟ آیا در طول بازی که تیم یک بر صفر عقب بوده و بی مهابا رو به جلو حرکت می کرد ، ضد حملات زهر دار آرسنال خدشه ای به روح لطیف شما وارد کرد؟ نه عزیز ، بارسای امسال شایسته ی قهرمانی نبود چرا ؟ منطقی باشید ، با بودن اولگر ، اشتباهات عجیب مارکز ، ترکیب مزحک رایکارد ، افت محسوس رونالدینیو در سال جدید ، مصدومیت سامو ، ادعای بی خود ساویولا ، و البته بازی کم و بیش نوسان دار مسی باید جمع در اشتباهات والدس شود، شاید امسال فقط پویول و اینیستا قابل قبول بازی کردند ، وگرنه دکو هم خیلی ضعیف شده. کسی آمده بگه که پنالتی رونالدینیو به سویا صدر نشینی رو از بارسا گرفت؟ کسی اومد بگه تک به تک رونالدینیو که ضربه اش به تیر لیورپول خورد بهترین موقعیت برای صعود بود؟ کسی از اتوئو به خاطر حرکات بچه گانه اش انتقاد کرد؟ کسی رایکارد را به واسطه ی تعویض های عجیبش مورد سرزنش قرار داد؟ آقای طاهر خانی ، بر خلاف شما ، حرفهای من در هیچ روزنامه ی مزخرف و بی ارزشی پیدا نمی شود ، کسایی بر مسند کارند که هیچ نمی دانند! هیچ ، تعصب واقعی را آنهایی دارند که به هنگام شادی در کنار تیمشان باشند و به هنگام شکست همراه تیمشان ، همانطور که نیوکمپ بعد از بازی با لیورپول که بارسا برابر بیبائو بازی داشت به طرز زیبایی والدس را تشویق می کردند ، آنها والدس را بخشیده بودند ، سامو را صدا می زند، هنوز عاشقش هستند ، رونالدینیو در قلبشان جا داشت ، پویول را آقای نیوکمپ می خواندند. انتقاد به جاست ، اما تا کجای فصل می خوایید به انتقاد علیه والدس ادامه دهید؟ چند سال؟ دوستی می گفت ما به بوفون ، تری ، ویرا ، هانری و کریس رونالدو احتیاج مبرم داریم ، حال سوال من این است که در آن صورت تفاوت بارسا و رئال در چیست؟؟؟؟

قطعا جمله ی "توان جمع کردن هیچ توپی را یک ضرب ندارد" را از زبان آقای خیابانی شنیده ای که بازی برگشت را گزارش می کرد!درست است؟ اما آقای مهدی خان باید ببینی که ضربات جرارد که از 6 متری زده می شود قابل مهار در یک ضرب هست؟ حتی در طول بازی آن گزارشگر بی سواد حرف خود را در قبال والدس پس گرفت. دلیلی نمی بینم ادامه دهم ولی بدانید اینجا هیچ کس سر جای خود نیست و اگر به گزارشگران بازی های فوتبال یک عدد لب تاپ به همراه موشواره ای پر صدا داده نشود امثال خیابانی نای گزارش بازی ها را ندارند مگر اینکه تیم محبوبشان در یک سوی میدان باشد!





چهارشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۸۵ (۱۱:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۶ کاربر آنلاین است. (۹۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!